Корпоративна соціальна відповідальність в дії

4949 переглядів
0
П'ятниця, 2 липня 2010, 22:48

Успіх бізнесу залежить не лише від фінансових показників його діяльності, а й, чи не більше, від ставлення компанії до суспільства, прагнення брати активну участь у розвитку країни та вирішенні її нагальних проблем. Іншими словами, від корпоративної соціальної політики, що є глобальним трендом сьогодення.

Вважається, що рух за соціальну відповідальність бізнесу виник наприкінці 40-х років минулого століття в США як елемент захисту вільного ринку від комуністичної ідеології. Сьогодні інвестиції у цій сфері тільки у Штатах та Європі сягають $2 трлн. В Україні цей рух лише набирає обертів. Його рушієм є великі транснаціональні корпорації, що, як правило, виступають в авангарді глобальних змін.

Розуміючи це, компанія "Кока-Кола" в Україні зробила соціальні проекти та волонтерство основою своєї діяльності. Так, лише минулого року Фундація Coca-Cola інвестувала у соціальні проекти близько 600 тис. доларів, суттєва частина з яких була призначена для розвитку таких напрямків як турбота про добробут громад, підтримка "водних" проектів та здорового способу життя.

Основні напрямки соціальної відповідальності системи компаній "Кока-Кола" в Україні відображені у соціальному відеоролику, знятому нещодавно за участі відомих спортсменів, діячів культури та власне учасників соціальних проектів, до яких долучилася компанія.

Протягни руку допомоги. Співпраця з Фондом Олени Пінчук "АНТИСНІД"

Незважаючи на всі зусилля, Україна залишається лідером по темпам приросту нових випадків ВІЛ/СНІДу в Східній Європі. Кожен день 38 осіб дізнаються про свій діагноз. Більшості з нових пацієнтів ще немає 25 років. За оцінками експертів UNAIDS, в Україні з ВІЛ живе майже 300 тис. осіб, і лише кожен другий знає про свій діагноз.

Провідні компанії, що відчувають свою соціальну відповідальність, не можуть залишатися осторонь цієї проблеми.

Вже майже 6 років компанія "Кока-Кола" в Україні підтримує ініціативи фонду "АНТИСНІД" та допомагає захищати молодь від ризику інфікування ВІЛ. На базі інтернет-платформи safeconnection.org працює команда висококваліфікованих консультантів, молодь долучається до обговорення "незручних" тем, відвідує лекції та інформаційні заходи, які проходять у вигляді квестів, спортивних марафонів та навіть футбольних матчів.

До 130-річчя контурної пляшки молодь, залучена до проектів фонду та Coca-Cola, створила колекцію футболок Fashion AID. Усі гроші від продажу цих футболок йдуть на допомогу дітям з ВІЛ.

 

Цього року фонд "АНТИСНІД" та компанія "Кока-Кола" в Україні об’єднали найвідоміших та найспортивніших українців на щорічному Київському напівмарафоні задля збору грошей для допомоги дітям з ВІЛ, що живуть у маленьких містах України. На проект "Мобільні клініки" було зібрано вже майже 300 тис. гривень. Своїм прикладом відомі люди продемонстрували, що будь-хто може пробігти свою марафонську дистанцію та долучитися до допомоги. Спортивну та благодійну естафету перейняли автомобільні гонщики та учасники Олімпійських Ігор 2016 з важкої атлетики Юля Паратова та Дмитро Чумак, що також долучилися до проекту safeconnection.

Шлях до футбольного Олімпу. Шкіряний м’яч – Кубок Coca-Cola

Хто з хлопців не мріє стати зіркою футболу? Турнір "Шкіряний м’яч – Кубок Coca-Cola" – це реальна можливість проявити свої футбольні таланти для 600 тис. школярів щороку. Один із найпопулярніших непрофесійних дитячих турнірів ще за радянських часів, він подарував Україні Олега Блохіна, Володимира Безсонова, Сергія Реброва.

З 2010 року серед підлітків у віці 13-15 років турнір ініціює "Кока-Кола" в Україні. "Шкіряний м’яч – Кубок Coca-Cola" дає молоді можливість не лише займатися улюбленою справою та вести здоровий спосіб життя, а й отримати неочікуваний, але дуже приємний приз.

Наприклад, у цьому році найкращі гравці команд-переможниць турніру – Денис Чайка та Максим Скибінський – отримали можливість представити Україну в Міжнародному футбольному таборі Copa Coca-Cola™, у Франції, під час проведення Чемпіонату Європи з футболу. Вони також побували у Парижі, на останньому чвертьфінальному матчі УЄФА ЄВРО 2016™!    

Coca-Cola відновлює водні ресурси країни

Ви знаєте, наскільки коштовним ресурсом для людства є вода? Coca-Cola взяла на себе відповідальність перед суспільством за захист та збереження цього унікального і життєво важливого для людини, фауни та флори ресурсу.

В усьому світі компанія реалізує унікальну програму з відновлення водних ресурсів, згідно якої планує до 2020 р. повністю відновити кількість води, використаної для виробництва напоїв у спільноті, де вона працює.

 
Фото: Андрій Гут і Олег Дудкін

У цьому напрямку "Кока-Кола" в Україні співпрацює з громадською організацією "Українське товариство охорони птахів". Реалізацію проекту вже розпочато! На сьогодні вже відновлено 2 млн м3 води у Бієнкових плавнях, на Миколаївщині. Тут, у колишньому середовищі природнього розмноження цілого розмаїття видів рослин, тварин і птахів, в тому числі й рідкісних, в останні кілька років внаслідок обсипання та заростання каналів, зниження рівня Дніпро-Бузького лиману практично повністю був припинений водообмін, що загрожувало природною катастрофою. Відтепер гідрологічний режим Бієнкових плавнів відновлено, вони знову заповнюються водою з лиману, і вже сьогодні сюди поступово повертається життя.

20 років співпраці Coca-Cola та Національного олімпійського комітету

Історія Олімпійських ігор для України розпочалася у 1996 р. із першим виступом нашої команди в Атланті. З того часу українські спортсмени завоювали 122 нагороди Олімпійських ігор, а світові рекорди легкоатлетів Сергія Бубки та Інеси Кравець вже 20 років лишаються недосяжними.

І з перших олімпійських кроків нашої держави компанія "Кока-Кола" в Україні активно підтримує цей спортивний рух. Цікавим є і той факт, що обидві історії, а саме участь України на Олімпійських іграх та історія створення Coca-Cola розпочалися в одному місті – в Атланті.  

 

В партнерстві з Національним олімпійським комітетом, Coca-Cola вже 20 років надихає і сприяє залученню молоді до спорту в усіх куточках України. Ця співпраця є частиною глобальної стратегії компанії, яка підтримує національні олімпійські рухи майже у 200 країнах.

В Україні було реалізовано велику кількість спортивних проектів – "Олімпійський день", "Олімпійський урок", щорічні свята спорту та активного способу життя для молоді. Один лише проект #ТиЛідер охопив понад 1 000 000 школярів віком від 12 років з 4000 шкіл по всій країні. До заходів щороку долучаються відомі спортсмени, олімпійські чемпіони, журналісти, телеведучі та зірки шоу-бізнесу.

Coca-Cola підтримує Спеціальну олімпіаду для людей з відхиленнями розумового розвитку

В усьому світі люди з відхиленнями розумового розвитку є повноцінними членами суспільства, що беруть активну участь у різноманітних проектах і заходах: спортивних, творчих, розвивальних. В Україні так само запроваджуються ініціативи підтримки громадян з особливими потребами.

Однією із них є Спеціальна Олімпіада – світова програма спортивних тренувань і змагань для людей з відхиленнями розумового розвитку. За підтримки "Кока-Кола" в Україні до неї вже залучено 18 700 атлетів у 18 регіонах країни. Участь у цих змаганнях допомагає членам суспільства з особливими потребами не лише підтримувати фізичну форму, а й демонструвати свою соціальну активність.

 

Спеціальна Олімпіада – це змагання і тренування з баскетболу, футболу, легкої атлетики, плавання, волейболу, гімнастики тощо, де українська збірна неодноразово здобувала золоті медалі. Так, на останніх Всесвітніх Літніх Іграх Спеціальної Олімпіади наші атлети здобули 4 золоті, 3 срібні та 3 бронзові медалі. Світлана Росоловська виборола "золото" та "срібло" у плаванні, Мар’яна Ахрарова — золоту медаль у гімнастиці, Христина Климова — "срібло" в бадмінтоні, Степан Синюков — "бронзу" у плаванні, Максим Наливайко бронзову медаль у гімнастиці.

Профорієнтація 1300 підлітків з дитячих будинків

Молодь – наша гордість, щастя і натхнення. Сьогодні в Україні зростає майже 8 млн. маленьких громадян. За даними ЮНІСЕФ, 95 тис. із них перебувають в інтернатах. Тут вихованці із різних причин не можуть отримати відчуття сімейного затишку, материнської та батьківської любові, втрачають найцінніші моменти свого дитинства. Мовою сухої наукової статистики – позбавлені умов соціальної адаптації з раннього дитинства.

Важливим напрямком своєї соціальної політики "Кока-Кола" в Україні є профорієнтаційна робота з вихованцями дит. будинків. На сьогодні більше 1300 українських старшокласників пройшли спеціальне тестування, що допомогло їм виявити власні сильні сторони та визначитись із напрямком своєї майбутньої професії.

 

За підтримки "Кока-Кола" в Україні були організовані чисельні тренінги із мотивації та особистісного розвитку, діти мали змогу пройти персональні консультації з психологом. Компанія також облаштувала спеціальні комп’ютерні класи із програмним забезпеченням ilearn, завдяки якому старшокласники дит. будинків мають можливість дистанційно готуватися до ЗНО.  

Реалізація корпоративних соціальних проектів для "Кока-Кола" в Україні є не даниною модним тенденціям, а одним із найважливіших напрямків роботи компанії. Соціальна відповідальність Coca-Cola – це природній результат глобального зростання бізнесу та глибинного розуміння суспільних процесів та проблем, що потребують розв’язання. В Україні компанія може пишатися своїми здобутками вже сьогодні.

Авторизуйтесь щоб писати коментарі
Коментатори, які допускатимуть у своїх коментарях образи щодо інших учасників дискусії, будуть забанені модератором без додаткових попереджень та пояснень. Також дані про таких користувачів можуть бути передані до МВС, якщо від органів внутрішніх справ надійшов відповідний запит. У коментарі заборонено додавати лінки та рекламні повідомлення