IP: 194.44.39.---
шалупанец _ 13.02.2012 06:17
Коротко-Янукович-МРАЗЬ!!!
IP: 93.74.231.---
esser _ 12.02.2012 19:01
Luter _ 11.02.2012
"Ми, громадяни, ВСІ, є власниками нашої держави. але на сьогодні - дуже поганими"
В цілому погоджуюся із коментами Luter _ , але маю фундаментальне зауваження:
як на мене, то ВСІ - це ніхто, це населення, бидломаса тощо (що є найбільшою принадою групового сексу - те. що можна сачканути);
якщо "Ми" претендуємо на статус громадянина, то мова має йти про КОЖНОГО;
тоді все зходиться, позаяк КОЖЕН громадянин є співвласником своєї/нашої держави, КОЖЕН має свою неподільну і невід"ємну частку суверенної влади (аналог депутатської картки для голосування), КОЖЕН зобов"язаний використовувати свою частку влади САМОСТІЙНО (а не продавати за гречку) і нести відповідальність за наслідки - перед Богом, людьми та нащадками.
все, що нам, українцям залишилося - усвідомити ці досить банальні речі; на жаль. банальними вони стали внаслідок 20-річного блукання поміж трьох сосен демократії; нічого не вдієш - звільнений раб стає тираном... але ж колись приходить і прозріння
IP: 93.74.231.---
esser _ 12.02.2012 18:57
Luter _ 11.02.2012
"Ми, громадяни, ВСІ, є власниками нашої держави. але на сьогодні - дуже поганими"
В цілому погоджуюся із коментами Luter _ , але маю фундаментальне зауваження:
як на мене, то ВСІ - це ніхто, це населення, бидломаса тощо (що є найбільшою принадою групового сексу - те. що можна сачканути);
якщо "Ми" претендуємо на статус громадянина, то мова має йти про КОЖНОГО;
тоді все зходиться, позаяк КОЖЕН громадянин є співвласником своєї/нашої держави, КОЖЕН має свою неподільну і невід"ємну частку суверенної влади (аналог депутатської картки для голосування), КОЖЕН зобов"язаний використовувати свою частку влади САМОСТІЙНО (а не продавати за гречку) і нести відповідальність за наслідки - перед Богом, людьми та нащадками.
все, що нам, українцям залишилося - усвідомити ці досить банальні речі; на жаль. банальними вони стали внаслідок 20-річного блукання поміж трьох сосен демократії; нічого не вдієш - звільнений раб стає тираном... але ж колись приходить і прозріння
IP: 93.72.183.---
Gavrila _ 12.02.2012 14:38
" Там где права сила, там право бессильно".
Японская пословица
IP: 96.44.163.---
b6874694 _ 12.02.2012 12:19
y6uЙ ПiDAPACA
------------------------------
Настала пора, коли кожен із нас
Постав перед вибором часу:
До влади прийшли бандюки й брехуни,
Наперсточники й свинопаси.
Здолали державу і склали до ніг,
П’ючи нашу кров як вампіри,
А їхній пахан, ледь прибитий яйцем,
Веде нас до прірви.
Бандитом він був і бандитом зоставсь
Тепер уже вищого класу.
Бо вже не шапки, а мільйони краде –
y6uЙ ПiDAPACA.
За те що Вкраїну продав ворогам
І заповіти Тараса,
Привів табачню і московських попів –
y6uЙ ПiDAPACA.
Табачніки правлять свій відьомський бал,
Зійшла, мов зоря, їхня раса.
Ми знову раби й малороси-хохли –
y6uЙ ПiDAPACA.
Тебе не забуде Вкраїна коли,
Шахтарю з Донбасу,
Ти візьмеш у руки сталеве кайло
І B6’ELLI ПiDAPACA.
Нема в нас святішої більше мети
Чи іншого спасу!
У бога прощення піди попроси
І B6uЙ ПiDAPACA.
Коли на тарілочці нас подадуть
Кремлю, що вже плямкає ласо,
То буде запізно, повстань і убий!
y6uЙ ПiDAPACA.
(с) Юрко Винничук
Luter :
Якщо заглибитися у питання демократії, то не можна не зауважити, що демократія -- це першопричина матеріального зростання суспільства, але наслідок його духовного зростання: СПОЧАТКУ виникло християство, а вже потім, як наслідок прийняття його моральних норм деякими країнами ( у тому числі і США з їхньою орієнтацією на протестантські цінності ) почався розвиток сучасних політично і економічно розвинених демократій.
Тому непокоюся я трохи, коли бачу, що і в Європі, і в Штатах зростає релігійний індиферентизм...
IP: 83.137.223.---
rustan654 _ 12.02.2012 11:20
Досье на каждого из нас, УЖАС http://clck.ru/VTQ5
за годы проживания в Москве Саламатин сотрудничал с Главным разведывательным управлением Генштаба России. Где гарантия что он сейчас не сотрудничает?
OlgaKharkov:
Olexiij Babenko:
А що до вашого питання "Які постанови, які закони?" Так от що б ви знали, на майбутне. Направду, корупційні схеми, відмивання брудних грошей можно зупинити ВИКЛЮЧНО через прийняття ПРОЗОРОГО законодавства і ПРОЗОРОЇ організації роботи КМ, ВІДОКРЕМЛЕННЯ ....
***************************************************
Чим менше законодавство відповідає суті держави - тим більше корупції. Наша держава просто уламок совка. Ніякі папірці з літерами їй не допоможуть. Кожного дня в країні плюють на закони і на прозорі і не дуже. Ну й що?
IP: 65.88.88.---
Luter _ 11.02.2012 20:38
А ще варто прочитати про виникнення першої і дуже ще недосконалої демократії в Афінах до народження Христа. Перікла, його період правління. Про тодішнє протистояння демократичної афінської держави і тоталітарної (фашистської) Спарти. І Афіни БИЛИ Спарту! Що казати про сучасні часи, коли демократія значно удосконалилась і як багато ще простору для дальшого її удосконалення. Можливо, людство знайшло майже досконалу форму правління собою. Та роботи ще дуже багато. Вона, фактично, безкінечна, дорога до ідеалу.
IP: 65.88.88.---
Luter _ 11.02.2012 20:24
і розробку родовищ руди і будову сталеварної промисловості, побудову млинів і тартаків, сотні тисяч миль залізниць, тунелі в горах на Заході, розробку техаської нафти, освоєння пустинь Півдня і Флоріди, розбудову флоту молодої держави і одночасно праця над законами, які б ЗАХИЩАЛИ цей ДУХ ВІЛЬНОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА - залізниці, ферми, флот (торговий і військовий, сталеварну, нафтобудівну і іншу промисловість. Свобода, свобода і оптимізм! На протязі двадцятиліття ця країна укріпилася (зберігаючи і міцно дотримуючись принципів демократії і лібералізму), на протязі наступних років поставила на рельси розвиток могутньої економіки майбутнього. Чи ми ТАК зможемо?
IP: 65.88.88.---
Luter _ 11.02.2012 20:14
siromanec11:
Vaka, Ви статтю читали? Чи тільки заголовок? Автор пише про свідомий вибір, про використовуання демократії, а не очікуванні чергового "мессії" з "сильною рукою", що якимось чудом зробить всіх щасливими
--------------
Саме так. В США 1776 року не чекали чергового диктатора, "крутішого за тодішнього британського монарха Жоржа", який "заставить" ті тодішні 5 мільйонів громадян нової країни-США працювати. А перший президент тієї країни громадянам (5 мільйонам) сказав після перемоги над гарнізоном британців і успішних перемог з французами на півночі (тоді ще Канади не було і французи пробували завоювати землі маленьких США): МИ - ВІЛЬНІ! Робімо все, щоб вижити (в моральних рамах протестанської моралі) і одночасно робімо все (в моральних рамках), щоб розквітнути! Тодішні американці (громадяни нової країни) працювали скажено. Про освоєння Дикого Заходу чули? Про вирубування і викорчовування старезних лісів для корму себе і худоби? Про вишукування
ронінг:
"Нет ребята, все не так,все не так как надо...!"Может ли завгар организовать масштабные реформы по оптимизации экономической модели,которая повысит благосостояние нации в ближайшем будущем?нет, не только завгар, но даже полковник Каддафи или император Наполеон не сможет. Новый век на дворе, НИКТО не может быть достаточно компетентным для более-менее долгого авторитарного правления.
IP: 65.88.88.---
Luter _ 11.02.2012 19:57
gannaDark:
OlgaKharkov:
Так, згоден.
І ще одне, на мій погляд важливе.
Колись, років 10 тому я не приділяв уваги цьому (мене ж виховували на приматі матеріального перед ідеальним), а тепер приділяю:
...
Потрібні якісь емоційні надзусилля народу в бажанні побудувати державу.
І це - ПАТРІОТИЗМ.
Колись вже писав, як два п"яних німця відмовлялися зі мною фотографуватися: "Ви іноземець, будете потім показувати в своїй країні, що німці всі п"яниці. А це не так, то ми з товаришем п"яниці, а німці - ні."
------------
Але ж вони брешуть. Німці мають ДІЙСНО дуже багато недоліків. Лицемірити - це патріотизм? Немає народу без недоліків і навіть злочинів. Всі ми дефективні, народи і окремі особистості. Тому треба йти не від брехні (патріотизму) а від правди - моралі (надія на покращення і прогрес). Всі ми готові на злочини (принаймні малі) в крайніх обставинах виживання. Тому завдання суспільства - запобігати виникненню таких страшних обставин.
IP: 65.88.88.---
Luter _ 11.02.2012 19:50
Ми є поганими власниками нашого "бізнеспроекту", держави, вибрані нами урядчики (уряд) є невдахами і можливо, не зовсім моральними працівниками. Ми самі, громадяни, є невдахами. Вибираємо таких же невдах-працівників, які ні хріна не вміють і за стільки років наш бізнес проект розпадається і близький до банкротства. Капец. І найбільша вина не на урядниках, а на нас, тих, хто "таких" вибрав.
Якщо власник свого будинку вибирає для його розбудови чи покращення невдало архітектора, і цей "архітектор" валить його будинок, замість покращувати, на кому вина за руїни? На архітекторі-невдасі і часто антиморалу (краде будматеріали і кошти) чи на самому власнику, що вибирає невдаху і інколи злочинця "архітектора"?
IP: 65.88.88.---
Luter _ 11.02.2012 19:41
В НОВІ ЧАСИ наймогутнішими країнами світу стали країни ліберальної демократії. В історії це теж наймогутніші країни. Якщо могутністю вважати рівень добробуту великої кількості людей. НІКОЛИ ще в історії людства така велика кількість людей (біля мільйярда) не жили так добре, причому не лише в матеріальному значенні, але і по рівню особистих свобод, прав і захищенності. При режимі ліберальної демократії не держава (і аппаратчики си тирани) є власником людей, що її населяють,а навпаки, громадяни є власниками держави, а аппаратчики є найманими громадянами службовцями для керування цієї "організації" - держави. Тирани ж - неможливі. Наше завдання - навчитись, що таке демократія і лібералізм, як це працює, вибрати талановитих "службовців" для керування (а не володіння) державою і часто їх змінювати на ще більш талановитих. Ми, громадяни, ВСІ, є власниками нашої держави. але на сьогодні - дуже поганими
IP: 65.88.88.---
Luter _ 11.02.2012 19:32
Тоді США була маленькою і територіально (кусочок Східного Узбережжя від Океану по Міссісіпі на Сході) і по населенню (5 мільйонів всього жителів) і слабою економічно державкою-непорозумінням. Але проголошені принципи демократичного правління і ліберальних свобод людини громадянина і дійсно чесне примінення їх привели до небаченого розквіту цієї країнки-недорозуміння. Через 120-130 років вона стане найсильнішою країною світу. На кінець 1790 років майже ніхто цієї країни не знав у світі, а в 1890 році вона стає наймогутнішою державою світу.
Те саме сталося з Німеччиною. Поки Німеччина була реваншистською, тоталітарною і агресивною, всі її били. В 1918 році побили, в 1945 зрівняли з грунтом за її мегаломанію і небачені злочини проти людей. Те саме з фашистською авторитарною Італією Муссоліні, в 1943 році самі ітілійці повернулися проти тоталітаризму, а Муссоліні, свого диктатора повісили мертвим до
гори ногами на мосту. Німці в 60 і 70 масово осудили своїх батьків за тоталітаризм
IP: 65.88.88.---
Luter _ 11.02.2012 19:21
VM1946:
Автор наверное плохо знает историю вообще. У демократии недостатков не меньше, чем у авторитаризма. В конце концов демократия должна быть инструментом к достижению цели. Вопрос: какой и для кого? В трудные времена демократия смерти подобна. Разве возможна демократия во время боя, на корабле когда штормит? России нужна просвещеная монархия. А что Украине, кто знает? Ведь Украина никогда не была державой. О чем скорблю тк. по убеждениям укр национал-социалист.
Це ви помиляєтесь, а не автор. Демократія - це побудова суспільства, що існує (масово) лише останні 60 років в Європі. І все більш широко (країна за країною) поширюється в світі. Всюди , де ця система реалізується, країни починають розквітати. Перша більш менш демократичною країною новітнього часу (політично проголошеною і в реальності) стали в 1776 році маленькі тоді (тринадцять штатів) Сполучені Штати Америки після того, як відділилися від авторитарної Великобританії.
IP: 94.248.109.---
OlgaKharkov _ 11.02.2012 19:21
gannaDark:
Оце точно.
Зато наш нібито демократичний, нібито патріотичний міністр Луценко ніто підставився, ніто направду влаштував п"яний дебош у Німетчинні і ЖОДНОГО каяття.
"Патріотка" навіть страшно сказати " стрільчиха" Тимошенко з посмішкою здала енергетичну безпеку Путіну і сказала, що то "велика наша перемога".
IP: 77.122.26.---
gannaDark _ 11.02.2012 19:06
OlgaKharkov:
Так, згоден.
І ще одне, на мій погляд важливе.
Колись, років 10 тому я не приділяв уваги цьому (мене ж виховували на приматі матеріального перед ідеальним), а тепер приділяю:
Одними, навіть найкращими в світі законами, цивілізоване суспільство не побудуєш,
тому, що ніякі закони не принудять людину витягти "жучка" з електролічильника, чесно сплатити податки...
Потрібні якісь емоційні надзусилля народу в бажанні побудувати державу.
І це - ПАТРІОТИЗМ.
Колись вже писав, як два п"яних німця відмовлялися зі мною фотографуватися: "Ви іноземець, будете потім показувати в своїй країні, що німці всі п"яниці. А це не так, то ми з товаришем п"яниці, а німці - ні."
IP: 94.248.109.---
OlgaKharkov _ 11.02.2012 19:00
gannaDark:
Дякую, спробую
IP: 77.122.26.---
gannaDark _ 11.02.2012 18:52
OlgaKharkov:gannaDark:OlgaKharkov:gannaDark:
OlgaKharkov:
Дякую.
Вам також. Я прочитала всі ваші коменти під статтею і повністю з ними згодна.
Ми знайомі здавна, я usergio (забанили).
Мене теж інколи банять "нецензурна лексика", хоча я ніколи її не вживаю. А достп до коментарів у блогах закрили зовсім.
В блогах?
Точно?
Дивно, тому, що там цензура м"якша, іноді здається, що там цензурують самі автори.
Спробуйте зареєструватись під іншим (схожим ніком) напр. OlgaKharkiv
Як не виде пишіть мені сюди usergio@mail.ru, я скину вам інструкцію.
IP: 94.248.109.---
OlgaKharkov _ 11.02.2012 18:49
gannaDark:
Я б ще хотіла додати, що демократія, це річ звичайно не проста і для нашого постгеноцидного, постколоніального, посттоталітарного суспільства річ покищо НАЖАЛЬ і не зрозуміла. Але ТІЛЬКИ демократія дає суспільству імпульс розвитку. Через помилки, через болючи розчарування, через невдачі суспільство стає СИЛЬНІШИМ. Бо то його ОСОБИСТІ помилки, ОСОБИСТІ розчарування, ОСОБИСТІ невдачі. ЖОДНА авторитарна система не може сприяти розвитку суспільства, бо будьяка авторитарна система працює на державний апарт, у нашому сьогоднішньому випадку на сім'ю Януковича. ТІЛЬКИ демократична ситема, працює на суспільство, так саме як ліберальна економічна сістема працює не її розвиток. Праця рабів НІКОЛИ не буде ефективної, Спільнота рабів НІКОЛИ не стане грамадянським суспільством.
IP: 94.248.109.---
OlgaKharkov _ 11.02.2012 18:35
gannaDark:OlgaKharkov:gannaDark:
OlgaKharkov:
Дякую.
Вам також. Я прочитала всі ваші коменти під статтею і повністю з ними згодна.
Ми знайомі здавна, я usergio (забанили).
Мене теж інколи банять "нецензурна лексика", хоча я ніколи її не вживаю. А достп до коментарів у блогах закрили зовсім.
IP: 77.122.26.---
gannaDark _ 11.02.2012 18:31
OlgaKharkov:gannaDark:
OlgaKharkov:
Дякую.
Вам також. Я прочитала всі ваші коменти під статтею і повністю з ними згодна.
Ми знайомі здавна, я usergio (забанили).
IP: 77.122.26.---
gannaDark _ 11.02.2012 18:29
VM1946:
Автор наверное плохо знает историю вообще. У демократии недостатков не меньше, чем у авторитаризма. В конце концов демократия должна быть инструментом к достижению цели. Вопрос: какой и для кого? В трудные времена демократия смерти подобна. Разве возможна демократия во время боя, на корабле когда штормит? России нужна просвещеная монархия. А что Украине, кто знает? Ведь Украина никогда не была державой. О чем скорблю тк. по убеждениям укр национал-социалист.
Повага до людини потрібна завжди, тим більше, під час шторму на кораблі.
Подивіться фільм: "Спасти рядового Раена".
Покращення життя можливо тільки в наслідок демократії.
Не вірите?
Спробуїте знайти в світі, хоч одну заможну державу (крім сировинних придатків), не демократичну.
Заможну в сенсі рівня життя громадян.
IP: 94.248.109.---
OlgaKharkov _ 11.02.2012 18:26
gannaDark:
OlgaKharkov:
Дякую.
Вам також. Я прочитала всі ваші коменти під статтею і повністю з ними згодна.
IP: 94.248.109.---
OlgaKharkov _ 11.02.2012 18:24
Olexiij Babenko:
А що до вашого питання "Які постанови, які закони?" Так от що б ви знали, на майбутне. Направду, корупційні схеми, відмивання брудних грошей можно зупинити ВИКЛЮЧНО через прийняття ПРОЗОРОГО законодавства і ПРОЗОРОЇ організації роботи КМ, ВІДОКРЕМЛЕННЯ системи призначення контралюючих органів від призначення виконавчої гілки влади. Якщо більшість у ВР формує КМ і призначає прокурора, той прокурор НІКОЛИ не покарає КМ, або більшість ВР, бо він від них ЗАЛЕЖНИЙ. Все інше це ІМІТАЦІЯ, така сама, як зараз за Януковича. Коли на посаду керівника головного архіву Тимошенко призначила комуністку Гінзбург, бо її потрібні були голоси у ВР для чергового "нерозпилу" бюджету ЦЕ БОРОТЬБОЮ З КОРУПЦІЄЮ НЕ НАЗОВЕШ. У кожного міністра при Тимошенко було по 8-11 заступників, бо теба було ублажати багатьох і серед них було дуже багато і ригів і комуняк. Так що моє питання до вас було не пустим. От тільки відповіді на нього НЕ МАЄ
IP: 77.122.26.---
gannaDark _ 11.02.2012 18:21
OlgaKharkov:
Дякую.
Сторінки:
← Попередня
Наступна →