Заснована Георгієм Гонгадзе у 2000 році

19 років незалежності – 19 втрат Або що залишилось від незалежності України

КОМЕНТАРІ
ДОДАТИ КОМЕНТАР   
IP: 81.21.14.---
noname15 _ 09.09.2010 13:04
Стенания несостоявшегося фюрера. Конструктива - ноль. Впрочем чего еще можно ожидать от нацика.
IP: 95.132.112.---
MIK196 _ 09.09.2010 10:33
Дуже гарна стаття для тих , хто закиває очі на реальність і 20 років літає в хмарах.Автор не тільки констатує , а дає рецепти.Молодець.
IP: 217.118.66.---
Alslow _ 09.09.2010 09:27
Pifagor:
Так он сам то наверное подрабатывает на КГБ-СБУ.Организовывал УНА-УНСО - проявил настроения
молодежи и списком сдал ....Потому и нет никакого УНА-УНСО!!! Вот так работать надо.А вы -
провокатор.
Работа у него такая.
IP: 178.94.13.---
Pifagor _ 09.09.2010 08:48
Ідеї, які висуває пан Вітович, майже нічим не відрізняються від тез Жириновського та Путіна про те, що Україна випадкове утворення в Європі. Чомусь не віриться, що автор не знає про жертви українського народу на шляху до незалежност від козацьких часів до УПА, тому стаття схожа на звичайну провокацію, яка написана на замовлення ворожих сил.
IP: 217.8.236.---
dml71 _ 09.09.2010 08:09
amartin1976 _ 08.09.2010 12:58
Matthew:

Иосиф Бродский
_________________
Це той Бродський, страшний педріот кацапстану ізраелітського походження, який утік в США і там проявляв свою невимовну любов до Рашидії??? )))
Да, це авторитетне джерело) Добре що воно здохло, і не псує свої смородом атмосферу нашої планети )

А Тарас Шевченко-не педриот?Куда он утёк и откуда любил Украидию?Стишки он писал на "рiдной мове",а вот дневники люди пишут на РОДНОМ языке,так его дневники писаны по русски-выводы сами сделаете?
IP: 217.8.236.---
dml71 _ 09.09.2010 07:53
. "Нульовий варіант". Україна (в обличчі української влади) погодилась на те, щоб Росія стала спадкоємницею всіх золовалютних активів, грошових вкладів і т.п. на користь Росії (як єдиної спадкоємниці СРСР)."

Почему то вы не вспоминаете долги СССР,которые Россия выплатила Парижскому Клубу,МВФ и пр.!Никто не предложил поделить золотовалютные активы и долги поровну,только все денег требуют!
IP: 212.92.232.---
Vital-w _ 08.09.2010 16:25
Не думаю,що все так погано.Просто настав час,який покаже хто чого вартий.Чи варті ми свободи?Свободи,як відповідальності за себе і свої вчинки!
IP: 124.148.155.---
MOPEMAH _ 08.09.2010 15:38
"Так, в начале 90-х годов Олег Витович, тогда один из лидеров УНА-УНСО, на митинге в Ровно провозглашал, что «нужно утопить жидов в москальской крови"

Коментарі зайві
IP: 86.141.245.---
cake _ 08.09.2010 13:23
http://tsn.ua/analitika/dorodovi-travmi-ukrayinskoyi-demokratiyi.html
IP: 195.43.43.---
amartin1976 _ 08.09.2010 13:01
zmyroslava:
amartin1976:
Не можу підтримати радикалізм пана Вітовича---де ви були хлопці?........Підтримую 100%,де ви хлопці були і що ви зробили разом з Ілясевичем,чому не обєднувалися у ВРді,ставали тушками за міліон,нахапали грошей і дременули,забувши за Україну і за виборців.Народ змудрів і вже таким як ви не вірить.Де ваша люстрація була,коли Ілясевич 2 чи 3 секретар компартії Душанбе був в УНА УНСО і разом з вами вибирався у ВР.
_______________________________________
Я з вами згоден )
Україна сьогодні як ніколи потребує справжньої націоналістичної організації типу ОУН зразка 30-х - 40- х років 20 століття. А не пародій типу УНСО чи Свободи.
IP: 195.43.43.---
amartin1976 _ 08.09.2010 13:00
xbnfx:
Все вірно авторе ! Бо у фантомів не буває незалежності.
___________________
Це ти про себе, чи що? )))
IP: 195.43.43.---
amartin1976 _ 08.09.2010 12:58
Matthew:

Иосиф Бродский
_________________
Це той Бродський, страшний педріот кацапстану ізраелітського походження, який утік в США і там проявляв свою невимовну любов до Рашидії??? )))
Да, це авторитетне джерело) Добре що воно здохло, і не псує свої смородом атмосферу нашої планети )
IP: 178.177.173.---
Matthew _ 08.09.2010 12:15
Лично я в поэзии разбираюсь плохо.

И во многом с Бродским не согласен.

Но предлагаю всем оценить это стихотворение. Всё-таки Бродского сложно назвать русским шовинистом.
IP: 178.177.173.---
Matthew _ 08.09.2010 12:13
Продолжение:

Прощевайте, хохлы, пожили вместе — хватит!
Плюнуть, что ли, в Днипро, может, он вспять покатит,
брезгуя гордо нами, как скорый, битком набитый
кожаными5 углами и вековой обидой.
Не поминайте лихом. Вашего хлеба, неба,
нам, подавись мы жмыхом и колобом, не треба.6
Нечего портить кровь, рвать на груди одежду.
Кончилась, знать, любовь, коль и была промежду.
Что ковыряться зря в рваных корнях глаголом?7
Вас родила земля, грунт, чернозем с подзолом.8
Полно качать права, шить нам одно, другое.
Это земля не дает вам, кавунам,9 покоя.
Ой да Левада-степь, краля, баштан, вареник!
Больше, поди, теряли — больше людей, чем денег.
Как-нибудь перебьемся. А что до слезы из глаза --
нет на нее указа, ждать до другого раза.
С Богом, орлы, казаки,10 гетманы, вертухаи!
Только когда придет и вам помирать, бугаи,
будете вы хрипеть, царапая край матраса,
строчки из Александра, а не брехню Тараса
IP: 178.177.173.---
Matthew _ 08.09.2010 12:13
"На независимость Украины"

Иосиф Бродский

Дорогой Карл XII, сражение под Полтавой,
слава Богу, проиграно. Как говорил картавый,
«время покажет Кузькину мать», руины,
кости посмертной радости с привкусом Украины.
То не зелено-квитный, траченный изотопом,--
жовто-блакытный реет над Конотопом,
скроенный из холста, знать, припасла Канада.
Даром что без креста, но хохлам не надо.
Гой ты, рушник, карбованец, семечки в полной жмене!
Не нам, кацапам, их обвинять в измене.
Сами под образами семьдесят лет в Рязани
с залитыми1 глазами жили, как при Тарзане.
Скажем им, звонкой матерью паузы медля2 строго:
скатертью вам, хохлы, и рушником дорога!
Ступайте от нас в жупане, не говоря — в мундире,
по адресу на три буквы, на все четыре
стороны.3 Пусть теперь в мазанке хором гансы
с ляхами ставят вас на четыре кости, поганцы.
Как в петлю лезть — так сообща, путь выбирая в чаще,4
а курицу из борща грызть в одиночку слаще.
IP: 213.231.12.---
Вовочка точно из Одессы _ 08.09.2010 10:21
seno:
29 октября, 16:04 | Евгений Утров*** За два года Виктор Янукович стал миллионером, и при этом, согласно поданной им декларации в ЦИК, получил больше миллиона гривен материальной помощи! Общая сумма его совокупного дохода увеличилась до 4 млн. 857 тыс. грн. Кроме того, в собственности лидера оппозиции изявился дом на 600 кв м, та квартира в Киеве площадью 240 кв м.
IP: 77.109.20.---
xbnfx _ 08.09.2010 10:04
"19 років тому Україна проголосила незалежність. Не в результаті революції, війни, масових народних виступів, а в результаті випадку, котрий інколи трапляється в різних історичних періодах."

Все вірно авторе ! Бо у фантомів не буває незалежності.
IP: 68.151.227.---
Юродивий _ 08.09.2010 08:07
владні палаци, в залежності в чиїх руках, можуть бути як інструментами державотворення так і (в кігтях продажної банди хама) зброєю підлого державознищення

владні палаци можна знищити, але що ж робити з тисячами тон тупої біомаси?
IP: 178.95.67.---
zmyroslava _ 07.09.2010 21:54
amartin1976:
Не можу підтримати радикалізм пана Вітовича---де ви були хлопці?........Підтримую 100%,де ви хлопці були і що ви зробили разом з Ілясевичем,чому не обєднувалися у ВРді,ставали тушками за міліон,нахапали грошей і дременули,забувши за Україну і за виборців.Народ змудрів і вже таким як ви не вірить.Де ваша люстрація була,коли Ілясевич 2 чи 3 секретар компартії Душанбе був в УНА УНСО і разом з вами вибирався у ВР.
IP: 94.153.75.---
бун _ 07.09.2010 20:05
seno
Згоден,що шлях,яким рухалася країна останні 20 років,інакше,ніж абсурдним,назвати не можна.Цей шлях привів до економічної системи олігархії,від якої нормальні країни відмовилися 100 років тому.Так Ви дійсно вважаєте,що нацюки,як би висловився пан кро,спеціально придумали такий шлях,щоб передати більше 80 відсотків власності країни у руки декількох людей,явно неслов"янського походження?Цей благодійний акт нацюків Ви пов"язуєте з їхнім набутим мазохізмом,викликаним фактом народження у Львові пана Леопольда,засновника мазохізму?
IP: 195.209.237.---
vmir44 _ 07.09.2010 19:39
ДА,НУЖНА РЕВОЛЮЦИЯ И МНОГО-МНОГО ВРАЖЕСКОЙ КРОВИ!!!
ВОТ ТОГДА БЕЗРАЗЛИЧНЫХ НЕ БУДЕТ.
IP: 178.94.67.---
VitalKherson _ 07.09.2010 18:45
amartin1976:
Так Сталин стрелял, стрелял, стрелял, стрелял... Ну и шо? Зачем менять дерьмо на дерьмо? Подумайте, можно ли изменть менталитет этих самых мас?
IP: 195.43.43.---
amartin1976 _ 07.09.2010 18:07
seno:
бун:
seno
Чи не могли б більш детально про путь,що за путь,хто цей путь бачив...
......................
Так он перед вами: до уровня 90-го поднятся не можем. А теперешние события лишь реакция на оранжевый беспредел. Это как столыпинщина после беспорядков в 1908-м. Историческая закономерность, короче.
____________________________
Ну да, ну да... )
Чекаємо 1917-го...
Я добровольцем запишусь в розстрільну команду - хочу подивитись в очі Хама перед тим, як він піде дорогою Чаушеску )
IP: 93.72.95.---
seno _ 07.09.2010 17:50
new_generations:...Выпирание своей свободы чуждо по-настоящему свободному человеку.
....................
Золотые слова!
IP: 93.72.95.---
seno _ 07.09.2010 17:47
бун:
seno
Чи не могли б більш детально про путь,що за путь,хто цей путь бачив...
......................
Так он перед вами: до уровня 90-го поднятся не можем. А теперешние события лишь реакция на оранжевый беспредел. Это как столыпинщина после беспорядков в 1908-м. Историческая закономерность, короче.
IP: 195.43.43.---
amartin1976 _ 07.09.2010 17:47
Alslow:
Не можу пiдтримати радикалiзм пана Вiтовича, бо УНА-УНСО своiми дiями не ствердила рушiйну силу
спротиву неокомунiзму та зрадила багатьох, хто повiрив, що з"явилася нова нацiональна сила в 90 роки.Де ви хлопцi , були коли необхiдно було дiяти , а не теревенити?.
Или в крайнем случае договариваться с политически родственными партиями.Объединяться и строить Новую Украину.Растеряли людей и потеряли доверие.Да и КГБ-шных стукачей пригрели много.А теперь только статейки и осталось потискивать.
_______________
+ 100
IP: 92.112.82.---
new_generations _ 07.09.2010 17:44
http://www.lenta.ru/news/2010/09/01/language/

Это идиотизм. НОРМАЛЬНЫЙ политик может так сделать разве что от незнания языка или от гипертрофированного чувства раба. Знание нескольких языков и ответ на вопрос на языке вопрошающего всегда только приветствовались. Выпирание своей свободы чуждо по-настоящему свободному человеку.
IP: 217.118.66.---
Alslow _ 07.09.2010 17:39
Не можу пiдтримати радикалiзм пана Вiтовича, бо УНА-УНСО своiми дiями не ствердила рушiйну силу
спротиву неокомунiзму та зрадила багатьох, хто повiрив, що з"явилася нова нацiональна сила в 90 роки.Де ви хлопцi , були коли необхiдно було дiяти , а не теревенити?.
Или в крайнем случае договариваться с политически родственными партиями.Объединяться и строить Новую Украину.Растеряли людей и потеряли доверие.Да и КГБ-шных стукачей пригрели много.А теперь только статейки и осталось потискивать.
IP: 94.153.87.---
бун _ 07.09.2010 17:28
seno
Чи не могли б більш детально про путь,що за путь,хто цей путь бачив і коли,а також про самостійників-націоналістів,оскільки живучи з Вами в одній країні,якщо Ви з України,звичайно,ні одного самостійника-націоналіста ще не доводилось бачити.Чи не Азарова з Тєрьохіним,батьків найодіознішої в світі податкової системи,Ви мали на увазі,тоді я погоджуюсь,але при чому тут самостійники з націоналістами.
IP: 178.94.45.---
пересічний Українець _ 07.09.2010 17:23
seno _ 07.09.2010 17:10
Прибалты вон успокоились.
===========================
Напевно шо не дуже заспокоїлись ! І ми на заспокоїмось допоки є ви нац фанатики єдінай і нєрушамай !
http://www.lenta.ru/news/2010/09/01/language/
IP: 95.132.203.---
zalkind _ 07.09.2010 17:12
Не согласен только с тем ,что автор назвал правление третьего и четвертого президента "украинской властью". Формально - да.... У девушек с окружной дороги, больше самоуважения.
IP: 93.72.95.---
seno _ 07.09.2010 17:10
Led_Zeppelin:...Але ж Ваші коментарі також розпвсюджують лише отруту ненависти до всього українського...
.................................
Чувство ненависти мне вообще не присуще. А нелюбовь есть: к самовлюбленным нацфанатикам в частности. Я ее и излагаю, потому как считаю путь, предложенный самостийныками-националистами, тупиковым. И так считают, кстати, 93% жителей Украины. Я не ратую за царизм или социализм, но самая цветущая земля в империи, самая богатая республика в Союзе. Кто вас "утискав"? Обиделись за 39-й год? Так сталинщина всем 3.14зды, извините, дала. Прибалты вон успокоились. И татары на "ненавистном" кацапском общаются. А пострадали не меньше. Чеченцы, правда, все не угомонятся, но если вы на них равняетесь, то...
IP: 78.30.214.---
Abadi Al Johar _ 07.09.2010 17:06
«7. Чорноморський Флот Російської Федерації. Україна (українське керівництво - прим. автора)не лише віддала флот Росії, але й добровільно погодилась на окупацію частини своєї території, віддавши Севастополь як головну базу базування ЧФ РФ….»

По сути ЧФ, как неотъемлемая часть РФ на момент 1991 года, позволил Украине бесплатно арендовать часть территории, на которой разместились объекты, отошедшие ВМСУ.
Договором 1996 года РФ уступила требованиям Украины (дала слабину в обычном ельцинском стиле) и отказалась от формулировки «Севастополь является базой ЧФ». Но формулировка «База ЧФ находится в Севастополе» тем не менее предполагает, что объекты так и остались на своей собственной территории, можно сказать – российской.
IP: 78.30.214.---
Abadi Al Johar _ 07.09.2010 17:06
«1. Створення Співдружності Незалежних Держав. Не встигнувши попрощатися з СРСР, керівництво України створює нову співдружність (і той факт що СНД сьогодні існує лише на папері не виправдовує цього кроку). Воістину не може раб без господаря….»

Если бы данная оговорка – о создании СНГ, для кого – судьбоносная (для самостийников-сепаратистов из числа национал-диссидентов), для кого – злополучная (для всех остальных), если бы не данная завлекуха-замануха, то хрена лысого народ проголосовал бы за «незалежность», т.к. сия «незалежность» подразумевалась в рамках обновлённого Союза.

«5. Компартія...»

Да какие это коммунисты? Банально кое у кого дух перехватил от открывшихся возможностей превратиться в удельных князей. Флаг, герб, посольства, министерства, армия – сколько новых симпатичных игрушек упало с неба…
IP: 195.43.43.---
amartin1976 _ 07.09.2010 16:40
Cjnybr:
Дотепно, що майже в 80% (якщо відкинути нашу спеціфіку) пунктів шановного автора - свободівця Гітлер у 20 рокі звинувачував Веймарську Республіку... І, звісна справа побудував на її місці НАЦІОНАЛ-соціалістичну державу. Не вмерло діло того добродія, не вмерло.... Особливо мені сподобалися пункти про ядерну зброю в ЛАПАХ СВОБОДІВЦІВ. Ці з таким інструментом побудували б Бандеріну без людей в усьому світі... Вражає також думка, що держава повинна "послабляти" ОДНУ З церковей, знищити ОДНУ З партій. Європеєць, демократ.... І мабуть таки вірить, що в Бандеріні "общественные блага польются полным потоком, от каждого -по способностям, каждому -по потребностям". Як Гітлер - Сталін навиворот, так і Тягнибок - комуняка навиворот, і нічого тут не вдієш! Тоталітарна баціла не лікується....
__________________________________-
))) ото у чоловіка глюки...
IP: 195.43.43.---
amartin1976 _ 07.09.2010 16:39
Mortituri:
Я прочитал вашу статью и вдохновился - решил закупить немного той дряни, которую вы курите..
___________________
Та ну, після тої дряні, якою вас у примусовому порядку обколюють в агітвідділі, воно не подіє )
Сторінки:      Попередня      Наступна 

АВТОРИЗАЦІЯ


УВІЙТИВІДМІНИТИ
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь.
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом Facebook.