Заснована Георгієм Гонгадзе у 2000 році

Формула успіху

КОМЕНТАРІ
ДОДАТИ КОМЕНТАР   
IP: 93.73.134.---
sergm _ 18.09.2010 12:29
Було б значно краще, якби це зазнайкувате снобисько наводило приклади значно ближчих нам країн центрально-східної Європи - Польщі, Литви, Латвії, Естонії, Фінляндії тощо... Але ж ні, йому треба довести "шкідливість" націоналізму. Ну-ну, продовжуй пересмикувати...
IP: 194.50.98.---
Myckola _ 16.09.2010 08:14
У нас в стране есть проблемы более срочные, и более острые, чем язык. Но их решать дорого, сложно, и не популярно. Поэтому главный вопрос нашей политики - мовне питання.
____________________________________________________


Ну да, нам бы покушать тут и сейчас. Это конечно правильно, но статистика стран мира как раз и показывает, что ни один туземец, у которого отняли его язык, а потом и землю, не кушает хорошо, а совсем даже наоборот.

Це не означає, що заговоривши по-українські, ми одразу опинимось в Європі. Звичайно, ні. Але розмовляючи по-російські, ми напевне не маємо майбутнього
IP: 194.50.98.---
Myckola _ 16.09.2010 08:10
Плюс "нации мигрантов" - США, Канада, Австралия, Новая Зеландия.
____________________________________________________


Вот тут полностью согласен. Но только Вы предлагаете, как я понял, пойти их путем? Тогда да, СТАЛИН умничка - начал процесс уничтожения "туземцев" (американских индейцев, новозеландских маори, австралийских аборигенов и пр.) и заселения наших украинских земель мигрантами-россиянами.

То есть нам с вами от этого легче не станет, если Вы не русский, конечно.
Да и жить они будут именно как русские, то бишь не шибко и хорошо...
IP: 46.118.168.---
Myckola _ 16.09.2010 06:59
Ага, я так и думал, что будут приведены эти аргументы. По порядку:

Швейцария. Этнических швейцарцев не существует в природе. 60% населения страны - немецкие кантоны, внутри которых ОДИН язык - немецкий. 30% - аналогично французские кантоны, 10% - итальянские. То есть каждый все равно говорит на своем языке. А вопросы государственные решаются тремя одновременно, чтобы всем понятно было

Австрия. тоже самое. Там живут немцы, которые и говорят по-немецки

Бельгия. Бельгийцев тоже не существует. Половина страны - фландрия, в которой живут голландцы, половина - валлония, и там живут французы. Вот вам и два языка.

Мелкие страны вообще образовались как владения помещика, который сделал себе страну. Например, Люксембург - Германия оттяпала кусок земли у Голландии, подарив лично королю взамен меньшую часть своей. Как-то так.

Южная Африка... Да, там аж 11 государственных языков одновременно. Еще там средняя продолжительность жизни около 50 лет, СПИД и преступность...
IP: 109.162.79.---
Candido _ 15.09.2010 20:29
Myckola _ 14.09.2010 22:46: "Предлагаю провести исследование:
1. во скольских странах первого мира ... государственый язык - не их родной?"

На ум сразу приходят: Швейцария с этническими швейцарцами, говорящими на диалекте французского и с небольшой долей народа, говорящего на диалекте немецкого. Австрия с этническими австрийцами, говорящими на языке северного соседа (на диалекте немецкого). Бельгия (когда-то отделившаяся от Голландии) с двумя языками - южным диалектом голландского и северным диалектом французского, и есть немного немецко-говорящих. Плюс мелкие - Андорра, Ватикан, Люксембург. Плюс "нации мигрантов" - США, Канада, Австралия, Новая Зеландия. Плюс небедная Южная Африка языком Африкаанс, который очень похож на голландский, но с влияниями английского, немецкого и местных языков.

У нас в стране есть проблемы более срочные, и более острые, чем язык. Но их решать дорого, сложно, и не популярно. Поэтому главный вопрос нашей политики - мовне питання.
IP: 91.209.51.---
Serr _ 14.09.2010 23:01
Панове, про що мова? О. Дубинянський як завжди БРЕШЕ. І бреше в головному. Алжир Бен Белли, Індонезія Сукарно, Гана Нкруми, Замбія Каунди - список великий, можна продовжити аж до неіснуючого вже Сомалі - БУДУВАЛИ СОЦІАЛІЗМ. Чи далі треба пояснювати, чому там гнали геть фахівців? А от Індія Джавахарлала Неру та Індіри Ганді у ті є часи, маючи незрівнянно більше проблем (етнічну пістряву населення, володіння раджів, португальські колонії і військові бази на своїй території, мовну й релігійну строкатість тощо) цим шляхом не пішла. Результати - відомі. І позитивні. А як би без певної ідеології Неру зміг об"єднати Індію? До речі, як тільки Індонезія перестала будувати соціалізм, так і шанси на розвиток виникли. Та й Алжир сьогодні під керівництвом військових демонструє певну стабільність. Сьогодні за показником купівельної спроможності ВВП Алжира на душу населення дорівнює аналогічному показнику в Україні. І при цьому там не дискутують щодо оцінки у школах дій бійців Фронту визволення...
IP: 46.118.181.---
Myckola _ 14.09.2010 22:46
Автор статьи - или знает геополитику на уровне Януковича, или сознательно пытается всех обмануть.

1. Какой национальный путь развития в Гане и Замбии, если там государственный язык - английский??? Проверьте и убедитесь.
2. Алжир пришел в тупик? Там война? Да, была война, правда. Только сейчас ВВП на душу населения в Алжире ВЫШЕ, чем в соседних Марокко и Тунисе, не говоря уже о Нигере и Мали. Выше Египта. И в два раза выше нас, между прочим...
3. Индонезия... Согласен. Только одна страна - не пример.

Предлагаю провести исследование:
1. во скольских странах первого мира (где ВВП на душу населения выше 20 000 долларов США) государственый язык - не их родной?
2. во скольких странах третьего мира (ВВП на душу населения меньше 4 000) долларов США) государственный или наиболее часто применяемый язык - язык метрополии???

Да, язык и вишиванка - не самоцель. Но без этого наш чиновник будет брать взятки, без этого наши политики будут продавать Украину (они ж не знают, зачем она надо)
IP: 94.153.122.---
Candido _ 14.09.2010 21:48
Автор: "В погоне за формулой успеха отечественные мудрецы избрали ложный путь. "
О, да.
Автор: "Мы яростно спорим об оценке ОУН и УПА в школьных учебниках истории, а между тем наша образовательная система неуклонно деградирует."
О, да.
Автор: "Мы яростно спорим об оценке ОУН и УПА в школьных учебниках истории, а между тем наша образовательная система неуклонно деградирует. "
О, да.
Автор: "Если так будет продолжаться и дальше, мы рискуем переступить черту, отделяющую цивилизованное общество от полного одичания."
Мы уже переступили эту черту лет 8-10 назад. 5 лет назад возникла иллюзия, что мы можем вернуться, но длилась недолго. И я не вижу силы в Украине, которая могла бы вернуть страну на покинутую нами сторону черты, ни сейчас, ни в обозримой перспективе.
IP: 195.43.43.---
amartin1976 _ 14.09.2010 15:54
ufo2011:
ребенок amartin1976 _
какие 60рокив племинно общинный лад? :))
вы ленивый человек или всёзнающий идиот?
Всем, кто считает себя не зазомбированным современным идеологическим бредом
-- читать маленькую статью:) :
(кроме ленивых и всёзнающих идиотов, есс-но;))
Описано будущее украины
http://nnm.ru/blogs/malecat/memento_liberia/
кста ... в штатах только 60лет назад разрешили неграм голосовать..частично..
_____________________
Я тащусь від дибілів, які прочитали недолугу статейку - і вже вважають себе геополітиками.
Дитинко, пішов на х у й )
IP: 93.72.95.---
seno _ 14.09.2010 13:29
abessalom:...За годы нашей "независимости" размеры разрушений сопоставимы с разрушениями в большой войне...
...............................................................
Еще раз повторяю: практика - критерий истины. Как СССР, так и Третий рейх потерпели фиаско, потому что пошли не по тому пути. Украина сейчас тоже идет не туда. Оказывается для процветания мало одной самостийности - это не самоцель, а лишь необходимое условие, но никак не достаточное.
IP: 195.43.43.---
amartin1976 _ 14.09.2010 11:21
ufo2011 _,
Ліберія - країна, де ще 60 років тому панував племінно - общинний лад.
Демократії у них не може бути апріорі - вони не пройшли усіх необхідних етапів суспільного розвитку )
Вчіть матчастину )
IP: 195.43.43.---
amartin1976 _ 14.09.2010 11:17
seno:
amartin1976:...Режим Третього Рейху був антигуманним - але йому не можна відмовити в усіпшності та ефективності.
................................
Практика - критерий истины. Судят по результатам. И кто где находится, я имею именно фашистскую Германию и идеологию нацизма?
______________________________________
Дурнику, немає "імєнно фашистской Гєрманії" - є Германія у різних стадіях свого історичного розвитку )
ПиСи. Якщо практика - критерій істини - то де сьогодні Російська імперія та СРСР? )))
Цим гнилим політутворенням не потрібно було навіть війни, щоби розвалитись )

Пи
IP: 91.124.188.---
abessalom _ 13.09.2010 22:25
Автор хорошо сказал, правильно, но это - образование - лишь один аспект нашей трагедии. За годы нашей "независимости" размеры разрушений сопоставимы с разрушениями в большой войне. Это лишь фон, на котором играется трагическая пьеса "наша независимая жизнь". "Нас "застукало" трудное время не готовыми к трудной борьбе..." Почти как у Некрасова...Видим, понимаем, а сделать ничего путного не можем. Соберёмся в УП, посудачим и пойдём спать. Вот и вся наша борьба за светлое будущее.
IP: 87.238.157.---
bumbastic _ 13.09.2010 18:04
ufo2011 _ 11.09.2010 14:09

Всем, кто верит в американский путь развития, или в то, что в Украине можно будет жить как в Европе, а также

Всем, кто считает себя не зазомбированным современным идеологическим бредом
-- читать маленькую статью:) :
(кроме ленивых и всёзнающих идиотов, есс-но;))
Описано будущее украины

http://nnm.ru/blogs/malecat/memento_liberia/
-----------------------------------------------
Прочитав статтю про Ліберію. Але до чого Ви хилите, шановний дописуач? Адже я - українець не бажаю засилля ні західних, ні східних демократій і не бажаю, щоб мене вчили. Я сам візьму зання ізроблю власні висновки. До чого тут Ліберія і Україна? Так, зараз є тенденція до того, що нами управляє Кремль, як в ліберії управляв Вашингтон. Це тимчасово, запевняю Вас. Все буде добре. Прорвемось.
IP: 194.30.163.---
niyaka _ 13.09.2010 15:37
Як тільки п.Михайло береться за тему стану сучасної України, з нього просто вистрибує зневага до цієї країни.Не одної статті хоча б з натяком на позитив, хай не в теперешніму - в минулому часі не має. Чому так далеко в Африку забрели за прикладами, а ось під бокум, Польща, Чехія, Словаччина - це не національні держави? Ви п.Михайло, коли кажете, що іншы фактори діють, то не ставте крапку, а називайте ці фактори, а головне їх національні корені, адже Вони Вам близькі і відомі.Кажіть про глобальні проекти міжнарожниї фінансових корпорацій, що до окремих країн, відповідно яким країна, або стає розмінною картою, або піднімається.Невже Ви думаєте, що люди не розуміють, що відбувається з Україною і чий це проєкт? Давайте поговоримо про це.Чому Ви, такий знаючий, не піднімаєте цих тем., боїтесь без куска хліба залишитись? З повагою.
IP: 93.72.95.---
seno _ 13.09.2010 14:32
JERTVA:
Ладно, мы - быдлота под таким же руководством! А соседняя, активно развивающаяся, почти процветающаяся ГРУЗИЯ?!
.........................
Вы вообще отдаете отчет своим словам, или так, по3.14здеть?
IP: 93.72.95.---
seno _ 13.09.2010 14:29
amartin1976:...Режим Третього Рейху був антигуманним - але йому не можна відмовити в усіпшності та ефективності.
................................
Практика - критерий истины. Судят по результатам. И кто где находится, я имею именно фашистскую Германию и идеологию нацизма?
IP: 91.209.55.---
JERTVA _ 13.09.2010 13:50
Ладно, мы - быдлота под таким же руководством! А соседняя, активно развивающаяся, почти процветающаяся ГРУЗИЯ?! Збросившая (да, тяжело, не в одной войне) ярмо колониализма вся! От президента до первоклашки! Мы же стоим сегодняшней власти! Она же имеет нас!
IP: 91.209.55.---
JERTVA _ 13.09.2010 13:40
Автор со статьёй запоздал, как минимум, на пол - годика! Приводит примеры лидеров всплывших на отрицании колониализма! А мы нынче всей страной движемся назад, в колонию!
IP: 91.209.55.---
JERTVA _ 13.09.2010 13:34
..."тем временем растет число украинцев, не способных связно изложить свои мысли ни на одном языке."
--------------
С этим могу согластися! Начиная с косноязычного недалёкого президента, подбирвающего в команду, таких же липовых проФФесоров - проФФеСионалов! Даже хуже, дабы, на их фоне, слыть звездой ораторского искусства!
IP: 195.43.43.---
amartin1976 _ 13.09.2010 13:20
dedded:
Автор прав в одном - национальная самобытность никогда не помогала решать экономические вопросы. Экономика всегда обязана учитывать экономические законы. Я уверен, что нашей стране крайне необходима денационализация политической жизни, иначе нас ждет коллапс. Янукович в этом смысле действует абсолютно правильно.
______________________________________________
)))) то-то я дивлюсь, як нехтують своїми націнтересами США, Германія, Японія, Китай )))
Пля, тобі не соромно таку муйню писати? )
IP: 195.43.43.---
amartin1976 _ 13.09.2010 13:19
seno:
amartin1976:Режим третього рейху був успішним...
...........................
Ну как мне, нормальному человеку, реагировать на такие слова? Успешность в том, что свои фотографии на фоне гор трупов посылать своим женам, детям? И национализм как раз и был главной ошибкой у них - это ж основа идеологии, фундамент!
___________________
даремно вважаєш себе нормальною людиною.
Твоя реакція на мій пост підтверджує - твій бал АйКью не перевищоє 100...
А норма все ж таки дещо вища )
Режим Третього Рейху був антигуманним - але йому не можна відмовити в усіпшності та ефективності.
Не порівняти з російським совком, який був ще більш антигуменним, але з точки зору ефективності організації являв собою повне гівно.
IP: 178.94.252.---
rn5511 _ 13.09.2010 12:45
тест
IP: 93.72.95.---
seno _ 13.09.2010 12:38
amartin1976:Режим третього рейху був успішним...
...........................
Ну как мне, нормальному человеку, реагировать на такие слова? Успешность в том, что свои фотографии на фоне гор трупов посылать своим женам, детям? И национализм как раз и был главной ошибкой у них - это ж основа идеологии, фундамент!
IP: 77.222.137.---
Moonrainbow _ 13.09.2010 12:34
dedded:
Янукович в этом смысле действует абсолютно правильно.
Не спорю...но его методы !
IP: 193.110.189.---
dedded _ 13.09.2010 12:09
Автор прав в одном - национальная самобытность никогда не помогала решать экономические вопросы. Экономика всегда обязана учитывать экономические законы. Я уверен, что нашей стране крайне необходима денационализация политической жизни, иначе нас ждет коллапс. Янукович в этом смысле действует абсолютно правильно.
IP: 87.245.217.---
ronaronic _ 13.09.2010 12:04
Із статті та коментарів до неї легко зробити висновок, що національна ідея є необхідною, але недостатньою умовою успішної розбудови держави. Але чомусь майже ніхто не пробує відформулювати набір умов достатніх для такої розбудови. Імхо для деяких країн такий набір може досить сильно відрізнятися від стандартного. Можливо Україна і є одною із таких країн.
IP: 194.44.160.---
infolog _ 13.09.2010 12:00
Чи є у нас успішні підприємці (малі,середні, великі) ? Так, є !
Чи є у нас успішні , професійні державні службовці в селищах, містах, областях ? Звичайно, є !
То яка ж політична сила/ громадська організація доведе їх до центральної влади в Києві (без втрати
таких же успішних професіоналів на місцях в регіонах) ? Хто може відповісти на це запитання ? Думайте виборці про них 31 жовтня ! Інакше. Україні -- гаплик ....






















портативный принтер
IP: 193.93.186.---
Victor_KF _ 13.09.2010 11:40
Deps:
$75 тысяч в год, $6250 долларов (или 50 тысяч гривен) в месяц - столько нужно человеку, чтобы чувствовать себя уверенным и счастливым.
Это выяснили американские исследователи из Школы общественных и международных отношений имени Вудро Вильсона при Принстонском университете.
Дайте это каждом украинцу и все будут счастливы и не бдудут киздеть.
***********************************
Вот в этом и беда украинцев, что "ДАЙТЕ".
Каждая новая власть горит желанием накормить нас, одеть и развеселить, чтобы "жить стало лучше, жить стало веселее".
Если бы власть не кормила нас, а хотя бы не мешала нам самим себе зарабатывать и самих себя кормить. Тогда и в мыслях совковое "дайте" не возникало бы.
IP: 195.43.43.---
amartin1976 _ 13.09.2010 11:36
2karsash:
Прекрасная статья.
Вот только "русифицированный недотёпа" Янукович в интеллектуальном плане гораздо выше Ющенко.
Это видно невооруженным глазом.
___________________________
Це видно неозброєним оком кому?
Людбми з АйКью близько 70-и, які накінець - то на посаді президента побачили інтелектуально близьку людину?
Ющенко був немудрий, а от янукович просто олігофрен )
IP: 195.43.43.---
amartin1976 _ 13.09.2010 11:34
seno:
Хотелось бы чтобы вы привели примеры, ну типа фашистской Германии, или белоненавистнической Зимбабве... Ненависть не может быть созидательной. Это по определению.
____________________
Режим третього рейху був успішним - настільки успішним, що тільки об"єднані зусилля трьох найбільших імперій світу змогли його повалити. Помилка Гітлера була не в націоналізмі, а в теорії меншовартості інших рас та народів порівняно з "арійцями".
В Зімбабве не могло бути націоналістичного режиму по тій простій причині, що там не існує нації. Нації не виникають на соціальній базі родово - племінного ладу )
А щодо ненависті - я поржав )
Ви також з категорії дундуків, які досі вважають, що "патріотизм - то любов до своєї нації, а націоналізм - ненависть до усіх інших"? )
Так це совкове кліше.
Націоналізм - це активний патріотизм. І тільки )
IP: 82.207.37.---
Віктор Гарбар _ 13.09.2010 11:25
Пане автуре!

Замість аби писать отакоє: "Потому что скромный колониальный чиновник может принести молодому государству куда больше пользы, чем сотни бойцов Национального фронта, переполненных патриотическими эмоциями, но не способных шевелить мозгами. ", писали б руба: "Дайошь окупацію Украіни РоSSієй!".

Нашо стіко кіло-кляво-натискань робити? ;)
IP: 195.64.226.---
Deps _ 13.09.2010 11:19
$75 тысяч в год, $6250 долларов (или 50 тысяч гривен) в месяц - столько нужно человеку, чтобы чувствовать себя уверенным и счастливым.
Это выяснили американские исследователи из Школы общественных и международных отношений имени Вудро Вильсона при Принстонском университете.
Дайте это каждом украинцу и все будут счастливы и не бдудут киздеть.
IP: 95.135.4.---
starui _ 13.09.2010 11:03
Если так будет продолжаться и дальше, мы рискуем переступить черту, отделяющую цивилизованное общество от полного одичания. ________________________________________

Как по мне, так уже переступили. Дважды судимый - в кресле президента. У подножья кресла-олигархи и их прислуга.Небедная прислуга. Некоторые из олигархов-вчерашние бандиты. те, которые не бандиты-либоры елементарные воры, либо корумпированные деятели. вся власть-у них. Куда ж ещё дальше то катиться???
IP: 217.196.166.---
ExAngel _ 13.09.2010 10:48
Cтаття ні про що. Єдине, що вдалося з неї зрозуміти - так це те, що Дубинянський націоналізм ненавидить і тому ратує за повернення до колоніального минулого.


"В погоне за формулой успеха отечественные мудрецы избрали ложный путь."


Це ж хто? Та там одніф дебіли!
IP: 93.72.95.---
seno _ 13.09.2010 10:30
iip:...Чесно кажучи - зутріну Вас у тихому місці, важко буде втриматись і не дати в лоб за те, що Ви мене обізвали "дикарем"...
..........................
Ну а как таких, не буду высказываться, называть? Если не "победю", то "побежу". Детский сад. Шариковы - ну как с ними можно что-то построить?
IP: 93.72.95.---
seno _ 13.09.2010 10:24
amartin1976: не у всіх націоналістичних режимів виходить збудувати успішну країну - тільки в деяких.
Але в жодного не націоналістичного режиму збудувати успішну країну не виходило.
Тобто, націоналізм дає хоча б якийсь шанс, його відсутність - позбавляє будь-яких шансів.
....................................
Хотелось бы чтобы вы привели примеры, ну типа фашистской Германии, или белоненавистнической Зимбабве... Ненависть не может быть созидательной. Это по определению.
IP: 95.133.62.---
iip _ 13.09.2010 10:11
Шановний Автор!
Ви так зневажаєте український народ, що майже самі повірили у те, що написали про його деградацію після отримання незалежності. Але Вашу статтю читають і розумні люди, яким неозброєним оком видно, що Ви - продажний Іуда, котрий порівнює Україну з африканськими країнами. А головний маніпулятивний висновок статті:
"...Потому что слившись в идейном экстазе, несколько тысяч дикарей не заменят одного знающего экономиста.
Потому что скромный колониальный чиновник может принести молодому государству куда больше пользы, чем сотни бойцов Национального фронта, переполненных патриотическими эмоциями, но не способных шевелить мозгами..."
Чесно кажучи - зутріну Вас у тихому місці, важко буде втриматись і не дати в лоб за те, що Ви мене обізвали "дикарем", не здатним мислити, котрий тільки й має, що слухатись колоніального чиновника. Незважаючи на таких "писак" Україна досягне і свободи, і незалежності, і без "скромного колоніального чиновника".
IP: 195.43.43.---
amartin1976 _ 13.09.2010 10:07
seno:
Меня поражает взгляды некоторых допысувачив. Ну неужели если все будет на мове, мы окажемся в раю? Ну чушь же полная: вместо того, чтобы работать, самосовершенствоваться, националисты ищут свою уникальность. А это путь в никуда: наша история тому подтверждени, ну приведенные в статье страны - то же.
___________________
не у всіх націоналістичних режимів виходить збудувати успішну країну - тільки в деяких.
Але в жодного не націоналістичного режиму збудувати успішну країну не виходило.
Тобто, націоналізм дає хоча б якийсь шанс, його відсутність - позбавляє будь-яких шансів.
IP: 93.72.95.---
seno _ 13.09.2010 09:56
Serge-JPN:
автор - 5 баллов! Но забыл учесть МАЛЕНЬКИЙ нюанс - наше совковое (как бы самое передовое на все времена...) прошлое и его надвигающееся настоящее...Мало какой стране пришлось жить 70 лет в таких оболванивающих условиях!
......................
Как бы там ни было, но мы принадлежим к европейской культуре, а Европа - локомотив мирового прогресса. Это вам не Китай со соим миллиардным малограмотным населением. Но они не херили свое прошлое. И результат как видите.
IP: 93.72.95.---
seno _ 13.09.2010 09:45
amartin1976:Це ви про чинну владу, яка намагається знищити українську мову та історію в угоду кацапам?
Тоді такі да )
............................
Меня поражает взгляды некоторых допысувачив. Ну неужели если все будет на мове, мы окажемся в раю? Ну чушь же полная: вместо того, чтобы работать, самосовершенствоваться, националисты ищут свою уникальность. А это путь в никуда: наша история тому подтверждени, ну приведенные в статье страны - то же.
IP: 213.238.4.---
Anakiev _ 13.09.2010 09:45
ново55:
Раздел, говоришь?
А если я хочу в ЕС, а живу в Донбассе? Как быть с нами. А таких будет процентов 20-30!
А потом, если действительно речь зайдет о разделе, то процент таких, как я намного увеличится.
====
Украина НИКОГДА не будет в ЕС. Долго ли сам ЕС проживет - тоже неясно.
Кстати, 5-7 лет назад более 75% турок жаждали вступления Турции в ЕС. Сейчас таких заметно меньше половины.
Поэтому если хочешь в ЕС надо побыстрей туда сматываться. Может и успеешь до определенных процессов в ней пожить.
IP: 89.162.254.---
Serge-JPN _ 13.09.2010 09:42
автор - 5 баллов! Но забыл учесть МАЛЕНЬКИЙ нюанс - наше совковое (как бы самое передовое на все времена...) прошлое и его надвигающееся настоящее...Мало какой стране пришлось жить 70 лет в таких оболванивающих условиях!
IP: 195.43.43.---
amartin1976 _ 13.09.2010 09:33
seno:

К сожалению вы здесь абсолютно правы. Если другие праворадикалы борются с чужими, пришлыми, то наши придуркуватые националисты ищут врагов среди своих. Впереди планеты всей. Идиоты.
__________________
Це ви про чинну владу, яка намагається знищити українську мову та історію в угоду кацапам?
Тоді такі да )
IP: 93.72.95.---
seno _ 13.09.2010 09:26
Будулай:...ми не африка...
............................
Встречаются такие африканцы... Почитайте, что извергают некоторые допысувачи. Африка отдыхает.
IP: 93.72.95.---
seno _ 13.09.2010 09:22
1234:Вы так и не поняли о чем написано в этой статье. При чем тут националисты? Сейчас у власти не националисты, но они делают то же самое.
........................
Во первых я отвечал конкретному человеку, на конкретную реплику. А по поводу статьи см. ниже. Но для вас повторю: отметать свое прошлое напрочь, выбрасывать на свалку абсолютно все, считаю недопустимым. А некоторые хотят это сделать.
IP: 95.215.239.---
Будулай _ 13.09.2010 09:17
Майже повністю погоджуюсь з автором.
Але є проблема, ми не африка і голодом нас заморити дуже важко. У більшості є дачні ділянки, городи, або родичі в селі. А оскільки наш народ геть не під"йомний, і піднятися зможе лише у випадку неврожая картоплі, то розраховувати необхідно виключно на сбіг неврожайного року та збільшення тиску с боку влади. Ці два чинники зараз майже зійшлися, тому існує велика ймовірність що вибори до місцевих рад можуть спровокувати силові конфлікти, а це в свою чергу, прискорить очищення нашої держави від непотрібу.
IP: 77.222.147.---
1234 _ 13.09.2010 09:03
alleszp:
Ну, насчёт прысчавого уже понятно даже быдлу и вуйкам. А насчёт всего остального - нет на Украине другой команды, кроме ПР, способной обеспечить экономический рост!
Когда этот самый рост произойдёт регионалам придётся уйти (похожий процесс сейчас происходит в Рашке). Вот тогда "свiдомим" можно будет порулить и наворовать заодно, что накоплено :)
------------------------------------------------------------------------------------------
Ну что Вы чешете? Они ни чем друг от друга не отличаются.
Сторінки:      Попередня      Наступна 
Реклама:

АВТОРИЗАЦІЯ


УВІЙТИВІДМІНИТИ
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь.
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом Facebook.