IP: 80.243.144.---
Oleg2626 _ 14.06.2010 21:55
Поросятко петрик шукає трактор
IP: 194.44.236.---
zilwowa _ 13.06.2010 20:11
Доmavlo _ 11.06.2010 22:08zilwowa _ 11.06.2010 21:15
"Навіщо так нервувати в коментаріях, ще трішки зачекати і врещті оберуть президента вимучені люди"
Щодо Ваших міркувань про моє нервування в коментарях: тримайте їх при собі, бо я лиш Вас забув спитати, що, коли і як я маю писати і з приводу чого. Ящо можете по суті, - будь-ласка.
Щодо Ваших сподівань на президента, якого оберуть "врешті вимучені люди": не маю жодної надії на "світлого" президента чи кого б то не було. Вимагати від влади належних рішень для організації українського суспільства слід вже сьогодні! І дуже бажано при цьому виробити вимоги до всіх посадових осіб і виробити в суспільстві розуміння того, щоб притягувати їх до цілком конкретної відповідальності, бо політичну відповідальність несемо ми(!) Лише тоді можна сподіватися, що обраний колись президент не виявиться черговою помилкою суспільства з недорозвиненим уявленням про демократію і зі слабким усвідомленям реальності власних потреб і джерел їх покриття.
IP: 94.27.95.---
__Antikiller__ _ 12.06.2010 12:12
abrek66 _ 12.06.2010 06:13
Все это разумно и полезно для страны. БЮТ сделал бы то же самое.
---
Вы наверное не представляете, чем это закончится.
Все интернет -магазины уйдут в тень и будут размещаться в других странах
Я сам буду продавать серверы таким магазинам, расположенные в других странах :)
И даже не представляете сколько валюты будет уходить при этом за рубеж.
IP: 89.209.84.---
abrek66 _ 12.06.2010 06:13
Все это разумно и полезно для страны. БЮТ сделал бы то же самое.
IP: 93.73.89.---
Drava _ 12.06.2010 01:02
Это что и есть обещенные налоговые каникулы от Янека? - ну-ну, и как народ мог проголосовать за него... с таким налоговым кодексом теневой рынок увеличится еще больше
IP: 194.242.102.---
doteper _ 11.06.2010 23:11
Це свідоме нищення вітчизняного ринку. Зека на палю, пахла на вила, решту в газенваген.
IP: 94.231.73.---
mavlo _ 11.06.2010 22:40
Регіоналам всеодно за чим і навіщо взагалі ходити на роботу, ім просто наплювати на те що Уряд випрішує не просто завдання а долю людей!
IP: 94.231.73.---
mavlo _ 11.06.2010 22:24
Не можна ображати хворих людей, але таких як Регіони потрібно всього навсього до стіни. Зажрані настільки що кусок хліба поваги не мають
IP: 94.231.73.---
mavlo _ 11.06.2010 22:23
Про повагу до персони президента, в регіоналів навіть такого розуміння немає. Про народ України можна тільки мріяти
IP: 94.231.73.---
mavlo _ 11.06.2010 22:22
Коли людина, Янукович, маючи стільки років, займаючи такі поважні посади дозволяє собі настільки відверто знущятись, вибачайте, до чого ми котимось?
IP: 94.231.73.---
mavlo _ 11.06.2010 22:11
Знайшли кого слухати, ліпше запитати в так званого лідера регіоналів, навіщо він відверто не дає змоги людям нормально жити, наволоч!
IP: 94.231.73.---
mavlo _ 11.06.2010 22:09
Про самого Януковича говорити непорібно, він сам і то не перший і не останній раз доведе свою відсутність розуму
IP: 94.231.73.---
mavlo _ 11.06.2010 22:09
Немає і ніколи не було жодної навіть не порядної людини, в оточенні Януковича, яка пішла в Регіони за їдею і за ради допмоги країні!
IP: 94.231.73.---
mavlo _ 11.06.2010 22:08
zilwowa _ 11.06.2010 21:15
Навіщо так нервувати в коментаріях, ще трішки зачекати і врещті оберуть президента вимучені люди
IP: 94.231.73.---
mavlo _ 11.06.2010 22:05
У жодній країні немає настільки жорстого кодексу, завжди підприємцям дають можливість отримувати прибутки і здавати на податки цілком розумні суми
IP: 94.231.73.---
mavlo _ 11.06.2010 22:03
Зрозуміло як білий день що Янукович не збирається робити економіку країни а виїхати на простих смертних
IP: 194.44.236.---
zilwowa _ 11.06.2010 21:16
Ч3. …не буде й продукції та послуг, які потребують справді значної кількості високооплачуваної праці. Та ситуація, яка є сьогодні, вже давно(!) загрожує національній безпеці України і сприяє перетворенню її на безповоротно відсталу країну. І це за наявності СПРАВДІ ЗНАЧНИХ інших економічних ресурсів... Та найбільше дивує, як ця тема старанно оминається ВСІМА "політиками", навіть найбільш правих поглядів. Можливо, - це їх позиціонування, бо нема позиції.
Принагідно зауважу, що на сайті Ради підприємців при КМУ (розділ спрощена система) виставлені більш детальні аналізи сьогоднішнього стану речей, а також - чіткі пропозиції, як вийти з проблемної ситуації. Зокрема - шляхом прийняття законопроекту 4549-2 хоча б концептуально.
IP: 194.44.236.---
zilwowa _ 11.06.2010 21:15
Ч2. Очевидно, що наведене співвідношення не може бути легально реалізоване навіть теоретично. Це є справжнім коренам зла, джерелом численних проблем України як у фінансовій, так і соціальній сфері.
Думаю, що і Азарову, і Бродському, і всім громадянам України слід над цим добряче задуматися. А також над тим, що, якщо працівник не доживе до пенсії, то ці кошти для його родини втрачені! І тут має місце ще один грубезний корінь зла, бо це общак, в який потрапляє третина(!) свідомого життя і праці кожного(!) з громадян України. І саме в цьому напрямі проводити справжні реформи, як податкової, так, і в першу чергу, соціальної сфери. Бо без ОСОБИСТИХ пенсійних рахунків і ОСОБИСТИХ рахунків соц. страхування, які наповнюються не роботодавцями, а громадянами ОСОБИСТО і ПЕРЕДАЮТЬСЯ У СПАДОК(!) не буде ні справжніх зарплат, ні доходів бюджетів від їх оподаткування, ні належного соціального статусу найманої праці в Україні. Відтак – …
IP: 194.44.236.---
zilwowa _ 11.06.2010 21:15
Ч1. Це лише балачки про реформи. Сьогодні для України найбільш актуальною є проблема усунення перекосу в законодавчому регулюванні функціонування найманої праці та її оплати, яка виставляє ЛЕГАЛЬНУ найману працю за межі економічної доцільності. Адже для виплати однієї гривні заробітної плати роботодавець повинен продати товар чи послуги, які включають цю гривню за ціною: (1/0,8)*1,42*1,2)=2,13 грн. При цьому, коли очищена від податків та соціальних зобов’язань гривня легальної зарплати вийде на ринок споживання, то з неї через механізм ПДВ держава вилучить ще 17 копійок.
Тобто, одній гривні плато-здатного попиту, сформованого від легальної зарплати, під впливом законодавства про податки та соціальні фонди в Україні протистоїть 1,30 грн. податків та соціальних внесків, не враховуючи акцизів, митних зборів і різних інших податків.
IP: 62.221.55.---
SIM5 _ 11.06.2010 21:15
Xuato _ 11.06.2010 21:00
" Невже краще було б коли з бізнесмена здирають податки про які він і духом не знає, - А если ...? Отключат газ и воду."
А что, перестанут сдирать и отключать? Закон один для всех? Честные суды?,,,,))))) Просто базу повысят.
IP: 94.153.181.---
Xuato _ 11.06.2010 21:00
По -перше я не сказав що це є позитив, по-друге є певні правила гри бізнесу і влади по-третє є розробники і є бізнесасоціації і асоціації промисловців нехай і відстоюють інтереси бізнесу. Невже краще було б коли з бізнесмена здирають податки про які він і духом не знає, - А если ...? Отключат газ и воду. В принципі це робота для кваліфікованих економістів, тому тут я пас.
IP: 195.225.228.---
doc17 _ 11.06.2010 20:49
"...Принаймні це є відкрито..."
Ну, во первых: не открыто.
Проект Налогового Кодекса нигде не найдешь.
А во-вторых:
Так тебя завтра за то, что ты дышишь налогом обложат, но ОТКРЫТО.
Ты что дышать перестанешь?
Или как?
Мы бизнес свой планировали на неделю, на год или надолго?
Это не кеды сегодня купить, а завтра продать.
Это - КАПИТАЛЬНЫЕ ИНВЕСТИЦИИ.
Разница есть?
IP: 94.153.181.---
Xuato _ 11.06.2010 20:43
Принаймні це є відкрито, і податківця не будуть викликати на килим з темниками від КМУ. Всі бачать, які податки, хто їх повинен платити. Все по-чесному,. інше діло задушить чи ні бізнес, , тут є бізнесасоціації нехай воюють з розробнгиками.. Це тенденція навіть не залежить від ПР діалектика розвитку держави говорить, що буде постійно розширюватись податкова база.
IP: 94.153.181.---
Xuato _ 11.06.2010 20:39
Принаймні це є відкрито, і податківця не будуть викликати на килим з темниками від КМУ. Всі бачать, які податки, хто їх повинен платити. Все по-чесному,. інше діло задушить чи ні бізнес, , тут є бізнес асоціації нехай воюють з розробнгиками.. Це тенденція навіть не залежить від ПР діалектика розвитку держави говорить, що буде розширюватись податкова база.
IP: 195.225.228.---
doc17 _ 11.06.2010 20:36
Население Украины, наверно, не совсем понимает, что ВСЯ коммерческая недвижимость в Украине - приватная: все банки, магазины, офисы, рестораны, супермаркеты, бутики и всё, куда украинец ходит за своей надобностью - всё находится в приватной коммерческой недвижимости.
А чтобы ее построить, получить разрешение, сдать в эксплуатацию - каждый владелец кроме кучи денег, унижения, потратил от года и больше времени своей личной жизни.
И эти мудаки ставят нас в один ряд с теми, кто палец об палец не ударил?
IP: 87.238.157.---
bumbastic _ 11.06.2010 20:27
Якщо малий бізнес не об'єднається і не виступить з протестами, то так нам і треба. Раб повинен залишатися рабом.
IP: 87.238.157.---
bumbastic _ 11.06.2010 20:19
Я так і знав, що це станеться. Це лише підтверджує той факт, що виборці Януковича мають совково - шаріковську ментальність. Вітаю вас, панове гомосовєтікус, з перемогою над "підприємцями - кровососами"!
IP: 62.221.55.---
SIM5 _ 11.06.2010 20:12
[QUOTE][B]doc17:[/B]
Мы просто закроем на замок ВСЕ.
И со стороны будем смотреть и на власть, и на население, которое пожрать себе не сможет нигде купить.
А учителя, врачи, остальные бюджетники, пенсионеры - палец будут сосать.
И тогда поймут - кто кормит страну.[/QUOTE]
Так они этого и хотят. Все пойдут в их Комфи, Амсторы и пр. Можно будет поднять цены!
IP: 95.133.176.---
rere _ 11.06.2010 19:57
Кабмін робить все, щоб владна верхівка отримала більше грошей, і не важливо, що від того постраджають люди
IP: 195.225.228.---
doc17 _ 11.06.2010 19:12
Интересно, а этот сранный Бродский, который эту х..уйню хотел втюхать еще в 2005 будучи бютовцем, представляет, как живет средний бизнесс в Украине?
Он то вор - ясен пень, ему лишь бы наебать кого -нибудь, как он провернул с банком Денди, а другим что делать?
Ну, закроются все магазины, офисы, банки, гастрономы ............ только потому, что собственники недвижимости, потратившие х...уеву тучу денег на строительство этих помещений скажут - да пошел ты бродский вместе с януковичем в жопу.
Мы закрываем все свои помещения.
И где хотите, там и берите налоги, а мы на вас - хрен положили.
Что тогда будет?
Или они не знают, что для того , чтобы что-нибудь построить - нужны деньги?
Я думаю, что так и будет.
Мы просто закроем на замок ВСЕ.
И со стороны будем смотреть и на власть, и на население, которое пожрать себе не сможет нигде купить.
А учителя, врачи, остальные бюджетники, пенсионеры - палец будут сосать.
И тогда поймут - кто кормит страну.
IP: 109.122.15.---
З Україною в серці _ 11.06.2010 19:10
> Вся влада й нинышня й попередня й попередніша це
> влада великого бізнесу. Це якщо ви освічена людина.
Бачу Вам з освіченістю повезло менше... :(
IP: 193.178.237.---
Abominog _ 11.06.2010 19:00
>а поряд з ними відкртваються нові донецькі типу Комфі, МОЙО та інші .
Бред. Комфи днепропетровский. MOYO тоже вроде не донецкий. а СитиКом развалился без посторонней помощи.
IP: 82.193.101.---
uaixovich _ 11.06.2010 19:00
[B]Иль:[/B]
не у большинства, а у всех избирателей.
вместо того, чтобы по-тихому придушить любую поддакивающую или обеляющую уголовников шваль, они всё ждали чуда - что их голос на что-то повлияет при тотальных фальсификациях.
IP: 94.178.157.---
demar _ 11.06.2010 18:57
Не слышу радостного визга рыгыАналов. Что такое? За это же боролись, не так ли? Впрочем, ошибаюсь, мультитики же можно на русском смотреть. Вот она, победа на всех фронтах!!!
IP: 94.178.157.---
demar _ 11.06.2010 18:52
Прочитал уже более внимательно, что сказать...? Ипучая кровосися.
IP: 94.178.157.---
demar _ 11.06.2010 18:50
А на капусту, ничего вводить не будут?
IP: 195.216.213.---
Иль _ 11.06.2010 18:42
Молодец Азаров-хан! Так им. Эти людишки помогли Януку прийти к власти, нахер теперь они нужны. Безмозглых и тупых предпринимателей нужно давить налогами как тапочками тараканов. Хотели Янука, целуйте егов жопу, может поумнеете. Хотя я сумневаюсь, было никогда не поумнеет.
.................
Уже слышал от одного ярого сторонника Янука "Имели нормального преза, никому не мешал, занимался пчёлами и черепками. Так нет, я одурел и голосовал за Янука. Теперь думаю где найти работу".
............................
В большинства избирателей на плечах жопа, голова на ее месте.
IP: 93.73.84.---
chutach _ 11.06.2010 18:35
dnipro _ 11.06.2010 17:50natalkapoltavka _ 11.06.2010 17:39
В країні живуть не тільки СПД та олігархи, ще є вчителі, медики, які так само потрібні суспільству, пенсіонери й діти, минулі досягнення й майбутнє ваше. Це не вірші- це реальність. Ввважаю, саме ця влада намагається врятувати країну . А податки платити- кому ж це подобається??
Чому ж тоді відновлюються фактично вільні від оподаткування економічні зони ? Ніхто і не сумнівається, що це робиться під сваіх данєцкіх пацанов і їх бізнес, який в конкурентних умовах не дуже гарно почувається. Просто за ці зони повинен заплатити не олігарх, а малий бізнес. Так вирішив янукович-азаров.
Згадайте часи Януковича прем"єра, як вся техніка в країну завозилась тільки через Донецьк.
IP: 93.73.84.---
chutach _ 11.06.2010 18:32
Платити налоги владі бандитам які прийшли до влади через фальсифікаії на виборах - це злочин перед БОГОМ і своїми дітьми та батьками. Всі в ТІНЬ.
Кожна копійка сплачена бандитам при владі піде на придушення опозиції.
IP: 77.122.12.---
BPN _ 11.06.2010 18:21
IP: 109.87.33.---natalkapoltavka _ 11.06.2010 15:50
А вы что где то в Украине другую систему увидели- типа общественной собственности на ср- ва пр-ва..??? Не вижу разницы между оранжевыми или голубыми, потому что деньги одного цвета. Но нынешняя власть в отличии от предыдущей пытается поднять из руины, хаоса. Да чтобы получать прибыль. Да чтобы были живы, те кто ее будет приносить. Что- не так
------
Щоб перерозподіляти прибуток між своїми... Вони намагаються збільшити кількість бідних, щоб ними було легше керувати... А Вас просто "жаба" давить, що хтось може сам заробляти гроші і краще жити ніж Ви. Я, наприклад, не уявляю, як я зможу вижити і прогодувати сім*ю при такій ситемі. І, думаю, не я один... Але це лише початок...
IP: 212.160.219.---
ja zi lvova _ 11.06.2010 18:14
natalkapoltavka
Ще одна дуже толкова, і головне загальнодоступна праця! Раджу почитати!!!!!!!!!!!! Г.Манків "Економікс"
http://6201.org.ua/load/10-1-0-156
IP: 178.93.86.---
AlexxxUA _ 11.06.2010 18:12
[QUOTE][B]antz:[/B]
оренду-то ЗА ШО??? О_о
маєш собі нерухомість - здаєш в оренду, платиш 10% і НЕ ПАРИШСЯ
нахолєра мені загальна система з усіма прибамбасами??
шоб мати змогу нарахувати штрафи і забрати власність через податкову заставу?[/QUOTE]
В том-то и дело сделайте адекватный налог по упращённой схеме и всё.
IP: 193.110.115.---
antz _ 11.06.2010 18:08
оренду-то ЗА ШО??? О_о
маєш собі нерухомість - здаєш в оренду, платиш 10% і НЕ ПАРИШСЯ
нахолєра мені загальна система з усіма прибамбасами??
шоб мати змогу нарахувати штрафи і забрати власність через податкову заставу?
IP: 178.93.86.---
AlexxxUA _ 11.06.2010 18:08
Прощай тень, зравствуй темнота. Реформы это конечно хорошо, но не до такой степени.
IP: 109.87.33.---
natalkapoltavka _ 11.06.2010 18:07
Я прекрасно знаю, кто какие платит налоги и как от них прячется.
IP: 95.133.176.---
rere _ 11.06.2010 18:00
а коли бізнесмени перестануть платити податки, на них можна буде тиснути - і зеківські посіпаки повернуться до знайомої з 90х справи - рекету
IP: 95.133.176.---
rere _ 11.06.2010 17:59
уряд вирішив загнати український бізнес в тінь..що ще можна додати
IP: 109.87.33.---
natalkapoltavka _ 11.06.2010 17:57
А я згодна, що 2 млрд доларів більше ніж 300 тис, які проставляють на папері. А ви не полінуйтеся й виберіть собі статистичну довідку- хто скільки в якому відношенні і в якій галузі, потім скільки кому і як..прорахуйте бюджет країни й зробіть висновки. Та уважніже прочитайте всі напрямки реформування і скаєжіть що робити, щоб вівці були цілі а вовки ситі.Згодна, що не все, але це на моїй пам"яті єдина спроба діючої влади СИСТЕМНО підійти до економіки
Сторінки:
← Попередня
Наступна →