Заснована Георгієм Гонгадзе у 2000 році

Москва пояснює відсутність українських шкіл у Росії спорідненістю мов

КОМЕНТАРІ
ДОДАТИ КОМЕНТАР   
IP: 95.132.25.---
I_Barbos _ 15.07.2009 12:32
Москва пояснює відсутність українських шкіл у Росії спорідненістю мов - Так офіційний представник МЗС РФ Андрій Нестеренко відповів на запитання ЗМІ щодо гуманітарних прав українців, що проживають у Росії, повідомляє посольство РФ в Україні.
"Це, мабуть, пояснюється спорідненістю східнослов'янських мов і культур, спільною історією (Київська Русь, Московська держава, Російська імперія, СРСР) і єдиною православною християнською вірою", - припустив він.
Руссланд, руссланд, юбер аллес, хайль путін
IP: 77.52.194.---
OksanaShpak _ 02.05.2009 00:14
а ви зайдіть, поспілкуйтеся й переконайтеся в одному, чи в іншому. якщо ви дійсно не від Вітренки тоді, можливо, ми запропонуємо Вам попрацювати за фахом. безкоштовно. а на поточні потреби небагато, але зкинутись. але тільки, якщо ви не від бют, янека, чи юща.
IP: 89.21.93.---
yulysik_ _ 01.05.2009 10:00
29.04.09 16:37 ___намор Не морочте людям голови своїм сайтом. Протокол з”їзду в якому пишуть Ваня та Маня. Ви побоялись навіть свої прізвища написати, а хочете народ піднімати. Це бува не Марченко з Вітренчихою?

Голову вам никто не морочит - протокол есть, ячейки в стране созданы и фамилии у нас есть и не проблема их осветить - они не имеют ничего общего ни с одним политическим движением. Встречный - Вы то сам чей? может и казачек то засланый....
IP: 217.76.200.---
freddy2 _ 29.04.2009 20:01
Языковый вопрос, как и массам других, возник из-за того, что народ пассивно воспринимает то, что ему дают. Будете жить так как вам скажет дядя сверху. И вопрос, почему люди на, которым эти проблемы мешают, не объединяться и не выступят открыто со своими требованиями к властям по обеспечению обучения на родном языке и т.п.? Вот здесь собираются люди, чтобы объединенно выступить против своеволия властей и заставить учитывать свои интересы. http://volya.ukrbb.net/viewtopic.php?f=49&t=254
IP: 77.52.230.---
semen413 _ 29.04.2009 18:24
АЛЛО! МЫ ИЩЕМ НЕРАВНОДУШНЫХ! ЕСЛИ ТЫ СЧИТАЕШЬ СЕБЯ ЧЕЛОВЕКОМ И ГРАЖДАНИНОМ!

Если тебя, как и нас, ВОЗМУЩАЕТ безответственность и равнодушие власти к нашим проблемам! Если ты веришь что что-то можно еще изменить – не будь один - ты нужен нам! Ты нужен Украине!
Мы ждем Вас! http://volya.ukrbb.net/viewtopic.php?f=49&t=93
IP: 92.113.235.---
ochkasvika _ 29.04.2009 17:16
29.04.09 16:37___намор
29.04.09 16:23___sansara Не в протоколі справа.Чому ви боїтесь вказати прізвища засновників в протоколі. Чи не тому, що там вилізуть такі ж злодії, проти яких ви ніби то боретесь.

Посмотрите, пожалуйста, на мой ник. Это мои имя и фамилия. Вам номер телефона еще дать? Мне не сложно, я напишу. Я в числе "засновників". Я понимаю вашу подозрительность, поэтому какую информацию вам дать, чтобы вы поверили?
IP: 195.248.182.---
Рома_22 _ 29.04.2009 17:08
Ось таке воно, фарисейство: „будь-які умови” є, а шкіл нема. А взагалі-то якби, приміром, Китай на території Росії століттями забороняв писати росіянам своєю мовою, забороняв освіту, знищував еліту й національно-свідоме населення і т. д., то нині б на російську теж попиту не було. І всі росіяни ходили б трохи примружившись.
IP: 194.44.33.---
Abstrahtor _ 29.04.2009 16:59
Бояться, бідні москалики, що коли хтось буде знати іншу мову, зможе щось "нєблагонадьожноє" зрозуміти! А це найбільша загроза! Після 1812-го з'явились декабристи! Тих, хто в Другу світову був у полоні, на роботах в Німеччині, бачив інше життя - відразу на сибір! А яка паранойя була зі шпигунами?
Але завжди так не буде - не дають (не хочуть) вчити українську, прийдеться вивчати ієрогліфи і китайську...
IP: 77.120.128.---
sansara _ 29.04.2009 16:56
29.04.09 16:37 ___намор
Між іншим у вас є всі можливості, стати засновником ціеї організації, бо зараз збираються протоколи з регіонів. (там прізвища є).
Але дійсно є обмеження, якщо ви є представник влади, або були таким, тоді вибачте. Багато клопоту станеться вибирати. були чи є ви добрим слугою народа. чи ні! тому, поки діє таке обмеження.
IP: 77.120.128.---
sansara _ 29.04.2009 16:51
29.04.09 16:37 ___намор
То як , вам ще сказати, що я не можу публікувати того документа, якщо не закінчилася процедура. Крім того, вся спільнота, що має відношення до самої конференції, якраз і знаходить час для спілкування на тому порталі, що я вказував.
Якщо, Ви дійсно маєте бажання розібратися з питанням про нас, то заходьте
http://volya.ukrbb.net/viewtopic.php?f=49&t=93
і ставте питання безпосередньо до учасників установчої конференції Всеукраїнської
IP: 77.120.128.---
sansara _ 29.04.2009 16:45
29.04.09 16:33 ___ЄС
Не дуже поділяю дії Корчинського, але за один його вираз, все ж таки вдячний.
Приблизно цитую-
- Мені важливіша думка української прибиральниці, чим закордонного високопосадовця.

А якщо про візи казати, то ви напено погодитесь, що хаотична, недружня, непослідовна, непрофесійна політика держави, отримує адекватну реакцію у вигляді перестороги у видачі віз.
Погоджуся. що в Росію їхати легше. Та в тому ж не вина самої росії. цілком лише тих привидів у будинку з химерами та ін
IP: 91.124.28.---
намор _ 29.04.2009 16:37
29.04.09 16:23___sansara Не в протоколі справа.Чому ви боїтесь вказати прізвища засновників в протоколі. Чи не тому, що там вилізуть такі ж злодії, проти яких ви ніби то боретесь. Або тіж самі злодії вирішили собі створити "кришу"-громадську організацію, це ж модно мати свою організацію. А може, під час кризи акціями протесту легше буде державу розвалити. Одні розвалюють зверху, а ви знизу.
IP: 194.44.59.---
ЄС _ 29.04.2009 16:33
29.04.09 15:54 ___sansara
але з самого початку є вибір їхати в тюрму, чи в братню польщу, чи італію.
Вибір то є,а от візу не так то легко зробити.

,,коли в київі сидять люди від яких залежить все наше життя.,,
Їх туди посадили,а посадили ті,кому вигідно,а вигідно...
Недавно натрапив на таку ось статистику: у 2006 році на запитання,у Верховній Раді України!!!,чи вважаєте ви себе українцем,тільки 37%!!! депутатів сказали ,,так,,.
А тут ви праві,від нашого Верховного Тераріуму,дйсно,в більшій мірі залежить наше з вами життя.
IP: 77.120.128.---
sansara _ 29.04.2009 16:23
29.04.09 16:04 ___намор
До того ж, мабуть , Вам все ж таки важливіший протокол, на кшалт гарненьких декларацій, які так нам до смаку!
Прориви, Кроки назустріч людям, Дисципліна і порядок........ та інші декларації.
Адже ж вони в таких яскравих обкладинках та про серйозні речі, та й складені проФФесіоналами.
А ми такі собі бовдури, що не маючи юридичної освіти, намагаємося скласти протокола, по- дорозі вивчаемо законодавство Тому ви праві, що нам важко скласти все зразу.
IP: 77.120.128.---
sansara _ 29.04.2009 16:17
Відбувалася установча конференція, і до того ж оголошена перерва. тобто протокол не складено. Звідки ви взяли протокол?
Але не це важливо. Важливо, що, Вашим хазяям не потрібна громадська організація, яка створена за кошти учасників конференції.
Якщо, Ви щиро ставите питання хто ми, то надайте свою електронну пошту і я надішлю до вам кошторис конференції, а також буде змога познайомитися з живими людьми, учасниками.
IP: 195.216.213.---
Никий _ 29.04.2009 16:09
29.04.09 11:38 ___vvrman
Бо канадські українці зрозуміли, що тут вони зустрінуть опір таких не "пробиваемих" ідіотів, як ти. Цивілізований світ не може зрозуміти, чому так активно ви проти української мови, але живите тут, не дивлячись на те, що гауляйтер вас запрошує обживати Сибір.
IP: 91.124.28.---
намор _ 29.04.2009 16:04
29.04.09 15:25___sansara Не морочте людям голови своїм сайтом. Протокол з”їзду в якому пишуть Ваня та Маня. Ви побоялись навіть свої прізвища написати, а хочете народ піднімати. Це бува не Марченко з Вітренчихою?
IP: 77.120.128.---
sansara _ 29.04.2009 15:54
29.04.09 15:45 ___ЄС

так платять, але з самого початку є вибір їхати в тюрму, чи в братню польщу, чи італію.
Не має потреби казати, що згірш Росії нікого не було. зрозумійте мій погляд.
Мені триста раз не цікава росія, коли в київі сидять люди від яких залежить все наше життя.
вибачте, але путін не зробив стільки зла для нас чим вся ця братія слуг народних.
ось і все.
навіщо бруднити когось, якщо самі в лайні?
а для того, щоб для когось здаватися білим і пухнастим!!
Але для Европи ми однакові
IP: 194.44.59.---
ЄС _ 29.04.2009 15:45
29.04.09 15:25 ___sansara
в другу, по гроші (не дивлячись на те що Росія "тюрма народів, як дехто тут щиро вважає"

якщо ви написали це з деякою іронією,тодо вашого відома - в тюрмах теж платять гроші,але від цього вона не перестає бути тюрмою.
IP: 77.120.128.---
sansara _ 29.04.2009 15:25
___салко
тут є невелика кількість адекватних людей, які розуміють що ця ситуація нормальна, бо ійсно ті люди які живуть там не мають потреби у цьому, а не тому що хтось не дозволяє!!!!

Така інформація використовуеться для відволікання громадян від справ в державі.
І зрозуміла різниця між Канадою та Росією. В одну їдуть назавжди (патріоти), в другу, по гроші (не дивлячись на те що Росія "тюрма народів, як дехто тут щиро вважає"
Запрошую
http://volya.ukrbb.net/viewtopic.php?f=49&t=93
IP: 195.138.81.---
Kotia _ 29.04.2009 15:18
Те, що хохли в Кацапстані не хочуть вивчати своєї рідної мови має ту ж причину, що вони часто від неї зрікаються й в Україні. Треба з ними владі провести нормальну *профілактичну" роботу, як це роблять мокселя, та питання потреби вивчення російської мови в Україні відпаде.

IP: 194.44.59.---
ЄС _ 29.04.2009 15:06
29.04.09 14:26___салко
Ті люди,які там живуть,не мають,перш за все,вибору,а про їхні потреби,їх ніхто і не запитував.

IP: 213.169.70.---
Ех _ 29.04.2009 14:54
Про що мова.
Це у нас Азоров з його "знанням" державної мови міг стати віциком. Це тільки у нас "народні" депутати принципово користуються у ВР недержавною мовою.
Хотів би я подивитись на кар'єру (чи бізнесову, чи політичну) українця в Раше, якби він хотів (або, паскуда, наполягав) на відкритті української школи.
Росія як була тюрмою народів, так і залишилась.
IP: 91.124.26.---
намор _ 29.04.2009 14:46
школи західної Канади здійснюють навчання у українсько-англійських двомовних програмах. Подібні закони були впроваджені пізніше в Саскачевані та Манітобі. Українська мова в Канаді, зі своєю сторічною історією автономного від України розвитку, вивчається Канадським інститутом українських студій в Едмонтоні. Я вже не говорю про те, скільки побудовано українських церков, про українське мистецтво, просвітні організації. В Росії немає жодної такої школи, а тим більше інституту.
IP: 91.124.26.---
намор _ 29.04.2009 14:43
А що стосується Канади, то за даними Статистики Канади 2006 року там проживало 1,209,085 україно-канадців, унаслідок чого українці являються дев'ятою за чисельністю етнічною групою.Відрізані культурно і цивілізаційно від України, знаходячись по іншу сторону залізної завіси холодної війни україноканадці, на відміну того, що є в Росії, розвинули власну самобутню культуру. Після схвалення першого в Альберті шкільного законодавства про двомовні програми в 1971 р.(див далі)
IP: 91.124.26.---
намор _ 29.04.2009 14:43
___vvrman ВІДПОВІАЮ! Приємно розмовляти з людьми, що все знають. Ви напене були в Канаді. А коли серйозно,то так, не хочуть вони їхати з Канади в Україну, ну точно так, як ви не хочете їхати з України в Росію, навіть не зважаючи на обіцянки Думи.Ви напевно чули, що росіянам, що повернулись в Росію кажуть: “А ми вам житло не обіцяли, купіть собі”. Ну, по тому, що росіяни не хочуть їхати в Росію, бо тут краще, можна судити про ситуацію там. І хай живуть, всетаки ближче до Європи. (див далі)
IP: 78.137.4.---
салко _ 29.04.2009 14:26
тут є невелика кількість адекватних людей, які розуміють що ця ситуація нормальна, бо ійсно ті люди які живуть там не мають потреби у цьому, а не тому що хтось не дозволяє!!!!
IP: 194.44.59.---
ЄС _ 29.04.2009 13:17
29.04.09 12:53 ___biy-nikolay
А,зрозуміло,то просто на цілу країну,з майже 7-ми мільйонною діаспорою українців не знайшлося групи з 10-15 чол.
Ви теж дипломат?
IP: 194.44.18.---
suspiria _ 29.04.2009 13:15
29.04.09 12:42 ___лІто
Яка прекрасна постановка питання "старшого брата". Закрити всі російські школи в Україні з причини спорідненості мов.

Когда русскоязычным в Украине будет до такого же места, как украиномовним в России обучение на родном языке - я Вас уверяю все русскоязычные школы у нас моментально закроются за ненадобностью.
IP: 194.44.149.---
sob _ 29.04.2009 13:10
до biy-nikolay: Ви що дурник? В Радянському Союзі теж подібні права були...
IP: 83.242.169.---
biy-nikolay _ 29.04.2009 12:53
Нестеренко ответил как дипломат,витиевато.Всё гораздо проще.Закон РФ
об образовании предполагает обучение на ЛЮБОМ РОДНОМ ЯЗЫКЕ
по желанию самих учащихся,родителей,опекунов НЕЗАВИСИМО от того
какой это язык.Хоть украинский,хоть африканское наречие.Условие одно-
желаюших должно набраться как минимум на группу,т.е.10-15 чел.
IP: 193.27.0.---
leoox _ 29.04.2009 12:53
__suspiria, я мав на увазі не сільські школи. В містах все навчання російською мовою і це погано.
IP: 77.123.200.---
лІто _ 29.04.2009 12:48
___suspiria
100%
Це стосується і російської нацменшини в Україні (не русскоговорящих).

Сторінки:      Попередня      Наступна 

АВТОРИЗАЦІЯ


УВІЙТИВІДМІНИТИ
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь.
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом Facebook.