IP: 95.133.94.---
Сергій_Трегубенко _ 08.09.2009 21:16
08.09.09 18:03 ___val_lav
__Сергій_Трегубенко
07.09.09 23:19 ___val_lav
Країну «колють» зверху ті, хто змагається за право її очолити і грабувати. А в народу все спільне, об’єднуюче.
Вам не надоїло розмовляти газетними шпальтами. Може щось номальною мовою виголосите.
Якщо чесно, поспішав. Та й коли перший раз це казав, то обґрунтовував, а коли повторюєш в соте, то може бути схожим і на штамп. Але ж Ви зрозуміли суть.
IP: 81.30.165.---
val_lav _ 08.09.2009 18:03
__Сергій_Трегубенко
07.09.09 23:19 ___val_lav
Країну «колють» зверху ті, хто змагається за право її очолити і грабувати. А в народу все спільне, об’єднуюче.
Вам не надоїло розмовляти газетними шпальтами. Може щось номальною мовою виголосите.
IP: 95.133.94.---
Сергій_Трегубенко _ 08.09.2009 17:54
08.09.09 15:45 ___Log
Шановний пане Сергію, тобто у Вас є ідея, і Ви хочете, щоб цю ідею хтось опрацював та видав на верх, як якусь програму дій. Тільки проблема в тому, що у нас є багато людей які також мають ідеї, і вважають, що вони найкращі, і їх потрібно негайно впроваджувати в життя, але як??? ну це хтось іншй має думати.
Звісно ні. Я працюю послідовно і комплексно. Ось тут список моїх публікацій на УП: http://tregubenko.livejournal.com/2453.html. Крім того, ідея демократії винайдена не мною, дуже добре розроблена, але не к нас, і перевірена на успішність. Я просто займаюся її поширенням в Україні. От і все. Якщо ще хтось займається цією темою, то він мені не конкурент, а однодумець. Це тоталітарники ворогують між собою, а демократи об’єднуються.
IP: 91.198.175.---
gorst _ 08.09.2009 16:35
авторВС
Як на мене, "моральні інтереси" це все одно що "інтересна мораль". В мій особистий інтерес входить державність української мови (і тільки її), що є моральним для мене. А от мій кум, росіянин, дай йому боже здоров"я, за другу державну, і щиро вважає мої інтереси аморальними і шкідливими для країни. То хто з нас більш моральний?
IP: 94.153.34.---
авторВС _ 08.09.2009 16:16
08.09.09 14:49 ___Muzikaa
Арсенію тобі не набридло переконувати позавчорашній день? Загляни до поштової скриньки - там дещо є свіжіше...
IP: 80.243.144.---
Log _ 08.09.2009 15:45
Шановний пане Сергію, тобто у Вас є ідея, і Ви хочете, щоб цю ідею хтось опрацював та видав на верх, як якусь програму дій. Тільки проблема в тому, що у нас є багато людей які також мають ідеї, і вважають, що вони найкращі, і їх потрібно негайно впроваджувати в життя, але як??? ну це хтось іншй має думати.
IP: 95.133.94.---
Сергій_Трегубенко _ 08.09.2009 14:51
08.09.09 12:34 ___Log
Хочу додати, шановний Log, все починається з дуже простих речей, парадигм. Приміром, вчення Христа чи Будди. Революція 17-го почалася з ідеї доцільності диктатури пролетаріату. Потім ця ідея обростає безліччю розгалужень, формується величезний алгоритм. Але все починається з дуже простого, і помилка тут призводить до катастрофічних наслідків.
В мене за основу береться визначення демократії. А щоб народ міг її здійснювати що потрібно? Вірно, знання, вміння, навики. Звідси все і починається. Думаю, це дуже вірна початкова парадигма. І багатьом народам вона принесла справжнє щастя.
IP: 192.168.0.---
Muzikaa _ 08.09.2009 14:49
08.09.09 14:31 ___krjag
Читайте краще В.Семиволоса, К. Матвієнко, С. Дацюка та неперевершеного В.Золотарьова - менше ілюзій отримаєте в результаті.
IP: 192.168.0.---
Muzikaa _ 08.09.2009 14:45
08.09.09 14:31 ___krjag
Інші якраз і пропонують, а пан С.Трегубенко все навчає: обирати (призначати) треба кращих.
А його питають "А якщо чергові обранці проблем не вирішують", а він знову - "Міняти негайно. А якщо заслужили – то і надати можливість відпочити у місцях не дуже віддалених.
Не знає п.Трегубенко народної мудрості - обирай не обирай, а все одно отримай ...
IP: 95.133.94.---
Сергій_Трегубенко _ 08.09.2009 14:41
08.09.09 14:31 ___krjag
Повністю підтримую п.С.Трегубенка. Тих,хто його критикує (може,навіть,в чомусь і справедливо), хочу запитати: чому ж ви не пропонуєте чогось кращого?
Дякую за підтримку, krjag.
IP: 194.145.216.---
krjag _ 08.09.2009 14:31
Повністю підтримую п.С.Трегубенка. Тих,хто його критикує (може,навіть,в чомусь і справедливо), хочу запитати: чому ж ви не пропонуєте чогось кращого?
IP: 192.168.0.---
Muzikaa _ 08.09.2009 14:11
08.09.09 12:34 ___Log
Знайшли кого питати про план дій.
Хоча бачу план Ви отримали (08.09.09 13:58) - я думаю Ви задоволені по самі не хочу.
Особистий план у Сергія вже проглядається.
Він хоче працевлаштуватися у владу, провести там навчання, прийняти іспити, та всіх повиганяти за незадовільні оцінки.
Успіхів Вам Сергію у особистих планах. Чим скоріше Вас туди приймуть - тим краще нам буде.
IP: 95.133.94.---
Сергій_Трегубенко _ 08.09.2009 13:58
08.09.09 12:34 ___Log
Пане Сергію, поясніть, що конкретно Ви пропонуєте, і який алогоритм Ваших дій, а то це подібне на чергову говорильню: давайте зробимо, давайте ... Життя показує, що це непотрібна говрильня, результат може бути тільки тоді коли є алогоритм дій, хто робить, коли робиь, хто за що відповідає.
Алгоритм дуже простий. Все починається з одного речення – рівень і темпи розвитку країни є прямою функцією від загальнокультурного рівня нації. Культура розуміється в широкому і суспільно важливому значенні цього слова – політична, правова, виробнича, світоглядна і подібне. Далі алгоритм має відповідати на питання як розвивати? Як на практиці реалізовувати набуті знання? Думаю, суть зрозуміла. З часом напишу про це. Але зараз я цілеспрямовано намагаюся знищити оте примітивне уявлення про те, можна обійтися якимись магічними засобами, приміром проголосувати за ту, котра на стовпах пише, що «Вона працює»!
IP: 94.153.34.---
авторВС _ 08.09.2009 13:08
08.09.09 12:17___gorst
Пане Сергію, я не знаю що таке мораль! І тим більше, що таке суспільна мораль. Зате я чудово знаю свої інтереси, і , можливо, мої інтереси не зовсім співпадають з Вашими. Так от, на мою думку, Конституція має гармонізувати інтереси різних прошарків населення а не поліпшувати (змінювати?) стан суспільної моралі. Для цього є інші інститути.
_gorst Та все дуже просто, "свої інтереси" мусять бути моральними, а вске інше від луквого або ж дефініції...
IP: 80.243.144.---
Log _ 08.09.2009 12:34
Пане Сергію, поясніть, що конкретно Ви пропонуєте, і який алогоритм Ваших дій, а то це подібне на чергову говорильню: давайте зробимо, давайте ... Життя показує, що це непотрібна говрильня, результат може бути тільки тоді коли є алогоритм дій, хто робить, коли робиь, хто за що відповідає.
IP: 95.133.94.---
Сергій_Трегубенко _ 08.09.2009 12:30
07.09.09 23:19 ___val_lav
А якщо у когось буде інше бачення Конституції і то буде війна і розкол країни
Країну «колють» зверху ті, хто змагається за право її очолити і грабувати. А в народу все спільне, об’єднуюче. І, якщо народ почне обговорювати свої спільні інтереси та навчиться їх відстоювати, то отим, що його «колють», робити в Україні вже більше буде нічого…
IP: 95.133.94.---
Сергій_Трегубенко _ 08.09.2009 12:24
08.09.09 12:17 ___gorst
Пане Сергію, я не знаю що таке мораль! І тим більше, що таке суспільна мораль. Зате я чудово знаю свої інтереси, і , можливо, мої інтереси не зовсім співпадають з Вашими. Так от, на мою думку, Конституція має гармонізувати інтереси різних прошарків населення а не поліпшувати (змінювати?) стан суспільної моралі. Для цього є інші інститути.
Звісно, Конституція вторинна, вона жодним чином і не може, і не повинна нічого не гармонізувати, ні поліпшувати. Все вірно Ви кажете, з допомогою найрізноманітніших інститутів маємо гармонізувати свої інтереси, сформувати на їх основі мораль, а вже потім це відобразити в Конституції.
IP: 91.198.175.---
gorst _ 08.09.2009 12:17
Пане Сергію, я не знаю що таке мораль! І тим більше, що таке суспільна мораль. Зате я чудово знаю свої інтереси, і , можливо, мої інтереси не зовсім співпадають з Вашими. Так от, на мою думку, Конституція має гармонізувати інтереси різних прошарків населення а не поліпшувати (змінювати?) стан суспільної моралі. Для цього є інші інститути.
IP: 95.133.94.---
Сергій_Трегубенко _ 08.09.2009 11:12
08.09.09 11:05 ___Жорж_7
Это хорошо,что автором главным тезисом поставлена общественная мораль,которую ни какой бумажкой не заменешь,не создашь и не исправишь.Однако ее нужно выстрадать над ней нужно постоянно работать всем вместе.Беда страны,что настоящей общественной моралью допускаеться взяточниство (каждый может вспомнить,что давал,а некоторые,что брали),лукавство,лицемерее,эгоизм,лень,иждевенчество и т.д.Мы замечаем эти качества в людях публичных,но не видим в себе.Над собой работать нужно.
Дякую за розуміння, Жорж_7.
Якщо всерйоз замислюватися над тим, скільки нам ще потрібно зробити по вдосконаленню себе, щоб наздогнати світовий розвиток, то інколи навіть страшно стає. Але іншого виходу немає, маємо працювати…
IP: 95.133.94.---
Сергій_Трегубенко _ 08.09.2009 11:06
08.09.09 10:48 ___tonis
Вітаю пане Сергію. Вірно Ви підмітили, все починається з морального духу нації... Зараз він /моральний дух/ має дуже неприємний запах, щось подібне до запаху туркменського газу з великим вмістом меркаптанової сірки. Можливо тому, що більшість наших політиків з нинішньої псевдоеліти заробляли на ньому статки, дурячи народ і Світ, а тепер це та інше йому подібне вилазить з прогнившої системи і дуже смердить. Хотя би якийсь дурень не запалив сірника - однієї іскри вистачить, щоб зірвати Україну!!
Дякую за коментар, tonis. Не хочу пафосних слів, але мені здається що отут, в коментарях під матеріалами УП відбувається відродження того інтелекту і духу нації, котрий безжалісно нищила і Російська імперія, і комуністична диктатура.
IP: 193.238.96.---
Жорж_7 _ 08.09.2009 11:05
Это хорошо,что автором главным тезисом поставлена общественная мораль,которую ни какой бумажкой не заменешь,не создашь и не исправишь.Однако ее нужно выстрадать над ней нужно постоянно работать всем вместе.Беда страны,что настоящей общественной моралью допускаеться взяточниство (каждый может вспомнить,что давал,а некоторые,что брали),лукавство,лицемерее,эгоизм,лень,иждевенчество и т.д.Мы замечаем эти качества в людях публичных,но не видим в себе.Над собой работать нужно.
IP: 95.135.186.---
tonis _ 08.09.2009 10:48
Вітаю пане Сергію. Вірно Ви підмітили, все починається з морального духу нації... Зараз він /моральний дух/ має дуже неприємний запах, щось подібне до запаху туркменського газу з великим вмістом меркаптанової сірки. Можливо тому, що більшість наших політиків з нинішньої псевдоеліти заробляли на ньому статки, дурячи народ і Світ, а тепер це та інше йому подібне вилазить з прогнившої системи і дуже смердить. Хотя би якийсь дурень не запалив сірника - однієї іскри вистачить, щоб зірвати Україну!!
IP: 95.133.94.---
Сергій_Трегубенко _ 08.09.2009 10:15
07.09.09 14:19 ___Muzikaa
Пане Трегубенко, коли я прочитав першу половину статті - подумав, що Ви обкурилися. Потім прийшла думка, що ви "обчиталися" думками В.Золотарьова та В.Семиволоса. Звісно перша частина (нібито ваших думок) вам зовсім не панує - тут і закралася думка, що перша частина це замануха, в другій буде її "використання" - так і сталося.
Дійсно, з поглядами В.Золотарьова і їхньої групи певна співзвучність є. З поглядами В.Семиволоса абсолютно ніякої. Він не зміг вийти за межі примітивних революційних теорій. Я йому сто разів намагався пояснити, що революція потрібна для здобуття свободи. Потім, для розвитку, потрібна еволюція. Хіба що вже змінив свої погляди, бо в останніх публікаціях у нього вже почало з’являтися слово демократія … Але про те, що він став переконаним еволюціоністом, жодного слова не зустрічав. Може неуважно читав?
«Замануха і її використання» - одна єдина, демократія. І той рівень добробуту та процвітання, котрий вона несе людям.
IP: 95.133.94.---
Сергій_Трегубенко _ 08.09.2009 09:37
07.09.09 23:45 ___Djadja
Ошибка Трегубенко в том, что он принял "обговорення" за чистую монету. Действующая Конституция, действительно нуждается в поправках. Возможно, нужна и новая. Но "обговорення" - это всего лишь пункт №3 из выборчей программы Юща. …
Пункт №1 программы Юща: "Россия - главный враг".
Пункт №2: "Все, кто сотрудничает с Россией, а именно Тимошенко - изменники Родины."
У мерзавцев и программа мерзавская.
Трегубенко прийняв за чисту монету демократію, котра є пунктом №1 моєї, українця, громадянина України, Сергія Трегубенко програми.
Всі, хто прагнуть заважати мені бути господарем на рідній землі, в повній мірі користуватися моїми природніми і громадянськими правами, є моїми ворогами.
Якщо хтось при цьому вважає мене і мою програму «мерзавськими», то його проблема. Але я постараюся, щоб демократично налаштованих українців ставало все більше, і мене абсолютно не хвилює, що у когось від цього побільшає проблем.
IP: 95.133.94.---
Сергій_Трегубенко _ 08.09.2009 09:20
07.09.09 23:19 ___val_lav
Той спосіб, який пропонує Ющенко є насильним, так як Конституція не передюачає подібного способу зміни. Значить результати цього обговорення прийдеться імплементувани силою. Інакше їх не приймуть законодавці.
Ні, val_lav, ні!
Існує два підходи – тоталітарний, мовляв ви худоба, вами управлятимуть, а ви інколи, коли життя буде дуже погане, можете трохи і не дуже голосно ревіти.
І є демократичний, коли громадяни обговорюють спосіб життя, обирають найкращий, і вносять відповідні корективи у все необхідне.
Так от, до цього часу на стовпах писали «КПРС – ум честь і совість, вона турбується за тебе!», чи «Вона працює!». А мені залишалося тільки сподіватися на їхню милість.
Тепер Ющенко намагається відкрити нову епоху, демократичну, коли ми всім суспільством будемо аналізувати і визначати наше життя.
І хто такі законодавці, 450 лозинських? А хто їх туди обрав? І хто має право вимагати, щоб вони виконували нашу волю?
IP: 95.133.94.---
Сергій_Трегубенко _ 08.09.2009 09:03
07.09.09 23:14 ___val_lav
діюча Конституція теж за добробут. Але бажання добробуту не дає права на порушення Конституції. Добробут річ суб'єктивна і кожний його бачить по своєму. Так чому Ваше розуміння добробуту повинно бути вище за розуміння інших. Загалом Ви займаєтесь примітивною риторикою. Як казали стародавні, "закон суворий, але він закон". З виконання існуючих потрібно і починати покращення добробуту
Ні, val_lav, от у цю гру я грати точно не буду. Що є Конституція? Це Бог, Матриця, істина в останній інстанції? Чому, за яким таким правом, я не можу аналізувати наше життя і вносити пропозиції по його покращенню? Чому нація повинна завмерти у своєму розвитку? Хто сказав, що вона ідеально вірна? І чому тоді такі погані результати? Чи це тільки мені погані? А тим, хто грабує країну, гарні? Хто я в цій країні, повноправний громадянин, чи ніхто?
Ні, val_lav, я прагнутиму до покращення нашого життя, звісно ненасильницькими методами.
IP: 94.153.15.---
авторВС _ 08.09.2009 07:44
Серожа, а Арсеній IP: 195.234.69.---07.09.09 14:19 ___Muzikaa правий. Ти, або давай концептуально змінюй підходи, або не паплюж ідею. Інтелектуальний плагіат допускається, але лише у випадку користі для справи. Поміркуй. Більше пропозицій робити не буду vvs2@bk.ru
На знак доброї волі - оце полюцер:
IP: 195.60.174.---07.09.09 23:45 ___Djadja Great Britain, Milton Keynes
IP: 95.133.94.---
Сергій_Трегубенко _ 08.09.2009 06:53
07.09.09 23:02 ___SIM
Единственное, что у народа (пока) есть - это голос на выборах.
На основі цього твердження треба було б зробити або окремий матеріал в УП, або в своєму блозі (відкрив в Газеті.ua - http://gazeta.ua/blogs/?cat=89 у котрому вільно використовую посилання на свої публікації в УП).
Але, якщо коротко, то сам по собі голос нічого не дає. Я постійно чую від людей обурення, що голосувати немає і за кого, і нема за що. Тобто, спочатку ми повинні визначитися, чого саме ми прагнемо, а вже потім підшукати собі технічних виконавців нашої мети. І тільки після цього, за їх тимчасове перебування на посадах, можна голосувати.
IP: 95.133.94.---
Сергій_Трегубенко _ 08.09.2009 06:22
07.09.09 22:53 ___SIM
Сергей, Вы же сами пишете, что текст - это только бумажка. И тут же заявляете, чтО детально и как в этой бумажке должно быть выписано. Зачем, если выпоняться не будет?
Шановний SIM, прочитайте будь-ласка коментар «08.09.09 06:06 ___Сергій_Трегубенко». Вся справа в пріоритетності, потрібно спочатку дуже точно визначити наш шлях, знайти в суспільстві згоду відносно нього, зробити нашою метою, забезпечити повну узгодженість суспільної моралі з цими планами, а потім просто «замалювати» дану, реально існуючу ситуацію, в папірцях.
Але не навпаки!
Сторінки:
← Попередня
Наступна →