Повернутись до публікації

Орлеанська Діва або чорна вдова?

П'ятниця, 20 квітня 2012, 11:09
Коментатори, які допускатимуть у своїх коментарях образи щодо інших учасників дискусії, будуть забанені модератором без додаткових попереджень та пояснень. Також дані про таких користувачів можуть бути передані до МВС, якщо від органів внутрішніх справ надійшов відповідний запит. У коментарі заборонено додавати лінки та рекламні повідомлення
IP: 93.75.136.---IRINYK21.04.2012 15:30
"... Президент Ющенко в интервью радио « Свобода» также говорил, как незаконно закрывалось еще одно уголовное дело против Тимошенко: « Тимошенко в 2005 году начала свое премьерство с одной просьбы, чтобы я дал команду Маляренко закрыть уголовное дело на 8, 6 миллиардов гривен за неуплаченные налоги и пени ЕЭСИ, которое возглавляла нынешний премьер. Она подходила ко мне, возможно раз семь, а потом приходит ко мне Маляренко и говорит: « Виктор Андреевич, оградите меня от премьера. Я не могу приходить на публичные собрания, так как первый вопрос, который я слышу от Тимошенко - закройте уголовное дело» .
IP: 91.206.253.---Lesya9221.04.2012 14:34
Пане Терйохін, всім стало зрозуміло що ви закохані в Харьков, де живуть годяї ї негодяї, але вистарчило би цих ваших цитат щоб передати зміст довжелезного послання до народу ))

Да Бога ради, суть моей заметки в ином - уж больно захотелось разобраться в феномене этакого гражданина Грабика. Формально он вроде бы харьковчанин, но есть нюансы.Вы можете возразить: что ж ты привязался к этому бедному майору, он же пешка, там полно больших негодяев с кучей звёзд на погонах?Харьков, мой любимый город Мягко говоря, блин.
Там эти подонки держат Юлю

В общем, побойтесь Бога, выпускайте Юлю
IP: 93.73.182.---Владимир Новиков21.04.2012 13:44
langazana:
Чому це не зробили Ви?
IP: 93.73.182.---Владимир Новиков21.04.2012 13:22
May Way:
Интересно было бы почитать постановление о привлечении в качестве обвиняемой. Мы обо всём судим со слов. Хотелось бы всё-таки читать первоисточник. Чтоб судить самим. Потому что, если почитать Терёхина, то действительно попахивает маразмом и прямым служебным злупотреблением.
Вот поэтому все эти суды идут в закрытом режиме, чтобы потом брехословская и гэрман разъясняли народу как надо понимать ту ахинею которую в суде несут "прокуроры" с образованием как у проффесора. Кстати, может кто-нибудь может мне объяснить решение Суда изложенное на 70-ти стр.?
IP: 93.73.182.---Владимир Новиков21.04.2012 12:46
langazana:
orsemm:
langazana:
===========
Якщо ні за кого (противсіха) - то це називається " КОЛАБОРАЦІОНІЗМ"
те, про що ви говорите, українською називається угодовство. Противсіх - це дещо інше. А я - ЗА певні речі. в тч за українську Україну. де не буде місця при владі ні Капітельманші, ні Богословській, ні Янику, ні Табачнику, ні Сені, ні Луцеру, ні Черновецькому ні ще якомусь богообраному. Ясно? ну так вас це найбільше й бісить, еге ж?
Расскажите лучше как это сделать? По пунктам: 1 - ......., 2 - ......., 3 - ....... и т.д.
IP: 77.121.146.---Volodymyr Kovalenko21.04.2012 09:40
Anzhela:

Anzhela Грабик
IP: 46.211.230.---langazana21.04.2012 09:21
приклад спавжнього харків"янина - Андрій стасєвський, був в НСНУ, щас при ригах в нацкомфінпослуг, щойно повернувся з Ізраїлю, де був на відпочинку, але п"яний влаштував шкандаль і був затриманий поліцією ))))
IP: 2.196.80.---myrronnennko21.04.2012 00:17
Однажды в интернете увидил сайт с помошчю которого очень быстро нашол адреса и номера телефонов всех сослуживцов и старых друзей.Я уже думал в этой жизни нет нечего бесплатно.Очень благодарен тем кто придумал этот поиск данных.Мир не без добрых людей.
http://wuw.su/d98000
IP: 93.75.117.---Anzhela21.04.2012 00:12
Словоблудие, большущий пшик!
Напевне багато хто провів аналогію з павуками у слоїчку...
IP: 46.200.90.---Северянин20.04.2012 21:38
langazana:
Viktor_ua:
1. у справжній комбінацій як правило кілька цілей, головна - і супутні. відволікання уваги - супутна. Бо багато кому начхати на Вану.
2. про честь і гідність Терьохіна - як і інших БЮТівців - краще мовчить. Не бійці. Їхню лідерки прикрили, а вони?!!! Як приклад: коли прикрили Махатму Ганді - його прихильники затероризували колоніальну адміністрацію. Коли позбавили стаутсу військовополонених бійців ІРА - вони оголосили в тюрмі голодування, і померли... але перемогли!
Де вся ота армія БЮТівців?!!! Хто оголосив голодування за "Юлі волю"? нардепи живуть своїм життям, ото хіба на суд сходять (бо місце в списку слід берегти) і статейку писнуть в тирнет. І ВСЕ.
Ось літо буде, побачите, скільки нардепів бютівців поїде здоров"я поправляти перед виборами на моря )))) і не в Крим, ви що, це ж для лохів )))
-----------------------------------------
+ 100! - Они БЮТоЛозинского тщательнее защищали чем ЮВТ.
Що станеться, коли Голландія скаже "ні"
Кінець імперії Клюєвих. Кому дістануться активи опальних братів
Екс-глава Генштабу Грузії: Перехід української армії на стандарти НАТО займе від сили три роки
Командир "Карпатської Січі" Олег Куцин: На жаль, Де Голів у нас немає
Усі публікації