IP: 77.122.135.---
svitoch _ 25.10.2009 18:28
Україна при існуючих кандидатах в Президенти впевнено іде в ... Минуле.
IP: 77.122.135.---
svitoch _ 25.10.2009 18:25
Справжнім кандидатом в Президенти України може бути тільки той, хто запропонує народу концептуальну, зрозумілу Програму розвитку України на Майбутнє і візьме на себе відповідальність її вионувати.
На сьогодняшній день такі кандидати відсутні.
Конституція - це засіб реалізації Програми розвитку.
Об'єднання "Істина"
IP: 194.146.228.---
alm_zone _ 25.10.2009 03:51
Но видать вам слабо написать подобную статью. Ибо ваши спонсоры там же. А жаль.
IP: 194.146.228.---
alm_zone _ 25.10.2009 03:50
Все знают, что цитируемый Вами Бжезинский является рупором Федеральной резервной системы и своими выступлениями защищает прежде всего их интересы. Просто на Украине их ставленник Ющенко облажался и вместо красивой демократии, которая была бы примером для остальных "свободоищущих" стран, получилась коррупция и обнищание населения. И остальные кандидаты - Юля, Витя, Арся и пр. - тоже будут защищать интересы ФР. Нужна сила, которая освободила бы нас от этой зависимости.
IP: 194.146.228.---
alm_zone _ 25.10.2009 03:43
Диана, вот вы в своей статье рассуждаете об защите интересов Украины. А слабо вашей УП написать статью о кандидатах в президенты с точки зрения их связей с т.н. трехсторонней группой и федеральным резервом США? Вот это была бы бомба!
IP: 93.73.47.---
ДокторАйболит _ 24.10.2009 15:56
В продолжение сказанного... Знала проклятущая Москва, что войсковая старшина начнет за внесение в реестр взятки брать! И вот таким подлым способом разожгла костер коррупции на Украине, до этого даже не знавшей такого понятия, как подкуп!
IP: 93.73.47.---
ДокторАйболит _ 24.10.2009 15:52
Да-да! Большой Збиг (но еще больший пшек) прав! Именно, "северный монстр" и бесчеловечный ком-режим заставили гетьманат с 1654 года до конца 18-го века (больше ста лет) тянуть с подачей в проклятый Питер казацкого рееста, то есть списка новых украинских дворян. Более того, "підстуапна Московія" нарошно, чтоб затянуть этот процесс, признала на Переяславской Раде реестр в 120 тыс. человек (или что-то около того - втрое больше чем поляки!) и навязала гетьманату самому составить этот список!
IP: 93.74.112.---
pacem _ 23.10.2009 19:11
Шановний авторе! Про минуле ми дещо знаємо. Незалежної держави Україна не було ніколи.Сьогодення- це пародія на державу. Колумбія відпочиває разом з Гондурасом. Майбутнє?? Його немає і не може бути з нашою "елітою", яку ми обрали і заслуговуємо на неї.Раби не заслуговують на незалежність. Майбутнє буде таке, як вирішать США та Раша. Підкупну Європу запитувати ніхто не буде.Пізно Діана пити баржомі.
IP: 94.45.101.---
Blaky _ 23.10.2009 11:43
21.10.09 19:16 ___krabat-m
IP: 95.133.52.---21.10.09 18:56 ___Svit_lana
"З таким Президентом, як Юля у нас прекрасне майбутнє!...."
Точно! Особливо прекрасне воно буде у ваших дітей...Кожній сім"ї - персональний поліграф чесності.
Точно и ещё со светлым будущим борги МВФ!
IP: 77.123.152.---
Тузик_Киевлянский _ 23.10.2009 05:48
У Тягнибока мало шансов. Во второй тут выйдет Йуля и проФФесор.
IP: 89.209.246.---
kulemet _ 22.10.2009 22:13
Не все ще втрачено.Проголосуймо за націоналіста ( лідера ВО"Свобода" О Тягнибока) тоді національні інтереси стануть стрижнем державної політики як внутрішньої так і зовнішньої
IP: 93.74.112.---
DEDY _ 22.10.2009 15:49
Пані Діана. Проти того, що Ви кажете заперечень немає. Але чому Вам прямо не сказати, що ми, україньське населення не є НАРОДОМ по визначеню. Якщо ми тихо та мирно сприймаємо оцю т.з. бандитську еліту, то виправдання нам нема. Прибалти,чеченці, інгуши, даги,кабардинці ,адигі, черкеси та ін.. маленькі народи як можуть, дають спротив північному монстру. Він вже частково отут(Крым, Донбасс, Юг).А завтра візьме усе . Що робити будемо тоді? Вы самі знаете. Плазувати, як Абхазія та П.Осетія.
IP: 82.101.197.---
Donna _ 22.10.2009 14:26
1
IP: 82.101.197.---
Donna _ 22.10.2009 14:26
1
IP: 10.46.60.---
Hana _ 22.10.2009 14:25
Евлампий, як я вас розумію! Часто дуже важко знайти компроміс між вірністю власним принципам і ввічливістю-толерантністю. В подібних ситуаціях я намагаюся відповідати щось типу "Ятеж! За те, що вони заважають Українцям!" :)
IP: 77.87.158.---
Слабий _ 22.10.2009 14:20
Юрій Костенко купуй українське....а у що він одягнений,що він їсть,на чому їздить,яке унього handi,годинник і т.д
IP: 77.123.122.---
sagiterius _ 22.10.2009 14:16
Янык давно смотрит на Россию, его оттудаи протолкнули, Ющ смотрел на США и ЕС. Сейчас только Тимошенко не влазит н ив русскоязычную проблему, ни в НАТО. ПОэтому и буду за нее голосовать
IP: 192.168.3.---
Евлампий _ 22.10.2009 14:11
Молодец девочка!Хорошая статья.О том,что терпимость к злу у нас сильнее чувства собственного достоинства-прямо в точку.Однажды с коллегой по работе сидели-выпивали и тот говорит:"как я не навижу хохлов!" ни с того ни с сего.я тогда промолчал -типа этика и т.д.Год прошел-дня не проходит,чтобы не вспомнил и не стало стыдно за то,что не дал тогда по зубам.
IP: 193.178.236.---
KOLAY _ 22.10.2009 13:06
Ребята, сколько можно "волати про сумну долю України"? Мы будем всегда и всем придатком, пока не начнем уважать сами себя и дествовать в своих интересах, а не оглядываться на всех "старших" братьев, друзей, союзников и т.п., т.к. те, в свою очередь действуют только лишь в своих, чисто их личных интересах!
IP: 77.120.204.---
Genbor _ 22.10.2009 11:24
Защита прав человека любимый слоган журналистов. не знаю понимают они или нет глубину сути защиты прав человека. Есть избранный нацией(не народом Украины, а именно нацией наиболее националистичной и эгоистичной ее частью) Президент, который обязан гарантировать права людей в Украине. Кроме того есть прокуратура, суды и т. и т п. Для чего правозащитники?. Для того чтобы отрабатывать зарубежные деньги! Если названные мною лица не выполняют закон это уже проблема избирателей.
IP: 59.96.6.---
Auspice _ 22.10.2009 09:05
Діана, про яку "еліту" ви пишете?
Це - мотлох, завдання України того мотлоху позбутися саме зараз, від Сходу й до Заходу.
Той, хто йде під Прапором "Україна понад усе"- той і є виразниокм наших інтересів від СХоду до Заходу. Ось про це й пишіть - а "Ялта" - то ж були "смотрини" саме мотлоху закулісними ляльководами.
IP: 193.46.66.---
IoannKo _ 22.10.2009 08:56
> Україна, замість стати об’єктом принаймні східноєвропейської політики, вкотре стала заручником відносин Росії та США, Росії та ЄС.
Діана! Ви мабуть мали на увазі "стати суб'єктом", бо заручник апріорі - об'єкт.
Щодо суті - цілком згоден. Відсутність самостійності - корінь.
І до речі - корінь градусу протистояння також у тому, що помаранчі шукали підтримку на Заході і не робили з цього секрету. Якби це був самостійницький процесс - в Україні було б більше миру і прогресу у політиці.
IP: 77.120.35.---
Ерика _ 22.10.2009 06:58
"І тут проблема не лише в США, Росії чи Європі, для яких Україна, як це не прикро, була завжди лише суб’єктом у їхніх відносинах."... Автор , як на мене, термін "об єкт" з терміном "суб єкт" плутає...Стаття написана, аби щось написати- набір чужих цитат плюс уривків інформації з інтернету - халтура одним словом... Від УП такого "глибокого матеріалу" не чекала...
IP: 77.120.35.---
netkot _ 22.10.2009 06:15
Не думаю, что Диана Дуцик знает в чём состоят интересы Украины . Во всяком случае идиотизм 2004 и 1991 годов нанёс непоправимый урон народу Украины.
IP: 77.122.171.---
BPN _ 22.10.2009 01:30
І де це авторка побачила українську еліту. По суті української еліти дуже мало. В більшості це запроданці, які готові перейти з одного лагера в інший аби залишитись у владі або попасти до неї. Еліта не повинна так робити, а керуватися інтересами держави, своєї звісно, а не сусідньої...
IP: 195.189.45.---
ларча _ 21.10.2009 23:21
Я згодна з тим, що майбутнє України - в руках українців. Все залежить від того, наскільки наступна політична еліта буде віддавати перевагу інтересам України, а не озиратися постійно або на Росію, США чи Європу. Треба спочатку навчитися усім нам поважати власну країну, власну націю, власну мову, і, безперечно, перш за все, відновити вітчизняне виробництво - все те, що упродовж року пропонує Юрій Костенко у своїй антикризовій програмі "Купуй українське, виробляй українське, захищай українське".
IP: 91.124.213.---
ОБЖДичка _ 21.10.2009 23:00
21.10.2009 17:35 ___ Діана Дуцик -----------Мене охоплює депресія, коли я спостерігаю за чварами у демократичному, пронезалежницькому таборі керівництва України
Уважаемая Діана Дуцик, кожна собака в Україні знає, де два українця, там три гетьмана. Невже цього не знав галичанин Бжезинський, "один из ведущих идеологов внешней политики США"? І як можна після цього довіряти таким "депресивним" неукам? І навіть продаватись їм за гроші.
IP: 95.135.167.---
Mawron_ua _ 21.10.2009 21:27
який народ, така й еліта
IP: 195.78.247.---
UKRAYINKA-Z-PIVDNYA _ 21.10.2009 21:26
Це для 21.10.09 21:08 ___seed
http://comments.com.ua/?art=1255623486
IP: 95.132.151.---
seed _ 21.10.2009 21:08
Хочу сказати,що ми приречені збудувати себе та свою Українську Державу.Інше питання скільки нам ще потрібно історичних трагедій.Скільки Голодоморів?
Якщо люди не можуть визначитись за кого голусувати?Якщо існують політики на кшалт Багіні,Янека,Литвина,Симоненка.Це віддзеркалення рівня національної свідомості.
Ющенко запустив процес самоіндитифікації,нажаль потрібен час,щоб змінити скалічені душі.Свробода-усвідомлена необхідність і це шлях боротьби,з собою самим,що найтяжче.
IP: 77.122.230.---
Болт _ 21.10.2009 20:48
21.10.09 20:32 ___svatok1
Що ж до політики, то віддавати свій голос за того, хто тобі ближче...
- - -
Кому адресована эта пространная светская "проповедь".
Те кто читают коменты знают все ууже лет на десять впред, а текто со стадным эффектом -живут по "битие определяет сознание".
Вы бы ужлучше как народовольцы выдали крик "Гуманитарии в массы".
а то все о народе за чашкой кофе это так сказать духовная маструбация.
Удовольствие есть,но самому и без плодов и ответственности:)
IP: 93.73.57.---
__ШВН _ 21.10.2009 20:41
21.10.09 20:32 ___svatok1
риспект и уважуха! Я токо - ЗА!
А по выходным кока-колу пить разрешаете?
IP: 93.73.57.---
__ШВН _ 21.10.2009 20:35
ПРОДОЛЖЕНИЕ.
Лох Бзежик - на этих фальсифицированых архивах истории всех присоединенных територий написаны. Посему его умозаключения и аргументация через прецеденты фальшивой истории ценности не имеют.
А посему все мысли автора сего опуса базируются на ложных посылах и домыслах.
Вам хоть хорошо платят? Я о Вашем сайтике ...
IP: 94.153.110.---
svatok1 _ 21.10.2009 20:32
Висновок бачу в тому, що не треба піддаватись на чужу правду, обирати між гіршим і найгіршим, а стійко відстоювати своє, хай і в меншості. Загалом тут глибока філософська думка: не піддаватись банкам на їхнє умовляння взяти у них кредит, господарям крамниць на їхні зваблення купити якийсь непотріб... Це означає жити своїм розумом. І допомагати ближньому, якщо можеш і хочеш цього, хай навіть і вважатимуть тебе за дивака. Що ж до політики, то віддавати свій голос за того, хто тобі ближче...
IP: 93.73.57.---
__ШВН _ 21.10.2009 20:25
посмотрел я Ваш сайтик - клево живете! грантов много получаете небось?, кофе с утреца и в течении дня ?
а Бзежик плохо историю 18 века знает Польши
После 3го раздела Польши все архивы были по приказу Катьки2 вывезены в С.Петербург на Васильевский отсров. У нее там и Универ был, и многое другое - остров очень большой Там эти архивы были переписаны, а копии отосланы назад в Польшу. Также с Украиной,Беларусью,Литвой,Крымом и со всеми присоединяемыми териториями - политика!
Лоханула всех
IP: 77.122.23.---
affes _ 21.10.2009 20:21
Хороша публікація, пані Діано. Запропонуйте в одній з своїх публікацій політикам проходити детектор брехні перед тим, як вони йдуть на державну службу. Було б цікаво побачити їх реакцію.
IP: 77.122.230.---
Болт _ 21.10.2009 19:48
Публикации на тему "ХТО виноват и ШО делать" все больше напоминают типа кронкурс блондинок "Заведи заглохшое авто".
Повторюсь: Представте Ренату Литвинову в исполнении Галкина: Ужас, как жить, как жить (при этом руки в известной фигуре).
Но главное концовка. Это наверное требование классики современной украинской "элиты"
"..., українська еліта мала б взяти таку позицію до уваги і почати діяти з точки зору інтересів України."
Типа, где то так: 7...8
А под капот ни-ни бяка там
IP: 95.134.33.---
abessalom _ 21.10.2009 19:38
Досить, як на мене, переконливо. Але, либонь "не властны мы в самих себе", як писав колись поет. Залишається нам лише подякувати автору за його бажання допомогти нам.
А "спасение утопающих - дело рук самих утопающих".
IP: 109.86.48.---
Zimenka _ 21.10.2009 19:34
Считаю что мало у нас политиков не смотрят на соседей, вот например Янык полностью рууский кандидат, подумаешь не грамотный немного!ЮЩЬ просто тупой как эго бывший хазяин Буш, Арсений он же Вольфрам просто неудачник и мягкотелый!
IP: 85.159.2.---
krabat-m _ 21.10.2009 19:16
IP: 95.133.52.---21.10.09 18:56 ___Svit_lana
"З таким Президентом, як Юля у нас прекрасне майбутнє!...."
Точно! Особливо прекрасне воно буде у ваших дітей...Кожній сім"ї - персональний поліграф чесності.
IP: 77.88.196.---
SITH _ 21.10.2009 19:06
Здається, пані автор трохи переплутала поняття об'єкту і суб'єкту... А так, непогані думки.
IP: 95.133.52.---
Svit_lana _ 21.10.2009 18:56
З таким Президентом, як Юля у нас прекрасне майбутнє!
IP: 93.74.112.---
kuzy _ 21.10.2009 18:44
Уважаемая Диана! Слов нет. Изложено все кратко, красиво, логично. Но беда в том, что это все уже не про нас. Зачем нам пример Польши? Вспомним распад римской империи, которая сгнила сверху, погрязла в воровстве, корупции и разврате. Украина уже прошла точку бифуркации. Разве "элита"-развратное, безграмотное тупорылое ворье, способна повести народ в "светлое будущее"? Народ, который никогда не был свободным. Вся история Украины междусобная грызня, предательство и низкопоклонство перед Москвой.
IP: 77.91.130.---
Olexiy _ 21.10.2009 18:21
Непогано написано, тільки варто трошки почитати у довідниках про різницю між суб'єктом і об'єктом.
IP: 194.44.142.---
Башкир _ 21.10.2009 18:05
Чи не є це "схиляння перед культом переможної влади" яскравим виявом комплексу меншовартості?
А чи не є подібні дописи яскравим виявом комплексу меншовартості?...
Треба згадувати і пам"ятати не тільки політичних черв"яків, а й тих, що віддавали за Україну життя.
IP: 93.74.95.---
Цукенг _ 21.10.2009 17:56
Элиты, как таковой, на данный момент нет.
Есть стая проходимцев и жуликов, взявшая в руки власть.
Имели они Украину... имеют... и будут иметь.