Заснована Георгієм Гонгадзе у 2000 році

Обери ворога свого

КОМЕНТАРІ
ДОДАТИ КОМЕНТАР   
IP: 95.133.72.---
Сергій_Трегубенко _ 07.08.2009 12:50
07.08.09 12:15 ___Unique

Бачу, Unique, бачу.
Вона працює в коментарях!
IP: 95.135.173.---
Unique _ 07.08.2009 12:15
Автор мав на увазі,що істерично-маразматичне захоплення маразмом Ющенка нічим абсолютно не відрізняється від істерично-маразматичного захоплення комуністами маразмом Брежнєва.Тільки Ющенко-ще дурніший,навіть Брежнєв із Прем'єром про "жопу"-не розмовляв...Слова на фоні справ кокретних і яскравих Ющенка-мазурика занадто блідо виглядають, щоб заслуговувати на увагу... За чим воздаватися буде - і вже воздається - здогадайтеся із трьох раз.Єзуїтське лицемірство старого інквізитора кидається в очі...
IP: 95.133.72.---
Сергій_Трегубенко _ 07.08.2009 07:40
06.08.09 21:49 ___morih
браво Сергію все вірно проти аргументів не попреш навіть штабні якщо і проявляють активність то в основному в мякій формі і то з ціллю відволікти від теми підтримую вибори влади суспільством жорсткий контроль обраних і відкликання тих хто втратив довіру виникає питання чому ідеї які підтримують 80% суспільства не взяли на свої прапори жодна політсила і жоден лідер чи не тому що їх справжніх ще НЕМА

Дякую за підтримку. Писатиму і далі. Подивився по інтернету, є передруки цього матеріалу, значить же працює!

07.08.09 07:17 ___ганна-ахметова
замість усього цього багатослів"я треба було написати лише: Голосуйте за Ющенка - ворога Києва та всіх живих українців!
І за Ющенка, і за всіх інших буду писати. Але тільки з точки зору одного погляду – щоб Україні і українцям краще було, а не їм.
IP: 194.44.241.---
morih _ 07.08.2009 07:34
07.08.09 07:17 ___ганна-ахметова - а що хіба Ющенко запропонував чіткий механізм відкликання депутатів і мерів що втратили довіру виборців? ні він про це не згадує як і ВСІ інші кандидати в президенти і політсили так що тут зовсім про інше і ви це добре розумієте але пробуєте ВІДВОЛІКТИ від теми
IP: 93.72.159.---
ганна-ахметова _ 07.08.2009 07:17
замість усього цього багатослів"я треба було написати лише: Голосуйте за Ющенка - ворога Києва та всіх живих українців!
IP: 194.44.241.---
morih _ 06.08.2009 21:49
браво Сергію все вірно проти аргументів не попреш навіть штабні якщо і проявляють активність то в основному в мякій формі і то з ціллю відволікти від теми підтримую вибори влади суспільством жорсткий контроль обраних і відкликання тих хто втратив довіру виникає питання чому ідеї які підтримують 80% суспільства не взяли на свої прапори жодна політсила і жоден лідер чи не тому що їх справжніх ще НЕМА
IP: 95.133.123.---
Сергій_Трегубенко _ 06.08.2009 19:51
06.08.09 19:02 ___leoox
ви не зможете виграти граючи на ворожому полі, причому граючи на їхньому полі... так все починається із свідомості (читайте КОБ) але вас туди ніхто не пустить..покм ви лупаєте скалу вони роблять свою підлу справу
безпартійна українська націократія + безкредитна грошова система відвязана від долара і євро.. всі інші рецепти нічого не дадуть..

Що ж, я робитиму те, що маю робити. Намагатимуся переконати людей почати захищати себе і відстоювати своє право господаря та можливості гарно жити. Але все залежить від людей.


IP: 193.27.0.---
leoox _ 06.08.2009 19:02
ви не зможете виграти граючи на ворожому полі, причому граючи на їхньому полі... так все починається із свідомості (читайте КОБ) але вас туди ніхто не пустить..покм ви лупаєте скалу вони роблять свою підлу справу
безпартійна українська націократія + безкредитна грошова система відвязана від долара і євро.. всі інші рецепти нічого не дадуть..
IP: 95.133.126.---
Сергій_Трегубенко _ 06.08.2009 18:48

06.08.09 18:20 ___і_вітер
П.Сергію. Гарна стаття, але чекаю на продовження, бо якось виходить неповна... А так, все вірно. Буквар для виборців пишемо, хоть уже і трохи пізно, та все ж краще, ніж ніколи. Слава Богу, що почали писати і люди мають що читати. Слово, це єдина наша зброя в даний час. Мусимо якось боронити Державу від тих злодіїв, що узурпували владу в ній з нашою допомогою - ми ж їх нібито самі і вибрали?! На виборах нас просто розводять, тому слід побільше мати подібних статей і бажано - від різних авторів

Дякую. Казав Франко – «лупайте сю скалу». Але сьогодні ця скала не зовні, а в свідомості людей. Що ж, де б вона не була, а її потрібно руйнувати і зводити на її місці благодатне майбутнє.


IP: 95.133.126.---
Сергій_Трегубенко _ 06.08.2009 18:32
06.08.09 18:14 ___lancet
06.08.09 17:52 ___Сергій_Трегубенко
Тексти я пишу для людей. Серед влади жоден ними не зацікавився. Чому?

Добродію авторе, а чи не пробували ви показати свої тексти психологу, поділитись з ним своїми думками, наболілим? Щось підказує, що він вас зрозуміє.... Можливо, що саме ваша геніальна фраза, що потрібно формувати будяків, чи, вибачайте, кандидатів з корисними людям властивостями.

Культурні рослини народ виводить з допомогою селекції, відкидаючи шкідливе, і розвиваючи корисне. А такі будяки, як нинішня влада, ростуть самі. Ми сьогодні маємо Україну, котра заросла будяками влади, найкращий з котрих, звісно Юлія Володимирівна, Лозинський, Балога, Янукович та багато інших.
За порівняння дуже дякую. Але психолог тут не допоможе. Народ готує для цих будяків більш знайомі йому засоби знищення. І я не впевнений, що зможу переконати людей користуватися виключно гуманними, по відношенню до будяків, методами.
IP: 95.135.201.---
і_вітер _ 06.08.2009 18:20
П.Сергію. Гарна стаття, але чекаю на продовження, бо якось виходить неповна... А так, все вірно. Буквар для виборців пишемо, хоть уже і трохи пізно, та все ж краще, ніж ніколи. Слава Богу, що почали писати і люди мають що читати. Слово, це єдина наша зброя в даний час. Мусимо якось боронити Державу від тих злодіїв, що узурпували владу в ній з нашою допомогою - ми ж їх нібито самі і вибрали?! На виборах нас просто розводять, тому слід побільше мати подібних статей і бажано - від різних авторів
IP: 86.71.166.---
lancet _ 06.08.2009 18:14
06.08.09 17:52 ___Сергій_Трегубенко
Тексти я пишу для людей. Серед влади жоден ними не зацікавився. Чому?

Добродію авторе, а чи не пробували ви показати свої тексти психологу, поділитись з ним своїми думками, наболілим? Щось підказує, що він вас зрозуміє.... Можливо, що саме ваша геніальна фраза, що потрібно формувати будяків, чи, вибачайте, кандидатів з корисними людям властивостями.
IP: 95.133.126.---
Сергій_Трегубенко _ 06.08.2009 17:54
(продовження)
Рекомендації? Я можу їх дати, і навіть дуже дійові для тих, хто хоче боронити своє життя. Але де вони? Є ті, хто нівечить себе і своєю бездумністю країну. Вони не сприймають моїх рекомендацій. Вони чекають мани небесної і доброго царя. Ці люди своєю безвідповідальністю і пасивністю нищать країну. Сьогодні мова йде не про рекомендації для дії, а про підготовку тих, хто буде здатен і схоче діяти. Багато хто вже каже – з існуючих кандидатів неможна вибирати жодного! Потрібно формувати кандидатів з корисними людям властивостями. Я називаю ці властивості. І що? І нічого. Люди кажуть – а що ж, когось же потрібно обирати…
IP: 95.133.126.---
Сергій_Трегубенко _ 06.08.2009 17:53
(продовження)
Креатив? Креатив один – народ повинен проявити волю до життя і почати самостійно наводити порядок у країні. Це, як у ситуації, коли країну захопив ворог і всі побігли слугувати йому. Трегубенко каже, давайте спільно боронити нашу країну, наводити лад у нашому житті! А у відповідь – ми спробуємо обрати з представників ворога більш лагідного до нас. Монтян пише – «звідки в дупі діаманти»? Ось недавно – «Я не фахівець по вибиранню з лайна».
Мій креатив полягає у тому, що ніколи влада не буде турбуватися про народ, кожен повинен взяти відповідальність особисто на себе. А людей тримають на наркоті, мовляв оберіть когось, і він зробить вас щасливим.
Уявіть, що наступає ворог, а люди кажуть – ми його оберемо своєю владою, і нам буде добре. Втрачається майно, людей просто відстрілюють на околицях лісів, а народ за своє – мабуть ми поганих обрали, давайте оберемо кращих. І, здається, народ швидше винищать, чим я переконаю його турбуватися про себе.
(див. далі)
IP: 95.133.126.---
Сергій_Трегубенко _ 06.08.2009 17:52
06.08.09 15:02 ___Іхалайнен
Пане Сергію, це не Ви, бува, пишете тексти для Кінаха ? Стиль якось схожий.
Ви вже з півроку, як не більше, розміщуєте тут статті про те, що жити добре - то є правильно. Ви справді не розумієте, про що Вам пишуть численні дописувачі ? Пишіть конкретно ! Про перший крок, другий і т. д. Із таких конкретних Ваших пропозицій пам`ятаю одну - всім писати листи в різні інстанції і вимагати відповіді . Це увесь креатіфф ? Так візьміть творчу відпустку і думайте далі.

Тексти я пишу для людей. Серед влади жоден ними не зацікавився. Чому? Вони ладні продати і країну і населення заради власного збагачення чи влади. Таких, хто турбується про людей, я не знайшов. Окремі позитивні елементи є у Ющенка http://ua.pravda.com.ua/news/2009/7/29/99102.htm . Але він працює з тими, кому обіцяв тюрми, а не народом.
(див. далі)
IP: 212.40.36.---
Акимерсен _ 06.08.2009 15:45
Замкнутый круг. Чтобы выбирать себе "брачного партнера" по расчету нужно научиться расчитывать. А народ малобразован и с культурой у нас все в порядке в принятии горячительных напитков. Вот власть придержащих и удобно иметь такое общество, и отпускают "гроши " на образование, здравоохранение и культуру.Единицы в парламенте, кто это понимает и что-то делает , а олигарххические кланы со своей парламентской ситой заинтересованы в спившемся и необразованном обществе. Проще деребанить
IP: 92.113.72.---
Іхалайнен _ 06.08.2009 15:02
Пане Сергію, це не Ви, бува, пишете тексти для Кінаха ? Стиль якось схожий.
Ви вже з півроку, як не більше, розміщуєте тут статті про те, що жити добре - то є правильно. Ви справді не розумієте, про що Вам пишуть численні дописувачі ? Пишіть конкретно ! Про перший крок, другий і т. д. Із таких конкретних Ваших пропозицій пам`ятаю одну - всім писати листи в різні інстанції і вимагати відповіді . Це увесь креатіфф ? Так візьміть творчу відпустку і думайте далі.
IP: 95.133.126.---
Сергій_Трегубенко _ 06.08.2009 14:52
06.08.09 13:00 ___і_вітер
П.Сергію. Гарна стаття, але чекаю на продовження, бо якось виходить неповна... А так, все вірно. Буквар для виборців пишемо, хоть уже і трохи пізно, та все ж краще, ніж ніколи. Слава Богу, що почали писати і люди мають що читати. Слово, це єдина наша зброя в даний час. Мусимо якось боронити Державу від тих злодіїв, що узурпували владу в ній з нашою допомогою - ми ж їх нібито самі і вибрали?! На виборах нас просто розводять, тому слід побільше мати подібних статей і бажано - від різних авторів

Так, звісно, я писатиму і подаватиму матеріали. Але все залежить від редакції УП. Я бачу, що вони не завжди згодні, але ж друкують! І за це особлива повага.
IP: 92.113.72.---
Іхалайнен _ 06.08.2009 14:52
77
IP: 95.133.126.---
Сергій_Трегубенко _ 06.08.2009 14:31
Дуже дякую, всехихнах. Ви спростовуєте враження про бізнесменів, як про дебілізм у малиновому костюмі.
От тільки питання, як зробити так, щоб бізнес фінансував корисну всій Україні думку. Бо я добре знаю, як приїздить високопосадова податкова для збору коштів на майбутню "спартакіаду" - вибори Кучми. І я знаю, як бізнес фінансує подібну дурню. А потім скаржиться на погані умови.
IP: 94.153.8.---
всехихнах _ 06.08.2009 14:02
Рационализм,это действительно 2+2=4. Но для кого? Рационализатору может прийти в голову,что для него рациональней будет =5. А для остальных=3. А лучше =2. И ниебет! И вот,собственно,последний тезис математической логикой уже никто обьяснять не будет.
IP: 94.153.8.---
всехихнах _ 06.08.2009 14:02
Рационализм,это действительно 2+2=4. Но для кого? Рационализатору может прийти в голову,что для него рациональней будет =5. А для остальных=3. А лучше =2. И ниебет! И вот,собственно,последний тезис математической логикой уже никто обьяснять не будет.
IP: 94.153.8.---
всехихнах _ 06.08.2009 13:48
_leoox Ваш пример профессора и бомжа как избирателей крайне неудачен. Оба состояния,это вещь в себе,и,с большой долей вероятности,могу предположить,что они на выборы не пойдут вообще. А я комерс,и я пойду. Потому,как,мне не все равно какие будут налоги,условия для инвестиций и т.д. и т.п. Не поймите меня так,что голосовать должны только коммерсы. Голосовать должны все,причем со штрафом в случае неуважительного отказа от голосования.А когда все пойдут и будут хоть как-то думать за кого, чувство колл.ответсвенности усилится. Знаете,как в армии.когда отстающего и его оружие подбирают товарищи. И,конечно, разграничивать избирателя по iq большая ошибка. Вот один,просто с компом вместо башки и бородой на лице,из знатоков,когда речь заходит о политике вообще и об Украине в частности начинает нести всякую чушь и мерзости.
IP: 193.27.0.---
leoox _ 06.08.2009 13:30
не мають вони рівних прав, хоча б тому що народилися з різними здібностями.. далі, повірте мені, навчити всіх раціональному мисленню неможливо в принципі..а тих кого можна не так вже і багато - 20 століття підірвало наш генофонд..тому стандартні єврепейські демократичні рецепти у нас не спрацюють..
самодостатність української нації реалізується тільки в межах українського соціал-націоналізму..ваші лібералістичні примочки тільки продовжать агонію
IP: 95.133.126.---
Сергій_Трегубенко _ 06.08.2009 13:16
(продовження)
Але до справи. І бомж, і професор мають рівні природні права. (Стверджуючи інше справді треба бути комуністом чи фашистом). Але ми суспільство, і тому професор, котрий вчить студентів, має навчити і всіх громадян раціональному мисленню і поведінці. Звісно, він може цього не робити, але прийдуть Швондери і викинуть його з цього життя.
Leoox, давайте допоможемо нашій нації стати, ну як мінімум, самодостатньою.
IP: 95.133.126.---
Сергій_Трегубенко _ 06.08.2009 13:15

06.08.09 12:55 ___leoox
Дякую, leoox, трохи розвеселили.
Добре, тоді Вам питання – як нерозумні можуть вибрати розумного?
--------------------
а ніяк.. якщо половина країни думає що 2+2=4 а інша що 2+2=5 то виграє політик який буде обіцяти що 2+2=4.5.
якщо я виступаю за антипартійну систему то я автоматично і проти теперішньої виборчої ситеми коли бомж і професор теоретичної фізики чи конструктор ракет мають однаковий голос..

Раніше в коментарях Вас звинуватили у причетності до фашистів, тобто розумово обмежених у моїх очах (як і комуністів). Ваше ведення дискусії спростовує ці звинувачення чи зарахування Вас до примітивів на зразок БЮТівських штабістів. Приємно мати справу з аргументами, а не тупістю.
(див. далі)
IP: 194.33.189.---
Rattus _ 06.08.2009 13:12
> Цим суспільство прирікає себе, відмовляючись здійснювати свої громадянські владні функції...

І як Ви це бачите? Звісно, є можливості здійснення прямого народовладдя, але це в жодній, мабуть, державі світу це не є повсякденною практикою.
Наприклад, я подав до Міліції скаргу на протиправні дії ЖЕКу. Міліція (якій ці функції делеговано державою) поховала справу. Що я маю робити? Разом з друзяками здійснити суд Лінча? Чи поскаржитись до корумпованої прокуратури? В чому моя контрольна функція?
IP: 95.135.201.---
і_вітер _ 06.08.2009 13:00
П.Сергію. Гарна стаття, але чекаю на продовження, бо якось виходить неповна... А так, все вірно. Буквар для виборців пишемо, хоть уже і трохи пізно, та все ж краще, ніж ніколи. Слава Богу, що почали писати і люди мають що читати. Слово, це єдина наша зброя в даний час. Мусимо якось боронити Державу від тих злодіїв, що узурпували владу в ній з нашою допомогою - ми ж їх нібито самі і вибрали?! На виборах нас просто розводять, тому слід побільше мати подібних статей і бажано - від різних авторів
IP: 95.135.201.---
і_вітер _ 06.08.2009 13:00
П.Сергію. Гарна стаття, але чекаю на продовження, бо якось виходить неповна... А так, все вірно. Буквар для виборців пишемо, хоть уже і трохи пізно, та все ж краще, ніж ніколи. Слава Богу, що почали писати і люди мають що читати. Слово, це єдина наша зброя в даний час. Мусимо якось боронити Державу від тих злодіїв, що узурпували владу в ній з нашою допомогою - ми ж їх нібито самі і вибрали?! На виборах нас просто розводять, тому слід побільше мати подібних статей і бажано - від різних авторів
IP: 95.135.201.---
і_вітер _ 06.08.2009 12:58
П.Сергію. Гарна стаття, але чекаю на продовження, бо якось виходить неповна... А так, все вірно. Буквар для виборців пишемо, хоть уже і трохи пізно, та все ж краще, ніж ніколи. Слава Богу, що почали писати і люди мають що читати. Слово, це єдина наша зброя в даний час. Мусимо якось боронити Державу від тих злодіїв, що узурпували владу в ній з нашою допомогою - ми ж їх нібито самі і вибрали?! На виборах нас просто розводять, тому слід побільше мати подібних статей і бажано - від різних авторів
IP: 95.135.201.---
і_вітер _ 06.08.2009 12:58
П.Сергію. Гарна стаття, але чекаю на продовження, бо якось виходить неповна... А так, все вірно. Буквар для виборців пишемо, хоть уже і трохи пізно, та все ж краще, ніж ніколи. Слава Богу, що почали писати і люди мають що читати. Слово, це єдина наша зброя в даний час. Мусимо якось боронити Державу від тих злодіїв, що узурпували владу в ній з нашою допомогою - ми ж їх нібито самі і вибрали?! На виборах нас просто розводять, тому слід побільше мати подібних статей і бажано - від різних авторів
IP: 95.133.234.---
Сергій_Трегубенко _ 06.08.2009 12:56
06.08.09 11:44 ___Rattus
Але контрольні функції суспільство теж делегує тій самій владі (іншій її гілці). Суспільство має комусь довіряти, а це можливо лише тоді, коли покидьки в меншості.

Цим суспільство прирікає себе, відмовляючись здійснювати свої громадянські владні функції, воно відмовляється від гарного життя.
IP: 193.27.0.---
leoox _ 06.08.2009 12:55
Дякую, leoox, трохи розвеселили.
Добре, тоді Вам питання – як нерозумні можуть вибрати розумного?
--------------------
а ніяк.. якщо половина країни думає що 2+2=4 а інша що 2+2=5 то виграє політик який буде обіцяти що 2+2=4.5.
якщо я виступаю за антипартійну систему то я автоматично і проти теперішньої виборчої ситеми коли бомж і професор теоретичної фізики чи конструктор ракет мають однаковий голос..
IP: 193.27.0.---
leoox _ 06.08.2009 12:51
Потрібна КРИТИЧНА МАСА СУМЛІННИХ ЛЮДЕЙ.
----
так, звичайно, .. розум є векторною величиною тому його напрям має вирішальне значення.. малося на увазі - розумних, порядних, духовно розвинутих україноцентричних людей..
IP: 95.133.234.---
Сергій_Трегубенко _ 06.08.2009 12:46
06.08.09 11:24 ___leoox
Ви дуже точно помітили першопричину – потрібна «критична маса розумних людей». І їх потрібно створювати. Іншого не дано, то все казки від лукавого.
=============
нам банально не дадуть часу на вирощування нової еліти..

Вибачаюся в продовження. Мова йде не про еліту, мова йде про демократію, тобто здатність народу.
IP: 95.133.234.---
Сергій_Трегубенко _ 06.08.2009 12:42
06.08.09 11:24 ___leoox
Ви дуже точно помітили першопричину – потрібна «критична маса розумних людей». І їх потрібно створювати. Іншого не дано, то все казки від лукавого.
=============
нам банально не дадуть часу на вирощування нової еліти.. тому єдиний вихід це нашкребти десь одного розумного адекватного і рішучого українського лідера.. який наважиться на авторитарне керування і змінить чужу систему влади.. нам потрібен свій масарик чи салазар а не гнилі ліберасти які не вміють самостійно думати

Дякую, leoox, трохи розвеселили.
Добре, тоді Вам питання – як нерозумні можуть вибрати розумного?
IP: 95.133.234.---
Сергій_Трегубенко _ 06.08.2009 12:37
06.08.09 11:20 ___VNC
Дуже слушно й непогано.

Дякую VNC за розуміння.
Дуже хотілося б мати багато однодумців.
Сторінки:      Попередня      Наступна 
Реклама:

АВТОРИЗАЦІЯ


УВІЙТИВІДМІНИТИ
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь.
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом Facebook.