|
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Коментарі:
Час подавати позови на комуністів IP: 85.202.244.--- 21.10.06 15:10
___DEDY
Шановні всі!
До того, що Ви тут потякуєте- додам. Моїсей казав,що поки живий хоч один раб.....Далі Ви знаєте. Так от - всі пострадяньскі східноевропейські країни та прибалти викреслили комуняк. А у нашого "гаранта" та головного мента нема яєць(тобто плітичної волі). Для того, щоб посадовити комуняку-сімоняку на палю разом з всіма совковськіми виблядками у Парламенті підстав та статей у Карному Кодексі України більш ніж достатньо. Але вони цього не роблять! Чому?? Це вправа для недоумків. От так IP: 85.223.128.--- 20.10.06 22:57
___Kyjiv
Політика та пропаганда КПУ стосовно визнання ОУН-УПА - воюючою стороною відверто спрямована на приховування, дескридитацію та спотворення визначального історичного факту - на теріторії України у другій світовій війні, крім війни Радянського Союзу проти агресії нациської Німетчини, Організація українських націоналістів та Україська Повстанська Армія вела національно визвольну війну метою якої було утвердження Української Держави - національної держави українського народу.
IP: 85.223.128.--- 20.10.06 22:56
___Kyjiv
Така позиція викликана одним - прагенням не допустити визнання та усвідомлення українським суспільством факту, що під час другої світової війни на теріторії України існував і діяв в тому числі збройно організований рух українців спрямований на утвердження незалежної українскої держави.
IP: 85.223.128.--- 20.10.06 22:56
___Kyjiv
Невизнання ОУН-УПА воюючою стороною та заперечення існування в Україні в 40-50 роках XX століття українського національно-визвольного руху
- це заперечення фактів і доказів чітко вираженого прагнення українців до самостійності, в тому числі і від Радянського Союзу. - це "витирання" із пам'яті людей, із історії цілої епохи боротьби українців за свою свободу. IP: 85.223.128.--- 20.10.06 22:55
___Kyjiv
Таким чином КПУ здійснює антинаціональну антиукраїнську політику консервації України та суспільної свідомості її громадян у залежному стані від волі її більш потужних сусідів та конкурентів.
IP: 91.145.208.--- 20.10.06 14:30
___Jarodym
Підтримую Скептик_зі_Львова. Але думаю, що "красная" дупа не витримає всього що туди слід було б запхати. І запамятайте нарешті таваріщі "гігімнони революції вєлікаго октября" УПА і дивізії СС "Галичина" та "Нахтігаль" - ЦЕ ЗОВСІМ РІЗНІ РЕЧІ. УПА - воює проти всіх ворогів Української незаоежності, а українські дивізіїї СС у союзі з німцями виключно проти "красної армії". І ще одне, разом з бельгійцями, укр., поляками, і т.д., росіяни також мали свої дивізії СС у 3-чі чисельніші ніж українські
IP: 194.44.198.--- 20.10.06 12:17
___Скептик_зі_Львова
Умнік Livsi !
джерело цитати, будь-ласка! якщо це підручник історії СРСР, то прошу запхати його собі в дупу... IP: 212.113.32.--- 20.10.06 09:28
___Livsi
Слава "героям"
IP: 212.113.32.--- 20.10.06 09:27
___Livsi
Из числа членов ОУН были сформированы батальоны украинской охранной полиции (шутцманшафт-батальоны или «шума») под номерами 109, 114, 115, 116, 117 и 118. Главным их назначением была борьба с советскими партизанами. Специально для вооруженной борьбы с белорусскими партизанами из числа легионеров «Нахтигаля» и «Роланда» в конце октябре 1941 года был сформирован 201-й шутцманшафт-батальон, которым командовал майор Побегущий, его заместителем был Роман Шухевич. В середине марта 1942 года батальон б
IP: 212.113.32.--- 20.10.06 09:24
___Livsi
капитан абвера Роман Шухевич ("Чупринка"), награжден двумя крестами и медалью гитлеровской Германии; капитан абвера Василь Сидор ("Шелест") - командир роты 201-го батальона "шуцманшафт", затем командир УПА "Запад", награжден немецким крестом; старший лейтенант абвера Д. Клячкивский ("Клим Савур"); капитан абвера И. Гриньох ("Герасимовский", "Данилив"), старший лейтенант абвера Ю. Лопатинский ("Калина") - член Центрального провода ОУН и Главного штаба ОУН, активный участник кровавых преступлений.
IP: 83.170.250.--- 20.10.06 02:10
___Kyjiv
Зверніть увагу: мітинг комуністам на Майдані проводити заборонили, а от із машиною влада чомусь не впоралася. Очевидно, що без втручання в цю справу народних депутатів від фракції КПУ не обійшлося.
IP: 83.170.250.--- 20.10.06 02:09
___Kyjiv
Для повної картини необхідно додати, що сила динамиікив цього спецавтомобіля була достатньо потужною, так що пісні було чути на весь Майдан і Хрещатику аж до Прорізної. І хоча комуністам не судилося цього дня дістали опонентів своїми криками, кулаками та кийками, але музикою своєю вони дістали того дня всіх і ОУНівців і УПівців, і бандерівців, і міліціонерів, і всіх відпочиваючих в той час навколо Майдану.
IP: 83.170.250.--- 20.10.06 02:08
___Kyjiv
До вже сказаного. В суботу 14 жовтня на Майдані Незалежності організаторами комуністичного мітингу була влаштована така собі російсько-радянська військово-патріотична дискотека.
Увесь час проведення громадсько-політичних акцій, На Майдані зі сторони вулиці Інституцької працював спеціальний автомобіль обладнаний потужними акустичними ретрансляторами з яких лунав характерний музичний супровід. Це були російськомовні радянські військово-патріотичні пісні, серед яких хітом була "Вставай страна огр. IP: 193.201.26.--- 19.10.06 21:38
___serg66
Согласен с автором статьи. Но, хочу сказать одно - не надо "говно" трогаты, бо воняты будэ. Подать в суд на этих "старых компердунов", только сделать им бесплатную рекламу. Жаль, но пока у нас есть определенный процент бабушек и дедушек, которые мечтают, о "старых добрых временах", чтобы постоять пару часов в очереди за вареной колбасой по 3-50 руб/кг. (но чтобы стояли "усе"!!), эти "пиздуны" будут при деле. Хотя, как и тогда, так и сейчас пока народ "пашет" эти комуняки только языком чешут.
IP: 85.202.35.--- 19.10.06 19:43
___Vol
Продолжение
Вы пишите: «если Сахаров действительно не изменил своего отношения к Ленину в те годы, когда тайное стало явным, то это ничего не меняет». Вы забываете, что Сахаров – один из тех кто, во-1-х, уравновесив ядерный потенциал СССР и США, спас жизнь на земле. Во-2-х, заложив основы экологически чистой термоядерной энергетики, обеспечил будущее землян на тысячи и тысячи лет вперёд. И, в-3-х, он был и остаётся образцом человека не только разумного, но и гуманного. Юрий Вологжанинов IP: 85.202.35.--- 19.10.06 19:42
___Vol
Для ( Бууу-га-га: 19.10.06 13:39 )
Хорошо, что Вы задумались и изменили отношение к Солженицыну: «Я не являюсь почитателем Солженицына, скорее наоборот - за его антиукраинскость». Своевременно задуматься о своём, общем с Солженицыным, неприятии Ленина, о своих поверхностных, на уровне штампованных обвинений Ленина. Для Вас пустяк пример Сахарова, принципиально разошедшегося с Солженицыным в оценке Ленина. Продолжу. Юрий Вологжанинов IP: 212.42.73.--- 19.10.06 15:47
___Platon
Kotia
Когда СБ ОУН пачками в ходе регулярных чисток уничтожала сотни своих же ОУНовцев, это тоже обосновывалось тем, что они якобы были агентами НКГБ. Дело в конечном счете в ином: деятельность ОУН-УПА НИКАКОГО отношения к провозглашению независимости Украины не имеет. Абсолютное большинство украинцев голосовало в 1991 году за независимость безотносительно к наследию этой тоталитарной структуры. Деятельность ОУН должна быть осуждена государством также. как должна быть осуждена деятельность НКВД IP: 212.40.36.--- 19.10.06 15:04
___СтепанСтепан
Livsi/26 марта 1993 года в газете «Киевский вестник»: «Я горжусь тем фактом, что среди 1500 карателей в Бабьем Яру было 1200 полицаев из ОУН и только 300 немцев» (депутат Ривненского горсовета Шкуратюк)./
от пристали цитувати цього "АВТОРИТЕТА" Шкуратюк.Теж мені історик...депутат міськради 1993 року... /было 1200 полицаев из ОУН/ Передайте ЙОМУ..хай він прийме ОДНУ точку зору ..або ПОЛІЦАЇ, або ОУН..Поліцаїв-власівців ви не зустрічали?..а поліцаїв-червоних партизан?..а може НКВД-поліцаї? IP: 195.138.81.--- 19.10.06 14:46
___Kotia
Platon 18.10.06 15:02
Наиболее резкая критика репрессий ОУН-УПА содержится в книгах двух волынян - Виктора Полищука и Виталия Масловского. >В.Поліщук - агент КДБ IP: 212.113.32.--- 19.10.06 14:41
___Livsi
26 марта 1993 года в газете «Киевский вестник»: «Я горжусь тем фактом, что среди 1500 карателей в Бабьем Яру было 1200 полицаев из ОУН и только 300 немцев» (депутат Ривненского горсовета Шкуратюк).
IP: 195.138.81.--- 19.10.06 14:39
___Kotia
RayCo 18.10.06 14:32
Правилно, я ще раніше таке пропонував!!!!! IP: 195.138.81.--- 19.10.06 14:27
___Kotia
Bus 18.10.06 13:42
Gross respect IP: 195.138.81.--- 19.10.06 14:19
___Kotia
Platon 18.10.06 13:12
П***иш, п*****се! IP: 194.50.169.--- 19.10.06 13:46
___Бууу-га-га
в кровавый хаос гражданской войны, унесший миллионы жизней, они раскрутили маховик красного террора, они уничтожили голодом сотни тысячи крестьян во время продразверстки. Поэтому как можно говорить, мол Ленин хороший, он НЭП объявил, это Сталин все испортил, не принимая в расчет все то, что он сделал перед НЭПом? Подумать только, в Москве в 1918 году была украинская библиотека, спасибо таварищу Ленину! А то что Ленин дал отмашку на болшевистскую оккупацию Украины, это так, мелочь?!
IP: 194.50.169.--- 19.10.06 13:39
___Бууу-га-га
Vol 18.10.06 20:48
Я не являюсь почитателем Солженицына, скорее наоборот - за его антиукраинскость, а упомянул его в одном ряду с Сахаровым, равно как и Стуса со Свитлычным, поскольку все они позиционировали себя как правозащитники, помимо того, что являлись учеными и литераторами. И даже если Сахаров действительно не изменил своего отношения к Ленину в те годы, когда тайное стало явным, то это ничего не меняет. Ленин и большевики ввергли Россию и народы, входившие в состав империи IP: 194.44.88.--- 19.10.06 13:17
___Мирослав
Побільше б таких статей - правдиво, логічно і лаконічно!
Авторе, пишіть ще! IP: 217.20.180.--- 19.10.06 13:01
___MrWhite
2 Jarodym
Какие, какие органы?! Правоохиренные?! Да они же вас вместе всех и передавят и пересадят в мрачные кабинеты. Тормозите вы, господа. Коммунисты сейчас при власти вместе с близким к пролетариату по духу элементом - зеками. Они будут играть не последнюю скрипку во внутренней и внешней политике. И они не вымрут. Коммунисты - это уже не пердуны за 60. Это большинство граждан Украины, особенно та часть, что живет на восточной Украине - фабрично-заводская промоскаленная быдлота. IP: 91.145.206.--- 19.10.06 12:48
___Jarodym
Вони вимруть а ми залишимся. Така правда. А правоохоронним органам справді варто полоскотати нирки "товаріщам", а то вони ніколи не навчаця відповідати за свої в чинки.
IP: 217.20.180.--- 19.10.06 12:45
___MrWhite
Ребята, а че вы все здесь кашляете о хирне какой-то?! Языком шлепать - так все такие умники и смельчаки. А не найдется ни одного нормального мужика с большими яйцами, который пошел бы и хлопнул этого кросножопого гондона, чтоб аж кровища с мозгами все стены ВРУ забрызгала. Это ж так просто. Стоит лишь захотеть и хорошо подумать. Тоже мне нащадки козацького роду и повстанцев! Кишка у вас всех тонка, паны патриоты. Трепать языками только и умеете. На большее не способны.
IP: 212.42.85.--- 19.10.06 11:24
___Скиф
Крокодилу
Ваш пост от 18.10.06 20.18 о бандеровцах.Лучше не скажешь. IP: 193.202.110.--- 19.10.06 11:23
___Математик
To crockOdile:
Повністю підтримую. Але все ж таки я б зробив перш за все акцент на розкритті зловичнів комунізма. Треба вибити у комуняк грунт з під ніг, а після того їх заборонити, а тов. Симоненка і Со -- судити. А от судити треба обов"язково. А взагалі дуже сильна стаття. Афтору -- респект! IP: 194.44.78.--- 19.10.06 04:10
___ЮрійR
Повніший тект промови Троцького перед агітаторами.
http://jum-public-share.blogspot.com/ IP: 85.202.35.--- 18.10.06 20:48
___Vol
Бууу-га-га 18.10.06 13:39: «Так Сахаров, оказывается "верный ленинец", а я думал - правозащитник!»
Над собой, над своим агрессивным незнанием бугогочешь. Сахаров разошёлся с любым тебе Солженицыным именно на отношении к Ленину. Кстати, Солженицын служил режиму Сталина лагерным стукачом - http://cn.com.ua/N257/archive/archive.html Я не зря привёл факт – «українська бібліотека працювала в російській столиці з 1918 до 1938 року» - http://ntn.tv/news/world/06/10/15/1602.html Юрий Вологжанинов IP: 194.29.60.--- 18.10.06 20:20
___crockOdile
Комуністи, совки та п”ятиколонники тому тусуються проти УПА , всього українського, тому що визнання УПА стане прямим ВИРОКОМ злочинному російському комунізму, і його сучасних послідовників, всім цим зайдам і аморальним покидькам, стане гуртуючим фактором оновлення і пробудження УКРАЇНСЬКОЇ ПАМ”ЯТІ, КОНСОЛІДАЦІЇ, а значить СИЛИ оновленої об’єднаної української громади. Будь-яким мрійникам: НІХТО НІКОМУ НІКОЛИ НЕ ВІДДАСТЬ І НЕ ПОДАРУЄ жодного ММ2 української землі в сучасних кордонах!
IP: 194.29.60.--- 18.10.06 20:18
___crockOdile
Чи можно уявити собі ситуацію, щоби в Ізраїлі, чи навіть в Німеччині досі стояли пам’ятники Гітлеру, в бундестазі в президії сиділи нацисти, а по вулицям вільно бігали фашиги з нацистськими прапорами, і з екранів телевізорів, мітингів повчали німців, яка країна їм потрібна, якою мовою розмовляти німцям, і визначати куди цій Німеччині рухатися далі!!!!? В жодній справді демократичній країні це неможливо. А в „демократичній” ліберальній Україні будь ласка.
IP: 194.29.60.--- 18.10.06 20:18
___crockOdile
до архівів КГБ(НКВД)
Комуністична ідеологія, за прикладом так як фашистська в Німеччині, ПОВИННА БУТИ ЗАБОРОНЕНА в Україні, разом з її провідниками, як сама найзлочинніша ідеологія в історії УКРАЇНИ. IP: 194.29.60.--- 18.10.06 20:17
___crockOdile
Пам’ятники Леніну, всім іншим апологетам окупаційного російсько-комуністичного режиму повинні бути прибрані з української землі. В Києві повинен бути нарешті проведено Нюрнберг-2 – Київський процес, над злочинами російсько-комуністичного режиму, а також злочинами інших комуністичних режимів. Повинні бути опубліковані російською, та українською мовою усі 42 томи матеріалів Нюрнберзького процесу ( в СРСР були опубліковані тільки 7), повністю відкрити доступи до архівів, особливо доступи до архівів
IP: 195.78.59.--- 18.10.06 20:14
___sergdvor
Абсолютно зрозуміло, що доки не буде суду над комунізмом та комуністами нам годі сподіватись на якийсь європейський розвиток. Нас чекае лише повернення до "братских обьятий" Росії, яка все більше і більше демонструє свою прихильність до більшовицької спадщини.
IP: 194.44.127.--- 18.10.06 19:59
___НЕмоскаль
Необхідно ініціювати Нюрнбергський процес-2 проти комуно-більшовицьких злочинців !!!
Яка політична сила очолить ініціативу ??? IP: 81.31.42.--- 18.10.06 19:32
___Юродивий
Не чіпай гівно, не буде смердіти.
Комуняки самі виздихають. IP: 193.125.78.--- 18.10.06 19:32
___Gans_von_Dummkopf
Прєвєд, таваріщ Pstrak!
Бачу, провокатори ФСБ знову витягли назовні трухляву ідею "Галицийскаво сєпаратізьма". Как пагодка в Масквє, ночальнєг? IP: 62.221.47.--- 18.10.06 19:13
___Sigal
Шановні, давайте справді організуємо судові процеси проти того огидного чиряка-Симоненка, за ним давно тюрма плаче
IP: 212.90.171.--- 18.10.06 18:53
___Hellcat
2 Pstrak
Якщо в Києва більшість людей спілкуються російською - то це ще нічого не означає. Більшість киян однозначно проти введення другої державної! Он Тарасик спілкується лише державною, і шо, його можна назвати українцем? IP: 212.1.98.--- 18.10.06 17:49
___Pstrak
T
IP: 212.1.98.--- 18.10.06 17:44
___Pstrak
Людина що не бачить різниці між хахлом і казлом, ну яка ж це Україна?
IP: 212.1.98.--- 18.10.06 17:43
___Pstrak
До чого я веду. Є країна - їхня, рускогаварящая Хахляндія, а є наша Україною зветься - Слава Україні.
IP: 212.1.98.--- 18.10.06 17:41
___Pstrak
Значить таваріщ тільки забувся запитати хто в взводі чим займається і не знав, що я заступник комсорга частини чисельністю 800 штиків. а парторг з Вінниці а комсорг з Волині. Які себе також хахлами не вважали на відміну від Данєцкіх. Ну і запитали вони його на своїх партзборах зі всією строгістю про різницю між хахлами та українцями.
IP: 212.1.98.--- 18.10.06 17:38
___Pstrak
я вот с Макеєвкі іф не абіжаюсь когда меня хахлом назівают. Я йому кажу, а я на відміну від вас таваріщ - зі Львова і хахол для мене сродні казла. А за казла в нас тіпа атвечать нада.
IP: 212.1.98.--- 18.10.06 17:36
___Pstrak
Історія з армії. 1985 рік. Десь під Лєнінградом. Знайомиться молодий лейтенант Молоцило з родіни сьогоднішнього премєра з особовим складом. Так русскіє єсть? Встало кілька дружбанів з високо піднятими головами. Так хахли єсть. Встало кілька дружбанів з низькоопущеними головами. Так бєларуси... Одним словом, назвав всіх кого тримав при памяті. Тоді питає - каторіє національності я прапустіл. Встаю я і кажу, таваріщ лєйтенант - українців пропустілі. А він, хулі ви таваріщ сєржант єрепенітесь
IP: 212.90.171.--- 18.10.06 17:33
___Hellcat
...у значно гіршому становищу. Та й невідомо, шо там було насправді і чи справжня історія про папірці УПА.
|
![]() ![]()
Кортеж Тимошенко потрапив у аварію
Кредит на квартиру: тепер ще далі за межами реального
Правила політичної реклами
Гривня йде до 9?
King Makers for Tymoshenko ![]() |
![]() |
©2000-2009 "Українська правда"
Передрук матеріалів тільки за наявністю гіперпосилання на www.pravda.com.ua Керівник проекту: Георгій Гонгадзе Головний редактор: Олена Притула E-mail редакції: ukrpravda@gmail.com Webmaster: webmaster@pravda.com.ua |
|