Заснована Георгієм Гонгадзе у 2000 році

Яценюк, Мартиненко і Жванія "зловили облизня" – Луценко

КОМЕНТАРІ
ДОДАТИ КОМЕНТАР   
IP: 193.178.147.---
kundeliaka _ 13.03.2010 20:44
Омельченко - не потопляємий дядько ! При будь-якій владі він "розвінчує" корупціонерів і найбільше галасує, стрибає з партії до партії і завжди "при делах". Коньюктурщик № 1 ! Флюгер ! Тема корупції - невичерпна, імідж "борця" з несправедливістю - безсмертний ! От і живе собі Сашко, ...надцяту хатинку будує, кілька сімей з прорвою онуків утримує - чому б НІ ? Замовники ж в чергу шикуються, "бабло" само до рук пливе" - насолода !
IP: 95.132.105.---
papacarlo _ 12.03.2010 15:44
как же страдает сейчас самолюбие этого суслика ментовского, что он аки собака бешеная на всех кидаетса)))
IP: 95.132.105.---
papacarlo _ 12.03.2010 15:36
это снова пьяный бред или пьяный бред, нашептываемый тимошенкой? а? юрьвиталичь.?

или просто скуление выброшенного на помойку недомусорка?
IP: 95.215.158.---
vcs _ 12.03.2010 10:52
попова:
Зверніть увагу на себе. Серед бидла яке прийшло до влади за рахунок бидла, ви уподобляєтесь бидлу, думаєте як бидло, говорите як бидло і робите як бидло. Це й було програмою Януковича. Гнила картопля у мішку зіпсує усю картоплю. І відповіді будуть як від бидла)
IP: 193.41.60.---
A1W _ 12.03.2010 10:13
На повестке дня опозиционная коалиция. ЦЫРК!
IP: 95.111.132.---
форест _ 12.03.2010 10:12
Омельченко, до речі, йшов по квоті Луценка. Так як і Луценко колись йшов по квоті Ющенка. Цирк натуральний - запроданець звинувачує запроданців
IP: 193.108.38.---
Exthroi _ 12.03.2010 10:02
В ПОПУЗИЦИЮ ВПЕРЕД!!!
IP: 91.124.184.---
попова _ 12.03.2010 09:59
Луценко-бидло .яке нїколи не заспокоїться.. Вїн тепер за свою хатинку пїд Киевом буде землю гризти. Оп-па А_П_П_А_З_И_Ц_Ї_Я.
IP: 193.108.39.---
800822 _ 12.03.2010 09:50
Вот засранец! Сам как заяц скакал от хозяина к хозяину, а сегодня с бадуна начинает судить! Да луценко первого нужно растрелять деревянными пулями! И при этом спиртного не наливать, чтоб долго мучался!
IP: 92.113.114.---
Vlad_iz_Kharkova _ 12.03.2010 09:50
Норму про 1 оппозицию, которой нет нигде в мире, в Закон вписала Тимошенко, начальница луценковская.
Больше всего в коалиции из НУНС луценковских людей - Бут, Василенко, Омельченко, их лично Луценко привел в ВР под свое честное слово и ответственность. Теперь мы видим, чего его слово и его ответственность стоят, т.к. опять вмноваты все вокруг, кроме Луценко и Тимошенко.
А оппозиционер и конкурент за ресурсы - не одно и то же. Тимошенко - не оппозиционер, а конкурент Януковича и путают людей сознательно.
IP: 78.111.16.---
avlem _ 12.03.2010 09:49
"Думаю, що мені знову прийдеться бути тим містком"...

стране нужен Юга!!!
IP: 94.153.179.---
Януарий _ 12.03.2010 09:42
теГминатор выполз - по суке тюрьма плачет,а воно воняэ
IP: 77.121.105.---
swallow _ 12.03.2010 09:22
"olrum" - оце так достойника знайшов, Табачник зi своiми брехливими регалiями - це дуже не порядна кучмiвська людина i дуже прикро , що в Украiнi таких людей з брехливими регалiями багато., все у нас продаеться за грошi, - починаючи з депутатських мандатiв та каолiцiантiв, риба, як вiдомо, гние з голови. Продаються дипломи, регалii та рiзнi нагороди i.т.д. От таку маемо державу, це просто - сором !
IP: 94.178.186.---
philips190 _ 12.03.2010 09:20
Цитата: "я ніколи не звертав увагу на закони ... Думаю, що мені знову прийдеться бути тим містком, який буде просити"

МУДАК
IP: 80.239.242.---
крушнаціон _ 12.03.2010 08:52
nadlak _ 12.03.2010 01:23
крушнаціон:
Я був на Майдані. Я бомжував 4 дні у Києві. Але тоді було за ідею, проти хамства, тиску, і, звичайно, за Ющенка. А тепер? Я розчарувався. Живу собі в кіровоградському селі, маю город, курочок і надіюсь лише на себе.
-------------------------------------------------
Це вжк твоя позиція , грекосіяча , все нормально , ти правий свого роду , але крім грічкосіїв в нас були козарлюги , месники кінецькінцем воїни , завдяки яким і маємо свою Державу ,правда всі воювати не можуть.
IP: 80.239.242.---
крушнаціон _ 12.03.2010 08:48
облинорк _ 12.03.2010 01:45
для крушнаціон _ 12.03.2010 01:11

и напоследок , по поводу "кримінальний злочинець- обкрадав наші музеї..."
Дело было ? Судом доказано ? Клиент сознался ?
Я не спорю , может так и было .
Но ведь и Юлю сейчас обвиняют в немалых грехах , и "всенародно избранного мессию" .

Так давайте тогда всех , в одну камеру .
А то ваша двойная мораль честно уже поднадоела .
____________________________________________________
Ви праві, без рішення суда не можна вішати ярликів, але знаєте всен це так вже обридло ,дивлячись як вони хизуються .,насміхаються з нас , нерви не витримують , не вони і їхні рідні були причетні до нашої Незалежності , а владу отримали вони. Щодо того ж Табачника , в телевізії, він всім нам плював у вічі , насміхається з нас , показує, що ми всі для нього ніхто , тому деколли і таке звинувачення в його адрес від мене і мені подібних.
IP: 93.180.202.---
Обыкновенный _ 12.03.2010 07:55
Яценюк Мартыненко и Жвания своей болтовнёй и тем что они делали сами того не понимая или( что ещё хуже) отлично понимая сделали воплотили главную мечту Кучмы и Литвина не пустить Тимошенко к власти.А теперь ПР может обойтись и без них.Мавр сделал своё дело мавр может отдыхать.Это по Азарову-да пошли вы.Кому мы мандаты доверили.
IP: 99.231.180.---
Stel_la _ 12.03.2010 06:28
olrum:
Чушь это про Табачника.
Достойный ,мотивированный и образованный человек.
Его мнение о Галичине ,как о чуждой для Украины полностью соответствует действительности и в этом я с ним согласен.
Ну передай в свое время Сталин Галичину Австро-Венгрии и чище было бы на Украине...
А ви звідки такі відомості маєте? Будь-хто знайомий з науковою діяльністю Табачника знає, що докторську його написали за нього і захист тому був закритий. Так само він і член-кореспондентом став. А про скандали зі скупуванням квартир в Києві в 1990-тих, коли він тимчасово емігрував забули? А його українофобські і історично-брехливі статті в російській пресі читали? Судячи із вашого коментарю, ви питанням не володієте... А Галичина і Волинь, історично, були спадкоємцями традицій Київської Русі, і розмовляли там люди українською здавна. І вважали себе українцями, не соромлячись. Це навіть в радянських підручниках історії України писали. Так що займайтеся самоосвітою, а не агітацією.
IP: 91.200.45.---
olrum _ 12.03.2010 03:47
Чушь это про Табачника.
Достойный ,мотивированный и образованный человек.
Его мнение о Галичине ,как о чуждой для Украины полностью соответствует действительности и в этом я с ним согласен.
Ну передай в свое время Сталин Галичину Австро-Венгрии и чище было бы на Украине без их злобной ментальности и враждебности по отношению к украинскому народу.
IP: 194.44.12.---
svojak _ 12.03.2010 01:53
Заместитель председателя Партии регионов Борис Колесников настаивает на исключении из партии народного депутата Дмитрия Табачника. Об этом политик заявил в интервью, комментируя решение Политсовета относительно Раисы Богатыревой.

«Если быть последовательным, то, начинать надо не с Богатыревой! Давайте поднимем вопрос об исключении этого дешевого клоуна, Дмитрия Табачника!», - сказал Колесников.

Аргументируя свою позицию, депутат напомнил о северодонецком съезде и заявлении на нем Табачника о том, что бизнесмены юго-востока стремятся договариваться с Ющенко, поскольку деньги любят тишину, передает «УНИАН».

«Кто это говорит?! Казнокрад, не создавший в своей жизни никакого бизнеса? Как он вообще может судить? Что он вообще делать умеет, кроме того, как книжки и картины из, и так небогатых, украинских музеев тырить? Мы обязательно будем настаивать на жестких мерах по Табачнику! Это мнение мое, Рината Ахметова и всех бизнесменов юго-востока – членов ПР», - заявил Колесников.
IP: 193.108.38.---
гоблинорк _ 12.03.2010 01:45
для крушнаціон _ 12.03.2010 01:11

и напоследок , по поводу "кримінальний злочинець- обкрадав наші музеї..."
Дело было ? Судом доказано ? Клиент сознался ?
Я не спорю , может так и было .
Но ведь и Юлю сейчас обвиняют в немалых грехах , и "всенародно избранного мессию" .

Так давайте тогда всех , в одну камеру .
А то ваша двойная мораль честно уже поднадоела .
Спокойной всем ночи
IP: 109.162.115.---
nadlak _ 12.03.2010 01:35
крушнаціон:
дивитись як вони ( Азарові Ко), нищуть наші Державні символи , нашу історію , мову, культуру
---
Мені буде больно на це дивитись. І якби всі, як я проголосували за третій пункт в бюлетені (не підтримую...), то може був-би шанс вибрати не русофіла або "старую сплетницу", а справжнього патріота. Я зробив, що міг.
IP: 78.24.72.---
Black_Sea _ 12.03.2010 01:25
svojak _ 12.03.2010 01:13
"...Одесса, ты уж определись..."

Ніяких протиріч. Просто стьоб з полум"яного допису Крушнаціона... :)
IP: 109.162.115.---
nadlak _ 12.03.2010 01:23
крушнаціон:
Я був на Майдані. Я бомжував 4 дні у Києві. Але тоді було за ідею, проти хамства, тиску, і, звичайно, за Ющенка. А тепер? Я розчарувався. Живу собі в кіровоградському селі, маю город, курочок і надіюсь лише на себе.
IP: 95.134.85.---
крушнаціон _ 12.03.2010 01:15
nadlak _ 12.03.2010 01:11
крушнаціон:
Питання в іншому. У кого є достатньо грошей? Я особисто на акції непокори не поведусь. Роботу не хочу втрачати. Називайте мене як хочте, але у мене двоє першокласників, і вони про непокору нічого не знають.
_________________________________
Життя вас заставить, побачите з часом , я добре вас розумію , але , якщо вам дорога ця наша Незалежність , ви не здатні будете стояти осторонь ( моя хата з краю...) і дивитись як вони ( Азарові Ко), нищуть наші Державні символи , нашу історію , мову, культуру ..
IP: 194.44.12.---
svojak _ 12.03.2010 01:13
Black_Sea _ 12.03.2010 00:20
Що ж Ви весь такий з себе українець, а несамовито дерли сорочку на собі за невідомо якого походження бувшу прем"єрку?!.. :)))))

Black_Sea _ 12.03.2010 00:58
Жити в Одесі і бути антисемітом - дико... :)


Одесса, ты уж определись...
IP: 95.134.85.---
крушнаціон _ 12.03.2010 01:11
гоблинорк _ 12.03.2010 00:59
для крушнаціон _ 12.03.2010 00:48

И опять я с Вами не согласен . Я читал все статьи Табачника в 2000 и не нахожу в них ничего украинофобского .
_______________________________________
Для вас , може так , Табачник науковець , професор , інтелектуал , а для мене , почувши його виступи на радіо , телевізії , є відкритий українофоб і не менше , людина яка плює моєму народові прямо в лице. Хіба можна забути його "вклад " в Першого українця , таких прикладі багато, а по друге він кримінальний злочинець- обкрадав наші музеї...
IP: 109.162.115.---
nadlak _ 12.03.2010 01:11
крушнаціон:
Питання в іншому. У кого є достатньо грошей? Я особисто на акції непокори не поведусь. Роботу не хочу втрачати. Називайте мене як хочте, але у мене двоє першокласників, і вони про непокору нічого не знають.
IP: 109.162.115.---
nadlak _ 12.03.2010 01:06
гоблинорк:
Да и вообще никто не знает, как себя в нынешней ситуации поведт себа тот-же Табачник. Он человек подневольный (согласитесь). Я знаю одно. Я, как гражданин и патриот своей страны должен уважать своего Президента, свое правительство и всвех всех всех, кого выбрали большенство моих соотечестеников. Не уважать это - не уважать свою страну.
IP: 95.134.85.---
крушнаціон _ 12.03.2010 01:06
Все правильно, ми повинні бути готовими до непокори, ця непокора відповідає сьогоденню, щодо наших вимог і прав, дивлячись хто хоче нами керувати , яке в них ( Азарова Ко) відношення до нашої Держави . Мене цікавить сама організація опозиції, її програми і цілі, атакож: хто здатен очолити маси – люд, який вболіває за свою Країну,хто здатен повести їх, хто здатен іти до перемоги, хто здатен жертвувати собою заради України- Батьківщини, хто здатен до відкритого опору цій зграї антиукраїнській?
IP: 193.108.38.---
гоблинорк _ 12.03.2010 00:59
для крушнаціон _ 12.03.2010 00:48

И опять я с Вами не согласен . Я читал все статьи Табачника в 2000 и не нахожу в них ничего украинофобского .
Есть осознание того , что Украина - не одна на свете , и нельзя жить так , как будто после тебя уже никого не будет .
Есть понимание того , что славяне - братья , и это не зависит от политики , проводимой их президентами , думами , радами , хотя и накладывает свой отпечаток .
Я - украинец , и по паспорту , и в душе . И мне досадно , что из-за недалёкой политики наших вождей последних лет на нас в мире теперь все смотрят так , как будто мы какие-то папуасы , которые только с пальм послезали .
IP: 78.24.72.---
Black_Sea _ 12.03.2010 00:58
крушнаціон _ 12.03.2010 00:42
"...Навіть і так , що Тимошенко неукраїнка , але її позиція , її погляди , її публічні заяви , не мали підстав заявляти , щодо українофобства..."

А які, власне, проукраїнські ДІЇ, крім інколи одягнених вишиванок на партійних з"їздах?!..

svojak _ 12.03.2010 00:43
"...ШОЛОМ ОДЕССА....А ти за цих(відомого походження)..."

Жити в Одесі і бути антисемітом - дико... :) Та Президентом собі я обирав саме українця.
З перечислених Вами персонажів явну відразу викликає хіба що Табачник. А деякі, як Гепа - симпатію! :)))
IP: 109.162.115.---
nadlak _ 12.03.2010 00:53
крушнаціон:
Хочу додати. Ярослав Галан (западениць, як дехто каже), лягав під Московію із-за того, що його жінку вбили западенські комуністи (не націоналісти), а він повірив системі.
IP: 95.134.85.---
крушнаціон _ 12.03.2010 00:48
гоблинорк _ 12.03.2010 00:18
для крушнаціон _ 12.03.2010 00:14

несмотря на идеологические противоречия я уважаю Вас как оппонента , но у меня сложилось мнение , что в этой стране только один УКРАИНЕЦ , и это Вы
____________________________
Ніколи в світі , нас набагато більше , я не за національністю , я щодо відношення того чи іншого громадянина до України , як Батьківщини. Мені здається ви мене неправильно зрозуміли , бо мене не цікавить хто за національністю той же Табачник ,знаю одне він відкритий українофоб , а там таких дуже багато , які ненавидять все те , що носить назву Україна .
IP: 95.133.108.---
lizard _ 12.03.2010 00:47
ЮРА НЕ ВЗДУМАЙ БУТИ МОСТОМ!!!!!

Якщо міст між двома країнами(областями, районами, мікрорайонами та в такому ж дусі) то:
- по мосту хочуть ходить, їздить всі , але платить за підтримку моста не дуже хочуть;
- якщо посварились то міст перекривають, блокують ;
- а якщо війна між ними то по мосту їздять танки і тд;
- нехочуть бачити один одного то ладні міст ПІДІРВАТИ крапка
IP: 109.162.115.---
nadlak _ 12.03.2010 00:45
Не, ну вы нормальные люди? Какая разница, кто какой национальности? Яценюк - еврей, Тигипко - молдованин, Янукович - бульбаш. Если следовать вашей логике, то Цой - чурка, Джигарханян и Кикабидзе - чернож...ые, Эйнштшейн, Бурда и Розенбаум - жиды. А я, получается - хохол. Только они - РОССИЯНЕ. Или вы думаете, что приднестровцевцев и южноосетинов в белокаменной будут называть россиянами?
IP: 194.44.12.---
svojak _ 12.03.2010 00:43
Black_Sea _ 12.03.2010 00:20
крушнаціон _ 12.03.2010 00:14

Що ж Ви весь такий з себе українець, а несамовито дерли сорочку на собі за невідомо якого походження бувшу прем"єрку?!.. :)))))

ШОЛОМ ОДЕССА....А ти за цих(відомого походження)-Азаров(Пахло),Колесніков,Лавринович,Табачник,Янукович,Шуфрич,Гепа Харківський ітд.?
IP: 95.134.85.---
крушнаціон _ 12.03.2010 00:42
Black_Sea _ 12.03.2010 00:20
крушнаціон _ 12.03.2010 00:14

Що ж Ви весь такий з себе українець, а несамовито дерли сорочку на собі за невідомо якого походження бувшу прем"єрку?!.. :)))))
___________________________________
Навіть і так , що Тимошенко неукраїнка , але її позиція , її погляди , її публічні заяви , не мали підстав заявляти , щодо українофобства, не говорячи про сам уряд , тих же міністрів ,особливо Освіти , Оборони , ...Не обманюйте себе і не вволдіть в оману інших , щодо самої Тимошенчихи , серед її команди ви не бачили ні Азарова , ні Табачника , ні Клюєва , ні Толстуухова ...яких тільки одно слово Україна кидає в істерію , ненависть ..
IP: 78.24.72.---
Black_Sea _ 12.03.2010 00:20
крушнаціон _ 12.03.2010 00:14

Що ж Ви весь такий з себе українець, а несамовито дерли сорочку на собі за невідомо якого походження бувшу прем"єрку?!.. :)))))
IP: 193.108.38.---
гоблинорк _ 12.03.2010 00:18
для крушнаціон _ 12.03.2010 00:14

несмотря на идеологические противоречия я уважаю Вас как оппонента , но у меня сложилось мнение , что в этой стране только один УКРАИНЕЦ , и это Вы ?
IP: 193.108.38.---
гоблинорк _ 12.03.2010 00:16
и это говорит человек словивший отсосня .
IP: 95.134.85.---
крушнаціон _ 12.03.2010 00:14
Цікава кагорта антиукраїнців зібрана цією зграєю Ахметова- Азарова Ко. Президент -неукраїнець , Премєр- неукраїнець , Голова СБУ- неукраїнець , Міністер ЗСУ - неукраїнець . Міністер ВС ( мент) - неукраїнець , Міністер освіти - неукраїнець ,Віце-прем’єром з питань регіональної політики став також неукраїнець ,Міністер кабінету міністрів - неукраїнець ,Міністром ЖКГ - неукраїнець ,Міністром промислової політики- неукраїнець,Перший віце-прем’єр- неукраїнець. Кого і що вони преставляють , яке їх завдання на Україні , який інтерес в них до України , як Держави, на скільки ми , ті для кого україна - Батьківщина готові це терпіти?
IP: 94.248.119.---
sagdne _ 12.03.2010 00:08
"Ви знаєте, я ніколи не звертав увагу на закони...

Знаем, видели.
IP: 78.24.72.---
Black_Sea _ 12.03.2010 00:04
"...Думаю, що мені знову прийдеться бути тим містком, який буде просити, переконувати, примушувати різні гілки опозиції з’єднуватися"

Знов під Тимошенко?!.. :))) До того ж, Луценко доволі хиткий місток... :)
IP: 109.104.187.---
calvin646 _ 12.03.2010 00:04
"Думаю, що мені знову прийдеться бути тим містком, який буде просити, переконувати, примушувати різні гілки опозиції з’єднуватися", - сказав він.
Опять оказывать воне ОРАЛЬНЫЕ услуги

АВТОРИЗАЦІЯ


УВІЙТИВІДМІНИТИ
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь.
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом Facebook.