Заснована Георгієм Гонгадзе у 2000 році

БЮТ вимагає заблокувати картки "тушок"

КОМЕНТАРІ
ДОДАТИ КОМЕНТАР   
IP: 77.121.72.---
doktor21 _ 10.03.2010 23:48
А чому у свій час БЮТ не підтримав ініціативи Яценюка по голосуванню за допомогою відбитків пальців? До речі,технічно все вже давно підготовлено тільки немає волі депутатів щоб це здійснити. Зараз маємо ситуацію коли самі народні депутати порушують конституцію щоденно і прилюдно,голосуючи чужими картками.
IP: 174.96.18.---
УкраденеМижгирья _ 10.03.2010 23:30
При цьому БЮТ наголошує, що картками голосують "невідомі особи, намагаючись здійснити державний переворот".

Ну тогда тавраичи БЮТовцы никто не подаст в СУД на прогульщиков и тех кто позволяет пользоваца ихними карточками??Наскока я понимаю это очень серьёзное преступление! Чё песдеть на все стороны а в Суд никто не подаёть??АА ! Понял! Бо у самих рыло в пухе!))))
IP: 109.122.6.---
wanted _ 10.03.2010 19:11
Питання про персональне голосування висосана з пальця - ще за Яценюка було підготовлено впровадження системи голосування, що активується відбитками пальців. То в чому проблема? Охота лишній раз попатякати, аби ділом не займатись?
IP: 193.238.96.---
manfred _ 10.03.2010 17:31
16 квітня 2004 року отримав щиру подяку від Віктора Януковича за самовіддану працю під час виборчої кампанії 2004 року та активну життєву позицію і відданість ідеалам Партії регіонів.
Это насчет бютовского убийцы ....а он и правда следует идеалам народ быдло его нужно убивать
IP: 193.238.96.---
manfred _ 10.03.2010 17:24
camelll _ 10.03.2010 16:33
У БЮТовского убийцы есть грамоты которими его награждала ПАРТИЯ РЕГИОНОВ=)
IP: 77.120.16.---
закон _ 10.03.2010 17:10
camelll _ 10.03.2010 17:08

Я очень хотела бы увидеть твои аргументы.
IP: 77.120.16.---
закон _ 10.03.2010 17:09
camelll _ 10.03.2010 16:33
Не говорю, так как в этом вопросе нет такой ясности, как в случае с бютовским убийцей. Во вторых - уверен, что в те годы, учитывая практически абсолютную власть оранжевых и бело-сердечных, сделали бы все. чтобы размотать это дело по полной - если бы это было выгодно. А его замяли, по сути. Раз такой выгоды не усмотрели - значит, это был или реально несчастный случай, что возможно - но маловероятно, или здесь "другие пальчики", вовсе не регионалов...кстати - замяли, как и "самоубийство Кравченко"...так что поумерьте обличительный пафос. И меньше капслока, у меня неплохое зрение.


Так кто замял? В чьих руках была прокуратура? И в чьих руках она сейчас? Казалось бы, регионалы должны бы быть очень заинтересованы в раскрытии этого убийства. Так почему же не раскрывают?

http://dozor.kharkov.ua/city/1009945.html
http://www.rupor.info/spec/dosie/novoe-delo/2010/01/13/ubijstvo-i-ubijca-evgenija-kushnareva/
IP: 109.186.12.---
camelll _ 10.03.2010 17:08
закон:
camelll _ 10.03.2010 16:45

Нет, я просто не хочу, чтобы разбрасывались нелепыми и демагогическими тезисами.


Начни с себя.
========
Это естественный ответ, когда нет аргументов.
Ожидаемо.
IP: 77.120.16.---
закон _ 10.03.2010 17:00
camelll _ 10.03.2010 16:45

Нет, я просто не хочу, чтобы разбрасывались нелепыми и демагогическими тезисами.


Начни с себя.
IP: 77.120.16.---
закон _ 10.03.2010 16:59
olrum _ 10.03.2010 16:44
Конечно никогда не узнаем основного заказчика Кушнарева...
Но по всему Тимошенко крайне выгодно его смерть и думаю к этому убийству она непосредственно причастна..

Она причастна к смерти всех людей, которые умерли за 50 лет ее жизни. Вам самому-то не смешно?
Анекдот:
Вчера на Африку упал метеорит. Вот сука Тимошенко! И чем ей Африка не угодила?
IP: 77.120.16.---
закон _ 10.03.2010 16:53
olrum _ 10.03.2010 16:44
Конечно никогда не узнаем основного заказчика Кушнарева...
Но по всему Тимошенко крайне выгодно его смерть и думаю к этому убийству она непосредственно причастна..

Она причастна к смерти всех людей, которые умерли за 50 лет ее жизни. Вам самому-то не смешно?
Анекдот:
Вчера на Африку упал метеорит. Вот сука Тимошенко! И чем ей Африка не угодила?
IP: 77.120.16.---
закон _ 10.03.2010 16:49
____ _ 10.03.2010 16:30

"за цією ж логікою я потенційний гвалтівник,"
Ну, про гвалтівника - це ви вже загнули. То вже патологія.

"То дурниця, що ви кажете, якщо людина не злодій, то навіть маючи змогу - вона красти не буде, я в цьому впевнений і бачив цьому безліч підтверджень."

Не згодна. Невже ви дійсно впевнені, що будь-яка людина, живучи навіть на 10 000 грн в місяць, не
спокуситься $ 5 000 000 ? А якщо врахувати, що наші обранці йдуть у владу не зовсім (м'яко кажучи) задля праці на благо країни, то про що тут ще говорити?

"Я хочу президента, який би до цього всього ставився як я. Злодіїв не буває "своїх" чи "хороших". Якщо людина співпрацює зі злодієм - вона сама ще гірше."

Абсолютно згодна - я теж хочу такого президента. Тільки де ж його взяти?
IP: 109.186.12.---
camelll _ 10.03.2010 16:45
закон:
camelll _ 10.03.2010 16:22
закон:
camelll _ 10.03.2010 16:11

Свершится, всему свой черед.
Кстати - все эти БЮТовские персоналии никак не вяжутся с тезисом, что Юляха "своих бандитов держит в руках",

А ты хочешь, чтобы она вместе с ними ходила на охоту? Или на рыбалку? И всех их караулила?
...
=============
Нет, я просто не хочу, чтобы разбрасывались нелепыми и демагогическими тезисами.
IP: 91.200.45.---
olrum _ 10.03.2010 16:44
Конечно никогда не узнаем основного заказчика Кушнарева...
Но по всему Тимошенко крайне выгодно его смерть и думаю к этому убийству она непосредственно причастна..
IP: 77.120.16.---
закон _ 10.03.2010 16:42
chiric _ 10.03.2010 16:34
Как им нехочется от корыта отходить )))

Так уже отошли... По Конституции. А другим так хочется к этому корыту, что нарушают все мыслимые и немыслимые законы... Или принимают законы под себя.
IP: 77.120.16.---
закон _ 10.03.2010 16:38
camelll _ 10.03.2010 16:22
закон:
camelll _ 10.03.2010 16:11

Свершится, всему свой черед.
Кстати - все эти БЮТовские персоналии никак не вяжутся с тезисом, что Юляха "своих бандитов держит в руках",

А ты хочешь, чтобы она вместе с ними ходила на охоту? Или на рыбалку? И всех их караулила?
Кстати, Лозинский - это бывший ПРовец. Не засланный ли казачок?
А если серйозно - всем нам бы хотелось, чтобы во власти были исключительно порядочные люди. Только где ж их набрать-то столько?
Казалось-бы - нужно просто жить по Конституции и выполнять законы. Как выполняют - мы уже видим...Все под себя. А мы тут грыземся...
IP: 193.93.14.---
chiric _ 10.03.2010 16:34
Как им нехочется от корыта отходить )))
IP: 109.186.12.---
camelll _ 10.03.2010 16:33
закон:
camelll _ 10.03.2010 16:22

В каждой фракции есть свои подонки.
Лозинский исключен из фракции БЮТ.
Подобных Лозинских в ПР немеряно - ведь в 90-х они выжили лишь потому, что стреляли последними...
А как, кстати, вы относитесь к убийце Кушнарева? И почему вы ОБ ЭТОМ НЕ ГОВОРИТЕ?
=====================
Не говорю, так как в этом вопросе нет такой ясности, как в случае с бютовским убийцей. Во вторых - уверен, что в те годы, учитывая практически абсолютную власть оранжевых и бело-сердечных, сделали бы все. чтобы размотать это дело по полной - если бы это было выгодно. А его замяли, по сути. Раз такой выгоды не усмотрели - значит, это был или реально несчастный случай, что возможно - но маловероятно, или здесь "другие пальчики", вовсе не регионалов...кстати - замяли, как и "самоубийство Кравченко"...так что поумерьте обличительный пафос. И меньше капслока, у меня неплохое зрение.
IP: 93.73.129.---
____ _ 10.03.2010 16:30
закон:
____ _ 10.03.2010 16:14
за цією ж логікою я потенційний гвалтівник, бо поруч ходять симпатичні дівчата і я маю чим їх... приголубити ))) То дурниця, що ви кажете, якщо людина не злодій, то навіть маючи змогу - вона красти не буде, я в цьому впевнений і бачив цьому безліч підтверджень. Жаль, що ваші батьки виявилися злодійкуватими, мої ніколи не наважувалися навіть купувати щось дешевше, якщо знали, що то крадене...
Я хочу президента, який би до цього всього ставився як я. Злодіїв не буває "своїх" чи "хороших". Якщо людина співпрацює зі злодієм - вона сама ще гірше.
IP: 95.132.68.---
imaev _ 10.03.2010 16:27
Правильно но не только БЮТ а всех отсутствующих депутатов надо блокровать картчки. Депутат должен сидеть на рабочем месте.
IP: 77.120.16.---
закон _ 10.03.2010 16:26
camelll _ 10.03.2010 16:22

В каждой фракции есть свои подонки.
Лозинский исключен из фракции БЮТ.
Подобных Лозинских в ПР немеряно - ведь в 90-х они выжили лишь потому, что стреляли последними...
А как, кстати, вы относитесь к убийце Кушнарева? И почему вы ОБ ЭТОМ НЕ ГОВОРИТЕ?
IP: 178.93.222.---
krab88 _ 10.03.2010 16:25
БЮТ это Брехуны Юли Тимошенко
Брехун №1 в Украине это Тимошенко
IP: 77.120.16.---
закон _ 10.03.2010 16:23
____ _ 10.03.2010 16:14

Я не сказала, що ви злодій, боже борони. Слово "потенційний" означає "можливий". Наприклад, мої покійні батьки, які ладні були мені руки повідрубувати, якби я в когось щось вкрала, тим не менше, вважали, що в колгоспі можна красти (вони були колгоспниками), і це вони НЕ ВВАжали крадіжкою. І не тільки вони - всі селяни.
Але мова не про це. Мова про те, що будучи при владі, сидячи на фінансових потоках, бачачи, як мимо тебе пропливають колосальні гроші, а ще десь поруч тобі пропонують за якусь "дрібну" послугу кусок елітної земельки, мільйонні хабарі, десь поруч "прозябає" якесь "маленьке" підприємство, яке може стати твоїм.........І все це в МЕЖАХ твоїх можливостей! Уявили? То що краще: мати президента-маріонетку, який всі ці речі для тебе "освятить", чи президента, який тобі повідрубує руки? Ото ж бо...
IP: 109.186.12.---
camelll _ 10.03.2010 16:22
закон:
camelll _ 10.03.2010 16:11


Свершится, всему свой черед.
Сейчас размотают на все связи и всех укрывателей Лозинского, потом дойдут и до этого вопроса...

Какой же ты наивный... Не буду тебя переубеждать - поживем-увидим...
=========
Нет, ну какой же я наивный:-)
Просто "капитуляция" Лозинского - первая ласточка. Довольно показательная. Кстати - все эти БЮТовские персоналии никак не вяжутся с тезисом, что Юляха "своих бандитов держит в руках", очевидно - не всегда:))
Впрочем, девушка, такой характеристкой Вы ее сами определили, как бандершу - не могу с Вами не согласиться:-))
IP: 193.106.186.---
Yanukovich-zek _ 10.03.2010 16:16
djafa:
ПРдуновичи не тупые, а наглые, хитрые, хамливые бандюганы
IP: 77.120.16.---
закон _ 10.03.2010 16:14
camelll _ 10.03.2010 16:11


Свершится, всему свой черед.
Сейчас размотают на все связи и всех укрывателей Лозинского, потом дойдут и до этого вопроса...

Какой же ты наивный... Не буду тебя переубеждать - поживем-увидим...
IP: 93.73.129.---
____ _ 10.03.2010 16:14
Я за своє життя ще жодного разу нічого не вкрав, і навряд вкраду, також я знаю, що є багато людей, в яких не сидять злодії. А ваші аргументи про те, шо злодіїв можна тримати в руках - то дурниці, злодії мають сидіти в тюрмі, а не бути під кимось, чи кимось керувати. Навряд ви мене переконаєте, що із злодіями можна співпрацювати...
IP: 77.120.16.---
закон _ 10.03.2010 16:13
____ _ 10.03.2010 15:41

Спитай в "опущеної" НУНС.
поганому танцору і НУНС заважає... отака б у нас була президентша, коаліцію сформувала, а чого не працює - так хтось винен... добре, що вона не перемогла!

Посмотрим, каким танцором окажется неконституционныое правительство ПР. Как бы последний (для тебя) танец они не станцевали на твоих костях...
IP: 109.186.12.---
camelll _ 10.03.2010 16:11
закон:
800822 _ 10.03.2010 15:44
camelll:
Интересно. а как ведет себя карточка Уколова? Я уже даже не задаю вопрос - а где он сам:-))
Так спрятался! Боиться возмездия-и в кусты!

Дурак ты (извини). Если б та история о педофилах действительно имела место, то возмездие уже давно бы свершилось. .
===================
Свершится, всему свой черед.
Сейчас размотают на все связи и всех укрывателей Лозинского, потом дойдут и до этого вопроса...
Сторінки:      Попередня      Наступна 

АВТОРИЗАЦІЯ


УВІЙТИВІДМІНИТИ
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь.
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом Facebook.