Заснована Георгієм Гонгадзе у 2000 році

Вдаримо новою Конституцією по здачі національних інтересів

КОМЕНТАРІ
ДОДАТИ КОМЕНТАР   
IP: 109.167.105.---
Циган _ 22.03.2010 13:20
За 150 років США внесли 27 правок до Конституції, Україна щорічно вносить таку ж кількість коректив. А результат? Навчить «ініціаторів» жити по їх же прийнятим законам для початку…
IP: 85.140.232.---
VAO _ 21.03.2010 13:49
В Конституції необхідно врахувати перспективи розвитку сучасної цивілізації та історичні традиції Русі. Тільки всенародне обговорення на ВІЧЕ і прийняття на всенародному референдумі є легітимним для Основного Закону - Конституції. Необхідно узаконити, що не банальні політики, а тільки високоінтелектуальні представники усіх основних професій можуть розробляти актуальні законодавчі нормативи, необхідні для розвитку господарства і суспільства. 2-палатні Законодавчі Збори можливо зменшити до 225 депутатів. Безпосередньо керувати виконавчою владою повинен Президент під постійним контролем Парламенту, Конституційного Суду і ВІЧЕ. Суди повинні обиратись обслуговуваним контингентом громадян. Умови праці державних посадовців, як і всю систему економічної політики, заробітної оплати і пенсій в Україні, необхідно узаконювати на систематичних, щорічних референдумах. Проект такої конституції (не "під президента" з любими друзями) пропоную конкретно удосконалити на сторінках "Української правди".
IP: 95.132.26.---
opa.na _ 21.03.2010 11:08
Подходит к вам социолог и задает вопрос: надо ли вносить изменения в Конституцию и ему отвечают "63.6%" да, надо". Я на все 100% уверена, что с текстом Конституции знакомы от силы процентов 10 населения. А ответ, что "да, надо", если он конечно имел место, относится больше к сфере "надо что-то менять, чтобы стало жить лучше". Не факт что это в первую очередь относится к Конституции. Ее сначала надо научится, всем без исключения, выполнять ка самый главный ЗАКОН. А то что ни действо, то нарушение Конституции. Мы не умеем жить по законам, потому что мы не умеем их изучать, да и зачем, никто не требует их выполнения. А потом уже дополнять, дописывать. А то что не депутатский призыв, то одни писатели да поэты. Причем, сами же не умеющие выполнять Законы, которые сами же и написали. А что такое "национальные интересы"? Почему такой перечень. Может надо опросить населения? А начать можно фильтруя вопросы, которые народ пытался задать президенту на сайте УП, но которые он проигнорировал?
IP: 95.134.216.---
rex53 _ 20.03.2010 23:42
Xuato
Підтримую, актуально! Даєш бунт!!!
IP: 195.28.30.---
Petro53 _ 20.03.2010 21:27
Шкода що ця команда і її лідер в 2004 році мала кардинально протилежну думку. Цікаво, це збіг обставин, чи добре спланована акція? Твердо переконаний, що політреформа батька Мороза( шкода, що він в 2003 - 2004 роках ще не був імпотентом,- не мала б Україна такого молоху !) була призначена тільки для Ющенка. Ющенко не Президент, і державного воза можна знову ставити після коней.
IP: 99.234.103.---
Panteleymon _ 20.03.2010 18:55
Введення конституційних зборів замість парламенських виборів тільки посилить тоталітарну систему і абсолютну владу Януковича. То навіщо тоді парламент ? Парламент і демократія стануть бутафорією. Це значить ми самі себе обдурюватимемо, що маємо демократію. Тоді вже, щоб бути чесними, треба перейменувати президентську посаду на царську, а конституційні збори на раду бояр, де більшість буде серед людей відданих Януковичу.
IP: 81.23.24.---
Xuato _ 20.03.2010 15:41
При сучасному стані справ, де владі начхати на народ, який виживає сам по собі, а влада сама по собі, федералізація означає одне, кірдик Україні. Ми вже маємо досвід мішковітів і грачів в Криму, ПІСУАРу в Донецьку, тепер залишилось створити Лозинсьштат, Балогастан, Добкінстан, при цьому народ, у цих розкладах сучасних іграх феодалів, буде мати номер 16-тий. Федералізація це майбутнє України, проте її введення повинно бути впровадженим одночасно з становленням демократії, громадянського суспільства, за умови коли всі будуть дотримуватись Закону і Конституції
IP: 99.234.103.---
Panteleymon _ 20.03.2010 12:45
Якщо, припустимо, ввести федеративний устрій, який веде до утворення окремих держав в Україні, то невже люди житимуть краще ? Це буде те саме, що Південна Осетія чи Абхазия. Введення російської як державної тільки посилить політичні заворушення, принаймні, тому, що Україна вже досить тривалий час існує як унітарна держава, де державна мова - українська. Російська - це регіональна мова, незважаючи на те, скільки багато нею говорять. Такі "нововведення" тільки погіршать становище. Повна утопія.
IP: 81.23.24.---
Xuato _ 20.03.2010 09:13
Замість Конституції наобхідно ввести вільний продаж зброї. Яку б не написали Конституцію її не будуть виконувати Литвини, Лозинській, прокурори, депутати. Її вже згвалтовано тушками, перенесення виборів, підміною Закону дутою політдоцільністю. Немає сили і історичного досвіду для примусу виконання Закону. Тільки зброя може внести у суспільство правила співжиття по-законам і вірьовка намазана милом може вирішити і питання землеустрою і питання власності і політичні питання. У іншому випадку нас очікує або бунт або рабство
IP: 86.94.56.---
Пастор Шлаг _ 19.03.2010 19:22
ANNA MALOPOLSKA _ 19.03.2010 19:07
Не гоните на автора! Это толковейший человек!
IP: 95.25.163.---
ANNA MALOPOLSKA _ 19.03.2010 19:07
ХОРОШАЯ ФАМИЛИЯ У АВТОРА.. ПОДУДИМ?
IP: 178.95.31.---
forenc _ 19.03.2010 18:29
про що мова? Влада преспокійно переступає через Конституцію, якщо хочеться.
IP: 62.64.120.---
Wold _ 19.03.2010 16:47
шиш:
На мой взгляд. нужны совсем други изменения: 1) русский - второй государственный; 2) нейтралитет; 3) федеративная форма государственного устройства.
IP: 62.64.120.---
Wold _ 19.03.2010 16:47
что синоним -- денонсации -- акта о независимости !
IP: 193.239.129.---
qob@ _ 19.03.2010 16:46
Почему это второй государственный? Русский - реально первый!!! и единственный! Хохляцким пусть Верка Сердючка базарит или другие клоуны - он такой прикольный, этот хохляцкий.
IP: 95.134.229.---
bb _ 19.03.2010 14:24
Лао:
Якщо є демократія то 1) суспільство спочатку повинне визначититсь, яка форма правління йому прийнятна 2) після визначення форми правління розробка Конституції або навіть кілька і знову затвердження на референдумі. 3) внесення будь-яких змін в Конституцію тільки через референдум все інше буде іграми плутократів для їх персонального збагачення..
Слушна думка. Підтримую
IP: 95.134.229.---
bb _ 19.03.2010 14:22
Вдаримо новою Конституцією по здачі національних інтересів
Писати конституції під щось (навіть під дуже хорошу ідею) чи під когось це нонсенс.
IP: 82.207.96.---
Лао _ 19.03.2010 14:18
Якщо є демократія то 1) суспільство спочатку повинне визначититсь, яка форма правління йому прийнятна 2) після визначення форми правління розробка Конституції або навіть кілька і знову затвердження на референдумі. 3) внесення будь-яких змін в Конституцію тільки через референдум все інше буде іграми плутократів для їх персонального збагачення..
IP: 83.170.240.---
fayermark _ 19.03.2010 14:12
Дуже слушні пропозиції, але чи вистачить у ношої еліти розуму, щоб це прийняти? дуже сумніваюся, бо наши плітики в останній час загубили інсктинт самозбереження.
IP: 89.105.244.---
se_nd _ 19.03.2010 13:43
Во дятлы. Не ведают, что творят. :)))
_________________________________
Уберете депутатскую неприкосновенность? Замечательно!!! Теперь у любого нацика легко будет "НАЙТИ" наркотики или оружие, только он рот разинет - упакуют его лет на 10 тюрьмы.
Неприкосновенность для того и сделана чтоб развязать депутатам руки, и на них нельзя было просто так надавать. Убирайте неприкосновенность, только на пользу будет :))))

АВТОРИЗАЦІЯ


УВІЙТИВІДМІНИТИ
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь.
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом Facebook.