IP: 93.72.185.---
elka _ 04.10.2009 02:22
Lviv2009 - жертва совдеповской вакцинации
IP: 194.44.206.---
Невідома _ 02.10.2009 19:46
01.10.09 23:21 ___Lviv2009
Шановний , чмо з низьким рівнем інтелекту - це ви . І президента такого самого відстоюєте . Що ж тут поробиш , яке ішло , таке і знайшло .
IP: 194.44.206.---
Невідома _ 02.10.2009 19:44
Діти - це найсвятіще , що у нас є , це наше майбутнє , яке ми повинні берегти та шанувати . Що і старається зробити наша прем"єрка .
IP: 194.44.206.---
Невідома _ 02.10.2009 19:37
Як на мене , то цілком правильне та зважине рішення Кабінету міністрів , скасувати надання не першочергових медичних послуг на базі загальноосвітніх шкіл. Адже для цього є відповідні заклади .
IP: 212.92.249.---
vivaldi _ 02.10.2009 19:10
Юлии Тимошенко не безразлична судьба и здоровье нации!
IP: 212.92.249.---
vivaldi _ 02.10.2009 19:10
Юлии Тимошенко не безразлична судьба и здоровье нации!
IP: 82.193.121.---
kaboom _ 02.10.2009 16:21
=02.10.09 15:11 ___Малинка=
От вон і видно ж... Суцільне калітцтво. Тепер тільки муйню різну писати у інеті, бо дитинство було важке і болісне.
IP: 93.126.99.---
Малинка _ 02.10.2009 15:11
Ох, как вспомню стоматологическое оборудование у нас в школе, так вздрогну...И тамтешние "стоматологи" еще и приглашали практикантов с медучилища, у которых руки тряслись. И об каком уровне профессиональности может идти речь!
IP: 77.123.122.---
sagiterius _ 02.10.2009 11:16
Мне в детстве такие стоматологи занесли гепатит Б. С тех пор мама в школе ни прививки, ни зубы лечить не давала. А ведь зачастую детей даже не спрашивали - загонят, как лошадь и все. Пусть лучше из бюджета выделят деньги, чтобы в поликлиниках обслуживали тех, у кого есть потребность и желание. Удивительно, что никто из минздрава до этого не додумался. Тимошенко, как всегда, кругом все приходится делает за оболтусов
IP: 193.110.89.---
paparaciy _ 02.10.2009 10:44
Ганьба батькам, котрі не займаються профілактикою та лікуванням власних дітей!
Це - реальна економія! Нормальної пломби в таких умовах не поставлять, контролювати процес батьки не зможуть - сенс такої послуги?
А до щеплень у нас в країні давно ставлення неоднозначне!
IP: 80.243.144.---
Log _ 02.10.2009 09:44
Ура! Чудове геніальне рішення Тимошенко!!! Є проблеми в фунціонуванні шкільної медицини - вирішення геніальне, а просто закриємо стоматкабінети і відмінимо щеплення, нема кабінетів - нема проблем. А проблеми стоматпрофілактики - це проблеми батків і дітей, хай собі мастять голову, коли будуть проблеми з зубами
IP: 212.15.151.---
Юта _ 02.10.2009 03:37
Это правильно, эти вещи надо делать в поликлиниках
IP: 193.17.253.---
piter-pan _ 02.10.2009 01:34
Навіть якщо учням дуже пощастило і у школі працюють досить кваліфіковані медики, то умови там жахливі. Не потрібно ризикувати здоров’ям дітей.
IP: 193.17.253.---
piter-pan _ 02.10.2009 01:34
Тимошенко прийняла дуже гарне рішення. Лікувати дітей потрібно тільки у лікарні з відповідними умовами і відповідним обслуговуванням.
IP: 77.120.38.---
lvm _ 02.10.2009 01:26
> уже столько летальных исходов было после тех прививок!!
Угу, а люди які їли огірки і народилися до 1899 року вжу всі померли.
Де тільки такі ідіоти беруться.
IP: 91.124.66.---
овод13 _ 02.10.2009 00:13
Надавати сучасним стоматологам дешеву площу під їх комерційну діяльність - це звичайний відкат (преференція) чиновників "на освіті" і не тільки. Скільки цього "добра" ще прийдеться розгрібати Тимошенко, бо спротив буде колосальний. Людці звикають до доходів, а про їх законність вони вже давно не думають!
IP: 93.72.171.---
Jojo _ 01.10.2009 23:36
01.10.09 23:20 ___Lviv2009
і який же народ її зупинить? такий як Ви? навряд! :)))))))
IP: 93.126.99.---
fruit_sweets _ 01.10.2009 23:25
01.10.09 23:21 ___Lviv2009
от люди з таким рівнем культури нехай і голосують за такого ж кандидата у президента... Цим Ви лише зайвий раз показуєте своє виховання....А ніякої точки зору по суті не виразили!
IP: 89.105.239.---
Lviv2009 _ 01.10.2009 23:21
ТІМАШЕНКА - ГОЛОВНЕ ГАЛЬМО УКРАЇНИ!!! НАРОД ЗУПИНИТЬ ЦЕ НЕДОЛУГЕ ЧМО З БУБУЛИКОМ НА ГОЛОВІ!!!
IP: 89.105.239.---
Lviv2009 _ 01.10.2009 23:20
ТІМАШЕНКА - ГОЛОВНЕ ГАЛЬМО УКРАЇНИ!!! НАРОД ЗУПИНИТЬ ЦЕ НЕДОЛУГЕ ЧМО З БУБУЛИКОМ НА ГОЛОВІ!!!
IP: 89.105.239.---
Lviv2009 _ 01.10.2009 23:20
ТІМАШЕНКА - ГОЛОВНЕ ГАЛЬМО УКРАЇНИ!!! НАРОД ЗУПИНИТЬ ЦЕ НЕДОЛУГЕ ЧМО З БУБУЛИКОМ НА ГОЛОВІ!!!
IP: 89.105.239.---
Lviv2009 _ 01.10.2009 23:20
ТІМАШЕНКА - ГОЛОВНЕ ГАЛЬМО УКРАЇНИ!!! НАРОД ЗУПИНИТЬ ЦЕ НЕДОЛУГЕ ЧМО З БУБУЛИКОМ НА ГОЛОВІ!!!
IP: 93.72.171.---
Jojo _ 01.10.2009 23:13
01.10.09 23:04 ___Кеня
Так, але якщо скоротити витрати на секретаріат президента, політиків, які володіють бізнесом і крім того отримують непогану з/п у ВРУ, вислати Юща з бджолами в Америку:))) - то гроші закумулюються і при правильному контролі за їх використанням гадаю вистачить (до того ж люди отримуючи достойну медичну допомогу самі захочуть частково вкладатися у цю програму)!!
IP: 77.123.6.---
Кеня _ 01.10.2009 23:04
01.10.09 22:59 ___Jojo
при проведенні таких реформ необхідно, на мою думку, одночасно впроваджувати обовязкове медичне страхування - тоді батьки не будуть на чому зекономити щоб відвести дитину до лікаря!
Воно то так, але на страхування теж потрібні кошти. Я навіть не знаю у якому випадку буде більше коштів виплачувати держава, оскільки люди хворіють дуже часто і з кожним роком більше і більше.
IP: 82.193.121.---
kaboom _ 01.10.2009 23:02
Кеня. Анітрохи не суперечу собі. Ваші штабні обов'язки - це Ваші проблеми. А ті, до кого дійде моя точка зору - оцінять самі, у чиїх дописах більше здорового глузду.
IP: 93.72.171.---
Jojo _ 01.10.2009 22:59
при проведенні таких реформ необхідно, на мою думку, одночасно впроваджувати обовязкове медичне страхування - тоді батьки не будуть на чому зекономити щоб відвести дитину до лікаря!
IP: 77.123.6.---
Кеня _ 01.10.2009 22:56
=01.10.09 22:26 ___Кеня=
Ахахаха, не смішіть мене, як же тоді вашу логіку назвати.
Не спорити з вами-не можливо оскільки ваша маячня не входить ні в"які рамки.
А спорите ви тут не тільки зі мною, аз багатьма людьми. Перед тим як писати брехню перевірте чи її ніхто не побачи прочитавши ваші попередні коментарі. Не суперечте собі!!!!!!!
IP: 82.193.121.---
kaboom _ 01.10.2009 22:45
А щодо бюджету, - то, здається, над ним зараз доречніше просто поплакати. Неважливо, - що там закладено. Важливіше - що він був і є нереальним, а тепер просто суцільна діра залишилась. А ви тут про стоматологів.... Якщо скасують - діра трошки змешиться, але все одно ненадовго...
IP: 82.193.121.---
kaboom _ 01.10.2009 22:42
Тимошенко як президент зможе не більше, ніж зараз може Ющенко як президент. Що ж зміниться? Чи Юля іде у президенти, і вже свідомо має наміри порушувати Конституцію? Чи може обов'язки Прем'єр-Міністра несилу виконувати? А хто ж тоді ПРАЦЮВАТИ буде? Це жах!
IP: 93.72.171.---
Jojo _ 01.10.2009 22:38
Вважаю що коли на кону стоять дитячі життя та здоров'я - не варто сподіватись на бюджетні кошти (вони в бюджеті закладені, питання в іншому - в яких кишенях вони осідають, недоходячи до шкільних медпунктів) - Тимошенко як президент зможе встановлювати більш жорсткі вимоги до контролю за дотриманням бюджетних дотацій!
IP: 82.193.121.---
kaboom _ 01.10.2009 22:37
=01.10.09 22:26 ___Кеня=
Кеня - Ваша логіка - це шлях деградації. І Юліни дії на посту ПМ - майже усі мають деградаційні наслідки. Можете не напружуватись переконати МЕНЕ, адже я тут не з Вами спорю. Ви просто зараз дуже допомагаєте мені доводити моє бачення цієї проблеми, яку звати "Юля" до тих читачів, які зайшли сюди за інформацією, а не чергують тут з наборами "заранєє поготовлєних атвєтав на возможниє і нєвозможниє вапроси"
IP: 77.123.6.---
Кеня _ 01.10.2009 22:34
01.10.09 22:16 ___kaboom
Я вважаю, що нехай діти заплатять гроші , а ніж будуть ітимуть до шкільного лікаря і ризикувати своїм здоров"ям. З нашим бюджето не можливо знайти інший і розумніший вихід з цієї ситуації. Давайте думати більш об"ективніше.
IP: 82.193.121.---
kaboom _ 01.10.2009 22:29
=01.10.09 22:23 ___KLIO-X=
А я й не сперечаюсь з Вами щодо катастрофічного становища у цій галузі... Але це, здається,- не привід просто все це скасовувати. Бо виникає враження - це не "наведення порядку", а банальна руйнація залишків системи, що за пристойного фінансування і строгого догляду може вберегти дітей від ранніх загроз здоров'ю. Здається, треба там все поправляти(у першу чергу фінансово), - і не треба розказувати про "кризу" и таке інше, адже річ про дітей йдеться.
IP: 77.123.6.---
Кеня _ 01.10.2009 22:26
=01.10.09 22:10 ___Кеня=
Я вважаю, що нехай діти заплатять гроші , а ніж будуть ітимуть до шкільного лікаря і ризикувати своїм здоров"ям. З нашим бюджето не можливо знайти інший і розумніший вихід з цієї ситуації. Давайте думати більш об"ективніше.
IP: 77.122.43.---
KLIO-X _ 01.10.2009 22:23
01.10.09 21:52___kaboom
Ви впадаєте крайнощі,бо не знаєте реальної ситуації з медичним обслуговуванням (якщо його так можна назвати) у навчальних закладах. Медична сестра, як правило,одна на 2-3 школи, дуже часто це людина досить поважного віку, бо молодь на таку роботу рідко погоджується. Головна її функція зводиться до контролю щеплень, про які нерідко повідомляють батьків "сьогодні на сьогодні" і провадяться без належного огляду дитини лікарем.Тому у цьому питанні я з Тимошенко згоден 100%
IP: 82.193.121.---
kaboom _ 01.10.2009 22:16
=01.10.09 22:10 ___Кеня=
Щодо мене можете не напружуватись. Бо я не пнусь у президентство. А ось у поліклініках гроші деруть, досить пристойні, і навіть з дітей. А у школах лікують за бюджетний кошт. Згоден, що погано лікують, так нехай пані_майже_президент чесно робить свою працю, опікується бюджетом, і пристойним фінансуванням шкільних стоматологій. А просто відрізати те, на підтримку і розвиток чого тями(або совісті) не вистачає - то на те і Вас, Кеня, можна було б поставити.
IP: 77.123.6.---
Кеня _ 01.10.2009 22:10
01.10.09 21:52 ___kaboom
Що стосується апаратури ви можей праві, але краща апаратупа знаходиться у поліклініках, лікарнях куди й будуть ходити діти. А що до вас то я бачу ви людина з такою фантазією..... Не доведи Господи вас до дітей підпускати.
IP: 82.193.121.---
kaboom _ 01.10.2009 22:06
=01.10.09 22:01 ___Янычар=
тобто, якщо у Вас кров з носу піде - треба відтяти голову? ;) Це ж логічно у контексті скасування шкільних стоматологів? Чи ви просто відгавкуватися сюди приперлись? Чи голову, бува не забули "вдягнути"?
IP: 77.123.0.---
Янычар _ 01.10.2009 22:01
01.10.09 21:52 ___kaboom
Вы хоть думали о том что писали?????
Все наслышаны про случаи по поводу прививок. Не все дети сейчас переносят их. Доходит до критических случаев! А толку от школьных стоматологов? Ребенку поставят пломбу, которая выпадет через неделю. Кому это надо? Прежде чем писать бездумно лишь бы покритиковать Тимошенко, подумайте головой!
IP: 82.193.121.---
kaboom _ 01.10.2009 21:52
У Люлі логіка невблаганна, але, за цією логікою можна взагалі усіх лікарів скасувати, за винятком хірургів. А що? Все одно лікарі у нас нікудишні, і тому можна все лікувати шляхом ампутації хворих фрагментів тіла. Замість того, щоб лікувати. Так і з стоматологами у школах. Якщо вони низькокваліфіковані(а скоріш за все - ні, бо просто не витачає грошей на якісні матеріали і інструментарій) - то їх треба скасувати. А діти? А кому вони потрібні, ті діти, тільки ПРАЦЮВАТИ заважають....
IP: 93.126.99.---
fruit_sweets _ 01.10.2009 21:03
Погоджуюсь з прем'єр-міністром, так як навіть не завжди у школах роблять вчасно щеплення, і, приходячи до поліклініки, робити дитині справку до санаторію, або дитячого табору, виникають проблеми з тим, що лікар повідомляє про потрбіні щеплення, яких не вистачає. І тоді починається біганина....Тоді який толк взагалі від щеплень, які внаслідок робляться невчасно....
IP: 77.122.57.---
уляс___ _ 01.10.2009 21:02
01.10.09 19:29 ___Donskaya
А які такі супер послуги ви отримуєт, що про часні кабінети заговорили? Щеплення роблять і то не за графіком.
IP: 77.123.6.---
Кеня _ 01.10.2009 20:49
Таке рішення було необхідним оскільки зараз збішльшилися захворювання, і чимало з них відбуваються з причин не компетенції лікарів. А в лікарнях більший контроль за виконанням обов"язків лікарів ніж у школа і т.п. закладах.
IP: 93.72.171.---
Jojo _ 01.10.2009 20:36
В нашій країні поки що можна зробити якісну пломбу тільки за гроші і в приватній клініці! Нехай краще батьки трохи переплатять ніж дозволять калічити своїх дітей ще зі школи!
IP: 77.122.223.---
inga23 _ 01.10.2009 20:34
Цілковито підтримую Тимошенко, адже діти повинні отримувати якісну медичну допомогу, для чого потрібне спеціалізоване обладнання та відповідні санітарні умови. А це все - тільки у лікарні.
Сторінки:
← Попередня
Наступна →