Заснована Георгієм Гонгадзе у 2000 році

Як вбивали Рух

КОМЕНТАРІ
ДОДАТИ КОМЕНТАР   
IP: 92.113.140.---
Сергій_Трегубенко _ 16.10.2009 19:05
14.09.09 16:52 ___Сергій_Трегубенко
12 вересня в палаці «Україна» відбулися всеукраїнські урочисті збори з відзначення 20 – ї річниці створення Народного Руху України за перебудову.
Про цю подію і фото з неї тут: http://gazeta.ua/blogs/?p=901
IP: 195.138.81.---
Kotia _ 18.09.2009 16:51
Chy ne wpershe zhoden z bahat'ma twerdzhenniamy awtora
Ale DUZHE MALO VIDPOWIDI KHTO I CHOMU???
IP: 95.133.139.---
Сергій_Трегубенко _ 14.09.2009 16:52
12 вересня в палаці «Україна» відбулися всеукраїнські урочисті збори з відзначення 20 – ї річниці створення Народного Руху України за перебудову.
Про цю подію і фото з неї тут: http://depositfiles.com/files/r2rsfzrfk
IP: 95.135.182.---
намор _ 14.09.2009 14:22
Кравчука, що у 89р. коли йому почепили значок з тризубом, зняв піджак, щоб його не сфотографували. Зрадник Яворівський, котрому все одно кому служити. Щоби щось змінити, треба хіба що референдумом приймати закони про вибори, де відмінити суми плати в бюджет кандидатами та заборонити мільйонні суми кандидатських коштів, тоді пройде зміна кандидатів і не буде довічних, по 5 каденцій та спадкових депутатів.
IP: 95.135.182.---
намор _ 14.09.2009 14:21
РУХ, як всі партії потрапили в залежність, колись від партії директорів, тепер – олігархів, політика це добре, але за щось і жити треба, дітей годувати. Тож громадянське суспільство не керуватиме державою. Потрібні слуги народу. А слуги чомусь з”явились такі, як сексот Павличко, що продав КГБ свого вчителя, КГбіст Тарасюк, бо в МЗС приймали після підписки на співпрацю. Якщо ви були на урочистих зборах в палаці “Україна” то бачили як нам намагались нав”язати “рухівця” (див далі)
IP: 95.135.182.---
намор _ 14.09.2009 14:06
Сьогодні, якби створити такий надпартійний РУХ, можна було б об”єднати навколо нього національно-демократичні сили. Сам РУХ не повинен ставити собі за мету прийти до влади. Прості члени партій не проти такого РУХу, а ось партійні лідери бояться цього. Біда в тому, що частина активних рухівців виїхали на заробітки, інші – на пенсії, хтось зіпсований владою і відтворити той РУХ сьогодні важко. Громадянське суспільство, як таке, що безкорисно роками буде працювати тільки за ідею є нонсенс.(див далі
IP: 95.135.171.---
намор _ 14.09.2009 13:57
п. Сергію, ви почали все правильно, а потім... Треба відділити РУХ, як громадську організацію від РУХу та УНП, як партії. Поки в РУХ входили інші громадські організації та партії,РУХ фактично когтролював їх дії, партії та їх боси не домінували. До рухівця міського голови чи рухівця -голови якоїсь ради міг зайти інших лідер РУХУ та покритикувати його, погрожувати припиненням підтримки. Зрозуміло, що в деякій мірі це був популізм, але дієвий (див далі)
IP: 124.168.68.---
Boosik _ 14.09.2009 13:30
трудно выбрать - какой же из ДВУХ комментариев более интересный?
Где же читатели? Где плакальщики по невинно убиенному?
IP: 78.31.179.---
гарнажінка _ 14.09.2009 13:24
Сьогодні ,як ніколи раніше ,потрібне суспільству відродження того Руху, якому ми вірили і який підтримували сціпивши зуби і за який молилися .
Бездіяльність української громади привела до краху здобутків рухівців.
IP: 194.146.230.---
Бегемот69 _ 14.09.2009 13:03
Но главная проблема Руха состояла в том, что там не было профессионалов. Писатели, поэты, художники - может и неплохие люди, но абсолютно далекие от реальных экономических проблем. Поэтомулюдям и предлагались всякие сумасшедшие идеи вроде "золота Полуботка", а не реальные программы по модернизации государства.
IP: 194.146.230.---
Бегемот69 _ 14.09.2009 13:00
14.09.09 10:11 ___krjag
13.09.09 17:42_Бегемот 69
Цікаво, скільки років має бегемот? Невже він не розуміє,що у 89 році КПСС ще повністю контролювла Україну. І в українських патріотів був єдиний шанс-підтримати Горбачовську перебудову і таким способом стати легальною громадською організацією. Що вони успішно і зробили__
Так об этом надо честно и говорить, а не вешать лапшу о якобы борьбе с режимом.
IP: 89.162.133.---
agy _ 14.09.2009 11:54
Куди знакають коментарі????
IP: 89.162.133.---
agy _ 14.09.2009 11:41
Куйбіда!? Так про його батьків дуже гарно відкликаються.
Але пан Василь був мером Львова, під час його керування містом спродано майже всі підвальні приміщення, понищено дитячі садочки.
Куйбіда та Давимука- СУПЕР дует... Слів немає крапочки залишились.
Тарасюк-Костенко- це дует "курочка Ряба" - або "Засмерджене м"ясо".
РУХ- це піар-технологія для забезпечення місця сидіння "комуністичним дітям" через те виконував цю місію "комсомолЄц Чорновіл" - який першим забезпечив роботою своїх синів
IP: 193.34.77.---
Влад _ 14.09.2009 10:36
Боюсь, що вбили Рух, то й вбили Україну.
IP: 194.145.216.---
krjag _ 14.09.2009 10:11
13.09.09 17:42_Бегемот 69
Цікаво, скільки років має бегемот? Невже він не розуміє,що у 89 році КПСС ще повністю контролювла Україну. І в українських патріотів був єдиний шанс-підтримати Горбачовську перебудову і таким способом стати легальною громадською організацією. Що вони успішно і зробили.
IP: 213.169.72.---
унікум _ 14.09.2009 09:11
А в суботу дістав Павличко. Ну прямо старий маразматик! Вийшов на сцену і закатав виступ без кінця й без краю. А за змістом - це була агітація парафіян за те, що Христос є. Більше години я не зміг це слухати і пішов геть.
IP: 213.169.72.---
унікум _ 14.09.2009 09:05
13.09.09 17:42 ___Бегемот69
12.09.09 23:11 ___унікум
Незалежність була в Програмі Руху, а не КПУ. Комуністи сприйняли рухівську тезу, а не навпаки__
Я советую вам ознакомиться у материалами учредительного съезда 20-летней давности.

Якби це щось визначало, я б ознайомився. Але життя політичної організації складається не з одного з"їзду. Я був учасником ІІ З"їзду Руху, і там була поставлена мета – досягнення незалежності України. Яка й була досягнута через рік за всенародної підтримки.
IP: 98.221.38.---
НАТАр _ 14.09.2009 05:00
вірне бачення шляху любого гурту. Рух був започаткований в Америці. В 1988 році, в березні туди прибув Драч і там було прийнято рішення про рух.
Ідея ця не була новою, бо існував Рух і під час попередньої незалежности.
Все починається красиво, але потім з'являються споживателі...
IP: 95.133.169.---
БартСімпсон _ 13.09.2009 18:32
Десь так і було.
Той що?
IP: 194.146.230.---
Бегемот69 _ 13.09.2009 17:42
12.09.09 23:11 ___унікум
Незалежність була в Програмі Руху, а не КПУ. Комуністи сприйняли рух тезу, а не навпаки__
Я в очередной раз советую вам ознакомиться у материалами учредительного съезда 20-летней давности.
IP: 94.178.112.---
korin3 _ 13.09.2009 17:03
а антихристиянська - для утверждения главного принципа християнства - я начальник - ты дурак. Я царь - ты раб.
Или вы думаете почему Исус с похмелья уничтожил весной смоковницу?
IP: 94.178.112.---
korin3 _ 13.09.2009 17:00
13.09.09 16:41 ___Тернопіль-LIBRE
Люстрація - шукаймо ворога в собі . Найнебезпечніша сьогодні теза, антихристиянська. Ефесбешна !

про фэсэбэшну не скажу, а что антихристиянська - 100%.
И "Найнебезпечніша сьогодні" - тоже браво.
Только хорошо бы понимать, что без люстрации - поиска врагов в себе - нарушается один из главных законов мироздания, замеченный еще Гегелем и, как следствие, "Найнебезпечнішаі" превращается в найнебезпечнишу для номенклатуры, а
IP: 80.243.144.---
ausTernopil _ 13.09.2009 16:58
Як завжди - найважливіше.
IP: 80.243.144.---
Тернопіль-LIBRE _ 13.09.2009 16:47
Вихід за межі більшовицької парадигми тільки один: робити все відкрито, публічно, доказрвр, справедливо, природнім шляхом і тд. Впроваджувати те, що називають демократичними нормами. Інакше - знову будемо топтатися на місці. Подивіться на Росію - там ніби-то прийшли до влади "розумні" кегебісти - з "чистими" руками і "холодними головами"! І що? Людську природу не обдуриш!
Чи сумнівається хоч хтось, що Росію чекають, як мінімум - грандіозні потрясіння,
як максимум - дезінтеграція + потрясіння
IP: 80.243.144.---
Тернопіль-LIBRE _ 13.09.2009 16:41
Відповідь маю одну: захопилися більшовицькою логікою, стали антитезою КПСС - перейнявши всі її вади. Боролися з Драконом - і самі ним стали. Цьому дуже сприяла кегебістська конспірологія - шукати у всьому шпигунів і ворогів, яку запускали якраз самі ці шпигуни і вороги!
Антисемітизм - у всьому винні жиди (замість того, щоб прихилити їх на свій бік або хоча б зробити нейтральними).
Люстрація - шукаймо ворога в собі (серед своїх). Найнебезпечніша сьогодні теза, антихристиянська. Ефесбешна !
IP: 80.243.144.---
Тернопіль-LIBRE _ 13.09.2009 16:31
Звичайно, вплив і агентура КГБ стояли біля самих витоків РУХу, і УНСО (Привіт Мельнику, Вітовичу та іншим!), і УРП, і навіть, в значно меншій мірі, УГС. Я вже мовчу про всі ці різновиди ОУН, які завозилися з-за горба.
Але - незважаючи на все це - РУХ свою справу зробив, бо неможливо опиратися вимогам часу. Питанні в іншому: чому через дебільні рішення і тупі амбіції (а може це були не амбіції, а тільки видимість амбіцій?) розвалили таку потужну силу?
IP: 80.243.144.---
Тернопіль-LIBRE _ 13.09.2009 16:31
Звичайно, вплив і агентура КГБ стояли біля самих витоків РУХу, і УНСО (Привіт Мельнику, Вітовичу та іншим!), і УРП, і навіть, в значно меншій мірі, УГС. Я вже мовчу про всі ці різновиди ОУН, які завозилися з-за горба.
Але - незважаючи на все це - РУХ свою справу зробив, бо неможливо опиратися вимогам часу. Питанні в іншому: чому через дебільні рішення і тупі амбіції (а може це були не амбіції, а тільки видимість амбіцій?) розвалили таку потужну силу?
IP: 80.243.144.---
Тернопіль-LIBRE _ 13.09.2009 16:26
12.09.09 19:05 ___Сусликов

Суслік, а ви так впевнено про вплив КГБ говорите, бо роздавали ті завдання?

Щодо провокаційної тези про ЛЮСТРАЦІЮ, яка стала новим маяком для відведення розвитку України на манівці (а друга теза - антисемітизм).
Розповім байку: свого часу у Тернополі на вимогу РУХу, який був тоді всесильним, відбулася зустріч активістів РУХу і начальника обл. КГД. Тема - відкрити списки всіх, хто співпрацював. Після розмови у цьому вузькому колі активісти дружно зняли це питання.
IP: 77.125.150.---
Гоцка _ 13.09.2009 15:50
Нічого вічного нема, а Рух свою справу зробив: це як би дав вудку в руки, а тепер ловіть рибку. Розмазуєте тут соплі, замість того аби розказувати своєму сусідові як голосувати при виборах президента,- отож і проголосує за жЮльку, котра обіцяє рибку.
IP: 95.133.169.---
Сергій_Трегубенко _ 13.09.2009 12:12
Шановний товариш, чи як там у вас революціонерів звертаються, Семиволос. Ви чи забули, чи навмисно замовчали мою відповідь на оті Ваші та інші подібні викладення: «Революційним бовдурам» http://ua.pravda.com.ua/news/2009/3/30/92260.htm . Перечитайте будь-ласка, освіжіть пам’ять.
IP: 95.111.170.---
Сусликов _ 13.09.2009 10:35
{Відносно того, що Рух був проектом КПРС, КДБ чи Росії, то це і неправда, і нелогічність. Жоден з цих трьох суб’єктів і не розділяв, і не підтримував програму та діяльність Руху)
РУХ був проектом ЧАСУ. На прикладі Литви в КГБ розуміли історичну об"єктивність появи РУХу. Тому і очолили процес задля мімінізації втрат. Головне, залишити недоторканими гебешно-номенклатурні задниці. Люстрацію похєрілі. А тризуб, гімн, і прапор - будь ласка, бавтеся діточки. Час підказує розумову відсталість патріотів
IP: 94.153.18.---
авторВС _ 13.09.2009 10:06
І тому коли хтось сьогодні починає просторікувати про об'єднання мас задля: чи то тиску на Тата аби він перед неминучою скорою відставкою таки якось у законодавчому полі започаткував демонтаж совка; чи то гуртування навколо Юлі – тоді вона ось-ось таку революцію влаштує, що ого-ого мало не видасться; чи то масової підтримки Янека-вареника, аби той нас "сильною рукою" повів від рехворми до рехворми; чи то силового гуртування їх до купи задля реалізації усього вищезгаданого… мені так і вчувається: лусь-лусь еволюційні граблі по лобешникам...”
http://www.pravda.com.ua/news/2009/3/26/92080.htm
А ТЕПЕР БАЖАЮЧІ МОЖУТЬ ОЗНАЙОМИТИСЬ ІЗ КРИТИЧНИМИ ЗАУВАЖЕННЯМИ ТОВАРІЩА ТРЕГУБЕНКА ПІД ТІЄЮ СТАТТЕЮ, ПЕРЕЧИТАТИ ЩЕ РАЗ ОЦЕЙ ОСТАННІЙ ЙОГО ОПУС І ЗРОБИТИ САМОСТІЙНІ ВИСНОВКИ ПРО АДЕКВАТНІСТЬ ЦЬОГО ПЕРСОНАЖА. ВС.
IP: 94.153.18.---
авторВС _ 13.09.2009 10:05
Задля справедливості слід зауважити, що трохи згодом вже й так звана ліва опозиція почала розповсюджуватися "про конструктивну співпрацю зі здоровими силами у владі" (треба так розуміти з числа колишніх комуністів-опортуністів).
Так от саме в результаті отакого еволюційного навіть не лягання під, а відвертого злягання з постсовковою владою тодішньої ліво-правої опозиції і виплодилася теперішня українська панівна верства.
Ви подивіться, хто там нині на перших ролях? Правильно: частково оті самі батьки-запліднювачі та їхні політичні діточки-байстрючки, котрі багато-кого з татусів сьогодні посунули від влади. А одним із перших, хто зрозумів безперспективність та неприродність такого еволюційного антикомуністично-совкового альянсу був, схоже, В'ячеслав Чорновіл.
Але, як тільки-но зрозумів, тут таки й трапився отой самий КАМаз. Див. далі
IP: 94.153.18.---
авторВС _ 13.09.2009 10:04
В мене таке враження, що Серожу починає накривати тиха шиза. Ось що я писав більше ніж півроку тому:
„Еволюційні граблі
Якщо знову думками повернутися на початок 90-тих, то пригадується, як значна частина якщо не переважна більшість тодішньої національно-демократичної та й просто демократичної антикомуністичної опозиції на чолі з колишніми дисидентами почали переходити від жорсткого протистояння посткомуністичній владі до так званої конструктивної опозиції чи навіть відвертої співпраці із недавніми партноменклатурниками.
А пояснювали такі свої дії ці діячі не лише вже згадуваними чинниками необхідності проведення так званих еволюційних демреформ, замість радикальних структурних змін, але й обіцянками, що, буцімто, під їхнім безпосереднім демократичним впливом постсовкова номенклатура еволюціонує до стану просунутих демократів, а заразом з ними і Україна перетвориться (за висловом одного поетополітика) "на європейський едем демократії". Див. далі
IP: 95.133.145.---
Сергій_Трегубенко _ 13.09.2009 09:54
(продовження)
Виступи діаспори від Канади і Штатів були розумними і адекватними ситуації. Ніяких Тарасів Кузьо чи Аскольдів Лозинських не бачив і про них не чув.
Особливо хочу зауважити дуже гарний і розумний виступ Миколи Поровського, він однозначно останні роки мух не ловив.
На завершальній частині я не був, але розповіли про гарний виступ Івана Зайця, котрий запропонував клопотати від зібрання, і зал одностайно підтримав, про надання Василю Червонію звання Героя України, звісно посмертно.
IP: 95.133.145.---
Сергій_Трегубенко _ 13.09.2009 09:54
Тепер по вчорашніх урочистих зборах з нагоди 20 річчя створення Руху.
Відкрив і вів зібрання Іван Драч. В його виступі чітко було висловлено думку про шкоду Руху, котру йому нанесла партійна, в тому числі міжусобна боротьба. Виступ Ігоря Рафаїловича Юхновського був об’ємним, наповненим ґрунтовною і вельми критичною, щодо сьогодення, аналітикою. Хоча говорив тихо, роки академіка дають себе знати. Виступ Президента складався і з неформального, живого виголошення своїх думок, і з підготовленого йому в секретаріаті тексту: «треба, бо мене ж спитають, чому не прочитав». Взагалі виступ можна було б назвати дуже гарним, але акцентування уваги спільноти на його проекті Конституції і недофінансуванні вартісних історичних проектів, трохи споганило загальне враження. Леонід Макарович добросовісно, хоч і непрямо, піарив ту, що працює. Йому в цьому активно сприяв Павличко.
(див. далі)
IP: 95.133.145.---
Сергій_Трегубенко _ 13.09.2009 08:57
Відносно того, що Рух був проектом КПРС, КДБ чи Росії, то це і неправда, і нелогічність. Жоден з цих трьох суб’єктів і не розділяв, і не підтримував програму та діяльність Руху. Більше того, всі вони в міру своїх сил і можливостей боролися з Рухом. Приміром стверджувати, що хтось з них у той час хотів, щоб в Україні була національна, а у трактуванні тих часів націоналістична, символіка – це повний абсурд. Хто пам’ятає ті часи, то не може собі уявити компартію під тризубом і жовто-блакитним прапором. Я вчора і слухав виступ, і спілкувався з паном Кравчуком. В ті часи ним, і не тільки ним, була сприйнята мета і програма Руху. Він багато та хитро плутав і тоді, і особливо зараз, але заперечувати те, що він став патріотом України, і в першу чергу під впливом Руху, просто неможливо.
Не Рух сприйняв комуністичний маразм, а навпаки, притомні комуністи сприйняли і державність, і незалежність, і українськість в цілому.
IP: 93.72.239.---
унікум _ 12.09.2009 23:11
11.09.09 23:36 ___Бегемот69
11.09.09 _унікум
Провозглашали независимость при поддержке коммунистов. По вашей логике результаты референдума-91 свидетельствуют о влиянии КПУ даже во Львове. На Востоке авторитет Руха был ничтожен.

Незалежність була в Програмі Руху, а не КПУ. Комуністи сприйняли рух тезу, а не навпаки. Так само жителі Сходу підтримали РУХІВСЬКУ тезу незалежності – в Дон обл 77%, в Луг – 84%. І Дон міськрада одна з перших в Укр підняла жовто-блак прапор. Оце - реалії.
IP: 94.178.78.---
korin3 _ 12.09.2009 21:55
12.09.09 21:35 ___suspiria
Единственный кого можно уважать в Рухе- Черновол.
Остальные - бывшие кгбэшники, экс-партработники КПСС и всякая примазавшаяся шушера.
И, как обычно, по старинной украинской традиции - жупаны, гетьманы...

Да!
И это не эмоциональный "крик души". На самом деле эта мразь существует и прикрывается.
IP: 194.44.18.---
suspiria _ 12.09.2009 21:41
___bmi
.. Якщо , звісно , не падло рускагаварящєє...

Тебе диагноз уж давно поставлен.
Транскриптор, мля.
IP: 194.44.18.---
suspiria _ 12.09.2009 21:35
Единственный кого можно уважать в Рухе- Черновол.
Остальные - бывшие кгбэшники, экс-партработники КПСС и всякая примазавшаяся шушера.
И, как обычно, по старинной украинской традиции - жупаны, гетьманы...
IP: 93.180.200.---
Сусликов _ 12.09.2009 21:13
Крім РУХу під егідою агентів впливу КГБ було створено ряд партій і організацій, таких, як "Партія зелених", УНА (УНА УНСО)... Надзавдання - не чекати , а самим створити, очолити, переписати членів, кого не треба, хто заважатиме - ліквідувати, спершу словом, не допоможе - ділом (як з Чорноволом)... Згодом довести "демократичні" об"єднання до абсурду, використовуючи віковічні, ганебні пристрасті, зокремиа, ментальних українців: де два українця - там три гетьмани. Триголовий РУХ - яскравий приклад.
Сторінки:      Попередня      Наступна 
Реклама:

АВТОРИЗАЦІЯ


УВІЙТИВІДМІНИТИ
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь.
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом Facebook.