|
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Коментарі:
Підставимо двадцять другу щоку? IP: 193.238.96.--- 03.11.07 10:22
___MizuRino
"Сколько шума из ничего. Фото которые были выложены в инете - монтаж. Как вы думаете для чего? На кого они были расчитаны в первую очередь?"
Це ідея! мокр - тобі треба в політики :)) IP: 193.238.96.--- 03.11.07 10:19
___MizuRino
Dragonfly
"ПРЕДЛАГАЮ ТРЕБОВАТЬ ОТ РОССИСКОГО РУКОВОДСТВА ЗАПРЕТА НА ИХ ТЕРИТОРИИ ЭТОЙ ЭКСТРЕМИСТСКОЙ ОРГАНИЗАЦИИ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" Ти знаєш, я теж таке подумав. Но російський народ вредний, все їм мало, Крим хочуть, наїжають на нас. Ведуть себе як гопи, чесне слово! :) IP: 194.44.213.--- 23.10.07 17:37
___YU_2
Щось не розумію до чого тут "Пласт" і "свідоме місцеве населення" . Так їх на Говерлу пре з наплечниками кожен день.Організувати паспортний контроль , чи як ?
IP: 195.245.120.--- 23.10.07 17:30
___AlexGol
Це гарний привід продемонструвати свій патріотизм. Розповсюджуйте Державні символи скрізь і побільше-на роботі, в авто, біля будинку, біля квартири. На мою думку, більш цивілізована відповідь на подію, коли вся Україна вкриїться символами Держави. І, взагалі, чи не час згадати про Державні символи?! А то помаранчеві, білоголубі, білочервоні... Хоча по пиці також потрібно.
IP: 195.245.120.--- 23.10.07 17:21
___AlexGol
Це гарна нагода для показу свого патріотизму. Встановлюємо символи нашої держави скрізь :авто,будинок,офіс,квартира тощо. А то скрізь білоголубі, помаранчеві, білочервоні.Чи не час нам згадати про Державні символи та свою Державу?!
IP: 83.170.203.--- 23.10.07 13:13
___vurdalak
Цим людям, які підтримують эвразійців (євразолохів) я би порадив звернутися в психлікарню.Вірю, не все втрачено.Вас вилікують.А Вовкі Путіну - хуй, а не Україну.
Я розумію що росіяни не європейці, бо згідно історії вони відносятся до угро-фінських племен розбавлених монголома............ IP: 91.145.214.--- 23.10.07 11:54
___чмсс
Заявление!
Мы, чухоно-монгольский союз самоедов (людоедов) вышли из большой чухоно-монгольской тайги и пришли на гору Говерла и чевота там сделали, но у нас кончились деньги выданные нам нашим чухоно-монгольским президентом от кгб и мы пошли обратно в тайгу, но мы вернемся, когда наш чухоно-монгольский президент выдаст нам еще денег. Ха-ха, мы вообще-то взяли бабок на Говерлу и у китайцев. IP: 91.145.214.--- 23.10.07 11:40
___чмсс
Заявление!
Мы, чухоно-монгольский союз самоедов (людоедов) вышли из большой чухоно-монгольской тайги и пришли на гору Говерла и чевота там сделали, но у нас кончились деньги, которые нам выдал наш чухоно-моногльский президент от кгб и пошли назад в тайгу, но мы вернемся, когда нам наш чухоно-монгольский президент от кгб выдаст еще денег. P.S. вообще-то наш президент лох, мы взяли еще бабки и у дядек из общества Мао дзе дуна, они дали больше. IP: 195.64.251.--- 23.10.07 10:12
___ТеркинВ
Полюкс
/А переслідування козаків, покріпачення, арешти і відправка на Сибір це що з метою рекреації??? / Преследования казаков и попытки их закрепощения были всю их историю существования. Массовой ссылки в Сибирь не было. Запорожская Сеч трансформировалась частично в Задунайскую, частично переселилась на Кубань. IP: 194.44.18.--- 23.10.07 09:53
___издонецкий
прочёл в статье,что говерла является символом государства.
в связи с этим возник вопрос-допустимо ли присутствие на говерле людей,ведь они символ государства топчут ногами! более того-на нём они справляют свою естественную нужду,что ваще недопустимо,это просто оскорбительно для страны! IP: 77.123.86.--- 22.10.07 22:40
___Mikola_2007
Текст коментаря набирайте тут
IP: 195.182.22.--- 22.10.07 20:39
___Taraslt
За багато галасу навколо цього вчинку, це що щоб мали чим хвалитись московиські агенти? Чого ніхто словом не зинуватить відкрито ФСБ Росії, а лиш тільки закликають до нещадної помсти кільком з агітованим придуркам, які й переконаними євразійцями то можуть і не бути? Проблема то у відношені спцлужб та їх діяльності, а не в спалені кількох дурнів. Автор за багто місця приділяє якісь фіктивній структурці, на місці якої десять може появитись з тими самими технологіями організації. А от про ФСБ нема
IP: 77.123.60.--- 22.10.07 20:38
___DEDY
Сумно.Багато хто з тих, хто тут демонструє свій т.зв. інтелект штатні співробітники ФСБ. . Що до всіх нас, то не можу зрозуміти, що потрібно нашому головному демократові, щоб він нарешті перестав жувати соплі та показав, що в нього є яйця? Підірвати Хрещатик ?
Чому шмаркачі з ЕАС, Витренкі, Корнілови, Болдиреви, КПУ та інші антиукраїнські організації почувають себе в цілковитій безпеці? Бо це комусь треба. За це добре платять. Хто? А народ?Манкурти. Гаплик на найближчі 50-100років!! IP: 77.123.214.--- 22.10.07 19:54
___x3mEn
skeptik111,
А что до музея "радянської окупації"... Если это было таки насилие, то станут ли изнасилованные посвящать этому событию музеи? Странно это как-то, нездорОво... це ти якийсь дивний. Спитай ще, навіщо нам пам'ятники невідомому солдату! НездорОво це якось. Є жертви війни, є жертви репресій, чого тебе дивує, що у людей є бажання вшанувати пам'ять загиблих? IP: 77.122.127.--- 22.10.07 18:15
___Безработный2
Украина - уникальная страна. Особенно в разбазаривании своих талантов. Лучший танцовщик мира 2005 года Денис Матвиенко уже пять лет выступает в Национальном театре Токио. Скрипач-виртуоз Дмитрий Ткаченко живёт в Лондоне. Людмиле Шемчук за год работы в Национальной Опере Украины дали спеть всего лишь раз. И то - в сборном концерте. Тогда её пригласили в Большой, а затем были лучшие мировые сцены, где она пела с Лучиано Паваротти, Пласидо Доминго, Николаем Гяуровым и Анатолием Кочергой...
IP: 195.160.232.--- 22.10.07 13:30
___Полюкс
ТеркинВ
А переслідування козаків, покріпачення, арешти і відправка на Сибір це що з метою рекреації??? IP: 195.64.251.--- 22.10.07 13:20
___ТеркинВ
Полюкс
/Жертв не було? Справді? Козаки чемно здалися і подякували за співпрацю? А, якшо не милюся, 75 тисячне русське військо було послане на Хортицю, щоб допомогти їм речі пакувати??? / Повторяю - жертв не было .Казаки сдались без боя ввиду явного количественного преимущества царских войск. Гетьмана правда сослали, но кровопролития не не было. IP: 212.90.169.--- 22.10.07 12:57
___Peresich
Т22.10.07 11:58 __FuturePresident Опять невпопад. И лучше все-таки на "Вы". Я на сайты, Вами упомянутые не хожу - чего я там не видал. А Корчинский мне на Обозе вроде попался... Очень он забавно описал героев Украины - Засуху, Потебенько и многих других. Мне любые попытки некорректного поведения с госсимволами вплоть до пародийных одинаково противны и мерзки. И люди, которые обращаются к незнакомым в таком, как Вы, тоне мерзки и отвратительны ничуть не менее. Это все, что я Вам могу сказать.
IP: 217.9.0.--- 22.10.07 12:51
___Кубік
"але ж де були пильні члени "Пласту", яких чимало на Західній Україні? Де була суцільно патріотична, як свідчать результати виборів, місцева громада? Чи, може, той патріотизм був істотно притлумлений доброю грошвою, яка, схоже, водиться у євразійців?"
Ви що, думаєте "Пласт" повинен займатись охороною Говерли, чи ганятись за такими виблюдками? Чи це не справа відповідних органів, як-не-як, Національний заповідкик... А щодо місцевих мешканців, шановний, ви СИЛЬНО помиляєтесь! IP: 195.160.232.--- 22.10.07 12:43
___Полюкс
Єдине, що радує - чим більше буде таких акцій, тим швидше народ Україні побачить справжне обличчя великоросського сусіда.
А в нас повинен пройти час і мають статися єкономічні реформи. Коли люди заживуть краще, то перестануть озиратися на "великого брата". IP: 213.154.209.--- 22.10.07 12:31
___DRAGONFLY
эх...нету гетьмана Ивана Выговського на них))))
IP: 194.44.141.--- 22.10.07 12:16
______molodyj
І Шухевич в них вже есесівець,І українці не нація,і шльондрі Катерині пам'ятник ставлять,це лише початок.Чому так відбувається?Все дуже просто.Українців знищили.На сході і півдні -майже без спротиву Голодомором.
На заході -у важких боях з окупантами (німецькими,радянськими)протягом майже двох десятиліть.Хто тоді вижив?Холопи,раби.(алкаші,нездари,стукачі,пристосуванці,всяке бидло) А ми є нащадками тих хто вижив.Може трохи грубо,і перебільшено,але це так. IP: 194.44.242.--- 22.10.07 12:15
___Vuyko
22.10.07 11:51 ___Полюкс
"Що ж в такому разі казати на те, що в Одесі зводять памятник Катерині ? Тій самій, яка загубила сотні тисяч українців і знищила Запорізьку Січ? Про тих, хто виголошував сепаратистські заклики у Сєвєрдонецьку я просто мовчу - вони давно вже мали гнити у тюрмах. Хіба це можна логічно пояснити???" Элементарно! Необходимо все привести в соответствие: Бандитам – не Универсалы, а тюрьмы; квалифицированным спецам – места не на базарах, а в исполнительной власти; патриотам – власть законодательную. Ни больше, ни меньше. Слово и Дело. Кто провозглашал данные категории и отвечает за них? Тот, кто сегодня продолжает мутить воду (и его шептуны). Вот и вся логика. IP: 195.160.232.--- 22.10.07 12:14
___Полюкс
Vuyko
Жертв не було? Справді? Козаки чемно здалися і подякували за співпрацю? А, якшо не милюся, 75 тисячне русське військо було послане на Хортицю, щоб допомогти їм речі пакувати??? Про мільони загублених (це про кого?) давайте конкретніше, а то дуже цікаво почути... IP: 195.64.251.--- 22.10.07 12:11
___ТеркинВ
FuturePresident
/Даремно ти Корчинського згадав. Навіть на сайті ЄСМ є інформація про те, що Корчинський їх колаборацоніст/ Уже нет. http://www.bratstvo.info/ Не ругайся, а то не вырастешь IP: 195.64.251.--- 22.10.07 12:08
___ТеркинВ
Vuyko
/знищила Запорізьку Січ/ В смысле разогнала? Жертв то не было. А насчет "загублення" - сколько миллионов украинцев "загубили" за годы незалежности? IP: 213.154.209.--- 22.10.07 12:07
___DRAGONFLY
ПРЕДЛАГАЮ ТРЕБОВАТЬ ОТ РОССИСКОГО РУКОВОДСТВА ЗАПРЕТА НА ИХ ТЕРИТОРИИ ЭТОЙ ЭКСТРЕМИСТСКОЙ ОРГАНИЗАЦИИ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
IP: 77.120.36.--- 22.10.07 11:58
___FuturePresident
22.10.07 11:39 ___Peresich]
Розкусити тебе, котику, було зовсім не важко! Просто треба мати трохи більший IQ, ніж у тебе. Даремно ти Корчинського згадав. Навіть на сайті ЄСМ є інформація про те, що Корчинський їх колаборацоніст! ДЛЯ ВСІХ: http://rossia3.ru/ideolog/ukrainasetevaya?PHPSESSID=4697d57dd63a164bf6c37b00a76f8307 І не прикидайся вже повним дурачком... П_дар москальський! IP: 195.160.232.--- 22.10.07 11:51
___Полюкс
Vuyko
Що ж в такому разі казати на те, що в Одесі зводять памятник Катерині 2??? Тій самій, яка загубила сотні тисяч українців і знищила Запорізьку Січ? Це хіба не виходить за рамки? Про тих, хто виголошував сепаратистські заклики у Сєвєрдонецьку я просто мовчу - вони давно вже мали гнити у тюрмах. Хіба це можна логічно пояснити??? IP: 85.223.213.--- 22.10.07 11:47
___Kadet
Навіщо від когось чогось "трєбовать"?
Заборонити діяльність антиукраїнських організацій (заклики до розділу або ганебні вислови щодо державної символіки - до 10 років ув"язнення). Активних членів дискредитувати (звинувачення в педофілії/наркоманії/примусове лікування в спеціалізованних закладах). На Говерлі повісити вандалів на рік, організувати випуск поштових марок та листівок з краєвидами та трьома "умнікамі" на вірьовках на тлі державної символіки. ))))) IP: 212.90.169.--- 22.10.07 11:39
___Peresich
22.10.07 11:33 ___FuturePresident Глупости Ваши, а также намеки и домыслы уж оставтьте , будьте любезны, при себе. Братья Качинские реально уже в оппозиции. Киргизский парламент распущен. Эта шаткая политическая м законодательная ситуация не только наше изобретение. А что Вы в моем совете прочитать статью заранее имеете к Корчинскому? И причем тут мадам Ветрянка? Детская болезнь...
IP: 194.44.242.--- 22.10.07 11:37
___Vuyko
22.10.07 11:09 ___Ternopolyanyn "..Невже вам там навіть в голову не приходить що тут, на заході, Шухевича-Чупринку справді поважають, що тут справді шанують воїнів УПА.." Все то, чем Вы озабочены может иметь место. Но не нужно уходить и от того, что практически вся остальная часть Украины живет сегодня теми представлениями об ОУН-УПА, кот. на протяжении многих десятилетий втемяшивалось в сознание людей советской пропагандой. То, что сделал Ющенко – слабо с очетается с логикой истинного лидера нации, т.к. данная тема имеет очень тонкую материю. Нужно было прежде терпеливо разъяснить и попытаться аргументировано доказать, что на самом деле все не так просто. А рубить с плеча – негоже. IP: 213.159.247.--- 22.10.07 11:36
___skeptik111
22.10.07 11:09 ___Ternopolyanyn
"От не розумію таких як ___Vonifatij1" Так Вы и не пытаетесь понять. Кто-то уважает УПА, кто-то советских солдат. И те и другие были не ангелы, много всякого творили. И не стоит на этом зацикливаться, как не стоит поджившие раны снова и снова рздирать и посыпать солью. Помереть можно. А что до музея "радянської окупації"... Если это было таки насилие, то станут ли изнасилованные посвящать этому событию музеи? Странно это как-то, нездорОво... IP: 213.154.209.--- 22.10.07 11:35
___DRAGONFLY
ПРЕДЛАГАЮ ТРЕБОВАТЬ ОТ РОССИСКОГО РУКОВОДСТВА ЗАПРЕТА НА ИХ ТЕРИТОРИИ ЭТОЙ ЭКСТРЕМИСТСКОЙ ОРГАНИЗАЦИИ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
IP: 77.120.36.--- 22.10.07 11:35
___FuturePresident
Почитайте свіже нахабство цих моральних уродів:
http://www.zaxid.net/newsua/2007/10/22/95816/ IP: 77.120.36.--- 22.10.07 11:33
___FuturePresident
22.10.07 11:20 ___Peresich
Ти ше може в наступному коменті порадиш, наприклад, історію української Нації у викладі Вітренко почитати?... А от, проаналізувавши твої коменти, довго думати не треба хто ти і на кого працюєш. :) ___Vonifatij1 Шось у тебе, брате, нік такий дивний... Прямо як якийсь батюшка МП з КГБ-стським минулим... IP: 212.90.169.--- 22.10.07 11:20
___Peresich
22.10.07 11:09 ___Ternopolyanyn Прочтите недавнюю статью Корчинского на эту тему. Его не заподозришь в прокоммунистической или антиукраинской позиции. Шухевич оказался породненным, воспользовавшись Вашим выраженнием, с настолько разношерстной компанией героев, что даже трудно себе вообразить.
IP: 81.23.24.--- 22.10.07 11:19
___Ternopolyanyn
Второй вариант, возможно это заказ местного разлива. - Ну це вже перепрошую брэд повний :-) Не той час уже. Думаєте захід не підтримує Януковича бо він східняк чи проросійський політик? Чи може Тимошенко підтримали за її "патріотизм"? Нічого подібного. Просто ніхто не бачить зрушень від "проффесіоналізму" теперішнього уряду. Принаймі тут, в західних регіонах. Тимошенко хоч якусь програму спромоглась надати, по якій з неї можна питати, а не тупо пропонує "стабільність". Достала та "стабільність"!
IP: 81.23.24.--- 22.10.07 11:09
___Ternopolyanyn
От не розумію таких як ___Vonifatij1. Ну от будь-ласка поясніть: чому ви, судячи з усього мешканець сходу чи півдня України, мабуть, такі переконані що Ющенко ПРИНИЗИВ україну музеєм радянської окупації, або ж присвоєнням звання героя Шухевичу. Невже вам там навіть в голову не приходить що тут, на заході, Шухевича-Чупринку справді поважають, що тут справді шанують воїнів УПА і що на заході ніколи люди не почувались спорідненими з різношерстими народами СРСР? Може навчитесь чути інші думки?
IP: 195.64.251.--- 22.10.07 11:06
___mokr
Vonifatij1
Поддерживаю IP: 194.8.51.--- 22.10.07 10:59
___Vonifatij1
Второй вариант, возможно это заказ местного разлива. Поскольку, как показали выборы крайний национализм не пользуется поддержкой народа, надо как-то подогреть националистические чувства людей. Акциа на Говерле - идеальный вариант. Как-то бросается в глаза бессмысленность и наивность призывов этих людей, их показушная символика. Либо они до предела наивные, как дети, либо это грубо сработанная провокация наших же националистов, что вполне отражает их интеллектуальный уровень.
IP: 194.44.122.--- 22.10.07 10:58
___Vasialokh
Це справа не пластунів чи "Свободи", а держави і її силових структур. На початку 90-х років хлопці з УНСО намагалися самотужки протистояти подібним антиукраїнським діям. В результаті рідна "українська" міліція відбивала їм нирки. А такі виродки, як "Евразийский союз", залишалися безкарними, бо мають впливових і багатих покровителів, в тому числі в українських правоохоронних органах. За 15 років мало що змінилося.
IP: 212.90.169.--- 22.10.07 10:53
___Peresich
Обо всем есть в статье. Но я вот до сих пор, пять раз слушав Наливайченко так ничего и не понял. Впрочем, симптоматично. Я до сих пор не понял с Сусанной Станик. И с Мельниченко и его персонажами - Литвин заказал Гонгадзе или нет? И кто таки пытался отравить президента? А посему, внимательно, как и положено пересичному, упомянутому в самом конце автором ( впочем, автор, как известно, весьма эрудированный - и кого он только не помянул...) прочтя все комменты - я до сих пор так ничего и не понял.
IP: 213.186.210.--- 22.10.07 10:49
____sailor
Споймать уродов и развесить на столбах на границе с Россией, чтобы другим неповадно было!!!
IP: 213.186.210.--- 22.10.07 10:45
____sailor
Текст коментаря набирайте тут
IP: 194.8.51.--- 22.10.07 10:26
___Vonifatij1
Это следствие, а не причина. Почему это произошло сейчас? Ответ не сложно найти. Первым осквернил символы Украины Президент Ющенко, наградивший высшим орденом эсэсовца Шухевича; открывший, унижающий граждан Украины, музей советской окупации; разрешивший марш неонацистов в Киеве и т.д. Начинать надо с Президента, а не с какой-то детворы, которая понимает, что что-то у нас не так, но пока не может это четко сформулировать. И вряд ли они проживают в России, как сообщает наш официоз ...
IP: 194.242.118.--- 22.10.07 10:18
___imk
автор вкотре правий на всі 100
схоже на те що "наші силові органи " намагаються "відмазати" провокаторів хіба від того що над символами України ніби тільки в "електронному вигляді" познущалися то це не є злочин? отже продажні "полковники", що і є головне бидло сидить, при владі і хто більше "насипле" того воно і буде любити вони ніколи не були і не будуть вільними і гірше за все намагаються зробити такими нас IP: 213.186.218.--- 22.10.07 10:16
___KievlaninSlavanin
Дайте мне етих грязножопых кацапов, я с них шкуру спушю !!!
IP: 194.44.242.--- 22.10.07 10:07
___Vuyko
М-дя!
Печальная история, если не сказать - скверноватая! Согласен с тем, что Данилыч бы отреагировал оперативно и адекватно. И тут речь не столько об идеологии, сколько о том, является ли Украина автономной государственной машиной или это - только слабые попытки имитировать данное состояние? Политика Ющенко (и как человека, и как условного лидера нации) предопределяет для страны топкое болото. Противоестественно заставить жить в мире и согласии хрестоматийных хищников и абсолютных овец. Нужен грамотный пастух, кот. установит понятные правила жизни и клыкастые волкодавы, кот. очертят границы допустимости. История на Говерле – это результат беззубости, бесхребетности и абсолютного несоответствия своему месту очень многих во власти. IP: 195.64.251.--- 22.10.07 09:47
___mokr
Сколько шума из ничего. Фото которые были выложены в инете - монтаж. Как вы думаете для чего? На кого они были расчитаны в первую очередь?
|
![]() ![]()
Кортеж Тимошенко потрапив у аварію
Кредит на квартиру: тепер ще далі за межами реального
Правила політичної реклами
Гривня йде до 9?
King Makers for Tymoshenko ![]() |
![]() |
©2000-2009 "Українська правда"
Передрук матеріалів тільки за наявністю гіперпосилання на www.pravda.com.ua Керівник проекту: Георгій Гонгадзе Головний редактор: Олена Притула E-mail редакції: ukrpravda@gmail.com Webmaster: webmaster@pravda.com.ua |
|