Заснована Георгієм Гонгадзе у 2000 році

Тюремники показали камеру Тимошенко з пральною машиною

КОМЕНТАРІ
ДОДАТИ КОМЕНТАР   
IP: 91.207.211.---
bovari1 _ 11.01.2012 17:42
ага, а на різних фотках деякі деталі по-різному подані :)) На холодильнику то є вазочка з ікебаною, то нема. Спеціально для "фотосесії" ікебану принесли? А пральну машинку - також для фото занесли, а потім винесли? Що ще насправді було поставлене лиш для фото?
IP: 109.229.31.---
сонячна_ _ 05.01.2012 13:35
не вірю жодному слову тюремників!
по-перше, що на фото саме камера Тимошенко - як відомо, вже була брехлива інформація про київське СІЗО і буцім-то її камеру.
по-друге, що отримання належних ліків - вона отримує те саме, що приписали ще у Києві, а там було не лікування, а обезболення, тобто належного медичного лікування вона все ж не отримує.
по-третє, у різних повідомленнях фігурують різні цифри, скільки найменувань їй передали у передачі! схоже тюремники ніяк не можуть визначитися, скільки все ж таки приписати речей!
і ще одне, мабуть біде така дивна штука для тюремників, що вони про нього згадують частіше, ніж про Конституцію і права людини!
IP: 77.52.99.---
tata02 _ 05.01.2012 05:16
Gucol:
4.01.13:42
-------------------------
"Не судите, да не судимы будете". Судячи з вашої обізнаності в юліних гріхах, ви з тих самих "славних" органів, які за свою багаторічну історію мали гріхи знищення Голодомором українського селянства як носія національної автентичності, української інтелігенції в гулагах і аж до 70-х рр - як носія національної свідомості і культури... Покаятися не хочете?
Якщо справді маєте факти "злочинів" Юлі, чому не виступили в суді? Адже суд навіть не ставив питання про "розкрадання в особливо великих розмірах", на що ви натякаєте, а лише про "неправильне" політичне рішення, яке, як ви знаєте, вдарило по бізнесу олігархів, а українці споживали власний дешевий газ, на спекуляції якого нинішня влада "наварює"мільярди. Правдолюб ви наш, а ви не врахували, що за Юлю проголосувало півУкраїни і вона одна могла б протистояти цій банді? Та про що це я? Ви ж, напевно, самі з цієї банди...
IP: 77.52.99.---
tata02 _ 05.01.2012 04:38
KIEV_KH:
СловоМаргінесу:
KIEV_KH:
На Вашу думку. Як багато засуджених й ХТО САМЕ з них мають так_ ж або кращ_ умови утримання за гратами?
[/QUOTE
-------------
А ви справді вірите, що на фото - камера Юлі? В такому разі, ви, напевно, вірите владі, що у нас - справедливий суд, в який не втручається президент, нема грошей для чорнобильців і пенсіонерів ( зате є мільярди на утримання наших "слуг"), нема інфляції, правильні податки, словом - покращення життя для пересічних громадян уже сьогодні??? Ви взагалі в Україні живете??? Тільки наївні, дурні чи проплачені тролі можуть задавати такі безглузді запитання.
IP: 81.23.24.---
urbis_et_pagus _ 05.01.2012 01:33
Oleg Dolinskiy:
Gucol:
Ту да же : Категорически не согласен с Вами ! У нас никогда не было "политической конкуренции", ибо это подразумевает борьбу идей и программ партий. А то, что мы наблюдаем в стране почти 20 лет, то это лишь жесткое противостояние олигархических кланов в борьбе за жизненные ресурсы под прикрытием политической риторики и демагогии, рассчитанной главным образом на простолюдинов, электорат т.е. ! Нас с вами там "не стояло" ни одного раза и ни с одной стороны, не обольщайтесь...
100%
популярнее. Если украинская политическая конкутенция это "жесткое противостояние олигархических кланов в борьбе за жизненные ресурсы под прикрытием политической риторики и демагогии", то если оппонент уже не противостоит (потому что в тюрьме), - и противостояния нет. Именно об отсутствии противостояния и речь. Оно, отсутствие, - признак умершей конкуренции.
IP: 81.23.24.---
urbis_et_pagus _ 05.01.2012 01:25
Gucol:
Ту да же : Категорически не согласен с Вами ! У нас никогда не было "политической конкуренции", ибо это подразумевает борьбу идей и программ партий. А то, что мы наблюдаем в стране почти 20 лет, то это лишь жесткое противостояние олигархических кланов в борьбе за жизненные ресурсы под прикрытием политической риторики и демагогии, рассчитанной главным образом на простолюдинов, электорат т.е. ! Нас с вами там "не стояло" ни одного раза и ни с одной стороны, не обольщайтесь...
я понятно высказался о том, что есть важным с моей точки зрения: сохранение и развитие политической конкутерции. Если с посадкой Тимошенко политическая конкуренция не деградирует, по Вашему мнению, - то это Ваше мнение никто в мире не разделяет. Обратное - разделяют все высказавшиеся страны. Вам есть что добавить?
IP: 81.23.24.---
urbis_et_pagus _ 05.01.2012 01:17
понятнее попросить выражаться
IP: 81.23.24.---
urbis_et_pagus _ 05.01.2012 01:16
Gucol:
To urbis_et_pagus :
Відповім вашою мовою : Во-первых - я никакой не комментатор, а такое же рядовое "быдло", как и большинство из нас.
Во-вторых: я что-то пропустил? А следствие искало ее деньги? Не припомню, хотя следил за ходом процесса (если тот "цирк на дроті" можно так назвать) достаточно внимательно.
В-третьих: не нам с Вами определять ЕЕ вину, Господь ей судья и нам никогда не понять какое, когда и кому воздастся за ЕЕ грехи. Смертным, во всяком случае, никогда не понять где Божья милость, а где кара его. Это вам не Киреев со товарищи!
Так что насчет социальной дистрофии - это к зеркалу...
Для "рядового "быдла"" немного понятнее можно попросить выр
IP: 92.240.99.---
Gucol _ 04.01.2012 20:51
Ту да же : Категорически не согласен с Вами ! У нас никогда не было "политической конкуренции", ибо это подразумевает борьбу идей и программ партий. А то, что мы наблюдаем в стране почти 20 лет, то это лишь жесткое противостояние олигархических кланов в борьбе за жизненные ресурсы под прикрытием политической риторики и демагогии, рассчитанной главным образом на простолюдинов, электорат т.е. ! Нас с вами там "не стояло" ни одного раза и ни с одной стороны, не обольщайтесь...
IP: 92.240.99.---
Gucol _ 04.01.2012 20:42
To urbis_et_pagus :
Відповім вашою мовою : Во-первых - я никакой не комментатор, а такое же рядовое "быдло", как и большинство из нас.
Во-вторых: я что-то пропустил? А следствие искало ее деньги? Не припомню, хотя следил за ходом процесса (если тот "цирк на дроті" можно так назвать) достаточно внимательно.
В-третьих: не нам с Вами определять ЕЕ вину, Господь ей судья и нам никогда не понять какое, когда и кому воздастся за ЕЕ грехи. Смертным, во всяком случае, никогда не понять где Божья милость, а где кара его. Это вам не Киреев со товарищи!
Так что насчет социальной дистрофии - это к зеркалу...
IP: 95.111.195.---
urbis_et_pagus _ 04.01.2012 19:00
Gucol:
Для rozmen : логіка насправді дуже проста - злодію місце в тюрьмі! І всі там будуть, єдине, що не всі з нас до того часу доживуть. А знайдуть її накрадене, не знайдуть - мені особисто однаково: як навіть у неї і заберуть, то мені, або вам, точно нічого не дістанеться. Отож і переживати нема чого!
Проблема, сэр, в исчезновении политической конкуренции из политичвской жизни. И, как следствие,
рост политической безотверственности политиков.
IP: 95.111.195.---
urbis_et_pagus _ 04.01.2012 18:56
Gucol:
Де, кажете, її вкрадене ? Да там, де треба! Вона ж набагато розумніша, ніж всі ті недонавчені слідчі, разом узяті. ...
потрясающий господин-комментатор. Денег следствие не нашло, но подозреваемый виноват потому, что умнее следователей! Гениальная логика, социальная дистрофия.
IP: 95.135.82.---
professional _ 04.01.2012 18:42
Engineer_kpi _ 04.01.2012 10:33
Вопрос не в условиях содержания.
Вопрос в незаконности заключения.
--------------------------------------------------------------
Именно ТАК! Зачем невинно осужденному человеку вся эта показуха? Ничего нового эта власть придумать не может! Мозгов не хватает. Только беспредельничать! И все!
IP: 188.163.241.---
Gucol _ 04.01.2012 17:19
Для rozmen : логіка насправді дуже проста - злодію місце в тюрьмі! І всі там будуть, єдине, що не всі з нас до того часу доживуть. А знайдуть її накрадене, не знайдуть - мені особисто однаково: як навіть у неї і заберуть, то мені, або вам, точно нічого не дістанеться. Отож і переживати нема чого!
IP: 188.163.241.---
Gucol _ 04.01.2012 17:14
Де, кажете, її вкрадене ? Да там, де треба! Вона ж набагато розумніша, ніж всі ті недонавчені слідчі, разом узяті. Це тільки Лазаренко не мав власного розуму і літав по Панамському паспорту, про який до речі Ю і повідомила кого треба. Щоб знайти її гроші - тут розум і досвід потрібен, а всіх професіоналів давно вже "злили" ще за минулої влади... На жаль. Ось і маємо те, що маємо!
IP: 178.93.26.---
rozmen _ 04.01.2012 15:25
А СУДДІ ХТО?... ОБРАЗЦОВО-ПОКАЗАТЕЛЬНЫЕ???? А якби ,ми з вами, попали у владу в той час , то я не впевнений, що ми були б кращі. На відміну від інших політиків, які скоїли ЗЛОЧИНИ, а їх дійсно більшість, то Юля давно уже живе під камерою спостереження : Кучми, Ющенка, Януковича, українського, російського та міжнародного суспільства.
Чомусь досі не заарештовані її рахунки, де конкретна інформація , докази про її мільярди доларів, які так потрібні бюджету України. Нас водять за ніс, як останніх лохів. У нормальному суспільстві була б реакція на цей лохотрон. Тому ще дуже довго ми будемо так жити.
IP: 94.178.83.---
vlasty v slasty _ 04.01.2012 15:05
Gucol:
Много вопросов возникает. Суд -не суд, осуждена не по тем делам, нет здоровых, нет честных, а есть неосужденные, а что касается аресто то это так и должно быть! Логика силовика!
А логика всех ВОРОВ, согласно ваших умозаключений примерно следущего характера:" Надо ничего не иметь, чтобы не крали!"
Походу так, надо не иметь власть,президента, прокуратуру и т.д., чтобы народ не нервничал! Ну и в таком духе !
IP: 178.93.26.---
rozmen _ 04.01.2012 15:01
Gucol _ 04.01.2012 13:42 А СУДД І ХТО?......
IP: 178.94.218.---
oldloaf _ 04.01.2012 14:00
Gucol:
1.Ну так нужно было судить по делам и по закону, а не по целесообраности для регианалов
2. Что ты можешь сказать по поводу нынешних гопников при власти?
Как по мне, так их делов уже и на четвертования хватит.
IP: 188.163.241.---
Gucol _ 04.01.2012 13:42
Залишимо поза кадром справедливість вироку суду. Як на мене, людини, добре обізнаної з власним бізнесом Ю та її сім`ї , то це - мінімальний термін. Потрібно було дати "пожиттєво", проте зовсім не за те, за що насправді її засудили. Тепер про умови утримання: вона - засуджена і її статус тепер - "ув`язнена", що означає у тому числі утримання під вартою в певних умовах, дуже далеких від комфортних. А ви що чекали? І чим це ВОНА краща за інших "ув`язнених", що сидять в тій же колонії ? Тим паче, що дехто там сидить без вини винуватий, а ця красуня добре знає за що сидить, навіть якщо і слідство, і суд були зовсім з іншого приводу... Сьогодні, якщо кинути за грати навіть без суду 99% всіх чиновників і опозиціонерів, то вони (на відміну від суддів) будуть точно знати за що. Лікарі кажуть ; "Немає здорових людей. Є лише недообстежені". У нашому випадку : "Нема безневинних чиновників (хоч діючих, хоч бувших). Є лише не викриті злочинці, які грабують власний народ та власну країну ! Крапка!
IP: 193.238.97.---
super D _ 04.01.2012 13:33
Ну клиентка там тоже "образцово-показательная" !!! :)))
IP: 46.118.5.---
orsemm _ 04.01.2012 13:21
Щось мене дуже бере сумнів, що у нашій країні в таких камерах сидять ув"язнені... Швидше за все, це "обрзцово показательная".
IP: 178.93.47.---
овита _ 04.01.2012 13:17
Брехня і показуха, якщо президент може на всю Європу говорити про непричетність та неможливість впливати на суд над Тимошенко, а прем‘єр-міністр розповідати американському журналісту про те, як він співчуває Тимошенко, то не потрібно неодооцінювати можливості безіменних представників пенітенціарної служби
IP: 92.113.19.---
luxr _ 04.01.2012 13:10
Larisa07:
Ніхто незнає чи дійсно це фото з камери там де утримується Тимошенко.
Это ТОЧНО не та камера, где она содержится. В помещении просто физически нет места для 7 кроватей.
IP: 46.202.151.---
semkoup _ 04.01.2012 13:03
Показуха!!!
Як це вони ще недодумались показати золотий унітаз, і портрет Януковича на стіні?
IP: 95.132.188.---
Larisa07 _ 04.01.2012 12:39
04,01,12 Українська правда. Тюремники показали камеру Тимошенко з пральною машиною.
Ніхто незнає чи дійсно це фото з камери там де утримується Тимошенко.
IP: 178.94.218.---
oldloaf _ 04.01.2012 12:35
На кого расчитана эта муйня? Зачем в тюрьме стиральная машинка, если по санитарным нормам этим занимается только прачечная? Зачем холодильник и микроволновка где распорядок, режим и рацион? Розетки на стенах, китайский электрочайник, бумажные двери...Это походит на комнату для свиданий и то с большой натяжкой.
IP: 193.93.228.---
tractor _ 04.01.2012 12:25
аванс:
Ці камери для фотосесій та на випадок неочікуваних"відвідин представників Європи. Тюремники хочуть сказати, що там хтось перебував, перебуває, чи буде перебувати? Такі камери стоять без мешканців при всьому тому, що Карпачова піднімає питання переповненості камер з ув"язненими в рази?! Дуже прикро, що Янукович має всю країну за дурнів. І ми в цьому йому потураємо.
IP: 193.93.228.---
tractor _ 04.01.2012 12:11
"Державна пенітенціарна служба заявляє, що утримання Юлії Тимошенко в камері "відповідає усім європейським вимогам та нормам тримання".
І на створення таких умов для Тимошенко країна витратила всі бюджетні кошти. Тому афганцям, чорнобильцям, багатодітним сім"ям доплат не буде. Все пішло на оплату святкових концертів, пиріжків, плазмових телевізорів, мікрохвильових печей та сучасних меблів для екс-прем"єра. В зв"язку з цим проти неї буде порушено ще одну кримінальну справу. За зловживання службовим положенням під час перебування в буцигарні. Можливо, хтось скаже, що такої статті немає. Так зроблять! Ми здібні. Конституцію та Законодавство за ніч переписуємо.
IP: 134.249.171.---
аванс _ 04.01.2012 11:44
Эти фотографии не означают, что в этой "камере" находится Тимошенко.
IP: 193.93.228.---
contoso _ 04.01.2012 11:30
Дуже хочеться задати владі риторичне питання, хто їм дозволив так відверто маніпулювати свідомістю людей, які свого часу зупинили свій вибір на цих пройдисвітах? Януковичу залишається показати куротне містечко, зведене особисто для Тимошенко на території в"язниці: з басейнами, масажними кабінетами та банкетним залом. Демонструються такі умови утримання у тюрмах, що 80% українців захочуть бути в"язнями. Це що, останній спосіб, в який Янукович розраховує підняти власний рейтинг, що скотився мало не до рівня Ющенка? Народ звик, що його дурять, що йому брешуть. Але хоч якесь відчуття міри повинно ж бути? Янукович хоче показати, що покращення життя вже сьогодні не відбулося з вини Тимошенко? Бо всі гроші пішли на обладнання VIPкамери для неї плазмою, пральною машиною, біде та обладнанням для цілодобового спостереження за тим, в який спосіб добирається екс-прем"єр до туалета? Цинізму влади немає меж. Брехня стала візитною карточкою нашого Президента. Розрахунок на одне-народ ЛОХ.
IP: 91.230.25.---
Oljia 027 _ 04.01.2012 11:27
Если так хорошо в этой камере то почему туда не сядет нынешней премьер? Ведь он уже заслужил на эту камеру и не единыжды.
IP: 95.135.82.---
professional _ 04.01.2012 11:13
Люди, о чем вы спорите - хорошая камера или не очень? Это камера, тюремная, понимате? Вы - на любимых диванах пятую точку греете, а она - в тюрьме! Не давайте себя уводить от главного! Юля - не виновна! А все остальное от лукавого!
IP: 194.213.104.---
rainbow2011 _ 04.01.2012 11:12
weter7 _ 03.01.2012 20:23
Предупреждение, что сидеть так можно только если крал на миллиарды.
1000!
Неважно,что камера подставная..Это,чтоб лохторат убеждать.Раз про камеру врут--значит и про миллиарды ворованные врут!!! Пусть бы уже поубивались за свою юлю,так нет сажают и убивают нормальных...
IP: 94.178.108.---
wassa14 _ 04.01.2012 11:03
KIEV_KH:
Якби засуджені вирішували в яких умовах їм відбувати строк-всі так би і сиділи як Тимошенко.Але ні кому не цікаво що вони хочуть-вирішувати як буде сидіти засуджений вирішує адміністрація вязниці.В даному випадку стандартна камера на 20 чоловік,з якої хазяїн колонії забрав 18 ліжок-чим створив більш-менш сприятливі умови для Тимошенко.А міг би в цю ж камеру вселити 50 чол.-тоді б там було б жахливо знаходитися.Тому і кажуть на начальника тюрми-хазяїн-бо саме він розпоряджається життям засудженного-сам він вирішує в яких умовах буде сидіти дана конкретна людина-скільки вона буде жити-день чи рік.
IP: 85.235.52.---
solfilder _ 04.01.2012 10:52
KIEV_KH:
Как говорят в народе "От тюрьмы и от сумы.... " Любой из нас может оказаться в тюрьме. Для этого не обязательно совершать преступления.. К сожалению, это так.
Вы ответили на мой вопрос в точности так же, как я ответил на Ваш. И пытаетесь уйти от дальнейшей дискуссии. Похвально. Только ведь комментирую я не для Вас лично, (в этом случае я попросил бы Вас поделиться со мной своей "аськой", или дать имя в "Скайпе".. Здесь же мы пишем, что бы наше мнение стало достоянием как можно большего числа людей... Поэтому извините, я буду высказывать свое мнение независимо от Вашего желания..
Возвращаясь же к теме, все же считаю, что правдоподобнее было бы показать кадр видеозаписи, на котором присутствует Тимошенко, было бы больше доверия. Хотя не в условиях содержания все дело.
IP: 77.122.24.---
Vitalijjj _ 04.01.2012 10:50
Подобная камера стоит от 250 долларов в месяц. Можно еще за свой счет сделать ремонт и жить прилично. Многие коммерсанты так делают.
IP: 81.23.16.---
KIEV_KH _ 04.01.2012 10:46
СловоМаргінесу:
KIEV_KH:

А відки Ви взяли що я прихильник Юлі? Я про це десь писав? Навішувати ярлики також рудимент совка. Пригадуєте, типу там "в
Не прихильник Юлі?
Й я Вас образив тим що до них (прихильників) зарахував?

ДУЖЕ ПЕРЕПРОШУЮ.

Ну тоді Вам , тим більш буде не складно відповісти мені:
На Вашу думку. Як багато засуджених й ХТО САМЕ з них мають так_ ж або кращ_ умови утримання за гратами?
IP: 81.23.16.---
KIEV_KH _ 04.01.2012 10:42
tanya_rr:
KIEV_KH:

Вау. А як же їх спростувати? Хто ж Вам чи мені дасть дозвіл зайти і зняти все самостійно?
Ну Власенко , наприклад, там регулярно буває, міг би , з його нахабством й депутатською недоторканістю кіно зняти.
Фюле чи хто там з нею зустрічався теж чомусь ПРО УМОВИ утримання жодного кривого слова не сказав. ;))
Напевно, маю погодитись.;))
Щіро дякую.
З ПОВАГОЮ,
IP: 81.23.16.---
KIEV_KH _ 04.01.2012 10:40
solfilder:
KIEV_KH:
Я не знаю " Як багато засуджених й ХТО САМЕ з них мають такі ж або кращі умови утримання за гратами", вопрос правильный, и на него напрашивается однозначный ответ. Но повторюсь, - Вы сами желаете там оказаться? Если нет, то и вопрос Ваш ни к чему, вернее, никчемен.
Хотя мы не знаем наверняка. ОТвета на ваш вопрос. ..
Ви не відповіли, й я навіть знаю чому , щановний. ;)))

Але я все рівно дам відповідь на Ваше питання.

Якщо я ЗКОЮ ЗЛОЧИН, за який НАШ УКРАЇНСЬКИЙ СУД призначить мені покарання у вигляді утримання у в"язниці, то ТАК я б ХОТІВ , щоб умови мого утримання були б НЕ ГІРШІ ніж ті в яких утримуюється Юлія Тимошенко.

Сподіваюст я задовольнив Вас своєю відповіддю?

З тим, найліпші побажання, бо як співрозмовник , Ви , шановний, мені НЕ ЦІКАВІ.
IP: 92.112.33.---
BTRS _ 04.01.2012 10:38
KIEV_KH:
На Вашу думку. Як багато засуджених й ХТО САМЕ з них мають так_ ж або кращ_ умови утримання за гратами.


Й щось жодного разу, ніхто на це питання не відпові.
До речі, Ви також. ;)))
А скільки українців мають такі умови проживання?
http://www.pravda.com.ua/articles/2011/10/6/6645004/
IP: 77.52.116.---
СловоМаргінесу _ 04.01.2012 10:38
KIEV_KH:
СловоМаргінесу:

KIEV_KH:

]
Країна рад не закінчилась, судячи із Ваших коментарів. Ви давите на то, що Тимошенко злочинець тільки тому, що сидить в таких комфортних умовах. Ну що ж, будемо сподіватись, що всі в"язні, не суть важливо справедливо чи не справедливо засуджені, отримають такі самі умови утримання.
Ну про те що "країна рад не закінчилася", якраз Ваші поради свідчать - це по перше.
По друге, я ВЗАГАЛІ ні на кого не давлю, я просто вже 9 разів запитав,
у П"ЯТИ різних прихильників Юлі, чи можуть вони відповісти на дуже просте питання:
На Вашу думку. Як багато засуджених й ХТО САМЕ з них мають так_ ж або кращ_ умови утримання за гратами.


Й щось жодного разу, ніхто на це питання не відпові.
До речі, Ви також. ;)))
А відки Ви взяли що я прихильник Юлі? Я про це десь писав? Навішувати ярлики також рудимент совка. Пригадуєте, типу там "ворог народу".
IP: 93.75.159.---
tanya_rr _ 04.01.2012 10:36
KIEV_KH:
tanya_rr:
KIEV_KH:

solfilder:
KIEV_KH:
Что то мне подсказывает, что это не тюремная камера.... Что то подобное было и в Лукьяновском СИЗО, там тоже показывали условия, содержания Тимошенко... Там "схавали", и соответственно "схавали" и здесь.
Я не знаю, що саме "хаваєте" Ви, то Ваша особиста справа.

Але окрім ОФІЦІЙНО показаних умов утримання Тимошенко що в Лук"янівському сізо, що в Качанівській колонії ніяких інших ФАКТІВ які б спростували ті, що наведені офіційно НІДЕ опубліковано НЕ БУЛО.
Вау. А як же їх спростувати? Хто ж Вам чи мені дасть дозвіл зайти і зняти все самостійно?
Ну Власенко , наприклад, там регулярно буває, міг би , з його нахабством й депутатською недоторканістю кіно зняти.
Фюле чи хто там з нею зустрічався теж чомусь ПРО УМОВИ утримання жодного кривого слова не сказав. ;))
Напевно, маю погодитись.
IP: 81.23.16.---
KIEV_KH _ 04.01.2012 10:36
СловоМаргінесу:

KIEV_KH:

]
Країна рад не закінчилась, судячи із Ваших коментарів. Ви давите на то, що Тимошенко злочинець тільки тому, що сидить в таких комфортних умовах. Ну що ж, будемо сподіватись, що всі в"язні, не суть важливо справедливо чи не справедливо засуджені, отримають такі самі умови утримання.
Ну про те що "країна рад не закінчилася", якраз Ваші поради свідчать - це по перше.
По друге, я ВЗАГАЛІ ні на кого не давлю, я просто вже 9 разів запитав,
у П"ЯТИ різних прихильників Юлі, чи можуть вони відповісти на дуже просте питання:
На Вашу думку. Як багато засуджених й ХТО САМЕ з них мають так_ ж або кращ_ умови утримання за гратами.


Й щось жодного разу, ніхто на це питання не відпові.
До речі, Ви також. ;)))
IP: 77.52.116.---
СловоМаргінесу _ 04.01.2012 10:35
Це вже не країна рад, це гірше. Едак революційна Росія часів червоного терору. Саме тоді голосно кричали що слід вбивати винятково за то, що людина має ліпший костюм чи квартиру. Бий буржуїв і все, просто за то що їм краще. Коментатори, котрі тут орудують навколо питання несправедливих умов утримання мені нагадують Шарікова із "Собачого серця", який кричав про "семь комнат".
Сторінки:      Попередня      Наступна 

АВТОРИЗАЦІЯ


УВІЙТИВІДМІНИТИ
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь.
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом Facebook.