Заснована Георгієм Гонгадзе у 2000 році

ЖУРНАЛІСТИ ТСН ЗАЯВЛЯЮТЬ ПРО ЦЕНЗУРУ

КОМЕНТАРІ
ДОДАТИ КОМЕНТАР   
IP: 77.120.45.---
Ужастик _ 08.06.2010 18:09
Почалася нова кампан1я - аналог справ1 Гонгадзе. Ц1каво,чия голова
опиниться на прапор1 антиурядового шабашу?
IP: 213.179.245.---
Чаруна _ 05.06.2010 22:01
Добре, що в Україні не всі журналісти продажні!!!! Cвободу слова не спинити!!! Журналістська професія надважка!!!! Лише за допомогою слова можна викрити і надати розголосу владним зловживанням, які за часів 100-денного владарювання Яника набули небаченого досі розмаху (хіба що Кучма пішов далі, замовивши вбивство таких журналістів, як Гонгадзе і Кривенка).
IP: 109.167.5.---
Sunset _ 27.05.2010 23:17
Журналісти--це ланка між владою і народом, вони мають бути незалежними. Молодці, що одразу повідомляють про тиск. в Україні має бути свобода слова!!!!!!!
IP: 80.239.242.---
ANTI-moskWit _ 11.05.2010 19:18
шкода але наші телеканали пристосовуються до банкової: поки була свобода слова журналістам потрібно було організувати потужну систему протидії режимам. Тоді тільки гроші косили на рекламних виборчих кампаніях бо думали що так буде постійно і топили в бруді ющенка та юльку. Хотіли янучарів при владі ---маєте! тепер чухайте де не свербить. Ні Ю ні ЮТ не переймалися тим що ви про них пишете настільки щоб перешкоджати свободі слова. Ну а тепер вам перекриють повітря бо вже запущено механізм перетворення України на автономний округ РФ.....
IP: 193.238.96.---
yuriy4ukraine _ 11.05.2010 12:58
Молодці, спасайте Україну від жахливого продажного керівництва! З таким як ви не страшно за долю України!
IP: 195.42.130.---
Андрі _ 07.05.2010 20:07
Молодці!
Я не сподівався.
Значить у нас буде держава!!!
IP: 217.196.160.---
set1982 _ 07.05.2010 19:41
ГЕРМАН ШАЛАВА БАГАТО НА СЕБЕ БЕРЕ , ІНАКШИМИ СЛОВАМИ СКАЗАТИ МОНІКА ЛЕВІНСЬКА УКРАЇНСЬКОГО РОЗЛИВУ , НІХТО НЕ БУДЕ СЛУХАТИ БОДАЄВСЬКИЙ ЧОС ЦІЄЇ СТАРОЇ ШАПОКЛЯК , НЕХАЙ ЗАЙМАЄТЬСЯ СВОЇМИ СПРАВАМИ ПІД СТОЛОМ У СЕКРЕТАРІАТІ ПРЕЗИДЕНТА .
IP: 94.178.137.---
professional _ 07.05.2010 17:21
Журналисты ТСН! Вы - молодцы! Пока оппозиция не знает, что делать, вы показали, как нужно отстаивать честь и достоинство украинца. Так держать, не сдавайте позиции, все умные люди страны с вами. На одноклеточных не обращайте внимания! На Ганку Геббельс тоже! Журналисты Донбасса, пусть и не все, тоже с вами. Знайте, в этом крае не все дебилы и сторонники Хама. Ребята, выдержки и мужества вам!
IP: 92.113.206.---
Акунин _ 07.05.2010 13:38
Організуйте власний сайт для підтримки. Ми з вами!!!! Тримайтесь!
IP: 91.206.110.---
takovo _ 07.05.2010 08:57
Підтримую організацію народного каналу. Куди перераховувати гроші? Комітет захисту України підтримайте цю ідею. Зробіть і оприлюдніть рахунок куди перераховувать гроші. Студенти зробіть вуличні акції збору грошів на народний канал. До цієї акції можуть приєднатись і артисти, співаки, патріоти України своїми благодійними внесками. Українці, громадяни патріоти України зробімо для України все для її спасіння!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
IP: 94.248.101.---
yarda _ 07.05.2010 08:47
Треба не мовчати і по кутках шушукатись, а єднати у всіх містах людей і
давити це Янчовське кодло... вони тільки і сподіваються ,що народ про
ковтне.. і Греція нам в цьому приклад... бо спочатку будуть журналісти,
а потім всі ми !!!///
IP: 80.91.163.---
tos07 _ 07.05.2010 08:46
Журналисты МОЛОДЦЫ!!!
ОБЪЕДИНЯЙТЕСЬ!!!
Создавайте свой сайт. Будет Вам поддержка и внимание.
IP: 87.118.104.---
Вива Куба _ 07.05.2010 04:05
Кто бы говорил, покажите хоть одного журналиста, который не заангажирован какой-то политической силой и не замазан в заказухе. Тут уместно про совместимость крестика и отсутствие трусов говорить. Когда с экранов льется заказуха, устраивающая политически, то молчат. А если не устраивает, так сразу и цензура.
IP: 86.122.128.---
sudden23 _ 07.05.2010 03:02
А каким боком цензура касается Ветвицкой и Коваленко, они ж вроде всегда за культуру отвечали. А Новосельцев? Солянка какаято сборная, наскребли по сусекам.
IP: 95.133.226.---
Наливайко _ 07.05.2010 01:54
Треба журналістам об'єднатися, і дружно, разом з нами висміювати ЗЕКА та янучарське кодло скрізь, де тільки можливо. Кожне недолуге рішення, кожне дурне слово, кожен тупий крок або дебільний жест. Самозвана "еліта" понад усе боїться виглідати смішною, і в тому є її ахілесова п'ята. Виставляючи це стадо гоблінів на всенародне посміховисько, ми знищуємо їх морально. А там і з владою доведеться попрощатися.
Хлопці й дівчата з ТСН - тримайтеся! Ми з вами!
Слава Україні!
IP: 79.140.39.---
Бабулія _ 07.05.2010 01:51
Зустріч журналістів ТСН і заступника глави адміністрації президента Ганни Герман пройшла в закритому режимі.

Что и требовалось доказать. Если они такие честные, то почему в закрытом режиме, что им скривать. С этого все совмения в искренности и начинаются. С этого начинали и их колеги, которые сейчас пристрились партийными функционерами и депутатами.
IP: 94.27.95.---
guiva _ 07.05.2010 01:38
Респект и уважуха ребятам. Но ведь задавят!
Так же, как Путин в России.
Если не объединятся.

Судя по коментам, шушеры, которая "осуждает", несравнимо меньше. Это тоже радует!
Запомните ники тех, кто "осуждает". Это не украинцы. Не вступайте более в дискуссии с ними.
IP: 93.74.17.---
Osman _ 07.05.2010 00:22
маячня, вже роки два не існує "топових каналі по охопленню". Є шість каналів-лідерів: Інтер, 1+1, СТЮ, Ай-Сі-Ті-Ві, Новий та Україна. Перші два часто навіть поступаються рейтингами іншим. Вивчайте матчасть, дослідники
IP: 95.135.58.---
liner _ 07.05.2010 00:00
І ще
Власники, які втручаються в зміст новин, підготованих їхніми журналістами, що працюють не один рік, викликають щонайменше подив. Ще й порушують закон і власний статут.
А ліквідувати підприємство - це їхнє право. Сумніваюсь, що це хтось зробить :)

Свобода слова не є ефімерним, безмежним поняттям.
Так!
Не треба показувати фільм із с
Але показати у новинах репортаж очами журналіста - це свобода слова! Тим більше коли йдеться про долю всієї країни!
IP: 95.135.58.---
liner _ 06.05.2010 23:58
wlod _ 06.05.2010 23:20
Звичайно, я чув запис з голосом Петра Порошенка, який говорив, що він "по барикадам не за зря лазив"...
Це не додало плюсів у ставленні до нього як до особистості і до новин каналу.
Я не хочу зараз розбирати якість новин, плюралізм думок на телеканалах "другого" ешелону.
Зараз питання - про "1+1"
Об"єктивно в Україні 2 топові телеканала по охопленню глядача: Інтер і 1+1.
Новини у Інтері подаються значно професійніше (моя суб"єктивна точка зору) але і повністю заангажовано. Останнім часом я надавав перевагу власне новинам 1+1 -як об"єктивнішим з подачею різних точок зору. Сумно, якщо альтернативи в Україні не буде.
IP: 188.163.61.---
Оріанин _ 06.05.2010 23:47
Гимн, чтящим цензуру:

Как от проказницы зимы,
Запремся также от Чумы!
Зажжем огни, нальем бокалы;
Утопим весело умы
И, заварив пиры да балы,
Восславим царствие Чумы.
IP: 109.72.118.---
Стрелец _ 06.05.2010 23:45
«…В бедных странах демократия кончается тем, что выбирают дебила и очень часто начинается диктатура…»
Очевидно народу надо "похаркать кровью", чтобы правильно сделать выбор...
IP: 109.72.118.---
Стрелец _ 06.05.2010 23:40
ГКЧП имени Януковича...
IP: 95.135.99.---
wlod _ 06.05.2010 23:20
liner _ 06.05.2010 22:53
В українському законодавстві передбачено, що власники не мають права втручатися у безпосередню господарську, творчу та іншу діяльність підприємств, організацій.
Але власники на своїх зборах мають право вирішувати долю свого підприємства, як вони вважають за потрібне, і як я вже писав - аж до його закриття(ліквідації).
Свобода слова не є ефімерним, безмежним поняттям.
У всьому є межа, за котру людина не має права переступати.
Кожна людина індивідульно сприймає інформацію.
Кожна людина по різному реагує на негаразди на своїй роботі.
Ми знаємо досить багато журналістів 5 каналу, і до речі яскравих, я б сказав "зубастих" журналістів, котрі просто тихо пішли з каналу, не погоджуючись із політикою каналу, котрою керує, ми всі знаємо хто.
IP: 95.158.0.---
Браток _ 06.05.2010 23:17
Как бы Ганька не отбрехивалась и не делала вид, что ничего не происходит в журналистике, а журналисты плюсов выступили по делу. Ведь в последнее время их новости очень изменились, нет сбалансированности, про оппозицию ни слова, нет мнений экспертов по важным для страны решениям. Это все очень заметно. Новости стали неинтересными, приглаженными.
IP: 212.92.227.---
dana-home _ 06.05.2010 23:16
Посилання для підпису під листом не працює. На сайті 1+1 написати листа не можна (та ж сама картина, що й тут). Хлопці й дівчата! Ще трохи і будемо і без інтернету.
IP: 79.135.215.---
vovk1986 _ 06.05.2010 23:09
2a48
Доборолась Україна
До самого краю.
Гірше ляха свої діти
Її розпинають
Заміс[т]ь пива праведную
Кров із ребер точать.
Просвітити, кажуть, хочуть
Материні очі
Современними огнями.

Т.Г. ШЕВЧЕНКО
IP: 178.92.222.---
Юра Немоскаль _ 06.05.2010 23:07
2a48 _ 06.05.2010 22:57
vovk1986:
Невже це не жахливий сон...
Невже таке може бути в Україні?!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
То пиды спалы себе биля верховнойи рады прыдурку!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------

А ти звідки виліз вундеркінд???Як для прикладу будь першим!!!
IP: 178.92.222.---
Юра Немоскаль _ 06.05.2010 23:03
Може???Є!!!
Слухаю радіо Ера.Більш менш об"єктивно,хоча зі зміною влади теми вибирають.А з недавнього часу на радіо Ера транслюють "Голос Расіі",так там устами українських журналістів (інформ-кілерів) таке плетуть.....інформація вибіркова і з таким підтекстом,що діти в садочку плюватимуть на рідну Батьківщину!Де таке в цивілізованому світі ще є?
IP: 95.135.99.---
wlod _ 06.05.2010 23:02
Nik02121971 _ 06.05.2010 22:08
У тому і вся проблема, що дехто із нас хоче за чужі гроші(котрі може і нажиті неправедним шляхом) доносити до нас "свою правду", котра їм особисто подобається.
Найперша заповідь журналіста і особливо в новинах - хронологічна об'єктивність висвітлення подій.
Жодної заангажованості, підтасовки фактів, одностороннього висвітлення.
А найстрашніше, це заклики до непокори, фізичних протестів, і практично, до хаосу і не дай бог - громадянської війни. Навіть на ток-шоу.
Хочемо, чи ні, а у державі баланс "за" і "проти".
І якраз журналісти зобов'язані, як ніхто інший відчувати цей "вибухонебезпечний баланс", у котрий не потрібно підкидати каталізатор, ні у сторону "за", ні у сторону "проти".
Має спрацьовувати інстинкт самозбереження себе, країни, нації, а не ставити своє особисте попране право вище за долю держави.
Будьмо мудрішими.
IP: 95.111.209.---
2a48 _ 06.05.2010 22:57
vovk1986:
Невже це не жахливий сон...
Невже таке може бути в Україні?!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
То пиды спалы себе биля верховнойи рады прыдурку!
IP: 79.135.215.---
vovk1986 _ 06.05.2010 22:55
Невже це не жахливий сон...
Невже таке може бути в Україні?!
IP: 95.135.58.---
liner _ 06.05.2010 22:53
для wlod
Цікаве питання: "чи може власник впливати на подачу новин?"

Тут на сайті ТСН є статут
ось лише 2 цитати:

1. Загальні положення

Цей Редакційний статут (надалі – Статут) містить вимоги до створення та поширення інформації.

Власник Телерадіокомпанії „Студія 1+1" не має права втручатися у творчу діяль-ність телерадіокомпанії в інший спосіб, ніж через внесення змін до цього Статуту.

2.3. Взаємна відповідальність

Власники телекомпанії, покладаючись на професіоналізм журналістів „1+1", не втручаються безпосередньо у виробничий процес, зокрема не нав'язують і не забороняють висвітлення окремих тем. Відповідальність за зміст і тематичне наповнення інформацій-ного продукту телеканалу покладається на керівників творчих підрозділів.
Власники телекомпанії гарантують творчому колективу, згідно з чинним законо-давством, відсутність будь-яких форм політичної цензури. С
IP: 93.74.17.---
Osman _ 06.05.2010 22:52
to wlod
Журналісти - найманні працівники, але свобода слова не є власністю роботодавця. Окрім того поняття редакційна політика та цензура вельми різняться. Кожен канал використовує обмежений частотний ресурс, який отримує тимчасово під певні умову від суспільства, у тому числі щодо інформаційного мовлення. Тому питання цензури вирішуються не звільненням журналістів, а домовленностями між власниками та репортерами.
IP: 193.107.184.---
malasia _ 06.05.2010 22:50
Ми живемо у ліберально-демократичному супільстві, де роль капіталу грає не останню роль.
Є власник і правий він, чи не правий, але допоки він власник, він має право розпоряджатися своєю власністю, аж до закриття каналу!

А вони журналісти. І мають право повідомити громадськість про цензуру на каналі, який транслює новини, і ніде не заявляє і не робить поміток, що новини ці заангажовані
IP: 193.106.187.---
Yanukovich-zek _ 06.05.2010 22:50
А ещё ПРдуновичи испужаются, когда все члены их банды и их семьи будут обьявлены персонами нон-грата в Евросоюзе.(как Лукашенко)
Только Лукашенко это не испугало.
Наши гораздо сыкливее, ведь не при Батьке, а при ПАхане.
IP: 77.120.163.---
djafa _ 06.05.2010 22:49
Осталась одна наджеда - на честных и неподкупных журналистов .Сейчас у руля власти находится бандитскиий продажный донецкий клан во главе с паханом - которые отдадут и продадут и Украину и мать родную - таких судить и сажать надо а не восхвалять по ТВ.
IP: 95.135.207.---
supporter _ 06.05.2010 22:49
Ви не одні !
Народ, який не може відстояти своє, не заслуговує поваги! Тримаймося разом! Нас більше!
Сторінки:      Попередня      Наступна 

АВТОРИЗАЦІЯ


УВІЙТИВІДМІНИТИ
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь.
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом Facebook.