"Аеросвіт" обіцяє розпочати повертати кошти за квитки в режимі он-лайн

П'ятниця, 11 січня 2013, 19:54

Компанія "Аеросвіт" розробляє процедуру повернення коштів за невикористані квитки, якою пасажири скасованих рейсів зможуть скористатися в режимі он-лайн на сайті авіакомпанії.

Про це йдеться в повідомленні авіакомпанії.

Від 11 січня програма вже працює у тестовому режимі.

Через активізацію відповідного посилання на головній сторінці сайту пасажир отримає доступ до "Форми повернення коштів". Йому буде запропоновано внести до форми стандартні дані (прізвище, ім’я, по-батькові, номер квитка, контактна інформація, необхідний коментар) та оформити запит на повернення коштів.

Подібна процедура буде доступна і на сторінці авіакомпанії в соціальній мережі Facebook.

У компанії обіцяють, що інформація про оперативні зміни у розкладі польотів та про додаткові авіарейси буде постійно оновлюватися на сайті www.aerosvit.com та на сторінці "Аеросвіту" у Facebook.

Контактний центр авіакомпанії: 0 800 509 800, (044) 490 34 90, (056) 740 70 00, 799 (для звонків с мобільних телефонів усіх операторів, на території України, вартість 1 хв. розмови – 2 грн, оплата за з’єднання – за тарифним планом оператора).

У зв’язку із введенням тимчасового розкладу польотів та з метою його забезпечення й інформування пасажирів про оперативні зміни у графіку рейсів, авіакомпанія "Аеросвіт" створила антикризовий штаб.

До його складу уведено представників усіх ключових підрозділів компанії із забезпечення виконання рейсів та обслуговування пасажирів.

Антикризовий штаб окрім польотів, передбачених тимчасовим розкладом, також організує додаткові рейси для доставки пасажирів компанії.

Українська правда

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування