IP: 93.73.132.---
korzakadrom _ 06.09.2010 09:46
„міністрові культури Килиняку пригрозили звільненням, якщо він і надалі буде опікуватися збереженням українського дубляжу в кінотеатрах” – оце вже серйозно. На bezbrehni.com описали все по порядку
IP: 194.44.208.---
doktor21 _ 03.09.2010 17:10
Пану Гриніву не подобається Табачник? А чому ж тоді він так завзято в 2009 агітував за створення ПРіБЮТу ? Якби не "всьо пропало " то вже певне сидів на якомусь теплому містечку і проти Табачника не виступав.
IP: 82.117.234.---
Cjnybr _ 03.09.2010 17:09
Vital-w _Духовність мусульман переможе західний материалізм .Тому не думаю що нам ,Україні, це дуже треба******* Я не закликаю до тупого копіювання - треба взяти тільки основні принципи та засади організації громадянського суспільства та правової держави, а змістом їх наповнювати своїм. А то ще схибимо та замість Європейської України побудуємо собі азіятську Португалію :))
IP: 109.104.168.---
Vital-w _ 03.09.2010 16:29
Cjnybr:
Шановний,думаю Європа не загралась з мусульманами,а далеко відійшла від хрестиянства на якому виросла.Там давно культ грошей та комфорту,а не Ісуса Хреста.А на такому фундаменті у Європи шансу нема.Діти просто не народжуються,раса старіє і тихо відходить.Духовність мусульман переможе західний материалізм .Тому не думаю що нам ,Україні, це дуже треба.
Відносно творчої праці-100% згоден.
IP: 82.117.234.---
Cjnybr _ 03.09.2010 14:33
volga _ Vital-w _ Ви наводите стільки слушних думок, що мені у душі становиться дещо спокійніше за долю держави та народу (без жартів!). Хоча й без зауважень не можу: наприклад, що було б,якби зараз США визначили за мету будування нації?! На мій погляд, якщо правильно вибрати мету руху народу - нація в процесі його сама по собі сформується. Тим більш, що цей процес дуже не полюбляє насильництва або штучністі... Шановний Vital-w _ безумовно правий, що Європа загралася з мусульманами, но це якраз є відхід від європейськості: якщо я намагаюся стати громадянином якоїсь держави - я винен прийняти всі правила, за якими там живє народ - або шукати другу. А будувати Бейрут у Парижі - хіба ж це європейськість?! З іншого боку, Vital-w _ тра повернутися у 21 вік - зараз народ врятує не шмайсер, а компьютер (плуг). Ось якби фіни досить бігали - шукали штика, щоби кинутися грудьми за Суомі замість праці на своє ж благо - де б вони були?! Не згодні - візьмить молоток та розтрощіть свою "Нокію" :).
IP: 193.41.60.---
volga _ 03.09.2010 13:55
Vital-w _ 03.09.2010 10:04
volga:
Героя не можна відривати від його часу.В другому часі він звичайно був би іншим.
Якщо ми хочемо побудувати суспільство кращого загального буття через інструмент самоусвідомлення окремішним народом (нацією) із стандартами життя такими, які притаманні кращим націям (а не окремим особистостям), то спочатку ми повинні стати нацією. А лише потім слід вирішить, що нам брати за зразок. Саме вирішенність національного становлення є першим завданням.
Наприклад, російська нація ще в 19-му столітті мала окремих особистостей європейського рівня. Але не створивши націю (сучасна Росія не є нацією, а є тюрмою народів, яка триається на Газпромі, вона ніколи не стане європейською, скільки б часу її бандити не жили за кордоном) не можна не можна рухатись далі.
Дії Бандери і його сімї (батька вбили в Биковні бандокомуністи, трьох братів - цімці, Бандеру вбили в Німеччині агенти КГБ, а 2-х сестер згноїли в Росії в таборах) - це приклад боротьби за націю.
IP: 93.73.132.---
korzakadrom _ 03.09.2010 13:21
який можке бути стандарт освіти. Знайшов до статті коментар http://bezbrehni.com/article/shchool/ де пишу, я так розумію,Ю деякі зміни з шкільної програми. Виявляється що патріотичні вірші, класику викидать, заміняючи їх невідомими.
IP: 77.52.105.---
Батько_Махно _ 03.09.2010 12:17
От ви, пане Гринів пишете: "Можна передбачити, що ці кошти розподілятимуться приблизно за тією ж схемою, як вони витрачаються на будівництво першої в Севастополі української школи, де корупційна складова проекту становить 5 мільйонів гривень". Де ж були свідомі українці, коли ці кошти кралися? Мабуть теж крали? Це і є Відповідь на всі питання: Святі гроші, моліть Бога за нас!
Жидяра Табачник знищує все українське? І що ж? Ні тероритса нема, щоб його застрелив. Ні будь-якого іншого спротиву, крім пустих балачок п. Гриніва і йому подібних...
IP: 109.104.168.---
Vital-w _ 03.09.2010 10:04
volga:
В цілому згоден.Цинічно звучить лише,шо" Бандера герой лише на якомусь етапі".Героя не можна відривати від його часу.В другому часі він звичайно був би іншим.
IP: 109.104.168.---
Vital-w _ 03.09.2010 09:57
Cjnybr:
Шановний, ви ідеалізуєте"європейськість".Західний світогляд привів до того,що ще декілька років і там будуть одні мусульмани(статистика).А в них зовсім інший світогляд.Поплавок перевернеться.Нам потрібно шукати свій шлях.
Відносно голодомору.Наші діди отримали свободу після розпаду царської імперії.Свобода-це впершу чергу готовність померти за свій народ(з лицарських часів).Не хотіли помирати зі зброєю в руках-вмирали від голоду.Це їх вибір-не нам судити.Але на що ми готові сьогодні!?Особисто я обираю перший варіант,без пафосу.Від Бога не сховаєшся!
IP: 109.104.168.---
Vital-w _ 03.09.2010 09:57
Cjnybr:
Шановний, ви ідеалізуєте"європейськість".Західний світогляд привів до того,що ще декілька років і там будуть одні мусульмани(статистика).А в них зовсім інший світогляд.Поплавок перевернеться.Нам потрібно шукати свій шлях.
Відносно голодомору.Наші діди отримали свободу після розпаду царської імперії.Свобода-це впершу чергу готовність померти за свій народ(з лицарських часів).Не хотіли помирати зі зброєю в руках-вмирали від голоду.Це їх вибір-не нам судити.Але на що ми готові сьогодні!?Особисто я обираю перший варіант,без пафосу.Від Бога не сховаєшся!
IP: 93.72.95.---
seno _ 03.09.2010 09:46
volga:...спостерігаю дибелізм чи хвороби нащадків за дідівські злочини...
..................................................
Больших умственно-неполноценных дебилов и психически больных людей, чем те олигофрены, которые утверждают, что убийства учителей и врачей - это доброе и благородное дело, поискать еще надо.
IP: 109.104.168.---
Vital-w _ 03.09.2010 09:31
Шановний автор,в ваших словах багато правди.Але я особисто не вірю в чесного чиновника у якого багато влади .Будете ви міністром-теж наробите дурниць.
Потрібна реформа освіти,в якій мін.освіти не на вершині піраміди.На вершині має бути вчитель і школа.Неважливо скільки років вчити(комусь може12, комусь вистачить8 р.).Школи і вузи повинні мати СВОБОДУ.І оцінювати їх роботу має ринок праці, а не чиновник.Мін освіти має вирішувати принципові питання: про мову; про зовнішнє тестування;принципи виховання.... А якою книгою користуватися,час навчання та інше-має вирішувати вчитель і школа,щоб потім відповідати перед замовником.
Тоді наша освіта буде сприйматись у світі-цю "веломашину" давно придумали.
На сьогодні у нас всі з атестатами і дипломами вишів,нема лиш образованих і культурних! А про авторитет вчителя в суспільстві говорити взагалі неприходиться.
IP: 193.41.60.---
volga _ 03.09.2010 09:04
Cjnybr _ 02.09.2010 22:19
А дивиться - навіть осіб, що скоїли найстрашніші злочини не засуджують зараз ані рідні, ані друзі,,,, і це теж звідти, від Гулагу. Та не хтілося б, щоби один вид тоталітаризму змінили на другий....
Бог наказав і буде наказувати їх нащадків. І я, знаючи історію родин, в яких були провідники неправедного Слова, спостерігаю дибелізм чи хвороби нащадків за дідівські злочини.
Ви праві, що замість червоного (класоваго) може народитися коричневий (як нацизм) тоталітаризм.
Історично це пройшла Німеччина та історично це проходить сучасна Росія.
Сьогодні багато хворого люду намагається бути українським націоналістом. Одіти вишиванку - це не значить ним бути. А бути чемним і нести Слово Боже в діях і думках, і чужому вчитись, і свого не цуратись, нести муки за покращення і розуміння обіжених за ті ж злочини..
Але Україна ще не пройшла навіть фази державотворення... Тому на даному етапі Бандера та його сімя є цінним прикладом служіння цілі даного етапу
IP: 77.120.172.---
Cjnybr _ 02.09.2010 22:19
volga _ Не можна стати європейцем разом з народом, який далеко не європейський*****Зрозуміло,що не можна! Однак створювати умови для того - цілком можливо. А почати з себе та з своїх близьких - можна та необхідно. А щодо схибленої моралі - Ви, безумовно праві! А якою вона могла стати,як у 33му свої комнезамівці відбірали у своїх сусідів а почасту і рідних, останню їжу, як до війни моїй бабусі видавали на трудодень 100 г полови, тобто як не вкрадеш - помреш сам та діти з тобою.... Хто зна, скільки тра поколінь, щоби це виправити... А дивиться - навіть осіб, що скоїли найстрашніші злочини не засуджують зараз ані рідні, ані друзі,,,, і це теж звідти, від Гулагу. Та не хтілося б, щоби один вид тоталітаризму змінили на другий....
Щодо пришельців - я згоден з Вами, але в нас інша тенденція - розподіл своїх на більшо- і меншовартих . А це жодна цівілізована людина не сприймає! Як і дурнуваті для 21 в сперечання, який піп - кращий.
IP: 95.133.51.---
Arhip _ 02.09.2010 19:43
Дядя Ігор , покатай на Міцубісі по Києву , а я тобі за це про культуру розкажу ...................
IP: 193.41.60.---
volga _ 02.09.2010 18:31
Cjnybr:
будувати громадянське суспільство та правову державу, а не Бандеріну. СХІД І ЗАХІД РАЗОМ!
Де Ви бачили в моїх висловлення, що я прагну будувати Бандеріну? Знову перкручуєте.
Я мовив про історичну оцінку Бандери щодо боротьби за незалежність України. А це перекручують табачники і їм подібна задля стравлювання Сходу і Заходу задля розділяй і владарюй.
IP: 193.41.60.---
volga _ 02.09.2010 18:27
Cjnybr:
Простіше кажучи, Ви бажаєте бути ЄВРОПЕЙЦЕМ! Та до чого ж тут націоналізм, якого Європа, хвалити Бога позбулася вже піввіку і з яким Вас туди не пустили і не пустять - бо це є тоталітаризм 40 років,комунізм навиворот? Тож давайте і почнемо становитися европейцями, сповідувати загальноєвропейські цінності, будувати громадянське суспільство та правову державу, а не Бандеріну. СХІД І ЗАХІД РАЗОМ!
Не можна стати європейцем разом з народом, який далеко не європейський. Не можна зразу перескочити в рай, не пройшовши попередній етап формування нації як відповідної культури, що самобутня за традицією, але європейська за змістом. Так, у "хіба ревуть як ясла повні" Панаса Мирного мати донесла на свого сина бандита. Прообразом були реальні події. Так, європеєць донесе на сусіда, що не за загальними правилами припаркувався. Цього не зробить сучасний українець, бо в нього схиблене розуміння моралі.
IP: 193.41.60.---
volga _ 02.09.2010 18:18
Cjnybr _ 02.09.2010 14:08
у Гітлера мова йшла про ощасливлення всього людства через прихід до панування надлюдей - арійців, у Сталіна - через побудову в усьому світі раю земного "....де суспільні блага поллються повним потоком...", у Вас - про захист від "чужінців", які були здебільшого такі ж українці, як і ваші і не збиралися когось там грабувати
Знову перекручуєте, бо в мене відсутня мова про захист від "чужинців". Але це окрема тема, яка починалась із теми "партиціїв" та "плебеїв". Якщо я говорив про пришельців, то інше. Бо навіть в найдемократичнішому світі пришельці мають якісь проблеми перед тим, як набути громадянство.
Можливо, ця проблема була , відсутня для американців, які переїжджали для життя в Росії. Але з вони туди не їдуть. Був один такий в часи Брежнева, йому зробили добрі умови, але не ввели в Росії другою англійську мову. Може тому він і невдозі повернувся до США..
знову ж, прошу вести толерантно полеміку.
IP: 178.95.113.---
zmyroslava _ 02.09.2010 18:15
Сьогодні німець надрукував книжку де закликає виганяти з держави турків і євреїв ,бо німцями вони не стали, а тільки крім купи продай нічого для держави не зробили доброго.Живуть як черяк на задниці у суспільства на шиї і обкрадають населення .Може нарешті і нам взятися за таку справу,а то Табачники ,,тирять,,наші музейні цінності,а Азарови заводи,а ми українці на них пашимо.Чомусь німець не назвав словян .
IP: 109.110.92.---
Abadi Al Johar _ 02.09.2010 17:11
Abadi Al Johar _ 02.09.2010 17:05
СловоМаргінесу _ 01.09.2010 21:06
Как вам нравится этот красавец?
крушнаціон _ 01.09.2010 22:14
Не раз приходить думка, що чого ми боротьбу під проводом Мазепи проти Москви, називаємо- Мазепенщиною, боротьбу під проводом Петлюри – Петлюрівщиною, боротьбу УПА, під проводом Бандери – Бандерівщиною, боротьбу Києвововселенської Церкви проти тієї ї ж Москви – Учнівством, нібито вони всі якісь партизани, маленькі загони в криївках, це не так, це опір українського наріду проти тієї ж Москви, проти її панування на Україні як політичного, так економічного, також культурного і церковного. Такий поступовий і постійний вплив Росії нас і зробив " малоросами". напевно як ніколи зараз : " Борітеся - Поборете"
Как удержаться от желания изолировать этих крушнаитов в Галиции, в Канаде, в тюрьме или в психболнице?
IP: 109.110.92.---
Abadi Al Johar _ 02.09.2010 17:05
СловоМаргінесу _ 01.09.2010 21:06
Abadi Al Johar _ 01.09.2010 16:03
Аби Ваш погляд мав право на повагу, його слід очистити від махрового печерного нацизму! Від нього просто пирскає ненавистю до українців як нації й окремої етнічної групи-галичан. Причому без будь-яких пояснень і обгрунтувань, просто ненавиджу і все. Колись Ваші однодумці так кілька мільйонів євреїв поклали.
Слыхали выражение - "Посеешь ветер - пожнёшь бурю!" ?
IP: 93.73.132.---
tab no _ 02.09.2010 15:19
знайшов коментар на bezbrehni.com, в статті про освіту, де описано деякі зміни, які відбудуться з цого року в програмі школи з літ.
наприклад: усунуто дублювання вивчення кіноповісті О. Довженка «Зачарована Десна» (у 6 класі вивчаються фрагменти твору, а в 11 класі – вивчення твору «Зачарована Десна» знято);
ш ще мене вразило що забрали сильні вірші Самійленка, як "Ельдорадо" а додали щось невідоме
IP: 82.117.234.---
Cjnybr _ 02.09.2010 14:15
volga _ І бачу себе як особа, що належить до спільноти, яка хоче творити красу (такі будиночки простого люду, як на Заході України, а не гуртожитки з вибитими вікнами..) незалежно від того, хто є ця людина за походженням. Мені приємно спілкуватись із росіянами щирими та добрими, як у Василя Шукшина. Але мені неприємні зарозумілі кацапи та жиди, некультурні хохли. Ні, хай живуть. Але нехай не примущують мене бути такими ж рабами своєї ліні, своєї обмеженості, бруднити на вулицях, розмовляти голосно і т.п********** .Простіше кажучи, Ви бажаєте бути ЄВРОПЕЙЦЕМ! Та до чого ж тут націоналізм, якого Європа, хвалити Бога позбулася вже піввіку і з яким Вас туди не пустили і не пустять - бо це є тоталітаризм 40 років,комунізм навиворот? Тож давайте і почнемо становитися европейцями, сповідувати загальноєвропейські цінності, будувати громадянське суспільство та правову державу, а не Бандеріну. СХІД І ЗАХІД РАЗОМ!
IP: 82.117.234.---
Cjnybr _ 02.09.2010 14:08
volga _Прошу ще раз прочитати викладене раніше: у мене мова йшла про зло - добро в історичному плані і то лише розуміння права на захист від пришельців. Не перекручуйте, будь ласка*************
Та я ж не сперечаюся - у Гітлера мова йшла про ощасливлення всього людства через прихід до панування надлюдей - арійців, у Сталіна - через побудову в усьому світі раю земного "....де суспільні блага поллються повним потоком...", у Вас - про захист від "чужінців", які були здебільшого такі ж українці, як і ваші і не збиралися когось там грабувати, у Бен Ладена - щоби сонце ісламу засвітилося над усім світом.... УСІ НАЙБІЛЬШ ГАНЕБНІ ЗЛОЧИНИ В ІСТОРІЇ ЛЮДСТВА БУЛИ СКОЄНІ В ІМ"Я НАЙБІЛЬШ СВІТЛИХ ТА ПРИВАБЛИВИХ ІДЕЙ!Т Т(патентую!). І зараз Ви залюбки знайдете 101 привід побити "москаля" чи "східняка" і обгрунтуєте це не гірше, ніж німці-Освенцім, росіяни - Катинь, Бен Ладен - хмарочоси. БО ВИ УСІ - ОДНАКОВІ. Ви - тоталітаристи!!!
IP: 193.41.60.---
volga _ 02.09.2010 14:01
Cjnybr _ 02.09.2010 11:32
так, я націоналіст. Націоналіст України, Києва... І бачу себе як особа, що належить до спільноти, яка хоче творити красу (такі будиночки простого люду, як на Заході України, а не гуртожитки з вибитими вікнами..) незалежно від того, хто є ця людина за походженням. Мені приємно спілкуватись із росіянами щирими та добрими, як у Василя Шукшина. Але мені неприємні зарозумілі кацапи та жиди, некультурні хохли. Ні, хай живуть. Але нехай не примущують мене бути такими ж рабами своєї ліні, своєї обмеженості, бруднити на вулицях, розмовляти голосно і т.п.
IP: 193.41.60.---
volga _ 02.09.2010 13:34
sorokinlew _ 02.09.2010 11:11
volga:
А Красная Армия в Украине не была пришельцем. Земля Украины- это истинно русская земля испокон веков, с каких это пор русская земля для русских чужая?
Знову прошу виходити із історичної методології: Русь и Россия, то різні речі. Адже Німеччина, Австрія , Італія - то не одне й те, чим була середньовічна Священна Римська Імперія. Прочитайте, будь ласка, трохи історії і зрозумієте, чому італійці воювали проти австріяків, а австріяки проти німців. Не опирайтесь на метод дундукції. Бо навіть в комуністичному істматі можна знайти методологічний підхід, який Вам підскаже, що у 20-му столітті Західна Україна не була Росією
Сторінки:
← Попередня
Наступна →