IP: 194.242.116.---
galun10 _ 08.09.2010 21:15
Г.Принцип:
читайте статтю Івана Дзюби "Прокісшіє щі" от Табачніка - там подано детальний науковий аналіз всіх перекручень Табшника, конкретно з цитатами і фактами.. так шо якшо тобі треба переконатись шо тебе обманюють - читай і вникай. удачі
IP: 194.242.116.---
galun10 _ 08.09.2010 21:13
ой Бля, сказав табачник -велікій історік, фу гидота, псевдоісторик, перекручує факти, нагло бреше - та кого він за дураків має, він шо думає, шо всі такі тупені як Яник і регіонали які ту лапшу його слухають - Табачник дебіл - тобі треба спочатку винищити всю інтелігенцію та інтелектуальну еліту, бо на відміну від тебе люди вчились закордонами, читали незалежні різнопланові дослідження і вже можуть порівняти і співставити, де ти тупо гониш... фу чмошник
IP: 93.73.165.---
swf_ua _ 08.09.2010 20:13
... Австро-Угорщини... ляпсус
IP: 93.73.165.---
swf_ua _ 08.09.2010 20:12
Г.Принцип _ 08.09.2010 20:09
Коли була "весна народів" у 1848 р., товже тоді українці Австро-Галичини послуговувалися синьо-жовтим прапором. На картині Рєпіна "Козаки пишуть листа турецькому сульану" також присутній синьо-жовтий прапор...Це несерйозно!!!
IP: 93.73.165.---
swf_ua _ 08.09.2010 20:11
Принцип _ 08.09.2010 20:04
При чому тут прапор? Український двоколор є загальнонаціональним прапором. Десь бл. 2 млн. росіян (загальна оцінка) воювала на боці Гітлера. І всі вони користувалися російським триколором. У Польщі національним двоколором послуговувалися як Армія Людова, так і Армія Крайова. Їм можна, а українським жертовним націоналістам - НІ! Подвійна мораль. Кремлівський агітпроп... А батальони "Роланд" мі "Нахтігаль" налічували всього 700 вояків...
IP: 93.73.165.---
swf_ua _ 08.09.2010 20:06
Г.Принцип _ 08.09.2010 19:56
Не буде. Табачник свідомо провокує і епатує українську громадськість. А він цілковито аморальна і підла людина. Міністр освіти має бути моральним авторитетом у суспільстві. Для всіх громадян... А у "дешевого клоуна і казнокрада" (слова Колєснікова) який може бути авторитет? Просто бульдозер з назвою DonbaSS при вперед ні ні що не зважаючи. Він плює на Україну та українців (хохли і малороси відпочивають)...
IP: 93.73.165.---
swf_ua _ 08.09.2010 20:02
Г.Принцип _ 08.09.2010 19:51
Колись Лев Толстой писав "нє лгать умалчіванієм". А за вказівкою Табачника з підручника історії для 5-го класу просто вилучено інфо про січових стрільців, УПА, Голодомор...То що ж тут правильно. Московія завжди була агресивною загарбницькою державою. А Табачник хоче зробити з неї ледве не друга України. Росія - ворог української України №1. А суржикомовна чи російськомовна Україна мені не потрібна, вже хоча б тому, що володію російською не гірше, ніж 9 з 10 москвичів...Перевірив на власному досвіді... Це Ви відстоюєте російську, бо українською не володієте. А у мене причина інша. Без мови українська Держава приречена на загибель...
IP: 93.73.165.---
swf_ua _ 08.09.2010 19:55
Г.Принцип _ 08.09.2010 17:40 №2
Щодо І.Дзюби, то це авторитетний вчений, академік. Не рахуватися з його думками - плювати проти вітру. Це якщо Ви інтелігентна людина, а не "совкове" бидло...
IP: 93.73.165.---
swf_ua _ 08.09.2010 19:47
Г.Принцип _ 08.09.2010 17:40
Ви або недоумок, або придурюєтеся. Зайдіть у Google і задайте ключові слова пошуку типу "табачник", "українофоб", "історія" і т.д. Навіть прочитайте зміни, які він вніс у підручник історії для 5-го класу: без Голодомору, січових стрільців, УПА і т.д. Я просто не хочу марнувати свій час на такі дурниці.
IP: 93.73.165.---
swf_ua _ 08.09.2010 19:43
Dozent1945 _ 08.09.2010 14:05
Це Ви обмежена людина, якщо послуговуєтесь тут суржиком. Щодо націоналізму, то Ви це скажіть Путіну, який цим гордиться. А я лише привтна особа і мені можна сповідувати будь-яку ідеологію, яка не заблронена законом. Та ж "Свобода" Тягнибока офіційно зареєстрована.
Щодо рудиментарності національних держав, то це "дурня" вже хоча б тому, що Москва ніколи не погодиться на зміну державної мови на англійську. Космополітизм зараз не в моді...НЕ БРЕШІТЬ!
Базікати про обмеженість, повчаючи інших, є нечемно. Особливо коли сам послуговуєшся суржиком ("позорьте"), а опонент (прим.:я) має дві вищі елітні освіти, може пристойно спілкуватися 4-а мовами та є автором багатьох статей у профільних журналах, як також публіцистичних статей. Не судіть і Вас не судитимуть. Ви найнятий агент впливу Кремля, якого не довчили... Геть 5-у колону з України!
IP: 195.3.128.---
nvlnvl _ 08.09.2010 14:18
tabachniktak _ 08.09.2010 03:26
эпоха политических пигмеев, работающих на пиндостан, прошла навсегда. Усе. Пускай, если хотят, споют на прощанье…
А не ваш ли главный доставил на цирлах последний уран в этот самый пиндостан?
IP: 194.50.116.---
Dozent1945 _ 08.09.2010 14:05
swf_ua:
Ви просто дуже обмежена людина.
І не розумієте, що світ стає єдиним, а націлональні держави, як і націоналізм - то є рудимент.
Для мене і багатьох збереження життя на Землі є більш цінним, ніж розпалювання міжнаціональної ворожнечі. До речі пам'ятайте, що Ваші висловлювання і нагнітання ненависті між народами, та образа їх гідності підпадають під статтю в Кримінальному кодексі УКРАЇНИ.
Будьте обережнішим і насправді толерантнішим.
Не позорьте звання українця
IP: 213.169.71.---
swf_ua _ 08.09.2010 13:48
Dozent1945 _ 08.09.2010 13:34
Упс! ІМХО, я просто констатую факт! Росія упродовж віків зробила найбільше зла українцям. Це теж факт! І лише її агенти впливу та представники 5-ї московської колони можуть так тупо переорієнтовуватися на Москву, здаючи українські інтереси. А хіба зараз Схід і Захід разом? Нічого не змінилося. Путін позиціонує себе як "рускаго націоналіста". Йому "звіриний рудимент" прощається і навіть його за це хвалять парашисти... А якщо українець позиціонує себе як "український націоналіст" (як на мене, не дотягую до цього високого звання, бо націоналізм - це жертовний патріотизм), то на нього парашисти та їх клеврети відразу вішають "ярлики".
+++
Може Ви і українець з діда-прадіда. Але зовсім не патріот України...
Ви з числа перекинчиків, орди!!!
А я радше з нащадків повстанців Холодного Яру...
IP: 194.50.116.---
Dozent1945 _ 08.09.2010 13:34
swf_ua:
Львів - це цілком інтелігентне європейське місто...А Донецьк та Луганськ - це типові "совкові" міста, де кількість справжніх інтелігентів мізерна.
Галичина - український П'ємонт. Донбас - могилокопач української незалежності!!!
І це говорить інтелігентний "свідомий українець"?
Ну, так можна скоро дочекатися, як у 17 столітті, Лівобережної і Правобережної України. Ви ще раз підтвердили, що націоналізм - це звіриний рудимент - у будь-якому прояві. І він роби із людини тварину. Крові хочете? Будуть подібні діалоги - скоро Ваші рідні її отримають.
Українець із-діда прадіда.
IP: 213.169.71.---
swf_ua _ 08.09.2010 13:22
Г.Принцип _ 08.09.2010 13:11
Перепршую, але Ви або недоумок, або прикидаєтеся... Фактів море...Прочитайте у "Дзеркалі тижня" статтю академіка Івана Дзюби (він, до речі, Інтелігент і донбасянин за походженням) про Табачника. Там у назві є "качиний суп" та "кіслиє щі"... Після такої оцінки поважного і всіма шанованого інтелігента порядна людина (Табачник слабак) повісилася б прямо на Хрещатику, а "дешевий клоун" все гавкає на нашу (не його!) українську Україну. Але поменше з тим!
СОБАКИ ГАВКАБТЬ - КАРАВАН ІДЕ ДАЛІ!
ЗУСТРІВ ТАБАЧНИКА - ДАЙ ЙОМУ ПІДС...ка...
IP: 194.50.116.---
Dozent1945 _ 08.09.2010 13:17
zmyroslava
Я недовіряю ніодному політику сліпо сьогодні.Я не бачу патріота,я бачу людей проплачених незнати ким і чиєсьзамовлення вони виконували.
Якукович-Азаров - суміш радянського "червоного директорату" (з його активністю, націленістю на будівництво, але тупою бюрократичною обмеженістю) + українського (донєцкого) бандитизму початку 1990-х. Це бики, які прут, змітаючи все навколо.
Тимошенко - істеричка, провокатор і агент деяких кіл в Росіі, але переступить через все, щоб прийти до влади - навіть шляхом громадянської війни.
Ющенко - блаженний пасічник - як символ духу українського селянства, представник якого пробився в велике начальство. Зарозумілий і безпорадний водночас.
Хто ще?
Але усі вони разом відзеркалюють ментальну сутність сучасного населення України. Народ достоїн своїх очільників, і навпаки...
IP: 194.50.116.---
Dozent1945 _ 08.09.2010 13:16
zmyroslava
Я недовіряю ніодному політику сліпо сьогодні.Я не бачу патріота,я бачу людей проплачених незнати ким і чиєсьзамовлення вони виконували.
Якукович-Азаров - суміш радянського "червоного директорату" (з його активністю, націленістю на будівництво, але тупою бюрократичною обмеженістю) + українського (донєцкого) бандитизму початку 1990-х. Це бики, які прут, змітаючи все навколо.
Тимошенко - істеричка, провокатор і агент деяких кіл в Росіі, але переступить через все, щоб прийти до влади - навіть шляхом громадянської війни.
Ющенко - блаженний пасічник - як символ духу українського селянства, представник якого пробився в велике начальство. Зарозумілий і безпорадний водночас.
Хто ще?
Але усі вони разом відзеркалюють ментальну сутність сучасного населення України. Народ достоїн своїх очільників, і навпаки...
IP: 213.169.71.---
swf_ua _ 08.09.2010 13:16
Dozent1945 _ 08.09.2010 12:59
Якщо проаналізувати рівень дописувачів-коментаторів "УП" (не йдеться лише про цю статтю), то україномовні є все ж більш толерантні та грамотні. А ті, що пишут по-московськи, постійно зриваються на "попсу" і "блатняк". Часто виникає враження, що на "блатняку" вони не лаються, а "разговарівают". DonbaSS наразі "гоніт порожняк"... Львів - це цілком інтелігентне європейське місто...А Донецьк та Луганськ - це типові "совкові" міста, де кількість справжніх інтелігентів мізерна. І до Європи їм як до Москви рачки... ЖЛОБИ переважно пишуть тут російською!!! Це доконаний факт. Жодного відношення до Західної України не маю... Це для інформації... Сьогодні, правда, їду у відрядження до Львова, де проїздом у Європу був у 2002 р.
Галичина - український П'ємонт. Донбас - могилокопач української незалежності!!!
IP: 194.50.116.---
Dozent1945 _ 08.09.2010 12:59
Да, ненависті в коментарях багато.. А грамотності мало.
Табачник і Янукович - це НАСЛІДКИ років бездарного і непрофесійного правління Ющенко і його міністра освіти - Вакарчука. Чого тепер кричати. Я також недолюблююТабачника, як космополіта по суті і провідника "русского мира". Його теж ненавидять "донєцкіє", як "жида порхатого". Але Табачник достоїн поваги як грамотний мененжер і освічена людина. А цих рис ДУЖЕ не вистачало попередній владі. Тому вона програла і дискредитувала незалежність і європейськість України. А сліпий український націоналізм багатьох дописувачів (до того ж агресивних і малограмотних) - це більший осиковий кілок у спину України, чим поведінка нинішньї влади. Сліпа ненависть - біда українців. І є показником їх безпорадності і нездатності до реальних дій.
IP: 195.43.43.---
amartin1976 _ 08.09.2010 12:40
Пропоную ввести одиницю безграмотності - 1 табачник. 10 табачників - 1 колєсніченко. 100 табачників (10 колесніченків) - 1 симоненко, 1000 табачників - 1 янукович )
IP: 195.43.43.---
amartin1976 _ 08.09.2010 12:38
Дімочка, твоє п і д а р а с т и ч н е нутро і так уже всім видно )))
Незалежно від Тюльки)
IP: 93.72.50.---
SIngoniUM _ 08.09.2010 12:24
Г.Принцип:
Срывать флаги, разрушать, ломать....
Ви усе переплутали. Перекручувати історію, нищити історичну пам'ять, зневажати українську минувшину - це стиль нинішньої влади!
IP: 93.72.50.---
SIngoniUM _ 08.09.2010 12:24
"Капля никотина убивает лошадь, а капля Табачника - история и образование."
IP: 194.50.116.---
Dozent1945 _ 08.09.2010 11:56
Так, провокаторiв i зрадникiв в українськiй полiтицi багато. До, речі, це було вже й в інші вирішальні відрізки історії країни. Але слід розуміти, що створення єдиного світового порядкуі відмирання держав націй - об'єктивна закономірність розвитку людської цивілізації. Україні не пощастило стати незалежною саме на цьому переломі. Біда в тому, що процес утворення світової цивілізації протікає в інтересах небагатьох... І, як все більше стає зрозумілим - цей процес є значною мірою "керованим" із певного центру... Тому не тільки у нас, але й у цілому світі начолі країн стоять не ВЕЛИКІ ПОЛІТИКИ, а маріонетки і по суті - дрібні жуліки, яке, перш за все, думають про свою власну кишеню. І Ющенку - тому яскравий приклад. Хоч його щирий патріотизм і був використаний, щоб надовго (назавжди?) опустошити національно-спрямовану енергію українців. Та і Ющенко, думаю, розумів свою роль. Тимошенко тільки прикривається національними лозунгами... Про Януковича мовчу
IP: 178.95.117.---
zmyroslava _ 08.09.2010 11:51
suva317:
А хто сьогодні ці жлоби?Вони і є жиди разом із своїми жлобами не дають нам жити.
IP: 178.95.117.---
zmyroslava _ 08.09.2010 11:29
swf_ua:Брехня все таки труси з Табачника зірвала....
100%.
IP: 178.95.117.---
zmyroslava _ 08.09.2010 11:26
Dozent1945:
Я погоджуюся з вами на 100%.Я недовіряю ніодному політику сліпо сьогодні.Я не бачу патріота,я бачу людей проплачених незнати ким і чиєсьзамовлення вони виконували.Я теж думала ,що Янукович прийшовши до влади почує смак того, що він все таки президент України і ніколи не здасть Україну Росії,але виявляється що він готовий нас продати ,щоб захистити свій капітал.Але капітал не вічний,а позор зрадника вічний,занесений в історію.
IP: 213.169.71.---
swf_ua _ 08.09.2010 11:21
Брехня вже й труси зірвала з Табачника.... І він стоїть перед українськм народом голий. Якщо такий "чесний", то чому цього не бачить?
IP: 213.169.71.---
swf_ua _ 08.09.2010 11:08
Цілковито підтримую Тимошенко! ТАБАЧНИК - НАЙМАНИЙ СЕРВІЛЬНИЙ МОСКОВСЬКИЙ КУЛЬТРЕГЕР, якому збрехати, як інтернет-користувачу надіслати два байти по E-Mail. Не дарма ж Колесников обізвав його "дешевим клоуном і казнокрадом". А чого варта зміна поглядів Табачникка - від повного прийняття Голодомору як етноциду українців до такого ж повного заперечення! А те, що він патологічний українофоб, у всіх порядних людей не викликає жодного сумніву!!! І ролітику проводить анти-українську! Це ж факт! Він же робить пі-пі проти вітру! Наступні покоління українців проклинатимуть таких, як Табачник!
IP: 194.50.116.---
Dozent1945 _ 08.09.2010 10:58
zmyroslava:
На жаль "Мюнхенський зговір" щодо України (як це було перед початком Другої світової війни з Чехословаччиною) відбувся. І Європа і "друг України" Генрі Кіссінжер - друга людина у Світому (Більдербергському) уряді - від України відвернулися...
Як не дивно, але Янукович-Ахметов і Ко - зараз більші захисники формальної політичної й економічної незалежності України, ніж Тимошенко. Ці мають її захищати свою власність, хоч погоджуються увійти в політичний наддержавний союз (якщо гарантують недоторканість цієї власності й залишать їх місцевими князьками в складі ПРАВОСЛАВНОЇ РАСЕЙСЬКОЇ ІМПЕРІЇ. Тимошенко - провідниця торгової буржуазії (компрадорської). Але крупний бізнес від неї тікає, і вона все більше маргіналізується. Її опорою стає люмпен (а його в Україні скоро буде ще більше)... От тоді є реальна небезпека її другого приходу до влади, але уже в результаті заколоту чи громадянської війни... От і не відомо - що краще...
Сторінки:
← Попередня
Наступна →