Заснована Георгієм Гонгадзе у 2000 році

Пістони для Андруховича

КОМЕНТАРІ
ДОДАТИ КОМЕНТАР   
IP: 195.182.194.---
Дмитро Десятерик _ 04.01.2011 23:46
Отже, чергове ультраправе патякало взялося вчити письменників писати, а читачів - читати.
Пасаж про Донцова - таке саме ультраправе патякало, котре з його писульками навіть близько біля Хвильового не стояло, особливо зворушив.
IP: 193.108.128.---
Гарно _ 12.08.2010 17:01
Ліберал:
А ви оригінал)))

Процитую вас:
"конфлікт нової Візантії ("смирение и всякая власть от Бога") і католицько-протестантських цінностей не подолати в Україні"

Це дуже цікаво, але я не бачу - яке воно має відношення до України.

В Україні панівною релігією є - язичництво. Точніше - поклоніння грошам та всьому матеріальному.

Навіть в Росії "вся власть от Бога" не є аксіомою. Згадайте як там не любили Горбі, а пізніше Єльцина.

путіна люблять не тому, що він "власть від Бога", а тому, що він - Путін.

От Медведєва вже так не люблять

При всі повазі, мені здається зайвим притягувати такі складні і давні матерії як Візантія та Рим для пояснення стосунків у межах сучасної України
IP: 93.74.60.---
Ліберал _ 12.08.2010 16:45
а про Ющенко слід сказати наступне: він таки відшукав код еволюції українців шляхом повернення їх свідомості в дохристиянський період. Проект української помісної церкви у лоні асимільованого Старим Римом Візантійського православного дому не спрацював і не спрацює.
Дохристиянський архаїчний сценарій формування своєї ідентичності, швидше за все, не дасть розгорнутись сепаратизму і на думку проектерів здатен об"єднувати слов"ян навколо Києва, а не навколо візантійських трофеїв:) Софії Полеолог. Згадайте як на римсько-скандинавській міфології та епосі був об"єднаний німецький народ....
В іншому випадку сепаратизм неминучий - конфлікт нової Візантії ("смирение и всякая власть от Бога") і католицько-протестантських цінностей не подолати в Україні . Або буде сепаратизм, або буде тимчасове поневолення чи то Західної України чи то Донбасу проектами, які для них є абсолютно неприпустимими.
IP: 93.74.60.---
Ліберал _ 12.08.2010 16:25
B]Гарно:
так для чого тоді цитувати минуле, якщо Ви його відкидаєте. Так просто майбутнє не народжується. Діалектика передбачає зв"язок минулого, теперішнього і майбутнього. пан Ющенко, який, повірте, з Шевченком вставав і засинав, занадто заглибився в минуле (став так би мовити архаїчним Президентом) і не взяв раціональне зерно в ЮВТ (стратега) - дивитись завжди в майбутнє або у Федоровича (Чавунного лба) - жити за існуючими добре відпрацьованими відомими пацанам, ханигам і екс-комсомольцям схемами та грати у теніс і гольф. Віктор Ющенко не тільки не навчився на своїх помилках, він пішов ще далі - зараз розпочав новий проект, який ще дасть свій врожай - він відшукав коріння формування нової свідомості українців в трипільській культурі, в рунах та ярилівщині і підмішувати цей коктель радикальним націоналізмом з організацією етнофестивалів по центральній Україні. Це явно не вписується у наміри навернення українців до «исконної» віри УПЦ МП і держави Русі-Украйни.
IP: 193.108.128.---
Гарно _ 12.08.2010 15:23
Людині притаманно обманювати себе

Відсутність консенсусу між галичанами та донецькими з приводу якихось питань сучасного, чи минулого є маловажливою

Важливо знайти такий концепт майбутнього для України, який обєднав би і тих, і інших.

При чому, Ліберале, іншого виходу як знайти такий крнцепт - не існує.
IP: 193.108.128.---
Гарно _ 12.08.2010 15:17
Не буду говорити за Ющенка, але гадаю, що Шевченка я розумію краще за багатьох. Просто тому, що я його цитую. А не інтерпретую
Тому, гадаю, вам краще вже дотримуватися тези про "помилковість та романтизм". Шевченка. Та правоту вашу. З Ющенком.
Не знаю. Може і праві ви були (і є). Але якось люди вас не зрозуміли і не підтримали. Нє?
IP: 93.74.60.---
Ліберал _ 12.08.2010 15:15
Так ось, щоб визначитись з такою місією, і зреалізувати слова Кобзаря "Обніміться ж, брати мої,
Молю вас, благаю!" - вбачається можливим як раз за умови, про яку говорять дві різнополюсні особистості Андрухович і Табачник- - Геть від Кремля або "Создание единой и неделимой", як виразився тут користувач AMARTIN1976 східнословянської "федеративної світової потуги":))))))) Не можуть на філогенетичному рівні обійнятись донецький русофіл і галицький русофоб до тих пір, поки донецький русофіл на деякий час не нафарширує грошима (не купить) галичанина, або до тих пір, поки донецький русофіл не зрозуміє, що він українець, а не "русский" або "найближчий і найвірніший брат русского" (хоча для истинно русских донецкий брат является малограмотным гекающим хохлом). Такий брудершарфт вбачається все одно хитким. При тимчасовій перемозі у певній часовій точці галицького проекту над донецьким і навпаки, завжди будуть працювати і Кремль і Захід на руйнацію такого проекту і це буде без кінця.
IP: 93.74.60.---
Ліберал _ 12.08.2010 14:56
Гарно:

Не забувайте, що Шевченко і Франко страждали романтизмом, були ілюзіоністами і недооцінювали роль буферних територій в Європі для Священої Римської Імперії і Московсько-ординського царства, часто в своїх творах обходили місце України в розриві між двома цивілізаціями. Буферними територіями є також і Польща, Угорщина, Литва, Румунія - сусідки і в свій час недруги наші. Чому ці сусідки зробили вибір між уламками Варшавського договору і НАТО? Чому вони так хочуть відірватись від культурного і газово-економічного лона Московії і проглиблюють свої економіки у спільний ринок ЄС і просять встановити ракетну систему Pro на східних кордонах? Чогось бояться? Отож... А Ви Тараса Григоровича згадали..... Мабуть Ющенко Кобзаря розумів краще, ніж Ви. Треба стати єдиними не у шляхах, а у цілі (місії) побудови країни і визначитись якого ми роду і чи хочемо мати ВЛАСНУ країну в спільній системі європейських цінностей і еволюціонувати геть від бидла до цивілізованої форми
IP: 193.108.128.---
Гарно _ 12.08.2010 13:50
Ліберал:
Ви кажете, що нам треба вибирати...
Цікаво - як цю альтернативу нам показав Шевченко:
"Раби, підножки! Грязь Москви! Варшавське бидло - ваші пани, ясновельможнії гетьмани.
Тобто вибір по-вашому невеликий: або Грязь Москви, або Варшавське Бидло.
То ж ви обираєте Варшавське Бидло і вирите, що саме так Україні бидлувати буде краще.
Можливо
Але Шевченко думав інакше
Він взагалі пропонував відмовитися від хибних альтернатив і не обирати межи двох зол
IP: 93.74.60.---
Ліберал _ 12.08.2010 13:38
Якісь Кульчинські будуть розповідати інтелігенції, що їй читати треба з ранніх творів комуністичної письменницької еліти. Шановні! Андрухович правий на філогенетичному рівні: Україна здатна відбутись за двох умов- Або Україна мінус Галичина = Московська провінція. Або Україна мінус Донбас та Крим = європейська Україна. Галичина увесь час збурювала Центр до європеїзації, а Донбас до Московії. І дивними є слова І.Я. Франка: "Не пора, не пора, не пора москалеві й ляхові служить. Довершилась України кривда стара - нам пора для України жить". Ні, кривда стара знов прийшла і треба думати про те, що наразі назріло рішення: українці мають поглиблювати коріння печенегів і половців (під проводом Кровосісів, Табачників, Туранчоксів-Семиноженок та патріарха Кирила-Моргани і свити кремлівських ФСБ- карликів), чи долучитись до сім"ї європейських народів. І тут треба робити вибір між системою індивідуалістів з правом свободи вибору та колективізмом і азійсько-іваногрозновським авторитаризмом.
IP: 93.72.33.---
Vasylysk _ 12.08.2010 12:11
amartin1976:
Хлопці! Оці ваші марення і живлять ідею "рускава міра". Товариш Сталін вже пробував її зреалізувати. Що з того вийшло, ви, сподіваюсь, теж знаєте. Москва залюбки перетворює різні соціальні ідеї від християнства до комунізму в інструменти досягнення своєї маячні про світове панування. Пора б вже це зрозуміти. Не зазіхай і не піддавайся на усесвітні провокації! Живи, працюй, чисти свій нужник, поважай сусідів і тих, що далі, і тебе будуть поважати, і тобі буде добре. Але посилюй свою боєздатність і невпинно слідкуй за ворогом, особливо за тим, який прикидується тобі другом, чи братом!
IP: 195.43.43.---
amartin1976 _ 12.08.2010 10:54
rusyn_a:
Лагідний:
А я за РУСЬ - з Донецьком, Москвою, Галичем, Новгородом, Києвом, Черніговом, Перемишлем та Переяславом. Федеративну світову потугу.
_________________________________________
ХОча, з іошого боку...
Повернути блудних кацапів в Українське лоно, відновити Русь Київську, позбавити її північно-східну частину псевдо "православіія" нинішнього розливу та навернути знову у християнську віру, зробити так, щоби москвини знгадали рідну українську мову, знищити нав"язану північно-східним українцям ординсько - візантійську брехливу ідеологію, очистити від більшовизму та угро-фінського шовінізму...
Тоді дійсно можна жити в єдиній Україні - Пусі Від Балтійського моря до Тихого океану )
IP: 195.43.43.---
amartin1976 _ 12.08.2010 10:51
rusyn_a:
Лагідний:
А я за РУСЬ - з Донецьком, Москвою, Галичем, Новгородом, Києвом, Черніговом, Перемишлем та Переяславом. Федеративну світову потугу.
__________________________________________
Добре, добре...
Ти тільки не нервуйся - з"їж пігулочку )
IP: 195.43.43.---
amartin1976 _ 12.08.2010 10:50
rusyn_a:
І різні Югочки мені тут - НЕ УКАЗ! ;)
_____________________________________
Олігофренам ніхто не указ )
Єжине добре - олігофрени не живуть довго )))
IP: 178.94.63.---
rusyn_a _ 12.08.2010 10:18
І різні Югочки мені тут - НЕ УКАЗ! ;)
IP: 178.94.63.---
rusyn_a _ 12.08.2010 10:18
Лагідний:
А я за РУСЬ - з Донецьком, Москвою, Галичем, Новгородом, Києвом, Черніговом, Перемишлем та Переяславом. Федеративну світову потугу.
IP: 77.121.105.---
Лагідний _ 12.08.2010 10:01
rusyn_a:
Не тому ця ідея так обговорюєтся що є Андрухович а тому що вона заділа струни душі кожного українця який думає як йому жити і жити його дітям!Я,наприклад за Україну без Донецька!Хай ідуть а російсьек задупьє!
IP: 82.207.24.---
Mike_Kharkov _ 12.08.2010 09:26
convex _ 12.08.2010 00:34

У Майка "одна, но пламенная" мысль - "потому, что они (хохлы, пиндосы, etc) тупые". Чекаємо. коли з'явиться друга.
_______________________

Вряд ли, я ж хохол :)

А вы все верите в потусторонние силы? я уже нет, считаю что учиться таки нужно, "от природы" цивилизации не бывает.
IP: 178.94.63.---
rusyn_a _ 12.08.2010 09:17
Андрухович уже заявляв, що "запалити" більшість руських ідеєю "України" йому не вдалося (при цьому, можливо, він не справився з чиїмось завданням, - і до нього прохололи на Заході).
Сподіваюся, що Андруховичу також не вдасться запалити нас ідеєю СЕПАРАТИЗМУ. Не той у нього рівень, - з гів на не виллєш кулю, а з посереднього писаки - пророка.
І нехай навіть сказиться амартін, піде рас тично дрочучи на Андруховича, - Югочка мені - НЕ УКАЗ.
IP: 212.86.250.---
agevik _ 12.08.2010 01:31
А что это за отпрыск такой, Кульчинский Н. ? Может он известный литературовед? Нет. Может один из ведущих литературных критиков-тоже нет. Но как востребовано, "не читал, но знаю" среди ровенских директоров акционерного товарищества "Радио трек", особенно, когда такие отпрыски становятся "заслуженными журналистами" Ющенко, слово "Украины" здесь явно лишнее. "Из грази в князи", но вот не задача, рот так и остался грязным.....
IP: 188.163.120.---
convex _ 12.08.2010 00:34
Mike_Kharkov:
Если по сути, то менталитету "украинскому" далеко до менталитета "совкового".
--
У Майка "одна, но пламенная" мысль - "потому, что они (хохлы, пиндосы, etc) тупые". Чекаємо. коли з'явиться друга.
IP: 91.204.135.---
Mike_Kharkov _ 11.08.2010 23:05
amartin1976 _ 11.08.2010 11:54
Давайте по суті блога...

І в нього є недоліки, і він може помилятись - але не совковому бидлу, яке застрягло у своєму розвитку на рівні павок корчагіних судити його.
__________________________

Если по сути, то менталитету "украинскому" далеко до менталитета "совкового". Если вы способны мыслить, то задумайтесь над этим, это не смешно. Потому что похоже на приговор.
Разумеется. если вы одиночка, а не функционер денежного мешка.
IP: 178.94.103.---
rusyn_a _ 11.08.2010 18:29
amartin1976:
_____________________
Тобі не сподобалось, бо інтелект у тебе на рівні птушника...
не моде птушніку )
ну воно звісно, коли Ви так "пишите", то Ви переросли пту дуже.
Алюзій у вас ціла купа: "чмошнік", "ментовська криша"... Справжній фанат андруховича. )))
IP: 195.43.43.---
amartin1976 _ 11.08.2010 18:18
rusyn_a:
З написаного андруховичем, що я читав, мені нічого не сподобалося. Одну книжку купив - і баста. І зараз андруховича не купують.
Та й пияків не люблю.
П.С. Ти, бачу, без образ не можеш. Садюга. Дивись, залижеш андруховичу отвір, звідки витікають його "непересічні" ідеї. ))))))
____________________________
Тобі не сподобалось, бо інтелект у тебе на рівні птушника...
не моде птушніку подобатись така література - для цього мозги потрібні, начитаність, щоби виникали потрібні асоціації та алюзії )))
Імбециле, не намагайся мене образити - я не ображаюсь на кривляння нижчих приматів )
IP: 178.94.103.---
rusyn_a _ 11.08.2010 18:16
З написаного андруховичем, що я читав, мені нічого не сподобалося. Одну книжку купив - і баста. І зараз андруховича не купують.

Та й пияків не люблю.

П.С. Ти, бачу, без образ не можеш. Садюга. Дивись, залижеш андруховичу отвір, звідки витікають його "непересічні" ідеї. ))))))
IP: 195.43.43.---
amartin1976 _ 11.08.2010 18:06
rusyn_a:
невже ви такі наївні і досі вірите, що літературна слава в Україні не купується?
Вольвач, Процюк, Слапчук чи Пашковський не менш талановиті майстри слова.
Але їх нецікаво друкувати "Зюркампу". Не видаватиме "Факт". "Фоліо".
Чому? А от зіставте дані, подумайте, які сили стоять за цими видавництвами.
____________________________
))) звичайно ж...
і усім своїм читачам Андрухович доплачує, щоби купували його твори...
І за те, щоби його твори їм подобались доплачує... )
І в Україні, і в Росії, і в Польщі, і в Німеччині, і в Штатах - всім башляє)))
Тебе таки в дитинстві сильно по голові били )
IP: 178.94.103.---
rusyn_a _ 11.08.2010 16:58
невже ви такі наївні і досі вірите, що літературна слава в Україні не купується?
Вольвач, Процюк, Слапчук чи Пашковський не менш талановиті майстри слова.
Але їх нецікаво друкувати "Зюркампу". Не видаватиме "Факт". "Фоліо".
Чому? А от зіставте дані, подумайте, які сили стоять за цими видавництвами.
IP: 95.132.45.---
shulka0902 _ 11.08.2010 16:15
андрухович не побоявся - взяв та висловив свою думку і не лише на україні, і якщо того не робитимемо ми, а тихо будемо повзти під гнітом януківців, то гріш нам ціна, тільки на те і будемо здатні, що жалітися та критикувати тих, хто каже матку-правду про свавілля яника та його прихвостнів. історія дає нм шанс на місцевих виборах - не згідний, то зробити свій вибір на краще, але не мовчати та критикувати своїх же!
IP: 95.132.45.---
shulka0902 _ 11.08.2010 16:08
ну сказав андрухович, то сказав - така його власна думка (хоча думаю її поділяє більшість населення України) суть в іншому, письменник отаким поділом країни хотів сказати поміж рядків, що якби не янукович зі своїми прихвостнями і все вони чомусь вихідці з донецька, то зараз би країна не потерпала від фашистських реформ, і це взагалі не реформи, що більш ганебних законів для народу не могли вигадати навіть загарбники, а януківці роблять це з легкість та з брехнею на ділі та словах, чомусь ахметов будучи регіоналам - лише в позитивному плані згадується, а янукович - це якась н... його оточення те ж!
IP: 195.43.43.---
amartin1976 _ 11.08.2010 14:57
rusyn_a:
суб'єктик оцей амартін, котре так густо сипле матюками та русизмами, мабуть вважає себе неперевершеним інтелектуалом. на фоні андруховича воно, звісно, може йому так і здаватися.
особливо інтелектуальним у його хирлявих потугах є намагання розказати, як хтось неправильно розуміє андруховича.
Про читацьку деконструкцію пацику, який вміє тільки жвиндіти щось на кшталт "чмошнік", розказувати не будемо. Дочекаємось, поки лікар (або - в кращому випадку -бауер) віджене його від компа і заставить помити руки, а також клавіатуру.
________________________________________________
))) хлопчику, ти не вартуєш особливих зусиль...
назвати тебе чмошніком - це навіть більше того, на що ти заслуговуєш...
Одначе, я не серджусь на тебе - олігофренія - це хвороба, у якій хворий не винен - тут проблема генетична )))
IP: 194.44.31.---
lub_art _ 11.08.2010 14:25
Гарно:

Щодо еліти, я згоден. :) Але у поданому вище тексті мова йде саме про неї. Тому порівняння цілком доречне :)
IP: 194.44.31.---
lub_art _ 11.08.2010 14:24
Гарно:

Щодо еліти, я згоден, але у поданому вище тексті мова також йде саме про неї... :) Тому думаю, все досить доречно :)
IP: 194.44.31.---
lub_art _ 11.08.2010 14:22
Гарно:
Було ось так:
Німець скаже: «Ви моголи».
«Моголи! моголи!»
Золотого Тамерлана
Онучата голі.
Німець скаже: «Ви слав'яне».
«Слав'яне! слав'яне!»
Славних прадідів великих
Правнукі погані!

Моголи - це саме про нас, частково асимільованих нащадків Тамерлана
У будь-якому разі не дуже люб’язно...
IP: 178.94.103.---
rusyn_a _ 11.08.2010 14:19
суб'єктик оцей амартін, котре так густо сипле матюками та русизмами, мабуть вважає себе неперевершеним інтелектуалом. на фоні андруховича воно, звісно, може йому так і здаватися.

особливо інтелектуальним у його хирлявих потугах є намагання розказати, як хтось неправильно розуміє андруховича.
Про читацьку деконструкцію пацику, який вміє тільки жвиндіти щось на кшталт "чмошнік", розказувати не будемо. Дочекаємось, поки лікар (або - в кращому випадку -бауер) віджене його від компа і заставить помити руки, а також клавіатуру.
IP: 195.43.43.---
amartin1976 _ 11.08.2010 14:17
rusyn_a:
Стилістика amartin1976 цілком нац истська. Еге ж, немало серед адвокатів андруховича прихованих наци ків.
Русін зинд нідерменшен, генетичні відходи. Я, Я, натюрліх, ш в_ а й н е андруховицька.
___________________
Та причім тут нацизм...
Якби твоя мамка самогон не глушила в день зачаття - може щось путнє з тебе б і вийшло )
IP: 195.177.74.---
gorobyna13 _ 11.08.2010 14:14
звичайно кульчинського :)
IP: 195.177.74.---
gorobyna13 _ 11.08.2010 14:12
дякую.підтримую
IP: 178.94.103.---
rusyn_a _ 11.08.2010 14:11
amartin1976:
___________________
та ну, в кого ви питаєте?
В "русинів"...
Киньте, це генетичні відходи.
Стилістика amartin1976 цілком нац истська. Еге ж, немало серед адвокатів андруховича прихованих наци ків.
Русін зинд нідерменшен, генетичні відходи. Я, Я, натюрліх, ш в_ а й н е андруховицька.
IP: 193.108.128.---
Гарно _ 11.08.2010 14:08
Для lub_art

Шевченко ніколи на обзивав українців моголами.

Навпаки. Він критикував українську еліту, яка тупо повторювала настанови іноземних "гуру" У даному випадку про моголів:

"Німець каже : "Ви моголи"
- Моголи, моголи, золотого Тамерлана - онучата голі

Якось так там було
Сторінки:      Попередня      Наступна 

АВТОРИЗАЦІЯ


УВІЙТИВІДМІНИТИ
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь.
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом Facebook.