|
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Коментарі:
Мова як чинник формування людини і нації IP: 194.44.132.--- 24.03.08 18:21
___OMDer
Gaarjvi trakshi. me da de movtkan! klebeli
IP: 212.68.162.--- 08.08.07 14:01
___se_nd
17.03.07 00:09 ___Outlaw
Serega согласен на русский государственный в Украине (хотя не понимаю зачем ему это нужно) как только украинский станет гос. в Росии (того же рода непонимание). Ага... разбежался!!! Украиноязычных в Росси - от силы 3% , а русскоязычных в Украине (реально а не по вашей лживой статистике) больше 50%... когда ваших в России станет под 50% - тогда и рот раскрывайте!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! IP: 212.68.162.--- 08.08.07 13:50
___se_nd
19.03.07 16:14 ___Kotia
Панове автори забули жарт про незбагненне російське слово "сравні". То ж виникає справедливе запитання що ж хотіли сказати автори - "с**ти" чи ні? Бо є інша приказка: не хочеш с**ти, не катуй сідниці... А еще есть дивные украинские слова МУДРАГЕЛЬ и ПІДРАХУЙ :))) Так что я вижу - слишком много в Украине МУДрагелей собралось... не підраХУЕш... IP: 77.123.47.--- 03.05.07 23:32
___Міша
Шановному Gost10у Ви не звернули увагу, але я навів приклад схожих мов, в основі яких є якщо не спільні, то в багато вчому схожі граматики та корені слів, це список можна продовжувати, польська і українська(якщо відкинути що перша пишиться латнкою)з точки зору фонетики вони дуже схожі. Особисто я не зустрічав такого переліку розвинутих чи недорозвинутих мов, а от те що українська друга після італійською вважається милозвучною, то це підтвердили ще в 30-х рокав у Парижі.
IP: 195.140.160.--- 03.05.07 20:51
___Gost10
П. Миші: Шановний йдеться про близькі одна до одної мови. Кінг-Конгу: прохання до параноїків і конспірологів мене не коментувати
IP: 77.242.160.--- 03.05.07 15:52
___укенг
Стаття- найкраща, але де те, про що пиша автор-"не чути аргументів з точки зору функціонально-психологічної сутності мови.
А саме вони у цій сфері є визначальними і вирішальними". Чи ще буде продовження? Дайош!!! А тепер - Gost10. Чувак - а що твоє англійське "світило" так добре знає українську мову, щоб таку муру говорити? Якщо відробляєш ФСБ-шну пайку, то хоч розумніше бреши!!! IP: 213.159.236.--- 03.05.07 14:11
___Kolyada
НЕ ВСЕРЕМОСЬ!
Заборонений український художник Коляда. www.kolyada.com IP: 77.123.47.--- 03.05.07 00:42
___Міша
вибачте за описку не філософ, а філолог
IP: 77.123.47.--- 03.05.07 00:40
___Міша
Gost10 це справжній дебілізм говорити про "превосходство" якоїсь мови,це всерівно, що порівнювати польску і чеську, італійську і французьку, дебіл твій філософ,світило кухонного масштаба. А якщо це навіть припустити, то ще можна посперичатись яка мова краща,хоча це повний маразм.
IP: 195.140.160.--- 28.04.07 19:43
___Gost10
Почему с таким трудом продвигается украинизация? Как объяснило мне один английский психолог и филолог, светило международного масштаба, в связи с близостью русского и украинского люди всех уровней всем нутром почти на уровне подсознания ощущают качественное превосходство русского, как более прдвинутого. Такие прецеденты имели место в мировой истории. Более того искусственное навязывание менее качественного продукта, отрицательно сказывается на психическом состоянии личности, подчеркнул филолог.
IP: 195.64.226.--- 26.04.07 13:41
___просто_чел
Слушать и читать такой БРЕД человеку с нормальной головой нельзя. Всё это навязывание украинского(русского) языка исходит от "диаспор" для полнейшего разложения общества, в котором и так нет ничего святого. А по большему счету это на руку ВЛАСТИ чтобы вершить свои дела и наращивать НЕ НАРОДНОЕ благосостояние. Канада, Швейария и др. государства многоязыковые, но таких высосаных проблем у них нет. Не уж-то история нам не преподносила уроков?? Без Рюриков мы не можем??
IP: 89.251.20.--- 25.04.07 13:24
___Cruiser38
"Один міліціянт-поліціянт взяв в руки слухавку, а потім подивився на затилля мапи".
Такою українською мовою я розмовляти не буду ніколи. Хоч стріляйте мене. Це мова вуйка Джона з Канади, який втік з України сто років назад. Сьогодні "неоукраїнці" з криком "А Я ПЕРШИЙ ЗНАВ!!!" вчать мене моєї рідної мови. За букву "ГЕ" в школі я би одержав два бали. КРАПКА. IP: 89.251.20.--- 25.04.07 13:10
___Cruiser38
Текст коментаря набирайте тут
IP: 213.227.196.--- 25.04.07 01:28
___Лора
Потрібна обережна політика пропаганди української мови, а не насадження її. Тому що будь які насильницькі дії призводять до внутрішнього супротиву. Така вже внутрішня суть людини. Українська мова потребує захисту, при тому від «найчистокровніших», як вони самі себе вважають, що масово прийшли останнім часом у журналістику. Це звичайнісінька хуторська за походженням публіка, здебільшого напівграмотна, яка використовує діалекти своєї місцевості. Інакше мова потоне у смітті, внесеному і ДІЯСПОРОЮ.
IP: 193.93.185.--- 23.04.07 11:48
___smok
Для того, чтобы быдло перестало быть таковым, оно должно сначала осознать, что оно - быдло, и захотеть измениться.
Надо объяснять быдлу - если у тебя ураинская фамилия, ты украинец, ты родися и вырос на этой земле, и тебе "лучше по-русски", то ты - быдло, хам, жлоб, предатель своего народа и земли. Меняйся! Изучай! Найди в себе силы любить свое, и научи детей! И ты больше не будешь быдлом! А если у тебя русская фамилия, и считаешь себя русским - отлично, но изволь знать и уважать! IP: 194.44.32.--- 07.04.07 20:49
___exporential
В нашій сучасній Україні пострадянській проблема мови та мовлення є похідною від проблеми глибшої і значно страшнішої - проблеми дикої плебеїзації суспільства, здичавіння і озвіріння, якщо хочете. Плебс, хамовитість пролетарська вже, маю надію, востаннє вихлюпнулася на поверхню суспільного життя, під обстріл журналістів. Всі побачили рівень інтелекту, морально-етичний, естетичний рівень "успішних політиків", "успішних бізнесменів" і т.д. Спочатку їх - на нари, і мова стане індикатором.
IP: 194.44.32.--- 07.04.07 20:10
___exporential
senior, „проблема мови і мовлення є надзвичайно наукоємкою, багатогранною і різнокомпонентною”,- пише автор. Цього ніколи не зрозуміє наша, поки-що, вибачте, „політична еліта” – в масі своїй пролетарського походження, рівно як і „дрімучі нацисти-шовіністи чи особи з совково-малоросійськими комплексами”, що об’єктивно становить більшість населення після окупації та голодоморів. Агресивна зовнішня політика Росії. Отож, в Росії дві біди : дураки й дороги. В України – три : дураки, дороги і Росія.
IP: 77.123.47.--- 05.04.07 13:57
___Міша
Панове,до мене нещодавно приїжджали гості з Самари,ми гуляли по Києву, коли вони читали зовнішню рекламу,то перепитували,як це перекладається,вони обожнюють,але не розуміють слова пісень"Океану Ельзи",нам простіше,адже ми щодня чуємо дві мови і все розуміємо,але в Росії української нема,що би там не казали.До попереднього повідомлення додам,що не держава займається перекладами,а окремі письменники,їм цього робити не заборониш,але треба розуміти,що їх не всі підтримують,такі дії дестабілізують.
IP: 81.31.42.--- 04.04.07 22:32
___Nicole
2 Miша
Менi здавалось, що роciяни, що живуть в УкраIIнi, украIIнську чудово розумiють, хоч i говорять росiйською. Серед величезноII кiлькостi моIIх знайомих - рiзного вiку - нема жодного, хто не розумiв би украIIнськоII и не читав би. Як на мене, жодний переклад не передаЕ нюанси i "смак"оригiналу. Переклад з нiмецькоII - необхiднiсть, а для спорiднених мов - як на мене, це зайве. ВiзьмIть хоч бiлоруське виданняi спробуйте почитати - зрозумiло майже все. IP: 195.46.36.--- 04.04.07 22:08
___qew
По-моєму, цей В. Гонський - найкращий і найуніверсальніший аналітик останнього півроку.
Сильно пише і політичну аналітику,і історичну, а ідеологічні речі - взагалі найкраще. Хто знає щось про нього? Чому його не видно на теле? Чи може це бренд якогось аналітичного центру? Бо одна людина не може мати таку різноманітну палітру таланту і компетентності, а також - різних стилів. ГОНСЬКОГО!!! пиши ще!!! IP: 77.123.47.--- 04.04.07 20:17
___Міша
Панове доводжу до вашого відома,
єдиним хто перекладав Пушкіна,Фета, Гумільова та ін. російською був Микола Вороний при совдепі,чи живий він ще не знаю,але скажу, перекладати російськомовну літературу це БРЕДЯТИНА,а от українську літературу російською необхідно,щоб долучити росіян і в Україні і в Росії до української культури,бо для росіян читати оригінали,все рівно,що нам читати Міцкевича або Пруса польською. IP: 80.91.172.--- 04.04.07 20:12
___Северянин
___Olexandr_Kyiv - А я вот съездил в Саранск, Мордовия. Все села газифицированы, новый асфальт и интернет в каждой сельской школе. Местные были в шоке, когда узнали, что в маршрутках у нас ездят стоя. В городе идеальные по нашим меркам дороги. Повторная жалоба жителя мэру на несвоевременный вывоз мусора - событие нерядовое. Кстати по поводу ЖКХ в Саранске жители митинговали сильно 2 года назад. Давайте не грузить друг-друга тупой пропагандой. У них свои заморочки, у нас свои.
IP: 81.31.42.--- 03.04.07 18:01
___Nicole
2 Senior
Полностью поддерживаю Ваше мнение. Для меня тоже оба языка родные - и украинский, и русский. И дикими кажутся переводы Шевченко на русский, а Пушкина - на украинский. И для моих детей считаю полезным знать оба . А насчет статуса гоосударственного языка - когда полстраны говорят на одном, полстраны - на другом языке, было бы разумно, чтобы оба имели статус государственного. Почему-то той же Канаде не мешает наличие англ. и франц. гос. языков IP: 77.123.172.--- 29.03.07 20:22
___Olexandr_Kyiv
сеньйор
"Я знаю украинский язык лучше, чем очень многие украинцы, родился в селе, образованном переселенцами из Киевской губернии, жена - украинка. Как я после этого могу ненавидеть или не любить украинцев и украинский язык" --------- Але ж не любиш... Я вже казав: у російської є величезна Росія, в української - лише європейського розміру Україна. Українську нищили указами і фізично протягом століть, вона потребує порятунку і реанімації. IP: 77.123.172.--- 29.03.07 20:14
___Olexandr_Kyiv
SiegeMode
Що ж тебе так злякало, що ти в режим облоги перейшов? Я багато їздив по Росії і чудово бачив, як живуть прості росіяни. Точно так, як більшість людей на Донеччині, в інших східних і південних районах України - в кричущих злиднях. Якщо ти за приклад береш життя заможних москвичів і петербуржців, на міста яких горбатиться вся Росія, то з'їздь куди-небудь в Горнозаводськ на Уралі, чи хоча б у Вологду, чи просто поїздь по районах навіть центральної Росії, не кажучи вже про глибинку... IP: 195.64.251.--- 29.03.07 11:32
___СумнийСич
/Хрущев, Брежнев - были украинцами, а винят - всех русских!/
Та що ви кажете... невже? Отакої! :) І фамілії в них такі українські-українські, куди там мені, якомусь Любченку :))) IP: 77.123.47.--- 28.03.07 23:56
___Міша
SiegeMode
слухай умнік ти на окраїнах Москви і Пітера був? поїдь і подивись,я не кажу за Белгород,Воронеж,Самару і т.д.не знаєш не пиши. IP: 81.31.42.--- 28.03.07 13:53
___SiegeMode
для Olexandr_Kyiv:
Это Россия живет "у злиднях"??? Ну тогда Украина вообще просто БОМЖУЕТ :))) IP: 212.82.193.--- 28.03.07 09:39
___senior
Но я за второй государственный русский, потому что это язык межнационального общения, нравитсякому-то это или нет. Наш президент едет за границу и говорит там по-русски, потому что его многие знают, а он не знает английского.
Мы все ездили 15 лет назад по всему бывшему Союзу и говорили там на русском, который знали в любом уголке страны. Дети, выросшие за последние 15 лет этого себе позволить уже не могут, потому что не знают ни русского, ни, тем более, английского. IP: 212.82.193.--- 28.03.07 09:35
___senior
Почему-то подобные авторы всегда упрекают сторонников второго государственного языка в нелюбви к своему народу и его языку и пр.
Это чушь. Я знаю украинский язык лучше, чем очень многие украинцы, родился в селе, образованном переселенцами из Киевской губернии, жена - украинка. Как я после этого могу ненавидеть или не любить украинцев и украинский язык? Бред собачий. Но я за второй государственный русский, потому что это язык межнационального общения, нравитсякому-то это или нет. IP: 77.123.172.--- 27.03.07 02:30
___Olexandr_Kyiv
Про своїх дочок і синів (моїх тьоть і дядьків), заморених в 33-му дід казав прямо, хоч і пошепки:"Кацапи кляті нас голодом морили...", хоча зараз я добре знаю, що серед тих "кацапів" було чимало яничар-українців, таких, як сьогоднішні вітренки, симоненки, голуби та інші падлюки. Воював дід проти фашистів за Україну на різних фронтах, але я з його розмов відчував, що вся душа його перекручена і що він воював би так само і проти совдепії, якби склалося... Розмовляв українською і мене вчив.
IP: 77.123.172.--- 27.03.07 02:18
___Olexandr_Kyiv
Serega
Ніхто тобі нічого не нав'язує. Я буду дуже радий за тебе, якщо ти хоча б російську мову вивчиш більш досконало, а то "мне твоя не нравитЬся", "не получитЬся"... І не треба спекулювати Великою Вітчизняною. Мій дід, двічі поранений, капітан-артилерист, орденоносець, який вже давно помер від ран, ненавидів і радянську владу, яка відібрала в нього десять вуликів і худобу, і клятого Сталіна, і російський шовінізм - я дуже добре пам'ятаю як він вчив мене завжди пам'ятати, що я - українець. IP: 77.123.47.--- 27.03.07 00:25
___Міша
Арій
думаю переконувати Серегу,трата часу,які б ти аргументи не наводив,ти будеш націоналістом,шовіністом і т.д.,ну подомається людині бути "малороським хохлом" ну нехай,може лоюдина від цього отримує насолоду,коли його так кличуть. IP: 213.227.210.--- 26.03.07 11:04
___Арій
24.03.07 11:29 _____Serega
"И устроим во глваве с тобой СТРАШНЫЙ СУД - этот украинец , этот нет" При чому тут я? Не пересмикуй. Справжні Громадяни (як пан Лисицький) самі вирішують, ким їм бути. Але доводять це не формальними заявами ("я гражданин этой страны"), а своїми справами і відношенням. "Да, кто ты такой, чтоб решать что и как мне говорить?" Хіба я претендував на те, щоб тебе змусить по іншому розмовляти? Знову пересмикуємо? Негарно, пане Сєрьога, ой негарно. IP: 213.227.210.--- 26.03.07 10:55
___Арій
24.03.07 11:44 _____Serega
"Что-то не припомню я примеров дискриминации в Украине." " Только историю копать не надо..." Тобто - історію не згадуй, але наведи мені приклади з минулого? Маразм. IP: 213.227.210.--- 26.03.07 10:52
___Арій
26.03.07 02:21 _____Serega
"Вот как раз из таких как ты и делают пушечное мясо. " Щодо гарматного м"яса, то це ж ти вирішив їм бути: "свою позицию буду защищать АКТИВНО!" IP: 213.227.210.--- 26.03.07 10:51
___Арій
26.03.07 02:21 _____Serega
"Сам ты дурак. " нічого не скажеш - достойний аргумент:-) 26.03.07 02:21 _____Serega Арій Сам ты дурак. И не знаешь ты ничего. Один слепой национализм прет.... Вот как раз из таких как ты и делают пушечное мясо. "Но, в Великую Отечественную, все воевали и не смотрели на национальность и тем более на речь. " Ще й як дивились - мені дід розказував. Якщо німців - то одна справа, якщо власовців - з особливою жорстокістю вбивали. IP: 77.122.83.--- 26.03.07 02:21
_____Serega
Арій
Сам ты дурак. И не знаешь ты ничего. Один слепой национализм прет.... Вот как раз из таких как ты и делают пушечное мясо. Olexandr_Kyiv Может не очень убедительный пример.. Но, в Великую Отечественную, все воевали и не смотрели на национальность и тем более на речь. Моя позиция может тебе не нравиться, но и мне твоя не нравиться. Но я тебе ни речь, ни культуру не навязываю. И не получиться без проблем украинизировать сегодняшнюю Украину. Впрочем, бесполезный спор. SORRY IP: 77.123.172.--- 25.03.07 23:07
___Olexandr_Kyiv
Serega
Важливо не те, що ти не українець за національністю, важливо те, що ти не українець за духом своїм. Українці - це всі ті, хто вважають себе громадянами України, хоча можуть бути будь-ким за національністю. І якщо громадяни України матимуть державною мовою мову сусідньої держави, то як вони ідентифікуватимуть себе? "Мы - пскавския, мы - винницкаи, а мы - данецкия..." - так, чи що? Росіяни різні за національністю, але ідентифікують себе як росіяни, тобто громадяни Росії і розм-ть російсь-ю IP: 89.21.65.--- 25.03.07 18:32
___Арій
24.03.07 11:29 _____Serega
"И теперь (после этих "диалогов") свою позицию буду защищать АКТИВНО!" Ти - дурень!!! Нічого не зрозумів. Хоч і червоний диплом маєш. Та він не робить людину мудрою. Ти ще раз це доказав. "Только историю копать не надо... " Для таких як ти безбатченки, "івани непомнящі" - то найкращі друзі, бо можна далі дурити їх. А історія нас багато чому вчить. Перше - це те, що не треба ліберальничати з такими як ти. IP: 77.122.83.--- 24.03.07 11:44
_____Serega
Арій
А с г-ном Лисицким и я ПОЛНОСТЬ согласен. Нельзя не согласиться. Только почему - то запретили образование на русском, реклама (вопреки закону о языках) запрещена. И кто Вам мешает говорить и развивать ваш язык.. Что-то не припомню я примеров дискриминации в Украине. Только историю копать не надо... Вот - есть страна Украина. Давайте о ней и говорить... IP: 77.122.83.--- 24.03.07 11:29
_____Serega
Арій
Ага! И устроим во глваве с тобой СТРАШНЫЙ СУД - этот украинец , этот нет. И билеты впридачу ( куда там, не знаю). Да, кто ты такой, чтоб решать что и как мне говорить?. Повторяю-это МОЯ РОДНАЯ земля и МОЙ РОДНОЙ язык. И я гражданин этой страны. И теперь (после этих "диалогов") свою позицию буду защищать АКТИВНО! А кто прав- история покажет. IP: 89.21.65.--- 24.03.07 10:54
___Арій
24.03.07 01:10 _____Serega
Звичайно - не відмовляюсь від своїх слів ані трохи. Ти просто не розумієш терміну "Українець". Скажімо, шановного пана Лисицького я до таких відношу. IP: 77.122.83.--- 24.03.07 01:10
_____Serega
Olexandr_Kyiv
Да, конечно, я вру. Вот только цитата их Ария... 17.03.07 02:11 ___Арій Україна - держава Українців і ДЛЯ Українців. Всі інші можуть або приймати НАШІ правила, або шурувати нафіг звідси. И врать, хамить и передергивать, так с тобой точно никто не сравниться... А уж в шовинизме так точно. Перечитай определение.. IP: 77.123.47.--- 23.03.07 23:07
___Міша
Lemberger
англійською і ще й французькою мовою володію,а термін нації трактую,як юрист(джерело навіть навів),а не як філолог,подивіться в словник,але не англо - укр. і взагалі питання не про це. Я щиро дякую і поважаю позицію Lysa,і маю надію,що таких як Ви в нашій (спільній з Вами) країні - більшість.Ціную і поважаю людей,які дотримуються таких погладів.Дякую Вам за демонстрацію позиції росіян IP: 77.123.172.--- 23.03.07 22:57
___Olexandr_Kyiv
Lys
Слово "козак" ("cОssak", а не "сАssak" - зауваж!) давно, а віднедавна і "Maydan", - швидко вивчили у всьому світі. Французське Орлі пішло від Пилипа Орлика - творця першої в Європі Конституції першого демократичного європейського суспільства - Січі козаків-запорожців. І якби не підступність московитів і петрівська кривава кріпосницька військова орда, то хто зна, як би зараз жили українці і чия б мова була базисом для створення операційних комп'ютерних систем... IP: 77.123.172.--- 23.03.07 22:36
___Olexandr_Kyiv
Україна, в якій населення буде спілкуватися, думати, творити мовою ("язиком") сусідньої держави - не буде вже Україною, а буде "окраїною" цієї сусідньої держави!
Громадяни України! Ви хочете жити в європейській державі Україна, чи жити на території похмурої завжди тоталітарної імперії у вічних злиднях, душевному і розумовому кріпацтві, з ворожістю і заздрістю у сердці до багатого цивілізованого світу, до "тупих" (по задорнову) американців і європейців, які живуть чомусь сучасно, заможно і мирно IP: 77.123.172.--- 23.03.07 22:24
___Olexandr_Kyiv
Російські шовіністи чудово розуміють (але й українці це чудово розуміють!), що встановлення російської в Україні другою державною закріпить всі кількавікові "досягнення" імперської політики, а в майбутньому, спираючись на фінансову, політичну і військову підтримку імперії, дасть змогу через "рускоязичних" впливати на позицію України, як держави, пред'являти до неї надумані гуманітарні, правові та територіальні претензії, влаштовувати "рогозо-затуло-лужковські" провокації, загрожувати її існуванн
IP: 77.123.172.--- 23.03.07 22:15
___Olexandr_Kyiv
Ніде і ніколи я не пропагував лозунгу, подібного до лозунгу російських ультраправих: "Россия только для русских!", який зараз досить часто лунає під час їхніх заходів у С.-Петербузі і Москві.
Такі, як Serega, є представниками цих російських шовіністів в Україні, відмовляючи українцям у праві на їхній рідній землі відродити після століть російського мовного (і не тільки!) геноциду рідну мову і мати її державною, як, скажімо, росіяни мають єдиною державною в Росії - російську! IP: 77.123.172.--- 23.03.07 22:15
___Olexandr_Kyiv
Serega:
"И с национальной идеей у них как-то слабо. К ним по идее нацисты ближе всего. "Украина для украинцев" - почитайте, я не выдумываю.." Serega не видумує - просто цинічно бреше. Наші намагання захистити рідну мову від остаточного занепаду, до якого її привели століття російського імперського панування в Україні, "ничтоже сумняшеся" охрещує нацизмом. Serega, Геббельс гордився б тобою! Ти один з найпослідовніших його учнів у втілюванні тезису: "чим більша брехня, тим легше їй повірять!" |
![]() ![]()
Зірковий колгосп для Тимошенко
Тимошенко "освободила" Интер
Побитый "Мерседес" премьера пытаются "повесить" на стоматолога?
Юлія Тимошенко пішла за голосами на село
З життя прокурорської еліти: маєток Олександра Медведька
King Makers for Tymoshenko ![]() |
![]() |
©2000-2009 "Українська правда"
Передрук матеріалів тільки за наявністю гіперпосилання на www.pravda.com.ua Керівник проекту: Георгій Гонгадзе Головний редактор: Олена Притула E-mail редакції: ukrpravda@gmail.com Webmaster: webmaster@pravda.com.ua |
|