Заснована Георгієм Гонгадзе у 2000 році

Верхи не хочуть, низи вже не витримують

КОМЕНТАРІ
ДОДАТИ КОМЕНТАР   
IP: 95.135.5.---
Volynyaka _ 26.02.2010 21:50
Як повідомили джерела з міської ради, вчора на пленарному засіданні "герой-руйнівник" системних протиріч Кошарук вибачився перед сесією міськради за цю свою статтю і застосовані в ній епітети. "Героїчного" натхнення мера вистачило лише до питання: "Кого ти мав на увазі?.." Белькотіння мера розставило крапки над "і" - це не я і думка не моя, не вас я мав на увазі , а взагалі усіх. Передруковувати на блозі компіляцію розумних думок, ще не означає бути кріейтером цих ідей. Бутлегер Кошарук ніколи не стане ідеологом тактики і стратегії взаємозв'язку влади і виборців. Коли його погнали в шию усі партії він "прозрів"?
IP: 195.138.81.---
Kotia _ 19.02.2010 12:02
Автор, хоча й міський голова, але доволі молода людина, і він певно не знає, що робила мажоритарка навіть на місцевому рівні у 90-х. ОКРУГИ ПРОСТО БАНАЛЬНО ТУПО ЗАКУПОВУВАЛИСЬ МІСЦЕВИМИ БАГАТІЯМИ. Тому принаймні у великих містах повиннна зберігтись пропорційна система. Так, бюлетень буде об"ємніший, але у рядок можна виписати двадцятку, а може й п"ятидесятку кандидатів у місцеві депутати від даної політичної сили. І тоді за кількістю голосів поданих проти кожного з кандидатів буде визначатися його місце у списку політсили, яка потрапляє у дану місцеву (регіональну) Раду. Звісно це додасть клопоту комісіям, але ж....
IP: 93.178.213.---
Kipish _ 17.02.2010 17:44
wolivan _ 17.02.2010 16:00
"Списки затверджує осередок партії (районні, міські, сільські, обласні) або з'їзд (ВРУ)."

А як ВИ можете вплинути на це затвердження ? Вам подобається, що, наприклад у ВР купа "бізнесменів", які ніколи не ходять на засідання, не подали жодного законопроекту ?
Може, ви почете голосувати за БЮТ (ПР, НУНС і т.д.), але не хочете Васадзе, Ахметова, і т.д. які нічого не роблять у ВР, а хочете того, кому довіряєте ?
І це ВР ще всі бачать.... А з місцевими радами взагалі невідомо що діється...

А технічні рішення - це нюанси... Можна зробити, щоб партія висувала не менше 3 кандидатів на місце, і Я вибирав... Або вписувати... Або ще якось. Варто поцікавитись, як інші роблять...
IP: 92.112.85.---
ТВП _ 17.02.2010 17:17
Kipish _ 17.02.2010 14:31
Вже все давно придумано... Відкриті списки - це коли людина голосує за БЮТ, ПР, Свободу і т.д., але також і вписує прізвище того, кого вона хоче бачити депутатом від цієї політсили... І зовсім не обов'язково, що це будуть ті люди, яких запропонують "лідери"...

І ще раз скажу: в деталях криється лукавий! І що будуть робить члени ДВК, якщо я, безграмотний, впишу в графу БЮТ кандидата від ПР, або взагалі людину, яка не давала згоди бути депутатом.
IP: 94.244.158.---
wolivan _ 17.02.2010 16:00
Н-да, дитячого садку побільшало. :-)
Списки затверджує осередок партії (районні, міські, сільські, обласні) або з'їзд (ВРУ).
Вписувати не можна, вирахувати почерк - елементарно.
Перед тим як вибирати потрібно подати списки кандидатів. Тобто, у бюлетені буде по де-кілька (в ідеалі) кандидатів від однієї партії. Бюлетень збільшується у кілька разів. Пам'ятаєте ті довгі простині, вони будуть ще у де-кілька разів більшими. Якщо на область і ВРУ ще кандидатів вистачить, то на райони і села - їх і зараз не вистачає. Де "свідомих, кваліфікованих, розумних, чесних", членів партіїй набрати??? :-)
Не все те правда, чим Ющ піарився перед виборами.
IP: 93.178.213.---
Kipish _ 17.02.2010 14:31
ТВП

Вже все давно придумано... Відкриті списки - це коли людина голосує за БЮТ, ПР, Свободу і т.д., але також і вписує прізвище того, кого вона хоче бачити депутатом від цієї політсили... І зовсім не обов'язково, що це будуть ті люди, яких запропонують "лідери"...
IP: 93.178.213.---
Kipish _ 17.02.2010 14:27
wolivan _ 17.02.2010 00:13
"Весь список кожної партії до будь-якої ради відкритий після затвердження." -

після затвердження КИМ ???
Вами чи Тимошенко, Януковичем, Балогою Тягнибоком ?
І якщо депутата в список (а відповідно і в раду) поставили Тимошенко, Янукович, Тягнибок, то ДЛЯ КОГО депутат буде"працювати" ? Для Вас чи длятого, хто його поставив ?
IP: 95.111.166.---
pal _ 17.02.2010 11:12
НАШ МЕР ХМЕЛЬНИЦЬКОГО ВІДВЕРТО У ІНТЕРВ"Ю СКАЗАВ, ЩО ЙОМУ ЛЕГШЕ ПРИЙМАТИ РІШЕННЯ, КОЛИ НЕМАЄ МАЖОРИТАРКИ! У МІСТІ НІБИ НЕ ТАК ВЖЕ Й СТРАШНО ПОГАНО З НИМ, АЛЕ ЗВИЧАЙНО Є КУПА ПРОБЛЕМ..НАШ МЕР ЯК УСІ ІНШІ СПОДІВАЄТЬСЯ НА ПОДАЛЬШІ ПОДАЧКИ З СВОГО БОКУ ТА НА ЗАШОРЕННІСТЬ ГРОМАДЯН.ЯКЩО НЕ БУДЕ ЗМІН З ВІДКРИТТЯМ СПИСКІВ, Я, ПРИНАЙМНІ, БУДУ ЦІКАВИТИСЬ СКЛАДОМ ПАРТІЙ САМОТУЖКИ!
IP: 193.138.239.---
Kiev-Poltava _ 17.02.2010 08:56
До wolivan
Невже не зрозуміло, що автор мав на увазі. Йдеться про ті сьогоднішні партійні списки, які формують кулуарно партійні осередки. І не прикидайтеся дурнями, що не розумієте, про що каже автор! Бо садком вже виглядаєте Ви
IP: 94.244.158.---
wolivan _ 17.02.2010 00:13
Дитячий садок, а не голова. Вибачте, звичайно, але не знати того, що ніяких "закритих списків" не існує - це ганьба. Весь список кожної партії до будь-якої ради відкритий після затвердження. Таким і подається для реєстрації. Кого цікавить склад кандидатів - той знайде список. Кого не цікавить, буде знати тільки лідера. А мажоритарка була 15 років і нічого хорошого з неї не було. А щоб партійна система працювала, потрібно довести її до кінця, тобто, до відповідальності депутатів (імперативний мандат). Це для їх безпеки потрібно, в першу чергу. Щоб ті "сірі кардинали" місцеві не ламали їх через коліно. Тоді з партії і спитати можна буде за результат.
IP: 78.25.27.---
Kate53 _ 16.02.2010 23:39
Знаєте,що наш голова міста сказав-депутатам--мені нас....ть,від якої ви партіії,щоб у місті-був порядок!Любоненко-має в нашому місті авторитет,який багато років у нас голова і місто-чисте,охайне,опалення,газ.гаряча вода-є.Почав реформу в ЖКХ,правда є ще багато нарікань на деяких чиновників,але він жостко з них питає виконання своїх обов,язків.Знає-державну мову і держслужбовців підбирає таких,що різні дурні питання-про мови,не виникають,а якщо-депутати з ПР-захотіли раз пропіарити це питання,то жостко став на захист державної мови.Коли городяни взнали,що його хочуть забрати в Київ-засмутилися,бо добрий господарник. А Вілкул,який преться від ПР-бути його послідовником-більшість городян не влаштовує,бо є "смотрящим"від Ахметова і його за це не люблять,так,що пролетить,як фанера над парижем мимо мерского крісла,а може сфальшують? Уже за багато років навчилися це робити добре,тільки гроші для цього потрібні,мабуть Ахметка дасть?
IP: 92.112.85.---
ТВП _ 16.02.2010 23:16
Можна було б по аплодувати, але всі ми знаємо, що в деталях ховається нечистий.
1 - автор не показав механізму реалізації його пропозиції. Як міський голова, автор надіється сформувати "свій" список депутатів і підняти свій рейтинг. А яким чином виборці, скажімо, "фронту змін" будуть формувати свій список? Опублікують в газеті оголошення: "кого ви хочете бачити у ФЗ?" А потім те саме про сильну Україну чи "Нашу"? Автор, скоріш за все, опублікує список не депутатів, проведе можливо і чесне вивчення громадської думки і включить кращих в список "своєї" партії, де він буде під №1.
2 - а хто із партійних бонз поставить печатку на список, сформований громадою? Міському голові обласного центру не відмовлять, а як бути містам обласного чи районного підпорядкування?

Отож бо:-)
IP: 91.209.51.---
vano1111111 _ 16.02.2010 23:11
Можна погоджуватися чи не погоджуватися з автором по деяким пунктам, але в цілому він дійсно правий. Нас мають за ляльок, якими дуже легко керувати - дай шматок хліба та покажи невмитих зірочок, які бігають зі штабу в штаб - і ми вже їх. Можливо, ми більше заслуговуємо? Можливо саме ми маємо обрати, як нам жити - а не нам вказувати дорогу в багнюку.
Дати владу громадам вони бояться, а самим нам взяти - кішка тонка. Я не закликаю до вил в руках, я просто хочу саме ми були носіями влади, обрали і могли бути обраними.
IP: 93.73.244.---
6_6_6 _ 16.02.2010 23:11
Сергію. Добре почали, тільки чи розумієте Ви, що таке Влада?
І що в Україні є три гілки Влади, а місцева громада - тільки вибирає Місцеву Раду, функції якої виписані Законом... При такому "погляді" - будь який депутат навіть з Області буде вами "керувати"...

Ну, що ж Ви пишете: "Шляхом імпровізованого обговорення та плебісциту, кожен у своєму населеному пункті чи районі, дайте можливість краянам самотужки, через голосування, сформувати список з найдостойніших місцевих людей".

У кого просите, у Народу, чи у Депутатів ВРУ?

Звісно болить, але треба було б гранку статті до місцевого редактора віднести, чи до юриста, перш чим виносити на обсуд...
IP: 95.111.204.---
prostoludina _ 16.02.2010 23:07
ludagir kiralena _ 16.02.2010 21:59
_____

Друже!
Важко бачити твій сум та відчай.
Все дуже швидко налагодиться, якщо ти особисто не будеш споглядачем!
Кожний народ заслуговує на розум того лідера та керманича, який відповідає розуму пересічного!

Почни з себе!
Намагайся стати розумнішим!
Тільки тоді коли це відбудеться,
ти ніколи не вибереш нерозумного лідера - керманича твоєї долі.
Твоя доля винятково в твоїх руках!

До влади дуже важко потрапити - там своя "обойма", та й їхні дітки на підході.
Якщо до влади ти випадково й потрапиш, то нічого доброго для пересічного, все одно не зробиш, тому що станеш одним з них!

В суспільстві повинен виробитися механізм стримування і противаг,
це до того щоб на майбутній посаді ти не став негідником!

Якщо, при сьогоднішній владі,
ти побачив розумну людину,
підтримай усіляко і допоможи,
тому що,
як би ж ти знав як важко цій людині,
боротися за твій розум, в звіринці повному хижаків!

Бажаю успіху!
IP: 109.104.174.---
ludagir kiralena _ 16.02.2010 21:59
Прикро,що нинішня ВР з аморальними депутатами,які продаються наліво-направо, НІКОЛИ не прийме закон про вибори з відкритими списками.Глас народу не враховується,тому на місцях громадяни не знають до кого звернутися ,хто відповідає за обіцянки керманичів всіх рівнів.
Присутність в радах непрофесійних людей,неосвічених,нефахових коштує країні занадто дорого.
Спортсмени,охоронці, депутатські повії вірішують долі людей,"пишуть" закони.
Хоча,з таким "грамотєєм" Президентом ,як ВФЯ все стало на свої місця.
В депутати всіх рівнів треба обирати патріотів,справжніх українців,які вболівають за майбутнє країни,а не представників 5 колони та конформістів.
Владу місцевим громадам!Слава Україні!

АВТОРИЗАЦІЯ


УВІЙТИВІДМІНИТИ
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь.
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом Facebook.