IP: 93.74.19.---
Spirito _ 05.09.2010 15:59
"Вознесу свій престол вище зір небесних..."
Євреї-месіанський народ.Те,що вони пройшли в реальному житті-Старий Заповіт,проходитиме кожна людина у своєму духовному сходженні.Розповсюдження знань Каббали -це і є виконання їх місії перед людством.Два Заповіти поєднує Преображення Христа.Тоді до Нього прийшли Ілля і Мойсей.І в людства є два шляхи:преобразитися без хресних мук чи шляхом страждань.Бо "Соединилось прошлое с грядущим на жестких перекладинах Креста".В українців під ногами месіанська земля,яка першою приймає світло Творця.Має народитися духовна планета.Але вона потребує людської підтримки.В першу чергу тих,хто по ній ходить.19.08.99.-це Преображення,світло Творця торкнулося Землі.Творець запропонував людству легкий шлях повернення Додому. Мир Вам.
IP: 195.39.210.---
Фома (Неверующий) _ 05.09.2010 14:49
"патриотизм" - это мова, вышиванка, бандура и гопак
======================
"патриотизм" - технологии, высокий уровень жизни , работа нормальная и интеграция в мировое пространства
======================
Патріотизм це як раз і є мова
======================
В мире (современном мире) давно опрелили понятие ПАТРИОТИЗМА - это выполнение законом и уплата налогов. И ВСЁ!!!!
IP: 91.214.34.---
nemo222 _ 05.09.2010 10:58
deleted _ 05.09.2010 10:09
ххххххххххххххххххххххх
Ти звичайний мудак: націоналісти не сплять. А ось ти, підсвинку зека, чому засмічуєш УП?
IP: 178.92.186.---
OstGal _ 05.09.2010 08:08
Голодомор суне на Галичину...
стаття на сайті
ОСТРІВ ГАЛИЧИНА
IP: 24.184.48.---
Ridnovir _ 05.09.2010 02:58
Rusl:deleted:
Rusl:
Да, для тебя "патриотизм" - это мова, вышиванка, бандура и гопак, а для меня современные технологии, высокий уровень жизни (хотя бы как в польше или РФ), работа нормальная и интеграция в мировое пространства. А не слюни пускать и жаловаться, як москали в 1169 р. зруйнувалы Кыив.
.
Патріотизм це як раз і є любов до національних ознак. А такими е насамперед – мова, якщо хочеш то і вишиванка . А потім вже технології , культура , свобода слова, демократія. Без країни сбір людей це біомаса , яка керована диктатором і живе на воді і хлібі . Нічого не нагадує ? І до речі Московія Київ ніколи не руйнували !
Rusl to povne gavno i take tupe yak sapa. Ty hot raz buv v RF tam za mezhamy moskvy i St. Peterburga moskali idyat schi laptyamy, zhyvut v mazankah, i palyat svichkamy. Yaksho tobi podobaetsya takyj vysokyi riven zhyttya i taki tehnologii id tudy i zhyva tam patriot ty herov.
SLAVA UKRAIINI SMERT VOROGAM
IP: 24.184.48.---
Ridnovir _ 05.09.2010 02:49
tabachniktak:
ta ty prosto debil zhydovskij imperalist sranyi id' naher v rassy i zhyvy tam v sybirskomu prostori i trendy na obscheponatnom..
SLAVA UKRAIINI - SMERT VOROGAM
IP: 95.134.112.---
shpiller _ 05.09.2010 00:51
Олеандр _ Rusl: , deleted _
)) Ахах. Технології високі для нього "родина" . От дуринда хохлятська. Україну він любить. Як ти можеш її любить ? Україну може любити тільки українець. А ти хрін зна що. Ти передивись кончене свої коментарі і коментарі того що ти називаєш свідомітом, нациком і так далі. Тиж слюною бризжеш, як скажена собака, а людина з тобою спілкується і не переходить до образ. Але ж ти дауне, чомусь думаєш що коли пишеш коменти російськj. - то виглядає розумнішим ? Я тебе здивую. Абсолютно ні. Просто гидко що на цій самій землі де живу я живе й такий скот. Який хрін зна якого роду племені. Чи то "лапоть" чи то монгол. Але точно не українець. І ще - чмо ти тупе. В Москві, коли приїздиш туди, попереджають що на українській краще не розмовляти. "Чтобы у вас не было неприятностей". От що мені там сказали. Скажи кондоме - у нас в Києві росіянам на вокзалі теж таке кажуть ? Короче. Достав ти мене один, другий і третій. Дриснули бігом по шахтах рагулі.
IP: 77.54.123.---
dashok226 _ 05.09.2010 00:18
chopic:
боротись потрібно завжди. щоб не було страху.тобі.що подобається.що твориться в україні
IP: 178.95.4.---
AYALex _ 05.09.2010 00:10
Ще раз кажу-не факт. Релігійний діяч сприймав світ Московії через релігійне світосприймання Московської митрополії, що претендувала мати під своїи омофором весь православний світ. Він, у суперечці із Києвом, титулом змагався " і всієя Русі патріархом" бути. "Дипломатія" Москви у 17-столітті через коліно переламало рішення Константинополя. Думаю, що знаєте. То як далекий від реалій відношень Константинополя, Києва, Москви повинен сприймати Филипп Меланхтон,ту ситуацію?
До речі можу привести масу свідчень іноземців, як після полтавської битви Европейські дипломати і еліти, прозріли існування спражньої України- Русі і її проблеми. Не буду цитувати, самі знеєте. Та й цитат , вирвана З контексту-не є доказом. Мене зараз цікавить лише одне- наша спільнота в Україні сприймає проблему з запереченням ГОлодомору, як прояв відчуття заперечення Української держави частиною Московських расистів(Згадайте Дугіна)-рефлекс на існування етносу, що сприймає себе, усвідомлює себе окремішним організмом
IP: 77.54.123.---
dashok226 _ 05.09.2010 00:09
chopic:
і дерева посадив і дітей народив із хатами все нормально а лавки хай молодьож фарбує
IP: 77.222.158.---
chopic _ 04.09.2010 23:47
dashok226 _ 04.09.2010 23:42
хватит уже бороться, судя по всему это у тебя не очень выходит раз тебе лапти предлагают. Пойди полезное для страны сделай что-нибудь. Дерево посади или лавочку покрась.
IP: 77.39.71.---
Олеандр _ 04.09.2010 23:45
Короче говор перед уходом, возвращась к основной теме могу сделать вывод, что видомый укронацист обязан считать голод 33 года голодомором не смотря ни на что, потому что по отношению к России и русским для него должен действовать принцип "презумпции виновности", а иначе никакой он не патриот. Он должен веровать в это всем сердцем, как ксендз верит в непорочное зачатие, как юлебот верит ЮВТ, как дошкольник верит в Деда Мороза...
IP: 77.54.123.---
dashok226 _ 04.09.2010 23:42
якраз націоналізм і є те що об*єднує націю її культуру традиції віру в всевишнього любов до рідног краю. за все це люди готові боротися ті що не мають таких благ хочуть все знищити тут все ясно
IP: 77.222.158.---
chopic _ 04.09.2010 23:37
dashok226 _ 04.09.2010 23:31
у страха глаза велики. шо ти такий хiлий шо тебе и гнобили и унижали и разкуркуливали. Ты в какой Украине живешь. вылазь из схрона война уже закончилась.
IP: 109.95.33.---
Rusl _ 04.09.2010 23:36
deleted:
Rusl:
Твои глубокие познания в истории собственной страны поражают. Открой Грушевского о взятии Киева войсками Боголюбского в 1169 году
..
У вас же там семінари для Інтернет ботів постійно проводяться КДБ!!!
Щоб була основа для брехні !!!
IP: 109.95.33.---
Rusl _ 04.09.2010 23:32
chopic:
Rusl _ 04.09.2010 23:25
ты ж сам идиот наверно за вожака Тягныбока головал и будешь головать, как за носителя ущербной психологии.
..
Я голосував и буду голосувати за ЮВТ !!! – Справжній лідер української нації !!!
А Тягнебок це проект ПР та Кремля !!!
IP: 77.54.123.---
dashok226 _ 04.09.2010 23:31
у вас.тільки одне своє це ваші лапті.а все рештау ви заграбастали матодом репресій і розкуркулення освободітелі хренові.всьо вам ті націки поперед горла стали ніяк не проковтнете . а то б ви всіх би в лапті і сибір
IP: 109.95.33.---
Rusl _ 04.09.2010 23:30
deleted:
Rusl:
Да, для тебя "патриотизм" - это мова, вышиванка, бандура и гопак, а для меня современные технологии, высокий уровень жизни (хотя бы как в польше или РФ), работа нормальная и интеграция в мировое пространства. А не слюни пускать и жаловаться, як москали в 1169 р. зруйнувалы Кыив.
.
Патріотизм це як раз і є любов до національних ознак. А такими е насамперед – мова, якщо хочеш то і вишиванка . А потім вже технології , культура , свобода слова, демократія. Без країни сбір людей це біомаса , яка керована диктатором і живе на воді і хлібі . Нічого не нагадує ? І до речі Московія Київ ніколи не руйнували !
IP: 77.222.158.---
chopic _ 04.09.2010 23:28
Rusl _ 04.09.2010 23:25
ты ж сам идиот наверно за вожака Тягныбока головал и будешь головать, как за носителя ущербной психологии.
IP: 77.39.71.---
Олеандр _ 04.09.2010 23:28
AYALex:А как вам такая цитата из Филиппа Меланхтона: ’’зараз ми називаємо ройсів московітами, це ім’я взято від імені їх головного міста, яке називається Москва’’ - или это тоже недостоверный источник?
IP: 77.222.158.---
chopic _ 04.09.2010 23:26
Олеандр _ 04.09.2010 23:21
не мучайтесь вы с ними. На почве национализма у них мозги поплавились. Лапы и хвост вот их документы, а вышиванка как принадлежность к патриотам.
IP: 77.39.71.---
Олеандр _ 04.09.2010 23:26
AYALex:А как вам эта цитата из Филиппа Меланхтона: ’’зараз ми називаємо ройсів московітами, це ім’я взято від імені їх головного міста, яке називається Москва’’ - это тоже недостоверный источник?
IP: 109.95.33.---
Rusl _ 04.09.2010 23:25
Lapadula:Timyr:
[Олеандр: та deleted _
Ви просто скоти !!![
Я не згоден. Думаю, що обзиванням та матами такі питання не вирішуються..
..
До речі ще. Коли я сказав що вони скоти , то не мав на меті обізвати !!!
Я їх назвав так як вони саме є – скоти, скотська психологія це просто психологія тварин.
Тварин якім потрібен вожак, без нього вони просто біомаса не здатна ні на що !
Ми українці , ми – індивідуалісти . Наша психологія – індивидум, свобода дій . А у них (кацапів (бо е ще і нормальні росіяни)) психологія стада (скотів) котрім подавай тільки вожака, бо самі вони тубі бездарі. За таких же і голосують !
IP: 93.72.143.---
Lapadula _ 04.09.2010 23:22
chopic:
Lapadula _ 04.09.2010 23:06
. Впрочем идиоту не дано понять, что он идиот.
===================================================
Цікаво, чим я заслужив Вашу нелюбов і навішування ярликів.. Вас, до речі, я вважаю хорошою людиною, яка щиро захищає свої переконання..
IP: 77.222.158.---
chopic _ 04.09.2010 23:21
Rusl _ 04.09.2010 23:16
а если я борщ или сало не люблю я тоже не патриот. Пещерна людина. Оселедець еще себе сделай и иди работай, пользы для страны больше будет.
IP: 77.39.71.---
Олеандр _ 04.09.2010 23:21
AYALex:А вот такие слова нашел: "Труд Маржерета «Состояние Российской державы и Великого княжества Московского» считается ценным историческим источником, содержащим сведения о политических событиях в России с 1590 по сентябрь 1606 года, о правительственных учреждениях, войске Московского государства, о быте русского народа, о природе и населении России." - и какой источник более справедлив ваш, или этот? Может вы все-же приведете пример иностранца, высказывающегос, что в "московии живут угро-фины", или что-то в это роде?
IP: 109.95.33.---
Rusl _ 04.09.2010 23:18
Lapadula:Timyr:
[Олеандр: та deleted _
Ви просто скоти !!![
Я не згоден. Думаю, що обзиванням та матами такі питання не вирішуються..
...
Згоден на всі 100. Тільки обзианнням та матами це питання не вирішити !!!
IP: 109.95.33.---
Rusl _ 04.09.2010 23:16
chopic:
Lapadula _ 04.09.2010 23:06
унас разное понятия о патриотизме к Украине. Если я не люблю твоих родичей полицаев предавших ради вкусного кофе свою родину, то это не значит, что я не люблю Украину. Напялить вышиванку и балакати на мовiри этом ненавидеть народ который здесь живет это уже клинка, а не патриотизм. Впрочем идиоту не дано понять, что он идиот.
..
Ти не тільки вишиванки ,ти ще й українську мову теж не любиш !
А так ти нормально – справжній «патріот» України ! )))
IP: 93.72.143.---
Lapadula _ 04.09.2010 23:15
Timyr:
[Олеандр: та deleted _
Ви просто скоти !!![
Я не згоден. Думаю, що обзиванням та матами такі питання не вирішуються..
IP: 77.39.71.---
Олеандр _ 04.09.2010 23:13
Lapadula:А російський патріот по Вашому теж у 99 випадках іх 100 українофоб?
1
А вот тут вы сильно ошибаетесь, русские, даже отъявленные "патриоты" гораздо менее шовинистически настроены, чем свидомиты, хотя тоже не без тараканов особи случаются. А что касаетс "украинофобства" среди русских, то его, как такового нет. Русские отностся к Украине либо нейтрально, либо с теплом отзываются о ней (те, чья жизнь так или иначе связана с Украиной). Во вском случае я никогда не стеснялся признавать себя украинцем здесь - на взаимоотношения это никак не влияет.
Ну а если вы все равно не верите мне то проверте сами на примере двух сайтов демотиваторов: украинском http://demotivators.org.ua/b/updates?g2_albumId=7 где русофобия зашкаливает до тошнотворности; и русский http://www.demotivation.ru/ - антикавказского шовинизма там хватает, но антиукраинский - большущая редкость. Сравните народное творчество и сделайте выводы.
IP: 77.222.158.---
chopic _ 04.09.2010 23:13
Lapadula _ 04.09.2010 23:06
унас разное понятия о патриотизме к Украине. Если я не люблю твоих родичей полицаев предавших ради вкусного кофе свою родину, то это не значит, что я не люблю Украину. Напялить вышиванку и балакати на мовiри этом ненавидеть народ который здесь живет это уже клинка, а не патриотизм. Впрочем идиоту не дано понять, что он идиот.
IP: 93.126.104.---
Timyr _ 04.09.2010 23:09
Rusl:
Олеандр: та deleted _
Ви платні боти, з Вами говорити нема ніякого сенсу. Ви просто скоти !!!
)))
Семён Битый
Да, много этих самых "коренных" -
Детишек КГБ- и парт-элиты,
Бесстыжих рож, хоть с виду – недурных,
Снаружи – свиньи, а внутри – бандиты
IP: 93.72.143.---
Lapadula _ 04.09.2010 23:06
deleted:
Lapadula:
Мерзкий ты нацюк, свидомит одним словом
==============
Це зрозуміло.. А як все-таки щодо російських патріотів та їх українофобства?
IP: 77.222.158.---
chopic _ 04.09.2010 23:06
Rusl _ 04.09.2010 23:02
а никто за чисто русских и не говорит. Это вы свою бандеровщину везде к месту и не к месту тулите.
IP: 178.95.4.---
AYALex _ 04.09.2010 23:06
лише система фактів і явищ -контекст має право на узагальнення. Вирвати слово із контексту-це значить підмінити поняття. До того ж вчитайтесь у резуме укладачів книги."Прежде чем классифицировать конкретную информацию по тем или иным проблемам, необходимо отметать, что самые разнообразные сведения о Московии рассыпаны по всей книге без четкого плана. Структура книги весьма расплывчата, с частыми нарушениями основного изложения, с отступлениями" ...описания Маржерета почти никогда не претендуют на сложную логическую взаимосвязь с другими явлениями на внутреннее смысловое значение." Ви типовий двієчник ,пане
Олеандр _ 04.09.2010 22:44. ви хоч знеєте, чим відрізняється пряма і зворотня теорема? Можете зрозуміти, де помилка у наступному твердженні:"Тверді тіла-кристали, Скло-тверде,то воно кристал?"
Підміна понять- РУсский и российский, проблема з перекладом, царь Московский и "и митрополит Русский..."
IP: 109.95.33.---
Rusl _ 04.09.2010 23:04
chopic:
deleted _ 04.09.2010 22:59
не сомневаюсь в этом. Фото голодомора в штатах уже приплели к голодомору на Украине. Почему бы бандере не воевать на русско-японской войне за неньку.
...
Ага По Пе З ди ....
IP: 77.222.158.---
chopic _ 04.09.2010 23:03
deleted _ 04.09.2010 22:59
не сомневаюсь в этом. Фото голодомора в штатах уже приплели к голодомору на Украине. Почему бы бандере не воевать на русско-японской войне за неньку.
Сторінки:
← Попередня
Наступна →