IP: 77.239.179.---
kRO _ 21.12.2009 19:07
.
Добре, Serhiy
Ближче до справи.
В російськомовному Києві(70% населення) зараз десь 2% російських шкіл.
Це кричуща дискримінація російськомовних городян.
Я бачу єдиний хороший вихід із цієї неприродньої ситуації
Проголосувати за Віктора Януковича
і підвищити статус російської мови.
А також передати права вирішувати мовні питання громадам
Приєднуйтесь.
.
IP: 212.109.49.---
Serhiy _ 21.12.2009 11:41
kRO _ 21.12.2009 11:32
"В СРСР навіть чистина москвичів вчили українську мову, бо російськомовні книжки були дефіцитом,"
В СРСР УСІ хороші книжки були дефіцитом, і вимінювались в кращому випадку на мукалатуру. Мабуть, Ви жили у іншому СРСР, або Ваш батько працював в ЦК, бо в моєму рідному місті нічим таким полиці не були завалені.
Так, був "Всесвіт", але не впевнений, що існує москвич, який вивчав українську, щоб його читати, це вже типові казки :-) Не кажу "брехня", бо поважаю себе і Вас, як опонента. До речі, це є властивим саме українській культурі, що є набагато ближчою до європейської.
IP: 77.239.179.---
kRO _ 21.12.2009 11:32
.
Шановний Serhiy
Я почав читати Вашого поста всерйоз,
а потім дійшов до наступного і розсміявся,
наскільки відверту брехню Ви пишете
"- читати класику світової, в тому числі дитячої, літератури рідною мовою"
В СРСР навіть чистина москвичів вчили українську мову,
бо російськомовні книжки були дефіцитом,
а в Україні всі книгарні було геть завалено чудовими україномовними перекладами
Пам"ятаю чудово ілюстрованого Хобіта українською,
Карлсона, Цибулино, тощо
А україномовний журнал перекладів "Всесвіт",
який підписували по всьому СРСР. бо "Иностранная лыітєратура" була менш доступною
Далі Вашу фігню вже читати не зміг
Бо цяя брехня вже зовсім за межами
Пригноблений Ви наш ;-)
.
IP: 212.109.49.---
Serhiy _ 21.12.2009 11:23
To kRO _
Шановний kRO _!
Я міг би зрозуміти Ваші нарікання на гноблення російськомовних в Україні (якби для того, звісно, були підстави). Міг би я це зробити тому, що багато років був позбавлений права в своїй країні:
- отримувати вищу освіту рідною мовою
- служити в армії, де накази віддаються рідною мовою
- читати класику світової, в тому числі дитячої, літератури рідною мовою
- дивитись новинки і класику світового кінематографу, в тому числі орієнтовану на дітей, рідною мовою
- отримати відповідь від чиновника рідною мовою
- прочитати інструкцію до будь-чого, в т.ч. до ліків, рідною мовою
і ще багато чого...
Тепер я, як і інші 67% громадян України, що визнають українську мову - рідною, деякі з цих прав, нарешті, отримав, хоча поки навіть не 30% від того, що має будь-який представник титульної нації у рідній країні.
IP: 77.239.179.---
kRO _ 21.12.2009 10:52
.
Шановний Serhiy
Президент країни це це найманий менеджер, а не жінка і не друг
Люди наймають цього працівника для роботи на наступні 5 років
Із наявних кандидатів
для роботи по поновленню пров російськомовних громадян
найкраще підходить Віктор Янукович
Тому я за те,
щоби найняти в президенти України Віктора Януковича
Тому,
щоби припинити дискримінацію російськомовних городян
я буду голосувати за Віктора Януковича
А потім проголосую в Раду за Регіони
.
IP: 212.109.49.---
Serhiy _ 21.12.2009 10:44
kRO _ 17.12.2009
"Я не люблю Януковича.
Але я буду голосувати за Януковича в президенти"
Serhiy 17.12.2009
"Коли без любові, то це вже або проституція, або згвалтування :-)"
kRO _ 17.12.2009
"Ще існує така річ, як співробітництво"
Віддавати свій голос за кандидата, якого Ви не хочете бачити Президентом Своєї Країни - це або проституція (Вас купили - неважливо у який саме спосіб), або згвалтування (Вас примусили зробити такий вибір - неважливо у який саме спосіб)
А співробітництво можливе між проституткою та сутенером, хоч теж є сумнівним. І якщо ВИ не є "членом сім’ї ПР", то ні про яке співробітництво мова не йде.
IP: 77.239.179.---
kRO _ 21.12.2009 08:43
.
Шановний petrokamin
Я вже Вам писав
У Вас є 2 виходи
Або прийняти мій прогноз
і використати його для своєї діяльності
Або спростувати його
Якщо замість цього Ви витрачаєте час на обгавкування прогнозиста
то це страусиная політика
Зі мною у Вас є шанс
або спробувати спростувати мій прогноз і іти вперед до "світлого селюцько-нацистського майбутнього"
або змінити свої погляди на майбутнє
і активно приєднатись до розбудови Вомточно-Европейской Республики
В обох випадках на благо Ваших улюблених селян
.
IP: 95.135.243.---
petrokamin _ 20.12.2009 22:44
Для кРО
Подивіться на графіки екологів в системі" викиди- можливості природи переробити викиди" і побачите своїм "далеким " розумом : при такому використанні природи повна смерть планети настане через 35 років. Я думаю,що через забруднення води і виснаження з хімізацією землі - значно скоріше. Ви не встигнете стати англомовним , пане кро. Єдиний вихід - ведення господарства дідівським методом ( органічне ) з передачею землі дітям в покращеному стані. Ні- яка промисловість не буде грати ролі. Основне буде : чиста вода, чисті харчі, екологія природи і людської душі. Інше - їсте вже зараз в київських пробках (прогресивний ви наш )
IP: 77.239.179.---
kRO _ 20.12.2009 21:58
.
2 petrokamin-2
Немає ніяких "заступників українського народу"
Заступниками будуть ті, хто навчиться новому найшвидше
Хто вони будуть за походженням-неважливо
Корольов і Сікорський були, здається українцями
Глушков і Амосов-росіянами
Виготський-жидом
Але, повторюю, їхнє походження неважливо
Бо для майбутнього "нема ні еліна ні юдея"
Одне точно знаю
Вони будуть або російськомовними або англомовними.
Далі питаєте:
"Яка основна мета використання землі в Україні ? Терпіти таких як ви?"
Земля це знаряддя. Знаряддя завжди кінець кінцем потрапляє до того, хто найкраще його використовує. Наші селяни в цьому списку двадцяті.
Тому я й кажу про індустріалізацію села і сільських робітників замість селян.
А я тут ні при чому.
Не треба зганяти свою злість на мені.
Краще користуйтеся моїми прогнозами.
Або спростуйте їх.
Сподіваюся. я відповів на Ваші запитання.
.
IP: 77.239.179.---
kRO _ 20.12.2009 21:44
.
Шановний petrokamin
Ну нащо Ви штучно ятрите і без того болюче
Ніхто нікого не збирається знищувати
Це селюцько-бандерівський спосіб вирішувати проблеми, знищуючи людей
Перехід до іншого способу життя незворотній
Щасливі ті екс-селяни, хто встиг перейти раніше і досяг успіху у містах
Люди типу Кучми
Тим, хто запізнився треба допомогти
Освітою, порадою, можливо. якимись держпрограмами.
А щодо "генетичних хліборобів", то всі ми "генетичні мавпи",
Це було десь півмільйона років.
Генетично скакали по деревах.
Але колись довелось злізати з дерев.
А потім було ще кілька "генетичних" зайнять.
І тисяч 7 років тому тих, хто кинув мисливство і почав жити в селах і сіяти теж вважали аморальними виродками.
Так, що у Вашій реакції і почуттях нічого нового.
Таке вже було багато разів.
Відміна одна - зараз зміни відбуваються в сотні разів швидше
Виживе і переможе той, хто зможе найшвидше пристосуватись до змін
А не той, хто застряг в 17 сторіччі і тягне за собою живих
.
IP: 95.135.243.---
petrokamin _ 20.12.2009 20:14
Для кРО
"Але Доступні здорові продукти будуть і в майбутньому
Це дійсно проблема, але селяни в принципі не здатні її вирішити на прийнятному рівні.
Цю проблему буде вирішено городянами і міськими способами (науковими, індустріальними, тощо)"
Ви це серйозно ? Знищимо україномовних селян, щоб завезти російськомовних городян ? І це основна ваша ціль ? Що, люди з восьмого поверху краще любитимуть землю чим генетичні хлібороби ? Нашим людям трохи допомоги - вони три таких країни нагодують. Вам би ,городянам , більше розуму ( не про всіх, звичайно , мова , а таких продажних національних повій як кРО) -то кричали б на кожному кроці протести стосовно молока в пакетах без молока, ковбаси без мяса, майонезу без сметани. І лідером у нерозумних, які годують дітей в напрямку смерті є ви, нешановний мною кро. Знаєте, чому з маленької букви ? Така вже наша сільська українська мова : яка людина -такі й букви !
IP: 95.135.243.---
petrokamin _ 20.12.2009 20:04
Для кРО
Кому будуть доступні харчі в майбутньому ? Які це будуть харчі ? Хто гарантує вам ваше бачення майбутнього ? В Америці відносяться до селян (фермерів ) так як у нас ? А що, ви претендуєте на роль "другої Америки" ? Яка основна мета використання землі в Україні ? Терпіти таких як ви ?
IP: 95.135.243.---
petrokamin _ 20.12.2009 19:59
Для Автора.
Що для вас означає 6 розбиратися в політиці ? Чия це політика ? Чи є ви заступником українського народу ? Поясніть , будь-ласка.
IP: 95.133.111.---
Сергій_Трегубенко _ 20.12.2009 19:45
Мустафа Найєм _ Четвер, 17 грудня 2009, 13:58
И мне кажется, сейчас для всех нас - я обращаюсь в первую очередь к своим коллегам, журналистам - как раз тот момент, когда нужно принять от себя и от страны, в которой мы живем, допущенные огрехи. И пойти дальше. В конце концов, мы можем намного глубже понимать политические процессы, разбираться в деталях подковерной политической борьбы, знать в сто раз больше подводных камней, чем обычный избиратель.
Мустафа, я запрошую Вас на дискусію. Не всі журналісти, особисто Ви доведіть, що Ви, Мустафа Найєм, трохи глибше мене, простого громадянина, розбираєтеся в політиці. Відповіді і контактів для домовленості чекаю тут:
Демократія. :)
IP: 77.239.179.---
kRO _ 20.12.2009 19:40
.
Шановний petrokamin
Доступні здорові продукти були в минулому
Наприклад в 1913 році, коли тривалість життя в аграрній Росії була біля 40 років
Але Доступні здорові продукти будуть і в майбутньому
Це дійсно проблема, але селяни в принципі не здатні її вирішити на прийнятному рівні.
Цю проблему буде вирішено городянами і міськими способами (науковими, індустріальними, тощо)
Доречі, американці зараз живуть чи не найдовше в світі
Та й ми живемо набагато довше за африканських селян, у яких усе геть натуральне
І, я там відповів у Семиволоса ;-)
/
IP: 95.135.243.---
petrokamin _ 20.12.2009 19:32
Для kRO
Вчора з Києва. Дивився на результат оросійщення села. Його урбанізацію : їсти те, що в супермаркетах може тільки людина, якій лінь вішатись. Залишається невеликий резерв : сільські жінки (переважно літні ) в підземних переходах. І -повна перемога над селом : їжте Снікерси і хот-доги ! (Правда-недовго ! ) А ті робітники, яких залишать у місті , використають (івже сьогодні використовують ) для вирощення екологічно чистих харчів для Європи. Вітаю Вас, КРО-шечки ! Або привезуть і до вас, в Київ ( все-таки столиця !)... Але в пять разів дорожче. Бо не дурні- за дарма годувати трутнів, які самі своїх годувальників знищують. Та ще й КРОтів годують. Які до бабці в село вісім років не їдуть ! Ганьба!!!
IP: 77.239.179.---
kRO _ 20.12.2009 13:57
.
Шановний wanted
А мені здається,що це Ви дивитесь на коротшу дистанцію
Бо з погляду кінцевих подій примирення чи непримирення мало що визначає.
На мій погляд уся ця мовно-титульна боротьба лише відображує агонію здебільше україномовного селянства.
Якщо(дай боже) Україна стане розвиненою країною,
то, завдяки урбанізації і індустріалізації села,
в сільгоспі буде зайнято біля 2-х процентів населення (600 000 чол)
І це будуть не сучасні селяни, а робітники.
Селян уже зараз економіка виштовхує до російськомовних міст.
І там вони борються за місце під сонцем проти російськомовних старожилів.
У формі дерусифікації.
Це скінчиться тотальною мирною перемогою російськомовного міста і міської культури над україномомовним селом.
В формі адаптації екс селян до більш сучасної міської культури та життя.
Бо в сучасних умовах сільська недорозвинена україномовна культура економічно безплідна.
А щоби меньше мучити країну і людей можна прискорити процес,
голосуючи за Януковича
.
IP: 109.122.13.---
wanted _ 20.12.2009 13:41
kRO _ 20.12.2009 13:12 - "Хоча Вакарчука я би залюбки посадив на пару місяців." - А я б не став перешкоджати... "Шароварні" патріоти викликають тільки відразу, вони відстали від часу приблизно років на 100...
Наші розбіжності полягають в тому, що Ви, на мою думку, занадто переймаєтесь поточними другорядними проблемами, а я кажу про проблеми системи. Хто правий - покаже життя.
Якщо Ви не плануєте "знищення", то в полеміці треба тримати в голові майбутню фазу примирення. Бо, як і в сімейній сварці, можна наговорити лишнього, про яке потім будеш жалкувати, яке ускладнить примирення... Це так, не особисто, думки на тему...
IP: 77.239.179.---
kRO _ 20.12.2009 13:12
.
Шановний wanted
Я ніколи не пропонував якеєсь там "знищення" чи що.
Просвіта, просвіта і ще раз просвіта.
Хоча Вакарчука я би залюбки посадив на пару місяців.
Демонстративно.
Щоби галицьким нацюкам іншим разом "неповадно было",
дірвавшись до влади паскудити життя дітям "неправильних" співгромадян
.
IP: 109.122.13.---
wanted _ 20.12.2009 13:06
kRO _ 20.12.2009 12:48
Хіба я пропоную "підставляти другу щоку"? Боротися за свої права - це природньо. Але ця боротьба все одно закінчиться домовленністю, а не знищенням переможених.
IP: 109.122.13.---
wanted _ 20.12.2009 13:02
Витос _ 20.12.2009 12:41
Не мучтеся, російську ми теж розуміємо... ;) Хоча, якщо тренуєтесь, то не зважайте...
Розподіл людей на сорти по мові чи національності - це взагалі підлість.
Щодо процентів - отакі дрібязкові розрахунки нас і гублять. Чи зрозумів би Вас европеець? А зважати на їх думку нам треба, бо вони вже багато чого досягли. Саме наші політики й пропагують такі підрахунки, а наші політики з Европою несумісні. Попробуйте просто не брехати без крайньої потреби (про ідеал я не кажу).
Ще повторюсь - дуля в кармані, сидячи на дивані - це не громадянська позиція.
IP: 94.179.49.---
Витос _ 20.12.2009 12:51
Голосуй не голосуй все равно получишь х....................... Или опять сбор лохов на майдане............
IP: 77.239.179.---
kRO _ 20.12.2009 12:48
.
Шановний wanted
Зараз селюки-бандерівці "домовляються"
зачиняючи російські школи,
забороняючи(цього літа) російськомовный молоді поступати в ВУЗи рідною мовою.
Тобто використовують силу проти своїх співгромадян.
Доведеться перед тим. як домовлятися поновити права росыйськомовних городян.
Для цього я й голосуватиму за Януковича в президенти
.
IP: 109.122.13.---
wanted _ 20.12.2009 12:42
kRO _ 20.12.2009 12:25
Ніхто з нас не має патенту на істину... Тож - прапор Вам в руки й успіхів.
Оригінальна версія причин Майдану... ;)
Розквіт можливий, коли російськомовні й "селюки-бандерівці" зрозуміють, що це їх СПІЛЬНА країна. Це на війні ворога можна знищити, а в житті ми приречені домовлятися, бо нікуди нам не дітися один від одного. Не хочеться в котрий раз пережовувати цю тему...
IP: 94.179.49.---
Витос _ 20.12.2009 12:41
Якщо ви голосуєте проти всіх - ви відразу піднімаєте проценти першого кандидата, якщо не вірити перевірте. А мова взагалі не причому, тому що людина ціниться за розум , а не на яковй мові вона розмовляє. Це нам втягнули в країну іностранні бендеровці, щоб нас роз єднати, по прислів ю " розделяй и властвуй"
IP: 77.239.179.---
kRO _ 20.12.2009 12:25
.
Шановний wanted
Невже Ви не бачите
Єдиний податок, впроваджений "поганим" президентом Кучмою призвів до Майдану
Усвідомлення російськомовним міським середнім класом, що це їхня країна, я не якихось там дурних селюків-бандерівців, призведе до наступних і досить швидких змін
Заради цього,
заради припинення дискримінації російськомовних городян
я буду голосувати за Януковича
а потім за Регіони в Раду
.
IP: 109.122.13.---
wanted _ 20.12.2009 11:56
Витос _ 20.12.2009 11:32
Для -wanted
Ни чего страшного, раз пять проведут выборы, может у них лове кончатся и тогда появятся действительно достойные люди, не верю что у нас таких нет.........
Таким образом Вы даете им не один шанс смухлевать, а пять. А "лове" скорее у нас кончаться, чем у них...
IP: 109.122.13.---
wanted _ 20.12.2009 11:52
kRO _ 20.12.2009 11:32
Ваша позиція мені зрозуміла, по мовній проблемі - цілком її поділяю.
Але зауважу, що Ви опустили вимогливість щодо влади нижче плінтуса. Якщо не вішає на площі, то це вже досягнення...
В бюлетенях є невидиме питання - чи підтримуєте ви існуючу політичну ситстему? Якщо "так", то обираєте її представника. Якщо "ні", то не підтримуєте жодного. Як я розумію, демократична процедура вимагає від нас елементарної чесності. Сьогоднішня ситуація і є наслідком наших неодноразових голосувань "за менше зло" замість того, щоб чесно сказати, що кожен з кандидатів є злом. З Вашим підходом політичний калейдоскоп може крутитись дуже довго, не змінюючи нічого в грабіжницькій суті влади.
IP: 94.179.15.---
Витос _ 20.12.2009 11:32
Для -wanted
Ни чего страшного, раз пять проведут выборы, может у них лове кончатся и тогда появятся действительно достойные люди, не верю что у нас таких нет.........
IP: 77.239.179.---
kRO _ 20.12.2009 11:32
.
Шановний wanted
Систему можна і треба перезаточувати під наші потреби
Це можна робити кожні вибори
Навожу приклад
Під час двох минулих виборів
Тимошенко і Регіони збиралися знищити Єдиний податок і вбити малий бізнес, як підгрунтя демократії
Обидва рази я голосував за Ющенка та НУНС, які обіцяли зупинити Тимошенку і Азарова в цих питаннях
Вони виконали цю свою обіцянку.
Зараз мені треба припинити дискримінацію російськомовного середнього класу.
Бо я вважаю, що російськомовний середній клас це єдиний можливий двигун для розвитку України
Для цього я буду цього разу голосувати за Януковича.
а потім проголосую за Регіони в Раду.
Бо я хочу і буду заточувати державу під свої інтереси
На кожних виборах
.
IP: 109.122.13.---
wanted _ 20.12.2009 11:28
Витос _ 20.12.2009 11:14 - "Давайте сделаем явку до 50%"
В нашем избирательном округе это проходили еще в конце 90-х... Из-за неявки было, кажется, 4 тура. Кончилось тем, что пришел кандидат Ш. и выиграл выборы. Потом мы долго переспрашивали друг-друга - кто ж за него голосовал?
Так что голосовать нужно однозначно, дуля в кармане - это не позиция.
IP: 94.179.15.---
Витос _ 20.12.2009 11:28
От того что пришли "ОНИ" и такие как Мустафа все больше вспоминается таможеник из фильма "Белое солнце в пустыне"-------------С девизом "ЗА ДЕРЖАВУ ОБИДНО" и голорил он там как раз Мустафе????????????
IP: 109.122.13.---
wanted _ 20.12.2009 11:22
ronnik _ 20.12.2009 02:37
Складывается впечатление, что Вы принадлежите к той части общества, которая берет взятки. Тогда тезис "народ - сволочь" психологически понятен. Но большинство ДАЕТ взятки, чтобы выжить, чтобы решить свои проблемы даже в рамках закона.
Эта система "заточена" именно для грабежа государства и народа, поэтому странно слышать мнение в ее защиту...
IP: 94.179.15.---
Витос _ 20.12.2009 11:18
Им надо явка народа более 50%, тогда они подтасуют кого надо, а так прийдется искать новых кандидатов, возможно кто-то приличный и появится. А продажный Мустафа играит на них, то есть прийди и "ОНИ" победят
IP: 94.179.15.---
Витос _ 20.12.2009 11:14
Давайте сделаем явку до 50% и вся эта мусорная свалка вместе с продажным мустафой пропадет
IP: 77.239.179.---
kRO _ 20.12.2009 10:22
kRO _ 17.12.2009 15:06
"Я не люблю Януковича.
Але я буду голосувати за Януковича в президенти"
Коли без любові, то це вже або проституція, або згвалтування :-)
Шановний Serhiy
Ще існує така річ, як співробітництво
Я не люблю Ющенка, але минулі два рази голосував за нього та за НУНС
Зараз для того,
щоби припинити дискримінацію російськомовного середнього класу
я спочатку проголосую за Януковича
а потім за Регіони до Ради
.
IP: 77.123.32.---
m_a_x _ 20.12.2009 10:11
ronnik _ 20.12.2009 02:37 Про себя и народ я ничего не говорил. А кто без греха? Система, в которой мы живем, вынуждает нас давать взятки. Другое дело, за что мы их даем:в суде, что-бы черное назвали белым, или чиновнику на решение нашего вопроса, который в нормальной демократической стране был решен без взятки. И если первое аморально и незаконно, то второе -незаконно, но морально. И если что-то мне не нравиться то это не значит, что я такой-же. Я согласен что власть, которую мы имеем, мы залужили. Но я не согласен с тем что это наше отражение. Во всяком случае мое и многих людей которых я знаю. А к ВА я не имею никакого отношения. У него нет морали. У него, как кто-то сказал, "моральні забобони". Вот так сумбурно, но Ваш комментарий такой. Т.к. я все-таки не понял какая связь между моей моральностью/аморальностью и голосованием не против всех. Президентом должен быть лучший гражданин.
IP: 95.133.77.---
ronnik _ 20.12.2009 02:37
m_a_x Классная позиция. Браво. Ты весь такой принципиальный, без недостатков. Не давал взяток. Всего добивался сам. Не искал в жизни легких путей. С первой повесткой пошел служить в армию. С комсомольской путевкой - на БАМ , Усть-Илим. Добровольцем - ликвидировать аварию на ЧАЭС... Какой принципиальный , высокоморальный у нас народ , как оказалось . Только власть коррумпированная н е п о н я т н о откуда свалилась. Одни поддонки. "Проголосую против всех . Пусть Виктор Андреевич и дальше "керуе" ... По опросам более 80% украинцев признались , что давали "хабарІ". Около 60% - считают это нормальным способом решения " с в о и х вопросов"... Может посмотрим внимательнее на себя. Может мы не такие уж белые и пушистые?. А наша власть- это наше отражение в зеркале? Неприглядное . По этому так нам н е н р а в и т с я?
IP: 95.133.77.---
ronnik _ 19.12.2009 17:46
Мустафа, ну если захочешь ведь М о ж е ш ! Так и дальше двигайся в этом направлении! Ты хоть немного зануда , но Гражданин!
IP: 77.123.32.---
m_a_x _ 19.12.2009 14:19
Уважаемый Мустафа!
Я пойду на выборы и обязательно проголосую, и проголосую против всех. И сделаю это по причине того что НЕ ОДИН КАНДИДАТ НЕ ДОСТОИН моего выбора (тем более во втором туре) и права руководить страной. Если-бы я обладал даром предвидения, возможно, я бы выбрал какого-то кандидата как меньшее из зол. Но ввиду минимальной разницы между ними в таких вещах как мораль, честность и порядочность, их очевидного желания получения власти как инструмента обогащения и удовлетворения комплекса собственной значимости за счет унижения и уничтожения конкурентов и народа, я этого делать не буду. К чему призываю всех. Любой из этих подонков будет прикрываться Вашим голосом и говорить что его поддерживает народ или какая-то его часть. И именем этой псевдоподдержки продолжать грабить и уничтожать народ. Пусть станет президентом человек за которого проголосуют лишь его симпатики, а не антипатики других. Его 25-40 % четко дадут знак что он не президент Украины, не мой и не Ваш президент.
IP: 195.28.30.---
Petro53 _ 19.12.2009 13:46
Молодець, Мустафа! Похвально, що він не тільки живе в цій країні (його слова), а й займає чітку громадянську позицію. Ющенко - наш шанс на майбутнє. Слід тільки критикувати дії Ющенка - Президента чесними журналістами і політологами, а не погребінськими-піховшеками. Я зрозумів його так, - якщо не Ющенко, то реваншу не уникнути. І тоді - надовго прощай, демократія!
IP: 85.223.175.---
Bestal_N _ 19.12.2009 13:13
Проте обрання Ющенка на другий термін - це шанс принаймні відкласти НАШЕ ПРАВО нормального вибору на кілька років. Немає сумнівів, що за Президентства Ющенка ВИБІР у нас завжди буде! Крім того, є шанс, що Ющенко, як висловився Мустафа, - «людина зі шрамами». Тобто ми можемо розраховувати на перезавантаження системи. Ющенкові доведеться домовлятися. Це вкрай необхідно – країна втомилася віж чварів! Звичайно, навчений досвідом, він домовлятиметься не з Тимошенко. У той же час, ті, хто боїться союзу Ющенка з Януковичем слід пам’ятати - домовленості з ПР з позицій Ющенка-Президента – значно кращі, ніж домовленості між ними з позиції Янукович-Президент.
Нарешті останнє. НУ НЕ ЗМОЖЕ ЮЛЬКА ПЕРЕМОГТИ ЯНУКОВИЧА У ДРУГОМУ ТУРІ! І домовитися з ним теж (слава Богу) НЕ ЗМОЖЕ! Тож ми маємо забезпечити вихід у другий тур іншого опонента Януковичу, якщо не хочемо бачити його Президентом!
IP: 85.223.175.---
Bestal_N _ 19.12.2009 13:12
Повністю згоден з Мустафою! Не знаю, чи правильно я зрозумів ЙОГО вибір, тале спробую розшифрувати те, що прочитав між рядків. Власне, це є моє бачення сьогоднішньої ситуації.
Отже, у нас, по-суті, є два варіанти вибору:
1) Зробити крок в минуле - проголосувати за нав'язуваних нам двох кандидатів. Так чи інакше це законсервує ситуацію на довгі роки. Без можливості що-небудь змінити. Тимошенко - Президент? Чи будуть у нас вибори через 5 років? Враховуючи, що НІХТО, навіть діючий Президент не можуть вибити цю даму з прем'єрського крісла ось уже 2 роки, думаю, питання відпадає. Янукович - Президент? Трохи легше. Він буде домовлятися - до пори до часу. Але варто трохи упустити момент і виправити ситуацію вже НІХТО не зможе - діючого Президента Ющенка (як у 2007) вже не буде!
2) На жаль, альтернатива - це досить слабкий Ющенко (Яценюк, Тигипко ще слабкіші). Продовження політичного бардаку у цьому випадку дуже імовірне. Проте це шанс принаймні відкласти право вибору ... продовження
Сторінки:
← Попередня
Наступна →