IP: 193.108.38.---
errt _ 18.10.2009 20:26
Прочитав этот опус, подумалось, что это Уколов состряпал. В его блоге "Грязь Москвы" обвинения, что его заказали. А здесь с подтекстом. Грабовский, идет расследование о педофилии и нет уверенности абсолютно никакой, что это преступление будет расследовано и будут наказаны. Или Грабовский будет отрицать, что педофилией может заниматься люмпен, но политики и народные депутаты, априори, как жены Цезаря, вне подозрений. Если это писал Грабовский пусть напишет сколько ему оплатил БЮТ за этот цинизм.
IP: 95.132.48.---
БанДжо _ 17.10.2009 22:12
Дві речі скажу чому наявна українська інтелегенція - лайно.
1. Тіки й діла шо "влада" можуть зробити із політично-медіною Вашою тусовкою. А от про дітей згадати якось некультурно. Про Уколова із Валенсою культурно. За шо ж Чорновіл боровся тоді незрозуміло? Шоб ГБ не заважало Вам вилизувати одне одного?
2. Вам важко припустити, що суспільство теж змінилося і саме розбереться з "рейтингами". Замість демонстрації здорового прикладуї - ВИ все повчаєте як ЇМ НАС повчати.
Ви закохані в свої комлекси
IP: 89.252.9.---
Alexander_II _ 17.10.2009 17:54
… лізти в питання ідеології – краще б він займався своїм ділом. Ви ж самі визнаЄте, що ця «філософська модель» належить не йому, він «чув дзвін», і цей дзін йому сподобався, а хто дзвонив і НАЩО – йому не цікаво. І все ж, свою професію він знає добре, а ця його маячня не заважає йому бути фахівцем.
Блохін, як знаєте, також слабак у політиці. Коли він робить політичні заяви, то навіть діти розуміють, що краще б йому помовчати, але… це зовсім не принижує його, як фахового футболіста.
IP: 89.252.9.---
Alexander_II _ 17.10.2009 17:53
… я не буду, бо, думаю, для вас це не секрет). Наші рішення ґрунтуються не на рішеннях судів, а на тій інформації, яку ми знаходимо, сприймаємо, аналізуємо. А рішення судів ми просто ВРАХОВУЄМО.
Тепер, щодо Омельченка. Я знаю цю людину досить давно і поважаю її, так би мовити, як солдата. Він добре знає свою справу, і я схильний йому вірити, а ті цитати, що ви привели… що тут скажеш… Погано, коли прачка береться керувати державою, а Омельченко намагається трактувати Святи Писання, чи лізти …
IP: 89.252.9.---
Alexander_II _ 17.10.2009 17:53
… не дослухаюся до закликів на кшлат: давайте дочекаємось рішення суду.
Висновків суду в нашій країні чекати НЕ ПОТРІБНО, бо ймовірність того, що вони будуть правомірні значно нижча за 50%. Для того, щоб це зрозуміти, не потрібно збирати статистику, достатньо лиш усвідомити, що рішення в наших судах виносяться за гроші, і тут вже й дурному ясно, що 50% об’єктивності там ніяк не буде. (Ну, а доводити, що і по менш резонансних справах наші суди виносять рішення не по правді, а за гроші я не буд
IP: 89.252.9.---
Alexander_II _ 17.10.2009 17:52
… дочекатися, а потім сприйняти його за істину (а ви, думаю, саме це мали на увазі), то тут я з вами не згоден АБСОЛЮТНО. І саме з тих же причин, про які ви писали: радянським судам розумні люди не вірили. А до сучасних українських судів у вас більше довіри? А на яких підставах ви їм вірите більше, ніж радянським? Ті брехали лише тоді, коли справа торкалася ідеології чи політики, а наші брешуть майже завжди – їхні висновки завжди на користь того, хто дасть більше грошей. Тому я вже ніколи не …
IP: 89.252.9.---
Alexander_II _ 17.10.2009 17:51
Пане Грабовський, дякую за цікаву статтю. Чесно кажучи, про більшість наведених вами фактів я раніше і не чув. Але, дозвольте мені кілька застережень.
Ось ваше перше речення:
«Чи правдива, чи висмоктана з пальця "артеківська справа", ще має з'ясувати суд …»
Дійсно, МАЄ з’ясувати. Проте, якщо цю фразу розуміти буквально, то вона ні про що. Кожна інстанція щось МАЄ (тобто повинна) робити, ну й що? Якщо ж розуміти вас так, що висновок у цій справі ЗРОБИТЬ суд, і ми цей висновок повинні …
IP: 212.22.201.---
Linter _ 17.10.2009 13:01
Только один коренной вопрос после 18 лет независимости решается сегодня в Украине. Сможет ли страна преодолеть свое советское прошлое. Возврат к советской идеологии в сочетании с капиталистической экономикой неизбежно родит новую модификацию тоталитаризма. Диссиденты - это уже близкое будущее. "Советский" капитализм маргинализирует все демократические идеи, бросив народу кость старых мифов о советском единстве и процветании. Страна покатится в прошлое под литавры побед и мести.
IP: 173.3.184.---
kmmlviv _ 17.10.2009 05:47
Текст коментаря набирайте тут
IP: 77.120.84.---
bayron _ 16.10.2009 21:08
То, что в этом деле замешаны политтехнологии не у кого не вызывает сомнения. Уж очень странно все обстоит и скандал возник прямо перед началом выборной кампании да и еще привязали к нему трех депутатов БЮТ.
Бедные дети - их используют в этой грязной игре.
Следствие должно пройти объективно, а не подкупно.
IP: 193.41.60.---
volga _ 16.10.2009 18:45
Це страшно, коли на порівнянні Героїв України з гавнометами людина з філософськими ступенями намагається виправдати таких же голуїв своєї Хазяйки!
Що може бути, коли ВОНА отримає абсолютну владу?
Політкомісари типу уколових - це носії розтління нації. Та тваринна похоть- це ніщо порівняно з тією талановитою брехнею, яка проглядається навіть у блогах Уколова на УП. Скільки грязі на Президента України, яка базується на домислах.
Чому проФФЕсор тоді не захищав Президента? Не замовляли? А сові
IP: 193.41.60.---
volga _ 16.10.2009 18:44
Це страшно, коли на порівнянні Героїв України з гавнометами людина з філософськими ступенями намагається виправдати таких же голуїв своєї Хазяйки!
Що може бути, коли ВОНА отримає абсолютну владу?
Політкомісари типу уколових - це носії розтління нації. Та тваринна похоть- це ніщо порівняно з тією талановитою брехнею, яка проглядається навіть у блогах Уколова на УП. Скільки грязі на Президента України, яка базується на домислах.
Чому проФФЕсор тоді не захищав Президента? Не замовляли? А сові
IP: 77.91.149.---
беобахтер _ 16.10.2009 17:54
Грубая манипуляция, рассчитанная на особо впечатлительных и не очень эрудированных людей. Автор, о котором я был более высокого мнения, приводит интересные факты из жизни настоящих диссидентов, а потом вдруг проводит аналогию с мелким пиарщиком Уколовым, тем самым пытаясь заставить нас посочувствовать ему. Видимо, и Грабовского сумели "заинтересовать" настолько, что он опустился до таких мелких передергиваний. Противно это, гадко ...
IP: 93.73.25.---
NEL-LI _ 16.10.2009 17:13
16.10.09 15:19 ___Петик
Естественно. Я много писала о том, что общество ДОЛЖНО осуждать все провокации политсил друг относительно друга, а не сравнивать политтехнолога Уколова - разработчика грязных методов и сплетен против кого-то с Черноволом. Нонсенс.
Только вот преуспел в этом деле БЮТ, где содержится масса политтехнологов и допысувачив, которые оправдают все - убийство, насилие, воровство, если это сделано человеком лояльным Тимошенко.
IP: 94.231.67.---
ВасяЛох _ 16.10.2009 16:12
Після останніх статей Грабовського не здивуюся, якщо завтра він агітуватиме нас за Арсенія, котрий врятує країну
IP: 91.197.48.---
Vaka _ 16.10.2009 15:44
Дуже розумно побудована стаття, для тих, хто ще не розучився мислити й робити висновки, незалежно від кольору. А те, що у хворій державі - хворі "журналісти" й мешканці - підтверджують хворі коменти. І тим актуальніша ця стаття, рідкісний приклад тверезого погляду на тлі біснуватого життя. Про Колєснікова дуже правильно сказано, коротко і ясно. Хто має очі, той побачить.
IP: 77.242.163.---
diduhan _ 16.10.2009 15:30
чесно кажучі... якби я не читав завжди статті грабовського, то подумав би, що він саме намагається відмазати уколова й ко...
але так є невиличкий шанс, що це спроба примусити людей думати критично. хотілося би вірити ...
IP: 10.11.10.---
Петик _ 16.10.2009 15:19
___NEL-LI В принципе нет необходимости оправдываться, но повторю : речь только о методах , ни фигуранты скандала, ни их политсила мне не симпатичны совершенно. И фигуранты и их обвинители - одного поля, оказавшиеся в одной банке и друг друга стоят. Просто сначала уедали одни, не думая о расплатеза свои деяния, теперь пришла очередь тех, кого уедали. И так буде бесконечно, пока мы буде безоговорочно верить кому-то одному из них. А сценаристы не будут бояться использовать любые темы ..
IP: 95.132.226.---
bahar _ 16.10.2009 15:09
Ат... не переконливо, пане Грабовський, хоч і дуже хитро спробував "завернути".
IP: 77.242.163.---
diduhan _ 16.10.2009 15:04
Дивний довід, якщо сказав колісниченко, то цьому не можна вірити. демократія побудована на змаганні. злив пішов з іншого лагеря. з одного боку - а звідки він ще міг пійти в умовах непідкупності та чесності наших мвс, прокуротури, сбу та суду. з іншого боку - інформація робиться вразливою до контраргумента, що це просто підстава чи наклеп від політичних опонентів. але як на мене особистість "зливника" тут не так вже й важлива. проте тепер справу не так просто буде зам"яти.
а от чи правда все це..
IP: .---
Vlad_iz_Kharkova _ 16.10.2009 14:59
Это ужасно. Грабовский будто с другой планеты спустился.
Сравгить Черновола и Валенсу с бютовкими прихлебателями, а нынешние PR-службы с КГБ по возможностям - это надо суметь. Просто неадекватные люди пишут на УП.
По предыдущим статьям Грабовского этого нельзя было подумать.
IP: 192.168.0.---
Tikrua _ 16.10.2009 14:37
120% що гвалтівників потрібно покарати.
І покарати на мою думку, більш жорстоко, ніж кожен з нас може собі уявити.
Але.. Цікаво, а чому маманя показала дітям фото саме депутатів, а не членів кабміну, наприклад?
Чому не фото місцевої, кримської еліти? Адже тримати у секреті такі "справи" простіше на своїй вотчині.
IP: 195.138.81.---
Kotia _ 16.10.2009 14:14
Я раніше досить добре ставився до С.Грабовського, але до того моменту, як він процитував Г.Омельченка
ТЕПЕР Я НЕ СУМНІВАЮСЬ, ЩО ОМЕЛЬЧЕНКО КАЖЕ ПРАВДУ!!!!
IP: 93.73.25.---
NEL-LI _ 16.10.2009 13:35
16.10.09 11:09 ___Rena
Ваші спостерегання щодо порядності Уколова заперечує він сам своїм блогом. Порядна людина не піде працювати лайнометником, бо саме це робив Уколов, фабрикуючи плітки щодо інших політсил.
Схибнутість у поняттях порядності - то недобра ознака нашого суспільства.
IP: 93.73.25.---
NEL-LI _ 16.10.2009 13:29
16.10.09 12:16 ___Петик
Дерьмометателя Уколова вы сравниваете с Параджановым?
Действительно, моральное уродство в стране начало зашкаливать, когда политтехнологов, получивших задание оплевывать своих оппонентов и фабриковать против них компромат, сравнивают с выдающими деятелями. Уколов - это тот, кто фабриковал дело на Параджанова, на Черновола.... Если пытаетесь проводить аналогии.
IP: 89.252.15.---
electorate _ 16.10.2009 12:35
У пана Г. хибна логіка на кшталт У-ов - патріот, а тому його переслідують. Нехай У-лов відповідає сам за себе. Судячи з його блоговитості на УП - У. це вміє. Безпринципності У. вистачає, достатньо глянути на його статті. І не варто Уколова порівнювати з дисидентами - масштаб не той. Тому цей блог - прості теревені з хибними посилами. І давайте не моралізаторствувати - всі чинні політики є суцільною мерзотою. Яка різниця як вони трахаються - під гімн України, СРСР чи під Мурку.
IP: 95.133.96.---
seed _ 16.10.2009 12:24
Для БЮТофілів:якщо людина каже правду,ніколи не потрапить до ями.Якщо людина чинить зло,зло повертається,як і дюбро.Хлопці,що відбили вашому вождю Лєніну носа,не ховались по селах.Чого ховатись,як невинний?Пройди дитектор в прямому ефірі,супер піар для БЮТу.
"національного походження кандидатів"-має значення,бо людина недосконала,як не любимо своє,то як полюбимо чуже?"до проблем з вибором взагалі"-ця нахаба стверджує,що серед українців немає кандидата в президенти,тобто нація настільки недолу
IP: 10.11.10.---
Петик _ 16.10.2009 12:16
Автор, как всегда, очень логично рассуждает. Можно вспомнить и дело Параджанова. Еще до знакомства с публикацией, данная информация воспринималась именно так. То, что над детьми издевались - наверняка. Но сомнения по поводу фигурантов -политиков(лично мне не симпатичных) сеет тот факт, что опять - Артек. А активность в этом деле Колесниченко и Монтян только подтвеждают эти сомнения. Скорее всего насиловали одни( возможно под скандал), а "опознают половые органы" тех, кто нужен для скандала.
IP: 193.93.48.---
Магомет _ 16.10.2009 11:50
Видно Г.Москаль Здорово прихал голубых в Крыму, что они решились на такую провокацию И выбрали для этого Колисниченко. Одного взгляда на этого дебила достатачно понять почему именно его.
IP: 194.29.62.---
Карлик _ 16.10.2009 11:12
"Тільки читачів УП не треба тримати за дурнів..."
Їх треба приймати за прокурорів
IP: 95.158.0.---
Abrvalg_1 _ 16.10.2009 11:10
Да Сергію, макнув ти. Одне слово "Генії проти ідіотів". Тільки читачів УП не треба тримати за дурнів...
IP: 213.130.18.---
Rena _ 16.10.2009 11:09
//..розчарування ЮВТ важке. Але вона ще з 2002 року в своїх партійних організаціях віддавала перевагу грошовитим людям, а не тим, хто йшов у політику з ідейних мотивів.Серед цих грошовитих виявилося достатньо не просто непорядних, але й одвертих бандюків//
Я давно спостерігаю за Уколовим. Це - порядна молода людина. Точно не з багатіїв (не "скоробагатько"), інтелігентна людина.
Можна заперечити, що по ТБ людину не взнаєш.. не погоджуся.
Раніше Гонгадзе був моїм улюбленим журналістом. Теж з ТБ
IP: 10.18.48.---
Asser _ 16.10.2009 11:08
Вполне согласен.
Как говорил Бродский, правда - это правда, а полуправда - это ложь.
Наши СМИ такие, что правду приходится фильтровать с большим трудом, основываясь на работах Фрейда, Юнга, а теперь вот - и Канта.
Статья - только про это.
IP: 93.73.25.---
NEL-LI _ 16.10.2009 11:01
Черновола сравнили с дерьмометчиком уколовым?
Воистину цинизма бютовской банде не занимать. Когда с 2005 года бютовская банда начала агрессивную кампанию против Ющенко, все молчали. Вот теперь они захлебываются в собственном дерьме, которое породили. Должно же когда-то произойти самоуничтожение, чтобы Украина не захлебнулась в бютовской лжи и грязи. Надо давно было остановить информационное насилие над народом Украины, чем и занимался уколов не без поддержки автора этого опуса.
IP: 193.93.102.---
Serg60 _ 16.10.2009 10:46
Относился серьезно к обвинениям Лозинскому. После на глазах раздутой истории с "изнасилованиями в Артеке", непонятно сколько лет назад и с кем произошедшей и раздутой в три минуты после начала избирательной компании, начинаешь сомневаться и в однозначной вине Лозинского.
BTW. "Опознание" депутатов "по фотографиям", проведенное мамочкой неизвестно где и как, это безусловно новое слово в криминалистике.
IP: 10.15.128.---
Не_варто_подяки _ 16.10.2009 10:43
Дуже вдало проведені паралелі. "Свежо предание", як працювали наші доблесті органи в авторитарні часи, "очищаючи" суспільство від інакодумців та "незручних" людей. Не виключено, що саме такі методи було застосовано і в нинішньому скандалі. Поживемо - побачимо.
IP: 77.120.35.---
Ерика _ 16.10.2009 10:33
О Господи, як же треба любити Юлю, щоб писати ОТАКЕ. . ..Ще й Чорновола приплутали... Які проблеми в "невинно оббріханих" Уколова, Терьохіна та ко? На детекторі брехні хай пройдуть перевірку перед всім народом- тай вся історія... Якщо б мене несправедливо б звинуватили, я саме так і вчинила б.... Не підуть на це 100%, бо ВИННІ... Звичайно, зараз буде купа виття про жертв "брудної політичної гри" , як це було і в справі Лозінського, і Зварича...
IP: .---
Tema _ 16.10.2009 10:18
Грабовський, твій стиль точно, як в Уколова. Не дуже здивуюся, якщо і ти фігурнеш за певних обставин!!! Це так до слова.
Слухай авторе цього пасквіля, БРИДКО ВАС УЖЕ СЛУХАТИ. ПЕРЕСМІШНИКИ, ПРИ РАДЯНСЬКІЙ ВЛАДІ ОСПІВУВАЛИ ЛЕНІНА (ПРИКЛАД ЯВОРІВСЬКОГО), А ЗАРАЗ ТАКІ ДЕМОКРАТИ-СВОБОДОЛЮБЦІ!!!
ТА ПРИ СРСР, ТАКА СОДОМІЯ БУЛА? ТАКИА ЛОЗИНЩИНА? ТОМУ ЦЯ БАНДИТСЬКА МАШИНА (КАПІТАЛІЗМ) І ПІДДЕРЖУВАЛА ВАЛЕНСІВ-НЕУКІВ, ХМАР-ДИКУНІВ......ЩОБ РОЗВАЛИТИ СОЮЗ. ЩОБ ДО ВЛАДИ ПРИШЛИ ОСЬ ТАКІ ПОСІПАКИ,а грабовські!
IP: 212.178.14.---
титан _ 16.10.2009 09:50
Омельченко подтвердил, что только в октябре появились сведения о депутатах в этом деле! С чего бы это? А мадам Монтян нам уже врала об отравлении Цушка, так что ей веры никакой!
IP: 91.124.51.---
Осмомисл _ 16.10.2009 09:36
АВТОРУ ДЯКУЮ! 100%!
IP: 95.158.0.---
Hayate _ 16.10.2009 08:59
Я то думаю, когда член медведо-уколовской команды Грабовский начнет отрабатывать бабло. Недолго ждать пришлось. Грабовский, ты уже подписался под письмами от "интеллигенции"
Сторінки:
← Попередня
Наступна →