Заснована Георгієм Гонгадзе у 2000 році

Як БЮТ допоміг ратифікувати харківські угоди

КОМЕНТАРІ
ДОДАТИ КОМЕНТАР   
IP: 78.26.148.---
Mortituri _ 29.05.2010 16:24
Я могу ошибаться, но я не думаю, что Тимошенко позволит кому-то вставлять ей палки в колеса - она очень властная и сильная женщина. Если действительно БЮТ саботировал срыв ратификации - это было сделано по кё сценарию наверняка.
Кроме того, она не самоубийца - если бы ей удалось снова получить высокую должность, ей Россия не простила бы срыв ратификации..
хотя это, конечно, не на 100% убедительно..
IP: 91.195.156.---
Ласло Поляк _ 28.05.2010 07:34
У бюті не мае поміркованих людей , там одна Юля тягне за собою всіх імпотентів ............... , не розумію навіщо вона то робить ................................той же Турчинов ................ пугало украінське , можливо ій вигідно тримати цей баласт , уберіть Юлю , і не стане Бюта.
IP: 92.244.122.---
leiche _ 28.05.2010 02:56
А это - утрата собственно аналитических навыков, школы политической журналистики. Зачем над чем-то думать, если есть темник?

А раз мы попали в Россию, то то же самое намечается и у нас (без 70 процентов земель, у нас все земли пригодны, жаль только, многие отданы под воровские латифундии:)).
IP: 92.244.122.---
leiche _ 28.05.2010 02:53
БІЛОЦЕРКІВЕЦЬ, вы утверждаете, что Мустафа плохой аналитик. Но ведь сейчас сбывается Главная Мечта всех окостеневших в совке граждан Украины (или по их пониманию - брошенных на произвол судьбы и оранжевых националистов граждан если не Советского Союза, то как минимум Украинской Совецкой, а то и - бери выше! - Российской Федеративной республики). Сбывается она просто и нагло - мы попали в Россию!

Только нужно понимать, что Россия - это не жития с Первого канала, где Путин шагает по тайге, строит заводы и летает в кимоно на истребителе. Россия - это не только Москва и Питер. Россия - это грунтовые дороги, 70 процентов непригодных для жизни и использования земель и барачные строения в центре какого-нибудь Архангельска.

А самое главное - это бандиты у российского руля, куча ворья и олигархов. И, как говорится в их новостях, "жёсткая политика" - читай, построенная на взяточничестве диктатура, где талантливые журналисты-аналитики выживаются покорными лизоблюдами.
IP: 94.231.187.---
oleks_doe _ 27.05.2010 14:10
Вам, таваріщ (чи гаспадін?) Мустафа, краще було б використати свої grey cells та направити свій професіоналізм, викривальний запал на розслідування того, як професійно підготувались регіонали до підписання харківських угод та їх ратифікації, а також "розкопати", який ще "новопереяславський" договір вони готують для нашої країни. От цікаво, а вона, Україна, щось для Вас значить? Чи Ви такий же пофігіст, як і яйцеголовий "джинсопісатєль" Алєсь Бузіновскій, і не особливо переймаєтесь "чем Ваше слово отзовётся" для нашої країни в майбутньому? Чи Ви за деревами так і не побачили лісу?
IP: 91.142.175.---
ballovar _ 26.05.2010 21:46
Спасибо, Мустафа, за то, что показал всю бездарность, никчемность и убогость бывшей оранжевой шоблы.
IP: 62.205.159.---
Ямаюправо _ 26.05.2010 12:02
Дикість.
IP: 77.122.46.---
qinn13 _ 26.05.2010 09:02
Rabotodatel:
А розумнішого чогось не міг придумати, як цитувати опуси пристосуванця Безсмертного?
IP: 212.9.245.---
ANB_2008 _ 25.05.2010 16:49
Ну чого ще очікуванти від цієї опозиції? Від польових командирів Майдану, героів захвату щитової в ВР. На щось більше вони не здатні. Вони тільки це і можуть. Заліти клеєм, блокувати, пускати дим, добре хочь не гадять на пульти для голосування. Саме такі дурноваті "партизани" та регіонали-блокувальники і компроментують ідеї парламентаризму та руйнуюсть верховну раду, систему влади та і країну взагалі. Думаю зараз мало хто з українців підтримує ідею парламентської чи парламентсько-президентської республіки бо бачать таких слуг народу та їх справи.
IP: 91.197.50.---
Rabotodatel _ 25.05.2010 14:30
Аферистка - правильно говорил в свое время Роман Безсмертный.
IP: 95.132.232.---
Friday _ 25.05.2010 13:00
Нечего валить с больной головы на здоровую. Харьковские соглашения регионалы хотели ратифицировать по-любому. И ратифицировали их со множеством нарушений. И мешал или помогал БЮТ - это не играло никакой роли. Так что, отдыхайте, Мустафа, курите свой бамбук подальше от политики.
IP: 95.170.128.---
Свирид _ 25.05.2010 06:51
Щой казати, паскудство зробим цей Мустафа. Наймит поганий. Україна йому не батьківщина. Зайда. Служити буде тим , хто сильніший. Аби не чипали та платили добре.
IP: 95.134.170.---
Bodo _ 25.05.2010 02:14
policom:[/B

навіщо писати брехню
IP: 95.133.207.---
policom _ 24.05.2010 23:52
Ничего удивительного. А что ещё ожидать от этих подленьких людишек? Они подло пришли к власти в 2004 году, и бесславно её покинули. Один раз им это удалось провернуть на майдане. Тогда обошлось без дымовых шашек. Просто вторая сторона не сопротивлялась. Иначе, думаю, дымовыми шашками дело не обошлось. А эти мерзавцы ни перед чем бы не остановились ради власти. Слишком много было потрачено сил и денег на "революцию". А в этот раз не сложилось. "Кинули" друг друга. Грустно жить в такой стране. Радует одно,- что рожи хоть им начистили. Жаль, что мало.
IP: 178.92.209.---
Арена _ 24.05.2010 21:08
OK25:
Майбутній уряд буде таким самим як і зараз.Пройде ще кілька місяців і люди зрозуміють хто дає Україні розвиток й майбутнє загалом.А ці акції це не що більше як акт відчаю, за який винні справедливо повинні бути покарені!!!!
IP: 92.113.220.---
rn5511 _ 24.05.2010 20:15
ЛесикТелесик _ 24.05.2010 14:17
Тут пишуть, що М.Наєм зробився критиканом опозиції, щоб догодити владі. У цьому є сенс. У нього або творча криза, або він втілює технологію ПР, направлену проти Тимошенко особисто. А, може, і те, і інше. Факт, що він постійно використовує однаковий набір наївних випадів на опозицію. ++
Есть еще одна версия- Наем обижен на оппозицию за их слабость. Что не были убедительны, что не смогли обеспечить ему комфортное условие для свободной журналистики. Я, например, тоже зол на Ющенко. А на Януковича не обижаюсь ни капельки- что с убогого возьмешь?
IP: 195.42.130.---
Volodumur_M _ 24.05.2010 19:24
БІЛОЦЕРКІВЕЦЬ
І після аналізу наших з вами коментарів на сайт, технологи докладуть замовнику: Все гаразд, потенційні противники займаються не нами, а гризуться одне з одним. Старо як світ. Розділяй і володарюй! Раджу маніпуляторам показати дулю і робити все для еднання всіх патріотично налаштованих сил.
4.
----
Підтримую на всі 100% і попердні ваші пости також!
Втопку тих, хто вносить в цей складний для держави час протиріччя між українцями!

ПОТРІБНО НАВЧИТИСЬ НАРЕШТІ ОБ'ЄДНЮВАТИСЬ І СТВОРЮВАТИ , А НЕ ГРИСЗТИСЯ І РУЙНУВАТИ!
IP: 99.241.127.---
крижень _ 24.05.2010 18:58
М. Наєм, без сумніву, сміливий і рішучий журналіст. Правда, він більш сміливий в стосунках з опозицією. Але в аналітиці він не сильний. В статті немає доказів того, що БЮТ виступив зрадником по відношенню до НУНС. Загальне враження від статті - заказуха. Якщо не заказуха, то велика помилка п.Наєма. Постає питання: він хотів підняти власний рейтинг? Якщо так, то мета досягнута - про це свідчить кількість коментарів. Але виникає інше питання: чи має право журналіст працювати на власний рейтинг, використовуючи сумнівну аргументацію? Відповідь однозначна. Я підтримую думки, викладені Білоцерківцем в його розширених коментарях, і вважаю, що стаття п. Наєма написана на замовлення влади з метою подальшого розколу опозиції. Вождям опозиції зичу мудрості.
IP: 92.127.180.---
Свирид _ 24.05.2010 18:47
до БІЛОЦЕРКІВЕЦЬ _ 24.05.2010 16:35
"Старо як світ. Розділяй і володарюй! Раджу маніпуляторам показати дулю і робити все для еднання всіх патріотично налаштованих сил."

Про це треба говорити де тільки можно. Бо , як виявилось, українці такі довірливі і вірять досі брехні, яка розділяє патріотичні сили на радість ворогам. То якась трудно вилікуєма хвороба, якась вада в вихованні. Прихильники Ющенка, Гриценка, Тігіпка, Яценюка ! Прозрівайте рідненькі скоріше, бо, як сказала Ліна Костенко, - нема часу на поразки. Що ж ви дурні наробили! І продовжуєте далі те ж саме .
От скажи , Білоцерковець, як з ними зараз бути? Чи благати їх, чи ігнорувати?
А Мустафа - непорядна людина. Агент антиукраїнства. Та 5-та колона буде його хвалити.
IP: 92.113.246.---
ubuntolog _ 24.05.2010 18:39
статья довольно интересная, вот только ничего нового по сути она не раскрыла. И до этого всем было известно о том, что БЮТ любит "кидать" своих партнеров, соратников. Это в духе Тимошенко и ратификация Харьковских договоров не исключение. При этом это никак не отменяет того факта, что эта так называемая "оппозиция" является не более чем банальными вандалами без малейшей культуры. Зачинщиков-исполнителей вроде Парубия нужно обязательно судить и посадить, а остальных заставить оплатить ремонт ВР.
IP: 70.31.228.---
OK25 _ 24.05.2010 17:31
Чому ніхто не напише, а Генеральна прокуратура не розслідує той факт що більше десятка депутатів з 236 що проголосували в залі не були присутні в тому залі. Хай опозиція зробила "акт террору" зіпсувавши термінали до голосування але чому ніхто не розсідує скільки зіпсованих терміналів й скільки проголосувавших. Бо тоді буде видно що результати голосування були введені в систему "Рада" за здалегіть. А це вже не "акт террору", а щось значно більше й саме це приводить до реального терроризму. А для майбутнього уряду це легитивна причина денонсувати цю угоду. Це можна було б зробити й зараз але ми вже знаєм який КС ми маємо. Самє прикро, як ПР - велики друзі "братнього" народу добился знижки ціни на газ, коли нещодавно була інформація що Турція добилася знижки на той же газ (хоч мала більш реальні ціни, а не штучно завишені) без здачи проливу й турецької землі в аренду.
IP: 94.248.122.---
БІЛОЦЕРКІВЕЦЬ _ 24.05.2010 16:35
. Назва "Як БЮТ допоміг ратифікувати харківські угоди". - має суперподлючиий по підступності ефект: , тут спроба на підсвідомому рівні весь антиураїнський, антидержавницький негатив отриманий від дій Януковича спрямувати проти Тимошенко, БЮТ. Закріпити "на крові" неприязнь до БЮТ з боку інших опозиційних сил і тим сами не допустити створення единого фронту в боротьбі з.Януковичем..
Одночасно технократам показують неспроможність опозиції хоть чось організувати, зашуганим біло-блакитною пропагандою ілюструють опозицію в якості екстремістів і бандюків.. І після аналізу наших з вами коментарів на сайт, технологи докладуть замовнику: Все гаразд, потенційні противники займаються не нами, а гризуться одне з одним. Старо як світ. Розділяй і володарюй! Раджу маніпуляторам показати дулю і робити все для еднання всіх патріотично налаштованих сил.
4.
IP: 94.248.122.---
БІЛОЦЕРКІВЕЦЬ _ 24.05.2010 16:32
3. 3. Подібну технологію умовно називають "Доведи, що ти не осел!". В поліфонічній полеміці, де багато емоцій і відсутня системність з'являється "байкар", який послідовно і конкретно через образи і приклади роповідає "як все було" - на фоні словесного бедламу маємо "чітку послідовну і зрозумілу казочку, яка майже правдива". Завершає її "байкар" відомими словами: "І я там був...". Все б гаразд, да в цій історії герой був красень кінь, а нам тут кажуть що осел... Але як інтригуючи розповідають". Ви пручаєтесь, прагнете заперечити, але "брехня така чудова", що довести що кінь не осел не можливо. А ваші потуги і впертість викликають у оточуючих аналогіїю вашої схожості з віслюком.н
В подібних операціях важлива роль належить вивченню реакціїї суспільства на подібні провокативні матеріали. Тому і нашу участь в обховоренні статті на сайті предметно вивчають. Вибирають "щирі думки" й "замовні" і виводять відповідний коефіцієнт.
IP: 94.248.122.---
БІЛОЦЕРКІВЕЦЬ _ 24.05.2010 16:32
2. 2. З повагою відношусь до Мустафи. Людина не ординарна, талановита і смілива. Вжурналістику прийшов сам і "сам себе зробив", для цього досить предметно вивчив український політикум. Знайомий з механізмами отримання інформації, вміє їх донести до широкого загалу і знає психологію її сприйняття леюдьми. Тому в журналістські "ляпи" не вірю. Насторожила назва матеріалу. Сформульовано чітко і ясно по прокурорські., "як" в серйоз не береться. Маємо провокаційне звинувачення однієї з опозиційних сил в зраді. Для чого, Мустафа? Для куражу. Це для простаків і лохів. Панове, ми знову маємо справу з технологією часів ведення психологічної війни. Питання лише в тому: Хто за цим стоїть? і Чи Мустафа це робить свідомо, чи його використовують ".в сліпу"? На перше запитання не складно знайти відповідь. Потрібно задати римське: Кому це вигідно? А вигідно тим, хто прагне до поглиблення розколу опозиції , пониженню рейтингових показників БЮТ,і виведеню з гри беспосередньо Ю.Тимошенко.
IP: 94.248.122.---
БІЛОЦЕРКІВЕЦЬ _ 24.05.2010 16:31
1. Дивно, але мій коментар, де я один з перших сказав, що подібний матеріал і по формі і по змісту нагадує звіт(донос) підготовлений для фіскальних органів зник з блогу. Мабуть випарувався. Хто знається в феномені "психологічна війна" згадає, що є технологічні прийоми для "відволікання від головного і переведення уваги на другорядні об'єкти". Що сьогодні головне в Україні? Реальні дії нової влади. Бійка в парламенті не красить наш політикум. З подібними речами потрібно закінчувати. Але якщо відкласти емоції в бік стає зрозумілим що це не суперновина. Чи знає громадскість ціну кроків нової влади? Ні. Хоче знати? Так. Чи дають їй можливості це зробити журналісти? Маю великі сумніви. Чому журналісти мовчать? Не хочуть? Не можуть? Можливо журналістів використовують в сліпу, розраховують на ]х світоглядну обмеженість, марнославство та бажання заробити. Не знаю. Але - на виході ми не маємо глибоких аналітичних думок. Маємо епатажність, жовтизну. Нами маніпулюють
IP: 93.73.197.---
gosudarstvo _ 24.05.2010 15:42
Арена _ 24.05.2010 15:35
А каких предательствах Литвина, Януковича и всех остальных вы говорите.

А разве это не предательство.
регионалы предали в том, что выдвинули и проголосовали за ратификацию договоренностей по ЧФ.
Литвин сам по себе шкура продажная. То с одними, то с другими, главное чтобы при должности
IP: 178.92.209.---
Арена _ 24.05.2010 15:35
А каких предательствах Литвина, Януковича и всех остальных вы говорите.Посмотрите на свою родную оппозицию в которой предательство - это будничное дело.Читая статью и глядя на то что они творят очевидно что ни о каких интересах страны здесь и речи не идет.Каждый член оппозиции бореться за себя и только за себя.
IP: 93.73.197.---
gosudarstvo _ 24.05.2010 15:09
тусофский _ 24.05.2010 14:19

Место в Крыму - это место для Украинцев, а не для того, чтобы размещать русских моряков Черноморского Флота.
У каждого корабля есть команда, у каждого члена команды есть семья, а жить то им нужно где то.
вот и получается, что почти весь севастополь заселен гражданами РФ.
IP: 178.95.43.---
1миг _ 24.05.2010 14:54
ЛесикТелесик:
Дуже вже любите критикувати інших. А коли критика стосується вашого табору, сприймаєте, як вигадки. Коли навіть спростувати не можете, починаєте лити безпідставний бруд на тих, хто насмілиться говорити правду. Це ваше поняття про демократію таке?
IP: 195.16.79.---
GallerVG _ 24.05.2010 14:37
..... Відносно подальшої долі Ради. Цілком очевидно, що в наступній Раді буде представлена «Свобода». Для нащадків Бандери не буде особливо великою моральною проблемою застосувати проти ворогів їхньої України бойові гранати, причому шахідами вони не будуть, не в їх традиціях. А потім стануть борцями за незалежність України, їх іменами назвуть вулиці і будуть встановлювати пам'ятники. Ось над цим депутатам і потрібно задуматись, якщо хочуть жити.
IP: 195.16.79.---
GallerVG _ 24.05.2010 14:36
Абсолютно очевидно, що Україна виходить на фінішну пряму до розпаду. Нічого спільного з демократією в Україні не має. Головний внесок в нинішню ситуацію вніс Ющенко – незаконним розгоном парламенту, не призначенням законного референдуму по НАТО, героїзацією Бандери і Шухевича. За його період країна стала маргіналом для цивілізованого світу. Тільки «свідоміти» знають яка має бути Україна. Політичні сили, що представляють дані сили в Раді дедалі радикалізуються. Раніше блокування електрощитової, а зараз заливання клеєм місць для голосування, заздалегідь занесені в Раду яйця і димові гранати лише для дебілів не є актами тероризму. Відносно подальшої долі Ради. Цілком очевидно, що в наступній Раді буде представлена «Свобода». Для нащадків Бандери не буде особливо великою моральною проблемою застосувати проти ворогів їхньої України бойові гранати, причому шахідами вони не будуть, не в їх традиціях. А потім стануть борцями за незалежність України, їх іменами назвуть вулиці і будуть вста
IP: 77.87.35.---
тусофский _ 24.05.2010 14:19
Хм.. не ясны причины вашего жлобства. Вам места мало в Крыму?? Раздуваете из фигни бомбу международного масштаба. 2/3 из вас в глаза никогда не видели и корабля черноморского флота, а пишете такую хрень, что читать становится противно.
IP: 64.213.98.---
ЛесикТелесик _ 24.05.2010 14:17
Тут пишуть, що М.Наєм зробився критиканом опозиції, щоб догодити владі. У цьому є сенс. У нього або творча криза, або він втілює технологію ПР, направлену проти Тимошенко особисто. А, може, і те, і інше. Факт, що він постійно використовує однаковий набір наївних випадів на опозицію. Випад 1 – якщо опозиціонер стверджує, що пан такий-то від влади корупціонер, то Мустафа починає верещати: «є факти – ідіть в прокуратуру», маючи на меті «немає фактів – заткніться». Випад 2 – якщо Тимошенко говорить про домовленості між Януковичем і Ющенко, які тільки лінивий міг не помітити, Мустафа: «А ви не з Януковичем там домовлялись за нашими спинами?», маючи на меті «Ви нічим не краща». Коротше, цікавий початок – сумне продовження.
IP: 77.120.16.---
hvostov _ 24.05.2010 11:44
Для захисту держави Україна потрібно було застосувати, щонайменше, гранати зі сльозоточиим газом. А то надіялись, що продажний, вживаний всіма Литвин покине трибуну через яйце, вцілене в його голову. Ні, трибуну він покинути не міг, адже дісталася вона йому шляхом зради інтересів України і за таку зраду добре проплачено і ще одної зради ПРасти йому не пробачилиб. Україні потрібен Литвин, яйця він сприймає як данину, для історії своїх ганебних вчинків. Янукович упав всього від одного яйця, а здоровяк, а цей. Дійсно, г-но не тоне.
IP: 93.73.197.---
gosudarstvo _ 24.05.2010 10:45
00723434343 _ 24.05.2010 10:10
Статтю треба було назвати по-іншому: "Як Янукович здав Крим".

Вот именно и еще описать что бы было с украиной после этого. может и глаза кому то открылись и пользы от написаного было бы больше
IP: 77.122.104.---
00723434343 _ 24.05.2010 10:10
Статтю треба було назвати по-іншому: "Як Янукович здав Крим".
IP: 92.113.103.---
rn5511 _ 24.05.2010 07:58
olegpatriot _ 24.05.2010 07:50,
++Не находите, что очень удобно и в некотором смысле безопасно критиковать именно опозицию, ++
Нет, он мне больше запомнился со своими хамскими наскоками на Ющенко, которого не пнул только ленивый. Особенно, когда задавал вопросы про его жену и детей. Журналист так низко пал!
Я и тогда предупреждал, что с Януковичем или Тимошенко такие номера не пройдут. И если он дорожит своим куском хлеба, честно заработанного, то должен был соблюдать этику в общении с главой государства. Сегодня ему это вдалбливают в лысый череп.
IP: 92.113.103.---
rn5511 _ 24.05.2010 07:51
gosudarstvo _ 24.05.2010 07:31,
тут наоборот- нынешняя власть есть отражение этой боязни членов общества.
IP: 77.120.16.---
olegpatriot _ 24.05.2010 07:50
>>rn5511 _ 24.05.2010 07:20

Согласен с Вашим замечанием. Может в моем спитче и сквозит личным отношением к данному индивиду. Но мне как человеку хотелось бы в его репортажах увидеть хотябы между строк ЕГО личную позицию. Нельзя быть отстраненным наблюдателем всего лишь критикующим. Критикуя надо иметь взгляд отличный от критикуемого.
Наемишка же очень удобно позиционировал себя как критик опозиции (прошлой, нынешней...). Не находите, что очень удобно и в некотором смысле безопасно критиковать именно опозицию, а не власть-предержащих??
Критика Наема власти выглядит как-то не убедительно - типо тявкну ради приличия (даже на хозяина - я не серьезно и хозяин не серьезно палкой замахнется), чтоб хозява видели - бдю.
Сторінки:      Попередня      Наступна 
Реклама:

АВТОРИЗАЦІЯ


УВІЙТИВІДМІНИТИ
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь.
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом Facebook.