IP: 77.52.222.---
hiroshima _ 05.08.2010 20:13
Nataly777
Всього Вам найкращого і успіхів у Вашій роботі. Тільки маленька порада - не судіть про людей тільки як з тих, чого краще можна оженити або видати заміж. Характеристика людей не полягає у тому, які вони як сімейні люди, як чоловів і дружина, а про тому - чи професійно вони виконують свою роботу.
Щасти Вам.
IP: 77.52.104.---
hiroshima _ 04.08.2010 21:31
А так Ви просто сватаєте людей. Так нема про що з Вами розмовляти\щоб знати добре , ви просто якась там сваха і не більше. Тому і ідіотська маєчня про іноземні країни. Запам`тайте про інші крї
аїни, треба там пожити 5-6 років, а те що розповідаєте - маєчня і не більше.
IP: 77.52.249.---
hiroshima _ 03.08.2010 19:59
Не пишіть ідіотські казочки про в Україні стати мільйонером це "no problem". Що у Вашому розумінні добрпе жити в Україні? Це що жити "а ля совок" - по 2-3 роки збирати на будь-яку покупку або 1-2 роки збирали гроші на літній відпочинок або брати величезні кредити у банку. Не пишіть ідіотську маєчню, Ви здається або тупенька маленька дитина або живете на місяця і раз на рік прилітаєте на Землю. Мені не здаеється що Італія багата країні, я бачила це (не відміну від Вас) власними очима, і мене не цікавлять які італійці для створення сім`ї, це все маєчня, мене цікавить що звичайний італієць може собі дозволити у житті. А може він набагато більше ніх звичайний українець.
А Ваш інтелект (пробачте) не вище цієї ідіотської маєчні - "потому что итальянцы плохие для семьи"
IP: 77.52.249.---
hiroshima _ 03.08.2010 19:52
Шановна, Nataly777 Ви де познайомили - в Україні, а не в Британії. Знову ви судите про людей з міркування - "видала заміж". А Ви не подумали, що ті лоюди, які там живуть, можуть Вам: а) брехати;
б) писати свою суб`єктивну думку; в) розповідають Вам казочки, тобто що Ви хочете почути. Мені теж розповідали багато поганого про деякі країні світу, а коли я туди потрапила, то все, що мені розповідали виявилося суцільною брехнею.
З місяця впали Ви і розподаєие про США ідіотські казочки. Там люди, на відміну від нас, платять подаьки і не шумають методи уникнення від них і держава від податків громадян, фірм, концернів має дуже непоганий річний прибуток. Там що не свої ідіотські казочкм не пишіть - ви жодного року не прожили в США, а я прожила в цій країні 10 років і більше Вас у 1000 разів знаю про цю країну.
IP: 77.52.193.---
hiroshima _ 02.08.2010 20:18
Nataly777
Звичайно, що в кожній країні є багаті і бідні, але є й не багаті і не бідні, просто люди з високим достатком. І такі люди основа західних країн. Навіщо в США бути багатою людиною, просто требу бути людиною з високими статками, яка міняє машини кожні 5-6 років і вибирає куди їй наступного літа поїхати з сім`єю відпочити. Ваші ідіотські казочки про гроші валяються, пишіть Ахметову, всі їх статки (мільйони) добути нечесним шляхлм на відміну від Сша. де можна нормально заробляти чесним шляхом. До речі, а Ви можете стати мільйонером? Беріть гроші, вони ж валяються! Спочатку статьте мільйонером, а робіть робіть з себе дурепу.
IP: 77.52.193.---
hiroshima _ 02.08.2010 20:12
Nataly777
Шановна, Ви особисто спираєтесь на якісь там статті, а я бачила особисто відношення людей до одного в європейских країнах. Ви нічго не знаєте про життя європейських і відношення їх особисто, тільки з розповідей.Поїдьте до Британії, поживить там років п`ять, а потім будете казати, а наводити якісь там статті.
Шановна, Ви здається не в своєму розумі, до чого тут западенці і Італія. Не пишіть ідіотську маєчню про те що Італвя не багата країна. Навіть смішно читати те, що Ви пищете Вашим низьким інтелектом. Італія входить до сімки найрозвиненіших країн світу і вона не багата країна? Не смішіть!!!! Норвегія до речі не входить до найрозвиненіших країн світу.
IP: 77.52.52.---
hiroshima _ 02.08.2010 14:30
Nataly777
І тим більше європейці набагато краще ніж наші люди вміють працювати, не те, що деякі наші - робочий день закінчується наприклад у 18.00, а в 17.00 наші люди (особливо росіяни) вже п`ють горілку - "нічого завтра закінчимо" А деякі українці на Заході дійсно влаштувалися, особливо в Канаді на нормальні професії. Там щоб це отримати вони повинні працювати в 1000 разів краще ніж у нас. До речі, саме націоналісти з шматків об`єднати Італію в одну країну, яка за розвитком сильніша за Україну.
А в сучасних європейських країнах націоналістів практично немає, тому що вони там не потрібні, завдяки нормальни керівництвам їх країн, які не роблять з них маріонеток, навіть примкщкють ЄС рахуватися з їх думками, на відміну від України, яку роблять дешевою кацапською маріонеткою, використовуючи для цього інструмент політики сучасної - релігію.
IP: 77.52.52.---
hiroshima _ 02.08.2010 14:23
Nataly777
Не знаю як щодо спеки. Спека була і 5 років, і 10 років тому і тоді нафта не розливалася. Так що... Щодо націоналізму на Заході - це теж Ваші фантазії, фантазії людини яка не жила жодного року в Європі. В Німеччині, США, Канаді, та інших країнах, де я була, я такого не бачила. Наприклад в центральній лікарні міста Дюссельдорф поруч працюють і практично рядом живуть німці, чехи, угорці, словаки. І жодних проблем в спілкуванні немає. Це особливо стосується США - там не що за Конституцією всі рівні, але й у суспільстві практично теж, все залежіть як ти людина і який ти працівник. Теж саме і в Італії. Щодо наших людей, які не можуть там нормально влаштуватися - це зрозуміло. Тому наші люди гірші спеціалісти у всьому і найголовніше у наших людей в спілвуванні виявляється дуже сильна совкова психологія.
IP: 193.19.230.---
stbr _ 02.08.2010 14:01
Шановні! Вражає те, що СБУ займається не своїми функціями. Нехай би Хорошковський відродив "озиме покоління" , може, від нього була б якась користь. Головою СБУ поставили некомпетентну людину. І вся служба слідкує аби якийсь анекдот на проффесора не зёявився в інтернеті. І за яким законом починають вчити мудреці Хорошковського громадян? Та ловіть же шановні шпигунів, наркоторговців, нелегальних злочинців, злочинців та агентів у уряді, армії. То ж ваша робота!!! Україна стала раєм для міжнародних авантюристів! Що там казати -- кваліфікаціїї бракує! А ще з таким "шефом".
IP: 77.52.108.---
hiroshima _ 02.08.2010 10:22
Nataly77
Щодо примітивних людей на Заході. Смішно читати маячню. Як можуть люди, які мало читають, зробити свої країни високорозвинутими із дуже високим рівнем науки і технології, особливо медицини. Як? У галузі медицини європейці попереду нас були і є на 100 вперед. І вони такі розвинуті тому що вони мало читають. Маєчня!
Для світу релігія не має жодного значення. Людство починно не звертати увагу на релігію. Я наприклад багато років лікую дітей, і без цієї ідіотської релігії. Елементарно обхожуся без релігії як, і мільйони людей по всьому світі сумлінно виконують свою роботу без цієї ідіотської безкорисної релігії
IP: 77.52.108.---
hiroshima _ 02.08.2010 10:16
Nataly777
Знов таки казочки і до того ж не дуже розумні. Ви кажете легко навчитися, саме навчитися! Але ж на відміну наших людей, особливо молоді, в західних країнах молодь набагато більше цікавиться літературой, музикой, поезією, а нас люди мало на цьому знаються. Так можете навіть не сперечатися, і не писати свої глупі казочки! До речі ці слова "ак раз уровень интеллекта в бывшем СССР гораздо выше, чем во всем мире, потому что у нас было бесплатное образование" не слова (пробачте) не дуже розумної людини. Інтелект людини вимірюється не вартістю освіти. А щодо того, з немає про що побалакати, так для Вас це тільки хто на кому оженився або війшов заміж, або хто розлучився, і чи на за багатого вийшлв заміж. У Вас інтелект (пробачте) не вище цього. А іноземцям це не цікаво, бо вони ніколи не збирвють плітки і не лізуть в особисте життя людини.
IP: 77.52.7.---
hiroshima _ 01.08.2010 22:13
Nataly777
Шановна, не пішить казочки про інші країні! Ви здається не те що не жили, а навіть не були як турист в жодній розвинутій країні Європи. Там дійсно менталітет не іншмй, не совковий. Там для людей і гроші теж важливі, але це не головне, тому що рівень інтелеута і особливо культури в європейських країнах, набагато вищий ніж у нас. Наприклад, в Британії люба людина на вулиці може хоч трохи процитувати англійських класиків літератури, а у нас - тільки одинниці знають твори українських, або російських авторів, в Італії наприклад звичайні люди можуть відрізнити Вівальді від Верді, а у нас - не багато людей зможуть відрізнити Шостаковича від Рахманінова.
Думка жінки не завжди пов`язана тільки з чоловіком - не треба всіх рівнянти. А от у чому Ви праві на 1000%, так це у тому що краще людині на Батьківщині, навіть якщо його Батьківщина поки що з не дуже високим рівнем життя.
IP: 77.52.7.---
hiroshima _ 01.08.2010 21:58
Nataly777
До речі, якби я була поганої думки про Україну, то жила б за кордоном, а не в Україні. І думка про Україну і людей не пов`язана хто за кого заміж вийшов.
IP: 77.52.7.---
hiroshima _ 01.08.2010 21:56
Nataly777
Знов таки не пишіть ідіостькі казочки про життя в кредит. Десь почули і не пишете маєчню. Ваші інтелект не вище багатого чоловіка, "вийти заміж" і таке інше. Тобто низький інтелект.
А от скажіть мені може в вашій Одесі звичайний лікар з звичайної лікарні купити собі домашній кінотеатр за (в Євро) за 2000-3000,а то й більше Євро. Не зможе! А от в швеції такому лікарю треба брати кредит, він просто пішов і купив, хоч він і не багатій. Більше ваші ідіотські казочки про Європу не пишіть, це суцільна брехня і фантазії. А спочатку зробіть рівень життя звичайної людини (лікаря, викладача і таке інше) на рівні такої ж людини наприклад з Британії, а потім буде щось писати.
IP: 77.52.7.---
hiroshima _ 01.08.2010 21:50
Nataly777
Ну у Вас і інтелект!!! Ви пишете про людей тільки так: хто за кого вийшов заміж або за за посватався. Читаю цю маячню і сміюся. В Німеччині люди до речі в 1000 разів розумніші за українців. Вони ніколи не будуть викидати гроші на вітер.
Я живу у місті Вінниця, яке набагато красивіше за цю нещасну Одесу і люди тут набагато кращі. До речі моє місто место вже існувало приблизно 300 років, доки ще Одеси навіть в планах. Хай Ваша нещасна Одеса буде хоч за 1 місті, а коли рівень життя людей вашої нещасної Одеси (хоч би 70%) буде на рівні міст Італії або Швеції, отоді будете щось казати. Плювати на бізнес і таке інше. Звичайній людині немає ніякої справи до бізнесу, ім треба високий рівеь життя. А в цій ідіотській Одесі є рівень життя хоч би на рівні Мілану або Стокгольму? Немає! Тому не пишіть маєчню!
IP: 77.52.7.---
hiroshima _ 01.08.2010 21:41
Nataly777
Здається ви не вмієте читати! Ви постійно пишете про закордонні країни тільки щось там десь почули, або хтось щось сказав. Щоб писати правду (а не глупі фантазії і казочки) треба у цих країнвх самому пожити. В Швеції наприклад нормально зароблять не тільки лікарі. Викладач унвіерситету заробляє в 9,3 раза більше за нашого, єкономіст банку заробляє в 8 раз більше нашого і таке інше. Ви тут пишете маєчню про престиж, будинки, роботу (престижні). А чи всі у вашій Одесі таке мають, навіть в Україні. Багато звичайних викладачів університетів мають машини або власні будинки? А в Швеції наприкоал кожний третій викладач університету має машину і дуже багато людей мають власні будинки і хоч вони і не багатії і не підмітають вулиці. так що не пишіть ідіотські казочки!
IP: 77.52.199.---
hiroshima _ 01.08.2010 19:57
До речі, така цензура за 19 років була тільки при Кучмі і при цього тупоголовому ідіоті. Що рильце в пушку у бандюковича? Боїться критики (і правильної) на свою адресу? Щоб для його "коханого" адресу жодного поганого, бо маленька дитинка образиться.
IP: 77.52.221.---
hiroshima _ 01.08.2010 18:38
Nataly777
До чого тут фашисти? Скільки українців було зниженно в союзі з Росією у мирний час? Дурненька Ви як мала дитина, якщо Ваша думка про країну з фільмів. Треба щоб дізнатися про країну, чоб би рік пожити, а про про фільми теребените! дешеву пропаганду про капіталізм навіть не пишіть, свої шлупі фантазії комуь іншому, наслухалися ідіотської брехні з телевізора і видаєте зараз дешеву пропаганду. Рівень життя у Швеції капіталістичний, або Італії або Німеччині набагато крвще ніж в Україні. і навіть в цій ідіотській убогій Росії. Досить триматися з Росією разом - в 1917 по 1991 рік дуже багато українців було вбито за таке "тримання" з Росією.
IP: 77.120.206.---
kotik1015 _ 01.08.2010 17:47
Считаю, что Тимошенко сейчас наилучший политик страны, ведь при ней не было такого беспредела, мы жили как люди!
Вот тогда на самом деле не было цензуры, была свобода слова, а главное - наша власть уважал нас, а это самое важное!!!!
IP: 77.120.206.---
kotik1015 _ 01.08.2010 17:45
А ведь это только начало, ведь если так и дальше пойдет, то чувствую, что Янек и концлагеря вернет, за неповиновение ему!!!!
Так что, думаю, что стоит людям задумать за кого голосовать на этих выборах!!!!
IP: 77.120.206.---
kotik1015 _ 01.08.2010 17:42
Янек не понимает, что авторитет в народе зарабатывается не запугиванием, а добрыми делами!
Да взял бы людям на 100 гривен зарплату поднял, все и замолчали бы, так он лучше эти деньги в карман положит, чем искренне помогать людям!!!
IP: 77.120.206.---
kotik1015 _ 01.08.2010 17:41
Він також вважає, що СБУ зламала його блог, оскільки з нього зникли кілька постів.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Да понятно, решили принести Янеку доказательства работы, чтобы посмотрел, что там все чисто!!!
Вот это конечно Янек опускается до такого, на самом деле просто жаль его!!!!
IP: 77.120.206.---
kotik1015 _ 01.08.2010 17:39
А все потому что Юля понимала, что если в одной семье нет согласия и там люди критикуют друг друга, то в целом государстве это просто неизбежно!!!
Вот это и есть секретом успеха Юленьки!!!!
IP: 77.120.206.---
kotik1015 _ 01.08.2010 17:38
Да при Тимошенко во всех СМИ шла критика, в т.ч. и заказная, ведь сразу было видно, когда лили такую грязь, что без денег ни один бы житель Украины такого не сказал!!!
Но тем ни менее, такого кошмара, как сейчас нигде не творилось!!!
IP: 77.120.206.---
kotik1015 _ 01.08.2010 17:36
...взяла з блогера Олега Шинкаренка письмову обіцянку, що той не критикуватиме владу у своєму блозі.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ну как можно заставить людей такое писать! Ведь в стране же свобода слова, что хочешь то и говори, пиши!!!!
А ведь ещё недавно Янек говорил о том, что будет контролировать то, чтобы на журналистов в Украине не оказывалось никакое давление!!!
IP: 77.120.206.---
kotik1015 _ 01.08.2010 17:33
И Янек ещё заявляет на всю страну, что в Украине нет ЦЕНЗУРЫ!!!! А это что такое, как назвать такой ужас, что творится вокруг!!!
Да уже всех журналистов запугали СБУ и Прокуратура, а ведь понятно, что все это делается по указаниям Янека!!!
IP: 77.52.243.---
hiroshima _ 01.08.2010 11:08
Nataly777
Половина населення земної кулі атеїсти, наприклад пів-Європи людей, яким плювати на релігію. Так що таке є. Смішно читати про Росію як багату країну. Смішно! Країна з ресурсами, нафтою і газом, а половина країна живе у злиднях і спивається, а от наприклад у Еміратах, де крім нафти і пустелі нічого не має, звичайні люди живуть в 1000 разів краще ніж в Україні і Росії разом. Так що не пишіть казочки про багату країну! Не пишіть ідіотську пропаганду про ворогів - це ідіотська маячня. Мені особисто плювати на якісь там зв`язки. Ви росіяни в Україні такі ж тупенькі і я Росії - для Росії треба щоб Україна була дешевою маріонеткою, щоб виконувала ідітські російські примхи. От наприклад країни Балтії не виконують кацапські прихми - вони не дружні країни. До речі Україна вже 72 сроки була у союзі з Росією - і у цьому союзі були фізично занищено ні за що мільйони українців. Досить з цею ідіотською Росією союзів!
IP: 193.107.184.---
Сестра 2010 _ 01.08.2010 10:39
З такою владою , яку ми сьогодні маємо , та її вчинками направленими проти власного народу , ми точно не отримаємо того , щоб Конституція була для всіх громадян справжнiм Основним Законом, який гарантує та надійно захищає права та свободи людей.
IP: 193.107.184.---
Сестра 2010 _ 01.08.2010 10:37
Служба безпеки України взяла з блогера Олега Шинкаренка письмову обіцянку, що той не критикуватиме владу у своєму блозі.
Отак у нас в країні процвітає демократія , свобода слова , свобода вибору та власна думка !!! Вдумайтесь панови , поки ще не надто пізно ...
IP: 109.104.184.---
navaho _ 01.08.2010 10:13
Nataly777__ Кого ныне защищает СБУ на деньги налогоплательщиков , режим злобного карлика
из Кремля который из штанов выскакивает начиная с 2004 чтобы расспостранить свое дешевое влияние на весь бывший СССР не гнушаясь методами , не останавливаясь ни перед чем , убийства, взрывы домов, фальсификациями выборов, подкупом избирателей запугиванием, и ето все
теперь усиленными темпами с помощью Януковича и его каманды пытаються не без успе-а насадить украинскому обществу не спрашивая у 70% не голосовавши- за него, действуя нагло , вульгарно, ламая через колено , нарушая конституцию на каждном шагу , продолжая обкрадывать
страну и врать,врать,врать, делая все наоборот как обещал, имеют ли они право на украденную ими власть.
IP: 91.209.51.---
neodoc1976 _ 01.08.2010 05:00
2karsash:
Виктора на мыло.Конструктив?
IP: 91.209.51.---
neodoc1976 _ 01.08.2010 04:57
Nataly777:
Читаю Ваші коментарі.
Хочу зауважити шановна,Ваша невимушена тупість навіть вже не смішить.
IP: 94.246.127.---
BanzaY_te _ 01.08.2010 01:55
а де ж свобода?
скоро і шепнути чогось кривого не можна
IP: 77.52.217.---
hiroshima _ 01.08.2010 00:09
Ви 2karsash здається не прожили жодного року в будь-якій цивілізованій країні Європи, том так і пишете. Там критикують керівництво країні, ще більше ніж у нас і жодних проблем або конфліктів. До речі, про образи Ви пишете, якщо все написане було правда. Якби у нашого президента інтелект був в районі голови, а не в районі стільця, тоді б нічого і не писали. А те що у нас президент з низьким інтелектом, так це треба писати і показувати на всю країну, щоб ті, хто голосував за це..., знали, кого вони обрали.
IP: 77.52.217.---
hiroshima _ 01.08.2010 00:04
Nataly777
Ні, шановна. Націоналізм практично завжди мав позитивний сенс. Сучасну Італію саме націоналісти об`єднати в одну країну, по рівню розвитку Україні до Італії як до місяця пішки. Це звичайно зрозуміло,що зазвичай росіянам те їх не влаштовує, навіть якщо це правда, вони пишуть що це не правда. Це стосується хазяїв в кацапії. Це 100% правда, навіть якщо вона Вам і не подобається. Мене не цікавить ані Київська Русь, ані війна, я живу у 21 столітті, а не під час Київської Русі. Я не прихильниця ані католицької церкви, ані православної. Я атеїстка, і на мене ця релігіозна маєчня не розповсюджується.
IP: 84.108.32.---
martinkent _ 31.07.2010 23:25
Nataly777:
(Разве Вам не преподавали, что такое Киевская Русь?)
Преподавали - не то слово
IP: 91.124.46.---
2karsash _ 31.07.2010 23:14
Здоровая критика нужна. А оскорбления кому приятны?
Поставьте себя на место Януковича как человека и сразу всё поймёте.
Маленькие никчемные злобные трусливые собачки истошно лают на прохожих совершенно без нужды, по привычке из-за забора, зная про свою безнаказанность.
"Блогеры", предложите конструктив.
Вас услышат.
Сторінки:
← Попередня
Наступна →