Заснована Георгієм Гонгадзе у 2000 році

Наукові ступені Табачника, або міф про дерев’яну шабельку

КОМЕНТАРІ
ДОДАТИ КОМЕНТАР   
IP: 195.42.130.---
Volodumur_M _ 22.04.2010 20:07
ДВАЖДЫ ВЕЛИКИЙ
Семён Битый

Почти день в день они родились
Социализмом увлеклись
И два учения явились
Что движут массы ввысь и ввысь!

Пусть лысый он,а тот–с усами
Пусть Ленин–интер-,Гитлер–нет
Учений общими чертами
Достойный дали вы ответ

И человечество узнало
Что,чтобы качественней стать
Всех второсортных,и немало
Необходимо убивать!

Один был против богатеев
И те под нож прогресса шли
Другой–пустил в расход евреев
Что расползлись на полземли

Но Ленину лишь монументы
По всей стране моей стоят
Какие ж тонкие моменты
Двух гениев не ставят в ряд?

Одно учение убило
Сто миллионов не людей
Другое–похилее было
Был вдвое Гитлер послабей

И лишь полсотни миллионов
От рук нацистов полегло
Побил Ильич числом тевтонов
Корчуя классовое зло!

Эксплуататоров проклятых
Бил Мао,Сталин,Ким Ир Сен
Сто миллионов плутократов
Ушли из жизни насовсем

Вот почему,в граните,в меди
Стоит Ильич в моей стране-
За небывалую победу
В великой классовой войне!
IP: 213.169.88.---
Regin _ 21.04.2010 13:43
Pike _ 21.04.2010 10:10
"Табачник все одно не стане ані видатним інтелектуалом, ані знаним науковцем…")

1) +1
2) в том то и дело, что автореферат - бутафория)
Если защищается диссертация "в виде научного доклада", автореферат не готовится, а рассылается сам научный доклад. То бишь диссертация)) А ее нет.
Барышня верно уловила суть:)
IP: 194.44.31.---
Pike _ 21.04.2010 10:10
Леся Оробець:
важко шукати чорну кішку в темній кімнаті - особливо, коли її там нема...
---
ЗАКІНЧЕННЯ
4) Вернадка та УІНТЕІ досить довго не мали бази, а карточки скоріш за все вже давно загублені. Отже, на сьогодні Ви вже ніяк не зможете його спіймати, а всі ці потуги виглядають лише як розваги колумністів та дешевий піар для дешевого клоуна, як Діму колись правильно вирахував Колєсніков. І від того, що Ви зрештою отримаєте всі ці відповіді, Табачник все одно не стане ані видатним інтелектуалом, ані знаним науковцем…
IP: 194.44.31.---
Pike _ 21.04.2010 10:10
Леся Оробець:
важко шукати чорну кішку в темній кімнаті - особливо, коли її там нема...
Юнацький максималізм та інколи плутанина понять, хоча ідея хороша, тим більше з огляду на постать Табачника. Кілька аспектів панночці потрібно таки пояснити. 1) Директори згаданих інститутів не є чиновниками, про що пані може і не здогадується. Вони обираються колективами інститутів та затверджуються Президією НАН. 2) Ін-т історії та Кураса дадуть цілком зрозумілу відповідь, що справи та інші матеріали зберігалися 10 років (як того і вимагає закон) і наразі не збереглися і це буде правдою, поціновувачів табачника не багато, щоб збирати його праці. 3) Табачник захищався за сумою статей, колись була така формула, яка виписана у наданому посиланні, але автореферат все одно виготовлявся, тому що саме його розглядали як доповідь і саме він мав форму, яку можна розіслати, тому його можна відшукати.
IP: 82.206.129.---
Uatumbai _ 20.04.2010 23:47
Ну, він же ще й того...совсем наш, и вообще, полный запад и эуропа.
http://www.obozrevatel.com/news/2006/9/27/137467.htm
IP: 213.169.89.---
Regin _ 20.04.2010 22:04
Автору риспект! Давно пора помочь журналистам. У депутатов полномочий по закону поболее. РУпор вон пыжился-пыжился - и ни фига не нашел. Интересно глянуть на тексты прахвесора, если они есть в природе))
IP: 195.28.30.---
Petro53 _ 20.04.2010 20:07
Він такий доктор наук як його патрон проФФесор. До речі, Табачник ще й полковник. Погони йому дістались як і вчені ступені. Країною керує лжееліта, задля піднесенні себе у власних очах януковичі, табачники, литвини, тимошенки накрали собі не тільки майна, а й титулів. Середньовічна азіатчина і не більше.
IP: 95.135.254.---
grey_wolf _ 20.04.2010 18:06
Ну, не будемо спішити оголошувати Табачника злочинцем. Всьому свій час, та й не в нашій це компетенції, а суду. Але "дешевим клоуном, казнокрадом і нацистом" Діма таки є :). Цього в нього не віднімеш. Як в тому анекдоті про преферансистів: "...і так непогано получилось" /(С) :)))
IP: 195.182.203.---
yanec _ 20.04.2010 16:30
s0fia:
Тут йдеться про злочин: підробка документів. До чого тут автор статті?
IP: 77.123.224.---
nin-1040 _ 20.04.2010 15:55
епутат Москаль відпочиває - журналісти не знайшли дисертацій "однієї з найосвіченіших людей України" пана Дмитра Табачника:
http://www.rupor.info/spec/dosie/novoe-delo/2010/04/02/v-poiskah-dissertacij-dmitrija-tabachnika-kopija-d/ :
Обидві дисертації (1991 і 1995 роки) він захистив за доповідями - у одній і тій же вченій Раді, - з інтервалом меншим за 5 років ! Повний абзац у правовому сенсі. В установчих державних закладах текст доповідей відсутній. Є реферат у 39 сторінок зі списком літератури з 52 (51) джерел !

Вчений світ, подивіться поки не зняли - -"обхохочитесь". Mонографії у співавторстві. Серед наукових робіт газетні статті.
Головне - при захисті за доповіддю розсилається доповідь, а не реферат. За журналістами його: доповіді "в природі не існує" - розсилався реферат ! Ганьба НАН України.
Та він же пройдисвіт, брудний ловкач. Ганьба НАН України.
За журналістами кандидатську йому редагував (писав ?) тоді його - начальника канцелярії (кого ? 1991 р) підлеглий Д. Видрін
IP: 95.132.60.---
s0fia _ 20.04.2010 15:39
Вы бы лучше про себя написали, что такого хорошего сделали для народа Украины и стали депутатом? Или хотя бы сообщили общественности сколько, кому и чего дали, чтобы обрести статус депутата!
IP: 82.193.97.---
salus1 _ 20.04.2010 15:35
Скажите, неужели вам было бы легче, если бы вы открыли его диссертацию? Вы действительно считаете, что диплом кандидата или доктора в нашей стране определяет настоящего ученого, а не карьериста? Защита ученых степеней - это уже много лет доходное дело. Едва ли среди массы защищенных диссертаций (по гуманитарным предметам) найдется пара-тройка стоящих. все остальное - макулатура. Наука в полнейшем упадке и дипломы эти давно уже ничего не значат.
IP: 213.159.235.---
ligor _ 20.04.2010 14:47
wau _ 20.04.2010 14:07Шановна пані, займайтесь, будь-ласка, совєю справою. У базовій освіті - проблем багато. Але ж їх вирішувати - потрібний час, праця, зусилля. Набагато цікавіше посвітити своєю дитячою мордочкою та манікюром у ЗМІ. Може варто піти в акторки чи танцюристки та звільнити місце для професіоналів?

ПроФФесионалов с купленными дипломами!
IP: 95.132.235.---
wau _ 20.04.2010 14:07
Шановна пані, займайтесь, будь-ласка, совєю справою. У базовій освіті - проблем багато. Але ж їх вирішувати - потрібний час, праця, зусилля. Набагато цікавіше посвітити своєю дитячою мордочкою та манікюром у ЗМІ. Може варто піти в акторки чи танцюристки та звільнити місце для професіоналів?
IP: 195.209.237.---
vmir44 _ 20.04.2010 13:58
Ордена у Табачника потому,что он-сволочь и такие же сволочи давали ему рекомендации!
IP: 82.207.96.---
Лао _ 20.04.2010 13:00
Чудова стаття, традиції керманичів живуть. Пам ятаю одного премєра, що мав кандидацьку на тему типа "Роль партійної організації в економічному розвитку колективного господарства" Люстрацію треба невідкладно проводити.
IP: 195.191.91.---
Елена Маркосян _ 20.04.2010 12:53
А зачем вам работы Табачника? Хотите найти в них слабые места и идеологические "привязки" советских времен (без которых не то что ученую степень получить, статью нельзя было в газете напечатать)? Можете мне объяснить, зачем вам, депутату, это нужно? Вам что, за народные деньги больше заниматься нечем? Вы бы лучше поискали довоенный закон США "о праве гражданина быть услышанным" и рассказали политикам и обществу, как этот закон развивался, частью какого законодательства стал, какую пользу принес США во времена Великой дипрессии. В конце концов - вас для чего депутатом избрали? Для того, чтобы вы работали в качестве исследователя трудов ваших политических оппонентов? В Украине дипломы и ученые степени гуманитариев были при совке и остаются сегодня муз.шкатулками с двойным дном. И другого не будет, пока история и культура используются как инструмент идеологического давления власти на общество. Даже если это давление украшают лозунгами о необходимости возрождения национальной культуры.
IP: 77.123.224.---
nin-1040 _ 20.04.2010 12:48
Додаток про ордени Табачника
(Коменти на http://www.pravda.com.ua/columns/2010/03/19/4876503/view_comments/)

Неюля _ 20.03.2010 14:54 IP: 77.52.12.---
Большой крест ордена «За заслуги перед Итальянской Республикой» (28 октября 1996 года) [14]
Медаль «За отвагу на пожаре» (СССР), 6 медалей Украины
Орден Святого Равноапостольного князя Владимира I степени (Украинская православная церковь (Московского Патриархата) — за выдающийся личный вклад в возрождение Православия в Украине и церковные заслуги
Орден Святого преподобного Нестора-летописца I степени (УПЦ (Московского Патриархата)
Почётная грамота Кабинета Министров Украины (2003 год)
---
Міністр освіти України Д. Табачник ганьба президента України В.Ф. Януковича !
Українофоба Табачника Геть! Українофоба Семиноженка Геть !

За Хвильовим, за Мазепою, за П. Орликом, за С.Бандерою - Геть від Москви !
Геть від українофобської підступної Москви !

Сумуємо разом з поляками. І Геть від Москви !
IP: 77.123.224.---
nin-1040 _ 20.04.2010 12:34
Підтримую Олесю.
Зараз на кон поставлено українську Україну. Нам, українцям, не просто не потрібні українофоби табачники, нам треба позбавлятись негідників !
А що до Д. Табачника це так.
Міністр освіти України Д. Табачник ганьба преза України В.Ф. Януковича ! - бо, щоб не казали про те, що це кандидатура Кремля, формально він кандидатура Януковича.
А хто надавав цьому негіднику нагороди :
Коменти на http://www.pravda.com.ua/columns/2010/03/19/4876503/view_comments/
Неюля _ 20.03.2010 14:54 IP: 77.52.12.---
Орден князя Ярослава Мудрого V степени (2003 год) — за выдающийся личный вклад в государственное строительство, плодотворную научную и общественно-политическую деятельность
Орден Богдана Хмельницкого III степени (1999 год)
19 орденов иностранных государств, в том числе Испании, Италии, Франции, Ватикана, Греции, Португалии, Бразилии, Аргентины , Индонезии, Чили, Польши, Бельгии, Перу, Боливии, Доминиканской республики, Республики Куба.
Большой крест ордена «За заслуги
IP: 212.90.169.---
Peresich _ 20.04.2010 12:04
Вот интересно, а кто-нибудь из читавших статью помнит Дж.Слейтона?
IP: 213.169.89.---
Regin _ 20.04.2010 11:30
Cпасибо тебе, Леся. Умничка))
IP: 178.165.64.---
Грицько Нечоса _ 20.04.2010 11:25
От, причепилися хлопці до дипломів, та щоб в Україні дипломи були справжні, науку, мабуть, фінансувати треба та щоб виробництво працювало. А так, яка "наука", такі й "дипломи". Заводи, КБ, НДІ майже не працюють, тобто, фахівці не потрібні, але "універсітети" когось штампують - й "фахівців" й "науковців", які мають займатися не реальною справою, а казна чим. От й з'являються "дисертації" на тему "скільки чортів уміститься на кінці голки". Ну що з того, що я непогано закінчив авіаінститут й вже через 5 років керував розробкою систем? Так за 2-2,5 тисячі гривень нехай вони самі збройні комплекси розробляють та здають їх "представнику замовника", а на моїй сучасній роботі який "диплом" не купиш - все буде однаково, але гроші інші.
IP: 178.92.3.---
Ліберал _ 20.04.2010 10:41
Чудово. УкрНТЕІ тепер перейшов до рук нардепа Партії Регіонів пана Луцького- такого собі 36 річного хлопця, який посідає місце першого проректора Національного авіаційного університету. Знаємо, як він стає науковим керівником кандидатських дисертацій... Начальники підзвітніх підрозділів керують протягом трьох років аспірантами, а потім пану Луцькому їх дарують і він начеб-то створює " свою наукову школу", навіть в обличчя не знаючи "аспірантських чад".....
Ганьба Партії Регіонів!!!!!
IP: 193.41.4.---
Швець _ 20.04.2010 10:05
В Україні просто є дві категорії науковців:
1. Професори, пошуковці, науковці та історики, для яких наука є їх життям.
2. Проффесори, які купляють, "здобувають" чи отримують у дарунок вченні звання та користуються ними для своєї політичної карєри.
Діма табачник яскравий приклад проффесури головного проффесора. І таких не один і не два у вищому керівництві країни.
IP: 195.177.237.---
Дамблдор _ 20.04.2010 10:04
Грицько Нечоса:

ті,кому можна було б довірити вдаду - надто далекі від тієї влади... Хто їх туди допустить?
Адже до влади дорвалася постсовєцька верхівка, ті хто вчора кричав "Слава КПСС".
Та й сам фігурант статті був свого часу зав. відділом ЛКСМУ і сином рад. чиновника Володимира Ісеровича Табачника, який не звик жити на одну зарплату до чого і синка привчив... А дідуся "науковця" звали Ісер Менделевич Табачник...)
IP: 178.165.64.---
Грицько Нечоса _ 20.04.2010 09:55
stbr _ 20.04.2010 09:40
Дамблдор _ 20.04.2010 09:29

Шановні, а що робити, коли в Україні нема з кого вибрати? Злодій на злодії та злодієм поганяє. Наприклад, знаємо двох Зваричів, один - самозванець, другий - хабарник. Експрем'єрка - торговка, експрезидент - бугалтер та, мабуть, ще й стукач, про сучасного вже помовчу. Ну не здатна "Платонов и быстрых разумом Невтонов" земля украинска рожать, хіба що "швидких на руку", знов треба "варягів" закликати.
IP: 93.183.239.---
Лисиче _ 20.04.2010 09:48
stbr _ 20.04.2010 09:40
А хіба в принципі можна довіряти українським дипломам будь якого рангу?
IP: 193.19.230.---
stbr _ 20.04.2010 09:40
Шановні! Ваші зауваження в адресу автора просто хамські. У статті аргументовано поставлено під сумнів наукові сиупені Табачника, Я впевнений, що присуджувати ці "наукові ступені" немає за що. Ви тільки гляньте на Табачника, його лесикон, відверту брехню, відсутність аргументів у дискусіях. Людина не володіє науковим мисленням. Це шахраюватий тип, який карєру побудував на паплюженні інших. Згадаймо скандал з присвоєння полковника нашому герою!. Кучма змушений був "забрати полковничу папаху" від Діми. А здопомогою КГБ не один шахрай долсяг владних висот. Підтримую пані Лесю. Згадаймо про диплом ще одного "достойника"-- заступника голови СБУ. Вважаю, нам необхідно вияснити наявність і походження наукових ступенів, але навіть атестатів за середню школу, в багатьох наших достойників.
IP: 195.177.237.---
Дамблдор _ 20.04.2010 09:29
Когда нечем отбеливать фигуранта статьи перекидываются на автора. Известный прием. Только на кого расчитано?
ЗЫ
Интересно, а чего в жизни добился Табачник, САМОСТОЯТЕЛЬНО ?
Его же выбрось на улицу из кабмина ,вычеркни из партийных списков - и будет продавать свои хоромы и картины и пр. наворованое добро , иначе жрать нечего будет. Наукивэць,мля.
IP: 178.165.64.---
Грицько Нечоса _ 20.04.2010 09:25
По-моему, учебники, которые захлюбываясь от умиления рассказывают про "помаранчеве диво", называют Софию "Десятиной церковью" и для ответов на вопросы в которых нужно изучать Гугл, а не учебник, нужно переделывать, а то, блин, приводят, например, строчку из Омара Хайямы и спрашивают, а кто автор? Совсем идиоты, я весь раздел перечитал - ответа не нашел, только в сети, но не у каждого же комп и сеть дома.
IP: 93.183.239.---
Лисиче _ 20.04.2010 08:50
terrapin _ 19.04.2010 14:31
Леся, извините, но Вы не имеете права гнать на Табачника. Какой бы он ни был, но он всего в жизни добился сам. А Вы, как бы это помягче - представитель мажоров - учились в Институте международных отношений, папа - депутат, свекор - руководитель фонда молодежного кредитования.
Вы ничего в жизни своими руками не заработали и не заслужили, чтобы других поучать.
Здесь к месту старая библейская цитата про бревно в глазу))))
.....................................................................................................
А жити дівчині можна?
IP: 82.144.198.---
Д3ЮБА _ 20.04.2010 08:50
А статейка-то, говорят, украдена!
http://rupor.info/spec/dosie/novoe-delo/2010/04/20/lzheoppozicija-lesi-orobec-k-lzheministru-tabachni/
IP: 94.179.221.---
УХ ТЫ _ 20.04.2010 08:48
Наконец-то Оробец начала отрабатывать то, за что её в Раду пристроили. Ну, в освите не разбирается. понятно. Дня не работала. Может хоть в дерьме ковырятся умеет профессионально. Хотя то, что это закончится пшиком, она и сама наверное понимает. Видать на гачке хорошем сидит.
IP: 195.66.137.---
Bitis _ 20.04.2010 08:27
Защита докторской без написания диссертационной работы, по докладу, практикавалась и до Табачника. Однако такая форма защиты применялась очень редко и исключительно для БОЛЬШИХ ученных. Так защищал докторскую Королёв например.
Однако сравнивать Табачника и Королёва смешно. Надеюсь Дмитрий Владимирович это и сам понимает. Насколько я знаю, всерьёз, его ученным никто и не считает.
IP: 193.109.145.---
щахтар _ 20.04.2010 08:17
забагато уваги Чмо є Чмо
IP: 72.192.127.---
Hussar _ 20.04.2010 08:14
Табачник, конечно сукин сын, но он наш сукин сын; я за него болею.

На его месте, если его учёные степени - сплошной подлог, я бы изъял все документы во всех возможных мест хранения и их бы уничтожил. Вот вам дипломы, выданные ВАКом, уполномоченным государственным учреждением - остальное не моё дело. Ищите-копайте - ничего не найдёте! Я не я, и лошадь не моя.

При такой тактике ничего определённого доказать невозможно - если отсутствуют свидетельства того, что именно он, Табачник, уничтожил все следы своей якобы псевдонаучноий деятельности.

Самым убедительным контраргументом Табачника был бы десяток научных статей, опубликованных в международных научных журналах. Против такого доказательства действительно не попрёшь. Но я подоздреваю, что таких доказательств нет ни у Табачника, ни у его патрона Семиниженко. Да и вообще в Украине таких учёных найдётся единицы. Если они не сбежали в другие края, где не только трава зеленее, но и денежные купюры.
IP: 72.192.127.---
Hussar _ 20.04.2010 08:02
У меня в отношении Олеси есть лишь одно возражение. Её утверждение "він не мав права на здобуття докторського ступеню раніше 1996 року" ложно. Олеся просто не в теме и/или юридичски недостатотчно грамотна - это типично для мажоров. На самом деле Табачник имел такое право. Нет никаких ограничений на время между защитой кандидатский и докторский диссертаций. Более того - в ходе защиты кандидатской специлизированный совет имеет право перевести её в категорию докторский. Такое было предусмотено в соответстсующих положениях.
IP: 72.192.127.---
Hussar _ 20.04.2010 07:55
Олеся начала копать там, где по-видимому что-то действительно можно найти. Если Табачник честно заработал свои учёные степени, то его "научные доклады, заменяющие диссертации" должны сохраниться в архивах. Вместе с детальным обоснованием причин, по которым даровитый учёный был избавлен от написания полноценных диссератций. Полагаю, что если эти докумемты найдутся, то сомнения в честности Табачника как учёного будут сняты. Потому что любой анализ содержания этих давнишних документов сейчас будет предвзятым. Но если эти докуметы найти не удастся, то честность Табачника будет поставлена под вопрос. Особенно если удастся установить, что документы и их следы были намеренно уничтожены. Следы имеет смыслл поискать в ВАКе - там обязаны хранить диссертационное дело соискателя.
IP: 109.229.4.---
awa _ 20.04.2010 03:50
Дык прохвост он. Жулик - он есть жулик. Особенно если еврейский мальчик.
У них там в ПРдунии все такие прахвессара. Даже чечёткин-клоун. Во анекдот.
Пусть противсихампенсии платят за дебильность как инвалидность - это они их выбирали, идиоты...
IP: 213.169.89.---
Regin _ 20.04.2010 02:14
mickaaa _ 20.04.2010 01:59
хотів крикнути: табакєвіча на кіл!

Табачника на кол нельзя. Не положено-с. Какой-никакой, а полковник!!!
Их благородие, можно тока на лафет. Или орудийный ствол. Так почету больше)
Сторінки:      Попередня      Наступна 

АВТОРИЗАЦІЯ


УВІЙТИВІДМІНИТИ
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь.
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter   Вконтакте