|
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Коментарі:
Москалі 29.12.07 12:44
___uapartizan
Можна провести аналогію між хохлами і українцями, яких часто вважають одним і тим же. Хохлам притаманна жадібність, здатність пристосовуватися до будь-яких обставин, що показує образ міліціонера Петренка чи то в Києві, чи в Москві. В Росії активно пропагується саме такий тип. А українці (справжні, а не за паспортом) - добродушні, здатні на самопожертву, не зациклені на матеріальних цінностях (на відміну від хохлів) люди. Та продавщиця з Хмельницького - типовий приклад хохла-пристосуванця.
19.08.07 15:39
___Stryj
От і видно чудово з коментів, скільки багато ще МОСКАЛІВ, але добре хоч прочитали думки автора... Автору, РЕСПЕКТ!!!
20.03.07 13:17
___evheniys
Блін.... фотка вже стала популярною, вже тут http://evheniys.livejournal.com/34328.html писав як москалі використали її для обкладинки книги, оригінал фото лежить тут http://evheniys.livejournal.com/602.html .... Нарід, ну як не питаєте коли берете, то хоча б підписуйте де взяли...
10.03.07 20:03
___true
Убогость Кривдика-это убогость дремучего селюка, который ненавидит города с их каменными джунглями и сплавом разных культур. Эта убогость ярче всего (как нигде) проявляется именно в этом опусе, являющимся, безусловно, вершиной творчества автора. Только здесь он наконец-то поёт анафемы городам, приписывая, очевидно, сам факт их создания на планете проискам враждебных и поганых москалей. УП явно превращается в некий зоопарк, заповедник разных очень смешных и убогих архетипов...
10.03.07 20:00
___true
Ругаться матом-плохо. Только, если классифицировать как москалей всех, кто ссылается на гениталии и процесс совокупления в своём разговоре, то придётся в москали неминуемо записать и некультурных американцев, часто-негров, которые не могут обойтись без слова fuck ни в разговоре, ни даже в своих песнях. Таким образом, получается, что американские негры-москали. Супер! Прямо как в том анекдоте (да сиди синку, я й так бачу, що ти не москаль).
09.03.07 11:52
___Полюкс
Мокр, знаєш, у всього є свої межі. Такі самі межі є і в терпимості. Якщо люди виходять на мітинги через проблеми в їхній рідній країні, то це одне. Але якщо людина каже, що ця країна/лад/народ/мова/звичаї/культура/історія йому принципово не подобається/не існує/не має права на існування і виступає за зміну/скасування/повалення цих ознак державності на користь іншої держави/нації/організації/руху/тощо, то це вже зовсім інша справа. В цьому разі тут вже попахує неонацизмом, а не просто рагулізмом.
09.03.07 10:19
___mokr
/Москаль - він тому ворог, що заважає самовиявленню справжніх українців, ще й намагається їх навернути до іншої психології!!/
Да Вы их сами (врагов )создаёте:)) Удачи вам в этом нелегком деле. Те "справжны украинци" которые массово представлены на этом сайте вполне успешно компрометируют даже не укр нац идею (за отсутствием таковой) , а сами предпосылки , зародыши её появления. Ихняя активная нетерпимость- гарантия развала страны. 08.03.07 18:09
___Galletta
Маю таку ж футболку! :)
А "москализм" як спосіб мишлення не залежить від географії проживання особи. В мене є друг, що живе в Москві і він нормально ставиться до українського націоналізму. Так само як і до італійського, наприклад. А в Україні також є "москалі" за природою думок своїх. Тому треба відбудовувати "розруху в головах" в напрямі націонал-патріотизму і без ворогів! Москаль - він тому ворог, що заважає самовиявленню справжніх українців, ще й намагається їх навернути до іншої психології!! 07.03.07 14:20
___Chubaka
Якщо вже казати пр міхАлкова, то він звичайно непоганий актор, але судячи з усього довбанутий на всю голову. А про російську культуру можна отримати гарне уявлення подивившись їхні серіали - без коментарів. Михоч нічого і не знімаємо, але зате гордо і без ганьби.
07.03.07 13:59
___mokr
/До речі - без Ормонд і Харріса фільм був би взагалі ніякий/
Преклонение перед Западом - это наверное в крови. Меншиков,Михалков,Петренко - так себе массовка?. Лично я Ормонд почти и не заметил. 07.03.07 12:57
___mokr
Михалков - посредственный актер??
/За такі гроші 10 "Гетьманів" можна було зняти/ Не спорю. Может даже и сто. Но вот качество ... У нас и вправду разные вкусы 07.03.07 12:50
___Арій
mokr
"Это там где Петр 1 насилует солдата, а Кочубеиха мастурбирует головой мужа? " Це все, що ви побачили у фільмі?:-) "Талант Михалкова сбрасываем со счетов?" Посередній актор, який засовує себе у всі свої фільми - бо хто ж іще такого візьме. А чого вартий його голос (переклад Джулії Ормонд) в еротичних сценах. Тьху! До речі - без Ормонд і Харріса фільм був би взагалі ніякий. Ви в курсі, що на той фільм Дума виділила 40 млн долл?За такі гроші 10 "Гетьманів" можна було зняти 07.03.07 11:52
___mokr
Всю "иностранщинну" в этом фильме я пропустил мимо "ушей" (точне глаз:)). Без неё фильм бесспорно был бы во сто крат лучше. Этот фильм смотрел уже много раз и каждый раз он заставляет задумываться о чем -то новом, с каждым просмотром он более полно раскрывается для меня .Помните парад на площади, лица юнкеров - через 20-30 лет эти люди ставшие офицерами погибнут в братоубиственной гражданской войне, это люди которых мы потеряли . В фильме об этом напрямую не говорится, как и о многом другом.
07.03.07 11:39
___mokr
/Мокр, скільки повторювати ../
Не надо повторять- я понятливый.Пожалуй соглашусь в том, что в фильме присутствуют голливудские мотивы:парень в противогазе, американская проститутка и т.д.Но тем не менее фильм русский,о русских и для русских:вспомните сцену Масленницы на льду, кулачный бой куда ввязывается гармонист и после того как его выбивают из толпы с окровавленым носом,но радостно улыбаясь садится обратно,ночная дуель на шпагах, воробей у ног юнкеров на площади и т.д.- очень многое цепляет 07.03.07 10:25
___Полюкс
Мокр, скільки повторювати - Цирюльник суто голівудський фільм зроблений за усіма голівудськими канонами і штампами, тому геніальності Міхалкова якраз цей фільм не демонструє. Друге, Міхалков ще фактично радянський режисер, тому його до "нової свідомої" Росії теж не варто заносити...
07.03.07 10:08
___mokr
Арию
/Мені "Молитва за Гетьмана Мазепу" більше сподобалася. / Это там где Петр 1 насилует солдата, а Кочубеиха мастурбирует головой мужа? Тогда действительно вкусы у нас разные. /Сибірський цирюльник ще за рахунок гри головних акторів-іноземців+Меншиков - так сяк можна було подивитись. / Талант Михалкова сбрасываем со счетов? Иноземцы вытянули картину? 07.03.07 02:00
___Chubaka
Ну що, наш довбаний рантьє ніпрізнайотсо?
06.03.07 17:51
___leoox
Остапе, тема не розкрита..Насправді москаль, це або замаскований жид або їхній прислужник серед українців чи росіян. Якраз в цьому і є корінь явища. Те що жидам вдалося осідлати і очолити суто російські імперські прояви є іншим питання. Але, тим не менше, москалі були і є зброєю у жидівських руках, жидівськми яничарами. І ця зброя застосовувалася як проти українців так і проти росіян.
06.03.07 17:42
___Арій
06.03.07 17:14 ___mokr
"Сибирский цирюльник", "Утомленные солнцем" я считаю шедеврами русского киноисскуства. Сибірський цирюльник ще за рахунок гри головних акторів-іноземців+Меншиков - так сяк можна було подивитись. А от щодо Утомльонних - ... ну спорить не буду - у кожного свій смак. Мені "Молитва за Гетьмана Мазепу" більше сподобалася. Хоча укр кінематограф зараз набагато в більшому загоні ніж рос - отримує в десятки раз менше грошей - це ні для кого не секрет. 06.03.07 17:40
___Полюкс
Мокр, це (особливо Цирюльнікъ) типово голівудські фільми, а Голівуд рідко коли випускає справжні шедеври. Тим більше Міхалков як режисер не може вважатися новим російським, бо походить ще з когорти радянських режисерів. Приклад не зараховується.
З іншого боку, молодий український студент зняв фільм на звичайну кінокамеру і отримав за це Пальмову гілку Канського кінофестивалю... 06.03.07 17:25
___Волинець
mokru . Малувато якось для такої великої культури. Та й з приводу "Сибірського цирюльніка" не розділяю захоплення - цей фільм на експорт, для американського глядача , звідси і його рівень. А назва "Росія" є вкраденою як і більшість з того, чим пишається великий московський народ (тут і візантійський герб і ікона Казанської божої матері, вкрадена Андрієм Боголюбським із Вишгорода і скіфське золото і т.д.)
06.03.07 17:18
___APR
___mokr
"Сибирский цирюльник" - ну шедевром я б цей фыльм мяко кажучи не назвав... "Утомленные солнцем" - це скоріше видих радянського кінематографа чим твір російського. А чому не згадуєте останні шедеври Міхалкова? 06.03.07 17:14
___mokr
Волинцю
"Які такі шедеври "сотворєни" за останні 15 років у Московії? " В Московии - никаких так как нет такого государства. В России пожалуйста - например "Сибирский цирюльник", "Утомленные солнцем" я считаю шедеврами русского киноисскуства. 06.03.07 17:03
___Арій
Безробітному
Тема "москалі" вичерпає себе тільки зі зникненням їх, або з занесенням в Червону Книгу)) 06.03.07 16:58
___Безработный
Арій
"...ми вільний народ і тому кожен має свою точку зору..." пи, как говорится, здец. Ни добавить ни убавить. Слова впереди мыслей. Думаю, тема себя исчерпала... 06.03.07 16:46
___APR
До чого ті сперечання - нема сучасних ні російських ні українських ні казахських і тд шедеврів. Нема і не буде ще довго.
І справа не в тому хто при владі (геній Шевченка влада як і соціальне становище якось не зупинили) 06.03.07 16:43
___Арій
06.03.07 16:00 ___Безработный
"Вот уже кто-то говорит, что в инете это не то, а надо сходить на петровку." Блін, я як краще тобі раджу, виходячи зі свого універсального гуманізму, а тобі й це не подобається. Ну що ви за люди такі. 06.03.07 16:41
___Арій
06.03.07 16:00 ___Безработный
"Парнишки, вы как-то посинхронней, а то хуйня получается. " Пояснюю - ми вільний народ і тому кожен має свою точку зору, а "посинхронней" - це в тих народів, в котрих стадні почуття сильні тому що вони знаходяться в рабстві. 06.03.07 16:36
___Арій
06.03.07 15:55 ___Харківець
to 15:18 ___Арій "Правильно і зворотнє: зукраїнений москаль вартий десятьох хахлів." Знаю декілька таких і тому погоджуюсь, 06.03.07 16:32
___Безработный
Волинець
все на lib.ru - библиотека Мошкова. Может там есть и наши (вот хохма будет) - потом посмотрю. 06.03.07 16:30
___Полюкс
Безробітний, а покажи-но мені справжні російські шедеври за час "свідомої" Росії...
Бо я щось таких не помічаю... 06.03.07 16:24
___Волинець
"Бєзработний" так що з приводу російських класиків (М.Нєкрасова" , С.Єсеніна, О.Блока Л.Гумільова...) чи також "ссилку" треба?
06.03.07 16:14
___Харківець
to Безработный
Значить, воно Вам так треба дуже. Тим більше Ви вже запрограмовані на "барахло". То якої ж холєри нам "мєтать бісєр"? До речі, дивовижна якась нецікавість до іншого (на межі і почасти вже поза межею ксенофобії) - теж яскрава онтологічна ознака москаля. 06.03.07 16:08
___Sluch
Для всіх, крім Безробітного: http://artvertep.dp.ua/
Дивіться, читайте... 06.03.07 16:05
___Sluch
___Безработный
"Я - москаль и буду копаться в инете, чтобы найти украинское барахло" Щоб знайти барахло, треба покопатись по смітниках. Заодно і пляшок назбираєте, а то скільки там тої допомоги по безробіттю. 06.03.07 16:00
___Безработный
06.03.07 12:47 ___Харківець
Ты вообще нормальный человек? Я - москаль и буду копаться в инете, чтобы найти украинское барахло. Ссылку быстро, если хочешь пропагандировать. Вот уже кто-то говорит, что в инете это не то, а надо сходить на петровку. И Андрухович уже не нравиться. А Ильюха, вообще, трындит, что времени не было для шедевров. Парнишки, вы как-то посинхронней, а то хуйня получается. Пардон за прямоту. Вопросы будут или сменим тему? 06.03.07 15:55
___Харківець
to 15:18 ___Арій
Правильно і зворотнє: зукраїнений москаль вартий десятьох хахлів. 06.03.07 15:50
___Северянин
___Aliya - А тоже что и правило двадцать пять лет назад. Удивительно, но все теже из райкомов, обкомов и их дети. Только тогда они боролись за коммунистическую мораль (пили водку, бегали по девкам, пайки, загранпутевки), а сейчас кто стал нацпатриотом, кто демократом и республиканцем, особенно укрдипломаты - зверинец еще тот.
06.03.07 15:33
___Арій
06.03.07 14:57 ___Sluch
" Як на мене, то тому ж Левченку щось інше ущемили." А Лєвчєнка, здається, хворий. Я був в Донбасі - з багатьма людьми спілкувався - такого ні одного не зустрічав. 06.03.07 15:18
___Арій
___Sluch
"А чого тільки русскими обмежуєтесь? Мова ж в статті не так про них, як про змоскалених українців." Та то ж цитата така. А щодо того, що змоскалений українець гірше десятьох москалів - погоджуюсь. 06.03.07 15:15
___Арій
Безработный
"...Андрухович, Покальчук, Жадан, Жолдак, Бенюк..." "Если можешь, дай ссылку на каждого" Не радив би читати письменників в інеті - зовсім інше сприйняття. Краще купити на Петрівці чи в деяких магазинах в центрі Києва Кожелянка, Шкляра, Івана Білика . Андрухович мені особисто не подобається - багато слів:-) 06.03.07 15:04
___Антошка
Как хорошо бы было, если бы каждый хоть про себя подумал то, что на майке написано(фото)!
06.03.07 14:57
___Sluch
Арію
А чого тільки русскими обмежуєтесь? Мова ж в статті не так про них, як про змоскалених українців. Причому абсолютно добровільно змоскалених. З ентузіазмом, так би мовити. Цей процес дуже добре описав Олекса Тихий в своїх "Роздумах про українську мову та культуру в Донецькій області" ще 1972 р. А тепер їм не докажеш. Один поперед одного репетують, що хтось "ущемляет" їх "родной язык". Як на мене, то тому ж Левченку щось інше ущемили. І воно вже не лікується. 06.03.07 14:54
___Aliya
___Северянин
"Автору - Кстати, считаю, что пока эта тематика и в такой подаче будет нам вбрасываться, нами вечно будет править, то что правит сейчас." А что вами правит сейчас? 06.03.07 14:51
___Волинець
Щодо шедеврів. Які такі шедеври "сотворєни" за останні 15 років у Московії? Та й те , що твориться , твориться, в основному, вихідцями з України або їх нащадками . Та й взагаллі такі аргументи, це щось на кшталт, " А за то у нас ракєти єсть і МіГ-29".
06.03.07 14:45
___Арій
Молодець, Остап!
З гумором написано))) А ось цитата: "Едва ли не каждый иностранец, попавший в Москву XVI века, отмечал лживость и хитрость ее жителей: "Народ в Москве, как говорят, гораздо хитрее и лукавее всех прочих и в особенности вероломен при исполнении обязательств..." - записал один гость. "Что касается до верности слову, то Русские большей частию считают его почти ни по чем, как скоро могут что-то выиграть обманом и нарушить данное обещание", - написал другой." 06.03.07 14:36
___Aliya
Безработный
"А ну-ка парочку примеров сотворенных шедевров в кинематографии, театре, балете, литературе свидомого периода." Именно такие, как Безработный, APR, Николаевец делали и делают все, чтобы исказить историю Украины, уничтожить ее культуру, убить ее язык, а потом сами же и верещат: "Где шедевры?" Да на кой вам шедевры, господа? Ваш потолок -- радио "Шансон". 06.03.07 14:27
___Aliya
Безработный
"А ну-ка парочку примеров сотворенных шедевров в кинематографии, театре, балете, литературе свидомого периода." В истории Украины еще НЕ БЫЛО "свидомого" периода. Неужели коммуноида-эсдека Кравчука и национально-лингвистического кастрата Кучму можно назвать патриотами Украины? Все эти годы (за исключением короткого помаранчевогово эпизода) во всех эшелонах власти творили и продолжают творить шабаш ярые украинофобы. Возьмите хотя бы этого тупорылого "гуманитария" Табачника. 06.03.07 14:22
___Sluch
Мы любим плоть - и вкус ее, и цвет,
И душный, спертый плоти запах... Виновны ль мы, коль хруснет ваш скелет В тяжелых, нежных наших лапах? А "Московство" Штепи - річ справді корисна і багато чого пояснює. Можу ще рекомендувати "Ментальність орди" Є.Гуцала. 06.03.07 14:20
___Sluch
Блока для наглядності можу навіть процитувати:
Мильоны - вас. Нас - тьмы, и тьмы, и тьмы. Попробуйте, сразитесь с нами! Да, скифы - мы! Да, азиаты - мы, С раскосыми и жадными очами! Для вас - века, для нас - единый час. Мы, как послушные холопы, Держали щит меж двух враждебных рас Монголов и Европы! Россия - Сфинкс. Ликуя и скорбя, И обливаясь черной кровью, Она глядит, глядит, глядит в тебя, И с ненавистью, и с любовью!.. Мы любим плоть - и вкус ее, и ц |
![]() ![]()
Перше золото. Просто чотири Героїні України. ВІДЕО
Україна – наступна?
Ольга Богомолець:
Шахові бої без правил: Казус Тимошенко
Процес чи результат? Або трохи про відповідальність політиків |
|
Наші партнери: Blox.ua
|
![]() |
©2000-2008 "Українська правда"
Передрук матеріалів тільки за наявністю гіперпосилання на www.pravda.com.ua Керівник проекту: Георгій Гонгадзе Головний редактор: Олена Притула E-mail редакції: ukrpravda@gmail.com Webmaster: webmaster@pravda.com.ua |
|