IP: 91.207.98.---
Byarsark _ 20.01.2010 09:35
НЕ ПОГОДЖУСЯ з Вами, Sender. Ми так само винуваті у всьому "профуканому" як і Ющенко. Чому ми вийшли на Майдан і щось вимагали, а потім спокійно розійшлися по хатах і спостерігали як все розвалюється???Чому далі не вимагали ,не контролювали.Думали, що прийшли "месії", які за нас все зроблять.
Вот это, пожалуй, единственное, что сказано головой, а не деньгами, заплаченными из "фонда поддержки кандидата в президенты". Вам отдали третий тур без кровопролития именно потому, что лозунги типа "Бандитам - тюрьмы", "Поднимем экономику" и т. п. равно поддерживаются любым законопослушным гражданином Украины.
Но вы - ВЫ ВСЕ - встретили годовщину майдауна гробовым молчанием - и это после "мясного", "бензинового", "сахарного" кризисов, к которым приложились "руки, которые ничего не крали"! Вы не стали добиваться выполнения обещаний, зато не позволили добиваться другим.
И именно поэтому вы пытаетесь обелить свой преступный выбор - чтобы продолжать ни за что не отвечать, но "иметь мнение".
IP: 91.207.98.---
Byarsark _ 20.01.2010 09:23
Для stepan88: Незважаючи на 88, якi можуть бути нацiстським символом, повнiстю приэднуюсь до заклику - тей "лiдер нацii" тiльки i робив, що бiгав до посольства хазяiв iз ЗША за рекомендацiями аналiтикiв, а потiм цi рекомендацii виконував.
Жодного кроку до здiйснення жодноi обiцянки зроблено не було - тiльки навпаки, i нiякоi пiдтримки йому бути не може з боку тих, хто дбаэ перш за все про Украiну, а не проти Росii/Заходу/ЗША/москалiв/нацiстiв.
Якщо i э така пiдтримка, то лише за рахунок тих, хто краще помре, нiж родить жодну свою думку - вон у Палестинi та Iраку таких багато, з бомбою в натовп кидаються...
P. S. Говорил по-украински, поскольку stepan88 думает прежде всего об Украине, а не о том, чтобы москалям было как можно хуже, даже если за счет Украины и украинцев.
http://www.vz.ru/columns/2010/1/19/367318.html - а вот Максим Кононенко, он тоже думает об Украине, и пусть те, чей лозунг "Що завгодно, аби б не москалям", кусают локти - они уже проиграли.
IP: 95.135.15.---
Canon _ 20.01.2010 00:21
Проблема, Олю, в тому, що ці молоді і думаючі завжди будуть в меншості. Гопота своєю масою і голосами "зачмирить" їх. Діалектика...
IP: 95.135.15.---
Canon _ 20.01.2010 00:03
antisocialist:
А там честных было еще больше. Восток голосовал не за Януковича. Восток голосовал против Ющенко и националистов.
молоді та думаючі люди...які багато читають та аналізують -
против Ющенко и националистов НЕ ПРОГОЛОСУЮТЬ!
IP: 92.113.229.---
antisocialist _ 19.01.2010 20:36
А там честных было еще больше. Восток голосовал не за Януковича. Восток голосовал против Ющенко и националистов.
IP: 92.113.229.---
antisocialist _ 19.01.2010 20:34
Auspice _ 19.01.2010 11:59
Часи ж Українського Олександра Великого - ще не настали. Цікаво А як відбити Донецьк у Януковича? У Спосіб Александра чи методом його папані?
Главная причина провала В.А.Ющенко в том, что он почему-то решил что Шухевич, Бендера и УПА внесли гораздо больший вклад в в обретение независимости Украины чем те кто проголосовал в1991 на референдуме. А судя по цифре более 90% за нее проголосовали и те, кого Вы называете Донецкими бандитами и Российской 5 колонной и рупором кремля и подавляющее большинство жителей юга и востока страны. Но после выборов 2004 В.А решил наказать провинившиеся регионы и направил туда в виде глав ОДА и РДА своих опричников. А те повели себя как истинные оккупанты. Сначала поснимали с должностей всех кто так или иначе агитировал за Януковича. Хотя среди них были и честные люди и хорошие специалисты. Но портфелей на всех поморанчевых не хватило. И тогда взялись за тех кто активно не агитировал за В.А.
IP: 95.134.250.---
Gelen _ 19.01.2010 20:07
"Если разобраться, нигде нет ничего настоящего.
Есть только тот выбор, которым ты заполняешь пустоту."
(В.Пелевин "Священная книга оборотня")
IP: 157.193.118.---
Patriot_UA555 _ 19.01.2010 18:24
OlaSytnyk:
В цьому також підтримую Patriot_UA555 _
Але це не означає, що тепер президентом має стати або максимально неосвічена людина, як Янукович, або "базарна тітка" - Тимошенко. Кожен з них здатен лише на обіцянки, в той час як Україна потребує професійну і консолідовану команду.
(Але не поділяю особистостей:Яценюк,Тигіпко.Це зможуть зробити принципово нові люди)
Олю, повністю поділяю Вашу точку зору стосовно того, що ми всі разом "профукали" здобутки майдану. Також згідний, що ані Яценюк ані Тігіпко це не зможуть зробити. Мій вибір зупинився на них лише із-за обмеженості вибору серед даних "кандидатів". На мій погляд, Яценюк - це досконаліша версія Ющенка, а Тігіпко - Януковича (тут треба додати, що Тігіпко досконаліший за Януковича на кілька рівнів). Прекрасно розумію, що Україні потрібні принципово нові люди, але без підтримки народу жодна команда не зможе подолати той хаос і кризу, які сьогодні маємо. Останні 5 років були прекрасним свідченням цього.
IP: 87.205.240.---
wpdesign.eu _ 19.01.2010 18:11
Мені 75 років і відавна проживаю у Варшаві, але я думаю про Україну точнісінько так, як ваші рейтиги показують. Це значить, що за Тимошенко і Януковича голосують напівосвічені продукти минулої епохи, і це не їх вина, що вони не мають поняття, що таке народ, що таке нація. Тут, у Варшаві і у цілісінькій Польщі, неможливо найти людину, яка б мала якісь сумніви про державну мову, оборонность країни і напрямок звідки іде поступ. На закінчення додам, що саме тому Мойсей ганявся по пустині 40 років!
дизайнер
IP: 194.187.108.---
OlaSytnyk _ 19.01.2010 17:05
Sender _ 19.01.2010 15:13
stbr: Найстрашніша ганьба не Україні, а нам -- громадянам
Не Украине, и не гражданам, а самому Ющенко, который профукал всё, что мог
НЕ ПОГОДЖУСЯ з Вами, Sender. Ми так само винуваті у всьому "профуканому" як і Ющенко. Чому ми вийшли на Майдан і щось вимагали, а потім спокійно розійшлися по хатах і спостерігали як все розвалюється???Чому далі не вимагали ,не контролювали.Думали, що прийшли "месії", які за нас все зроблять.
Так не буває! Якщо вже вийшли на майдан, потрбіно було продовжувати на всі дії влади, Ющенка, які нас не задовільняють робити свої маленькі майдани і вимагати!
Тому ми всі є "співучасниками" всього, що сталося. І я, і Ви, і кожен, хто стояв на Майдані. Треба зробити висновки. Не намагатися знайти крайніх (бо так легше жити). Визнати свої помилки. І нарешті починати ДІЯТИ!
Президенти міняються, а ми маємо відстоювати те, за що боролися. Я свою вину усвідомлюю.Тому починаю робити те,що мала ще 5 років тому ...
IP: 194.187.108.---
OlaSytnyk _ 19.01.2010 16:57
Алекс-Черкаси _
Але треба зціпити зуби і йти вперед, а не базікати тут про мнимі достоїнства самозакоханого і безпорадного псевдопрезидента.
Алекс, зачіпила, звичайно, Ваша думка ... Все правильно. Треба зціпити зуби і йти вперед. Якщо людина, яку ми обрали "профукала" просто все, що можна було, потрбіно бути сильнішими цього!
Перестати повзати і нарешті навчитися ходити. На Майдан всі виходили за певні цінності, а не просто за Ющенка. І не потрбіно їх зраджувати навіть якщо ми розчарувалися в Ющенку. Бо як впадемо в крайнощі, то і свобода слова, і свобода як така так і помре не народившись.
В цьому також підтримую Patriot_UA555 _
Але це не означає, що тепер президентом має стати або максимально неосвічена людина, як Янукович, або "базарна тітка" - Тимошенко. Кожен з них здатен лише на обіцянки, в той час як Україна потребує професійну і консолідовану команду.
(Але не поділяю особистостей:Яценюк,Тигіпко.Це зможуть зробити принципово нові люди)
IP: 77.90.193.---
семафор _ 19.01.2010 16:14
Ну про що ви?
дався вам той Ющенко - він вже пішов.
А у вас зато є надія на багато КОВБАСИ !!!!
Чи "пойла". В залежності від того, за кого ви проголосуєте...
Але скоро і ви підете.
А от тоді й прийдуть ті молоді.
Це я до того - що не вам судити ....
Судити будуть НАСТУПНІ!!! А вам - тільки тупо агітувати.
IP: 213.160.144.---
Postimees _ 19.01.2010 15:45
Я не соціолог, але висновки пані Ситник не зовсім вірні.
Певні люди в основному спілкуються з людьми, думки яких вони поділяють.
Тому Інтернет-щоденник Вахтанга Кіпіані регулярно відвідує певний тип людей, які поділяють політичні вподобання Вахтанга Кіпіані.
Так само інтернет-щоденник іншої людини (наприклад, Віталія Портнікова тощо) відвідують користувачі, які в основному поділяють погляди Віталія Портнікова.
Цікаво дізнатися в пані Ситник, чому саме аудиторію блогу Вахтанга Кіпіані вона вважає такою, що вірно віддзеркалює "молодих і прогресивних" українців?
Тому погоджуюся з думкою tomat_65
IP: 91.203.60.---
Sender _ 19.01.2010 15:13
stbr: Найстрашніша ганьба не Україні, а нам -- громадянам
Не Украине, и не гражданам, а самому Ющенко, который профукал всё, что мог
IP: 193.19.230.---
stbr _ 19.01.2010 14:41
Найстрашніша ганьба не Україні, а нам -- громадянам! Нам, які повірили безсоромній брехні всіх без винятку телеканалів і друкованих джерел. Такої цинічної брехні, знущаннями над нашою історією, культурою в інформаційному просторі не було навіть за часів комуністичного СССР. А найбільше було в адресу Президента всяких інсинуацій, і ми на це повелися. В наших громадян ще неизгас синдром "совєтского чєловєка" -- бездумна віра у друковане і виголошене, аби тільки воно обливало болотом будь-кого -- від сусіда і до Президента. Ще раз кажу це наша з вами ганьба, це в першу чергу наше падіння, що вибираємо між двома кримінальними елементами. Хіба не так, шановні?
IP: 157.193.118.---
Patriot_UA555 _ 19.01.2010 13:19
Алекс-Черкаси:
Найстрашніша ганьба України в світі - це падіння Ющенка з 71% (02.2005) до 5% (01.2010). Ми вибрали в 2004 (і я теж - на жаль) абсолютно непрофесійного президента. Духовну рану, яку наніс Ющенко своєму народові, важко переоцінити. Вона ще довго буде загоюватись в наших душах. Але треба зціпити зуби і йти вперед, а не базікати тут про мнимі достоїнства самозакоханого і безпорадного псевдопрезидента.
Згода на 100 %. Так само як і Ви, я теж не в захваті від політики Ющенка. І результати виборів показали, що мільйони українців теж. Але це не означає, що тепер президентом має стати або максимально неосвічена людина, як Янукович, або "базарна тітка" - Тимошенко. Кожен з них здатен лише на обіцянки, в той час як Україна потребує професійну і консолідовану команду. Таку команду я особисто бачу в особистостях Яценюка і Тігіпка. На жаль, результати виборів показали песимістичний сценарій.
IP: 94.153.182.---
loxmatic _ 19.01.2010 12:25
masterok _ 19.01.2010 12:14
Утверждаю - интеллектуальный уровень электората ограничен планкой своего лидера,
мужичек калоритный объясняет почему он за Януковича )))
ввв.stb.ua/e107_plugins/videotv/videoview.php?view.17676 (ввв и пробелы убрать)
IP: 77.122.249.---
Kaatrya _ 19.01.2010 12:15
Патріоту 2010: Не забирайте в мене надію на розвиток суспільства :)))) а то прийдеться емігрувати, ам ені ж не 18 вже, тяжко все заново розпочинати...
IP: 59.92.8.---
Auspice _ 19.01.2010 11:59
AlexGX Відреагую. На Македонського. ТО, виходить, що у самого Олександра Великого (Александр Филлипович Македоский, Великий) не було ні "ослов ", ні "золота" - бо він фортеці брав у дещо інший спосіб.
Тобто, Тигипко - це таки "віслючок із баксами" - ось тобі і рейтинг аж третій. Яка "фортеця" - такий і спосію "взяття" - "від гречки" до декількох "віслючків"
Часи ж Українського Олександра Великого - ще не настали. Цікаво А як відбити Донецьк у Януковича? У Спосіб Александра чи методом його папані?
IP: 59.92.8.---
Auspice _ 19.01.2010 11:50
Щодо Ющенка ще якось можу погодитись - він є уособлення негативних рис українського народу - непослідовність, заздрощі до "успіхів сусіда", і таке інше. Але - саме він приніс найбльшу шкоду Україні саме як України. Навіть дискутувати не хочу.
А Тигипко у "думаючих" має викликати "огиду" - такий собі "баловень судьбы" "зрадник" та "перекинчик" - не хочу цитувати його із 2004 - голова штабу Януковича.
А також "зелені паскудні гривні" йому також не можна пробачити. Бо - то не є дрібниці -
Так які в нього персональні переваги над тим же Гриценко?
IP: 62.80.182.---
Алекс-Черкаси _ 19.01.2010 11:41
Patriot_UA555 _ 18.01.2010 19:23
Мені цікаво на що сподіваються люди, проголосувавши за Тимошенко або Януковича??? Такий результат - це ганьба!
Найстрашніша ганьба України в світі - це падіння Ющенка з 71% (02.2005) до 5% (01.2010). Ми вибрали в 2004 (і я теж - на жаль) абсолютно непрофесійного президента. Духовну рану, яку наніс Ющенко своєму народові, важко переоцінити. Вона ще довго буде загоюватись в наших душах. Але треба зціпити зуби і йти вперед, а не базікати тут про мнимі достоїнства самозакоханого і безпорадного псевдопрезидента.
IP: 194.44.221.---
Mephisto _ 19.01.2010 11:10
katria _:
Офіційні цифри держкомстату дають всього 60%, а не 70 на Київ.
IP: 109.72.119.---
Стрелец _ 19.01.2010 11:05
Напоминание для демократов, и не только: тотальное блокирование работы кабмина со стороны Ющенко (указы), "поливание грязью" Тимошенко, блокирование работы ВР "оппозицией" (никакой конструктивной работы), "поливание грязью" премьера, мировой финансово-экономический кризис, наводнения, грипп... После всех этих "ударов" премьер Тимошенко не только устояла (другого уже бы "смыло волной"), но и показала неплохой результат в первом туре... И если перед первым туром у некоторых "демократических" политиков, политологов, журналистов и избирателей "не хватило ума" объединиться, то перед вторым туром самое время, иначе победит Янукович, а точнее Фирташ, Бойко, Левочкин, Герман, Кивалов..., которые им управляют...
Янукович – три в одном: бывалый (зэк), балбес (IQ), трус (прячется за юбкой Герман)... Думай, а то проиграешь...
IP: 95.133.60.---
AlexGX _ 19.01.2010 10:37
Олю!
Всі хочуть бути багатими та здоровими!
Але мало хто розуміє, що для того щоб бути здоровим і багатим одночасно треба прикладати певні зусилля.
Олю, і ще менше людей знають що саме треба робити щоб бути багатим і здоровим.
От в 2004 році Ющенко (так само як і Юля чи Арсеній в 2010 році) розповідав з майдану що ми будемо багаті та здорові (будемо в Європі, піднімем економіку, бандитам тюрми ...тощо (в Юлі чи Арсенія в 2010 році приблизно ті самі лозунги)
... І ЩО... МИ СТАЛИ БАГАТІ І ЗДОРОВІ... ЧИ МОЖЕ МИ ХОЧ СТАЛИ ЗДОРОВІ ЧИ МОЖЕ БАГАТІ... ЩО З ТОГО ЩО ОБІЦЯВ ЮЩЕНКО ВИКОНАНО?!
ШОАНОВНІ, ВАМ ПРОДАЮТЬ ІДЕЮ (ПОВІТРЯ) УКРАЇНИ - МІФ, ФІКЦІЮ, МІРАЖ, А САМІ В ТОЙ ЧАС РЕАЛЬНУ УКРАЇНУ РОЗПРОДУЮТЬ ЗА КОПІЙКИ....
Батько Олександра Македонського казав: "Осли завантажені золотом візьмуть любу фортецю"
IP: 91.210.20.---
stepan88 _ 19.01.2010 10:25
"Ющенко ( ...) є носієм певних цінностей та світогляду. Тому, вибір Ющенка молодими та думаючими - це вибір свободи та нації."
* * * Наша біда в тому, що ми дуже хотіли, щоб саме так було. В нашому суспільстві є ВЕЛИКА ПОТРЕБА у такому лідері. Але відкрийте очі і подивіться! Ця людина "здала" нас вже під час Майдану у 2004-у, коли за нашими спинами підписувала угоди з кучмою і януковичем, у 2005-у, коли підписала славнозвісний "меморандум" з тими, хто мав "сидіти у тюрмах", у 2006-у, коли о 2-й ночі ощасливила Україні всадовивши в крісло прем'єра свого і нашого ідеологічного противника , зрадила і розгубила всіх своїх соратників і друзів, завдяки яким і стала президентом, а зараз докладає всіх зусиль, щоб "втопити" ЖІНКУ, ту, що фактично на своїх тендітних плечах занесла його в перзидентське крісло, і веде до влади того, хто у 2004-у підкупами і брехнею намагався вкрасти НАШУ перемогу! СХАМЕНІТЬСЯ ЛЮДИ ! ! ! ХІБА ЦЕ НОРМАЛЬНО??!! ХІБА ТАКИЙ ЛІДЕР ПОТРІБЕН НАШІЙ НАЦІЇ::?? ! ! !
IP: 212.92.230.---
Vital-w _ 19.01.2010 09:50
Так ,правда.Головне,як кажуть лікарі,позитивна динаміка.
Велика проблема наша в тому,що тих хто на сходинку нище в розвитку ми вважаємо даунами.Забуваючи,що для когось ми теж дауни.
В суспільстві клітини мізків та клітини мякого місця повинні бути дуже близькі,тому,що ми всі діти одногоТата-БОГА.
Еліта суспільства,якщо вона себе такою вважає,має бути готова на самопожертву.В іншому разі вона не еліта.Ющенко,на мою думку,маленький Хрестос.Він може загинути,але Він дає нам шанс бути трішки кращими.
IP: 195.211.159.---
Львів-753 _ 19.01.2010 09:33
___ Ще,Олю, добре, що ви написали подібну статтю після виборів-хоча зміст іншого і не передбачав, але ж могло бути у вигляді опитування перед виборами - тоді б ця ваша стаття не мала такого ефекту і підтвердження нерозумності, неосвіченості нашого народу.
Якщо ми не виліземо з моральних нетрів і культурно-освітнього болота - нам не буде дороги до цивілізованого світу. Нам залишиться тільки об"єднуватися назад у совок.
Сподіваюся, що наступний президент, хто б це не був, візьме урок з промахів Ющенка і не буде наступати на ті ж граблі.
Надія мала, у мене, вона лише на рівні ВІРИ, але ж відомо,що людина помирає лише після смерті віри - то ще поживемо...?
IP: 95.135.217.---
VolodymyrSp _ 19.01.2010 09:32
> Vital-w
Ага, :) даремно вірите! Населення не стає нацією ні за рік, ні за 5, ні (як показало життя) за 10. І, навряд, чи стане хоча б в якісь мірі свідомим через 50років.
А життя, мушу зазначити, штука досить коротка, для таких глобальних речей як державотворення.
Тому, вірити звичайно треба. Але вірити в то, що можливо наші нащадки будуть жити в добробуті і комфорті. Жити в сильній країні і приймати розумні рішення. Нам же, на жаль, думаю цього вже не застати...
IP: 195.211.159.---
Львів-753 _ 19.01.2010 09:23
Вони мало звертають уваги на зовнішню рекламу і шукають відповіді в Мережі.
Вони менше схильні піддаватися "масовому промиванню мізків електрокару" і бомбуванню свідомості із телевізора та біл-бордів.
___ Хочу підтвердити слова Олі своїм досвідом - я вже майже пів року, здається з тих пір, як Тимошенко випустила свій співочий десант, не дивлюся телевізора - навіть фільми, адже між ними у перерві була присутня реклама також - ефект вражаючий: виникають такі думки, які б не прийшли в голову, коли б я наслухалася чужих мантрів - це я точно знаю.
Хоча статті я читала різні, навіть змушувала себе до таких, які вважала цілком противними своєму світогляду - тренувала злість:)))
IP: 212.92.230.---
Vital-w _ 19.01.2010 09:08
Оля,Ви проливаєте бальзам на моє розбите "післявибірне" серце.
Життя продовжується,віремо,що не все так погано!
IP: 91.207.98.---
Byarsark _ 19.01.2010 08:17
А щоб не було iнсiнуацiй щодо моэi росiйськоi мови, то я ще в радянськоi школi досить добре вивчив спiвучу лiричну украiнську (яку всi роки "незалежностi вiд тями" усiма стараннями гноблять та принижують), тiльки що не користуюся нею достатньо для включення ще й украiнського розкладу клавiатури.
IP: 95.111.169.---
Expert4 _ 19.01.2010 08:10
о даунах очень интересные комментарии)а по моему,все очень просто-подавляющее большинство,которое могло проголосовать за Тигипко(о Ющенко не скажу,у него шансы были только в Западных областях),просто не поверило в его победу.и голосовало за Ю или Я только в противовес кому то из них.можно голосовать сердцем,а можно-умом.и когда все предварительные опросы выводят во второй тур только двух кандидатов,железное логическое мышление подсказывает,что голос за третьего лишь поможет кому то из этих двоих.А у Тигипко,надеюсь,все впереди.
IP: 91.207.98.---
Byarsark _ 19.01.2010 08:07
Почему тогда в моем кругу киевлян, черниговцев, черкасчан, дончан заявляют, что в первом туре голосуют за Яценюка или Тигипко, а во втором - только за Януковича? Или вы говорили только об отравленных диоксином, нацизмом и прочими токсинами черепушках как о "верно мыслящих"?
Проект "апельсиновой революции", сделавший из кое-как выкарабкивающейся наверх Украины "апельсиновую (ту же "банановую", только в профиль) республику" и загнавший ее обратно в первобытно-общинный строй, ПРОВАЛИЛСЯ И НА ВОСТОКЕ, И НА ЗАПАДЕ!
Если бы во втором туре против Януковича остался Тигипко, он бы, скорее всего, победил безоговорочно, но кто ж его пустит - у "помаранчевых вождей" единственным мотивом существования является неистребимая жажда власти, которая заставляет их жрать друг друга. Вот и сожрали, с чем я вас всех, оранжевых с коричневым запахом, и поздравляю от всей души. ) И присоединятся к этому поздравлению ой как многие...
P. S. Даже Тягныбок для Украины был бы здоровее, чем диоксиновый
IP: 91.207.98.---
Byarsark _ 19.01.2010 07:57
Автономная Республика Крым отвечает: "В результате опроса на тему "Какое архитектурное сооружение является самым известным", обнаружено, что таковым является Статуя Свободы, обогнавшая даже египетские пирамиды. Опрос проводился среди жителей Манхэттена в возрасте от 5 до 25 лет".
В каких таких ценностях не разочаровались?
В наглых фальсификациях типа стогниевского "Восток-Запад", где на Западе ДЕВОЧЕК В ГОЛУБОМ снимали открытой камерой, временами даже видимой, в которую играли явный спектакль бабульки с заготовленными хлебом-солью, а на Востоке НЕБРИТЫЕ ОРАНЖЕВО-КОРИЧНЕВЫЕ МОРДЫ долго упирались рогом в зад одинокой автомашине?
Или в Svobodu Galichini, которая "вдруг" захотела стать всей Украиной?
Или в "руках, которые САМИ ничего не крали"?
Или в остальной демагогии без единого выполненного обещания?
Или в кажущейся безнаказанности уголовных преступлений государственного переворота и организации побега из-под следствия (косатую ведь именно так спасли на свою голову)?
IP: 82.193.97.---
OlaSytnyk _ 19.01.2010 01:01
Але, розчарування в ньому чи в інших політиках не має означати розчарування в цінностях і в баченні. Те, що обрана мною для аналізу аудиторія проголосувала за Ющенка і Тигіпка для мене означає, що вони проголосували за певні образи «ідейного президента» і «сильної руки». І мені видається, що Україна буде успішною країною саме при такому устрої.
Тут правильно прокоментували, що Ющенко довів нас до того, що люди змушені голосувати за Януковича. Але розчарування в ньому як в лідері не має призвести до розчарування в цінностях і кидання в іншу крайність.
IP: 82.193.97.---
OlaSytnyk _ 19.01.2010 01:01
Шановні читачі УП, дуже дякую вам за коментарі та думки. Згідна із думками romkobomko _, ingulets _ libereitor.
Також, дякую за критику. Дійсно, ці голосування і Інтернеті, що б обрала не є репрезентативними. Я про це написала.
Щодо самих особистостей Ющенка чи Тигіпка. Прошу мене почути. Я НЕ підтримую жодного із них, як і інших кандидатів. Щодо Ющенка, я в ньому сильно розчарувалася після 2004 року. І це розчарування було дуже болючим. Бо перед тим ми могли звинувачувати когось (москалів, ляхів, комуністів чи інших), які не дали нам будувати держави. І тут – 100% український президент ще й з таким відсотком довіри (після Майдану) від населення. Ві міг перетворити Україну в рай за цих 5 років. І так зсоромитися… І це розчарування не просто в Ющенку, а в українцях, в самих себе ….
Сторінки:
← Попередня
Наступна →