|
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() IP: 77.52.129.--- 10.03.08 00:52
___qwertyfree
Березняковская Милютенко НСЛ
IP: 77.52.130.--- 08.03.08 18:29
___qwertyfree
БЕРЕЗНЯКОВСКАЯ МИЛЮТЕНКО НСЛ------шукайте------нова ЄЛІТА !!!
IP: 77.52.130.--- 08.03.08 18:19
___qwertyfree
Чі знае пан міністр МВД,що у Киеві назрівае НОВА"ЄЛІТА"
Набирайте у пошуку----"БЕРЕЗНЯКОВСКАЯ МИЛЮТЕНКО НСЛ". IP: 193.110.20.--- 07.08.07 22:40
___oleg0478
"Гражданское расследование деятельности Юрия Луценко на должности министра внутренних дел Украины. "
интересная статья на сайте - http://tribuna-ua.narod.ru/ IP: 77.122.190.--- 23.06.07 17:52
___Alfred37
Як викладач автошколи, можу сказати: "МРЕВ - це свавілля. Гроші вирішують все". Моя школа грошей не несе, тому постійно шукають причини наїхати. Прізвища "негідників" з МРЕВ готую для передачі в прокуратуру.
IP: 81.31.42.--- 19.03.06 20:59
___Проходящий_мимо
Пример: Естония. Руководитель ихних ДАИшников на служебной машине отвез кудато родителей с мигалками и в рабочее время. Об этом узнали журналисты. Его доля? ОТСТАВКА! По нашим меркам мужик слетел НИ ЗА ЧТО! Сдесь опубликованы гораздо серъезные обвинения. Почему до сих пор не подано в суд если это клевета?? P.S. Я не сторонник БЮТ но и не критик. Я считаю одинаковыми и ПР НУ БЮТ КПУ СПУ и пр. Я сторонник порядка а его у нес нет и непонятно будет ли вообще. Есть просто дележ власти
IP: 195.138.74.--- 18.03.06 14:36
___Астра
Весь 2005 год внимательно следила за делами министров-социалистов. Если, вначале был душевный подъем. надежда на перемены то, после отставки Тимошенко, эти надежды умерли, а теперь просто карикатурны. Бригада Мороза на стадии перехода
в "отморозки". Не знаю жалеть ли Семенюк, на вид порядочная женщина, и Николаенко. От остальных- Мороз, Винский, Баранивский, Рудьковский, Луценко- это просто кооператив по продаже полученных на выборах голосов. Жулики! Но, если получат власть, переплюнут Кучму. IP: 85.202.154.--- 18.03.06 14:17
___Vol
«Арешту Луценко уникнув, і у мене є вагомі підозри, що на волі майбутній міністр і колишній наш соратник залишився лише завдяки свідченням, які він дав проти соратників по акції.
Здається, декількох чоловік посадили саме на підставі свідчень Юрія Віталійовича. Всіх хто сумнівається посилаю до Верховного Суду, де при сильному бажанні все ж таки можна ознайомитися з відповідними свідченнями пана Луценко.» Ответа на это обвинение в предательстве и стукачестве Луценко не даёт… Юрий Вологжанинов IP: 85.202.154.--- 18.03.06 14:16
___Vol
О двуличии Луценко, о сегодняшней мнимой верности президенту, свидетельствуют его заявления перед первым туром президентских выборов. Так, агитируя за Мороза, он следующим образом оценивал Ющенко, Симоненко и Януковича:
Мы считаем, что выбирать, какое из этих трёх зол меньшее, неразумно, ЗЛО ЕСТЬ ВСЕГДА ЗЛО» - http://www.from-ua.com/politics/4092277b65545/ Бродский прав, обвиняя Луценко в «обширном склерозе» на почве «маніакально-депресивного бажання залишитися при владі». Юрий Вологжанинов IP: 195.68.202.--- 18.03.06 13:37
___RSh
Ну, думав я після звинувачень Бродського, луценко справді піде до суду і негайно запросить журналістів до себе в гості!
Не дивно, щ цього не сталось, бо ВЛАДА І ГРОШІ ПСУЮТЬ ВСІХ СИЛЬНИХ І НЕ ЗАЙМАЮТЬ ЛИШЕ ВИСОКОМОРАЛЬНИХ, ГІДНИХ І ЧЕСНИХ ЛЮДЕЙ! Щодо самого Бродського, то переконаний, що саме між ним і Луценком йде боротьба за "контроль" чогось чи когось, і "Денді" вирішив таким чином трохи приструнити міністра МВС! Якось тхне незрозуміло, поки що, від цих людей і того, що біля них діється! IP: 193.111.8.--- 17.03.06 18:38
___Kuchma
Бродский он и есть Бродский, а вот министр МВД пришел к власти на заявлениях о законности и борьбе с коррупцией. Судя по его успехам, он уже в ней погряз.
IP: 194.44.142.--- 17.03.06 17:06
___Ajj
Послухаєш Бродського і згадаєш вираз "Нахабство - друге щастя". Бо я чув, наприклад, що у Бродського один з найдорожчих будинків в Україні вартістю близько 20 млн. з унікальним басейном і т.ін.
IP: 213.179.232.--- 16.03.06 23:49
___олев
За житіє Луценка несе відповідальність партія Мороза. Яка давно стала черговою "раковою пухлиною" суспільства. Достатньою
характеристикою міністра МВС, є його "стук" на бувших поплічників, так що не дадеко відійшов від істини пан Бродський, хоча він "оторва" ще та. IP: 85.202.180.--- 16.03.06 18:48
___UF
До всіх
Все насправді так заплутано, що розібратися "хто пан, а хто бреше" дуже важко. В усьму проглядаються певні невідповідності, "нестиковки" і складається враження що начебто -" Так, міністр МВС нічого неробить !" але нікому не спаде на думку, що міліція зараз така, яка й була за часи Білоконя ... Начеб-то і не змінилось, а зміни, при чому неаби-які побачити можливо.. Сміливо можна заявити, що міліція працює більш відкрито, прозоро і як результат більш чесно, але недоліки, нажаль є.. IP: 194.106.208.--- 16.03.06 17:42
___Fro
amor
Може й так. Коли починають критикувати Президента не за його роботу, а чк особистість мені стає противно. Та ще хто критикує, такі чесні типи як наприклад Бродський або Юля. Починати потрібно з себе... IP: 193.30.40.--- 16.03.06 17:29
___amor
Fro
Згоден, часто буває і так. Але "недоліки певних особистостей" стають конкретними проблемами усієї країни, коли ці "особистості" стають Президентами-паханами, двічі несудимими прем"єр-міністрами, спікерами-плагіаторами, чи секретарями РНБО, родини яких не мають жодного відношення до міжнародного аеропорту "Бориспіль", наприклад. IP: 194.106.208.--- 16.03.06 17:20
___Fro
amor
Мені здається, що наші шановні опозиціонери звертають увагу на недоліки певних особистостей ніж на конкретні проблеми країни. Тому і вигладає все це не цивільно. Наче вся країна на кухні зібралася плітки слухати. IP: 193.30.40.--- 16.03.06 17:19
___opret
У меня несколько «сухих» вопросов. Хочу от министра таких же ответов.
1. Луценко говорит, что у него нет «миллионной квартиры». Тогда хочу знать, есть ли у него квартира на Старонаводницкой? Ее метраж - 170 квадратных метров? Какова рыночная цена 1 кв. м. в подобном доме? 2. Луценко говорит, что у него нет новой дачи. Т.е. он до сих пор пользуется именно той дачей, которую ему выделили при вступлении в должность? Были ли какие-то изменения, достройки, перепланировки? Какие именно? IP: 212.35.186.--- 16.03.06 17:09
___Vadimm
Кравченко явно поторопился (или его поторопили). Попил бы себе чайку с Луценко - и все.
IP: 212.35.186.--- 16.03.06 17:08
___Vadimm
2 Ivanov
Кравченко явно поторопился (или его поторопили). Попил бы себе чайку с Луценко, и все. IP: 212.42.86.--- 16.03.06 17:03
___Ivanov
Ребята, а про Коляду и Зарубенко – это правда? Я просто офигиваю, их даже в качестве личных псов не использовал бы, - репутация дороже! Что, Засуху садить некому, кроме пана Коляды? Или Зарубенко? Так вы меня извините, но выходит, что Кравченко рано стрелялся. По логике Луценко, его, Кравченко, вполне можно было бы вернуть в МВД, под обещание сажать «бывших»…
IP: 212.35.186.--- 16.03.06 17:02
___Vadimm
2 Iskra
Согласен! IP: 193.30.40.--- 16.03.06 17:00
___amor
Fro
Шановний, роль опозиції в Україні - розкривати існуючі проблеми, звертати на них нашу, тобто громадську, увагу і не дозволяти владі "замилювати очі" громаді. Цю роль виконували не лише БЮТ, а й соціалісти, НУ. І ця роль незмінна: чи за правління Кучми, чи за Ющенка. Вважати це бездоказовими звинуваченнями - нерозумно, ви ж чудово розумієте, що пошук доказів - справа не опозиції, а правоохоронців. А чи буде Луценко шукати докази проти самого себе? IP: 194.106.208.--- 16.03.06 16:49
___Fro
valeryR
Как можно бездоказательно обвинять человека? Вам бы это понравилось? И вообще роль такой оппозиции как БЮТ сводится исключительно к тому, что бы сеять сомнения. Вот и все. IP: 212.42.86.--- 16.03.06 16:46
___Iskra
Юрий Витальевич, я вам не верю! Ваши объяснения неубедительны, и вот почему. «Бандиты, которые должны сидеть в тюрьмах» через неделю проведут человек 150 в ВР, и захватят сотни обл-, гор-, райсоветов. Почему? Известный всей стране Ахметов приходит не на допрос к следователю, а на чай к вам. Почему? «Вымогатель» Колесников раздает интервью, а не баланду в СИЗО. Почему? А на информацию, что у вас резко улучшился уровень благосостояния, Вы внятно ответить не можете. Опять-таки, почему?!
IP: 217.66.98.--- 16.03.06 16:41
___valeryR
Очень кумедно будут смотреться Миша и Юра в Киевраде ( если социалисты туда пройдут)
IP: 193.30.40.--- 16.03.06 16:40
___amor
ПРОДОВЖЕННЯ. Зрозумійте, те, про що написано в статті, називається єдиним словом - корупція. І якщо мова йде про посадовця такого рівня, як Луценко, то це вже не його особиста проблема, і не проблема, навіть Бродського - це проблема усієї країни. Не треба переходити на персоналії, а спокійно проаналізувати ситуацію: Бродський навів багато фактів, Луценко відповідав непереконливо. Отже, питання виникли не поржньому місці?
IP: 212.35.186.--- 16.03.06 16:38
___Vadimm
Що Бродський провокатор і шістьорка Юлі - це загальновідомо. Але ж і соціалісти зараз далеко вже не такі, як зразка акції "Україна без Кучми" або навіть минулої президентської кампанії. А може просто, отримавши владу, розкрилось їх істинне обличчя?
IP: 217.66.98.--- 16.03.06 16:35
___valeryR
Fro
Вся проблема что чиновнику надо идти в суд и доказывать это там, Юра Л. уже пару-тройку судов проиграл вплоть до аппеляционных , ( что с такими министрами делается или они делают в европейских странах я думаю говорить не надо, тем более если в инете вы скрывшись ником можете плести всякую чушь и не отвечать за это, то тут как бы есть с кого спросить IP: 193.30.40.--- 16.03.06 16:34
___amor
Ну, панові Луценку з такими друзями і ворогів не треба! Шановні "адвокати" міністра, крім лайки у вас аргументів немає? Обзивати опонента можна скільки завгодно, але з 260 коментарів чітких і виважених аргументів на користь Луценка не виявилося. Замість цього - самі лайки та виправдовування в стилі "сам дурак". Цікавий збіг? Ви, звісно, скажете, що автор статті на більше не заслуговує, але я вкотре повторю: автор тут ні до чого.
IP: 194.106.208.--- 16.03.06 16:24
___Fro
Ни одному слову этого Миши поверить нельзя.
Имеешь доказательства - иди в суд. Докажешь свою правоту потом можешь говорить. IP: 217.66.98.--- 16.03.06 16:18
___valeryR
Teti
Я думаю лучше всего было бы опубликование протоколов Можно попросить , чтобы на УП взяли интервью у Монтян, чем больше информации тем лучше IP: 195.138.81.--- 16.03.06 16:16
___Kotia
Наразі віримо міністрові! А голова шрека у певному сенсі нагадує дупу - небезпечно спілкуватися: обовязково обкаляє...
IP: 194.106.208.--- 16.03.06 16:13
___Teti
Vol
Ответа на это обвинение в предательстве и стукачестве Луценко не даёт… ////////////// Какой ответ можно давать на явно провокационные вопросы. Пусть лучше Миша ответит где он был в то время. IP: 194.106.208.--- 16.03.06 16:11
___Mykiev
Vol
А вы забыли как отзывалась о Ющенко Юля? А теперь что? Гонит как только может. Это называется политическая проституция, явление не уважительное. IP: 194.106.208.--- 16.03.06 16:09
___Gon
Яйцеголовый Мишко конечно знает кто в чем виноват.
Авторитет большой, но только для ЮВТ. Пусть думкой богатеют. Юра - молодец!!!!!! IP: 217.27.150.--- 16.03.06 15:54
___Кіндзюліс
" между белым генералом (даже жандармом), и нынешним министром тоже небольшая разница: белый генерал после такого позора уже ушел бы в отставку и чистил свой наган…" - пише Надєжда Нікіфоровна. Але в чому "позор" - не пише. Мабуть в тому, що його, Луценка, облив помиями такий "чесний чоловік", як Міша Бродський.
Це як в старому анекдоті: - А тепер, Луценко, іди й розповідай всім Надєждам Нікіфоровнам, що у тебе взагалі сестри немає. :-) IP: 85.202.154.--- 16.03.06 15:47
___Vol
О двуличии Луценко, о сегодняшней мнимой верности президенту, свидетельствуют его заявления перед первым туром президентских выборов. Так, агитируя за Мороза, он следующим образом оценивал Ющенко, Симоненко и Януковича:
Мы считаем, что выбирать, какое из этих трёх зол меньшее, неразумно, ЗЛО ЕСТЬ ВСЕГДА ЗЛО» - http://www.from-ua.com/politics/4092277b65545/ Бродский прав, обвиняя Луценко в «обширном склерозе» на почве «маніакально-депресивного бажання залишитися при владі». Юрий Вологжанинов IP: 85.202.154.--- 16.03.06 15:45
___Vol
«Арешту Луценко уникнув, і у мене є вагомі підозри, що на волі майбутній міністр і колишній наш соратник залишився лише завдяки свідченням, які він дав проти соратників по акції.
Здається, декількох чоловік посадили саме на підставі свідчень Юрія Віталійовича. Всіх хто сумнівається посилаю до Верховного Суду, де при сильному бажанні все ж таки можна ознайомитися з відповідними свідченнями пана Луценко.» Ответа на это обвинение в предательстве и стукачестве Луценко не даёт… Юрий Вологжанинов IP: 194.106.208.--- 16.03.06 14:18
___Teti
Надежда_Никифоровна
Сомневаюсь я что-то на счет белых. И никакого позора в действиях Луценко я не вижу. IP: 217.66.101.--- 16.03.06 14:06
___Смарта
Мишу Шрека на мыло !!!
IP: 193.30.40.--- 16.03.06 14:06
___opret
Ребята, вы что, не понимаете, сам факт подобной дискуссии - это унизительно для Луценко! Жена в бизнесе, брат, сват... Для этого и предлагали пригласить журналистов, показать квартиру и обстановку, документально показать, на какие деньги она куплена, и все! Понимаете, одним таким красивым жестом Луценко мог снять все вопросы по его квартире, но он же этого не делает! И при чем тут Бродский? Не нужно уходить от главного вопроса: откуда у Луценко такие доходы?
IP: 193.108.129.--- 16.03.06 13:58
___Надежда_Никифоровна
Интересно, а Луценко читает всю нашу дискуссию? Хочу ему рассказать один анекдот. В чем разница между белым офицером, и красным офицером? Белый офицер с утра до синевы выбрит, и слегка пьян. А красный - то же самое, но наоборот: слегка выбрит и … Так вот, а между белым генералом (даже жандармом), и нынешним министром тоже небольшая разница: белый генерал после такого позора уже ушел бы в отставку и чистил свой наган…
IP: 194.106.208.--- 16.03.06 13:57
___Gon
Петро_Рівне
Як можна зробити серйозний перелом в корумпованому МВС за рік? Не тіштеся. Все прийде згодом. Луценко класний міністр. IP: 193.108.129.--- 16.03.06 13:54
___Петро_Рівне
Коли Луценко пішов пообідати до загальної їдальні МВС, я сказав колезі: протягом року ця людина або зробить серйозний струс в МВС і почне реально ламати злочинну систему, або система зламає його. Колега тоді відповів: мовляв, є третій варіант, ніхто нічого ламати не буде, і Луценко, і система миттєво зможуть адаптуватися одне до одного, а похід у їдальню – просто піар. Так от, даремно я тоді сперечався зі своїм колегою. Він правий на всі 100%.
IP: 85.202.248.--- 16.03.06 13:51
___Катюша
Бродский просто завидует! Хочет, чтобы мутанты были от него, от Бродского. Они были бы гораздо толще луценковских, а значит гораздо более прожерливые! Ужас...
IP: 194.106.208.--- 16.03.06 13:46
___Расмик
Perez, молодец :)
Вариант хороший, если берут - значит не подходят под нынешний строй. IP: 194.106.208.--- 16.03.06 13:41
___Perez
А я например, если нужно дать взятку даю, а потом у них возникают проблеммы.
Борюсь на своем уровне. И работает система. Попробуйте. IP: 194.106.208.--- 16.03.06 13:38
___Pops
Гришко
Поддерживаю. После прихода Луценко многое изменилось в милиции. Стало как то спокойнее, такого отвращения к ментам нет. А частные случаи конечно есть, но это все от человека зависит. IP: 194.106.208.--- 16.03.06 13:34
___Гришко
valeryR, статистики нету, я просто довольно давно там живу и вижу что по крайней мере не стало наркоманов в подездах, грабить меньше стали, а про квартирные кражи уже давно не слышно...
|
![]() ![]()
Зірковий колгосп для Тимошенко
Тимошенко "освободила" Интер
Побитый "Мерседес" премьера пытаются "повесить" на стоматолога?
Юлія Тимошенко пішла за голосами на село
З життя прокурорської еліти: маєток Олександра Медведька
King Makers for Tymoshenko ![]() |
![]() |
©2000-2009 "Українська правда"
Передрук матеріалів тільки за наявністю гіперпосилання на www.pravda.com.ua Керівник проекту: Георгій Гонгадзе Головний редактор: Олена Притула E-mail редакції: ukrpravda@gmail.com Webmaster: webmaster@pravda.com.ua |
|