|
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() 17.05.06 10:10
___Северянин
Державна мова - моя рідна мова.... Меня бесит как лихо ребята из коммунистической партноменклатуры пересели в национально - номенклатурные кресла, и опять пудрят всем мозги. Мне противно видеть как они стараются защитиь свое право воровать устраивая бесконечные напряги. Эту тему подымают исключительно для прикрытия дерибана и ухода от ответственности. Кто служил в Красной Армии ? Был ли когда-нибудь постоянный напряг между русскими, украинцами, белоруссами, молдованами?
17.05.06 10:07
___кр
Что запрещено на Украине на русском языке?
1)Нельзя создать русскоязычный канал ТВ и радио 2) Нельзя нотариально заверить на русском языке 3) Нельзя плучить высшее образование(официально) на русском языке, затруднительно среднее, во многих местах невоможно. 4) Запрещено подавать рекламу на русском. 5) Запрещено узнавать расписание движения поездов, самолетов на русском, название улиц, городов. 6) Суды-законодательно-только на мове. 7)Во многих случаях-состав продуктов, лекарств и т.д. 17.05.06 09:59
___NELLI
Северянин 17.05.06 09:41
Никто не мешает Вам общаться на понятном языке, если собеседник его понимает. А вот знание государственного языка считаю ОБЯЗАТЕЛЬНЫМ для всех граждан Украины. Но, сами понимаете, если Вы не будете пользоваться этим языком, то и знание будет исчезать. 17.05.06 09:58
___Северянин
Olexas - Самое плохое что есть на белом свете - это БОЛЬШЕВИЗМ и большевистские методы. Никто никуда не поедет, все будут упираться рогом вместо того, чтобы договорится. А будем так себя вести просто передеремся на потеху всем. Ну никогда я не задумывался раньше, читаю я на русском или украинском, пока бездарно не начали насаждать украинский, как язык новой номенклатуры... Для молодежи... что и как говорила и что делала партноменклатура спросите у своих родителей.
17.05.06 09:58
___Україномовний_космополіт
Северянин
Який в чорта патріотизм??? Те що українська держава тотально навязує в Україні російську мову, причому без права вибору, це патріотизм? Не треба ніякого патріотизму, просто хай перестануть тулити кругом російську. Кругом тотальна русифікація, а ви кричите про якусь "насільствєнную украінізацию". Може вже досить лицемірити??? При совєтах можна було хоч в Львові почути українську, а самостійна Україні довершила те що не встигли зробити совєти - зрусифікувала Львів. 17.05.06 09:57
___кр
Да националисты- подлейшие людишки. Они еще имеют совесть кричать "про захыст украйинськойи". Да она защищена по самое не могу. А по сути в 91 г. произошла оккупация западенщиной территории Украины. Подсунули под видом троянкого коня ложь о якобы уникальных экономических возможностях Украины, о том, что москали зйилы сало.Насадили свой язык на землях, где его практически не было в 91 г.,законодательно запретили русский. Перераспределяют экономические богатства промышленного Востока в свою пользу
17.05.06 09:55
___NELLI
Україномовний_космополіт 17.05.06 09:36
В мене питання до Ющенка. Припустімо таку фантастичну ситуацію: в Україні зникла російська мова. Що буде? А нічого. ПОМИЛЯЄТЕСЬ. Приклад дуже простий. Усі регламенти для АЄС виконані російською, бо у нас нема української атомної енергетики, тому і вся документація, та і спеціалісти російські. Не бачила, на якій мові документація, скажімо, для літаків. Але це документи для тих підприємств, що можуть нанести багато шкоди, якщо не так прочитати. 17.05.06 09:54
___Підпис
Парад розкольників України повинен бути жорстко припинений, раз і назавжди. Бо це дісно лише початок знищення України. Кожна більш менш грамотна людина може зрозуміти на сайті Мінюсту наскільки протизаконні ці рішення і наскільки недалекі люди, що їх проводили. це уже не політика, це юриспруденція!
Севєряніну: спілкуйтесь тією мовою, яка Вам подобається. але не паплюжте державну атрибутику країни, у якій ви живете. Ось що робити. 17.05.06 09:53
___Несторонній
юрко Дуже проста відповідь: тому що ви вибрали такого Вашого президента Україна ніколи не буде українською.
17.05.06 09:41
___Северянин
Минюсту - Я так и не понял, что делать людям, если они лет триста живут на определенной территории, общаются в семьях и с соседями, когда на русском, когда на украинском... Пришло несколько идиотов которым не угодишь, подняли крик, что мол что-то не патриотично и люди озлобились. Откуда они взялись, где они научились украинскому с польским, немецким и английским сленгом? почему люди у себя дома не имеют голоса?
17.05.06 09:41
___Україномовний_космополіт
Українська держава хоче бути демократичною, але вона воює з власним населенням, насильно забираючи в нього навіть мову і з жахливим тиском через засоби масової інформації навязує мову іноземної держави. Чи є ще в світі друга така "демократична" держава??? Білорусь до уваги не беремо, бо там диктатура.
17.05.06 09:36
___Україномовний_космополіт
В мене питання до Ющенка.
Чому українська держава насильно навязує мені російську мову. Без ніякого вибору. Хто за це відповість? Припустімо таку фантастичну ситуацію: в Україні зникла російська мова. Що буде? А нічого. Фанати язика можуть спокійно їхати в Росію і слухати милу їм російську аж до вс...ки. Але куди їхати україномовному громадянину України, якщо в Україні зникне українська? Нема куди!!! 17.05.06 09:35
___olexas
2 Tyrant я не сильно вижу 2-ву язычие в Украине, больше мне напоминает 1-но язычие и при чем русское, я например хочу в Украине смотреть фильмы на украинском языке и слушать радио, но я не имею такой возможности, почему Вы не считаетесь с моим мнением, и почему я должен сдерженно считаться с Вашими желаниями??? Едьте в Россию и смотрите и слушайте там на русском!!!
17.05.06 09:30
___Chicur
Зустрілись 10 росіян і один українець - між собою спілкуються російською мовою. зібрались 10 українців і один росіянин між собою спілкуються "на языке межнационального общения". Небуде у нас скоро української мови якщо не буде зроблено дві на мій погляд фундаментальні речі. 1 - захист державою по всьому світу громадян України і українців від різної дискримінації (на прикладі Ізраїлю), 2 - моральна заборона депутатам Верховної Ради робити виступи в парламенті на іншій мові крім української.
17.05.06 09:26
___IO95
Yuliya 17.05.06 09:15
Дійсно ненависть породжує ненависть. Проте російську не люблять тільки через те, що її забагато в інформаційному просторі і вона не рідна західним громадянам. От припустимо Ви любите млинці (ще з дитинства), а купити їх ніде не можете - всюди гамбургери, які вже проїлися. І Ви змушені їсти ці гамбургери. З часом до них виробиться досить негативне ставленя. Хоча деколи можна і гамбургер з'їсти. 17.05.06 09:24
___юrko
те що коїться в нашій державі,це ганьба всім вам,нам ... кацапській мові статус регіональної... виродки кацапські коли ви вже зрозумієте УКРАЇНА буде українською,та для УКАЇНЦІВ! ЧОМУ МІЙ ПРЕЗИДЕНТ ВЕДЕ СЕБЕ ЯК КУЧМА?ЧОМУ ВІН ВСЕ БІЛЬШЕ СХОЖИЙ НА МАРІОНЕТКУ?ЧОМУ???
17.05.06 09:23
___юrko
те що коїться в нашій державі,це ганьба всім вам,нам ... кацапській мові статус регіональної... виродки кацапські коли ви вже зрозумієте УКРАЇНА буде українською,та для УКАЇНЦІВ! ЧОМУ МІЙ ПРЕЗИДЕНТ ВЕДЕ СЕБЕ ЯК КУЧМА?ЧОМУ ВІН ВСЕ БІЛЬШЕ СХОЖИЙ НА МАРІОНЕТКУ?ЧОМУ???
17.05.06 09:22
___IO95
На рахунок прокуратур і регіональних прокурорів - щось вони останнім часом пожвавились. Видать кожен мітить на генпрокурора. :) Цікава країна - як тільки владний стілець хитається або неподалік майорить ширший стілець - відразу активізується робота і бадьорі рапорти. :)
Сорі, що не по темі. 17.05.06 09:21
___Україномовний_космополіт
У прихильників языка дві тези:
1. Не навязуйте мову. 2. Дайте вибір. Але ж люди добрі, треба совість мати. Де вибір??? Мені кожного дня в Києві(не в Донецьку) навязують язык, причому з таким остервенінням, що просто жах. Включаєш tv - там язик, на радіо - язик, на розкладках - язик, а коли просиш щось на мові, то тобі кожна друга істота за прилавком так нахамить, що хочеться цього язика просто відрізати. Так от, коли буде вибір, то можна буде про щось говорити, а зараз треба вимагати мову. 17.05.06 09:15
___Yuliya
для superdrap
у нас действительно воспринимают мову именно как врага... но ведь это взаимно? в западных областях врагом является русский... 17.05.06 09:13
___olexas
2 Айболит согласен с Вашим постом! Русский язык абсурден по природе, научится ему очень тяжело, на уровне китайского, поэтому факультатив равен 0, даже те кто утверждает, что они русские могут в большинстве только правильно читать и то не вслух. :)
17.05.06 09:09
___NELLI
кро
Приклади: Ющенко та Тимошенко, які по суті російськомовні. Як це Ющенко, що ріс в україномовній сім'ї мав стати російськомовним. Ви нічого не переплутали? Требе було подивитись на нашого російськомовного Президента, коли він за часів свого першого візита до Москви в останньому реченні свого виступу навіть не міг збагнути, як перекласти з української,бо думає по-українськи у сенсі цього слова. За це вже не треба дорікати, бо нема такої проблеми. 17.05.06 09:07
___Yuliya
Разве у кого-то есть сомнения, что в ___нормальной демократической__ стране язык, на котором говорит соответсвующий % населения, был бы давно провозглашен государственным?
Т.е. Украина не хочет быть демократической страной? Она хочет воевать со своим населением, отбирая у него даже язык? ЗАЧЕМ? Чтобы заставить эту часть населения изменить само государство? (в мягком варианте - привить государству понимание своих интересов...) 17.05.06 09:06
___organ_izm
Участнеги! может хватит живать сопли по поводу необходима или нет украинизация, русификация и проч. маразмы? Афтар еще раз поделил население на 3 сорта - садись, двойка! шо за кал? в Конституции предельно понятно написано про языки - может, начнем просто выполнять и прекратим ля-ля. Каждый гражданин ОБЯЗАН знать державну мову и ниипет. а на коком языке он подруге камплименты шепчет это ево суверенное дело.
17.05.06 09:05
___АндрійАА
А на побутовому рівні в Україні ніхто ще нікому не заборонив говорити ні на російській, ні на угорській, ні на інших мовах - на здоров"я! І не має нічого дивного, що українці бажають процвітання (а не відмирання) своїй мові у своїй Державі. Росіяни в Росії теж за процвітання російської в Росії, а не будь-якої іншої. І так в цілому світі. Лише з України, дехто намагається зробити вийняток з перевагою не мови титульної нації, а сусідьної. Запропонуйте Росії ще 1-ну мову - другою держ. - не пройде
17.05.06 09:05
___АндрійАА
Цікавим є те, що про примусових русифікаторів в Україні ніхто не згадує, лише про українізаторів. А те, що закон про укр .мову не виконується на телебаченні, FM-хвилях, пресі, посадові особи дозволяють собі давати інтерв"ю не урк. мовою, судді, міліціонери, офіцери Української Армії і далі "русять" - чи це не русифікація? А вам ще "русскій - "вторим государственним".Вже бацька Білорусії так зробив - в результаті повний похорон білоруській мові. І так само ви намагаєтесь похоронити укрю. мову.
17.05.06 08:46
___Перехожий
УП, де мої коментарі?
17.05.06 08:45
___Перехожий
Лоро. 1) Вас ніхто не може примусти думати українською. Не хочете - взагалі ніяк не думайте (чимало русскоязичного електорату Януковича так і робить). 2) Якби Ви думали самостійно, а не повторювали чужі дурниці, то знали б, що ні Хартія, ні Закон про її ратифікацію не дають права місцевим радам займатися мовними питаннями, а п.4. ст. 92 Конституції чітко стверджує, що це може робити лише парламент і лише Законами. Не дая Хартія жожних пістав "для придания русскому языку статуса официального".
17.05.06 08:41
___кро
та, якщо можна, англійську.
17.05.06 08:40
___Перехожий
Лоро, 1) Вас ніхто не примушує думати українською. Якщо хочете, можете не думати взагалі. Держава здатна лише закликати Вас поважати її мову і створити сприятливі умови для її функціонування. 2) Думати бажано завжди, а не повторювати на формуах чужі дурниці. Бо Хартія мов і Закон про її ратифікацію не дають жодних підстав місцевим радам займатися мовними питаннями, проголошувати якусь мову офіційною чи регіональною. Почитайте Хартію, Закон, а ще - п.4. ст 92 Конституції України.
17.05.06 08:40
___кро
Б. Якщо хочете успіху своїм дітям – бережіть і плекайте в своїй сімї російську мову.
Російська мова забезпечує нашим дітям великі вигоди у житті. 3. Для українця російська мова – це вікно у світ. Російськомовні в Україні будуть більш освіченими і успішними наступні 20 років (доки всі не вивчимо англійську) . Приклади: Ющенко та Тимошенко, які по суті російськомовні. 4. Щоб дитині дати переваг у житті – треба мати базову українську для спілкування з чиновниками і глибоку російську та, якщо 17.05.06 08:38
___кро
А. Якщо хочете успіху своїм дітям – бережіть і плекайте в своїй сімї російську мову.
Російська мова забезпечує нашим дітям великі вигоди у житті. 1. Доступ до світової культури (Російською перекладається в 1000 разів більше книжок ніж українською), 2. Російська освіта та наука першою зупинила падіння до прірви та пішла у ріст (у порівнянні з українською) Доступ до цих джерел є важливим. >>> 17.05.06 08:17
___кро
Автор:
"Питання мови можна трактувати як "лінію розколу" та накалювання пристрастей. Стаття 10 Конституції говорить, що державною мовою в Україні є українська, і що держава забезпечує всебічний розвиток і функціонування української мови в усіх сферах суспільного життя на всій території України" А.Напругу нагнітають примусові українізатори. Б.Конституція, прийнята жменькою „народних” депутатів повинна служити народу, а не народ мучитися від конституції. Ющ праввий–конституцію треба покращи 17.05.06 08:10
___romanspo
2 Вишиванка:
----- якщо думаєш не українською,то який же ти україномовний? ----- Шановна Вишиванко! Я дійсно російськомовний українець. А ЩО ВАМ З ТОГО, ЩО Я РОСІЙСЬКОМОВНИЙ ? Пробачте за великі літери, але патріотизм - це не поділення співгромадян на якісь вигадані групи. Характерна риса всіх наших державних "патріотів" - штучний поділ українців на "справжніх" та "несправжніх". Справжні - це звісно Тарасюк та Івченко із Шкілем. Хто ж ще. 17.05.06 08:06
___кро
Маніпуляції примусової україномовності
Брехня №1 це поділ на 3 групи Російськомовних українців Україномовних українців Росіян Правда №1 це те, що насправді з т.з. мови існують тільки 2 групи Російськомовних та Украіномовних Єхануров не "Україномовний бурят", а просто україномовний Група "Російськомовних українців" видумана політиками штучно для виправдання примусового нав'язування україської мови далi буде.... 17.05.06 08:06
___romanspo
Хорошая статья.. Хоть и однобокая, как большинство "языковых" с обеих сторон.
Народ, украинский язык - действительно нужен, действительно главный, но даже мысли о том, чтобы *заставлять* людей говорить, думать и писать на украинском - прямой путь к расколу страны. Когда уже наши патриоты поймут, что единственный путь к настоящему объединению страны - отказ от собственного тугодумства и занятия *экономикой*, а не словоблудием. Но экономикой наши нынешние "патриоты" заниматься неспособны... 17.05.06 02:16
___Вишиванка
Саме тому зараз і треба розвивати виключно українську мову, щоб вона досягла такого ж рівня розвитку та розповсюдження, який має наразі російська в Україні.
Тоді ми й зможемо говорити про демократію та свободу вибору, не раніше.Тим часом українська мова знаходиться у певному "гетто", що дуже мало турбує політиканів та керманичів, бо для них день завтрашній не є цікавим, адже завтра будуть жирувати вже інші політикани. Вся надія тільки на патріотів та на нас із вами.Підтримаймо свою мову разом! 17.05.06 02:11
___Вишиванка
Тож щоб вибирати якою мовою користуватися треба мати однаковий рівень розвитку обох мов. Тоді можна говорити, що у нас є вільний вибір щодо мови спілкування.
Зараз українська мова настільки недорозвинена і загнана в глухий кут, що вибрати її вільно майже неможливо. Якби вона зараз була в Україні наявною так само, як російськомовні джерела літератури, науки тощо....то російськомовні громадяни не змогли б встояти перед величчю і красою цієї древньої та мудрої мови.)) 17.05.06 02:08
___Вишиванка
Щоб був вибір треба його принаймні мати.А зараз для україномовних громадян ніякого вибору немає.Немає ні книжок таких якісних, як рос.мовні, ні журналів, ні комп`ютерного забезпечення, немає цікавих фільмів або ДВД, не кажучи вже про відео українською тощо.
Українцям зараз немає ніякого вибору щодо розвитку та користування своєю мовою.По телевізору українською ввечері майже неможливо щось подивитися окрім політичних дебатів та новин. А якщо думаєш не українською,то який же ти україномовний? 17.05.06 01:42
___Відверто
Айболіт,
схоже, друже, в тебе дійсно щось болить - тільки якась стаття про мови, а ти вже й тут. Хоча в даному випадку не погодитись з тобою неможливо - навіщо даремно державні кошти витрачати? Прибиремо вже й ту годину! Лора, дорогенька, а Ви часом не помітили суперечності у своїх сусідніх постах? А стосовно думати по-українськи - не хвилюйтесь, це Вам, схоже, не загрожує, Ви ж не розумієте, що це означає! Tyrant, я і безліч моїх знайомих вирішили: ПЕРЕКЛАДАТИ ПОТРІБНО! 17.05.06 01:31
___kros
Лора, в своїй аргументації регіонали використовують не Хартію, а злегка невідповідну оригіналові її модифікацію... була детальна стаття на УП з цього приводу про те, що за (справжньою) Хартією захищати треба саме українську мову як ту, що під загрозою зникнення - щось в тому є (я про зникнення), Вам не здається?
17.05.06 01:29
___kros
згоден з Тирантом і Лорою в пунктах, що навязувати щось комусь ділу не допоможе, тому всіляко проти насильницьких впроваджень укр мови в будь-якій сфері
але натомість всіляко за те, шоб ввести дотації і підтримку укр мові на держ рівні шоб людям було вигідно використовувати цю мову, - і як результат, у них виникне власне бажання нею користуватися 16.05.06 23:57
___Tyrant
Впервые приятно читать комментарии, хоть есть и на УП нормальные люди среди читателей! Я считаю, что в Украине исторически сложилось двуязычие, и оно должно быть отображено в конституции и законах страны! Нечего насильственно переводить кинопрокат, радиовещание, судопроизводство, образование на украинский! Пусть люди сами решают, какой язык им выбирать. И я не против украинского, но дайте же жить тем, для кого родной русский, и кто тоже гражданин Украины со дня получения независимости!
16.05.06 23:27
___Лора
Депутаты восточных областей сумели использовать ратифицированную Украиной Европейскую хартию региональных языков для придания русскому языку статуса официального. Это законно
16.05.06 23:26
___Лора
Нав’язування „мовного” питання, тієї ж української мови російськомовним українцям, призводить до виникнення внутрішнього супротиву. Я, наприклад, пишу виключно українською мовою, натомість не сприймаю будь які притиснення щодо мого вибору у спілкуванні російською. Примусово думати по - українські я навпаки ігноруватиму. Це є протидія . 16.05.06 23:11
___Айболит
Для superdrap. Реально в школах с украинским языком обучения русский язык НЕ УЧАТ, поскольку 1 ЧАС в неделю на изучения русского языка - это пустая трата времени и денег!
Чтобы вы понимали, 10 лет назад средний восьмикласник делал около 30-40 ошибок в сочинении (2-3 стр), сегодня - столько же на пол-странице ИЗЛОЖЕНИЯ! 16.05.06 21:15
___Україномовний_космополіт
Взагалі то, добре було б вирішити цю проблему в стилі Йосіфа Віссаріоновича: "Кушнарёва - рАсстрэляТь, Азарова-Пахло - рАсстрэляТь, Шумилкина - рАсстрэляТь.
ДавэриТь пАчОтнАэ дЭло приведЭние прагАвора к испАлнэнию дАрАгому тАвАрищу ВиктАру ФФедАрАвичу Януковичу". :))) 16.05.06 20:33
___капітон
/з цим поділом на "свій-чужинець" (таким звичним для радянськіх часів, коли ворогом були іноземні держави/
При чому тут рад.часи. Все це в звична психологія людських стад:-( Всюди і завжди... 16.05.06 20:31
___капітон
До ПРОСТО /Дайте авторов, которых захочется читать, дайте ученых, которых захочется слушать, дайте прозу и поэзию на экраны ТВ...а не насилуйте людей, /
1. Це ще хто-кого "насилує"... Для того, щоб читати,слухати на якійсь мові і т.д. і т.п. потрібно, принаймі, її розуміти. 2. Облизуюють ту росмову, як черевики свого завойовника. Видать, в крові... 16.05.06 20:23
___superdrap
Якщо цю проблему буде вирішено, то мовні проблеми розв'яжуться автоматично.
На відміну, від культурних, як Ви справедливо зауважуєте. Хоча почати несприйняття української є своєрідним проявом саме тої еспансіїї безкультру'я, коли всі гучні заяви зводяться до простого небажання вчити 2 мови замість одної. |
![]() ![]()
Куди подіти гроші в кризу?
Заморозки на Банковій
Проміжний фініш політичного сезону або пролонговані вибори
5 найпопулярніших місць для подорожей пізньої осені
Ахметов мріяв бути Абрамовичем, а може стати лише Ходорковським... ![]() |
|
Наші партнери: Blox.ua
|
![]() |
©2000-2008 "Українська правда"
Передрук матеріалів тільки за наявністю гіперпосилання на www.pravda.com.ua Керівник проекту: Георгій Гонгадзе Головний редактор: Олена Притула E-mail редакції: ukrpravda@gmail.com Webmaster: webmaster@pravda.com.ua |
|