IP: 95.135.236.---
OlexaHolmskyi _ 08.02.2012 14:12
До автора і не тільки.
Дуже важливо і потрібно, звичайно, зайняти позицію --САМ. Для самоповаги цього, можливо, достатньо. А для поваги оточення, для можливості впливати на його думку і змінювати ситуацію, необхідно бути в дієвій опозиції до того, що є для тебе неприйнятним. Позиція стає значно вагомішою, коли перевтілюється в опозицію.
IP: 95.135.236.---
OlexaHolmskyi _ 08.02.2012 13:32
КОД має визначитись із двома питаннями:
1. До виборів--єдиний кандидат від опозиції на основі праймерз.
2. Після виборів--прийняття закону про відкликання депутатів всіх рівнів.
Ця платформа може реально обєднати опозицію, якщо вона дійсно зацікавлена в якісних змінах, а все інше -- від лукавого. А виборець підтримає ту платформу, на яку він зможе і буде мати вплив у майбутньому, бо з кожним днем йому все більше не подобається бути "лохом" і все менше він сподівається на прихід чергового "месії".
IP: 95.134.120.---
Romanas _ 03.02.2012 14:48
До речі, від себе запропонував би винести на референдум наступні питання:
1. У випадку визнання судом незаконними дій чи бездій державних органів, органів місцевого самоврядування, правоохоронних органів, прокуратури чи суду, держава України зобов’язана відшкодувати особі, чиї права були порушені, матеріальну та моральну шкоду, але не менше 100 (сто) прожиткових мінімумів. Так. Ні.
2. Будь-який дієздатний громадянин України має право мати у власності та носити із собою нарізну короткоствольну вогнепальну зброю. Так. Ні.
Що на це скажете, панове?
IP: 95.134.120.---
Romanas _ 03.02.2012 14:47
Ну а чому б замість того, щоб постійно сподіватись на добру владу, не скористатись ідеєю всеукраїнського референдуму. Тобто створити реальний правовий фундамент, завдяки якому прийняти правовий закон – скажімо двадцять основоположних питань, які назавжди б закріпили основоположні права за громадянами України і унеможливили б зловживання владою тими хто при владі.
Після референдуму провели б інвентаризацію українського законодавства і все, що суперечило б або не відповідало б закону прийнятому на всеукраїнському референдумі, було б або скасовано, або змінено.
IP: 93.75.145.---
zzzzz _ 03.02.2012 13:50
Володя! Может не надолго, но Ваши цели(первый этап-убрать воров и бандитов от власти) у Вас с оппозицией совпадают. Если САМ будет идти САМ, он будет помагать власти победить оппозицию, т.к. векторы "против оппозиции"(власти) и составляющая ВАшего вектора "против всех" усилят вектор власти. Только соединение целей с оппозицией, а затем, в случае победы, давление на нее для реализации основной цели САМ-построение справедливой и прцветающей Украины, даст успех, иначе, повторюсь, ВЫ будете работать на власть!
IP: 95.134.120.---
Romanas _ 03.02.2012 13:34
Люди добрі, зрозумійте одну просту річ, справжня свобода полягає в тому, щоб залежати тільки від закону. В Україні ж життя людини, її добробут завжди залежали від тих, хто при владі. Як тільки особа починає робити те, що не подобається владі, її моментально садять на місце за допомогою неправового законодавства. На жаль в Україні немає правового фундаменту. Суть української влади полягає в тому, щоб не допустити просту людину до ресурсів, унеможливити втілити в життя принципу рівних можливостей та принципу взаємної відповідальності держави і особи. Якщо українське неправове законодавство невіддільне від української держави, то очевидно потрібно на корню все міняти.
IP: 178.95.109.---
Beznazvy _ 03.02.2012 10:55
Володимир, разом з однодумцями САМу, озвучив те, про що багато людей у цій крані думає на одинці із самим собою. Та їх завжди стримує думка про те, що "один в полі не воїн".
Ідеї близькі до кооперативізму (вже мали місце в історії України), які втілюють принципи "горизонтальної" демократії. Та вони потребують певний рівень політичної культури та самосвідомості, які всіляко пригнічується владною вертикаллю (як владна партія, так і опозиція). Суспільство перетворили на темну масу, навязуючи світогляд "моя хата скраю". Хоча конфлікт між державою та суспільством давно визрів, проте він перебуває у латентній формі.
Інститути громадянського суспільства - реальний інструмент боротьби за наші з вами права. І не заради боротьби за владу, а за зміну її суті. Не забуваймо, що влада це зріз та відображення суспільства. Владу потрібно змінювати із свідомості людей, які є носіями суверенітету та легітимності.
Знай Ти не сам, коли ти в САМ.
IP: 178.95.109.---
Beznazvy _ 03.02.2012 10:48
Володимир, разом з однодумцями САМу, озвучив те, про що багато людей у цій крані думає на одинці із самим собою. Та їх завжди стримує думка про те, що "один в полі не воїн".
Ідеї близькі до кооперативізму (вже мали місце в історії України), які втілюють принципи "горизонтальної" демократії. Та вони потребують певний рівень політичної культури та самосвідомості, які всіляко пригнічується владною вертикаллю (як владна партія, так і опозиція). Суспільство перетворили на темну масу, навязуючи світогляд "моя хата скраю". Хоча конфлікт між державою та суспільством давно визрів, проте він перебуває у латентній формі.
Інститути громадянського суспільства - реальний інструмент боротьби за наші з вами права. І не заради боротьби за владу, а за зміну її суті. Не забуваймо, що влада це зріз та відображення суспільства. Владу потрібно змінювати із свідомості людей, які є носіями суверенітету та легітимності.
Знай Ти не сам, коли ти в САМ.
IP: 91.223.177.---
Ojhc _ 03.02.2012 09:04
Хлопець - молодець. Поважаю. А загалом, логіка поведінки кожного громадянина цієї країни, якщо такі хочуть відчувати себе людьми, а не прислугою на балах у знаті (дивись інтерв*ю Каті Осадчої) має бути, для початку, на найближчих парламентських виборах, такою, щоб жодна дупа з нині і коли-небудь діючих депутатів не набула права знову всістись у парламентське крісло. А там, побачимо...
IP: 92.113.77.---
Romanas _ 02.02.2012 16:18
Так треба діяти. Ця держава для себе створила таке законодавство, яке є джерелом сучасного феодального права. І що саме цікаво, що ніхто з опозиціонерів не каже людям правду про те, що причиною усіх бід є саме неправове українське законодавство. Щоб люди розуміли про що йдеться, поясню на декількох прикладах. Наприклад, українським законодавством не передбачена кримінальна відповідальність за прийняття злочинних рішень колегіальним органом. Тобто якщо, наприклад, міська рада прийняла по відношенню до окремої особи злочинне рішення, або навпаки умисно не приймає рішення, хоча зобов'язана прийняти, або не виконує рішення суду то, згідно українського законодавства, цій міській раді нічого не загрожує, бо суб'єктом злочину, відповідно до кримінального кодексу України, може бути лише фізична особа. Або якщо суддя порушує процесуальні строки розгляду справи то, згідно українського процесуального закону, сторона у справі нічого не може вдіяти, і так далі і тому подібне. sem_en_as@ukr.net
IP: 213.179.245.---
Nicholas _ 02.02.2012 16:16
"особиста справа, зроблена чесно...". Национализм, предвзятость и честность - не одно и то же. Осуждая одно преступление и покрывая другое, вы не выйдете из замкнутого круга.
IP: 209.183.16.---
naukova _ 02.02.2012 15:45
Mike_Kharkov:
Ви праві.Хочу додати-економіка диктує умови,але ж як вона може щось диктувати коли 135 різних видів податків-язик болітиме порахувати до 135.Без податкової реформи тільки будемо самі себе дурити-’добрий чоловік’,’добрий письменник’,’сам щось зроблю’.Ми все це вже маємо і більше,бо витримати,те що переходить наш брат...Цікаво,щоб сталося в Франції,Англії,Америці в аналогічній ситуації?Український терпець мусить колись врватися...
IP: 91.124.157.---
Dr.Nich _ 02.02.2012 15:16
"Ми об'єднаємося в Самоврядну Альтернативну Мережу..." Відмінна ідея. Однозначно підтримую і готовий діяти! med@rivne.com.ua Ярослав.
IP: 213.179.245.---
Nicholas _ 02.02.2012 14:16
Mike_Kharkov:Наши "внеполитические националисты" тоже вполне соответствуют уровню невежества общества.
IP: 46.118.192.---
Mike_Kharkov _ 02.02.2012 00:41
1. "Постав симбіоз відірваних від суспільства політиків"...
2. "Ми не займаємося політикою – ми будуємо державу"...
_____________________
Какая агрессивная наивность, или это нечто другое? внеполитический националист - это что-то новенькое :)
1. Наши политики вполне соответствуют уровню политического невежества общества, и его культуры в целом.
2. Государство есть политическое образование, которое держится на внутренней и внешней политике. А политика эта есть баланс интересов экономических групп населения страны, не более того. Посему государство строится на экономической основе, а не просто группой "порядочных людей".
И далее, страна стала болотом не из-за плохих политиков, а из-за отсталости народа в целом от цивилизации, что и служит тем фильтром, который не пускает в политику нормальных людей. Ну, не приемлет украинец власти как таковой, что поделать. Веками не приемлет.
Volodymyr_R:
Поки що В.В’ятрович відомий одним - фальсифікацією недавньої історії України, а саме героїзацією галицьких нацистів в роки Другої світової війни, які не полінувалися винищити не лише "займанців" з числа поляків, чехів, москалів та євреїв, але і патріотів з числа мельниківців та бульбівців. Так що таких в парламенті поки що не треба!
В парламенті потрібні розробники законів. Добросовісні законодавці повинні самі виконувати свої закони, а не ховатися за недоторканістю. Недоторканість депутатів порушує конституцію, згідно якої всі громадяни рівні перед законом, за винятком Президента.
А щодо фальсифікації історії - прикусіть свого язика. Без тих героїчних змагань (лексика С.А.Бандери) не було б і сучасної України.
Яр Смолятич:
Підтримую. В Україні викристалізувалося багато порядних людей - патріотів України. Жодні потуги україноненависників не спрацюють. А щодо політики, то політика може бути брудною тільки в брудних руках.
Згоден. Чомусь політика швидко забруднюється, коли влада монолітна, а народ роз"єднаний. Макіавеллі сказав "Розділяй та володарюй". Якщо народ має намір володарювати (а по Конституції саме народ - первісне джерело влади), він робить все, щоб гілки влади не "злипались".
Національною ідеєю могло б стати гасло на кшталт:"Мухи - окремо, котлети - окремо". Тобто, окремо:
- Президент-головнокомандувач (гетьман);
- Парламент
- Суд
- Виборча комісія
- Університети
- Суспільні (не приватні) ЗМІ
- Національний банк
та інші важливі споживачі бюджетних коштів.
На разі нас намагаються нагодувати котлетами з мухами. Гидко.
олександр миколайович:
Блаженний той, що вірує, тепло йому на світі!
Так і є.
А хто не вірує в Бога, хай повірить у себе.
Luter :
Мораль і методи опору тоталітаризму і підтримки демократичного розвитку. Методи польської "Солідарності" (чи спорідненого з ними ческого руху Громадська Платформа - ненасильницький МАСОВИЙ дуже добре організований рух мільйонів проти тоталітаризму і за демократію. Ненасильницький. Цей рух повинен бути МОРАЛЬНИМ. Масовий. Масовість забезпечитиь ефективність руху і буде для великої кількості громадян школою демократії (і антитоталітаризму). Головні методи - освіта громадян і страйк (масовий чи локальний).
Цілком згоден.
Luter :... ми повинні довідатись, ...що таке тоталітаризм і які ознаки небезпеки його виникнення, які обставини ведуть до нього, які люди чи ідеології призводять до встановлення тоталітарних правлінь, тиранів.
Ті, хто жив в СССР, на власній шкурі довідались. Корисніше довідатись, як перейти від диктатури до демократії. Корисне посилання: http: //psyfactor. org/ lib/ sharp.htm (видалити зайві пропуски).
Тепер в Україні диктатура. Не Януковича(він слабкий для диктатора, на відміну від ЮВТ), а "більшості". Політична більшість, куплена за брудні гроші - це відкат в СССР. Гілки влади "злиплись", як це було при совєтах. Щоб їх роз"єднати, потрібна генеральна стратегія громадянського спротиву. Перемога опозиції у виборах до ВР буде цьому сприяти, але не гарантуватиме переходу до демократії. Потрібні тисячі легальних громадських орг-цій зі спільною генеральною стратегією. Влада повинна буди розділена!
БОРОМИР:
Чергова мильна булька
Краще тисячі мильних бульок, ніж кілька кавалків лайна. Чистіше. Корисніше.
IP: 93.72.33.---
Vasylysk _ 01.02.2012 19:03
Denis Pogockiy:[/B
Для керування "страной", тобто країною, достатньо фізичних сил для тримання авторучки, але потрібно розум і чисте і гаряче серце робити добро людям. Хамові цього не зрозуміти..., вибачайте.
IP: 93.72.33.---
Vasylysk _ 01.02.2012 18:58
Підтримую, тому - приєднуюсь. Я теж роблю справу, яку поки що доводиться звати своєю, хоч вона має надзвичайне значення, бо стосується кожного.
ПС: Вибачте, будь ласка, але, здається, треба казати і писати "система замкнена". "Замкнута" - то є калька з російської..., і та, яка сидить "під замком".
IP: 95.135.38.---
OlexaHolmskyi _ 01.02.2012 17:27
CiTo:
продовжую
А по тому спокійно йдуть з ним на тенісні майданчики, в сауни, відкрито цілуються з ними у сесійній залі ВР. Гидко це все.
Ні, я не за війну з регіоналами , ні в якому разі. Вони — теж українці історична доля Донбасу дуже непроста з тим треба рахуватись. По депутатах ВР можна судити , що воним трошки безбатченки, трошки недоосвічені,недовиховані, здебільшого з менталітетом бомжів, без честі і совісті, але..... Я проти брехні і лицемірства.
Ви, мабуть, все-таки про мораль в першу чергу? Бо які "наші" проффесіонали і проффессори, ми вже пересвідчились...Лишилось ще тільки впевнитись, як люблять вони Україну...
IP: 93.183.236.---
Volodymyr_R _ 01.02.2012 17:06
Поки що В.В’ятрович відомий одним - фальсифікацією недавньої історії України, а саме героїзацією галицьких нацистів в роки Другої світової війни, які не полінувалися винищити не лише "займанців" з числа поляків, чехів, москалів та євреїв, але і патріотів з числа мельниківців та бульбівців. Так що таких в парламенті поки що не треба!
IP: 93.74.34.---
CiTo _ 01.02.2012 16:43
продовжую
А по тому спокійно йдуть з ним на тенісні майданчики, в сауни, відкрито цілуються з ними у сесійній залі ВР. Гидко це все.
Ні, я не за війну з регіоналами , ні в якому разі. Вони — теж українці історична доля Донбасу дуже непроста з тим треба рахуватись. По депутатах ВР можна судити , що воним трошки безбатченки, трошки недоосвічені,недовиховані, здебільшого з менталітетом бомжів, без честі і совісті, але..... Я проти брехні і лицемірства.
IP: 93.74.34.---
CiTo _ 01.02.2012 16:41
Я так само за НАТО ще вчора. Я за зважену лібералізацію економіки, за євроінтеграцію, за демократизацію суспільства, за прозорість влади і її підзвітність виборцям, за преференціїї українській мові, за вулиці без безхатніх дітей, за активну і принципову зовнішню політику і т.д.
Але, нажаль, люди, які позиціонували себе, як лідери Майдану, виявились дрібненькими кон*юнктурщиками. Зараз смішно дивитись на тих томенків, фісенків, луценків, катеринчуків.
продовжую.
Що до зграї БЮТівців - то взагалі окрема тема.
Ви подивіться якими масними та пихатими стали наші *демократи* .
Їх очі вже не світяться любов*ю до України, вони запливли жиром любові до самих себе. Хіба вони віддадуть таке тепле місце у парламенті, де можна нічого не робити, іні за що не відповідати і при цьому отримувати пристойну зарплатню і різні привілеї.
Вони ходять по різних шоу, говорять палкі слова про Україну, наче й опонують таким нелюбим ригіоналам. А по тому спокійно йдуть з ним на тенісні майданчики
IP: 93.74.34.---
CiTo _ 01.02.2012 16:39
Підтримую на всі 100%. Але!!! ФСБ не спить- їм треба до 15 року втягнути Україну в ЄЕП, Митний союз і т.інш. І так як, втопили Ющенка, будуть топити будь-якого національно налаштованого лідера. З*явиться або та ж таки юлька, або якийсь інший штатний провокатор і ми як сліпі кошенята знову почнемо гризти і рвати на шматки того на кого нам вкажуть кремлівські апологети. Робімо висновки панове! Не шукаймо ідеалів,бо всі люди грішні. Думаємо, як створити запобіжники, аби стан суспільства не залежав він недосконалості того або іншого лідера.
Сьогодні, нажаль, так ніхто і не визнав публічно, що то не Ющенко винен у провалі Майдану, бо він не більше грішний ніж кожен із нас, а то ми, українці повелись на красиву, але брехливу обгортку і в тих безконечних шоу з рюшиками, бусиками, інтригами, брехнею, нещирістю — поховали свої мрії.
Я досі шкодую за Ющенком, тому що він єдиний, хто пропонував певну ідеологю побудови України. І вона абсолютно співпадала з моїми поглядами.
Я так само
То я вже три роки працюю в ций мережі САМ! СЬОГОДНІ ЩИРО РАДИЙ, ЩО НАШОГО ПОЛКУ ПРИБУЛО. РАЗОМ МИ ЄДИНІ У ОСНОВНОМУ ПРИНЦИПІ, ЯКИЙ НАС ОБ'ЄДНУЄ, ТО НАШОМУ БРАТСТВУ НІЯКИЙ ЧОРТ НЕ СТРАШНИЙ. СЛАВА УКРАЇНІ!
IP: 178.95.117.---
Вишиванка _ 01.02.2012 15:45
Нарешті! Тримайте нас в курсі справи. Як буде нагода - ми доєднаємося!
IP: 95.135.162.---
OlexaHolmskyi _ 01.02.2012 12:30
Таку можливість надають вибори
Від антиукраїнської, по суті, влади згубно очікувати проукраїнські дії
IP: 194.187.150.---
Яр Смолятич _ 01.02.2012 10:22
Підтримую. В Україні викристалізувалося багато порядних людей - патріотів України. Жодні потуги україноненависників не спрацюють. А щодо політики, то політика може бути брудною тільки в брудних руках.
IP: 24.13.171.---
Novitniy _ 01.02.2012 02:39
Із інтерв`ю В.А. Ющенка ВВС 12 жовтня 2011 року: "Я провів 26 операцій. Щоб просто врятувати своє життя. Кожна по 4, по 5 годин з глибоким наркозом, але суспільство і журналісти про це не знали, тому що я у п’ятницю ввечері відлітав у поліклініку, вночі мені робили операцію, і в понеділок я на роботі"...
Пане В`ятрович, вам часом у правому вусі не дзвенить? Де ви, такі герої, тоді були?
IP: 176.36.177.---
Desi _ 01.02.2012 01:21
cryme:
Desi:
Ні, шановний. Це дитсадок. Це "революціонер-народник". "Будівничий справделивості".
І через таких "аналітиків" і ви і я, і ваші діти і малї діти, змушені жити в цьому.
"Змушені жити в цьому" - цікаво куди б додати... бо змушує бажання миру, у собі, щось додати ... таки загадкове "цього" - не дуже ясно, чим би його "прикластись", до того "цього" :) Щось то "цього" не того, до дій не веде:)
І чим Вам діти так не догодили, що "дитсадком" дорікаєте?:)
Загрузили тут дядьки... хто йде назустріч із тим що "САМ" може зробити - робіть. Результати якими користуються люди, це більш ніж якісь "коментарі" :) Треба мати стійкість у баченні результату, та дозволяти собі сумніватися у виборі способів досягнення мети:) Як мене вчили дуже суворі вчителі - якщо задача не вирішується за 15 хвилин - зазирни до сусіда, але зараз це гугль, а може "САМ" а може й більше :))
IP: 65.88.88.---
Luter _ 31.01.2012 22:20
dArtagnan:
Християнство передписує Свободу Вибору. Саме в тому Людина подібна Богові. І якщо Бог тебе поставив в лайно, дій по ситуації... і покладайся на Його допомогу. Так, ти порушиш кілька заповідей. Але заповіді -- ЗАСІБ, а не мета.
Desi:
dArtagnan:
Desi:
з бодай мінімальною захищеністю від антропогенних сюрпризів.
)
-----------
Чи ви читали Геббельса (те, що він готував для "масового вжитку")? Нацисти теж скомпонували концепцію так званого "позитивного (?) християнства. І "поправляли" Христа. Насправді, як вони казали, грішити Христос дозволяв, лише грішити треба "отак", тоді це буде не "гріх", а якщо грішити "неотак", то це буде гріх. А ще, Христос забув додати декілька гріхів до декалогу, нариклад, якщо не будеш обожнювати вождя, то порушиш мораль Христову і якщо не захочеш бездумно і швидко виконувати найстрашніші антиморальні накази вождя, то теж порушиш заповідь Христа.
IP: 65.88.88.---
Luter _ 31.01.2012 22:10
себе у "справі". Знаємо вас. Нових тиранів нам готуєте, а може "все тих же". Хитро так каже, Ландиків убити, як до вищих не дотягнете". Провокатор. А ті вищі може і хочуть, щоб громадяни різали один одного, "маси", а потім знову "після різні-бунту" - Нова Контора, яка насправді буде "все тою ж", тільки нових "ляльок" нам посадять в "уряді". А треба змінити все суспільство - з суспільства авторитаризму перейти до суспільства демократії, самоврядування, причому в усіх сферах, від політики до моралі і економіки. Це дуже важко, Це вимагає від більшості громадян активності і розуму. Але чи ми вже не готові стати європйською сучасною демократичною державою-суспільством? Чи ми вже не розвинулись до цієї готовності? Чи ми Азія чи Європа? Вперед, Україна! Не бійся!
IP: 109.87.111.---
олександр миколайович _ 31.01.2012 22:04
Блаженний той, що вірує, тепло йому на світі!
IP: 65.88.88.---
Luter _ 31.01.2012 22:03
dArtagnan:
...Проти режиму - це проти його уособлень: ментів, мажорів, президента, печерських попів-гапонів. Хто куди дістане. Не дістане преза, дістане майора, не дістане міністра, дістане Ландика. Далі буде.
....Слова вже сказані, ще Тарасом Шевченком. Більшого не скажеш
... Миру не збудуєш, коли проти тебе йдуть війною. Коли на тебе несеться мерс з безкарним мажором, чи коли на тебе дивиться скляним поглядом мент, знаючий що він тобі відіб'є печінку і йому нічого не буде. Це хіба ВЖЕ не війна?
...Можна йти проти режиму, не маючи ніякого (поки що). Він сформується пізніше, і керівники надійдуть, з - поміж тих хто проявив себе у СПРАВІ.
Desi:
--------
О, вже нові більшовики, необільшовики закликають до бунту. Хитрі. Люди, не слухайте цих провокаторів. Лише шлях "Солідарності"! Не бунт, а маовий рух за демократію і осучаснення нашої держави. А то він хоче один авторитарний режим замінити на інший. І каже "Сталіни знайдуться!" Ті, що проявлят
IP: 95.132.208.---
cryme _ 31.01.2012 21:56
Desi:
Ні, шановний. Це дитсадок. Це "революціонер-народник". "Будівничий справделивості". Маразматик, одним словом. А точніше - самозакоханий "прищавий" недоумок.
І через таких "аналітиків" і ви і я, і ваші діти і малї діти, змушені жити в цьому.
Бо "паслідовніші" за послід ці дописувачі.
IP: 65.88.88.---
Luter _ 31.01.2012 21:55
Мораль і методи опору тоталітаризму і підтримки демократичного розвитку. Методи польської "Солідарності" (чи спорідненого з ними ческого руху Громадська Платформа - ненасильницький МАСОВИЙ дуже добре організований рух мільйонів проти тоталітаризму і за демократію. Ненасильницький. Цей рух повинен бути МОРАЛЬНИМ. Масовий. Масовість забезпечитиь ефективність руху і буде для великої кількості громадян школою демократії (і антитоталітаризму). Головні методи - освіта громадян і страйк (масовий чи локальний).
IP: 65.88.88.---
Luter _ 31.01.2012 21:50
Номер два. Якщо ми вирішили, що політично будуємо країну ліберальної демократії (як найцивілізованіші країни сучасності),ми повинні також вирішити яку економічну систему ми вибираємо. Очевидно, що СУЧАСНИЙ капіталізм. Це - правила чесної конкуренції, вільний ринок, недоторкане право приватної власності, міцнімудрі закони і їх чесне дотримання усіма громадянами (суспільний договір). Це справедлива система соціального захисту всіх тих, "кому важко". Це справедлива система оподаткування.
Ми повинні вибрати ефективні сучасні економічні реформи і вміло їх провести ( провести оновлення економіки введенням найсучаснішими технологій, підтримати середній і дрібний бізнес допомогою. Ми повинні вийти на міжнародний ринок як конкуренти "найбільших". Ми повинні вийти на міжнародний ринок з "привабливим українським продуктом".
IP: 65.88.88.---
Luter _ 31.01.2012 21:37
А що було б вірно? Номер один. Якщо наша мета - побудова сучасної демократичної європейської держави Україна, громадянського суспільства, потрібно довідатись, що це таке - демократія, сучасність, європейськість, що таке держава і що таке громадянське суспільство. Масові знання. Як це роблять в цивілізованих країнах нашого світу. Як роблять великобританці, поляки, чехи, канадці. Якщо ми не хочемо допустити більше тоталітарного правління в нашій державі, тобто якщо ми більше не хочемо бути рабами в нашій державі, ми повинні довідатись, які способи правління доводять до того стану, що одні громадяни в своїй державі стають рабами інших громадян своєї держави чи рабами громадян інших держав, тобто довідатись, що таке тоталітаризм і які ознаки небезпеки його виникнення, які обставини ведуть до нього, які люди чи ідеології призводять до встановлення тоталітарних правлінь, тиранів.
IP: 65.88.88.---
Luter _ 31.01.2012 21:25
dArtagnan:
Ви хитро закликаєте до "бунту, помсти і сокири та ненависті, як це робили вмілі знавці масової психології і мистецтва провокації, нацисти і більшовики. Вони теж направляли "куди треба і як треба "маси", а саме на вибраного козла відбувайла, "інші народи-паразити чи інші класи-паразити" і закликали "маси" знищувати "чужі" класи чи народи. А самі потім хитро стали на місце знищених "інших" класів чи народів, "буржуїв" чи "зайдів", та накинули кривавим масам (тим, хто залишився живим) СВОЮ тоталітарну диктатуру, замінивши "буржуїв" і "зайд" і ставши в сотні раз страшнішими узурпаторами і тиранами. Так і ви. Закликаєте знищити ПРОСТО "інших", мажорів, і самі станете на їх місце. Бунт "очистить для ВАС місце на шиї мас".
IP: 65.88.88.---
Luter _ 31.01.2012 21:17
dArtagnan:
Розумію, що більшості із нас не стане духу забити сокирою мажора чи мента-гвалтіника.
Армія інтелектуалів, продукуючі всякі там мережі, може їм добряче допомогти, наприклад організувати збір коштів на покриття адвокатських послуг чи притягнути журналістів, щоб справа не пішла в небуття.
Люди, кого обставини примушують виступити СИЛОЮ проти режиму, потребують такої допомоги. І навпаки, можливість отримувати так допомогу надихне на все більше виступів такого гатунку. .
Далі організація сприяння силовим виступам набере оборотів і фінансових потужностей, і сама вже зможе координувати виступи.
------------Чи ви не є провокатором? Важливо протистояти несправедливості не силою сокири, як ви закликаєте (на манер хитрих більшовиків, це вони кликали Русь до сокири), а силою знань і силою масовості ненасильницького продемократичного спротиву.
Володимир В’ятрович , працюючи в архівах, одне міг зробити корисне (якщо міг)-злити списки сексотів. Але він сказав, що його це не цікавить, чи то в нього інше покликання.
korba _ 31.01.2012 18:37
"Шановний Володимире! Радий бачити твоє вболівання за українську долю, твій щирий патріотизм. Вибачай, але інакше як дитячим лементом твої заяви назвати не можу. Невже ти, вивчаючи історичні матеріали, не побачив з якою потужною силою українство вимушено воює"
Фронтовик розказував.Прийшов з війни, а до нього партизани-ідемо з нами проти більшовиків. А він їм-хлопці, я більшовиків в Берліні лишив. Хлопці йому далі-ідемо , нас скоро буде багато. Хлопці, Гітлер зломив собі зуби на більшовиках, а що ви можете. Не зрозуміли. Так вони всі і погинули.
IP: 178.49.122.---
korba _ 31.01.2012 18:37
Шановний Володимире! Радий бачити твоє вболівання за українську долю, твій щирий патріотизм. Вибачай, але інакше як дитячим лементом твої заяви назвати не можу. Невже ти, вивчаючи історичні матеріали, не побачив з якою потужною силою українство вимушено воює? Хіба одинаки здатні здолати ту силу? Кажеш, що таких як ти багато? Та невже думаєш, що достатньо багато для того, щоб перемогти? Тож треба єднати сили. Без єднання всіх сил перемога неможлива. Дивився смолоскипну ходу у Львові в день вшанування героїв Крут. Що , оті молоді свободівці, менше за тебе готові на жертву заради України? Але Тягнибок повів їх на з'єднання з іншими силами спротиву бандюкам. І вони розуміють, що того вимагає зараз здоровий глузд. А ви вирішили, що то все несерйозні політичні сили. І от ви тепер почнете самі! Дивіться, щоб не вийшло як з противсіхами, які по дурі з-за свого гонору посадили на шию українцям ворожу владу. Ви відтягнете голоси від об'єднаного війська і спрацюєте на ворога. Подумайте добре
Сторінки:
← Попередня
Наступна →