Заснована Георгієм Гонгадзе у 2000 році

Портніков став власником бренду "ТВі"?

Вівторок, 07 травня 2013, 14:11
Версія для друку Коментарі46

З телеканалу ТВі почали виводити активи.

Про це "Українській правді" повідомила екс-прес-секретар каналу Лана Самохвалова.

"Згідно з повідомленням Державної служби інтелектуальної власності, 26 квітня 2013 року нею отримана угода між ТОВ "Медіа Інфо" та ТОВ "Інфо24", згідно з якою всі права на торгові марки "ТВі" мають відійти "Інфо24", - сказала Самохвалова.

"Директором "Інфо24" є Віталій Портніков. Власниками компанії є Микола Княжицький (25%), Артем Шевченко (25%), Віталій Портніков (25%) та Наталя Катеринчук (25%)", - нагадала вона.

"При цьому, Княжицький, Шевченко і Портніков мають контрольний пакет (сукупно контролюється 75% голосів). Згідно з даними Інформаційно-ресурсного центру, Портніков є єдиною особою, уповноваженою підписувати договори від імені "Інфо24", - сказано в повідомленні.

"Таким чином, внаслідок підписання Портніковим відповідної угоди та подання її до Державної служби інтелектуальної власності, компанія "Медіа Інфо" втратила всі права на бренд "ТВі", - зазначила Самохвалова.

"Як відомо, наразі стверджується, що Олександр Альтман "чесно придбав" телеканал ТВі переписавши на себе акції "Медіа Інфо" – керуючої компанії телеканалу та власника бренду "ТВі", - додала вона.

"Проте, вивід активів з "Медіа Інфо" яскраво демонструє використання "покупцями" класичних рейдерських технологій, коли після тимчасового захоплення контролю над підприємством з нього викачуються всі активи і переписуються на довірених осіб", - підкреслила екс-речниця ТВі.

"Очевидно, що у випадку "законної купівлі" підприємства нові власники, як правило, не переписують придбані разом з підприємством бренди на третіх осіб", - наголосила вона.

"Але підписання угоди щодо торговельної марки "ТВі" може означати, що або Портніков та більшість акціонерів "Інфо24" і є "довіреними особами" рейдерів, або що передача бренду є формою оплати за "лояльність" з їхнього боку", - сказано в повідомленні.

"Також можна припустити і варіант, що підпис Портнікова підробили – враховуючи, що канал ТВі захоплений за підробленими документами, підробка підпису Портнікова на договорі щодо торговельної марки "ТВі" буде повністю в світлі останніх тенденцій", - зазначила Самохвалова.

Українська правда

Все про: ТБ, медіа, скандал

ЧИТАЙ ТАКОЖ

powered by lun.ua
IP: 62.244.12.---
svatok _ 08.05.2013 10:48
Кагаловський мав домовленності з владою про "злиття" каналу. Проте не встиг. Княжицький з Портніковим їх випередили . І смішно слухати Мустафу, коли він в одній програмі заявляє про те, що купуючи хліб в магазині, нікого не цікавить, хто власник магазину, чи хлібзаводу.І його, при прийомі на роботу в ТВі, не цікавило, хто є власник. А черех пару хвилин - раптом його зацікавило -хто нові власники. Просто лицемірство.
IP: 31.31.125.---
Аркадий Шашкин _ 08.05.2013 09:48
Наполеонович:

Абсолютно с Вами согласен

Наполеонович _ 16:28

Истинным брендом ТВі был коллектив популярных журналистов. А всё остальное мишура и не более того.
IP: 31.31.125.---
Аркадий Шашкин _ 08.05.2013 09:45
Абсолютно согласен с Вами
IP: 46.63.41.---
Писаръ _ 07.05.2013 23:34
Вот пишут здесь, что то одни виноваты, то власть виновата... Включите думалку прежде чем искать виноватых на стороне нужно искать предателей среди своих. Не поделили чтото между собой внутри канала и начали доставать на показ грязное белье друг друга. А продажные журналисты этот корпоративный конфликт красивенько преподнесли как происки власти.
IP: 93.180.197.---
Julianna _ 07.05.2013 23:03
Пухнастик:
Саме головне, щоб через цих іуд не було клопоту іншим вітчизяним журналістам, а найголовніе - молодим. бо побачать, що за срібній можна і треба віддааватися і будуть так чинити усюди.
Та клопоту не буде. Робота так буде. Хоч писати буде про що !!!

АВТОРИЗАЦІЯ


УВІЙТИВІДМІНИТИ
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter