Заснована Георгієм Гонгадзе у 2000 році

Кабмін затвердив нові правила дорожнього руху

КОМЕНТАРІ
ДОДАТИ КОМЕНТАР   
IP: 178.151.34.---
Leo123 _ 20.03.2013 12:25
Днепропетровское издательство «МОНОЛИТ» опубликовало информацию о доступности русской версии Правил дорожного движения с самыми свежими изменениями и дополнениями. Приобрести новые ПДД Украины с последними обновлениями можно на сайте интернет-магазина «АВТОИНФОРМ96», в сети магазинов «Эпицентр», а также на книжных рынках Украины.
IP: 213.111.192.---
Костянтин Гордиено _ 14.03.2013 16:49
— розповів співрозмовник у ДАІ, відзначивши, що даний пункт не означає дозволу на обгін справа по узбіччю дороги. Ну і як ви на це дивитесь? Це коментує ДАІшник. Який обгін справа? - Це випередження. Отак вони будуть трактувати і на дорогах .Повний дебілізм!
IP: 46.203.48.---
Phonomaniac _ 06.03.2013 16:15
Такое ощущение, что те, кто разрабатывал изменения были по астрономии в школе двоечниками.

Свет вне населённых пунктов зимой поддерживаю.
Но почему такой тупой период с 1 октября по 1мая????

Например 1 ОКТЯБРЯ солнце на такой же высоте над горизонтом и продолжительность дня как и ...13 МАРТА
и, соответственно, 1 мая как и 13 АВГУСТА!!!

Не надо путать температуру воздуха (где май примерно аналогичен сентябрю) с ОСВЕЩЁННОСТЬЮ!!!
Почему бы не сделать "зимний период" с 1 октября по 1 АПРЕЛЯ? Как раз 6 месяцев.

Кроме того в марте в большинстве регионов Украины отсутствует листва деревьев в отличие от октября, что также влияет на видимость автотранспорта
ПроФФессура видимо изучала все факторы...
IP: 109.87.233.---
petiy _ 17.02.2013 20:12
А якби противотуманки заборонили ато ноччю аж очі вилазять є включають таке що фар не видно
IP: 92.113.162.---
anker _ 15.02.2013 22:29
Bambarbiya Kergudu:
Особливо покращить ситуацію з аварійністю, знаки "Культова споруда"
Я б ще добавив слова "Московського Патріархату" "Мусульманська"
"Обережно, священник після Причастя" і т. д. Тут простору для покращень не на одну книжку.
+10 балів! Але не все так просто. На цих змінах до ПДР має хтось чимало заробити (це в Уркаїні так прийнято - нічого не робити без вигоди для ініціаторів покращення). Друкувати нові ПДР будуть свої друкарні. Обов’язкові платні курси по новим ПДР проведуть свої довірені структури. Надрукована на компі на півсторінки довідка про проходження курсів буде коштувати гривень 20. Стікер на скло про проходження курсів ...... і т.д. Ну ще денні ходові вогні повинні бути сертифіковані (читай продавати буде своя фірма) можна прожовжити.
IP: 92.113.162.---
anker _ 15.02.2013 22:03
Русский по жизни:
andriy-lawyer:
Величезні штрафи всього-навсього призведуть до зменшення числа поїздок, а менти , брали і будуть брати,.

А ти не давай. Читай сайт ДОРОЖНИЙ КОНТРОЛЬ
IP: 92.113.162.---
anker _ 15.02.2013 22:01
ВасильК:
+100% В сутінках їздять, як кажани.
IP: 78.154.174.---
ВасильК _ 14.02.2013 02:57
Bambarbiya Kergudu:
Для даішника і для себе треба в 21столітті купити регістратор і посилати їх на х...
IP: 78.154.174.---
ВасильК _ 14.02.2013 02:55
юрий мушкетик:
Якщо ідіот засне ,то світло його машини допоможе хоч на секунду відреагувати вчасно
IP: 78.154.174.---
ВасильК _ 14.02.2013 02:51
На рахунок ближнього світла ,то я за те щоб взагалі вилучали посвідчення.Невже так важко в погану погоду(сніг,дождь) вкл.світло,в тих дибілів напевно генератор в салоні стоїть і вони його рукою маслають,а водіїв маршрутних автобусів за те що не вкл.ближнє світло взагалі в тюрму садити.Для дибілів які під час руху на авто. вкл.габарити пояснюю,що габарити це стояночні вогні.Цінуйте якщо не своє життя,то хоча б інших.
IP: 94.179.123.---
Русский по жизни _ 13.02.2013 15:59
andriy-lawyer:
Величезні штрафи всього-навсього призведуть до зменшення числа поїздок, а менти , брали і будуть брати,. Це ж очевидно, що влада закінчується у великих містах, а за їх межами завжди існує право сильного. Завершення цого "безпрєдєла" лише у підходах до виховання автодорожного менталітету. Менталітет і дорога , вирівнювання відношення до закону і його виконання як обов"язку всіх сторін -це справа 40-50 річного далекого майбутньогою. Штраф - страх, а страх спонукає до підпільних дій. Щодо Білорусії, то зведення там фіксуються абсолютно всі,на відміну від нас, а - якщо є можливість приховати дтп з участю владника або його родини, то завжди це буде зроблено-рука руку миє. Маю досвід по захисту сусіда, якого переїхав син голови міськради і зробив інвалідом при тверезому розумі і абсолютно здоровому до дтп. При цому весело спрацювала велика команда - адміністрація, даі, суд, пізніше і медицина яка дала два виключаючих одне одного висновкаю. Було переписано все
IP: 91.90.10.---
andriy-lawyer _ 13.02.2013 12:04
Dmitriy-lawyer, тщму що я кожен день хочу по вулицях як пішохід, бо не водій і бач, хтщ більше порушує правила. І до речі, зі ментівських протоколів. У моєму місті за останні пів-року, майже кожен тиждень на вултцях ДТП і що цікаво - ЖОДНОГО дорого авто. ЖОДНОГО! Мене преса не цікавить, я у понеділок був свідком ДТП між "волгою" і "ладою", при чому водій "волги" їхав у межіх міста 110 км/годину і збив двох людей. Таких синків на вулиці одиниці, а більшість звичайних машин, особливо тих, хто сідає за кермо у нетверезому стані, мажорів одиниці. У мене за минуле півріччя було 28 справ у суді про ДТП і ЖОДНОГО мажора, а тільки звичайні люди
IP: 91.212.248.---
Dmitriy-lawyer _ 13.02.2013 10:42
Шановний andriy-lawyer, я не згоден в Вашою позицією, що порушують правила в основному не мажори, а звичайні люди. Звідки Ви це взяли? Зі статистики правопорушень, складених протоколів, чи постанов про адмін. правопорушення? Мажорів як правило або взагалі не зупиняють за вчинені правопорушення, або вони відкупаються грошима на місці, або демонстрацією посвідчення належності до якоїсь владної або силової структури.
Моло прикладів в пресі про те, що якийсь зарковий синок збив насмерть на пішоходному переході людину? Зверніть увагу на те, що в пресі навіть й 1% подібних фактів не висвідчується.
IP: 95.135.28.---
юрий мушкетик _ 13.02.2013 09:15
Это не нововведения,а херня какаято.Покажите мне в любом городе хоть один участок зеленой зоны который был искуственно засеяный специальной газонной травой-это первое. Второе-когда на трасе вдруг резко вылетает тебе в лоб уснувший за рулем идиот, то никакой ближний свет не поможет. И трейтье-не занимайтесь херней,не выдумывайте правила,чтобы лишний раз нагнуть водилу на бабки,а думайте о том как ему помочь и обезопасить во время езды
IP: 108.162.131.---
foreiner _ 13.02.2013 01:34
Шановні жителі Канади, ви хоч не дуріть тих хто не знає. Денне світло треба включити за півгодини до заходу сонця. А автоматично включається тільки, коли машина цим обладнана і завжди можна виключити. Так що не треба тут бла-бла.
IP: 92.52.161.---
IHOR-Patriot _ 12.02.2013 20:06
В Білорусів більше ДТП бо там напевно дороги кращі і відповідно їздять швидше, і якщо нам такі дороги то в нас буде саме-більше в европі ДТП такий в нас менталітет, бо 70 червоних років нормального життя не бачили а тут гуляй душа... А в судах з простих людей ніхто нічого і ніколи недоведе, хіба-що журналісти вмішаються. Щодо нових правил то це переливання з путого в порожнє, щоб за незнання нових гроші збивати з водіїв бо ж бюджет порожній
IP: 46.202.148.---
Bambarbiya Kergudu _ 12.02.2013 19:46
"Щось Ви не те розказуєте... За серйозні порушення (і їхній чіткий перелік) - згоден. Але Ви готові викласти піврічну зарплату за те, що даїшнику здалося, що Ви проїхали на жовтий?"
На рахунок жовтого, тепер мусить бути чітка фотографія, та і в суді ще треба доказувати що ви проїхали на жовте або червоне не для уникнення аварійної ситуації. І взагалі правила дозволяють завершити проїзд на любе світло, для того щоб звільнити перехрестя. А на фото видно не все. Камера в Дайця повинна бути сертифікована і т.д. Ну і після першого штрафу всі навчаться правильно проїздити перехрестя.
IP: 213.200.61.---
andriy-lawyer _ 12.02.2013 19:40
Русский по жизни, якщо в Україні будуть працювати закони то буде платити й мажор, якщо менти не будуть брати хабарі. Величезні штрафи призведуть до зменшення кількості ДТП, бо порушують правила в основному не мажори, а звичайні люди. А якщо ти не винний, то довести це можна, наприклад у суді. У Білорусі, шановний фантазер, одна з найбільших у Європі смертність від ДТП і який там порядок, якщо суди там завалені справами про ДТП і порушення правил дорожнього руху?
IP: 95.132.32.---
Русский по жизни _ 12.02.2013 19:27
Anti-regionalist:
Хлопці, ви знову про Єрьому. Та не буде платити мажор, скоріш виженуть інспектора ДАІ. А ті величезні штрафи приведуть лише до зменшення поїздок, бо все рівно, навіть якщо тти не винен, то будеш винен - гроші в нашій країні роблять усе. Подивіться як ламають об коліно крутих нардепів, а ви говорите про закони та штрафи. Закон для всіх - це правило Європи та на 90% США. Та зараз у Білорусії з її совдепівськими законами набагато більше порядку на дорогах ніж в нас - дай боже, щоб в нас було хоча б на 30% так як в наших сусідів.
IP: 213.200.61.---
andriy-lawyer _ 12.02.2013 19:25
Anti-regionalist, я пишу все вірно. Зараз менти такими речами не займаються, щоб зупиняти ані за що, бо довести у суді, що людина їхала згідно правил не дуже складно, до того ж у багатьох машинах є регістратори і людина може ще й моральну компенсація з мента отримати. Просто зараз одна, дві машини можуть проскочити на червоне світло і знайти сотгю причин, чому вони порушують правила, а от якбм цей ідіот сплатив би штраф, наприклад у 3000-4000 гривень, то наступного разу ніколи б не поїхав на червоне світло
IP: 95.132.32.---
Русский по жизни _ 12.02.2013 18:42
Можно сутками говорить о тех или других плюсах и минусах, но пока существует система тотального нарушения законов ничем этой ситуации не исправишь. Наши законники любят говорить о соблюдении законов, но только не для себя. В черкассах молодой инспектор ГАИ (был идеалистом) остановил в 2009 году машину председателя облгосадминистрации за превышение скорости , создание аварийной ситуации по ул. Шевченка и на второй день был уволен из органов, а мы говорим о лампочках. Согласен, что даже тех ПДД , которые существовали в СССР было достаточно нормально ездить.
IP: 46.202.148.---
Bambarbiya Kergudu _ 12.02.2013 17:44
andriy-lawyer:
Так і я згідний, щоб штрафи за грубі порушення були дуже відчутними, причому для кожного.
А за п'янку позбавляти не тільки прав, а також і авто, а за другу, однозначно позбавляти волі. Наркозалежним і алкоголікам, нема чого робити за кермом.
IP: 212.15.136.---
andriy-lawyer _ 12.02.2013 17:06
Bambarbiya Kergudu, можна й так, але штрафи повинні бути такими, щоб один раз сплатила і більше ніколи, навіть у думках порушити правила не було. Ви знаєте, я був 2 роки у Ірані, так там ДТП практично немає, тому що там такі штрафи, що люди більше не бажають порушувати правила, наприклад, якщо водій поїхав на червонк світлдо світлофора і викликав ДТП, еквівалент у 4000 (чотирі тисячі) доларів США штрафу, якщо при цьому постраждала людина - 10 роки в`язниці, а якщо людина померла, то смертна кара (у випадку могло бути довічне позбавлення волі. До речі, у німців дваа роки вже діють нові штрафи, мені розповідали, що найнижчий штраф це 5000 євро і вище. Навішо якби в Україні найнижчий штраф був 10000 гривень, то думаю, що ДТП було б набагато менше
IP: 92.113.197.---
leonty _ 12.02.2013 17:00
Bambarbiya Kergudu:
Дивлячись де. Так, у містах, особливо великих, їх дуже мало. А от у селах та на проміжних дорогах... Більш того, габарити та повороти вважають зайвими, а сто грам и за добавкою - це можна.
А щодо ціна/вага: Майбах десь т та Хаммер під 4. А ціни в інший бік. (Ну на Майбахах не дуже гасають, однак...)
IP: 178.95.53.---
Black_Booker _ 12.02.2013 16:56
То, что написано в статье - ерунда.

Новая редакция "Правил" принята исключительно ради п_12_102 :
12-102. Ограничение разрешенной скорости движения вводятся постоянно исключительно:
а) на опасных участках дорог и улиц (опасные повороты, участки с ограниченной видимостью, места сужения дороги и т.п.);
б) в местах размещения наземных нерегулируемых пешеходных переходов;

Примечательно наличие "и т.п." в п.12-102 "а". Иными словами - знаки "40" можно развешивать где попало и ДАРТЬ, ДРАТЬ, ДРАТЬ денежки.
(оголодали сильно наши гаи)
IP: 92.113.197.---
leonty _ 12.02.2013 16:56
Bambarbiya Kergudu:
Про фари за кордоном знаю, але чи правильно вони вирахували статистику? Тут маю сумнів.
А загалом, досвід покаже. Принаймні, у сільській місцевості обовязок включати фари, мабуть, є корисним - часто-густо навіть габарити включають тільки коли зовсім стемніє.
IP: 46.202.148.---
Bambarbiya Kergudu _ 12.02.2013 16:53
leonty:
"А також його маси. Адже чим масивніший авто, тим він небезпечніший (за інших рівних умов)."
Так і маса і ціна також певним чином пов'язані. Джипи і вагу мають відповідну.
Хоча тут бувають нюанси. Наприклад "Волга" тяжка як два нормальні авто, а коштує відносно дешево. Але і "гонщиків" на такій "техніці" відповідно набагато менше.
IP: 46.202.148.---
Bambarbiya Kergudu _ 12.02.2013 16:42
leonty:
Bambarbiya Kergudu:
Туман, погана видимість (пил, дим тощо) - це зрозуміло. Але до чого тут календар?
У нас регулярні тумани минолого року почались у серпні, у наприкінці вересня-початку жовтня їх практично не було.
Може було б краще: не бачиш сонця - включай фари?
Інколи і в сонячну погоду світло фар не помішало б. Сонце в день буває в різних позиціях. В Канаді колись прийняли закон і їздять з ближнім світлом круглий рік. Статистика аварійності знизилась більше ніж на третину.
А на рахунок Вашої пропозиції, то вона теж набагато краща ніж та що в нових правилах. Прив'язатись можна і до календаря і до стовпа, а от до логіки, в них ніяк не виходить.
IP: 92.113.197.---
leonty _ 12.02.2013 16:38
Bambarbiya Kergudu:
"Штраф я би пропонував запровадити у відсотках, від ринкової вартості автомобіля"
з урахуванням зносу?
А також його маси. Адже чим масивніший авто, тим він небезпечніший (за інших рівних умов).
Ви що, хочете щоб ці ... собі любимим штрафи збільшили?
IP: 46.202.148.---
Bambarbiya Kergudu _ 12.02.2013 16:34
andriy-lawyer:
Штраф я би пропонував запровадити у відсотках, від ринкової вартості автомобіля. Довідники вартості є на кожній митниці. Тоді штрафи були б для кожного адекватні. Наприклад за грубе порушення до 10 % від вартості авто. За дрібніші від 1 -5%. За місяць німці би до нас досвід переймати їздили.
Ну і мажори пришелепкуваті б трохи присіли. Розумію скільки зараз людей обурились, на таку пропозицію, але краще порядок на дорозі, ніж на цвинтарі.
IP: 194.44.181.---
did_yurko _ 12.02.2013 16:30
Вибачте за велику цитату. Знайшов ось таку статтю про ходові вогні.
Зачем нам отдельные дневные ходовые огни?
Дело в том, что современные дневные ходовые огни представляют собой фонарь или цепь фонарей на светодиодах. Светодиодные ленты видели все. Вот это и есть дневные ходовые огни. Чем они лучше фар ближнего света?
Дневные ходовые огни(англ. Daytime running lights, DRL).Что это? Многие задаются вопросом но чёткого ответа не получают.
Пожалуй начнем с того, что это вообще такое? Во первых не нужно путать Дневные ходовые огни с габаритным светом. Так как габариты имеют гораздо меньшую яркость и соответственно хуже обозначают вас на дороге, чем это делают DRL. Существует много названий но это всё одни и тот же аксесуар для автомобиля. Часто встречаются такие названия как ДРЛ, ДХО, LED DRL, дневные ходовые огни - это всё одно и тоже.
Дневные ходовые огни –это яркий и чёткий импульс белого, голубого или же просто дневного света. Преимуществ много! Первое и наверно самое
IP: 92.113.197.---
leonty _ 12.02.2013 16:29
Bambarbiya Kergudu:
Туман, погана видимість (пил, дим тощо) - це зрозуміло. Але до чого тут календар?
У нас регулярні тумани минолого року почались у серпні, у наприкінці вересня-початку жовтня їх практично не було.
Може було б краще: не бачиш сонця - включай фари?
IP: 212.15.136.---
andriy-lawyer _ 12.02.2013 16:24
Bambarbiya Kergudu, згодний щодо досвіду, у людей з великим досвідом водіння нормальне ставлення, тільки якби прибрати менталітет, особливо цих ідіотів на джипах, і додати великі штрафи, щоб вдруге не було бажання порушувати ПДР, то все було добре
IP: 95.135.26.---
Алик Нах _ 12.02.2013 16:19
Советские ПДД были самыми правильными, надо было только их соблюдать, а не придумывать каждый раз идиотские изминения
IP: 95.135.26.---
Алик Нах _ 12.02.2013 16:17
shovgenyuk:
"...дорожні знаки мають перевагу над дорожньою розміткою."
)))
Вони і мали таку перевагу і були приоритетнішими за розмітку і всім водіям, крім Антона Кравченка було зрозуміло чим керуватися
100%
Еще при СССР было в правилах написано что дорожный знак имеет преимущество перед разметкой. Грамотеи мля
Сторінки:      Попередня      Наступна 

АВТОРИЗАЦІЯ


УВІЙТИВІДМІНИТИ
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter