Заснована Георгієм Гонгадзе у 2000 році

Лужков запитує, чи не звинуватити Україну в голоді у Поволжі

КОМЕНТАРІ
ДОДАТИ КОМЕНТАР   
IP: 192.168.204.---
_S_ _ 23.11.2007 10:36
Масква - сталиса фсея азиатскай братвы, а Лушок - мэр аро-хачи-туркмен-масквичей, откуда ему историю знать, да и славяне - нац.меньшинство в рассеи, пилевать ему на нас и на них... за евразийцев ни знаю че сказать, нет такой нации, просто стая животных сбилась, как собаки на помойке...
IP: 77.109.9.---
зеро _ 23.11.2007 10:25
А що можна було від пана Лужкова очікувати,жид він і в Африці жид.І так виступає російський хор ім.Путіна.Соліст-пан Лужков,підпівали українофоби: син відомих співаків Безработных1,2,3 ,недавно отошедших в мир иной,підпівало пан(може товарісч) Безработный4 ;пан apokalipsis ; панні Катюша.Десь запізнюються пани ТьоркінВ та vitstab...О ,чую концерт вже почався.
IP: 213.130.17.---
Datsko _ 23.11.2007 10:18
22.11.07 17:35 ___Безработный4 ти своїм дибілізмом за*бав не тільки адміна а всіх інших нормальних людей скажу так "фільтруй базар" коли говориш про Україну
IP: 77.109.23.---
ustace _ 22.11.2007 23:30
О! Давно Лужка не було чути! Відать виборча компания почалася в Росії. І ВІн знову у своєму амплуа - за дружбу народів під керівництвом старшого братана.
IP: 192.168.1.---
орієць-українець _ 22.11.2007 22:14
Лужков і такі як він буде розказувати словянам, хто живе на Нижньому Поволжжі, на Кубані, на Ставропіллі, уздовж Уралу (Яїка) та річки Ор, а також у Смоленську, Курську, Тулі та трохи ближче!? І т.д., і т.п. Йому його казирьок від картуза очі заслав. То нехай поверне його задом наперід або набакир, як смаглявці з Америки в музичних кліпах - може, провидить. Нехай, до речі, подумає, що може означати назва річки Ор, на якій є місто Оренбурґ. Вічна память невинно убієнним словянам! Слава Україні!
IP: 77.121.236.---
Mikola_2007 _ 22.11.2007 21:05
2___Безработный4

Вали на историческую родину. И там учи. А тут как нить без тебя
IP: 213.159.242.---
Безработный4 _ 22.11.2007 20:14
Aliya,
...Выполнили бы да и валили...

а уму-разуму научить, а, как известно, век живи - век учись... Вот недоглядели - и Чернобыль... А стрельбы нашими по домам и самолетам... А украинцы во власти??? стихийное бедствие. Сейчас по РТР о нашем земляке-изобретателе Лысенко.
Нельзя было оставлять наших без присмотра.
Да сейчас выгляни в окно, и, если есть голова, все увидишь сам - территория стыхийного лыха.
IP: 77.109.17.---
apokalipsis _ 22.11.2007 20:05
у меня частный дом и я собираюсь 24 числа вывесить красный флаг. Предлагаю всем присоединиться - покажем что не все безропотно смотрят на то, что происходит в стране.
P.S.
1) представляю сколько будет визга если красных флагов будет достаточно много (причем флаг будет символизировать не СССР, а кровь "невинно убиенных" нашей властью).
2)Все дружно читаем книгу "198 методов ненасильственных действий"
IP: 10.100.15.---
Aliya _ 22.11.2007 19:57
22.11.07 17:35 ___Безработный4
Катюша права - индустриализация украины была выполнена рабочими отрядами из России.

А какого хрена они здесь задержались. Выполнили бы да и валили к себе домой в свою рязань. И, глядишь, подонков вроде тебя было бы на украинской земле меньше.
IP: 80.73.0.---
str_Kharkiv _ 22.11.2007 19:43
Цей фігляр робить вигляд, щр він не знає, що таке Слобожанщина.
Це не тільки Харківська та Сумська області, а ще й добрі частини Білгородської, Воронежської, а також села на Дону та на Медведиці. Я не говорю вже про Кубань. Хоча б, убоге, книжки читало письменників, які там народилися. Або Юрія Власова, що лікувався на Хопрі. Довелося зустрічати. А краще сіло б на свого "Дипа" та поїхало б туди. Може ще хто живий із тих, що пережили ті часи. То плюнули б йому в очі.
Погань!
IP: 77.109.17.---
apokalipsis _ 22.11.2007 19:36
___Катюша, ___Безработный
Просто хочу чтобы вы знали что я вас поддерживаю. Так считают и многие здравые люди в этой стране.
Всё что тут "повылазило" - это результат пропаганды; психологическая реакция на ущербность (шаблон такого поведения описывается в любом нормальном не угробленном украинским переводом учебнике или монографии по психологии); последствия хуторского менталитета; зависть...
IP: 213.186.210.---
_sailor _ 22.11.2007 18:48
to Ильник
Всех уродов, таких как Безработный, не забаниш. Да это и не работа админа УП. К сожалению приходится осознавать, что такие уроды ходят по земле и их немало. Проще надо реагировать на это чмо. Посмотри на его ник. Почему Безработный? Скорее всего потому что мозгов как у ракушки, да и руки из жопы. Шел бы искал работу, может поумнее станет - труд облагораживает человека.
IP: 10.128.202.---
Roman07 _ 22.11.2007 18:47
Повністю згоден з 22.11.07 16:16 ___Тропик: Совіти визнавали голод у Поволжі, але повністю замовчували навіть згадку про голод в Україні. Всі радянські шкільні підручники говорили про голод у Поволжі, але в цих підручниках - ні слова про голод в Україні. Отже, голод в Україні був якимось особливим, не таким як у Поволжі? То в чому різниця? - У національному складі населення!!! Москалі чудово знають, що то був геноцид саме українського народу. Але злочинці самі ніколи не визнають своїх злочинів!
IP: .---
патріот89 _ 22.11.2007 18:32
Втрати України за 10 міс. Голодомору (7-10млн.осіб) перевищують її втрати за 4 роки Другої світової війни (6-7 млн. осіб). Комуністичний режим задовго до фашитської агресії розв язав війну проти власного народу. Чому "наступниця СССР" продовжує справу "отца всех народов"?

http://www.president.gov.ua/content/150_1.html
IP: 192.168.140.---
Первомайськ _ 22.11.2007 18:04
___Катюша права - индустриализация украины была выполнена рабочими отрядами из России

Частково погоджуюсь. Набагато приємніше працювати в теплій Україні, їсти смачний борщ, святкові вареники і духмяні пампушки., а не у статусі "ворогів народу" будувати "бєломори" з "БАМами" і сьорбати смердюче російське "щі"!!!
IP: 217.117.75.---
Ильник _ 22.11.2007 17:57
Запитання до "УП"! Шановні друзі! До яких пір маскальня і качапня типу Безробітного (або безмозглого) буде паплюжити нас. Чому та сука, народжена вовчицею, буде лити болото на нас. Що трудно його заблокувати ? Чи вам подобаються такі ублюдки? А може він в редакції "УП" . А СБУ вміє знаходити злочинцівпо компу? Чи ви сбушники не наші? А ну докажіть! А може безробітний ваш товариш? надоїло обливання болотом устоїв держави і його творця бандитами з ординськими замашками.
IP: 192.168.140.---
Первомайськ _ 22.11.2007 17:46
Голодомор в Поволжі - це геноцид російського народу російською владою. Лужков це чудово знає, тільки сказати вголос сміливості бракує.

Український і російський народи ніколи не посваряться через Голодомор. Дізнаючись правду про нього, росіяни знатимуть хто ними керує. Саме тому офіційна влада Московії паплюжить спогади про цей жахливий злочин!!!
IP: 213.159.242.---
Безработный4 _ 22.11.2007 17:35
Катюша права - индустриализация украины была выполнена рабочими отрядами из России. На мальовнычий только умели писень спивать и волам хвосты крутить. И потом образование - не на виршах же одних про садок вышневый народ учился. Про лесных братьев не йдеться - они там еще в утробе уже образованными были.

Админ УП - сцука.
IP: 77.122.158.---
Kartkozak _ 22.11.2007 17:15
А хіба не РФ та СРСР відмовилися від допомоги США та канадських українців щодо допомоги голодуючим Поволжжя та УРСР? А хіба не РРСФР знищила УНР та тим сприяла жидокомуністам утворити криваву оргію на всій Євразії?Тож, перш ніж молотити язиками, лужкови мусять подбати щоби подібне не повторилося. А може лужкови хочуть руками зновуж-таки тих жидів виморити ще мільйони росіян, українців, киргизів та щирих друзів степу - калмиків?
IP: 195.43.43.---
AdamO _ 22.11.2007 17:10
Тема для великодержавних шовіністів!
http://www.prevedgame.ru/in.php?id=764394
IP: 217.117.75.---
Ильник _ 22.11.2007 16:53
___Катюша
Перші газопроводи для газифікації Москви були Дашава (Західна Україна) - Москва, Шебелінка - Москва. Та запасів українського газу було достатньо на 100 років, але його більшй частину зїла Москва. Україна добувала 68 міліардів куб. м. газу на рік. А сталі, а вугілля, а хліба і мяса? Це хто зїдав. Та до війни Росія була самою відсталою республікою Союзу. Всі заводи і фабрики вивезли в Росію. То ж війна зробила з неї індустріальну за рахунок України. А ти верзеш дурниці.
IP: 10.0.0.---
suscheva _ 22.11.2007 16:53
і навіщо оте нам переказувати..
хвора ж людина лужок
IP: 193.93.184.---
dnipro _ 22.11.2007 16:52
Але це схоже на ще одне їхнє тверджнення, що от ми рускія также пастрдалі ат ссср, у нас таже билі дісіденти.

Справді були, але розклад був такий:
вєлікій рускій дісідєнт салженіцин - все що з ним зробили - депортували на захід,
а от дисидента Стуса - в концтабори і поки не помре (сталося це в 80-их роках).

Так що така от кацапська правда...
IP: 77.109.29.---
Helter-Skelter _ 22.11.2007 16:51
Я уверен - на всемирном чемпионате по пердежу в лужи, если бы такой проводился, сей весьма недалёкий господин в кепке занял бы первое место.
IP: .---
rrrttt _ 22.11.2007 16:37
22.11.07 15:50 ___Катюша

З росії висосали тільки таких тупиховець як ти.

А лужок це так, імбіцил в кепці, не звертайте увагу, шановні
IP: 194.143.147.---
ROMIK1979 _ 22.11.2007 16:35
Усім на сайт www.vlasti.net там кацапи усе антиукраїнське пишуть!!!!!!!!
IP: 194.143.147.---
ROMIK1979 _ 22.11.2007 16:35
Усім на сайт www.vlasti.net там кацапи усе антиукраїнське пишуть!!!!!!!!
IP: 194.143.147.---
ROMIK1979 _ 22.11.2007 16:34
Усім на сайт www.vlasti.net там кацапи усе антиукраїнське пишуть!!!!!!!!
IP: 194.143.147.---
ROMIK1979 _ 22.11.2007 16:33
КАТЮША - припижджена тупа кацапка, написала якусь фігню, від якої сам Лужков би сміявся. Але то і не дивно, це ж кацапи, а в цапів мозки цапячі!!!!!
IP: 194.143.147.---
ROMIK1979 _ 22.11.2007 16:30
Який тупий Лужков, такий і його вислів!!!!! Пристрілити ідіота мало!!!!
IP: 77.122.51.---
arifm _ 22.11.2007 16:30
Катюша
ну зрозуміло, Україна ще до війни (другої світової) "высосала" з Росії донбаське вугілля, криворізьку руду, хліб, що виріс на чорноземах Подніпров'я і багато ще чого. А потім ще повисилала росія на Північ і в Сибір та Середню Азію, щоб вони там за миску лагерної баланди побудували світле майбутнє, українські міста Воркуту, Мурманськ, Магадан, а також БАМ, Біломорканал і багато чого іншого.
IP: 193.93.184.---
dnipro _ 22.11.2007 16:29
Кацап є кацап. Вони просто по-моєму не розуміють, що навіть, якщо вони б усе в кацапії виморили весь свій народ, це не давало їм би право робити це з іншим.
В україну їх ніхто не просив і муравйова в у 1918-19 роках ніколи не кликав вбивати 300 студентів київських під крутами і потім розстрілювати на вулицях Києва 5000 українців тільки через те що вони українці.


IP: 213.227.214.---
Тропик _ 22.11.2007 16:25
І ще одне зауваження.
Дуже цікаво спостерігати реакцію катюш і лужкових, коли хтось звинувачує
радянській чи більшовицькій режим. Це ж ніякого відношення не має до РОСІЇ. Сікьотє, друзі ? Деякі росіяни і катюші самі автоматично зараховують
Росію до більшовизму. Не даром всі ліві політики у всіх країніх колишнього СРСР - це проросійські. І якщо деякі росіяни себе ідентифікують з красножопими, то це їх проблема.
IP: 213.227.214.---
Тропик _ 22.11.2007 16:20
Їх я у поїзді Київ-Донецьк. Мені мій сусід казав, що ніхто українців спеціально
не морив, он його дід їздив на Смлоеншину і привозив поїсти.
І коли я тут же спитав його, а чому на Смоленщині було що їсти а у нас ні ?
Чолов яга зразу зупинився я сказав, а дійсно, чому ? Бо там такого не було як у нас. І його діду тоді дуже повезло пробратися за межі України.
Так що Катюша, выйди на берег и утопись.
IP: 77.122.51.---
arifm _ 22.11.2007 16:19
Хочу і я спитати у Лужкова:
1. чи розуміє він різницю ніж голодом і Голодомором?
2. чи розуміє він відмінність між десятками тисяч померлих від голоду і мільйонами навмисно знищених Голодомором?
IP: 213.227.214.---
Тропик _ 22.11.2007 16:16
Голод у Поволжжі офіційно Совіти визнали тоді і закликали допомагати
"Голодающим Поволжья". Тоді допомога йшла й з-за кордону і звідусіль.
Совіти тоді цю допомогу приймали і направляли голодуючим на Волгу.
Це факт, Мілая Катюша. А от голодомор в Україні Совітами не визнавався, і галичанам не давали можливості допомагати, казали в консулаті СРСР у Львові у ті роки, що голоду НЕ МАЄ. До речі голодні українці їхали поїсти у
сусідні Російські області. Це теж факт. А їх не пускали. Чому?

IP: 217.117.75.---
Ильник _ 22.11.2007 16:15
Мене не Лужков дивує, тут все зрозуміло. Не має чим дивувати світ, одним словом -росіянин при владі.
Мене дивує оце чмо болотне з ніком Катюша! Безусловно її імя від слова кат і думає воно як кат, бо в таких одна ізвилина і та між половинками нижньої частини тіла. Таке чудо рахує україну своєю батьківщиною, бо його предки-колонізатори прийшли сюди грабити і знищувати. На їх совісті міліони людських жертв і їм страшно, що хтось добереться до тих, хто безпосередньо все це організував.
IP: 193.239.238.---
Andrik _ 22.11.2007 16:07
Катюша

Скажіть , що це з Росії було "висосане" :)))) ?
IP: 77.121.162.---
Никанор _ 22.11.2007 16:07
Лужков явно не тянет на миротворца. Скорее на моську из хора им. Путина.
IP: 10.201.190.---
Бомбей _ 22.11.2007 16:06
Лужок як і всі московити навмисно плутає поняття голод і Голодомор. Можливо на Поволжі і вКазахстані села також оточували загонами НКВД і відбирали в людей останнє.___Катюша в ті часи про які ви говорите з Московії ще не було чого висасувати крім самі знаєте чого:) московія була гола і боса, історію треба інколи читати.
IP: 85.223.158.---
ВКОВ _ 22.11.2007 16:04
Пішов він на хуй! Не звертайте уваги на його маячню.
IP: 193.239.238.---
Andrik _ 22.11.2007 16:04
Це чудо в кепці плутає штучний голод - голодомор , з голодом звичайним. Плутає свідомо.
Вже дістали.
IP: 10.0.76.---
Aleks2_ _ 22.11.2007 15:59
2 22.11.07 15:50 ___Катюша
А что Украина предъявила обвинение России в Голодоморе ??? Или Лужков себя считает наследником тоталитарного сталинско-коммунистического режима ?? Если так, тогда конечно Лужкову нужно опасаться очередного Нюрбергского процесса.
IP: .---
седьмой _ 22.11.2007 15:55
Я думаю, что мер Москвы -космонавт, как и наш Черновецкий.
IP: 195.248.171.---
tesla1 _ 22.11.2007 15:53
Лужков нагадав про себе, і подтвердив, що він негідник. Правда, зараз в Росії часи негідників. Бог йому суддя.
IP: 77.123.16.---
Катюша _ 22.11.2007 15:50
Браво Лужкову! Пора уже и России предъявить свои обвинения в адрес Украины за ее сыновей: Кагановича, Хрущева, Брежнева и других партийных рулевых, которые высасывали из России все, что только можно для того, чтобы поддерживать "братские" народы, в частности Украину. Да и за Сталина и Берию пора призвать к ответу Грузию....

АВТОРИЗАЦІЯ


УВІЙТИВІДМІНИТИ
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь.
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом Facebook.