Заснована Георгієм Гонгадзе у 2000 році

Незалежне тестування обмежує право на освіту

КОМЕНТАРІ
ДОДАТИ КОМЕНТАР   
IP: 93.79.223.---
WBS _ 02.07.2011 21:52
кивалов красавчик
IP: 93.79.223.---
WBS _ 02.07.2011 09:41
не секрет ЗНО покупается и продается, смысла в нём я не вижу
IP: 93.79.223.---
WBS _ 02.07.2011 09:38
Я поддерживаю Кивалоав С. В. Он действительно правий.Люды которых уволили в возрасте (29-35), и которые хотят получить другое образование, у них фактически нет шансов сдать ЗНО лучше чем абиткриент.У ЗНО ОЧЕНЬ МНОГО НЕДОСТАТКОВ И СУПЕРЕЧОК.ТОМУ ОНО Ненадежные и некачественные !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ЕГО НУЖНО ОТМЕНИТЬ.
IP: 195.138.90.---
василек99 _ 01.07.2011 17:54
Я згоден з Ківаловим у тому, що з тестовою реформою поквапилися, перемудрили, і врешті решт не спитали тих, для кого ця реформа призначена- абітурієнти, викладачі вишів, науковці.
Була порушена процедура їх прийняття- "Украинский парламент, Верховную Раду, к исключительной компетенции которой относится введение законом таких инициатив как общеобязательное тестирование, и вообще любых ограничений конституционных прав граждан – Министерство вообще проигнорировало"- а це недопустимо у демократичній державі, якою є і Україна.
На мою думку, відміна цих наказів є вірним кроком на шляху до справедливості в українській освіті.
IP: 193.19.152.---
фрол_и_яков _ 28.09.2009 18:32
28.09.09 14:27___finalil
28.09.09 12:57 _____Borya

Все же отвечу вам.
Во-первых, действительно, создан прецедент, и кто НЕ хочет по каким-либо причинам сдавать эти злосчастные тесты, смогут защищать свои права в суде с подобным успехом.
Во-вторых, не соблюдаются законы о высшем и среднем образовании – учащиеся, еще не получив документа о среднем образовании, посредством тестирования сдают вступительные экзамены.
С правовым нигилизмом надо бороться!
IP: 195.138.81.---
Kotia _ 28.09.2009 15:32
25.09.09 15:23 ___Удавочка
......
Не каждый обязан знать Теорему Пифагора!!!! Мне кажется, и без нее прожить жизнь можно!!!!!!!!@

Звісно можна, але відсутність елементарної ерудиції - ознака низького інтелекту. І хоча Ківалов далеко не чемпіон в цій ознаці серед ПОЛІТИЧНИХ СОРАТНИКІВ, але тенденція навіч і на це нема ради -((
IP: 10.0.2.---
__Borya _ 28.09.2009 15:27
28.09.09 14:08___фрол_и_яков
28.09.09 12:57 _____Borya
Речь о другом, мой неуравновешенный друг.
Возникает проблема с нарушением конституционных, гражданских прав. Это касается коммерческой формы обучения. Согласно статье 902 Гражданского кодекса, каждый имеет право на получение оплаченных им услуг, в том числе образовательных. А, следовательно, оплатив свое обучение самостоятельно

ОПЛАТА ЗА "ПОСЛУГУ" НАСТУПАЄ ЛИШЕ ЗА УМОВИ ВЛАСНЕ ВСТУПУ - А ВСТУП НЕМОЖЛИВИЙ БЕЗ ЗНО, ТОЖ ЦК ТУТ ДО ФЄНІ!
IP: 195.138.81.---
Kotia _ 28.09.2009 15:25
25.09.09 15:22 ___007DRED
Kotia а ты сама ее знаешь????=)@

A(exp2) + B(exp2) = C(exp2), де А і В - катети прямокутного трикутника, а С - гіпотенуза.
А ще цю теорему знають Гриня (Гриневецький), Тарасик (Чорновіл) і (з трудом) Б.Тарасюк
IP: 194.44.244.---
finalil _ 28.09.2009 14:27
До відома юриста і підрахуя! Всі накази МОН України, про які говориться в статті вже вичерпали свою дію. Анекдот - ригіонал пукнув, а тестування 2009 р. вже пройшло. Ось такі в нас тупенькі ригіональні юристи, разом із їхнім "проффесором"
IP: 194.44.244.---
finalil _ 28.09.2009 14:13
Тупі ригіонали не можуть зрозуміти, що вища освіта в Україні здобувається, а не купується. Той же платник є конкурентом на ринку праці, як і державник. У платника в дипломі не пише: "Я тупий, я купив свій диплом!". Платники отримують дипломи державного зразка! Все просто і банально - Підрахуй втрачає бабки. Цікаво, а скільки ригіоналів написали б тест з української мови чи історії України хоча б на мінімальний прохідний рівень!
IP: 193.19.152.---
фрол_и_яков _ 28.09.2009 14:08
28.09.09 12:57 _____Borya
Речь о другом, мой неуравновешенный друг.
Возникает проблема с нарушением конституционных, гражданских прав. Это касается коммерческой формы обучения. Согласно статье 902 Гражданского кодекса, каждый имеет право на получение оплаченных им услуг, в том числе образовательных. А, следовательно, оплатив свое обучение самостоятельно (легально, в кассу!), вправе поступить и учиться на первом курсе хоть десять лет.
IP: 93.73.19.---
__Borya _ 28.09.2009 12:57
28.09.09 10:09___фрол_и_яков
На самом деле многие за то, чтобы при отборе абитуриентов существовала альтернатива тестам. А для абитуриентов, прошедших тесты, необходимо в обязательном порядке проводить собеседование в высшем учебном заведении. Таким образом, Вуз должен обязательно принимать участие в отборе своих будущих студентов. Во как!

ПІДРАХУЙ БУДЕ ПРОВОДИТИ ХАБАРНЕ ПЛАТНЕ СОБЕСЄДОВАНІЄ, А ТИ БУДЕШ У НЬОГО СЕКРЕТАРКОЮ ПІД СТОЛОМ. ВОТ ТАК!!
IP: 192.168.232.---
www4www _ 28.09.2009 12:06
Навязанное тестирование себя не оправдало. Да и не могло оправдать. Об этом говорят факты. И с этим соглашаются все - и абитуриенты, и студенты и профессора.
IP: 193.19.152.---
фрол_и_яков _ 28.09.2009 10:09
На самом деле многие за то, чтобы при отборе абитуриентов существовала альтернатива тестам. А для абитуриентов, прошедших тесты, необходимо в обязательном порядке проводить собеседование в высшем учебном заведении. Таким образом, Вуз должен обязательно принимать участие в отборе своих будущих студентов. Во как!
IP: 192.168.16.---
Ірина_G _ 28.09.2009 09:32
Господіне Ківалов! Невже міністерство урізало Ваш безпредєл у прийомі в навчальні заклади (юридичні!) , які Ви кришуєте? Бо ж звідки оте скиглення за невідомо чим. Освіта стала доступнішою для випускників шкіл, які дійсно навчалися і прагнули здобути вищу освіту. А все те, що Ви перераховуєте, є не чим іншим, як "лазєйками" - обходом закону і відповідно отриманням за це відповідного хабаря.
Що стосується другої вищої освіти чи заочного навчання. Чим їх диплом відрізняється від стаціонару?
IP: 76.198.71.---
Spartak001 _ 28.09.2009 06:51
Ой не вірю я що Ківалов за права абітурієнтів переживає. Людина яка від переляку намагалася нелегально сховатися в США і вивезти валізу грошей (через синочка) має міцно сидіти в українській в"язниці. В американськів він вже посидів, шкода що недовго.
IP: 93.73.19.---
__Borya _ 27.09.2009 17:16
27.09.09 14:31___Saba

ЯКЩО ВИ ВВАЖАЄТЕ, ЩО ЗМЕНШЕННЯ - РАДИКЛЬНЕ - ХАБАРНИЦТВА ПРИ ВСТУПІ ДО ВНЗ, ЦЕ "БЄЗУМІЄ" ТО ВИ АБО ДУЖЕ ДАЛЕКІ ВІД КРИМІНАЛУ ТА МЕГАБЛАТУ, ЯКИМ НАКРИЛИСЬ НАШІ УНІВЕРИ ЗА ОСТАННІХ 10+ РОКІВ АБО ВИ Є УЧАСНИКОМ КОРУПЦІЙНИХ СХЕМ І ВЛАСНЕ БРАТУХОЮ ПІДРАХУЯ ТА ІНШИХ ЗЛОЧИНЦІВ. ТРЕТЬОГО НЕ ДАНО... МІЖ ІНШИМ, САМЕ ЗАВДЯКИ ВСЕОСЯЖНОГО ТЕСТУВАННЯ СТАЛИ ОЧЕВИДНИМИ ЕМПІРИЧНИМ ЧИНОМ ВЛАСНЕ НЕДОЛІКИ СИСТЕМИ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ. ЦЕ ПЕРШИЙ КРОК ДО РЕАЛЬНОГО ПОКРАЩЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ У НАС!
IP: 81.25.231.---
Saba _ 27.09.2009 14:31
Мда... ВНО, не ВНО... какая разница, когда люди всё равно безграмотными остаются? это даже комментарии подтверждают, когда в предложениях по 5-10 ошибок. Статья обращает внимание на трудности восприятия нашим народом системы ВНО из-за особого менталитета... а не из-за особой политической ситуации или количества взяток.
очень надеюсь увидеть здесь комментарии по теме и пообщаться людьми, имеющими СВОЮ точку зрения, а не массовое безумие.
IP: 78.26.128.---
BeauGest _ 27.09.2009 11:27
Это сцуко нужно мочить... Бо шо-то Бог сильно терпелив...
IP: 94.27.92.---
anatolii _ 27.09.2009 11:15
Щось треба робити з цією знахабнілою ківаловською сворою інакше вона нас загубить. Невже крім вил немає іншого шляху?
IP: 84.9.123.---
Богдан1 _ 27.09.2009 10:12
Ківалов ківає не туди. Незалежне тестування насправді заважає корумпованим можновладцям безпроблемно пропихати своїх дітей на субсидовані міясця у ВУЗах. Тестування для них - проблемка. Бо раптом на тестах виявляється, що ківеленята мають куплені відмінні оцінки з української мови і не лише.
IP: 77.52.197.---
Батько_Махно _ 26.09.2009 21:48
Тисячам (десяткам тисяч!) людей урвалось хабарі брати на вступі! От Підрахуй і заволав про права!
От падлюка! Невже угробить? Справді жаль буде - неймовірний! Ледве-ледве почали вступники справді достойні, а не родичі високопосадовців та хабарники, у вищі вступати!
Що робити? Як протидіяти таким підрахуям? Де ви, соціально-свідомі активісти? Ставайте на захист незалежного тестування! Бо заведуть в могилу всіх підрахуї з табачниками!
IP: 94.231.181.---
Га _ 26.09.2009 21:07
естування на Держіспиті запровадити

І для отримання водійських прав теж вкрай необхідне незалежне тестуання !
IP: 92.249.112.---
svitlanka _ 26.09.2009 19:57
Звичайно для Ківалова тестування невигідне - хоча в його "академії" в Одесі його і так немає.
Бабки він там спокійно косить. Ні для кого це не секрет.
Але раз уже так йому це зходить з рук - сидів би на своїх мішках та сопів в дві дірки, так ні, він ще й каже що тестування незаконне...
просто нема слів. самі мати
IP: 194.6.197.---
чсм _ 25.09.2009 22:45
100% - підтримую....
Що, урвалось Підрахую на вступних іспитах бабло косити, так він про право на освіту заволав?
Тепер би ще незалежне (а краще міжнародне, із спецами з Європи) тестування на Держіспиті запровадити, так Підрахуй взагалі з ректора звільниться. Який зміст працювати задурно?

СТОПУДОВО! ВІН ЕМІГРУЄ НА УРАЛ!!
IP: 94.231.181.---
Га _ 25.09.2009 20:44
___Удавочка___СПІРІТ___КЕВІН___redbul___007DRED ___sladko

Ой! Вань! Смотри, какие клоуны!
IP: 10.0.2.---
__Borya _ 25.09.2009 19:56
25.09.09 17:58___koman
Що, урвалось Підрахую на вступних іспитах бабло косити, так він про право на освіту заволав?
Тепер би ще незалежне (а краще міжнародне, із спецами з Європи) тестування на Держіспиті запровадити, так Підрахуй взагалі з ректора звільниться. Який зміст працювати задурно?

СТОПУДОВО! ВІН ЕМІГРУЄ НА УРАЛ!!
IP: 194.44.128.---
koman _ 25.09.2009 17:58
Що, урвалось Підрахую на вступних іспитах бабло косити, так він про право на освіту заволав?
Тепер би ще незалежне (а краще міжнародне, із спецами з Європи) тестування на Держіспиті запровадити, так Підрахуй взагалі з ректора звільниться. Який зміст працювати задурно?
IP: 85.238.101.---
Принтер _ 25.09.2009 17:43
IP: 212.111.205.---25.09.09 14:24 ___samaya
На самом деле выпускников Юракадемии берут с ногами и руками,в любые государственные органы!

Так я о том и говорю, где надо брать взятки и наматывать жопочасы, туда и берут. А где нужно работать, туда берут выпускников других вузов, со знаниями.
IP: 217.76.198.---
БЮТанутий _ 25.09.2009 17:03
Ну, це було зрозуміло, що писаки були з цього універу.
Їх вивели на чисту воду коли зпровокували розмову про те, що юристів з цього універу нікому не потрібні :)
IP: 85.90.193.---
100 _ 25.09.2009 17:02
А тут і сумнозвісний одеський колхоз

IP Address 212.111.205.64
Host 212.111.205.100
Location UA UA, Ukraine
City Odessa, 17 -
Organization Odessa National Academy of Law
IP: 85.90.193.---
100 _ 25.09.2009 16:54
га-га-га

то піп*ц чим займаються в ректоратах одеських універів

IP Address 212.111.205.---
Host onu-gw1.uran.net.ua
Location UA UA, Ukraine
City Odessa, 17 -
Organization Odessa I.I. Mechnikova National University
IP: 85.90.193.---
100 _ 25.09.2009 16:51
25.09.09 15:46 ___Aaliyah

таке враження ніби то сам ректор того онюа-колхоза сидить і демонструє чудеса клавіатурної еквілібристики:)))

IP: 212.111.205.---25.09.09 15:29 ___Удавочка
IP: 212.111.205.---25.09.09 15:25 ___СПІРІТ
IP: 212.111.205.---25.09.09 15:06 ___КЕВІН
IP: 212.111.205.---25.09.09 15:35 ___redbul
IP: 212.111.205.---25.09.09 15:22 ___007DRED
IP: 212.111.205.---25.09.09 14:39 ___sladko
IP: 199.34.122.---
Львів-753 _ 25.09.2009 16:48
25.09.09 16:39 ___Просто
IP: 199.34.122.---25.09.09 16:36 ___Львів-753 То есть Вы настаиваете, что человек, претендующий на обучение по вузовской программе, не в состоянии ответить на вопросы по программе средней школы? Я правильное понимаю? Тогда как он собирается учиться?

__ Це була відповідь, на конкретне запитання. Перегорніть сторінку і подивіться. Людина вчилася 15 років тому, тести може і не здати. Історія змінилася, біологія вивчається по іншій програмі,багато що змінилося.
IP: 88.81.234.---
Просто _ 25.09.2009 16:39
IP: 199.34.122.---25.09.09 16:36 ___Львів-753 То есть Вы настаиваете, что человек, претендующий на обучение по вузовской программе, не в состоянии ответить на вопросы по программе средней школы? Я правильное понимаю? Тогда как он собирается учиться?
IP: 199.34.122.---
Львів-753 _ 25.09.2009 16:36
25.09.09 13:44 ___Vigilia
25.09.09 12:58 ___Львів-753
Є вступні іспити, навчання платне.

вот именно... платное... а люди хотят на БЮДЖЕТ...

__ По-перше, я відповіла на конкретне питання.Людина працює, має великий стаж і для просування по кар*єрній драбині їй потрібна вища освіта. У такому випадку післядипломна освіта якраз те, що треба. Адже він не збирається кидати роботу, а БЮДЖЕТ тільки на денному навчанні.
А ті, хто хоче вчитися за кошт держави, повинні мати відповідні знання і відповідний рівень підготовки, адже дурнів держава навчати не буде. Це не її обов*язок. Такого нема ніде в світі. І не думаю, що Ківалов це мав на увазі.
IP: .---
karas35 _ 25.09.2009 16:24
Для начала следует протестировать Сера-Гея Кивалова:)))
IP: 194.44.244.---
finalil _ 25.09.2009 16:17
Що в нього хотіти - воно ж Підрахуй!
IP: 217.76.198.---
БЮТанутий _ 25.09.2009 16:07
хм... "захисники" не відписуються, напевне пара з інформатики закінчилася :)
IP: 193.22.140.---
Aaliyah _ 25.09.2009 16:04
25.09.09 15:53 ___Black_Sea
25.09.09 15:49 ___Удавочка
"...Вы очень не тактично разговариете!!!!!!!!!!!..."

Ну я ж не юрист... :)))

Да... Вот ведь позорище! Студентам и сотрудникам так называемой ОНЮА для начала неплохо было бы освоить элементарный курс словесности. Хотя, как явствует из их вопиюще безграмотных постов, сей предмет последователям Пидрахуя нужен "для жизни" приблизительно так же, как и теорема Пифагора.
IP: 217.76.198.---
БЮТанутий _ 25.09.2009 16:02
25.09.09 15:47 ___redbul
написать тесты то одно , а проверят ли их правильно ?????? опыт подсказывает что абсолютно нет !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Друже, ти хоч зрозумів, що наїхав ти на тих кого захищаєш?
Якщо будуть перевіряти "правильно" на місцях - то поступати будуть тільки ті хто посприяв "правильній" перевірці!
IP: 195.230.115.---
Black_Sea _ 25.09.2009 15:53
25.09.09 15:49 ___Удавочка
"...Вы очень не тактично разговариете!!!!!!!!!!!..."

Ну я ж не юрист... :)))
IP: 192.168.83.---
Удавочка _ 25.09.2009 15:49
25.09.09 15:39 ___Black_Sea Да пофіг що здавати, якщо є знання... Це, що пропонується - узаконити торжество бабла, а не знань... :(((

Вы очень не тактично разговариете!!!!!!!!!!!
IP: 193.22.140.---
Aaliyah _ 25.09.2009 15:48
IP: 77.122.101.---25.09.09 14:42 ___славомир
Скільки б тут не смітили щістки Підрахуя з його "академії" (IP: 212.111.205. з різними ніками), будь-якій нормальній людині ясно: не тести, а ректори корумпованих вузів обмежують право на освіту. Тисячі людей поступили завдяки тестам у вузи саме завдяки знанням і без жодних хабарів, з чим Підрахуй та інші бандити не можуть змиритися.

Вот это правильно!
IP: 192.168.83.---
redbul _ 25.09.2009 15:47
написать тесты то одно , а проверят ли их правильно ?????? опыт подсказывает что абсолютно нет !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
IP: 193.22.140.---
Aaliyah _ 25.09.2009 15:46
IP: 212.111.205.---25.09.09 15:29 ___Удавочка
IP: 212.111.205.---25.09.09 15:25 ___СПІРІТ
IP: 212.111.205.---25.09.09 15:06 ___КЕВІН
IP: 212.111.205.---25.09.09 15:35 ___redbul
IP: 212.111.205.---25.09.09 15:22 ___007DRED
IP: 212.111.205.---25.09.09 14:39 ___sladko


Вот поперли пидрахуевские подстилки шефа отмывать. Целая обойма. Ну не позорились бы! Хотя, если бы чувство стыда у вас уже давно не атрофировалось, вы бы не "работали" в своей "академии"..
IP: 192.168.83.---
Удавочка _ 25.09.2009 15:46
25.09.09 15:41 ___БЮТанутий
Вы для начала попробуй-те сдать, а потом можно будет о чем-то говорить!!!!!!!!!!!
Сторінки:      Попередня      Наступна 
Реклама:

АВТОРИЗАЦІЯ


УВІЙТИВІДМІНИТИ
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь.
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом Facebook.