Заснована Георгієм Гонгадзе у 2000 році

Азаров таки обкладе податком депозити

КОМЕНТАРІ
ДОДАТИ КОМЕНТАР   
IP: 178.92.3.---
To111 _ 04.09.2010 11:36
Кроме толстосумов есть и такие люди, которые живут на проценты от огромных сумм вложенных в банки, и тут тоже уместно брать с них налоги, ведь они тоже живут в нашей стране и пользуются благами цивилизации!
IP: 178.92.3.---
To111 _ 04.09.2010 11:34
Кроме толстосумов есть и такие люди, которые живут на проценты от огромных сумм вложенных в банки, и тут тоже уместно брать с них налоги, ведь они тоже живут в нашей стране и пользуются благами цивилизации!
IP: 217.81.160.---
rukola20 _ 04.09.2010 03:16
Що ж, давайте порахуємо. На депозиті у чоловіка 200 001 гривня. За рік під 10% річніх він одержить 20 000,1 грн. З цих грошей він має заплатити податок 5%. Це становить всього навсього 1000,001 грн. Я думаю, що при таких фантастичних депозитних процентах це просто сміхотворна сума. І все рівно Тимошенко та її клікуші будуть кричати, що це грабіжка людей і перекладання податків з олігархів на плечі простих людей. Правда, Тимошенко бомжиха, там багато не візьмиш з неї , та й нерухомості у неї немає.Але вона буде істерично кричати, що її грабують.Тут всі приміти собаки зі сказом, якій допомогти уже не можливо, треба ліквідовувати. І канікули на малій бізнес, легку промисловість та інше вони також будуть ганьбити. Це зомбовані люди.
IP: 95.135.50.---
парафактов _ 03.09.2010 22:59
Уряд пропонує обкладати доходи, отримані громадянами за депозитами на суму понад 200 тисяч гривень 5% податком.
--------------------------------
Пора бы и толстосумам раскошелиться!
IP: 95.135.7.---
AGRESOR_UA _ 03.09.2010 22:11
mavlo:
кто-то уберет этого спамера отсюда???
а по теме, то такие налоги смешны просто для тех кто имеет депозит в 200 тыс, грн....
IP: 93.72.50.---
SIngoniUM _ 03.09.2010 21:31
Kripl:
Получаешб сверхдоходы? Делись с необеспеченными!! Вот это уже похоже а социальную справедливость, обещанную Януковичем!
А коли Янукович допоможе малозапезпеченим, заплптивши податки за надприбутки і розкіш?
IP: 94.231.68.---
mavlo _ 03.09.2010 20:32
Своїми діями Азаров підбиває активно народ до самоуправства, а таке ні до чого доброго не призведе
IP: 94.231.68.---
mavlo _ 03.09.2010 20:31
На початку був Горбачев в союзі, а зараз в незалежній Україні, засланець Янукович і Азаров...
IP: 94.231.68.---
mavlo _ 03.09.2010 20:30
Така поведінка Азарова панує не перший місяць, йому тільки і потрібно надзвичайний стан, коли Янукович зможе втілити свої підлі плани, щодо країни
IP: 94.231.68.---
mavlo _ 03.09.2010 20:29
Азаров відтягує час, він не думає, що кожний день його, ніби то, роздумів коштує долі людей
IP: 94.231.68.---
mavlo _ 03.09.2010 20:28
Kripl:
Получаешб сверхдоходы? Делись с необеспеченными!! Вот это уже похоже а социальную справедливость, обещанную Януковичем!
Не слід Януковичу також забувати про банальну істину: "Добро завжди перемагає Януковичівськи маразми"
IP: 94.231.68.---
mavlo _ 03.09.2010 20:27
Політика Азарова дійно направлена на знищення українців, всі ці безглузді підвищення цін, зараз не дати людям можливість врятуватись від безробіття і податків, це все дії Азарова і Януковича
IP: 94.231.68.---
mavlo _ 03.09.2010 20:26
Це друзі Азарова гальмують роботу, Янукович і бригада, а Азаров особисто приймає рішення які знищують країну як таку
IP: 94.231.68.---
mavlo _ 03.09.2010 20:25
Через стільки часу люди прекрасно зрозуміли кого пригріли і кому допомогли стати президентом, це не Янукович якого вибрав народ, це засланець, який руйнує все
IP: 94.231.68.---
mavlo _ 03.09.2010 20:24
Г.Принцип:
окрім податкового кодекса існує багато першочергових питань які і вирішував уряд Тимошенко. А новий податковий кодекс вже дивує своїми нововведеннями і не в ліпший бік
IP: 94.231.68.---
mavlo _ 03.09.2010 20:22
В нових правилах життя Азаров розповідає про манну небесну а що буде насправді ніхто з влади не каже!
IP: 178.92.13.---
Kripl _ 03.09.2010 19:14
Получаешб сверхдоходы? Делись с необеспеченными!! Вот это уже похоже а социальную справедливость, обещанную Януковичем!
IP: 80.93.124.---
крабат-м _ 03.09.2010 19:11
AGRESOR_UA _ 03.09.2010 18:35
і я згоден, що надприбуток треба обкладати податками... але тільки виключно надприбуток! При чому тут прості громадяни?
IP: 95.135.80.---
AGRESOR_UA _ 03.09.2010 18:35
To111:
согласен, сверхприбыль давно пора налогом обложить....
IP: 93.72.50.---
SIngoniUM _ 03.09.2010 18:32
Якщо не сплатиш ти комірне,
твоє життя скінчиться мирне:
Азаров вийде на війну -
йому заплатиш ти пеню.

А як тобі Азаров раптом
візьме й не виплатить зарплату,
то хоч воюй, хоч протестуй,
ти не пеню одержиш – сам знаєш що...
IP: 178.92.109.---
To111 _ 03.09.2010 18:29
Це говорить про те що той хто має над прибутки буде більше платить податків, Этоевропейские методы налогообложения, так строиться экономика!!!!
IP: 80.93.124.---
крабат-м _ 03.09.2010 18:09
Г.Принцип _ 03.09.2010 17:43
Хм, а вам отакі окремі статті кодексу, які поступово озвучуються, от наприклад як дана про податок з доходів від депозитів, ні про що не говорить? Вам мало? Адже далі буде більше і буде гірше.
IP: 80.93.124.---
крабат-м _ 03.09.2010 18:07
Г.Принцип _ 03.09.2010 17:40
а толку чекати коли він буде прийнятий, якщо вже тоді нічого не змінити. Як на мене влада саме тепер відкрито та відверто має дати людям знати всі нюанси кодексу аби люди мали можливість приймати у його створенні безпосередню участь!
IP: 178.92.5.---
To111 _ 03.09.2010 17:52
крабат-м:
Надо говорить конкретно, что именно не устраивает?!Налоговый кодекс пишется не для вас с нами и не для дяди Васи, он пишется для страны, как единого экономического организма.Реформы направленные на финансовые аспекты жизнедеятельности никогда не вызывали симпатии, но они нужны.И сейчас именно такой случай.
IP: 80.93.124.---
крабат-м _ 03.09.2010 17:40
Г.Принцип _ 03.09.2010 17:36
По моєму з тих всіх статтів, якщо навіть ви не читали кодексу стає зрозумілим під кого він написаний. Просто треба хотіти бачити, а не закривати очі.
IP: 80.93.124.---
крабат-м _ 03.09.2010 17:34
AGRESOR_UA _ 03.09.2010 17:28
якось дико та безглуздо виглядає ваше намагання захистити антинародну владу та їх Податковий кодекс, який ще принесе з собою дуже багато неприємних сюрпризів.
IP: 80.93.124.---
крабат-м _ 03.09.2010 17:32
Г.Принцип _ 03.09.2010 17:01
Шановний принцип, дочка Тимошенко не рветься в політику і немає до неї жодного відношення, вона ніяким чином не визначає нашу долю і долю наших дітей! А син яника народний депутат, який чхати на нас з вами хотів і про проблеми народні навіть не здогадується. Молоденький, багатенький мажорик...який не вартий нічого, просто у нього тато великий Прафффесссар України, бандюган першої категорії.
IP: 80.93.124.---
крабат-м _ 03.09.2010 17:29
Г.Принцип _ 03.09.2010 17:04
Тільки от не всі на рівних умовах стоять аби однаково платити податки! Як на мене нехай платять олігархи, все одно переважна їх більшість нажила статки за рахунок нас з вами.
IP: 95.135.80.---
AGRESOR_UA _ 03.09.2010 17:28
ast1991:
их просто включат в банковский процент.у тебя кто-то разрешение на НДС спрашивает ,который ты платишь за все товары и услуги? просто включают в стоимотсь
IP: 80.93.124.---
крабат-м _ 03.09.2010 17:27
Г.Принцип _ 03.09.2010 17:10
що ви там не навигадували, суть проблеми не в цьому хто і що і скільки раз напише! Суть проблеми у відношенні влади до людей, розуміння влади що треба робити негайно і що за чим треба робити. Поки що влада робить все заради власного збагачення і Новий Податковий Кодекс тому доказ.
IP: 80.93.124.---
крабат-м _ 03.09.2010 17:24
AGRESOR_UA _ 03.09.2010 15:40
Шановний пане Агресор, як на мене істерика народу з приводу даної статті цілком виправдана. багаті олігахри в цій країні де тільки можуть ухиляються від податків і влада їх у цьому підтримує на всі сто. А для того аби в країні були гроші чомусь здирати їх збираються з людей! Особисто у мене є знайомі що мають суму більшу за 200тис на депозиті і копили на неї всією сімєю і досить довго.
IP: 178.94.110.---
ast1991 _ 03.09.2010 17:23
парафактов:
Думаю, что для тех людей, которые на депозитах по 200 тысяч держут это будут крупицы, а не налог, а для бедных может хоть соц. сферы понимутся!
-------------------------------
Какие же вы глупые ! На депозитах держит деньги в таком количестве только средний и мелкий бизнес а крупный выводит все до копейки в офшоры в частности на Кипр !
Это Азаров дал самый низкий налог в Европе как обещал ( в Европе налог составляет 1% а то и вовсе отсутствует !)
Или может это вместо обещаных налоговых каникул ?
IP: 95.135.50.---
парафактов _ 03.09.2010 17:09
Думаю, что для тех людей, которые на депозитах по 200 тысяч держут это будут крупицы, а не налог, а для бедных может хоть соц. сферы понимутся!
IP: 77.120.91.---
abo-abo _ 03.09.2010 16:52
AGRESOR_UA _ 03.09.2010 15:40
У национально-свидомых кризис жанра. Ничего по существу, бесконечная свидомая истерика и подвывание. Умственная отсталость в сочетании с недееспособной агрессивностью.

Ух ти! Який апломб! Одразу ж відчувається, що в цієї безнаціональної, і мабуть геть несвідомої людини немає на рахунку 200000.. А скільки ж є, золотце? Невже за подібні коментарі мало платять?
Ти, це, агресивний наш із UА, працювати не пробував?
IP: 80.93.124.---
крабат-м _ 03.09.2010 16:52
AGRESOR_UA _ 03.09.2010 16:48
200 000 - це всього 25 000$ а це не так вже й багато, при великому бажанні назбирати можна. Тільки от з якого дива державі платити, якщо від держави нема віддачі? А з олігархів у яких міліони та міліарди ти цих грошей не зібєш, бо вони не в українських банках. Чи ти думаєш що герой України з орденом Ярослава Мудрого буде платити цей податок чесно?:????? Ніколи в житті!!!!!!!!!
IP: 80.93.124.---
крабат-м _ 03.09.2010 16:48
Г.Принцип _ 03.09.2010 15:41
а вон таблоїд почитай: син яника на засіданнях у ВР в неті машину собі вишукує за дуже високою ціною? він такі гроші де заробив, смаркач? у ВР може? А якщо йому дав тато, то де тато такі гроші бере? за президентську зарплату?
IP: 95.135.80.---
AGRESOR_UA _ 03.09.2010 16:48
простой человек наврятли имеет вклад больше 200 тясяч, а те кто имеют уж точно не обиднеют от 5%
IP: 80.93.124.---
крабат-м _ 03.09.2010 16:46
Г.Принцип _ 03.09.2010 15:41
Тільки от якщо брати Європу чи то інші заможні країни світу, де ця система налагоджена і всі платять податки, то ви мусите враховувати важливий фактор: рівень життя... у нас він далеко не той, який хотілося б. У нас міністр внутрішніх справ на каділаку їздить і нічого йому за це влада не робить, а хтось кінці з кінцями зводить
IP: 95.135.50.---
парафактов _ 03.09.2010 16:43
Молодец! Может хоть за счет мажоров сумеем пополнить казну!
IP: 80.93.124.---
крабат-м _ 03.09.2010 16:42
Азаров зазначив, що обидві норми викличуть суперечки, але уряд буде відстоювати свою позиції.
Ніхто навіть не сумнівається у тому, що уряд не прогавить можливості заробляти на людях, обдирати їх, а отже стояти на своєму.
IP: 80.93.124.---
крабат-м _ 03.09.2010 16:41
За його словами, доходи фізичних осіб розміром понад 10 мінімальних зарплат будуть обкладатися за прогресивною ставкою 17% при існуючій сьогодні плаский ставці 15%
А це в свою чергу знову ж таки спровокує те, що реальні доходи людей підуть у тінь. Бо у посткризовий період мало має лишні гроші.
IP: 80.245.121.---
4ерный_Тракторист _ 03.09.2010 16:39
Виктор Федорович явно полон решимости выжать из Украинцев все до последней копейки.
IP: 80.245.121.---
4ерный_Тракторист _ 03.09.2010 16:38
Кирюха Колбаскин _ 03.09.2010 14:38
Только вот "стрижка" выходит какая-то выборочная, неужели вы думаете, что Янукович заставит платить своих спонсоров.
Сторінки:      Попередня      Наступна 

АВТОРИЗАЦІЯ


УВІЙТИВІДМІНИТИ
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь.
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом Facebook.