IP: 10.0.2.---
Andronik _ 01.10.2009 13:39
Історія з Яценюком розкриває хронічну виразку української політеліти - невіру у свій народ.
Яценюк перестав бути Яценюком, коли біля нього виявились сергейцеви, іскандери і т.п. бездарна публіка, - виконавці волі Кремля. Громадяни України у команді ЯАП - на третіх ролях.
А скільки толкових людей прагнули підставити ЯАП плече! Нормальних українських фахівців. Але, очевидно, Арсен вирішив, що у команді вистачить і одного розумного :))
IP: 217.112.209.---
corr _ 30.09.2009 18:22
Сергей, средняя продолжительность жизни в Украине рассчитывается точно так же, как и средняя температура по больнице. Потому - не аргумент. А в остальном всё сходится. Арсений- балабол, желание стать президентом затмило его разум. А ведь был неглупым и подающим надежды молодым спецом. Но очень быстро стал матёрым политиком, забыл что для спеца истина дороже. Жаль, но такого г.. гарного удобрения и без него, вот уже почти 2 десятилетия!, девать некуда. Огорчает меня сей парниша.
IP: 93.72.191.---
motiv _ 30.09.2009 17:13
Пане Сергію, класний текст. Всім раджу прочитати Вашу книжку про геніїв і дурнів. Але отут в коментарях на жаль, частіше другі. І Вашу саттю в Сучасності прочитала - клас
IP: 77.91.149.---
перебендя _ 30.09.2009 16:11
Пане Сергію, а ви ж повиривали фрази з контексту виступів Яценюка. Яценюк не казав, що нам не треба НАТО, а сказав, що НАТО тихенько домовилося з Росією, в тому числі і з США, красиво злити Україну. Він сказав, що світ міняється на очах. І ви це самі добре бачите по тій самій Польщі. Але виконуєте заказухи від Тимошенко.
IP: 93.74.66.---
Шумило _ 30.09.2009 14:00
Тим, хто розповідає, що Грабовського "вигнали" з "Сучасності", рекомендую прочитати його велику концептуальну статтю про 1939 рік і початок Другої світової війни в №8 журналу (там початок, №9 ще немає, там буде продовження). Тих, кого виганяють, не друкують такими обсягами і так часто (в №6 теж його стаття про проблеми культурної політики).
IP: 194.29.62.---
Карлик _ 30.09.2009 11:14
Не впізнаю Сергія.Розпинає якогось бовдура по цитатах.Після того, що я побачив в газеті Яценюка, що непогано жилося в СРСР - це вже діагноз.Сергію, не пишіть про ляльок.Нпишіть про режисерів.
IP: 193.111.156.---
Zahvat _ 30.09.2009 10:42
Г-н Грабовский не хочет аналогично разобрать все высказывания Тимошенко? А зря. Обхохочетесь.
IP: 109.122.4.---
wanted _ 30.09.2009 10:25
Снова выбирать из кучи дерьма наименее вонючую какашку? Увольте, господа!
Не хочу гадать как 18-летняя девочка: обманет - не обманет. За годы независимости вы еще не наслушались красивых слов? Пока не будет механизма как быстро погнать любого выбранного п-бола - я пас... Без решения кардинального вопроса о контроле над властью вся ваша схоластика просто скучна.
IP: 95.134.94.---
Осмомисл _ 30.09.2009 09:42
АВТОРУ ЩИРО ДЯКУЮ ЗА СТАТТЮ!
про обвинувачення вас у штабізмі Багіні, чи то Юща, Яника і іже з ними (Х..й Х...вич його знає!) не переймайтесь... Ці коментатори дуже бідні у своєму виборі... Вони ніяк не хочуть проміняти право власну думку (тобто отримати його) і згодні на те, що їм вкладають у голову.
IP: 194.145.216.---
krjag _ 29.09.2009 17:25
Повністю підтримую п. Неделієва. Не чекав від С.Грабовського такої заказухи. Найголовніше,дійсно,реалізувати лозунги Яценюка в нашій країні.
IP: 93.74.242.---
Неделієв _ 29.09.2009 15:59
Автор дозрів до депутатства у Верховній Раді від БЮТ. Людина не розуміє, що навіть кандидати філософських наук харчуються не тільки інформацією, що членам Асоциації українських письменників потрібні не віртуальні, а реальні штани. Це про індустріалізацію та сільське господарство. Питання в тому, хто і яким чином реалізує передвиборчі лозунги Яценюка в цій державі?
IP: 193.238.193.---
09alex _ 29.09.2009 15:11
Яценюк поставил вопрос об ответственности Европы за раскол Украины.Ее двойные стандарты ,поддержка цветной революции известны.он правильно сказал,что ЕС еще не вся Европа,что следует создавать Большую Европу,включая Россию,Украину.Это поворот от конфронтации к сотрудничеству равных.Ющенки,немыри,тарасюки лакействовали перед Западом против России.Это дорога в сторону холодной войны.В ней победителей нет.НАТО давно стало международным полицейским,что делал бы ЕС без 1млн. гастарбайтеров Украины?
IP: 212.115.225.---
DO2 _ 29.09.2009 15:01
Раніше мені Яценюк подобався (доки не став "політиком"). Але якось послухав його виступ по телевізору... Ба! Знайомі мелодії. Партитура ж писалася у Москві. А такі бійці нам не потрібні.
IP: 77.242.163.---
diduhan _ 29.09.2009 13:00
таааа... звертати серйозно увагу в україні на передвиборчі балачки... це несерйозна справа. візьміть порівняйте вислови всіх трьох. й що тоді вийде?
IP: 193.238.193.---
09alex _ 29.09.2009 12:45
В Ялте Яценюк правильно сказал,что ЕС еще не вся Европа,Без России и Украины не выйти из кризиса.Это политика сотрудничества,а не конфронтации.Ума не надо для постройки санитарных кордонов вместе с Польшей,Балтией,или поддержки грузинской агрессии специалистами и продажей оружия за бесценок.Правильно отметил ответственность Европы за раскол Украины на Восток и Запад,хотя велика тут вина националистов.ЕС давно известен двойными стандартами.НАТО не знает границ,давно не ограничивается Европой.
IP: 95.111.226.---
none_smilodon _ 29.09.2009 12:27
Дочитав до слів про НАТО, далі припинив. Автор - лох і тєрпіла що ніхуя не шарить у міжнародній політиці. Так що Сергій Грабовський, підхожу я значить до твоєї мами і ссу їй в рот.
PS
Люстрація всіх членів БЮТ до останнього махальника прапорами - неминуча.
IP: 193.---
сердега _ 29.09.2009 12:03
Яценюк и Фронт змин - это тоже самое, что памятник неизвестному солдату Абрамовичу. Парадокс в том, что неизвестно, был ли Абрамович солдатом.
Или еще: Фронт змин - это все равно, что морская свинка: и не морская, и не свинка.
IP: 193.---
сердега _ 29.09.2009 12:00
Яценюк и Фронт змин - это тоже самое, что памятник неизвестному солдату Абрамовичу. Парадокс в том, что неизвестно, был ли Абрамович солдатом.
Или еще: Фронт змин - это все равно, что морская свинка: и не морская, и не свинка.
IP: 93.126.104.---
terrapin _ 29.09.2009 10:43
Главная задача префекта - наблюдать за исполнением законов и правительственных распоряжений во вверенном ему департаменте. Он также представляет интересы департамента; исполняет постановления генерального совета, выступает как представитель департамента в качестве истца и ответчика, и т.д., и т.п.
НАТО и экономика в исполнении Грабовского - такой же бред. Раньше я думал, что Г. не разбирается только в политике. Теперь вижу, что и в межд. отношениях, и в экономике тоже ни в зуб ногой :-)
IP: 93.126.104.---
terrapin _ 29.09.2009 10:40
Але що сама по собі наявність вертикалі виконавчої влади є чимось страшним і недемократичним - це вже його власне відкриття.
А як же система префектів у Франції? Пан Грабовский, вместо того, чтобы тут рассуждать с умным видом, вы бы лучше действительно поинтересовались системой префектов во Франции. Во Ф. префекты не относятся ни к какой исполнительной вертикали, что за бред.
Префект вообще - сотрудник Министерства внутренних дел.
IP: 93.126.104.---
terrapin _ 29.09.2009 10:38
Я так понял, Грабовского выгнали с очередного места работы и он оперативно родил новую порцию понтовой и безграмотной бредятины.
Лично я категорически против Яценюка, но такие как Грабовский это еще хуже.
Пан Грабовский, вы хотя бы поверхностно изучите вопросы НАТО, местного самоуправления и т.д., а потом пишите свои пасквили.
IP: .---
korin3 _ 29.09.2009 09:42
Хорошая статья.
Экономические понятия Сеньки - замечательны.
Остается надеяться, что при будущей власти таких саентологов не будут назначать бухгалтерами.
IP: 195.85.219.---
Ковальов _ 29.09.2009 09:18
Яценюк дуже багато каже на різні теми.
Але це цікаво тільки фахівцям.
Як і пошук його помилок.
Для загалу потрібні прості тв лаконічні гасла.
IP: 195.85.219.---
Ковальов _ 29.09.2009 09:06
Але хіба Тимошенко краща за Яценюка?
А про проф-фесора що тоді писати??
Проблема не у кандидатах до президенства.
Проблема у дикій малоросіянщині виборців.
Постколоніальна ментальність та меншовартість.
"Брежневське" покоління "ДАЙ!" підберає собі "слугів народу"- "ЧЕГО ІЗВОЛІТЄ?".
IP: 193.41.60.---
volga _ 29.09.2009 09:00
Пан Грабовський написав все вірно.
Так, індустріалізація - це тупість. Але ж, хіба п. Грабовський захистив "селіконову долину", про яку мовив Ющенко три роки тому у ВР? Чи це теж була "тупість" Ющенка для тупого парламенту?
Розумні люди бачать розум Арсенія, але цього замало, щоб мати розумного президента. Бо й Ющенко переміг, не завжди мовлячи правду. Основне, що дякуючи йому зростає розум народу. Чи нехай краще виберемо з тупого чи хитрого бандита? За це ратує Грабовський, поборюючи Арсен
IP: 195.85.219.---
Ковальов _ 29.09.2009 08:59
Все вірно написав.
IP: 94.244.5.---
Enki _ 29.09.2009 04:23
IP: 89.252.9.---29.09.09 00:25 ___Alexander_II
Пане Грабовський!
Деякі ваші статті мені дуже подобались. Але останнім часом… що з вами?
А ничего. Из "Сучасности" выперли, а кушать хоцца.
IP: 89.252.9.---
Alexander_II _ 29.09.2009 00:25
Пане Грабовський!
Деякі ваші статті мені дуже подобались. Але останнім часом… що з вами?
Я в жодній мірі не підтримую Яценюка і не збираюся за нього голосувати. Але читаючи його (вибрані вами) тези і ваші на них спростування, не зміг погодитися з вами, здається, жодного разу. Чого варте хоча б питання індустріалізації! Чи ви не знаєте кому належить програма деіндустріалізації США? Чи ви працюєте на цю банду? Видно, що так. Дуже хотів би знати мотивацію таких людей, як ви.
IP: 91.196.80.---
П-к_Вешняк _ 28.09.2009 22:48
"...Арсеній ще й колишній міністр економіки!"
Коли Сєня, перебуваючи в уряді став все частіше з'являтися в медіапросторі хоч і з коротенькими, але сольними просторікуванями на економічні теми, я спочатку не міг втямити, що ж він таке верзе та ще й, як-то кажуть, "на полном серьйозе (рос.)", припускав, що можливо це типова чиновницька риторика з урахуванням умов кон'юнктури. А потім, таки зрозумів, адже Сеня в галузі економіки є банальним невігласом.
IP: 91.201.26.---
Химера _ 28.09.2009 22:41
банальності перейшли у відверті нісенітниці, у "локшину на вуха" для недоумкуватих хохлів.
Философ хренов!!!
Сам НЕДОУМОК!
IP: 95.133.190.---
turok-ne-kozak _ 28.09.2009 22:31
БРАВО!!!! За цього "політика" (синка) в коротких штанцях може голосувати лише такий же соціально і політично незрілий електорат. Щиро сподіваюсь, що наш "рекрут" не набере й 0,05 відсотка. Хочеться, щоб співвітчизники0 виявились кращими і розумнішими, ніж про них думає наша "еліта"...
IP: 79.140.9.---
паровоз _ 28.09.2009 22:12
И заводы нам не нужны, нет - южмаш закроем нахер - зато будем в тырнете статейки драчить: мы ведь кандидат философских наук, член ассоциации писателей. А в космос летать и ракеты строитть - это позавчерашний день. Тырнет важнее. Тока поц грабовский забыл, что тырнет идет или через спутник или по волокну. А его сделать еще надо. На заводе, между прочим...
IP: 79.140.9.---
паровоз _ 28.09.2009 22:07
"будувати в Україні економіку позавчорашнього дня: нафта, газ, золото, родючі ґрунти..."
Так что, гуру Грабовский, откажемся? ОТ чего: от земли, золота, газа?
IP: 93.175.232.---
andel2 _ 28.09.2009 21:01
28.09.09 20:35 ___Вавило_Гнип
Там було вказано джерело дослідження :)
"Закрытое исследование БЮТ, проведенное недавно структурами Николая Томенко показало, что Арсений потерял в рейтинге почти два процента и упал до 10%"
-------
итить колоптить! дык это еще и сам бют рисовал? ну тада вопросов нет. все ясно как божий день, хотя нет нет есть один вопрос- почему 2% а не 5%
Сторінки:
← Попередня
Наступна →