|
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Коментарі:
Мельниченко "здає" Мороза та Марчука IP: 195.138.83.--- 31.03.06 06:44
___rakitsky
Если НУ объеденится с партией Регионов то это беда длля всей Украины.Подставиш палец то затем проглотят целиком.Иверить пратии Регионов нельзя.
Лозунг не зрадь мойдан должен быть выполнен.Я понимаю,что президенту нужен такой прем.как Ехануров ,пусть будет,хотя пр. Юля.Юлия Владимировна уступи рпи..за ради Украины,но в парламентской коолиции Бьют,ну,СОЦ. IP: 81.31.42.--- 28.03.06 12:54
___Вольфганг
Мельниченко, давно пора было кончить как изменника, еще в самом начале скандала.... Согласен с БОРОДОЙ06, страдает авторитет государства...
IP: 81.31.42.--- 28.03.06 12:52
___Вольфганг
Текст повідомлення набирайте тут
IP: 194.63.141.--- 22.03.06 14:47
___Борода06
Найбільше від зрадницьких дій Мельниченка постраждала Україна. Він керувався емоціями, відчуттям жертви, почувався приниженним через те що його не просували по службі. Через свою паршиву натуру він це все і зробив.
IP: 85.202.141.--- 22.03.06 00:06
___kassandra
Жодна експертиза не довела,що Гонгадзе мертвий.Ото буде фарс,якщо виявиться (а таке наймовірніше!).Чи хтось задумався,наскільки постраждала Україна від касетного скандалу-держтаємниця,спровоковані акції "без кучми" мали перетворитися в югосл варіант,кучму зламали,поставили на коліна перед путіним і вектор України розвернули на росію- що й треба було довести... А так звані наші демократи (хто не відаючи,а хто зумисне) замість розгадати,підкидали хмиз в багаття москов сценарію.Мельн-зрадник народ
IP: 85.202.141.--- 21.03.06 23:58
___kassandra
Мельниченко-зрадник україни.Гонгадзе за зіграну роль жертви кучми згідно із ФСБ-им сценарієм отримував великі гроші.Мирослава теж їх отримала-Березовський називає мільйони.В Україні касетний скандал,як елемент проти повалення влади в Україні,дискридитації в очах Європи,введення братніх військ впроваджували марчук з медведчуком.Мороз теж до цього причетний,плівки він отримав в москов.посольстві,через свої амбіції і ненависть до кучми мороз вкинув скандал проти України.А наскільки постражда Україн
IP: 212.35.163.--- 20.03.06 09:47
___Анархст
Особо впечатляет откровенность изменника Мельниченки:"І ті факти, які я роблю, вони підтверджуються." Он сам признаёт, что "делает" эти все "факты. Участники плёночного лохотрона упорно не хотят слышать этого,Ю требуя "продолжения банкета".
IP: 81.31.42.--- 18.03.06 22:01
___Воїн
Маю підозру, що редактор УП А.Притула з метою дискредитації М.Мельниченка таки продалася кучмо-пінчуко-березо-порошенківській банді ублюдків що ненавидять мою Україну.
Слава Україні! (Дана акція є акцією флеш-моб Воїнів Королеви Марко.) IP: 81.31.42.--- 18.03.06 22:00
___Воїни_Королеви_Марко
Маю підозру, що редактор УП А.Притула з метою дискредитації М.Мельниченка таки продалася кучмо-пінчуко-березо-порошенківській банді ублюдків що ненавидять мою Україну.
Слава Україні! (Дана акція є акцією флеш-моб Воїнів Королеви Марко.) IP: 81.31.42.--- 18.03.06 21:58
___Це_Я
Маю підозру, що редактор УП А.Притула з метою дискредитації М.Мельниченка таки продалася кучмо-пінчуко-березо-порошенківській банді ублюдків що ненавидять мою Україну.
Слава Україні! (Дана акція є акцією флеш-моб Воїнів Королеви Марко.) IP: 213.227.210.--- 17.03.06 17:12
___Лвсегдабыла
Да, еще, доводы Александра 2 кажутся очень логичными и прагматичными. Действительно, на примерно 50 % граждан (к сожалению) Украины нельзя не обращать внимания. А если чего не можешь запретить - тогда лучше возглавить.
Еще. Ну, ладно, Ехануров - бурят, а Юля - кто? Кто мне может ответить, откуда у нее - днепропетровской безбатченки с русскоязычной мамой (кстати, а что она говорит на востоке о государственном русском) любовь ко всему украинскому? Украина для нее - транзитная и бизнес-территория IP: 213.227.210.--- 17.03.06 17:06
___Лвсегдабыла
По поводу статьи. Написанное не вызывает никаких сомнений безотносительно моральных качеств Мельниченко. Понятно, что он - не псих-одиночка. То, что Мороз был "в теме" с самого начала, я говорила еще в 2000. Каким боком там Юля - не знаю. Скорее всего, подключилась к компании против Кучмы, когда отказалась с ним и Россией делиться за дешевый российский газ (кинула, вообщем), а он ее за это начал доставать. Естественно, выдумывая то, что в суде трудно доказать. Ведь договоренность была устная...
IP: 213.227.210.--- 17.03.06 16:58
___Лвсегдабыла
Alkiev: ну и что, что Кучма сначала 10 лет правил, а потом 10 лет сидел - не проблема. В Ю.Корее тоже все последние президенты сидели, а в США всеь мир обсасывал пикантные подробности о Клинтоне, но эти страны ничуть не страдают - демократия! А в России и Белорусии все мявкнуть боятся, а каков у этих стран имидж?
IP: 213.179.232.--- 17.03.06 16:12
___олев
Додаток:.Якщо Мельниченкові нічого скривати, і якщо він чесна людина, то треба не торгуватись, як стара шльондра, прикриваючи свій зад. А кричати на весь голос. І давно надати всю інформацію в усі ЗМІ, як в Україні, так іза кордоном. Та не виходить. А Ви кажете "герой,герой."
IP: 213.179.232.--- 17.03.06 16:01
___олев
До mypeк. Якщо сьогодні, наніч, будете молитися на світлий образ
"борця за справедливість", не забудьте задати собі запитання: де 4 роки був Мельниченко; чому він ніколи не говорить всю(головну) правду;і хто "зливає" інфор-ію в даний час, в даній кількості? Де сидить ляльковод, який керує майором, конкретно до ситуації? Не думайте, шановний, що "скид" інформації на УП -- це здобуток демократичної преси! IP: 80.90.234.--- 17.03.06 12:34
___present
вызывает удивление автор этой статьи - www.pravda.com.ua.
Информационный ресурс приобрёл автономное сознание и накатал этот фельетон. Начинаешь верить в Матрицу. :)) Правда(не украинская), складывается впечатление, что писал либо идиот, либо для идиотов - я имею в виду комментарии. Но за оригиналы(если это оригиналы) записей огромное человеческое спасибо. IP: 195.248.186.--- 17.03.06 06:43
___Наталья
Loca
"Став би Генпрокурором Федур, думаю справа б була вже розкрита, а винні відповідали б перед законом." Зараз Федур в одному блоці з розкркадачем банку "ПРЕМ"ЄР" -БОРИСОМ БЕСПАЛОВИМ (не путати з Беспалим). Я бачила тих передінфарктних старичків,займаючих цілий рік чергу з ночі,щоб отримати свої каплі хоча б p депозитe,а потім-все!!! Зате всі казино в Дніпрі тепер належать Беспалову. Зі смертю сина незрівняно ніщо,але з цинізмом адвокатів теж. IP: 85.202.248.--- 17.03.06 04:45
___alkiev
вот вот орандевые "выставляют страну на посмешище", как кто то правильно заметил;
Правильно делает Ющенко (одно из немногих дел), что не сажает Кучму - было бы смешно, Украину бы узнавали "а это та страна, где президент 10 лет правил, а потом 10 лет сидел? - знаем, знаем ..." IP: 81.31.42.--- 17.03.06 02:15
___mypek
МАхровим ідіотизмом відганяє від цієї писанини.Мельниченко людям відкрив ширше очі на злодіяння режиму кучми.Існують записи про посадовців які розшматували Україну,замовляли вбивства,і за це Миколу хочете до відповідальності?А чому ви не притягаєте до відповідальності фігурантів?Брехуни ви прокучмівські,чорт би вас побрав!НЕ вірить вам народ,єзуїти прокляті!
IP: 213.179.232.--- 16.03.06 20:47
___олев
Поки читав цю статтю, мене "рвало на родину", як в анекдоті про Штірліца. Пане Бендера, А чи не пора "шмайсер" з города викопувати? На одну терезу покласти життя Г.Гонгадзе, а на іншу-всю іншу наволоч (кучм, марчуків, морозів та й самого доблесного майора.)
IP: 195.140.179.--- 16.03.06 20:21
___Loca
складається враження, що останнім часом всі намагаються будь-яким чином довести, що Микола бреше (не бреше). це роблять і журналісти, і політики, всі кому не лінь. а правду має вирішити слідство, яке гальмують. тож по логіці є принаймні доля правди в цих плівках. а Генпрокуратура це намагається приховати. став би Генпрокурором Федур, думаю справа б була вже розкрита, а винні відповідали б перед законом.
IP: 194.106.208.--- 16.03.06 18:22
___Хомич
root
Так я саме для таких як Disel пропоную. Просто цитата Ваша. IP: 194.44.240.--- 16.03.06 18:15
___Disel
root Ви ж, якщо НУ виграє, а БЮТ не підтримає кандидата від них, визнаєте Тимошенко брехухою, кар'єристкою, зрадницею і просто сукою.
якщо НУ виграє, а БЮТ не підтримає кандидата від них я визнаю свою неправоту А вас я ВЖЕ ЗАРАЗ визнаю ДЕБІЛОМ, ХАМОМ, НЕДОНОСКОМ і ЗАКІНЧЕНИМ УРОДОМ. Бо лише дебіл, хам, недоносок і закінчений урод може привселюдно назвати будь-яку жінку "сукою". IP: 194.44.240.--- 16.03.06 18:08
___Disel
root я не думаю, що Юлька буде спікером
Вона має на це повне право, якщо БЮТ програє. І не можна вказувати чужій партії кого їй висувати, бо я так само можу сказати, що не уявляю бурята нормальним прем"єром і на тій підставі виправдовувати вихід БЮТ з коаліції. Я за те, щоб БЮТ підтримав любого кандидата від БНУ в разі програшу (навіть урода Порошенка). Змінюю формулювання: Вразі виграшу БНУ - представник БЮТ спікер... у випадку відходу несунів від цього сценарію визнали їх одноосібним IP: 195.24.157.--- 16.03.06 18:02
___root
Хомич
А я її і вважаю саме такою :-) То я Disel пропонував. IP: 194.106.208.--- 16.03.06 17:59
___Хомич
root
"Ви ж, якщо НУ виграє, а БЮТ не підтримає кандидата від них, визнаєте Тимошенко брехухою, кар'єристкою, зрадницею і просто сукою." Рекомендую починати визнавати Юлю такою вже зараз, щоб тоді не було так соромно. IP: 194.106.208.--- 16.03.06 17:55
___Берез
Ці Юліанці, вже дістали. То Юля вважається їм Премєром, а то вже -Спікером. Приземліться, шановні!
IP: 195.24.157.--- 16.03.06 17:54
___root
Я пропоную таку умову, якщо БЮТ виграє, а НСНУ не підтримає їх кандидатуру, а зблокується з ПР, я визнаю свою неправоту.
Ви ж, якщо НУ виграє, а БЮТ не підтримає кандидата від них, визнаєте Тимошенко брехухою, кар'єристкою, зрадницею і просто сукою. IP: 194.106.208.--- 16.03.06 17:53
___ТХТ
Disel "Вони програвши, погодяться на прем"єрством Тимошенко, але лише на декілька місяців, щоб потім об"єднавшись з Яником її скинути і з уряду і з парламенту"
- С Вашим аналитическим умом работать бы в Бюро прогнозов. IP: 195.24.157.--- 16.03.06 17:51
___root
Disel
Читайте пред цим: "Якщо БЮТ виграє, а НСНУ зблокується з ПР - перший буду їх критикувати!" Це по-перше. А по-друге, я не думаю, що Юлька буде спікером, хтось із БЮТ, можливо, але Юльку я можу представити спікером( не тому, що не подобається, а просто не уявляю це), у ваша ж умова звучить так: "Вразі виграшу БНУ - Тимошенко спікер... у випадку відходу несунів від цього сценарію визнали їх одноосібними винуватцями.." IP: 194.44.240.--- 16.03.06 17:38
___Disel
root По-перше, я не можу за когось обіцяти
Ну от вже задній хід дали. Так яж до вас звертаюся, а не до Безсмертного. Я хочу, щоб ви а) визнали справедливість побудови коаліції на такій основі б) у випадку відходу несунів від цього сценарію визнали їх одноосібними винуватцями в розвалі коаліції та в блокуванні з донецькими бандитами Хоча після виборів буде вже пізно, але ви визнаєте, що помилялися IP: 195.24.157.--- 16.03.06 17:29
___root
Disel
Запитання знымається, неправильно прочитав ваш пост. IP: 195.24.157.--- 16.03.06 17:28
___root
Disel
По-перше, я не можу за когось обіцяти, я відповідаю тільки за себе і свої слова. Я сподіваюсь, що все таки буде помаранчева коаліція, хто б там не був прем'єром (хоча краще б Єхануров) " Вразі виграшу БНУ - Тимошенко спікер, а в разі програшу - Тимошенко-прем"єр." Ви думаєте, спікерство більше ціниться прем'єрства? Мені здається, непоганим спікером буде Мороз. IP: 194.44.240.--- 16.03.06 17:19
___Disel
При такому розкладі місця Янику немає гарантовано.
Нажаль мій прогноз протилежний. Несуни зблокуються з Яником, бо в разі програшу не захочуть бачити Тимошенко прем"єром, а в разі виграшу не захочуть бачити її спікером. Виняток може були лише один, коли несуни повторять зраду 2005 року. Вони програвши, погодяться на прем"єрством Тимошенко, але лише на декілька місяців, щоб потім об"єднавшись з Яником її скинути і з уряду і з парламенту IP: 194.44.240.--- 16.03.06 17:13
___Disel
root Пропоную конструктив
Я стверджую, що БЮТ в разі програшу підтримає кандидатуру БНУ на прем"єра, а в разі виграшу підтримає кандидатуру БНУ на спікера. Звісно хотілося б наперед знати ці таємні кандидатури, так як це робиться у всьому світі, але чорт з ними. Хай буде анонімність. Це проблема прихильників БНУ, що їм кота в мішку підсовують Пообіцяйте те саме за БНУ. Вразі виграшу БНУ - Тимошенко спікер, а в разі програшу - Тимошенко-прем"єр. Почекаємо місяць і побачимо хто бреше IP: 194.44.240.--- 16.03.06 17:05
___Disel
root По-перше, я вам нагадаю, що створити коаліцію першими запропонували НСНУ
Бла-бла-бла. Не було цього. Всі піарились пропонуючи створити коаліцію root саме вони перші сказали про право першого на прем'єрство Не правда. Вони прислали всім списки розподілу посад з прізвищами, де самі себе возвели в прем"єри. Вони вперто не хотіли чекати результатів виборів Юля підписала сама угоду, де є пункт про почерговість вибору посад, а не завідомо монополія Ющенка. Несуни не підписали це IP: 195.24.157.--- 16.03.06 16:58
___root
Disel
Я не представляю Юлю спікером :-), а ви? Було б цікаво на це подивитися. Якщо БЮТ виграє, а НСНУ зблокується з ПР - перший буду їх критикувати! IP: 195.24.157.--- 16.03.06 16:54
___root
Disel
"це пропозиція БЮТ на перег." По-перше, я вам нагадаю, що створити коаліцію першими запропонували НСНУ і саме вони перші сказали про право першого на прем'єрство, і переговори велись, якщо Юлька не погоджувалася з "лідерством Ющенка", публіно нехай це і скаже, і ведіть по спірних питаннях далі перемови, а не в одноосібному порядку підписати якусь угоду - оце УЛЬТИМАТУМ! А бо так, а бо ніяк. Я пропоную не сперечатися далі, а дочекатися 26 березня, я дум. НУ виграє, але Ю не підр. Єхануров IP: 194.44.240.--- 16.03.06 16:50
___Disel
Мій прогноз наступний:
1) У випадку перемоги БНУ вони висунуть свого прем"єра і БЮТ підтримає його. А от чи підтримає БНУ Тимошенко на посаду спікера я сумніваюся. 2) У випадку програшу БНУ вони ні за яких умов не підтримають Тимошенко на прем"єра. Вони об"єднаються з донецькими бандитами Хто не згоден? IP: 194.44.240.--- 16.03.06 16:45
___Disel
root
Це не консенсус, це пропозиція БЮТ на переговорах. Після прем"єра всі інші посади діляться почергово. Натомість несуни не впевнені в своїх силах вічно виставляють ультиматум про те, що Ющенко - лідер коаліції і спільно з ним робиться вся кадрова політика. На нормальній мові це означає, що несуни хочуть незалежно від результатів виборів дати праву Ющенку призначати кадри по своєму бажанню. Ви не вважаєте це маразмом? IP: 195.24.157.--- 16.03.06 16:39
___root
Disel
Ну хоча б тут ми дійши консенсусу - хто набирає (з помаранчевих) найбільше - той пропонує прем'єра. Я за!!! От тільки мені цікаво, що ви будете говорити, коли Юлька, програвши вибори(а вона їх програє), не підримає кандидатуру НСНУ. Я вам потім нагадаю ваші слова! IP: 194.44.240.--- 16.03.06 16:33
___Disel
root У ваших словах не те що об"єктивності, елементарної логіки не має.
Досить згадати весну 2005 року. Тоді куми в істериці котили бочку на уряд і продовжували це робити весь рік. Говорити після цього, що вони не винні в розвалі коаліції - це повний маразм. А щодо майбутньої коаліції, то не брешіть так нагло. ЮВТ публічно заявила, що прем"єра висуне той, хто виграє вибори в межах коаліції. Якщо БлНУ виграє, то буде мати прем"єра і БЮТ ні на чому настоювати не буде. Ультиматум ставив НУ IP: 195.24.157.--- 16.03.06 16:32
___root
Пофигист
Блін, аж матбкатися хочеться... "пять заблуждение. Я с юга (Николаев). Народ прекрасно осведомлен. За Юща будет очень малая часть, где-то поровну будет у Юли и яныка. Так что не все так плохо. Юля не зря говорила, что результаты для всех будут очень неожиданными" Звідки такі данні????? А ви кожному слову Юльки вірите? А якщо вона вам застрелитись скаже, застрелитесь? IP: 194.106.208.--- 16.03.06 16:31
___ТХТ
Пофигисту- Юлианцу "Юля лишь тыкала их мордякой в дерьмо."
В дерьмо, которое с Юли???!!))))))))))))))))))))))))))))))))))))) Сама из дерьма сделана. IP: 193.201.83.--- 16.03.06 16:31
___Alexander_II
2 Disel
«З одного боку вони аж пищать хочуть об’єднуватися з донецькими бандитами…» «В об"єднанні Ющенка та "любих друзів" з донецькими бандитами винна Юля» Перш, ніж робити висновки із моїх пОстів, прошу їх уважно прочитати. Якщо ж ви це зробили і до таких висновків, то вам, мабуть, варто трохи відпочити. Мусить пройти. IP: 195.24.157.--- 16.03.06 16:29
___root
Пофигист
Ага, тикала, тільки жодного доказу не навела. Що ви придовбалися до сина Ющенка, вам що завидно.? А чому ви у Юльки не запитуєте, як це вона на свою зарплатню щодня міняє свої шмотки, які в сотні раз дорожче коштують, чим її офіційно задекларовані доходи? IP: 194.106.208.--- 16.03.06 16:28
___Берез
Пофигист
"Нехай скаже саме невинне: на якому авто їздив його синок?" А вам і сон, мабуть, не йде. Всі знають на якій, а Вас обійшло. А Юліна доця пішки ходить? Чи на метро, по 4 станції в рік проїзджає? IP: 81.31.42.--- 16.03.06 16:27
___Пофигист
ТХТ 16.03.06 15:40 "Так вот, ПР имеет приличный рейтинг на юго-востоке, т.е. самом населённом регионе. Не считаться с этим невозможно. Ибо тамошний народ действительно отдаст большинство голосов за ПР"
- Опять заблуждение. Я с юга (Николаев). Народ прекрасно осведомлен. За Юща будет очень малая часть, где-то поровну будет у Юли и яныка. Так что не все так плохо. Юля не зря говорила, что результаты для всех будут очень неожиданными. Кстати, у Юли неплохо будет и на востоке! IP: 81.31.42.--- 16.03.06 16:22
___Пофигист
Берез 16.03.06 15:30 "Даремно Ви так, Ющенко - це людина, яка відстоює та бориться за правду"
-За яку правду? Нехай скаже саме невинне: на якому авто їздив його синок? Брехав спочатку, бреше зараз і далі буде брехати! ТХТ: "Юля способствовала дискредитации оранжевых сил" - Не заблуждайтесь, уважаемый, нанайцы сами себя дискредетировали. Юля лишь тыкала их мордякой в дерьмо. Почему вы считаете, что о мудаках нужно молчать, чтоб их не дискредитировать? IP: 195.24.157.--- 16.03.06 16:20
___root
Disel
А що залишеться робити, якщо Юлька не поступиться своїм амбіціям і буде настоювати на своєму прем'єрстві, залишити Україну без уряду? Чому Юлька винні? Тому що вона розвалила помаранчеву команду, знизивши і свій рейтинг і тепер ставить ультиматуми. Вона просто ненормальна радикалка, кар'єристка, яка заради задоволення свого власного Я продасть усе. |
![]() ![]()
Зірковий колгосп для Тимошенко
Тимошенко "освободила" Интер
Побитый "Мерседес" премьера пытаются "повесить" на стоматолога?
Юлія Тимошенко пішла за голосами на село
З життя прокурорської еліти: маєток Олександра Медведька
King Makers for Tymoshenko ![]() |
![]() |
©2000-2009 "Українська правда"
Передрук матеріалів тільки за наявністю гіперпосилання на www.pravda.com.ua Керівник проекту: Георгій Гонгадзе Головний редактор: Олена Притула E-mail редакції: ukrpravda@gmail.com Webmaster: webmaster@pravda.com.ua |
|