Заснована Георгієм Гонгадзе у 2000 році

Зиґзаґи президента

КОМЕНТАРІ
ДОДАТИ КОМЕНТАР   
IP: 95.133.185.---
Svit_lana _ 19.11.2009 18:22
Заради цілості хотілося б подивитися на те, що може ще «зробити» Ющенко за п’ять років. Але не дай Бог, страшно!
IP: 10.1.1.---
zhumak _ 19.11.2009 16:04
Ні для кого не секрет, що вже понад 2 роки Ющенко знаходиться в опозиції до Тимошенко.
З осіні минулого року і по літо цього - фактично, у блокаді.
Досить зрозумілим з цієї точки зору і його "робота проти уряду" як раз досить зрозуміла - "ви нехотіли працюваті зі мною - тоді я працюватиму проти вас". Що, до речі, цілком логічно і зрозуміло :-)
Те, що проти Тимошенко вікористали її улюдлену зброю - "масовий популізм" - немае нічого дивного. Її попереджали про нереальність бюджету на початку року.
IP: 94.25.15.---
люб _ 19.11.2009 11:51
Я далеко не прихильник Ющенко і, на відміну від дуже багатьох, ніколи не кричав " "Ющенко так", але написано дуже тупо, як і про "вібрацію, що має оберти?!"
Дуже погано, коли за політичні коментарі беруться люди з ампутованими мізками.
IP: 194.44.63.---
Захисник _ 19.11.2009 11:17
Ось силка про БЮТ, Рух, Чорновола, Тарасюка, Ющенка,



http://zik.com.ua/ua/news/2009/11/18/205089
IP: 91.124.37.---
Осмомисл _ 19.11.2009 09:55
Оте, що наш Президент не хоче бути президентом в країні яка не ..тра-та-та.. моралі і таке інше надто перегукується з словами одного політика , що німецька нація не заслуговує на існування ...сказані цією особою весною сорок п"ятого.
Таки справді манія величі
IP: 94.244.158.---
yaremig _ 18.11.2009 23:52
Це що, заради Гриценка уже Бхагаватгіту переписати вирішили?
З кшатріїв брахманів поробити?? Ню, ню. :-))
IP: 94.244.158.---
yaremig _ 18.11.2009 23:50
Це що, заради Гриценка уже Бхагаватгіту переписати вирішили?
З кшатріїв брахманів поробити?? Ню, ню. :-))
IP: 94.153.252.---
Morskoj _ 18.11.2009 23:33
Евгену Булавка! Дякую за статтю!!!
IP: 94.153.252.---
Morskoj _ 18.11.2009 23:16
18.11.09 12:40 ___Захисник
Ющенко і не супер президент і не світовий банкір, але він прагнув об"єднати вас усіх таких різних в хоч би якусь більш-менш однорідну націю "Один за всіх-всі за одного"
Нас? А вас? І навіщо це робити? Це - утопія! Причому, дуже небезпечна! З 1917 р нас вже "об"єднували", а тих, хто не бажав "об"єднуватись" - знищували!!! _Захисник!Ви чого захисник?До реч,і ви і самі про нього не великої думки!!!
IP: 193.151.57.---
ВРУйка _ 18.11.2009 22:48
Це твоїй простипомі Тимосі зірвало дах . Перекрутила, видно на косі звивини: от тепер щохвилини і лізе з усіх дір, як ото смердюче лайно, і ляпає про пандемію, про те, як нам весело і добре стало жити за її прем*єрства.
І це лишень квіточки, як ця диктаторка прийде насправді до влади - отоді насміємося на кутні. А так лише скалить свої зуби і карбує, яку б ще гадість Україні зробити, хвойда московська.
Лижи морда, їй геніталії, ачей платить добре.
НЕДОУМОК БЮТІВСЬКИЙ
IP: 77.122.179.---
НЛО _ 18.11.2009 21:07
___sapience

Ач чого забажали!
Щоб Притула зі свого сміттєзвалища викинула почесних жирних балоганних котів, обліпляних реп,яхами зрад, крисячництва, навітів?
Е ні. Свій до свого про своє.
IP: 213.169.76.---
handup _ 18.11.2009 21:05
Да, Женя, а ты продажный чел... И все у тебя продажное... И язык твой тоже продажный
IP: 77.123.152.---
sapience _ 18.11.2009 18:26
І кілька слів автору. Євгене, я розумію, неприємно читати мудрування кретинів, але ж ви не ображаєтеся на кривляння, скажімо, мавпи. Так і сприймайте цих «інтелектуалів». Пишіть ще.


IP: 77.123.152.---
sapience _ 18.11.2009 18:25
Автор написав статтю про президента Ющенка. Як на мій погляд, правдиву, аргументовану статтю. Звісно, автор може помилятися. Тож було б доречним вказати конкретно, де він помилився чи свідомо сказав неправду. Натомість коментатори ___Dedok, ___Коцаба, ___докуч, ___Pereyaslav ___тудор подібно зграї шакалів накидаються на автора, ображають, звинувачують у продажності і ЖОДНОГО СЛОВА по змісту статті. Цікаво, чи є на сайті модератор? Якщо є, то чому не вилучає сміття з коментів? (див. далі)
IP: 10.1.1.---
кулемет1 _ 18.11.2009 17:23
как раз в тему статья Калити. про касты и элиты. Ющ - типичный торгаш, который пошел в кшатрии (воины-управленцы), янык - вобще шудра - это низшая каста, куда ему еще рулить страной: развалит все! Юлька - тоже торгашка и туда же рвется. а вот кто полностью соответствует - так это воин-правитель+брахман-аналитик = ГРИЦЕНКО. вот кого нужно сейчас выбирать править страной. подумайте об этом!
IP: 95.132.94.---
Шпичка _ 18.11.2009 17:05
Зигзаги успіху?
IP: 95.134.72.---
тудор _ 18.11.2009 17:04
Слава Юлі Деві Христос і апостолу Білого Братства Євгену Булавці !!!
IP: 95.134.72.---
тудор _ 18.11.2009 16:43
Слава Юлі Деві Христос і апостолу Білого Братства Євгену Булавці !!!!
IP: 194.44.63.---
Захисник _ 18.11.2009 16:31
Ющенку кажемо: згідний на наші вимоги?-ми тебе вибираємо, спускайся з небес на грішну Землю, організовуй розбудову держави, формуй парламент, приймай Конституцію, реформуй МВС, Прокуратуру, Суди, даємо тобі час до листопада 2010 року і на Майдані по результатах твоєї праці приймемо рішення про твою дальшу долю. Такі запити повині бути представлені і іншим КАНДИДАТАМ.
А взагалі треба створювати нове об"єднання або партію, брати владу в свої руки і розбудовувати Україну. Хто візьметься?
IP: 194.44.63.---
Захисник _ 18.11.2009 16:14
Економіка України з 1991 р зруйнована і коли не працюють заводи, фабрики, науково-дослідні інститути фахівців-практиків не має. Ні, захищаються тисячі кандидатських, докторських дисертацій, але ці хлопчики практично нічого не вміють організувати, зробити. Кращі виїжджають на Захід і приносять користь іншим країнам. Ющенку треба виставити конкретні вимоги і якщо погодиться виконувати-підтримати, бо інші популісти приведуть до ще більшої руйнації державу.
IP: 91.214.113.---
ВесельчакУ _ 18.11.2009 16:05
to Захисник

А, ясно, винуваті "боярі", а також люди (про це було раніше). Коротше усі окрім президента. Може, відновимо монархію, що б не мучатися?
IP: 78.40.231.---
Оз_ _ 18.11.2009 15:44
Автору - респект за статтю. Правдиво, об'єктивно, ємко, іронічно.
IP: 194.44.63.---
Захисник _ 18.11.2009 15:42
18.11.09 15:25 ___ВесельчакУ
А в чому фаховість Віктора Ющенка, не розумію. таких патріотів як він у Львові знайдемо сотню тисяч. І що?
Щоб правильно оцінити Ющенка, треба дуже добре знати внутрішню державну кухню, а ця кухня ще радянська +комуністи +хапуги олігархи+бандити. І любому президенту треба вміти ходити по міжи дощ (нажаль таку фаховість набувають президенти)! Не було люстрації-ось проблема України. Львів, як і інші дали патріотів, але не фахівців, вони не стали державниками.
IP: 80.91.180.---
ProstoUkr _ 18.11.2009 15:34
Написано правильно.
IP: 77.52.234.---
ВесельчакУ _ 18.11.2009 15:25
А в чому фаховість Віктора Ющенка, не розумію. таких патріотів як він у Львові знайдемо сотню тисяч. І що?
IP: 194.44.63.---
Захисник _ 18.11.2009 15:02
18.11.09 14:15___ВесельчакУ
він невірно оцінює суспільство
Звичайно, але щоб вірно оцінювати суспільство, його стан, прагнення потрібно не тільки мати власний великий життєвий досвід, досвід керівника,а й сформувати потужну команду з таких же фахових однодумців-команду аналітиків, прогнозистів, команду генераторів ідей, ну і виконавців. Але, на мою думку, таких людей в Україні дуже мало і вони не мають можливості допомогти. Ті що є-одні популісти теоретики без практичного досіду-БЮТівці,нажаль
IP: .---
Kvarta _ 18.11.2009 14:35
Настоящие патриоты были диссидентами, сидели в тюрьмах, рисковали жизнями, карьерами или, в конце-концов, просто говорили о проблемах в полный голос, не стесняясь. Где был в это время новоиспеченный патриот, о котором пишет автор? Был членом КПСС, делал карьеру в банковской сфере, подписывал письмо трех, etc. С помощью третьих лиц сколотил политический капитал, а вслед за этим – уже не только политический. И теперь, если я его не поддержу (а я его не поддержу, потому что пустомелям не место в президентах), он будет мне тыкать, что я не такой? Яья бы корова мычала?..
IP: 94.153.44.---
Pereyaslav _ 18.11.2009 14:18
Євгене, певно підсвідомість не виключиш. Ваше Донецьке коріння проглядається досить чітко у цьому дописі. "Журналістика" на маніпуляції - не роить Вам честі.
Допис "У Євгена Булавки,як у "справжнього українця-патріота" виявився і не вперше СИНДРОМ ЗАКОХАНОСТІ, звісно за гроші, у супер-пупер "українку" ТИМОШЕНКО!" - неректний, звісно. Але правдивий. Печально, що ви ТЕ ВСЕ пишете без грошей. Мабуть була б рада і простила, аби ви ТЕ писали за добру компенсацію.
Шкода Вас, Євгене. Шкода.
IP: 77.52.235.---
ВесельчакУ _ 18.11.2009 14:15
to Захисник

Так це не тільки помилка, але й недолік президента - він невірно оцінює суспільство, відповідно, цілі, які він ставить, не досягатимуть мети. Звинувачувати людей що вони не такі якісь - ну це маразм як на мене
IP: 194.44.63.---
Захисник _ 18.11.2009 14:02
12:49 ___ВесельчакУ
не рахуючись жодним чином з іншими думками, безапеляційно

Тяжко сказати, я можу прийняти якесь інтегроване рішення і воно буде близьке до ідеального тільки тоді, коли почую (інтернет) кожного мешканця України. Якщо такої можливості не має-всі рішення Президента будуть субєктивні і когось незадовільнятимуть.Основна помилка Президента-він вважає, що ми сформована нація, а насправді ми діти радянського ще садочку за якими потрібний нагляд, опіка, навчання і добрий приклад
IP: .---
Vlad_iz_Kharkova _ 18.11.2009 13:30
Типичнй пример явной ангажированности автора. Неправдва, практически, в каждом предложении.
Хотя бы потому, что Президент не тоолько указал, откуда брать деньги на повыение соц.стандартов, но и внез законопроект, который ВР приняла, в котором написано, откуда их брать. Эти 5.5млрд.гр Тимошенко пыталась подерибанить лично, без закона о бюджете. Понятно, что ей плохо, тот, кто эти деньги планировал получить тожеобижен. А автор почему? Или ему тоже с этих денег обещали?
IP: 192.251.226.---
_orion _ 18.11.2009 12:54
Зыгзажист делает все, чтобы лишить правительство финансирования. А вместе с ним и всю страну. Этот выдающийся номенклатурный бульсьгальстер ничего другого придумать уже не может. Вместе со своим блатным тупым и бездарным кодлом.
IP: 89.179.244.---
_orion _ 18.11.2009 12:52
Зыгзажист делает все, чтобы лишить правительство финансирования. А вместе с ним и всю страну. Этот выдающийся номенклатурный бульсьгальстер ничего другого придумать уже не может. Вместе со своим блатным тупым и бездарным кодлом.
IP: 77.52.56.---
ВесельчакУ _ 18.11.2009 12:49
to Захисник

Питання як раз в тому,що Ющенко скільки не намагався, як ви кажете об"єднати українців, по факту, ще більше нас розділив, тому що робів все з наскоком, не рахуючись жодним чином з іншими думками, безапеляційно.
IP: 95.133.139.---
докуч _ 18.11.2009 12:44
Добре платять в БЮТ? На перемогу Януковича успішно працює каманда (у тому числі і ви) ЮВТ. Після його перемоги, що вже не викликає сумнівів, як будете пояснювати. Але мабуть можливості такої вже у вас не буде. Будете сидіти тихо, так як у сусідніх державах. Подумайте про це.
IP: 95.133.139.---
докуч _ 18.11.2009 12:44
Добре платять в БЮТ? На перемогу Януковича успішно працює каманда (у тому числі і ви) ЮВТ. Після його перемоги, що вже не викликає сумнівів, як будете пояснювати. Але мабуть можливості такої вже у вас не буде. Будете сидіти тихо, так як у сусідніх державах. Подумайте про це.
IP: 193.238.96.---
Жорж_7 _ 18.11.2009 12:44
Сразу скажу, в БЮТ зарплату не получаю,но с мнением автора в целом согласен.Признаки болезненного самомнения у Ющенко проявлялись уже на Майдане,а за годы президенства достигли клинического уровня.Последнее время стал все чаще говорить об украинцах ,как о нации его,любимого, не достойной.При этом, как государственный деятель, оказался обсолютный нуль.
IP: 194.44.251.---
Solovyan _ 18.11.2009 12:42
to 18.11.09 11:38 ___Dedok
18.11.09 12:28 ___Іван_ВВ

У вас є зауваження по суті викладеного матеріалу ?
Ні.
Тоді якого хріна зас...те коменти ?!
Йдіть на кухню і там тещі розказуйте про вашу нелюбов до автора !
IP: .---
Захисник _ 18.11.2009 12:40
У Євгена Булавки,як у "справжнього українця-патріота" виявився і не вперше СИНДРОМ ЗАКОХАНОСТІ, звісно за гроші, у супер-пупер "українку" ТИМОШЕНКО!

Ющенко і не супер президент і не світовий банкір, але він прагнув об"єднати вас усіх таких різних в хоч би якусь більш-менш однорідну націю "Один за всіх-всі за одного", а простіше -прагнув, щоб хоч по одному загальнонаціональному питанню у всіх українців думка співпадала. Але бабло і "лапша Тимошенко"-ось основний фетиш для сліпих котят
IP: 10.101.0.---
Іван_ВВ _ 18.11.2009 12:28
"патріотизм є останнім притулком негідників". Схоже, що Українська правда стала притулком негідників, якщо вона публікує писульку якогось Булавки, що паплюжить українського президента.
IP: .---
Julia_N _ 18.11.2009 12:23
Євген, ти правий, Ющенко втратив відчуття реальності
IP: 194.44.113.---
Коцаба _ 18.11.2009 11:42
Ось відео, де 50-річна бомжиха признається у правоті Ющенкових слів:

http://oko.if.ua/?p=4960
IP: 80.91.180.---
Dedok _ 18.11.2009 11:38
Євгене, давно відпрацьовуєте зарплату в БЮТ?
Реклама:

АВТОРИЗАЦІЯ


УВІЙТИВІДМІНИТИ
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь.
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом Facebook.