Заснована Георгієм Гонгадзе у 2000 році

Всенародне Віче

КОМЕНТАРІ
ДОДАТИ КОМЕНТАР   
IP: 77.52.33.---
Fist _ 07.09.2010 07:37
"Велесова книга" вже розглядається як джерело права?;)))))

Колись довелось почути від одного молодого викладача теорії держава права про "ГЕОЛОГІЧНУ" теорію походження держави.
Це була сама перша його лекція для нас.
Після питання - а це випадково не помилка, може все ж слід "ТЕОЛОГІЧНА" ? - він наполіг, щоб саме так - "ГЕОЛОГІЧНА" ми і записали в конспектах...
Всі інші лекції у нього пройшли "на ура", бо ми слухали його з непідробною цікавістю з німим питннях в очах - "а що Ви сьогодні зморозите, пане викладач"?))))
IP: 77.122.54.---
PSL _ 06.09.2010 21:21
АнтиХахол _
"Вы, видно, не знаете, как печально закончилась Речь Посполитая."

Да вот, нормально так нынче живет. Да, между прочим, и в составе Российской империи жила лучше нежели вся Империя, и во времена ОВД - все кто мог из совка туда ездили за штанами и ботинками (типа в загранкомандировку).

"Вообще мне как юристу с высшим образованием ..." - перл достойный автора статьи. Бывают юристы без высшего образования?! ПЮУ? - профюручилище?

Да, могу подписаться также "АнтиКоцап".
сегодня самый популярный анекдот, что Путин, отвечая на вопрос интервьюера по поводу того, что случилось с Россией, отвечает: она сгорела. Так же, как он ответил когда-то по поводу подлодки, что она утонула.
IP: 95.134.29.---
АнтиХахол _ 06.09.2010 20:56
Вообще мне как юристу с высшим образованием статья кардинально подняла настроение. Чего только стоит предложение избирать до Віче "авторитетних старійшин" - ума не приложу, кто и как будет определять этот авторитет, и чем он отличается, в частности, от старческого маразма. Может быть, автор других АВТОРИТЕТНЫХ имел в виду?

"Віче збирається раз на рік, пізньої осені" - ага, как раз все пройдут очередной курс лечения и войдут в состояние ремиссии - "для вирішення доленосних питань". В остальное время работает Верховная Рада, Президент и прочая и прочая и прочая. Поразительно напоминает советскую систему управления - с ее Верховным Советом, Президиумом, съездами народных депутатов и ЦК КПСС (вот вам и совет старейшин).

Автору надо читать не только сомнительные источники типа "Велесовой книги", но и более серьезные труды по теории государства и права и конституционному праву - для начала хотя бы того же Шаповала, уж коль он так близок к помаранчевым.
IP: 193.238.96.---
Святобор _ 06.09.2010 20:43
Міхай(видно з молдованів),я пропоную,і вже багато років,не допускати до громадських утворень виборців громадян,які були у владі,є у владі, або хочуть бути у владі ближчим часом тому,що вони з громадян стають слугами народу(автор пише про голів різних рівнів,представників партій - тільки без них,бо з ними - маємо те,що маємо(де ви бачили,крім СРСР - і то для понту,щоб хазяєва радились зі слугами),а раз так,то вони попадають в розряд "конфлікту інтересів".Я пишу,що Конст.Рада є органом на громадських засадах,з постійною ротацією і її функція - створення правил керування державою і ці правила затверджуються Референдумом(по новій Конституції - рішення Референдуму є остаточним і не потребує затвердження наймитами - президентами,депутатами(при Кучмі - затверджувались))Я попередив,що фантазую.О! джохар з"явився,видно зміна його.Цікаво,скільки йому платять спецслужби,хоч 30 коп.виходить,чи від кількості слів-лайна,вилитого на Україну і Українців в захист хохлів?
IP: 95.134.29.---
АнтиХахол _ 06.09.2010 20:40
PSL _ 06.09.2010 13:36
Вы, видно, не знаете, как печально закончилась Речь Посполитая.
IP: 109.110.81.---
Abadi Al Johar _ 06.09.2010 19:40
AYALex _ 06.09.2010 18:58
"...там за високими парканами "Межигір'я" дуже високі інтелектуальні можливості і особливо...мораль?"

То что к власти прорвались хлопцы с ущербной моралью (скажем так) и прорехами в образовании (скажем так) означает лишь одно, что те, кого они вынесли вперёд ногами (во главе с 5%-м лидером нации) - это люди, имеющие интеллекта и совести ещё в меньшем количестве. Причём - несоизмеримо меньшем.
IP: 178.95.109.---
AYALex _ 06.09.2010 18:58
Abadi Al Johar:
ДОвіритись вирішувати Державні справи Избранным? Вы маєте критерії відбору? "Да вы,батенька, романтик." Виведений(в результаті, наприклад, селекції) організм-вид- погану адаптується до зміни "клімату". Так що дозвольте самоорганізації-природньому механізму самому еволюціювати.
Я ще памятаю вислів великого "Селекціонера" МАО :"Я зроблю щасливим півлюдства, якщо навіть прийдеться знищити другу половину...:"
Я розумію Вас,особливо коли згадую " вранішних пташок", що збирають пляшки по вулицях, а ввечері, "відпочивають" після возлияния де прийдеться... Але я Вам нагадаю інший полюс - пробачте, що вибрав такий одіозний приклад-там за високими парканами "Межигір'я" дуже високі інтелектуальні можливості і особливо...мораль? Ви ж самі сказали "руководство СССР времён Брежнева отупело, забронзовело и деградировало". НІ, в цілому, в масі своїй наші люди розумніші за окрему, навіть дуже поважну особу: гірше не буде.
IP: 109.110.81.---
Abadi Al Johar _ 06.09.2010 18:29
AYALex _ 06.09.2010 18:15
"...низку африканських держав, де намагались побудувати Соціалізм типу Ленінсько- Брежнєвської мрії...."

1. Без "пролетариата"? Силами козлопасов и вуду?? Не смешите. Это были проекты "антиамериканской дуги" :-). Хотя, возможно, руководство СССР времён Брежнева отупело, забронзовело и деградировало до такой степни, что всерьёз верило в возможность воспроизвести ДОГМЫ в буквальном их изложении, да ещё в редакции 19 -начала 20 века.
2. Откуда в Днепропетровске "ферма" по выращиванию "Платонов"? :-)

"....а чому ви думаєте, що розумніші за Драча? НАприклад: Я, власне, вважаю всіХ, хто не розуміє Закону Архімеда, не дуже, скажімо так, поважними людьми, то й що з того?..."

Я вижу пор лицу, что он плут. И Ющенко - плут, и Шкиль - плут, и Тимошенко. Вот Лиля Григорович - не плут, вполне искренний человек. Заведовать бы ей детским садиком - уверен, что все дети получали бы положенные нормы питания в полном объёме...
IP: 178.95.109.---
AYALex _ 06.09.2010 18:15
Abadi Al Johar:
-----------------------------------
Не можна навязувати своє уявлення про щастя простим людям і на цій основі створювати державу на канонах Справедливості Платона, чи Вашій. Що з цього виходить ви знаєте- подивіться на Іран, Ірак, низку африканських держав, де намагались побудувати Соціалізм типу Ленінсько- Брежнєвської мрії.
Не хочете жити в Країні не вашої мрії(Як я при нінішній владі) або тікайте з країни, або найдіть прихильників і працюйте на свою мрію, або...терпіть.
ДО речі, а чому ви думаєте, що розумніші за Драча? НАприклад: Я, власне, вважаю всіХ, хто не розуміє Закону Архімеда, не дуже, скажімо так, поважними людьми, то й що з того?
IP: 109.110.81.---
Abadi Al Johar _ 06.09.2010 17:51
AYALex _ 06.09.2010 17:34
Abadi Al Johar:
"...Конституцію повинні творити люди, які мають у своїй душі, думках цінності, вищі за гроші: Україну та її гідне майбутнє...."
Драч, Хмара, Шухевич, Павлычко, Яворивский, Шкиль - ?
Abadi Al Johar, Колесников,Левченко, з Донецька, Львова, Одеси, Вапнярки.
Хто забороняє? Чи ж у простого українця гірше з головою, ніж у нинішнього президента?

1. Я бы прописал норму, что государственным языком является русский язык. И что? Должен выслушивать, что мне скажет Драч?
2. В демократических странах Конституция пишется под диктовку людей состоятельных. Тех самых, которые учредили ту самую демократию. На месте ли индейских вигвамов и эскимосских юрт. Либо на обломках ими же и поверженных монархий и империй. И никак и нигде иначе. Вывод. Драч должен заниматься тем, на что учился, или тем, чего добился. Поскольку он - никто и зовут его никак, то и подпускать лиц, подобных Драчу, к законодательной деятельности нельзя и на пушечный выстрел.
IP: 89.19.120.---
myhai _ 06.09.2010 17:48
Видається, що Святобор і автор (Піддубний) одна особа, але дещо роздвоєна в часі ? Довго спав, проспався і такого наворочав. Чи може ніколи не читав про минулий(останній) референдум, як чукча-письменник ? Ще не пізно, доки йтиме процес лікування, погуглять.
IP: 195.209.237.---
vmir44 _ 06.09.2010 17:41
НАКОНЕЦ-ТО НАШЕЛСЯ УМНЫЙ ЧЕЛОВЕК,КОТОРЫЙ ПРЕДЛАГАЕТ ТО,
ЧТО НЕОБХОДИМО УКРАИНЕ И ЕЕ НАРОДУ!!!
ЖЕЛАЮ ПОДДЕРЖКИ И РАЗВИТИЯ НА ЭТОМ ПУТИ.
IP: 89.19.120.---
myhai _ 06.09.2010 17:40
З цієї галіматьні стирчать вуха Партії Ригіонів. Не дарма вони взяли курс на захоплення місцевих рад і голів. Продовження терміну до семи років, відсторонення народу від прямих виборів Президента, двопалатна Верховна Рада з незрозумілою радою старійшин, не зрозумілий механізм руйнування існуючої\ Конституції з "благими намірами". Повна туфта з підозрою на серйозну хворобу голови.
IP: 178.95.109.---
AYALex _ 06.09.2010 17:34
Abadi Al Johar:
"...Конституцію повинні творити люди, які мають у своїй душі, думках цінності, вищі за гроші: Україну та її гідне майбутнє...."


Драч, Хмара, Шухевич, Павлычко, Яворивский, Шкиль - ?
Abadi Al Johar, Колесников,Левченко, з Донецька, Львова, Одеси, Вапнярки.
Хто забороняє? Чи ж у простого українця гірше з головою, ніж у нинішнього президента?
IP: 178.95.109.---
AYALex _ 06.09.2010 17:25
Візьміть пане Matthew _ 06.09.2010 15:32 і самі перекладіть, прокоментуйте дане Джерело(Велес книгу) та й викладіть своє розуміння ситуації . Думаю, інтелекту не вистачить. Як і у всіх прихильників ПР.
А З думкою автора можна погодитись, якби не одне АЛЕ. Нам скоро заборонять збиратись більше двох(до цього йде) Якщо пан президент збере у ВР 300 депутатів до своєї КААЛІЦІЇ. Тому перше, що треба зробити-так це не допустити такої КААЛІЦІЇ і відстрілювати тушок(ідея, правда, не моя,але від цього не губить ваги).
IP: 109.110.81.---
Abadi Al Johar _ 06.09.2010 17:20
"Вибирали князів від усього полюддя", а над ними були старотці. "Так Віче рішило вслід за отцями"

Идиот. Неизлечимо.
IP: 109.110.81.---
Abadi Al Johar _ 06.09.2010 17:16
"...Конституцію повинні творити люди, які мають у своїй душі, думках цінності, вищі за гроші: Україну та її гідне майбутнє...."


Драч, Хмара, Шухевич, Павлычко, Яворивский, Шкиль - ?
IP: 193.238.96.---
Святобор _ 06.09.2010 15:48
Референдум,як початок шляху.Треба,щоб обрані народом прийшли на діючі правила,змінити які вони не мали б права ніколи,щоб їх відсунули раз і назавжди від права впливати на Конституцію,тоді вони просто працівники-наймити і не більше,а раз так,то і наймати на цю роботу ми не будемо валютних шлюх,дітей керівників партій,їх корешей,шоферів,поварів і тих,хто купляє собі місце в депутатах,бо на нарах гірше.Як зробити "все з початку",не знаю,знаю,що це буде не легко,бо вони вже добре всілись на нашій шиї,ще й ноги звісили,а нам на паличці з мотузкою тримають обіцянки "життя стане краще вже сьогодні",та їм подібні,і крутять цю паличку то в одну сторону,то в другу,а ми,як той голодний віслюк,крутимось за обіцяним,а вияснюється,крутимось на місці.І тільки тоді,на мою думку,коли вони будуть працювати за правилами,які змінити не зможуть ніколи,коли судді стануть незалежною гілкою влади,бо їх буде обирати народ,а вони йому слугуватимуть,а ЦВК буде також обиратись народом,а не наймитами і т.д. ...
IP: 178.177.176.---
Matthew _ 06.09.2010 15:32
"...перекладач і коментатор Влескниги..."

Я фигею! Оказывается есть такая специальность. Интересно, это Поддубный на общественных началах или за казённый счёт?

Я не удивлюсь, если на слудующей неделе ое себя объявит живым воплощением Велеса, или Стрибога, или вообще каким-нибудь Бароном Субботой.
IP: 82.117.234.---
Cjnybr _ 06.09.2010 15:16
PSL _
Конечно борются, - а посему все дискуссии типа "как нам обустроить ... Украину" - автоматически сводятся до уровня пикейных жилетов - пока что никто не в состоянии выдать идею в комплекте с механизмом реализации (ну кроме "всех на вилы"). Увы******* Ну, почему же.... Идея уже прошла критические испытания и оправдала себя и в Руси и в Прибалтике. Надо СНОВА ПРИГЛАСИТЬ ВАРЯГОВ! Именно шведов, других наши реалии доведут до инфаркта. Отдать им руководящие посты и под них создать Правительство Народного Спасения из лучших представителей всех партий (а таковые имеются). После чего "партии" разогнать на переформатирование года на 3. С парламентом, на тот же срок.....
IP: 188.231.245.---
jgo _ 06.09.2010 14:44
Треба добре засвоїти прислів"я. Проти бандитського лому нема прийому - хіба, що більший лом.
IP: 85.161.127.---
andel _ 06.09.2010 14:42
олпат:
andel _ 06.09.2010 11:27
Единственная возможность изменить страну - ждать пока поменяются мозги у народа

Пока ми будемо ждать інші роблять свою справу. Уважно прочитайте коменти - це думки більш просунутої частини народу. Автор пропонує, а вони лише піною бризкаються, мабуть, їм краще, щоб їх нагаями поганяли... Але очевидно, колись ми будемо змушені повернутися до методів керівництва наших предків.
---------------
ваша справа может быть лищь одна по всем законам природы - стать профи в своем деле, чтоб заработать достаточно чтоб "посадить дерево вырастить сына и построить дом". если вы это сумеете а вы просто обязаны это суметь, то ваши мозги автоматически станут способны отличить демагогию от правды то вы и проголосуете правильно. а мы имеем общество инфантилов ждущих добрую царевну которая всем даст, а что возле царевны одни мерзавцы - дык царевна нипричем. добрая царевна и уевые бояре - классика. автор пропонуе изобретать велосипед .
IP: 178.177.176.---
Matthew _ 06.09.2010 14:26
"Ми маємо багатотисячолітній досвід розвитку власної держави."

Неправда. На самом деле "досвід" многомиллионнолетний.

Новейший данные историков показывают, что украинское государственное строительство началось в кембрийскую эпоху. Именно тогда и зародились демократические вечевые традиции
украинских трилобитов, любивших покушать борща, носивших вышиванки и спивавших "Пiдманула..."
IP: 77.122.54.---
PSL _ 06.09.2010 14:25
Cjnybr _
Конечно борются, - а посему все дискуссии типа "как нам обустроить ... Украину" - автоматически сводятся до уровня пикейных жилетов - пока что никто не в состоянии выдать идею в комплекте с механизмом реализации (ну кроме "всех на вилы"). Увы.

Святобор _
Референдум - очень неустойчивый механизм (хоть я и поддерживаю идеи референдумов). Представьте, что выносится проект Конституции. Голосовать в целом - получить ответ "нет" и - полгода на подготовку нового проекта. Голосовать постатейно - гммм ... получим нечто несбалансированное и половинчатое. Если затем задействовать механизм "экспертизы" того состава статей, который прошел, то опять-таки возможность коррупции - та же Конституционная Рада может любой неугодный проект объявить "несбалансированным".

В целом - виновник все же менталитет. Биллборд "Кредит-Авто-0% взноса" работает по такому же принципу как биллборд "ВОНА" или "ТОМУ ЩО". Как и "МММ" и фирма Сандея. Раз рекламируют - значит хорошее.
IP: 193.238.96.---
Святобор _ 06.09.2010 14:16
Прод.Ст."при обранні нового президента одночасно проводиться опитування громадян про діяння старого - менше 51% позитивних відгуків - без пенсії і пільг(старі передивитись).Ст."Судді обираються народом на термін не більше 4 років,їх керівні органи (крім вищих,які обираються тільки народом) - з"їздами суддів,а також представниками від суспільства."Бо те,що найманці(президенти,депутати) наймають суддів(що клянуться на вірність народу України) привело до того,що вони працюють на тих,хто їх найняв!!! І тільки тоді,коли народ (який утримує найнятих працівників)буде мати важелі прямої дії на владу,буде створена держава Україна - для людей!(Хоч помріяв,а так хочеться,щоб сьогоднішній владний жах скінчився,щоб депутати обрані тобою не змогли втікати до іншого табору,а,так званий,конст.суд освячувати цей безлад,а те,що державу продають,здають в оренду "братнім"державам могло бути тільки у ві сні,а такий президент - як казус світової історії - як жінка - Папа Римський!)
IP: 193.238.96.---
Святобор _ 06.09.2010 13:55
Прод. Ст."Конституційна Рада готує Контракт для обраних народом президентів,депутатів,ген.прокурора,суддів,який виноситься на всенародний Референдум для затвердження"Котрактом передбачено витрати на утримання владних структур - зарплату,пільги,компенсації,доторканність(і в якому ступені) чи ні,держмаєтки,квартири чи гуртожитки,Феофанія чи райполіклініка,лімузини чи "Славути",після їх каденції пенсії(які не снились шахтарям) чи ні...Зміни до контракту вносить КР,а затверджує Референдум.А що ж роблять президенти та депутати?Та те,що їм наказує народ!Ст.Конституції "Референдум з подання КР(або необхідної кількості громадян),має право достроково припинити діяльність окремих депутатів(місцевий референдум - місцевих депутатів),або ВР,а також президента без права судового оскаржання", " Депутатами ВР можуть бути громадяни,які мають відповідну освіту,пройшли спеціальне навчання та стажування в парламентах цивілізованих держав"(а не діти шефа,його шльондри,свати,куми,шофери,кореши родичів"
IP: 82.117.234.---
Cjnybr _ 06.09.2010 13:55
PSL _Но отчетность депутата по округу с правом отзыва и замены депутата - не помешала бы*******
Целиком с Вами согласен! Но при таком "раскладе" покупка депутатства становится весьма рискованной инвестицией, и потому против этого решительно борются все наши политсилы...
IP: 77.122.54.---
PSL _ 06.09.2010 13:36
Cjnybr _
Уровень статьи - таки да, располагает.

Вообще-то основная проблема - это не способ формирования Конституции, а отсутствие обратной связи между избирателями и избранными.
Единственный исторический пример такой связи - Речь Посполитая. "Повет" (территориальная община) собирал "сеймик" и избирал двоих делегатов на вальный сейм. Те ехали в Варшаву, представляли интересы "повета" и потом держали ответ на "сеймике" по всем принятым решениям. Оттуда между прочим и знаменитое "либерум вето" - если какой-то делегат был не согласен с решением, то это означало, что решение нанесет ущерб территориальной единице страны.
Как-то так. В РП быдо проще - поскольку правом голоса на "сеймиках" пользовалась только шляхта - т.е. народу было поменьше. У нас на 20-25 млн. избирателей двух ступеней будет мало. Но отчетность депутата по округу с правом отзыва и замены депутата - не помешала бы.
IP: 193.238.96.---
Святобор _ 06.09.2010 13:29
Теоретично варіант можливий,але з уточненнями.Не читаючи Вас я в сусідньому блозі також написав про Конституційну Раду(видно думка на часі).Але розставляючи крапки над "І"я задав питання: хто є народ,а хто є влада - працедавець(власник),працівник(наймит)?Згідно 5 ст. народ є працедавець(власник,хазяїн),влада - працівник(наймит).Виходячи з цього в Конституційну раду повинні входити громадяни,які не є у владі(кращий варіант - не були і не будуть ближчим часом),чому?Та тому що ті,хто при владі зацікавленні особисто у власних інтересах за наш рахунок.Отже,Конституційна рада складається з авторитетних,не заангажованих владою людей,які на прохання громадян України замовляють написання Конституції (тільки фахівцям,без наймитів),далі всенародне обговорення і рекомендації КР,яка виносить Конституцію на затвердження Референдумом.В Конституції ст."Рішення Референдуму є остаточним і не потребує затвердження", ні ВР,ні президентами."Конституція і зміни до неї розглядаються КР і затверджуються Р.
IP: 82.117.234.---
Cjnybr _ 06.09.2010 13:26
PSL _ Я бы предложил автору ради спасения сепа вернуться к рабовладению в предлагаемом им же историческом формате! А что - классно звучало бы - смерд Поддубный, холопка Притула....
IP: 77.122.54.---
PSL _ 06.09.2010 13:14
олпат _
К каким методам?! К каким предкам?!

"Голови облрад, які представляють інтереси цілих регіонів і мільйонів людей"
Геннадий Кернес? Леня Черновецкий? Сергей Гриневецкий?

"Віче повинне складатися з керівників областей, районів, сіл, міст, обраних громадами на прямій основі, а також лідерів провідних політичних сил, громадських і творчих спілок та авторитетних старійшин. "

Ахметов - авторитеный старейшина? Лозинский - авторитет районного масштаба так?
"лідерів провідних політичних сил" - Ющенко, Янукович, Тимошенко, Тигипко, Яценюк.

Что предложил автор из того чего нет сейчас?! Переименовать что-то в "Виче"?!
Да, между прочим референдум - не самая плохая идея. Постатейно или пораздельно. Чтобы народ говорил "да" или "нет" по каждой норме.
А ему блин Вече соберите из "авторитетов".
IP: 92.113.2.---
олпат _ 06.09.2010 13:01
andel _ 06.09.2010 11:27
Единственная возможность изменить страну - ждать пока поменяются мозги у народа

Пока ми будемо ждать інші роблять свою справу. Уважно прочитайте коменти - це думки більш просунутої частини народу. Автор пропонує, а вони лише піною бризкаються, мабуть, їм краще, щоб їх нагаями поганяли... Але очевидно, колись ми будемо змушені повернутися до методів керівництва наших предків.
IP: 77.122.54.---
PSL _ 06.09.2010 12:44
Вопрос иностранного журналиста:
- Что произошло с Россией?
- Эээ ... ммм... (буду краток) ... она сгорела.
IP: 77.122.54.---
PSL _ 06.09.2010 12:44
А еще один знакомый по фамилии Кацапов - выскакивал из горящего дома уже полуобгоревшим, поскольку до последнего верил, что прилетят Могучие царские Вертолеты и Самолеты и все потушат ... но что-то не сложилось - и он, теряя сознание от ожогов и угарного газа все равно нашел силы крикнуть "Да здравствует Царь-Батюшка". Настоящий кОцап.
IP: 77.122.54.---
PSL _ 06.09.2010 12:38
Говорил мне один знакомый - антиКацап
... чудом выбравшись из сгоревшей дотла деревни в 30 км от столицы Великой Федерации -
"Спасибо царь-батюшка, раз деревня сгорела, значит так нужно для Сильной и Великой Родины".
Ну да, каждый народ имеет то правительство, которое он заслуживает.
IP: 95.134.208.---
АнтиХахол _ 06.09.2010 12:35
Есть такая хорошая пословица - каждый народ имеет то правительство, которое он заслуживает.

Или вот еще хорошая - где два хахла, там три гетмана.

Можно придумать и назвать орган хоть віче, хоть сенатом имени Юлия Цезаря. Такими глобальными проектами Украину не построишь.
IP: 77.122.54.---
PSL _ 06.09.2010 12:29
И что же предлагает автор?!

"Голови облрад, які представляють інтереси цілих регіонів і мільйонів людей"
Геннадий Кернес? Леня Черновецкий? Дальше продолжать?

"Віче повинне складатися з керівників областей, районів, сіл, міст, обраних громадами на прямій основі, а також лідерів провідних політичних сил, громадських і творчих спілок та авторитетних старійшин. "

"та в Конституційній раді (КР). До останньої входять авторитетні представники влади й громадськості"
Авторитетные старейшины из областей - это кто? Лозинский? А "лідерів провідних політичних сил" к кому отнести, если сам автор в начале статьи дал свою характеристику партийным верхушкам.

Странно, что автор называет это все "созданием народной конституции". И при чем тут Вече, Русь, Велесова книга тоже непонятно. Берем областных и партийных бонз, собираем их в одном зале, называет это "Вече", загоняем туда 30 "представителей народа" и принимаем Конституцию. В принципе это то же что "общ. слушания" при застройке.
IP: 91.200.163.---
Tridentt _ 06.09.2010 12:05
Уважаемый автор, вы когда-нибудь видели, чтобы фашистский режим можно было сменить демократическим путём???
Вы представляете себе саму возможность любой формой демократии менять фашистский режим на демократический?
Это нереально....
Фашистские режимы МОГУТ приходить к власти с помощью демократии. Они её используют, цинично обманывая народ. Но вот сменить их демократическим способом НЕВОЗМОЖНО.
Ведь придя к власти, фашистский режим немедленно уничтожает все ветви власти и подчиняет себе всё сверху до низу. При этом уничтожает все возможности народа сменить их выборами. Именно этим и заняты сейчас регионалы. Они строят феодализм. Они бароны, остальные крепостные. Ну у них такое понимание ПРАВИЛЬНОГО государства...
Так что у нас такая перспектива - испытать на себе все прелести феодального общества в двадцать первом веке.
Впрочем... взять власть это самая лёгкая задача. Удержать её, вот проблема. И если мы хотим быстро сменить этот фашистский режим, то должны действовать системно.
IP: 85.160.196.---
andel _ 06.09.2010 11:27
сергий, автор! вы классный хлопец, но увы попали пальцем в небо. когдаж до вас щирих патриотов дойдет что ныняшна влада и есть именно то чего хотел народ, хотели лично вы и все ура-патриоты на западе в вышиванках . это данность, закон природы как гравитация. ВЛАСТЬ - ВСЕГДА ОТ НАРОДА. и сталин от народа и гитлер от народа и ПР от ВСЕГО народа и от вас лично. Простой пример как это работает - вот вы в 2006м перестали поддерживать НУ , отдали голоса БЮТ бо ВОНА слаще пела и яростней била себя в грудь. БЮТ понабирал всякую наволочь-тушок. а НУ тушек гараздо меньше. теперь вы маете то шо маете - порушення конституции незаконную коалицию и начинаете жаловаться шо вам яйца мешают как танцорам. поверьте от переименования ВР в ВIЧЕ изменится только название.
Единственная возможность изменить страну - ждать пока поменяются мозги у народа вы тут хоть усритесь (звыняюсь за образ) нравятся людям янык, ВОНА, красивые слова и демагогия - жрите януковича и совдепию. хуч с ВР хуч с Вечем. похрену.
IP: 193.110.189.---
dedded _ 06.09.2010 11:25
se_nd:
Вирішують нашу долю, долю наших дітей та онуків, долю 46-мільйонної нації - купка злодіїв.
____________
Автор жжет!!! Уже за эту фразу можно ему приварить 5 лет за #
_______

Нет, жаль убогого, пусть останется на свободе. Смешные они , как дети, эти национально-озабоченные.
IP: 85.26.204.---
t_soret _ 06.09.2010 10:59
автор фееричный, оторванный от реальнсти неадекват.
IP: 124.148.155.---
MOPEMAH _ 06.09.2010 10:58
а-а-а... опять этот...

"когда казацкие подводные лодки бороздили просторы Чёрного моря.... и здійснили похід у Середземне море, і розгромили Афіни, Спарту, Коринф...."
http://www.pravda.com.ua/columns/2010/05/19/5056324/

"Ну, сумашедший, что возьмёш?"

Однако, полагаю, сторонники новой и яркой идеи найдутся :))
IP: 77.52.5.---
wictors _ 06.09.2010 10:56
Чергова утопія!
На http://fsbu.com.ua/index.php?topic=3.msg16786#msg16786 пропонував більш реальні варіанти.
Та нікому це не потрібно.
Щоб перейти на вищий щабель суспільного розвитку суспільству необхідно "дозріти".
Поки що явно не досить кількісних змін, щоб досягти нової якості.
Філософський закон, дідко б його взяв.
IP: 93.73.132.---
korzakadrom _ 06.09.2010 10:55
яничари довбані! Прочитав на bezbrehni.com - Міністра культури звільнять через українську мову...
IP: 124.148.155.---
MOPEMAH _ 06.09.2010 10:53
Svetlaya.ua:
Автор правд, наши судьбы решают свора бандитов, во главе зека. Народ наверное не думал о том, кого он выбрал. Теперь наши же ошибки нужно срочно исправлять. И гнать этих бандитов и как можно быстрее из страны - пока они не опустили наш народ ниже плинтуса. Иначе будет поздно и будем мы рабами зека.
+++++++++++++++++++++++

то есть вы согласны с автором?
и его идеями?
IP: 193.46.66.---
IoannKo _ 06.09.2010 10:49
Спочатку я намагався зрозуміти, що ж таке курив автор. Але після слів

> Ми маємо багатотисячолітній досвід розвитку власної держави.

я зрозумів, що автору нічого курити не треба. Він просто неадекват.
Також це підтверджується тим, що автору ввижається, що він "перекладач" чогось важливого. Велесова книга має специфіку, що всі, хто нею займається, поступово приходять у подібний стан.

Кілька десятків держав у історії можуть зафіксувати багатолітню історію. Навіть Римська Імперія не може похвалитися "багатотисячолітнім досвідом розвитку власної держави". Про інші держави я просто мовчу. Навіть гегемон сучасності (США) має усього кілька сотень років досвіду.

А тема про віче - гарна. Але розкриття - ну зовсім неадекватне. Особливо таке - "Вивільнені й врятовані від корупційних дій кошти"!

Мрак!
IP: 92.113.154.---
Svetlaya.ua _ 06.09.2010 10:47
Автор правд, наши судьбы решают свора бандитов, во главе зека. Народ наверное не думал о том, кого он выбрал. Теперь наши же ошибки нужно срочно исправлять. И гнать этих бандитов и как можно быстрее из страны - пока они не опустили наш народ ниже плинтуса. Иначе будет поздно и будем мы рабами зека.

АВТОРИЗАЦІЯ


УВІЙТИВІДМІНИТИ
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь.
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом Facebook.