Заснована Георгієм Гонгадзе у 2000 році

Звірі в погонах? Як загинув студент Ігор Індило

КОМЕНТАРІ
ДОДАТИ КОМЕНТАР   
IP: 194.33.189.---
Seasnake _ 27.06.2011 13:25
О том, что такое мусора, здесь еще никто не писал?
IP: 77.222.129.---
tesh _ 19.07.2010 15:53
Гнап, наверняка в детстве у вас была насбыточная мечта- работать в правохранительных органах, детектив ты неудачный)) да ты же сам подапридумывал всего)...как например: "Уповедінці Олександра Хоменка підозрілим є наступний факт: він уникає будь-якого спілкування з пресою, студентами та викладачами. Смерть друга - звісно, важкий стрес, але чому через це ховатися? Його ж ніхто ні в чому не звинувачує"- а ты б сам, пережив такую историю в 20 лет не нервничал бы? очень бы рад был безконечным допросам прессы и милиции?? Головой надо думать! Люди работают, озвучивают факты, нет надо до чего-то докапываться... это не твое, тебе б за звездами гоняться и о них сочинять сплетни!) То что произошло- печально, парня не вернуть, но почему при свидетелях и неопровержимых фактах, обязательно найдется какой-нибудь гнилой человек, который будет снова и снова в этом "г" копаться, дабы найти "виновных" . Славы наверняка захотелось ...но не таким же способом...
IP: 194.44.127.---
юзьо невмирущий _ 02.07.2010 00:10
невже незрозуміло що ми маємо пахано-мєнтовську державу, де вибачте всі ми бидло, з якого треба по максимуму здоїти. В світовій історії такого ще не було, щоб кримінальний авторитет керував даржавою, а ці байки про його великий розум та потенцію може хіба що Анна Герман розказати малим діткам які ще не топтали зону
IP: 213.238.5.---
Скептик-1 _ 10.06.2010 20:24
[B]Мишган:[/B]
приятно услышать умного человека... жаль, что нас мало в этой стране
IP: 178.92.171.---
Мишган _ 10.06.2010 19:49
Скептик-1 _ - ну шо я тебе могу сказать, только то, что на все 100 с тобой согласен. Эти овцы, которые собираются стадом бежать к райотделу милиции, они даже и не понимают, что для того, чтобы понять, зачем это нужно, почему они бегут, надо посмотреть на всю ситуацию в целом с высоты того человека, который это всё придумал. Тоесть подняться на ступеньку в иерархии управления, и увидеть иерархически высшую управленческую структуру, и увидеть, кто организовал раскрутку в средствах массовой информации этой трагедии, кто организовал это давление на чувства этих придурков, чтобы с высокой долей вероятности ориентировать их на эти бессмысленные походы к милиции и провоцирование беспорядков. Им легче и приятнее думать, что они сами что-то там решают. И никак не хотят признать, что они всего лишь стадо овец, которое ведут в нужном направлении, подсунув им подходящий повод и умело манипулируя чувствами.
IP: 213.238.5.---
Скептик-1 _ 10.06.2010 18:33
Для тих, хто хоче правди: http://forens-gallery.ru/pmwiki.php/Forensic/Padenier284 http://www.vuzlib.net/beta3/html/1/12314/12352/ http://www.ur-library.info/articles/19/20/1714/extra/0.html Може, ще хтось щось скине?
IP: 213.238.5.---
Скептик-1 _ 10.06.2010 18:05
Нікосу: до речі, а чому ти не віриш роз*ясненням ТОГО самого судмедексперта, який робив розтин, про обставини отримання Індилом ЗЧМТ? Ти ж віриш тому діагнозу, який він написав? віриш! І вся Україна вірить, що індило помер внаслідок "перелому кісток черепа та крововиливів під оболонку і в тканини головного мозку"! А коли ТОЙ САМИЙ ЛІКАР пояснює механізм отримання таких травм, ви чомусь називаєте його "продажним" і "мєнтовським".. дивна логіка. точні - відсутність логіки.....
IP: 213.238.5.---
Скептик-1 _ 10.06.2010 17:40
До речі, це ж правда, що справу розслідує прокуратура! І правда, що вже відомі результати аналізів, які свідчать про час отримання того самого тілесного ушкодження, від якого помер ваш "мученик". То сходили б до прокуратури, якщо ви так хочете почути результати розслідування!
Наскільки я розумію, це було-б доцільніше. А коли студенти, "вєдомиє" своїми ватажками, йдуть до райвідділу з вимогами "покарати винних" - ну це смішно, панове! Сказав же дядько прокурор, щоб не сунули свою пику поперед батька: http://ru.proua.com/news/2010/06/07/182440.html Ви ж за країну, де править закон ? То й чекайте, коли він скаже своє слово. Повторюсь, що є велика доля вірогідності отримання Індилом травми через власну "п*яність". Що ви скажете тоді? що менти купили аналізи? Вам не потрібна правда - вам потрібна кров, і це - дуже херово, панове
IP: 213.238.5.---
Скептик-1 _ 10.06.2010 17:30
[B]nikos__07:[/B]
ГГГГГ. Дякую за комплімент! (педагогічна освіта дає про себе знати) . А скептик я - по життю. повторюсь: акції під відділами міліції - замовні і покликані скомпрометувати владу. Щось не пригадую, аби після доброго десятка сюжетів "Жесті", які виходили раніше, хоч хтось починав патякати. ТИША була... бо при владі були "дємократи". І той же Тягнибок зі своєю "Свободою" сидів і ре рипався. А сьогодні, коли його "хозяї" втратили владу, він і йому подібні будуть використовувати будь-який привід, аби покавкати на владу. А на ментів - тим більше, бо це ЄДИНИЙ орган виконавчої влади, який захищає цю саме владу. От з міліції й починають. Я ж не кажу, що в МВС усі класні та чудові. Будь-де є порядні й непорядні люди. Так от МВС на сьогодні найактивніше позбавляється від непорядних. Подивіться, кожного дня йдуть повідомлення: там затримали, там затримали.... А про прокуратуру, наприклад, хто останній раз читав такі новини? щось не пригадую.
IP: 213.238.5.---
Скептик-1 _ 10.06.2010 17:20
[B]potus:[/B]
а таки как ты - не платят. Вас просто используют. Вы - пушечное мясо (так было в 2004 на акциях "Украина без Кучмы") Учите историю. Можете фильм посмотреть "Окаянные дни". познавательно
IP: 94.179.238.---
nikos__07 _ 10.06.2010 17:01
Скептик мусорський закопошився. Тільки придурок може повірити в мєнтовську версію. Але ментів ще зрозуміти можна. Свою дупу рятують. Хоч такою безглуздою версією. Але переповідати ментовські побрехеньки може тільки повний ідіот, або зацікавлена особа. Виходячи з того, що той Скептик пише без помилок і правильно розставляє коми на ідіота він не зовсім схожий (шизофреник хіба що). Отже команда мєнтовських тролей продовжує тут працювати. Хоча думаю самі вони розуміють, що такими дурницями нікого не обдурять. Але служба є службою.
IP: 95.132.148.---
potus _ 10.06.2010 16:41
[QUOTE][B]Скептик-1:[/B]
Мишгану: Ты прав на 150% .. акции по Украине - проплаченные.[/QUOTE]

где я могу забрать свою долю????? :)))))

ходила на акцию сама, никто не приглашал.
IP: 213.238.5.---
Скептик-1 _ 10.06.2010 15:38
Мишгану: Ты прав на 150% .. акции по Украине - проплаченные.
IP: 213.238.5.---
Скептик-1 _ 10.06.2010 15:17
Підкидаю трохи "інформації для роздумів": http://www.intermag.kiev.ua/uan/bulet/num5/28-22.html ..... http://mzi4u.narod.ru/medclsf/mzim33.htm - звернути увагу на розділ "Падіння на площину". http://www.ref.by/refs/50/11433/1.html http://bkriminal.narod.ru/b7p8.html И еще статья есть интересная: http://pda.ura-inform.com/news/178930 .... Читай, народ, просвещайся... думай, чтоб не оказаться обманутым в который раз
IP: 213.238.5.---
Скептик-1 _ 10.06.2010 15:04
[B]potus:[/B]
Чьих бы я не был, кто тебе сказал, что я кого-то выгораживаю? просто я знаю, что в прокуратуре уже есть результаты гистологии. И, как порядочный гражданин, желаю знать ПРАВДУ. Заметьте, я нигде не говорил, что в милиции все - ангелы! Везде есть нормальные люди и везде есть негодяи. Мне, кстати, как и всей стране, интересно знать ПРАВДУ. В данном, конкретном случае правду нужно искать в прокуратуре, ибо там следователь ПРИХОДЬКО (ГГГГГГГ - не родственник, но надо же, какое совпадение!!!) расследует то самое уголовное дело по факту смерти Индыла. Спрашивается в задаче: какого хрена идти к райотделу, если милиция НЕ РАССЛЕДУЕТ сей факт???? Опять шоу хотят? так шоу уже не будет. Даже "правдоборцы" с ТСН заткнулись. И карпачева шо-то молчит. Да все молчат, ибо поняли, что парень САМ убился (почитайте инфу по предложенным мною ссылкам).. и понимают, что за ЛОЖЬ в эфире придется отвечать. За КАЖДОЕ ЛЖИВОЕ слово придется ответить.
IP: 95.132.189.---
potus _ 10.06.2010 13:54
Молодец, Скептик-1!

Бабло неплохо отрабатываешь! Ты из ментовских или из прокурорских?
Угомонись! чем с большей истерикой выгораживаешь своих мусоров, тем меньше тебе веры.
IP: 213.238.5.---
Скептик-1 _ 10.06.2010 12:18
Все-таки наш народ - стадо. БАРАНІВ. Сьогодні знов підуть до Шевченківського..... якого хоена, якщо слідство веде прокуратура Києва (вул. Горького, 115, або Антоновича))??? То чому би не сходити ТУДИ??? Мабуть, страшно, бо ж там -УБОЗ Київський... ГГГГГ Ті довго не церемоняться. А на райвідділ можна погавкать. Схоже на те, що ПРАВДА авторам цієї політичної кампанії не потрібна. До речі, вже готові результати досліджень, які вказують час отримання цим юним п*яничкою смертельної травми. Вони також у прокуратурі. То й сходіть туди! Не хочете, бо акція - проплачена, а студентські "поводирі" - куплені.
IP: 109.162.102.---
fasdgryiytip;uikteay5eop8[riu45uw57oi _ 10.06.2010 11:58
Якби такий випадок стався не в Києві, а в провінції, то таку справу швидко замнули б. Ось приклад: с. Нагірна, Жашківського р-ну., Черкаської обл. Мєнти-вбивці до цих пір не покарані. Подробиці і телефони тутечки:
http://community.livejournal.com/acab_in_ua/10736.html
Так може заодно і цих вилупків потягнути куда потрібно, якщо вже хвиля пішла, чи чекати доки ці покидьки ще когось закатують вночі у власній хаті ?
IP: 178.92.148.---
Мишган _ 10.06.2010 10:59
Кстати, согласен с Vital-w _
Все кричат, что менты плохие, потому что берут взятки. А про себя подумали? За дачу взятки тоже предусмотрена статья. Так что давший взятку такой же злочинец, как и тот, кто её взял. Вы чего даёте гаишникам взятку - чтобы права не забрали, или чтоб заплатить меньше, потому что штрафы большие. Получается преступники тут пытаются уличить во взяточничестве таких же преступников. Забавно...
IP: 178.92.148.---
Мишган _ 10.06.2010 10:55
seviera _
Вы что, хотите, чтобы и вас по камерам раскидали. Это ж получится несанкционированный митинг. Милиция будет иметь на это право. А если будете там бутылками греметь, то сойдёт за нарушение общественного порядка. Тогда точно на 15 суток кто-то загремит. Смотрите, ато ещё кто-то пострадает
IP: 92.249.121.---
seviera _ 09.06.2010 20:10
Скажи міліції, що Ти думаєш про методи її роботи! Досить бути стороннім спостерігачем! Ти достатньо знаєш фактів про знущання ментів над мирним населенням і з новин, і від знайомих, і, можливо, з власного досвіду. Прийди на акцію «Ні поліцейській державі» 10 червня!

Першого червня у Києві відбулась попереджувальна акція протесту проти міліцейського свавілля.
«Правоохоронним органам» дали тиждень на те, щоб покарати винних за вбивство студента Ігоря Індило. Тиждень минув.

10 червня о 18.30 збираємося біля м. Лук’янівська і йдемо пішою ходою до Шевченківського райвідділу міліції (вул. Герцена, 9), де було вбито студента Ігоря Індило.

Акція проходитиме без будь-яких символік, беріть із собою порожні пластмасові пляшки, щоб створювати гул.
IP: 212.92.230.---
Vital-w _ 09.06.2010 18:41
Думаю,журналістам непотрібно узагальнювати-"звірі в погонах".Виходить,що всі в погонах "звірі".Нормально?
Кожну трагедію треба розслідувати індивідуально.
Доречі,в одному з сіл біля Миколаєва "працював" маньяк.Гинули люди.Цікаво те,що троє односелчан почергово зізнавались у скоєних злочинах.Рятували цих людей або небідні родичі або адвокати.Тому, думаю система наша небезгрішна.Але пасивно чи активно ми всі її формуємо,коли даєм на "лапу",чи боїмося, чи не хочемо неприємностей.
IP: 77.122.149.---
m-oz _ 09.06.2010 17:08
Скептик-1 _ 09.06.2010 08:41
Для Convinto _ 08.06.2010 21:10:
І я закликаю вести дискусію ПО СУТІ питання .... ДАІ дійсно виходять "на трасу", щоб забезпечити бещпеку руху

Невже? Можливо, до тих пір, поки це не стосується високопоставлених осіб
Отже дискусія може перейти лише в констатацію і на цьому вичерпатись
IP: 77.122.149.---
m-oz _ 09.06.2010 16:56
Скептик-1 _ 09.06.2010 11:24
[B]m-oz:[/B]
Ви праві. На жаль, праві..... а щодо САМОГО - Ви ж самі знаєте.....

Що ж, тоді Ваші заклики схожі на провокацію
IP: 178.92.49.---
Мишган _ 09.06.2010 15:20
Ах, какой был исключительно хороший Игорь, и какие однозначно плохие менты.... А когда такой парень как Игорь напьётся, и по пьяни прирежет, не дай бог, кого-нибудь из родственников ваших, к кому первому вы побежите? Правильно - в милицию и прокуратуру. И будете требовать самого строгого наказания, и писать статьи по поводу того, как это неразумно было отменять смертную казнь. Ведь таких уродов вешать надо.... не так ли... На меня нападали на улице пьяные с острыми предметами. Я таких уродов душил, и душить буду. И если узнаю, что мой сын где-то напился и устроил конфликт, так я сам ему башку отобью. Да он в принципе в курсе. А вообще, прокурор города Киева ментов не любит. Он когда-то даже начальника райотдела посадил. Так что с этим Игорем что-то не чисто. Наверное попытка сделать другого Гонгадзе
IP: 217.147.162.---
ОГОГО _ 09.06.2010 13:01
Уровень развития общества - это отношения между властью и народом, а не освоение космоса и ядерное оружие, секреты которых можно или купить, или украсть. Судя по всему, в "царыне" прав человека и ответственности его и власти у нас еще 20-ый век не наступил!
IP: 213.238.5.---
Скептик-1 _ 09.06.2010 11:24
[B]m-oz:[/B]
Ви праві. На жаль, праві..... а щодо САМОГО - Ви ж самі знаєте.....
IP: 77.122.149.---
m-oz _ 09.06.2010 09:59
Скептик-1 _ 09.06.2010 08:30

Шановний, Скептик-1
1. Ви запрошуєте чесних, сміливих ... , щоб ловити бандитів. Ось для Вас фраза одного з бувших начальників УБОЗу: позавчора я його ловив, вчора він сидів, а сьогодні - він мій начальник.
Система витісняє саме тих чесних і мужніх, в яких має потребу здорове суспільство. Система лише культивує побори знизу доверху, а не підтримання порядку.
2. Питання було до Вас: невже будуть ловити і найвищих злодюг, включаючи САМОГО ....?
IP: 213.238.5.---
Скептик-1 _ 09.06.2010 08:48
Азиату: А родителям уже предлагали адвокатов. В том числе и на митинге под Шевченковским райотделом. Да и Карпачева у них сейчас адвокатом. Хотя, после публичных заявлений о "убийстве милиционерами бедного студента" что-то с трудом верится в ее профессионализм.... Выработалась тетка.... не следит за языком. Конституцию нарушает ... публично (ст. 62) А что касается средств... Знаете, это не тот случай, когда милиция будет кого-то покрывать. Здесь ведь проще "сдать" одного виновного - и все. Но проблема в том, что этого "виновного" в конкретном случае (смерть ИИИ) - нет. Парень грохнулся САМ. При свидетеле. И умер от синяка мозга. Вот так. А врачи, которые ОБЯЗАНЫ были диагностировать ЗЧМТ (почитайте ссылки) - поступили непрофессионально. и это оччень хорошо доказывается. Поспорим?
IP: 213.238.5.---
Скептик-1 _ 09.06.2010 08:41
Для Convinto _ 08.06.2010 21:10:
І я закликаю вести дискусію ПО СУТІ питання. Так от. Описані Вами проблеми добре знаю і розумію. І вже говорив: значить, ТАКА міліція вигідна цій державі... Щодо ДАІ: Ви не праві. ДАІ дійсно виходять "на трасу", щоб забезпечити бещпеку руху: і швидкісний режим і п*яні і аварії. А щодо здирництва - так НЕ ДАВАЙТЕ! Не пропонуйте їм гроші! Не ведіться на їх пропозиції "дати в карман"! Чи страшно? Чи поспішаєте і не хочете зв*язуватись?
Щодо слідства: Слідчі розслідують ТЕ, що їм принесли працівники карного розшуку, БНОН, ДСБЕЗ дільничні та інші. Бо саме працівники цих служб РОЗКРИВАЮТЬ злочини. А слідчі - лише процесуально закріпляють їх роботу. Необхідно змінювати Кримінально-процесуальний Кодекс, але це ніхто робити не хоче. Держава (в особі Народних депутатів) НЕ БАЖАЄ мати сильне і дієве законодавство. Як варіант - вивести слідство з системи МВС. Про це вже говорять 20 років, але реально робити ніхто не хоче, бо це величезні гроші..
IP: 213.238.5.---
Скептик-1 _ 09.06.2010 08:30
Доброго ранку всім! Тональність потроху змінюється. Це вже добре. Значить, починаємо. Для sswwss: Це все я знаю. Але сьогодні мова йде про конкретний випадок. І тому не потрібно розповідати байки. Інфа про "сліди від наручників" пішла від дуже авторитетного інтернет-видання: http://www.bratstvo.info/bratstvo-text-19699.html. У травні мати Індила нічого не говорила про синяки від наручників. І про синяк на печінці також нічого не говорила. А слідчому вона сказала, що синяки від наручників бачили студенти. А ще студенти бачили зламаний ніс (??? - а куди дивився судмедексперт???). коротше кажучи, кожен що хоче, те й меле.
IP: 195.211.188.---
aziat _ 09.06.2010 00:10
Это обращение к родителям. Чтобы довести дело до конца - нужны деньги. Объявите, пожалуйста, здесь номер счеа и МФО, куда их перевести.
А это - к комментаторам. Давйте поможем. Хороший адвокат, да с нашими деньгами (если их будет достаточно), размажет по стенке и сопливого мусора от "дільничих", и министра.
К УП: Вы могли-бы предоставить свой счет для денег. Опять же ж, узнаете, насколько украинские читатели УП готовы к "гражданскому обществу".
IP: 89.209.90.---
freethinkerI _ 08.06.2010 23:40
Есть преступники, которых милиция боится и старается не связываться, потому, что за подобного рода случаи следует адакватная месть ...
IP: 91.195.156.---
Ласло Поляк _ 08.06.2010 22:07
Міліція яка створюе своім людям проблеми не мае права на існування , сама при тому являеться самим великим порушником .......................адже масса порушень з боку людей у погонах , при цьому вони не несуть ніякі наказання .................... це аморально в першу чергу до президента ............ якого обрав той же народ ........ДАІ НАПРИКЛАД ВИХОДИТЬ НА ТРАСИ НЕ ЗАБЕЗПЕЧУВАТИ БЕЗПЕКУ РУХУ , А БЕЗСОВІСНО ЗДИРАТИ З ВОДІІВ ГРОШІ , президент мае це побачити і навести порядок у цій сфері , інакше від нього відвернуться і ті люди які у нього ще вірять , я думаю що він до цих речей ще не дойшов.Можна скористуватися досвідом Грузіі.
IP: 62.122.200.---
Convinto _ 08.06.2010 21:10
Для Скептика -1
Щоб вести дискусію, потрібно найперше бути вихованим і культурним, і потрібно вміти вмслухати думку іншого, а не розкидатись словами наліво чи право.
Проблема існує, я не кажу, що усі міліціонери погані, алке на жаль система тисне них, система збору грошей, подивись із відкритими очима у Даї зараз гоняться за грошима, хіба це головна робода Даї збирати штрафи, чи може краще забезпечити непідкупну видпчу прав, допомогти у дорожньому русі.
У Слідчих органах важливо тільки підігнати кількість справ, за рахунок тих, хто не має звязків і не може себе захистити, як за радянських часі, візьмімо кількісно, але не якісно. бо за це Зірку дадуть.
Тому потрібно прийняти досвід Європи, а не виправдовуватись. Подивись навіть Герман не вірить у казки МІЛІЦІЇ!!!!
IP: 94.244.170.---
fiesko _ 08.06.2010 21:03
Так, ще для Скептик-1. А лікар каже, що людина була в наручниках і матір загиблого каже, що на руках залишилась сліди від наручників, а ось судмедекспертиза, на яку ви посилаєтесь, каже що не було наручників. Так кому вірити, міліції, чи кому?
IP: 94.244.170.---
fiesko _ 08.06.2010 20:58
Подивився запис начальника ЦОС МВД Киева Володимира Поліщука, де він описує, що сталося. Також почитав показання лікаря. Бачу невідповідність: Поліщук каже, що Ігор впав від стола, коли нахилився до слідчого, тобто ногами до вікна. А лікар каже, що коли приїхав, то людина лежала ногами до дверей, які знаходяться на протилежній стороні до вікна.
IP: 94.244.170.---
fiesko _ 08.06.2010 20:28
Для Скептик-1
Якщо, як ви написали,судмедекспертиза описує лише травми, то чи можна вважати сліди від наручників травмою (я в цьому ділі не спеціаліст). А трагічно впасти назад можна й за допомогою іншої людини, особливо якщо за інерцією падіння із-за наручників не можна підставити руки. А щоб штовхнути п'яну людину то для цього не потрібно прикладати великих зусиль, після яких могли б залишитись синці.
Судмедекспертиза може лише встановити від чого померла людина. А сама чи за допомогою когось, це можуть лише сказати свідки. А якщо вірити цій статті, то вони мабуть дають не відверто правдиві показання, та й якісь залякані разом з батьками. А може людина ще падала, тільки вже у присутності когось із чергових райвідділу, без інших свідків.
IP: 77.122.111.---
sswwss _ 08.06.2010 19:59
1000 % , что парня менты били. В армии всегда так ,челюсть сломают в драке, а потом говорят,что упал на перила. Так же и у ментов. Человека прибьют , а потом отмазки лепят, что все само случилось. Бьют ведь без свидкив при своих. которые не сдадут. Корпоратив так сказать...
Сторінки:      Попередня      Наступна 
Реклама:

АВТОРИЗАЦІЯ


УВІЙТИВІДМІНИТИ
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь.
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом Facebook.