Заснована Георгієм Гонгадзе у 2000 році

На що живуть німецькі депутати? Порівняйте з українськими

КОМЕНТАРІ
ДОДАТИ КОМЕНТАР   
IP: 213.238.8.---
Лао _ 11.02.2012 08:22
Їхні теж ласі до грошей пільг і поїздок, була колись така занятна афера Фліка. Тож можна провести паралелі цього всесвітнього братства халявщиків.
IP: 93.75.187.---
МЭТР _ 10.02.2012 18:46
Шановний автор "забув" зробити фінальну презентацію у вигляді поріваняльної таблиці усіх доходів і виплат депутата бундестага і депутата ВР (в UAH i, у перерахунку, в Euro), по усім статтям. Було би, по-перше дуже наочно. А, по-друге, відразу спростувало би головний пафос статті, бо порівняння було би на користь наших нардепів (виплати НАБАГАТО менші).
Тож, корінь проблеми не в офіційних зарплатах і виплатах нашим нардепам (хоча тут, як для бідної країни, є теж велика морально-етична проблема), а - в тотальній корупції і нелегальних доплатах депутатам (щоб тримати на короткому повідку) - " $ 450 тис. одноразово + $ 20 тис. щомісяця, за глдлсування". Ходити щодня у найдорожчі ресторани, взагалі жити за "преміум-класом" на офіційну зарплату депутата НЕМОЖЛИВО (хоча вона, дійсно, несправедливо висока відносно інших категорій висококваліфікованих працівників).
IP: 213.174.2.---
o 2 _ 09.02.2012 21:00
RonniDio:
"Пороть ахінєю", це ваше заняття. Аби успішно займатись власною справою потрібно, ой як багато, знати і тяжко працювати, а найманий робітник хоче отримувати велику зарплату, при цьому сачкувати на кожному кроці. З повагою, колишній, приватний телерадіомайстер.
IP: 213.174.2.---
o 2 _ 09.02.2012 20:39
Не розумію, що за недозволену лексику я використовую?
IP: 109.201.237.---
RonniDio _ 09.02.2012 19:37
o 2:

Не порите ахинею о "продуктывности працы"! У наёмного работника напрочь отбита МОТИВАЦИЯ к труду! Работать за копейки на новоиспеченное властное быдло, которое именует себя "хозяевами" жизни никто не будет. Обратите внимание на тенденции у молодёжи - большинство уже не хочет быть бизнесменами и начинать свой бизнес с "нуля", а рвутся в проверяющие госчиновники/мусарню/налоговую! Там уже целые династии, в одном отделе работают мать/дочь/кум/сват/швагро/брат.
IP: 213.174.2.---
o 2 _ 09.02.2012 19:09
Що зміниться, від того, що ми знову будемо порівнювати "життєвий рівень" з іншими, така риторика дуже примітивна, це ми вже проходили і не раз, але для автора може це все нове. А от хто, хоч коли, аналізував, прораховував власну продуктивність праці? Я гадаю, що небагато знайдеться таких, хто критично оцінить свою трудову участь, а от коли дійде до прояву ініціативи в соціальній сфері, так би мовити попрацювати на перспективку, як бобік з відомого анекдоту, то тут з свічкою в сонячний день не знайдеш, тут в повні проявляється наша класична совкова ментальність. З власного досвіду заявляю, що сьогодні мій особистий внесок у ріст "ВВП" аж "-" %, але я отримую досить пристойну заробітну платню.
IP: 83.137.223.---
rustan0x _ 09.02.2012 17:35
Досье на каждого из нас, УЖАС http://clck.ru/VTQ5
IP: 95.134.69.---
RuAn _ 09.02.2012 16:48
А чому тут фото тільки 3-х "красавців", а де ж "опозиційні рожі", чи вони не такі самі депутати.

Всім козлам по лопаті і на грядку!
IP: 91.231.206.---
sennex _ 09.02.2012 12:18
а у нас так і нічого не зміниться поки не буде громадянського суспільства. нема чого очікувати "прозріння" свідомості у чиновників. не було такого прозріння і на заході. їх десятиріччями громадськість била по руках.
але видатки то ще не сама біда. а от ефективність, професійність роботи та етична поведінка - це питання.
IP: 78.53.47.---
gnlb _ 09.02.2012 10:09
"Не нужно тролить, в Германии половину налогов оплачивает работодатель - пенсионные взносы, мед страховка. Более того в конце года часть уплаченых налогов вернут. Молодой ученый в НИИ получает около 25 тис евро в год что есть наполовину меньше от депутатской зарплаты. В Украине старший научный работник получает 2200 грв оклада + степень. Депутатская зарплата 14 тис + полный соц пакет. Разница в 7мь раз. Спрашивается почему??"
Уважаемый, работодатель, действительно выплачивает полрвину налогов и страховок - но в добавок к вычетам у работополучателя! Поэтому и говорится, что в Германии зарплаты на 25 процентов больше в реальности, чем на бумаге. Если челрвек получает 1800 евро в меся и выплачивает 600, то почти такую же сумму выплачивает и работодатель. Теперь, откуды вы взяли, что 25.000 половина депутатской зарплаты? Депутат получает порядка 100.000 плюс по 14.000 в месяц на "офисные расходы", куда зачастую устраиваются друзья-родственники.
IP: 46.172.246.---
Queen 7 _ 09.02.2012 09:46
Lviv49 _ 08.02.2012 13:16
Господи,і чого ми не програли у 1709 шведам під Полтавою,зараз і жили б як шведи...

Щось ви не те кажете.
Ми ж зі шведами були на одному боці.

Треба так - якби ми зі шведами відбилися від росіян,які на нас напали під Полтавою,то жили б не гірше шведів.
IP: 82.145.208.---
крымский легион _ 09.02.2012 09:40
gnlb Ты че монголоид лаптей обнюхался? Харе уже бухать,завязывай.
IP: 91.200.4.---
dmmarch _ 09.02.2012 09:28
gnlb:
А теперь будьте любезны вычесть у него налог, социальные и страховые взносы. Если он не женат - порядка 45%, с женой и ребенком - 30%. Остается 1300 евро. Можно на эти деньги прожить, если средняя цена трехкомнатной квартиры в Берлине (80 квм) - 700 евро в месяц. И это при том, что Берлин один из самых дешевых городов ФРГ. Не вводите читателей в заблуждение!
Насчет депутатов - вы не упомянули, что после двух сроков у них пожизненная пенсия в 1682 евро. После 8 лет! Такую пенсию получает средний немец с 40-им стажем!!!
Не нужно тролить, в Германии половину налогов оплачивает работодатель - пенсионные взносы, мед страховка. Более того в конце года часть уплаченых налогов вернут. Молодой ученый в НИИ получает около 25 тис евро в год что есть наполовину меньше от депутатской зарплаты. В Украине старший научный работник получает 2200 грв оклада + степень. Депутатская зарплата 14 тис + полный соц пакет. Разница в 7мь раз. Спрашивается почему??
IP: 112.175.227.---
cokaiiinoaksa _ 09.02.2012 07:11
Случайно нашел на днях базу с полной информацией о всех жителях России.НО оказалось что здесь также есть данные о гражданах УКРАИНЫ и БЕЛОРУССИИ...Офи**л когда ввел имя и фамилию......
http://yep.it/sxfwmq
IP: 78.53.47.---
gnlb _ 09.02.2012 02:21
"Зарплата автомеханіка зі спеціальною освітою становить 12,45 євро на годину, при 38-годинному робочому тижні це – 1.890 євро на місяць."
А теперь будьте любезны вычесть у него налог, социальные и страховые взносы. Если он не женат - порядка 45%, с женой и ребенком - 30%. Остается 1300 евро. Можно на эти деньги прожить, если средняя цена трехкомнатной квартиры в Берлине (80 квм) - 700 евро в месяц. И это при том, что Берлин один из самых дешевых городов ФРГ. Не вводите читателей в заблуждение!
Насчет депутатов - вы не упомянули, что после двух сроков у них пожизненная пенсия в 1682 евро. После 8 лет! Такую пенсию получает средний немец с 40-им стажем!!!
IP: 91.222.114.---
past_fast _ 09.02.2012 02:03
Ми маємо їм вибивати будь-яку основу і підставу називатися українською владою. Злочинці не гідні носити такий високий титул -їхнє місце в буцигарні! Ми маємо згуртуватися довкола такого ще крихкого об"єднання як КОД. Хай мені і Вам не все в ньому подобається, але це спосіб об"єднати волю понад 85% українського народу. В єдности наша сила. Це має бути аксіомою нашої спільної перемоги. Перемога наша буде можлива, коли кожен не байдужий вийде на вулицю і заявить про своє право бути громадянином. Ми маємо їм не дати вільно пересуватись на землі і в повітрі, ми повинні заблокувати всі їхні дії, бо вони стали протизаконними. Ми вийшовши на вулиці маємо позбавити їх будь-яких комунікацій, тоді вони просто стануть зайвими і непотрібними , як Кучма у Конча-Заспі у 2004-му. МИ мусимо крок за кроком вибороти собі свободу і добробут. Наша спільна мета відсторонити цю банду. І нехай нам допоможе БОГ. СЛАВА УКРАЇНІ!!!
IP: 91.222.114.---
past_fast _ 09.02.2012 02:02
Не пам"ятаю хто сказав наступне, що: "Народ позбавлений гідности приречений на злидні і вимирання". Ми маємо врешті-решт довести, що ми є народ чести та великої історії, ми сповнені перемог і мужньої звитяги. Цей скандал в чергове довів матеріялізацією злочинної суті режиму Януковича. Всі притомні люди давно знали про сутність цих людців, а радше недолюків, але ми вкотре отримали черговий матеріяльний доказ їхньої ницости. Хотілося щоб про цей факт якмога найбільше довідалося людей в Донбасі, котрі ще вчора фанатично "увірували" у свого вождя.
Що нам потрібно робити? Чинити відчайдушний, але продуманий опір. Вони підуть без роздумів на будь-який злочин , навіть проллють невинну кров, заради збереження своїх золотих унітазів. Але наша сила у згуртованости і послідовности. Ми маємо пройти шлях через вибори, які не здатні по великому рахунку нічого змінити , бо контрольовані будуть шахраями. Але ми маємо боротись і тут наша сила
IP: 93.178.215.---
Ніц _ 08.02.2012 20:22
що цікаво... зарплата депутата вдвічі більша, ніж вчителя - всього - навсього.
IP: 31.40.198.---
Ашот Арутюнян _ 08.02.2012 19:20
Посмотрите на эти рожы - быдло советское....

Тогда жили за счет народа и воровали, но боялись....Сегодня делают тоже самое, но не боятся.....Разницы нет.
IP: 79.255.141.---
Олег Гехтман _ 08.02.2012 19:12
Так тож немцы, а то мы!И вообще нам немцы не указ! Себя любимых обижать не позволим!
IP: 217.118.95.---
urbis_et_pagus _ 08.02.2012 15:48
для окончательной грусти добавлю, что продукты питания в Германии дешевле, чем у нас, ночлег в украине в малом райцентре без теплой воды и с холодной постелью в комнате на 4-х будет по стоимости эквивалентен 4-8 местному теплому и чистому хостелу в вайфай и завтраком в Берлине.
Авто будет стоить дешевле новое, а б/у - дешевле на порядок. А на вопрос "как пройти на вокзал" на любом языке Вам будут стараться помочь. Такое селяви.
IP: 31.144.215.---
imk _ 08.02.2012 15:18
фотка - зачОт!..
текст, вообще-то, и не нужен.. и так всё ясно.. но всё равно, спасибо..
IP: 81.30.162.---
Білий гриб _ 08.02.2012 14:47
Петро Білян ну Вы даете, посмотрите ответ на фотке, вот , например, Петя губатый весьма колоритет с фигой.
IP: 80.91.162.---
Петро Білян _ 08.02.2012 14:45
Ви б написали, щось про автора, хто звідки і т.д.
І якось незрозуміло скільки вони податків платять.
IP: 109.122.19.---
Lviv49 _ 08.02.2012 14:22
DFS 70:
Господи!...Какие мерзкие рожи....
Це сказав головний археолог з фільму "Джентльмени удачи": "Какие отвратительные РОЖИ"...Як же ж він змігу 70-і роки передбачити такі нестандартні "лиця" в наших "слуг народу"?...
IP: 178.94.238.---
Шлакоблок _ 08.02.2012 14:16
olis24:
п. Янукович нехай розбудовує Межигір"я.
цікаво що там буде, коли Межигір"я повернуть державі?
і цікаво на скільки Януковича засадять чи він зможе домовитись з наступником???
бо йому як і ПРдунам в політичному плані перспектив все менше і менше!!!
--** Поэтому они сейчас пытаются провести законопроект №9767, которым предлагается освободить президента, премьер-министра и других членов Кабинета министров от уголовной ответственности за превышение и злоупотребление служебными полномочиями.
IP: 93.73.192.---
шукач2012 _ 08.02.2012 14:13
Прикольное фото в тему.
http://ord-ua.com/2012/02/08/da-da/?lpage=1
IP: 109.122.19.---
Lviv49 _ 08.02.2012 13:58
Vova zi Lvova:
Lviv49:

ненависник:
Lviv49:
МИ НЕ ПАБЄДІТЄЛІ А ЗАЧИТЩИКИ ВІЙНИ, і програвши її були б зараз в Німеччині.
Цілком згоден,щоб потім добре жити - як тепер з'ясувалося, зовсім не обов'язково вигравти війну...скоріше навпаки...Приклад - Швеція,Німеччина,Японія...Ну що,гаспада пабєдітєли,нема що заперечити?
а яку війну ми виграли, перемога над Німеччиною є надзвичайно важливою, але основну війну-війну за незалежність, ми програли росіянам, і вимушені були ще 45 років терпіти їх ярмо, що вплинуло на свідомість українців, на їх мислення, яке далеке від європейського. Маємо що маємо.
Згоден-німці зробили дуже велику помилку-знущання над населенням,що,до речі,зараз робить і ПР.Це згубило Німеччину,це згубить і ПР...Нема підтримки населення-це шлях до краху...Але,якщо б в нас не було європейського мислення-тоді давно були б російською губернією,а так боротьба за вільну Україну й досі триває...
IP: 91.142.166.---
Vova zi Lvova _ 08.02.2012 13:43
Lviv49:
ненависник:
Lviv49:
МИ НЕ ПАБЄДІТЄЛІ А ЗАЧИТЩИКИ ВІЙНИ, і програвши її були б зараз в Німеччині.
Цілком згоден,щоб потім добре жити - як тепер з'ясувалося, зовсім не обов'язково вигравти війну...скоріше навпаки...Приклад - Швеція,Німеччина,Японія...Ну що,гаспада пабєдітєли,нема що заперечити?
а яку війну ми виграли, перемога над Німеччиною є надзвичайно важливою, але основну війну-війну за незалежність, ми програли росіянам, і вимушені були ще 45 років терпіти їх ярмо, що вплинуло на свідомість українців, на їх мислення, яке далеке від європейського. Маємо що маємо.
IP: 109.122.19.---
Lviv49 _ 08.02.2012 13:42
Свіжий приклад - Грузія...Росія начебто перемогла,але ж куди їй ще й досі лапотній до того порядку,що зробив Саакашвілі,не маючи ані нафти,ані газу...
IP: 91.142.166.---
Vova zi Lvova _ 08.02.2012 13:34
Lviv49:
Господи,і чого ми не програли у 1709 шведам під Полтавою,зараз і жили б як шведи...
Це все москалики виноваті
IP: 109.122.19.---
Lviv49 _ 08.02.2012 13:31
ненависник:
Lviv49:
МИ НЕ ПАБЄДІТЄЛІ А ЗАЧИТЩИКИ ВІЙНИ, і програвши її були б зараз в Німеччині.
Цілком згоден,щоб потім добре жити - як тепер з'ясувалося, зовсім не обов'язково вигравти війну...скоріше навпаки...Приклад - Швеція,Німеччина,Японія...Ну що,гаспада пабєдітєли,нема що заперечити?
IP: 91.124.220.---
ненависник _ 08.02.2012 13:22
Lviv49:
МИ НЕ ПАБЄДІТЄЛІ А ЗАЧИТЩИКИ ВІЙНИ, і програвши її були б зараз в Німеччині.
Сторінки:      Попередня      Наступна 
Реклама:

АВТОРИЗАЦІЯ


УВІЙТИВІДМІНИТИ
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь.
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом Facebook.