Заснована Георгієм Гонгадзе у 2000 році

Українська еліта: звідки ноги ростуть

КОМЕНТАРІ
ДОДАТИ КОМЕНТАР   
IP: 77.120.195.---
Genbor _ 16.11.2009 18:55
Ув. tarot 2009! Вы не поверите, но я впервые прочитал комент на украинском языке , человека сердцем болеющего за Украину. Спасибо Вам!! от русского отнесенного Ющенко и СП к 5-й колоне, врагам украинцев. Вместе мы победим и Украина станет государством цивилизованных, толерантных, умных людей.
IP: 77.120.195.---
Genbor _ 16.11.2009 18:54
Ув. tarot 2009! Вы не поверите, но я впервые прочитал комент на украинском языке , человека сердцем болеющего за Украину. Спасибо Вам!! от русского отнесенного Ющенко и СП к 5-й колоне, врагам украинцев. Вместе мы победим и Украина станет государством цивилизованных, толерантных, умных людей.
IP: 93.74.112.---
tarot2009 _ 16.11.2009 01:05
Все слова, слова, статистика. А виводи де?
А виводи таки:1. У суспільстві рабів не може бути еліті. Що стосується нашої еліти- паханів, бандитів, злодіїв всіх спеціалізацій з купленими вченими ступенями, магістрів, кандидатів і докторів наук, то маємо те, на що заслуговуємо, бо вони нас мають, а ми гарно співаємо.
2. Гострить палі панове, бо лихо нам буде.
IP: 77.120.204.---
Genbor _ 15.11.2009 09:00
Слово «элита» в переводе с французского означает «лучшее», «отборное», «избранное». Для Украины, исходя из масштабов грабежа собственности и короткого исторического периода, больше подошло бы название - «воровская элита». Около 50 семей "украинцев" захвативших собственность, когда то законодательно принадлежавшую народу Украины - это уголовщина, а не элитность. Это украинское "лучшее" никто не избирал, все захвачено силой. Никто из этих семей, не построил даже свечного заводика для Украины.
IP: 92.113.247.---
Koxay _ 14.11.2009 18:44
Ерунда всё это... Старшекласник может подготовить и дать такие цифры. "Элиты" в нашей стране НЕТ!
IP: 91.197.253.---
Atass _ 13.11.2009 13:31
Еще 5 лет с такой смердящей "элитой" Украина не выдержит. "Молодое" поколение политиков еще хуже, наглее и беспредельнее, чем их папаньки и маманьки. Но и народу это уже не в масть. Вопрос, кто кого первым порвет?
IP: 77.123.24.---
Пересічна_громадянка _ 13.11.2009 08:47
Шановні друзі!
Не песимістичними думками та емоціями діє кожен з нас на своєму місці згідно нашої любові на благо України. Бажаю всім гарного дня і добрих справ!
IP: 77.123.78.---
karmeluk _ 13.11.2009 00:57
Дуже приємно, що статистика помалу бере своє. Я відчуваю, що автор бажав дещо більше продемонструвати у своєму дослідженні. Що ж, допоможу: 4% або 38 службовців – ймовірно агенти КГБ; 27% або 244 службовці – критична ймовірність співпраці з КГБ; 20% або 178 службовці – велика ймовірність співпраці з КГБ; 49% або 499 службовців – невідомо.

Детальніше див. результати проекту "Люстрація або Україна під владою КГБ"
http://ukrainecz.blogspot.com/2009/09/blog-post.html
IP: 77.123.24.---
Пересічна_громадянка _ 12.11.2009 20:09
12.11.09 13:24 ___Einz
"Если Иисус говорил "возлюби ближнего своего" и даже "любите своих врагов", то наши представители "элиты" всё время оскорбляют друг друга, делают пакости и думают где что украсть. При этом демонстративно ходят в церковь. Фарисеи. Элита по форме, но не по содержанию".
Згодна з Вами.
IP: 77.123.24.---
Пересічна_громадянка _ 12.11.2009 19:58
12.11.09 11:58 ___Слабий
Продовження:
Ви продовжили: «Ніколи держава не може бути підпорядкована патріярхату. Бо Ісус сказав,що Його Царство не від світу цього»
Згодна з думкою Іісуса Христа. Також Він сказав у молитві до Бога-Отця «хай буде воля Твоя, як на Небі, так і на землі. Думаю, що справедливість на землі повинна перемогти з часом. Яким чином це станеться і який тип правління в державах світу буде панувати – ніхто не може сказати точно, ні Ви, ні я.
IP: 77.123.24.---
Пересічна_громадянка _ 12.11.2009 19:54
12.11.09 11:58 ___Слабий
Продовження:
(тип паче, що Україна поки що НЕ МАЄ незалежної церкви, підпорядкованої ВСЕЛЕНСЬКОМУ ПАТРІАРХАТУ); по-друге – РІВЕНЬ УСТРОЮ ДЕРЖАВ У СВІТІ не настільки високий, що б всі країни були підпорядковані ЄДИНІЙ ЦЕРКОВНІЙ ВЛАДІ». Далі я написала: «допускати священство як РАДНИКІВ ПРАВИТЕЛІВ необхідно».
IP: 77.123.24.---
Пересічна_громадянка _ 12.11.2009 19:53
12.11.09 11:58 ___Слабий
Ви написали: «Шановна пересічна громадянка! Ніколи держава не може бути підпорядкована патріярхату».
Можливо і так, я не знаю цього точно, але в ДАНИЙ час ТАКОЖ ЯК І ВИ ,не бачу з будь-якої точки зору, об’єднання церковної і світської влади і вважаю таке об’єднання недоцільним . Я написала, що священники - «Це пастирі та безумовно ДУХОВНІ ЛІДЕРИ В ДЕРЖАВІ, але по-перше НІХТО З НИХ не має ТАКОЇ ОСВІТИ, яка зробила б їх ЗДАТНИМИ керувати цілою країною
IP: 77.123.24.---
Пересічна_громадянка _ 12.11.2009 19:49
12.11.09 13:24 ___Einz
«Я хотел сказать, что проблемы в Украине действительно серьёзные и чтобы их преодолеть - нужны Личности, с большой буквы. Иисуса Христа я привёл как ориентир, это не значит, что кто-то с ним может сравниться».
Ось так і треба було висловитися на початку. Тепер я зрозуміла. Зрозумійте і мене. У вашому висловленні була фраза з якою я не погодилася: «нужны ЛИЧНОСТИ МАСШТАБА Иисуса Христа». З моєї точки зору, вона не коректна.
IP: 130.149.195.---
botwinner _ 12.11.2009 18:34
Викладене(без точних цифр) давно зрозуміло будь-якій думаючій людині. Тим не менш добре, що про це пишуть. ЗМІ повинні ВОЛАТИ про те, що король -голий! Зрештою, "короля грає світа". Якщо б на численні ток-шоу запрошувались експерти, дійсні вчені, незалежні журналісти, якщо б у їх дискусіях з політиками ставала зрозумілою кожній бабці дрємучая нєвєжєствєнность, хамство та хапальні інстинкти більшості т.з. єліти, змінилось би і відношення суспільства до неї. А відтак потроху і її зухвала поведінка
IP: 213.156.69.---
PAlex _ 12.11.2009 17:24
Весьма показательный статистический обзор. Спасибо.
IP: 194.44.105.---
Kassandraz _ 12.11.2009 16:51
12.11.09 09:37 ___кRO
Росіяни -"неєвропейська нація" -А Ви що,не знали цього без Лукяненка?-Почитайте більш авторитетних вчених,чи хоча б Блока,Шукшіна-"Азиаты мы,азиаты".Чи що для ствоерння "едіной гомосовєтікус",зламати дух нації,розпорошити її, українські землі заселяли росіянами-від "двадцатипятитисячніков" до "чорнобильців".Як заселяли інородцями Крим(взамін якого обрізали 5 областей),русифікували Кубань,Дон.
Згоден,що ні лукяненко з супронюком не є національною елітою,а плебеєями
IP: 194.44.105.---
Kassandraz _ 12.11.2009 16:01
До того ж,крім поплавка в Україні діють ще багато подібних закладів,установ,які знищують не тільки основи освіченості,науки,а й вкладаючи "дипломи" в руки невігласів й хамів,знищують все краще,моральніше,духовніше від себе.А додати сюди вбивчу силу "комунікацій"-від ЗМІ,інтернет-клубів,засилля чужих ідеологій,партій,рухів,окремих "діячів" тощо.Проти "виховання" нац укр еліти ведеться цілеспрямована війна-від фізичного знищення окремих кращих носіїв "духу" до відвертої брудної інформ інтервенції
IP: 194.44.105.---
Kassandraz _ 12.11.2009 15:39
Бо прийдуть ще гірші:діти цих олігархо-бандитів й плоди поплавщини.Поплавщина-це руїна всієї національної культури,духовності,нівелювання всіх моральних устоїв,втрата етнічної ідентичності тощо.Жоден валуєвсько-емський укази із сталінсько ідеологією так не нищили Україну,як ця сила.Бо всі інші-були ворожими,зовні,а ця-вироджена зсередини,з себе,й визначена,як національно-державна.Бо й сам розсадник-"поплавок" удостоєно титулу "НАЦІОНАЛЬНО"ГО",!ІМЕНЕМ ДЕРЖАВИ".Хоча насправді,нічого спільного
IP: 194.44.105.---
Kassandraz _ 12.11.2009 15:31
Порушено надзвичайно важливу тему для дискусії Автору вдалося "зачепити" її,але не розкрити.Ще складніше із висновками чи мораллю.Bідсутність національних еліт-проблема всіх пострадянських суспільств.Для України,де в усі часи знищували інтелігенцію,духовність--катастрофа.І причина всіх її теперішніх негараздів.Бо на превеликий жаль,те,що біля влади-не тільки не еліта,а й не є національною за складом й духом.Але сумнівно,й не погоджуюся з автором,що через 5 років вона кардинально зміниться...
IP: 80.84.190.---
Einz _ 12.11.2009 13:39
Как не звонил золотой телефон Старика Хоттабыча, так и наша "элита" не управляет страной, под её рукодством страна идёт в никуда. Ничего не создали после развала Союза, экономика не дотягивает до уровня 90-го года. Можно по-разному относиться к коммунистам, но чем лучше наши псевдореформаторы? Слово "реформы" они употребляют как индульгенцию за фактически творимый беспредел. Никаких реформ на самом деле нет и не было. Это обман. Это "золотой телефон", который не будет звонить, т.е. действовать.
IP: 80.84.191.---
Einz _ 12.11.2009 13:33
...мелкие, потому что говорят одно, а делают другое. На словах защищают страну и народ, на деле - набивают карманы и сводят счёты, покупают суды, дипломы, должности. Сами они не уйдут, наоборот, протянут во власть всех сынков, дочерей и зятей. Они создаюут паутину, в которой нормальный человек долго не протянет: либо уйдёт, либо станет таким как они - циничным, беспринципным, коварным. Пока простой народ не научится видеть кто есть кто - ничего не сделаешь.
IP: 80.84.191.---
Einz _ 12.11.2009 13:27
...Элита по форме, но не по содержанию. Это значит, что они имитируют внешний вид и поведение, как по их мнению должны выглядеть и вести себя представители элиты. Они уделяют больше внимания внешней атрибутике, форме, а не содержанию. У них есть красивые дома и машины, есть купленные дипломы (и совершенно бессмысленно считать сколько процентов ими обладает). Как Старик Хоттабыч сделал в книге золотой телефон, который не звонил, так и наша "элита" только с виду элитарна, а по сути они мелкие люди
IP: .---
Дождь _ 12.11.2009 13:25
Брєд, а не стаття.
Пане автор, що тут нового??? Про що я повинен замислитись після прочитання статті???? Які висновки зробити?????
Реферат студента першого курсу!!!!

Вважаю редакторам УП потрібно трішки сортувати свої статті.
IP: 80.84.191.---
Einz _ 12.11.2009 13:24
___Пересічна_громадянка
Я хотел сказать, что проблемы в Украине действительно серьёзные и чтобы их преодолеть - нужны Личности, с большой буквы. Иисуса Христа я привёл как ориентир, это не значит, что кто-то с ним может сравниться. Если Иисус говорил "возлюби ближнего своего" и даже "любите своих врагов", то наши представители "элиты" всё время оскорбляют друг друга, делают пакости и думают где что украсть. При этом демонстративно ходят в церковь. Фарисеи. Элита по форме, но не по содержанию.
IP: 92.249.110.---
Виталя _ 12.11.2009 12:40
Есть 2 вида элит:
1 Люди входящие в элиту превосходят массы своими интеллектуальными культурными, профессиональными морально-этическими качествами и т.п.
2 Люди, обладающие реальной властью, и капиталом без обязательного интеллектуального и т. п. превосходства.
Какой вид элиты у нас, догадаться не сложно.
А в целом статья написана не плохо, грамотная аналитика и хорошее изложение. Хотя конечно вся глубина и суть вопроса полностью не раскрыты
IP: 77.87.158.---
Слабий _ 12.11.2009 12:20
Шановний П. 10:06 32 а так це тому,що в природі такі питання вирішуються способом природнім,інстинктом,а в людськ. суспільстві,---штучно,розумом і почуттями.Тому в першому разі враховуються обєктивні реалії і користь стада,а в 2-му---ні.
IP: 77.122.20.---
affes _ 12.11.2009 12:11
Посадити всю цю "еліту" на детектор брехні, зробивши це публічно, тоді й побачимо, що то за "генії й гіганти думки"!
Сторінки:      Попередня      Наступна 
Реклама:

АВТОРИЗАЦІЯ


УВІЙТИВІДМІНИТИ
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь.
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом Facebook.