Заснована Георгієм Гонгадзе у 2000 році

Комплекс заздрості і страху, як ідеологія української системної Совдепії

КОМЕНТАРІ
ДОДАТИ КОМЕНТАР   
IP: 70.144.246.---
P. _ 09.12.2009 08:07
В Великобританії, наприклад, ці зовнішні (екстерналізовані) витрати оцінюють десь в 300+ долярів на гектар, це в додаток до прямих субсидій. Так що "ефективність" сучастного с\г досить умовна.

Також перед тим як доруйнувати село потрібно визначитись з функціями міста. Більшість міських жителів до "прогресів" має досить невелике відношення, в найкращом випадку ця більшість генерує, рекламує та задовольняє не суттєві забаганки, без яких досить легко обійтись, як наприклад креативна інтимна зачіска або послуги по собачому манікюру. Це в найкращому випадку. Звичайно массовою міською людиною простіше керувати (не дивлячись на вище середнього пиху), але руйнувати село, залишки природи, розбазарювати останні ресурси на ось таке, абсурд.
IP: 70.144.246.---
P. _ 09.12.2009 07:39
Пане Кро вам не як не вдається зрозуміти - "нові сучасні технології" = менше людей + більше енегії на одиницю продукції (не говорячи про все інше). З безробітним народом проблем немає, а от з енергією є, а буде ще більше.
Екстерналізація - усталений термін і не перекладається, зміст - соціалізація приватних зобовязань або збитків нанесених приватною організацією. Наприклад, збудував Льоня "високотехнологічний" відгодівельний мегакоплекс, почав антибіотики тоннами згодовувати, як результат - віруси мутанти яких наявні антибіотики не турбують, всі болячки та смерті не на Льониному балансі. Збудував також мега сучасну "лагуну" для екскрементів (тому що вивозити за десятки км. це добро не "ефективно"), як результат в когось за десятки км вода в скважині "смачнішою" стала, витрати не на Льониному балансі. Деякі не "еффективні" селяни яких Льоня з землі в міські хрущоби зізнав, хто спився, хто в кримінал, хто на біржу... додаткові витрати на репресивний аппарат не на Льониному балан
IP: 77.239.179.---
kRO _ 08.12.2009 16:14
.
Шановний Р.

Слова, слова, багато слів...
Навіть є слово "екстерналізовані" замість простого "зовнішні".
А за словами пустка.

Навіть нелатифундія із сучасними технологіями потребуватиме лише тисяч 500-800 аграріїв.
Куди подінемо залишок із 29 мільйонів із 30-мільйонного населення України?

Це вже скоро.
.
IP: 75.250.177.---
P. _ 08.12.2009 14:19
Кро, треба дивитись в майбутнє. а не в минуле індустріального с/г. Україна може побудувати минуле й зруйнувати село, якраз в той момент коли індустріальне с/г стане неможливо дорогим, сучасне с\г - енергетичний вампір, енергія буде тільки дорожчати. Да економічні закони будуть давати преференції великим латифундіям та нео кріпакам в порівнянні з селянином, але люди вирішують що їм більш до вподоби село чи латифундії в порівнянні з якими колгоспи піонер таборами будуть здаватись. Так виробіток селянина на одиницю праці завжди буде нижчим чим в латифундіях, але якщо включити "екстерналізовані" витрати в латифундійску ефективність (спонсоровані державою та людьми до того ж) арифметика буде зовсім іншою.
IP: 77.239.179.---
kRO _ 08.12.2009 11:52
.
Перепрошую,

Земля це засіб виробництва
що з ним буде, вирішує "економічний бог" або "невидимая рука ринку"
.
IP: 77.239.179.---
kRO _ 08.12.2009 10:50
.
Шановний petrokamin

Земля це засіб виробництва
що з ним буде, вирішує "економічний бор" або "невидимая рука ринку"
Те, що українські селяни за пару сотень років прикипіли до землі серцем,
як колись лицарі до своїх коней та обладунків
це аж ніяк не турбує "економічного бога"

Лицарі пішли (перетворилися на когось іншого)
Підуть і селяни
І дуже швидко.

Минуле не повернеться
Нам треба тверезо бачити невідворотнє майбутнє і шукати собі долю там
.
IP: 95.132.104.---
petrokamin _ 08.12.2009 09:38
Для P
Селянський спосіб життя - це не економічна категорія. Це категорія національна. Маємо мати землеробство, яке годує себе чистими харчавми та місто. Це - як два колеса велосипеда- один без одного - неможливе. Але земля - не спосіб наживи. Після всього земля має передатись дітям кращою, чим отримали від батьків.
IP: 77.239.179.---
kRO _ 08.12.2009 08:23
>>>>
2 P.-2

Ігри в "селянську мрію" можливі лише "понарошку",
як рольові ігри в лицарів, якими тішаться схиблені на романтиці хлопці та дівчата.

Якщо любите ваших улюблених селян,
то треба дати їхнім дітям найкращу можливу освіту і виховання для життя в місті
Російськомовну міську освіту!

Минуле не повернеться
Треба тверезо дивитися в невідворотнє майбутнє і шукати собі долю там
.
IP: 77.239.179.---
kRO _ 08.12.2009 08:21
.
Шановний P.

Плакати за мрією українських селян 17 сторіччя,
яка не збулася і вже не зможе збутися
і істерично вимагати її здійснення,
це все одно,що оплакувати лицарів і вимагати їх повернення
Їхніх турнірів, хрестових походів тощо
Лицарі зникли завдяки змінам в економіці і технології ведення війни
Бо з"явився індустріальний спосіб ведення війни

Селяни також зникають не із-за змови,
а тому, що змінилася економіка і технології ведення сільського господарства
У зіткненні з сучасним сільгосп-виробництвом селянин приречений,
як лицарі були приречені у зіткненні із сучасним військом і навіть із військом 18 сторіччя
.
IP: 75.248.141.---
P. _ 08.12.2009 02:34
По крайній мірі 30-40% населення повинні працювати в с\г. Максимальний розмір господарств (та міст) повинен буть обмежений, якщо навіть ці 30%-40% зможуть прогодувати 1-2 жителів міст + себе кожний цього повинно бути достатньо. Максимальна локалізація економік. Навіть при ціх умовах майбутнє досить туманне, знищення ж села ефективними хазяйнами призведе до латифундації Неньки на зразок Латинської Америки тому що енергонасичене сучасне с\г не має майбутнього. Звичайно Льоні будуть намагатись замінити енергоносії кріпаками. Вільне землеробство (від держави, льонь та ринку) - споконвічна Українська мрія, це генетична програма, вона притуплена урбанізаціями, русифікаціями, модернизаціями та люмпенизаціями, але вона жива.
IP: 75.248.141.---
P. _ 08.12.2009 02:01
В європах, Африках та Америка більшість тих кому земля належить на ній працює лише як менеджер (в найкращому випадку), а той менеджери найомні. Фермери - зникаючий вид. Сільска місцевість - суміш гігантських монокультурних полів та пустки, а колись там вирувало життя, оригінальна культура, звичаї, високий ступінь самодостатності а з нею незалежність, гідність. І до цього знищення оригінальності та незалежності приклала велику долоню держава, "льоні" та акули капіталу. А якщо в майбутнє подивитись. Агробізнес (той що еффективний) видає аж цілу калорію нахіміченої їжі на 10 кілокалорій затрачуваної енергії. Це суіцидний абсурд, якби первісні землероби були б такі ж "ефективні", вони б протянули ноги ще 10,000 років тому. Додайте до того забруднення всього і вся отрутою та хім добривами, знищення навіть острівців природи, неупинна повна деградація грунту, рабська робота нелегалів (іноді в прямому смислі слова). Якщо люди вважають таке с\г еффективним.....
IP: 77.239.179.---
kRO _ 07.12.2009 23:23
>>>
2 petrokamin-3

І з їжею теж буде у порядку
Ще мальтус прогнозував, що вона скінчиться.
Але, їжа це просто.
І ще, дивіться,
тона пшениці коштує 1000 гривень
і один грам мікропроцесора(жменька піску плюс англомовне навчання)також коштує 1000 грн. Дещо застарілий російський процесор (жменька піску плюс російськомовне навчання) коштує 300 гривень
Тобто в триста тисяч разів більше за пшеницю
Так,що у городян завжди(крім часу катастроф чи воєн) вистачатиме грошей,щоби купита будь яку їжу

Такі справи
Світ інший,ніж його описував казкар Донцов і ті, хто повірив у його казки
.
IP: 77.239.179.---
kRO _ 07.12.2009 23:22
>>>
2 petrokamin-2

На землю "райську" таки придуть
Бо земля завжди буде належати тим,хто краще на ній працює, хто більше на ній вміє виробляти
Українська земля належатиме якімось голандцям чи корейцям
І нічого поганого в цьому не бачу
Бо,врожаї в піщаній Європі під 60 ц/га, а в чорноземній Україні жалюгідні 20+ ц/га
І для робітників це буде непогано
Згадайте,що найбільші хабарі в металургіі робітники платили,щоби влаштуватися на індійський Криворіжсталь
Бо там працювати краще, ніж у українця Бойка
IP: 77.239.179.---
kRO _ 07.12.2009 22:53
.
Шановний petrokamin

Для мене людина важливіша за державу.
Українець важливіший за Україну
Нащадки українців у Франції будуть французами,
хтось ситим невільником,
хтось - лікарем, а хтось міністром,як Береговуа
Не бачу нічого поганого,
коли жінка народжує здорових дітей з майбутнім у будь-якій країні
Про пальмові острови,
як і про видовищны села в стилі 18 сторіччя багато хто мріє
Але це для туристів
А для сучасного життя і праці - міста
Колись буде краще,
коли технології дозволять і бути ситими і мати екологічні мыста
Ніхто і нікого не візьме для роботи чорної.
Корольов та Сікорський аж ніяк не чорну роботу робили.
Але вони не були агресивними(перепрошую) селюками.
Вчилися весь час.
Замість повчати,кому якою мовою розмовляти і що україномовне село чимось вище за російськомовне місто
Самі знаєте "Умный любит учиться, а дурак учить"

>>>
IP: 95.132.52.---
petrokamin _ 07.12.2009 20:04
Для kRO
Жити можна довго і щасливо. Коня ж теж годують, щоб добре працював на господаря. Однак дайте німцю будь-яку платню - на Вас він не працюватиме! Бо в золотій клітці вільну людину не втримаєш. Ви ж пропонуєте нащадкам невільницьке сідло, а це вже не питання економічне.
Звичайно, Італія і інші країни, з задоволенням заберуть наших красунь : їх жінки не здатні народжувати майбутніх італійців та німців. А наші з села - куди їхнім індустріалізованим ! Про таких вони тільки мріяти можуть.
Синів наших візьмуть для роботи чорної : дуже раби білі цінуються у світі. Потім приїдуть сюди, на землю райську, що таким як ви, пане kRO, розумникам дісталася. І за відро пшениці чистої - вагони добра з міста віддаватимете. Та й що в містах ви таке випускаєте добре ? Китайські кеди ? Наш уряд ні селу ні місту розвинутись не дасть : китайські машини любити примушує. Або мясо бразильське.
IP: 77.239.179.---
kRO _ 07.12.2009 19:46
.
Пане semyvolos

Ви занадто вразливий для своэъ войовничоъ риторики ;-)
.
IP: 95.132.52.---
petrokamin _ 07.12.2009 19:45
Для kRO
Кажете, Семиволос мені "братело" ? Це що, жаргон ? Семиволос - іменинник сьогодні. А це означає - привітати його, як брата. Ми ж з Вами українці, шановний kRO ! Може різні за політичними поглядами але одним молоком годовані. І мовою однією говоримо. І картоплю з салом , впевнений, -однаково любимо. Пересильте себе , якщо справді Україну любите а не себе в ній. І не за гроші працюєте.
З повагою Петро Камінь
IP: 94.153.55.---
semyvolos _ 07.12.2009 19:25
kRO _ 07.12.2009 19:14 "Ага. Таки tonis то був Семиволос."
Придурок, ти хоча би на IP Cемиволоса та tonis подивився. А можеш трохи глибше копнути, будь-який більш-менш просунутий системник, може відслідкувати, що сигнал tonis десь із Луцьку надходить, а Семиволоса з Харківської області. Бідолаха в тебе вже паранойя починається - Семиволос тобі скрізь ввижається. А мо погано відпрацьовуєш свою ефесбешно-полюцерну копійчину, і тебе з довольствія зняли?
Так я подам, харківці дурнів люблять, холять їх і на пропітаніє подають...
IP: 77.239.179.---
kRO _ 07.12.2009 19:14
.
Ага.
Таки tonis то був семиволос
.
IP: 94.153.55.---
semyvolos _ 07.12.2009 19:06
petrokamin _ 07.12.2009 15:48
Петре, а ти правий - чим вдаліша стаття, тим оте kRO та й інша комуно-шовіністична публіка більше тутечки казиться. І Бердяєв їм не такий, та й взагалі після оцієї фрази kRO-шкі: "Чесно кажучи, далі першого чи другого абзацу (де про Льоню) статтю не читав." з подальшим поливанням брудом, я аж запишався. Я нижче вже згадував, що подібні перли тіпа "Не читав, але цю антрадянську падлюку засуджую" оскаженілі комуняки адресували до таких гігантів, як Нобелівські лавреати Солженіцина, Бродського, Пастернака, або ж до Войновича, Аксьонова, Дзюби, Чорновола, Руденка тощо.
Не знаю як тобі, а мені в такій компанії приємно бути.
IP: 77.239.179.---
kRO _ 07.12.2009 19:04
.
2 tonis

"Ой я мамо люблю Гриця,
Гриць на конику вертиться,
Грицю шапка до лиця.
Люблю Гриця молодця!"

;-)
.
З.І. Чи Ви не сам Семиволос?
Бо він такий....
IP: 95.135.145.---
tonis _ 07.12.2009 18:55
Шановний Валерію, гарна стаття і чудово викладена, так, що комуняка КРО чуть - чуть придурів, раз відважився обізвати Вас нацюком, думаю - він мав на увазі Щирим Націоналістом. У нас на Волині таку назву дають людям честі, борцям за кращу долю українського народу, тобто Патріотам!!!
IP: 77.239.179.---
kRO _ 07.12.2009 17:16
.
Ага, petrokamin

Я знайшов краще визначення

Ви нацюк, бо щиро вважаєте(помиляєтесь), що від цього "українцям" буде краще
Семиволос нацюк, бо для нього нацизм це зручне виправдання насильства
І в розумних книжках, які він випадково читає він бачить тільки можливості виправдання насильства.
Як той голодний, який у всьому бачить тільки їжу.
.
IP: 77.239.179.---
kRO _ 07.12.2009 17:00
.
Шановний petrokamin

Чесно кажучи, далі першого чи другого абзацу (де про Льоню) статтю не читав.
Але знав, що тут буде класная тусовка ;-)

Щодо Вас із Семиволосом, то скажу
Жодної вдалої статті я у CВ не бачив
Але між вами, як людьми, я так бачу різницю
Ви, здаєтесь, щирим.
Хоча й абсолютно помиляєтесь.
Бо колись повірили у тую придурковатую дурню-нацизм

А CВ не те що нещирий,
просто він схиблений на насильстві,
геть закомплексований, навіжений.
В його випадку треба лікаря.
А мо ще якісь перевиховальні методи?

Звичайно, Вам на націоналістичному безриб"ї і CВ брателло,
але ж казав хтось давно,
що краще з розумним втратити, ніж з дурнем знайти
.
IP: 94.153.55.---
semyvolos _ 07.12.2009 16:28
petrokamin _ 07.12.2009 16:13
Дякую, брате!
IP: 95.132.52.---
petrokamin _ 07.12.2009 16:13
Авторові
З Днем народження, друже ! Здоровя і удачі! І все це - без заздрощів !
IP: 95.132.52.---
petrokamin _ 07.12.2009 15:48
Авторові
Якщо kRO в коментах- це означає, що стаття вдала. Ще жодного комента на користь українського народу на українській мові він не дав . Як висовок - його бабця з тихого чернігівського села Пилиповичі була б не задоволена внуком. Тому іменем чужим і прикривається від сільської громади. А от Путін їм -надзвичайно задоволений. Тому й присилає частіше копійку, чим бабуся.
IP: 195.189.104.---
пластин _ 07.12.2009 14:42
респект автору. очень рассудительно пишете.

о зависти только хочется добавить: индивидуальность украинца одарена наличием и другого полюса - чванства. зависть и чванство - дуальная сущность украинского суперэтноса. и результат ли это советчины. или, всё таки, ментальный субстрат?
IP: 94.153.22.---
semyvolos _ 07.12.2009 14:23
ОБЖДичка _ 07.12.2009 13:20 "Уважаемый Валерій Семиволос, це Ви пропонуєте лікувати свій головний біль люстрацією"
Тут ви вгадали на всі 100, бо однією із найголовніших головних болячок українського суспільства якраз і є наша панівна верства. Котрій, до речі, понад 80% того ж таки суспільства віри не йме. Тобто люстраційний анальгін від цього головняка просто необхідний. Бо в іншому випадку, потрібна буде вже не терапія, а ХІРУРГІЯ.
Сторінки:      Попередня      Наступна 

АВТОРИЗАЦІЯ


УВІЙТИВІДМІНИТИ
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь.
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом Facebook.