"Russia today" образилася на Reuters і відмовилася від контракту з ним

6360 переглядів
0
Вівторок, 25 квітня 2017, 03:28

Російська державна медіагрупа "Росія сьогодні" відмовилася підписувати договір з агентством Reuters про покупку відеоматеріалів після публікації матеріалу про втручання Росії в президентські вибори в США.

Про це пише Reuters.

Головний редактор "Росія сьогодні" і RT розкритикувала агентство за публікацію статті про російське втручання у вибори в США і заявила, що не стане підписувати контракт з Reuters про покупку відеоматеріалів "тому, що вони брешуть".

Договір на покупку відеоматеріалів був узгоджений сторонами раніше і мав вступити в дію 1 травня, але тепер підписання не відбудеться.

Раніше агентство Reuters опублікувало статтю, в якій стверджується, що Російський інститут стратегічних досліджень розробив план втручання у вибори в США. За інформацією джерел Reuters, всього було підготовлено два документа. Один передбачав формування позитивного образу вигідного Кремлю кандидата. Другий - поширення інформації про порушення на виборах. Працювати на імідж потрібного кандидата нібито повинні були підконтрольні медіа групі "Росія сьогодні" телеканал Russia Today і інформаційне агентство Sputnik, стверджує Reuters.

Підписуйтесь на наші push-повідомлення, щоб першими дізнаватися про появу нових матеріалів. Ми обіцяємо надсилати тільки дійсно важливі новини.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
powered by lun.ua
Авторизуйтесь щоб писати коментарі
Коментатори, які допускатимуть у своїх коментарях образи щодо інших учасників дискусії, будуть забанені модератором без додаткових попереджень та пояснень. Також дані про таких користувачів можуть бути передані до МВС, якщо від органів внутрішніх справ надійшов відповідний запит. У коментарі заборонено додавати лінки та рекламні повідомлення